Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Grappig dat dit ook op je smartphone te spelen is. Kan me er echter niks bij voorstellen dat je dat zou willen doen ^^. Ben zelf nu bezig om in de PVE modus in combinatie met PVP wat V-bucks te grinden. Zit nu op 1750... als ik er 2000 heb ga ik er een leuke skin van kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren ook de "Save the World"gekocht (€6.50). Vind het wel vermakelijk. 2k aan bucks... Ik heb de hele modus ongeveer 2 uurtjes gespeeld en pas 100 bucks gekregen welke ik daarna moest inzetten om die domme lama te moeten kopen. Ik weet ook niet echt wat verstandig is. Eerst een skin kopen, of eerst een pass kopen.

Ik speel het hele fortnite pas sinds zondag. Maar ik vind het echt machtig mooi. Mooiste moment samen met mijn broer gehad. We landen op het huisje op het eiland in Loot Lake. We liepen beide in het huis rond en ineens hoorden we vanalles. We sloten ons beide zeer stilletjes op in de badkamer met de gun gericht op de deur. De deur ging open en er was weer een team minder. Zo mooi als je ze dan beide ziet wegkruipen en je hun dan nog eventjes het genadeschot kan geven.

Vaker heb ik wel het idee dat ik personen met een skin minder snel kan omleggen. Kan het zijn dat bv een helm wat meer schade kan hebben? Het lijkt namelijk dat ik nog nooit bv een astronaut heb neer gekregen. Maar alleen de "standaard"poppetjes

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
pgs010 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Bij alle aankopen via marktplaats zal er een (kleine) kans bestaan dat het niet op een legale manier is verkregen. Zelf koop ik dit soort codes vaker. In het verleden ook voor 15 euro netflix voor een jaar en korting voor airbnb aangeschaft. Tot nu toe nooit problemen gehad. Ik kijk wel altijd naar hoe lang iemand op marktplaats zit voor ik overga tot een aankoop.
Kreeg net deze mail van Epic, en heb inmiddels verhaal gehaald bij de verkoper. Nu maar wachten op een passende reactie en anders maar even andere maatregelen nemen:
Hello,

I wanted to inform you that the person who provided you with a free Fortnite Founder’s Pack friend code has been refunded for their Founder’s Pack purchase. Unfortunately, this means your access to Fortnite: Save the World is also revoked.

If you would like to regain access to Save the World, you can do so by visiting https://www.epicgames.com/fortnite/. The pack that you had previously been gifted was the Standard Edition Founder’s Pack. Rest assured that if you decide to jump back into Save the World that all your previous progress will still be available.

I’m sorry for the inconvenience. Please let me know if you have any questions or concerns that I may be able to assist with.

Alberto
Epic Games Player Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28
Gumball schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:08:
[...]

Kreeg net deze mail van Epic, en heb inmiddels verhaal gehaald bij de verkoper. Nu maar wachten op een passende reactie en anders maar even andere maatregelen nemen:

[...]
Ok ze kopen dus een founders pack met vriend codes, verkopen de codes en refunden vervolgens hun founders pack. Tja dat is ook een manier om aan geld te komen. Gewoon pas gaan refunden als je geld nodig heb voor een nieuwe serie codes.
Goede kans dat al die mensen die voor een paar euro een code gekocht hebben dit gaat overkomen.
Kwestie van tijd voordat het betreffende pack gerefund wordt...

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

GabberKooij schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Ok ze kopen dus een founders pack met vriend codes, verkopen de codes en refunden vervolgens hun founders pack. Tja dat is ook een manier om aan geld te komen. Gewoon pas gaan refunden als je geld nodig heb voor een nieuwe serie codes.
Goede kans dat al die mensen die voor een paar euro een code gekocht hebben dit gaat overkomen.
Kwestie van tijd voordat het betreffende pack gerefund wordt...
Dat moet inderdaad wel. Ik heb dus ook goedkoop een code. Maar waarom zul je een pack kopen van €90,- (voor 1 code) of €150,- (2 codes). Ja ze verdienen er 5-10€ per code mee. Maar ze zullen toch zelf ook wel snappen dat EpicGames hier achter gaat komen dat als je de pack refund dat de friendcodes ook gerefund worden, oftewel verwijderd worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 21-03-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik heb me vandaag een klein beetje verdiept in de DPI instellingen. Ik speelde schijnbaar op 1600dpi en de ingame instellingen op standaard. Ik heb het veranderd naar 800dpi (heel erg wennen in regulier gebruik) en de sensitivity naar 0.24

Nu zag ik een screenshot waarin de instellingen van Ninja staan. Hij speelt op 800dpi met 0.07 sensitivity. Ik dacht, laat ik dat eens proberen. Ik snap niet hoe hij hiermee kan spelen. De bewegingen gaan zo langzaam dat ik mijn muis 3x moet verplaatsen om te kunnen zien wat er achter mij gebeurt. Toen haalde ik een overzicht erbij van meer pro's en ik zie dat heel veel gamers op 400dpi spelen met sensitivities tussen de 0.07 en 0.15. Ik dacht altijd dat de pro's op hele hoge dpi en sensitivity speelde, maar het is juist omgekeerd.

Kwestie van wennen of alleen weggelegd voor een select gezelschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaihel schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:17:
Ik heb me vandaag een klein beetje verdiept in de DPI instellingen. Ik speelde schijnbaar op 1600dpi en de ingame instellingen op standaard. Ik heb het veranderd naar 800dpi (heel erg wennen in regulier gebruik) en de sensitivity naar 0.24

Nu zag ik een screenshot waarin de instellingen van Ninja staan. Hij speelt op 800dpi met 0.07 sensitivity. Ik dacht, laat ik dat eens proberen. Ik snap niet hoe hij hiermee kan spelen. De bewegingen gaan zo langzaam dat ik mijn muis 3x moet verplaatsen om te kunnen zien wat er achter mij gebeurt. Toen haalde ik een overzicht erbij van meer pro's en ik zie dat heel veel gamers op 400dpi spelen met sensitivities tussen de 0.07 en 0.15. Ik dacht altijd dat de pro's op hele hoge dpi en sensitivity speelde, maar het is juist omgekeerd.

Kwestie van wennen of alleen weggelegd voor een select gezelschap?
Het is in principe gewoon wennen.
Ik speelde eerst altijd op 1800 en door overwatch heb ik dit aangepast om op een lagere sensitiviteit te spelen.
ik zorg met de meeste shooters dat ik op 800 dpi speel en in game vaak op 6 sensitivity (als het 0-100 is)
Dus bij fornite speel ik op 800 dpi en 0.6

Het is voornamelijk wennen en dat kan echt wel wat matches duren maar in the long run heeft lage sensitivity mijn aim echt een heel stuk verbeterd. vooral de mid long range wordt er veel strakker door imo.

Dichtbij is inderdaad veel meer bewegen met je muis en als tip kan ik zeggen: je moet proberen veel meer met je arm te bewegen ipv alleen je pols.

p.s. 800 dpi en 0.06 sensitivity slaat nergens op nee XD

oh lol nvm.. ik ging voor de zekerheid even checken en ik speel ook op 0.05..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:08
Ik heb hier ook nog 3 invites. Wel ff zeggen welke je hebt gepakt.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 01:27
[...]

[...]
Bij wie had je gekocht op Marktplaats? Al gevonden, bij Isaac. Benieuwd naar zijn reactie....

[ Voor 7% gewijzigd door Merdera op 21-03-2018 20:13 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ricmaniac schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Het is in principe gewoon wennen.
Ik speelde eerst altijd op 1800 en door overwatch heb ik dit aangepast om op een lagere sensitiviteit te spelen.
ik zorg met de meeste shooters dat ik op 800 dpi speel en in game vaak op 6 sensitivity (als het 0-100 is)
Dus bij fornite speel ik op 800 dpi en 0.6

Het is voornamelijk wennen en dat kan echt wel wat matches duren maar in the long run heeft lage sensitivity mijn aim echt een heel stuk verbeterd. vooral de mid long range wordt er veel strakker door imo.

Dichtbij is inderdaad veel meer bewegen met je muis en als tip kan ik zeggen: je moet proberen veel meer met je arm te bewegen ipv alleen je pols.

p.s. 800 dpi en 0.06 sensitivity slaat nergens op nee XD

oh lol nvm.. ik ging voor de zekerheid even checken en ik speel ook op 0.05..
Jezus, 0.05 op 800dpi. Ik heb echt geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Heb jij een muismat van 1 meter bij 1 meter ofzo ;)

Ik zit inmiddels op 800dpi en 0.24 (van 1600dpi en 0.28) en dit is al heel erg wennen. Ik ga kijken tot hoe laag ik kan gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:38
Mikoe schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:31:
Ik heb hier ook nog 3 invites. Wel ff zeggen welke je hebt gepakt.

***members only***
Code 1 is gebruikt. THANKS!

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaihel schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Jezus, 0.05 op 800dpi. Ik heb echt geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Heb jij een muismat van 1 meter bij 1 meter ofzo ;)

Ik zit inmiddels op 800dpi en 0.24 (van 1600dpi en 0.28) en dit is al heel erg wennen. Ik ga kijken tot hoe laag ik kan gaan. :)
wauw je mag alles vergeten wat ik zei.. ik was helemaal vergeten dat ik voor fortnite een apart profiel heb gemaakt met me muis (logitech g600) zodra fornite bij mij start wisseld me DPI naar 1200. Was helemaal vergeten dat ik dat had ingesteld :P normaal met shooters gebruik ik wel 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Merdera schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:09:
[...]

Bij wie had je gekocht op Marktplaats? Al gevonden, bij Isaac. Benieuwd naar zijn reactie....
Klopt. Ik heb een lopende advertentie van hem gerapporteerd en een mail naar verdacht@marktplaats.nl gestuurd. Hij geeft zelf niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:05
[...]

[...]
Oei, vervelend om te horen. Zelf zojuist getest en bij mij werk alles nog. Hij neemt wel erg veel risico voor weinig geld. Hoop voor je dat hij toch nog reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildy
  • Niet online
Voor de liefhebber hier nog 3 invite codes:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:08
Ik heb vorige week ook bij isaac een code besteld voor €7,00. Zal vant weekend ff kijken of het nog werkt. Ben wel benieuwd of Epic achter al die codes kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Mikoe schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 21:13:
.... Ben wel benieuwd of Epic achter al die codes kan komen.
Dat lijkt me vrij eenvoudig, zolang de herkomst van de verschillende codes bijgehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Donderdag komt een nieuw wapen: de heavy shotgun. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Yes en nieuwe weekly challenges!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die Heavy shotgun is echt de grootste onzin van de laatste tijd. Shotguns zijn al OP AF en de huidige hebben al meer dan genoeg range en dan komen ze nu nog even met een Heavy Shotgun (increased range)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/0s671iz.png
[...]
[...]
Maakt wel direct duidelijk hoe hij aan de game codes gekomen is. Daar was ik dan wel benieuwd naar.
Anton.net schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 00:05:
Donderdag komt een nieuw wapen: de heavy shotgun. Ziet er goed uit!
Ja idd :)

De Pump shotgun van nu is te langzaam maar die automatische gebruik ik nu al best veel. Heavy Shotgun is dus zeker welkom :)

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 22-03-2018 10:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Gumball schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Klopt. Ik heb een lopende advertentie van hem gerapporteerd en een mail naar verdacht@marktplaats.nl gestuurd. Hij geeft zelf niet thuis.
Ik had ook bijna bij hem gekocht, echter toch bij iemand anders gedaan. Ik had n.a.v. jouw post hem een berichtje gestuurd. Hij gaf het volgende aan toen ik hem confronteerde met het feit dat van sommige mensen hun key niet meer werkt aangezien de eigenaar gerefund heeft:
"Sommigen, maar ik geef daarvoor een nieuwe key"
ik: oke, dat is netjes. Hoe kan dat dan?
hij: Omdat de eignaar gerefund heeft...

Hij reageerde wel op mijn bericht. Hopelijk dat hij dit ook bij jou doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:16:
[...]

Ik had ook bijna bij hem gekocht, echter toch bij iemand anders gedaan. Ik had n.a.v. jouw post hem een berichtje gestuurd. Hij gaf het volgende aan toen ik hem confronteerde met het feit dat van sommige mensen hun key niet meer werkt aangezien de eigenaar gerefund heeft:
"Sommigen, maar ik geef daarvoor een nieuwe key"
ik: oke, dat is netjes. Hoe kan dat dan?
hij: Omdat de eignaar gerefund heeft...

Hij reageerde wel op mijn bericht. Hopelijk dat hij dit ook bij jou doet.
Dat heeft hij inderdaad gezegd maar het is daarna volledig stil gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Donstil schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:44:

Ja idd :)

De Pump shotgun van nu is te langzaam maar die automatische gebruik ik nu al best veel. Heavy Shotgun is dus zeker welkom :)
Die Pump shotgun gaat nu alleen maar tot uncommon(groen) maar als je goed raakt dan doet die zeker meer damage dan de tactical shotgun alleen je hebt maar 1 kans met de pump. Ik vind het fijn en laatst swappte ik juist van de uncommon tactical naar de pump en bam 1 klap ennemy down. Dus heavy is zeker welkom. Zeker fijn voor de iets verdere afstand ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Daniel. op 22-03-2018 15:29 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Oxigeon schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:59:
Hier gisteren ook de "Save the World"gekocht (€6.50). Vind het wel vermakelijk. 2k aan bucks... Ik heb de hele modus ongeveer 2 uurtjes gespeeld en pas 100 bucks gekregen welke ik daarna moest inzetten om die domme lama te moeten kopen. Ik weet ook niet echt wat verstandig is. Eerst een skin kopen, of eerst een pass kopen.

Ik speel het hele fortnite pas sinds zondag. Maar ik vind het echt machtig mooi. Mooiste moment samen met mijn broer gehad. We landen op het huisje op het eiland in Loot Lake. We liepen beide in het huis rond en ineens hoorden we vanalles. We sloten ons beide zeer stilletjes op in de badkamer met de gun gericht op de deur. De deur ging open en er was weer een team minder. Zo mooi als je ze dan beide ziet wegkruipen en je hun dan nog eventjes het genadeschot kan geven.

Vaker heb ik wel het idee dat ik personen met een skin minder snel kan omleggen. Kan het zijn dat bv een helm wat meer schade kan hebben? Het lijkt namelijk dat ik nog nooit bv een astronaut heb neer gekregen. Maar alleen de "standaard"poppetjes
Je zou even kunnen googlen hoe je snel de V-bucks uit de PVE modus haalt. Focus je op quests die V-bucks geven. Hiernaast krijg je 500 V-bucks als je lvl 6 in je collection book haalt. Dat haal je vrij snel! Dan tikt het goed aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik erger me ook kapot aan de shotgun. Speel pas een paar dagen. Maar heb in elk geval door dat als je die shotgun in handen hebt en je 1vs1 komt in een gebouw de shotgun vrijwel altijd wint van de persoon die geen shotgun heeft.

Verder benuttig ik het voordeel van het bouwen nog niet echt in de game. Ik kan niet eventjes snel midden in de actie een muurtje bouwen. Dat is iets wat ik nog moet oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Oxigeon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:20:
Ik erger me ook kapot aan de shotgun. Speel pas een paar dagen. Maar heb in elk geval door dat als je die shotgun in handen hebt en je 1vs1 komt in een gebouw de shotgun vrijwel altijd wint van de persoon die geen shotgun heeft.
Het is toch ook logisch dat een shotgun sterker is in close combat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Ik zit nu op bijna 2000 V-Bucks (1950). En zit te twijfelen wat ik hiervoor ga halen. Het zal sowieso een outfit worden. Love Ranger leek mij erg cool. Echter was die volgens mij recent nog in de sale, toen had ik niet genoeg punten.

De free Skins van twitch prime heb ik nog niet. Zal binnenkort eens kijken of dit gemakkelijk te verkrijgen is via zo'n Amazon account. Heb je hier persé een creditcard voor nodig? Die bezit ik namelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-09 16:15
Oxigeon schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:59:
De meeste mensen die skins kopen, spelen vaker Fortnite dus hebben ook meer skills. (Dit is meestal zo)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirano
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-08 20:32
Ik heb nog wat codes over(2) een goede v&a zou leuk zijn!

1: https://fortnite.com/mobile?code=LNPB2P6HRN7JVDRDNNZP

2: https://fortnite.com/mobile?code=LNPB2P6HRN7JVDRDNNZP

Geniet er van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Oxigeon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:20:

Verder benuttig ik het voordeel van het bouwen nog niet echt in de game. Ik kan niet eventjes snel midden in de actie een muurtje bouwen. Dat is iets wat ik nog moet oefenen.
Zooooo herkenbaar, ik zie sommigen in 10 sec een toren bouwen, waar ik 5 min over doe, en die tijd heb je niet :D.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
Ik heb een iOS invite gekregen! Stuur me even een berichtje als je nog een code zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 12:57
Wat ik zo kut vind aan fortnite, ik wil het spel een kans geven. Nou is het voor mij best veel info/input om te snappen en te leren. Schieten ok, dat lukt, al het andere is nog drama!
Maar telkens als ik ergens land (vaak probeer ik rustige omgevingen te pakken) wordt ik alsnog snel gehunt en gekilled. Laat me gvd is met rust en oefenen met bouwen etc...

Wat ik ook niet snap, hoe kan iedereen veel sneller dan mij landen aan hun glider? Duurt dubbel zo lang bijna als ik daaraan hang dan de anderen..

[ Voor 17% gewijzigd door Korkss op 22-03-2018 19:49 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
Korkss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:27:
Wat ik zo kut vind aan fortnite, ik wil het spel een kans geven. Nou is het voor mij best veel info/input om te snappen en te leren. Schieten ok, dat lukt, al het andere is nog drama!
Maar telkens als ik ergens land (vaak probeer ik rustige omgevingen te pakken) wordt ik alsnog snel gehunt en gekilled. Laat me gvd is met rust en oefenen met bouwen etc...

Wat ik ook niet snap, hoe kan iedereen veel sneller dan mij landen aan hun glider? Duurt dubbel zo lang bijna als ik daaraan hang dan de anderen..
Probeer de gebieden die een naam hebben te mijden en stap pas laat uit de bus, dan is het veel rustiger. En hou W ingedrukt, tijdens de gehele vlucht door de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Korkss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:27:

Constant blijven duiken en je glider niet zelf open doen, die gaat vanzelf open. Probeer op het einde ook boven een laag gebied te vliegen, ipv boven een berg ofzo. Op die manier gaat je glider later open.
Probeer ook eens naar Haunted Hills of Lonely Lodge te gaan. Daar kan je veel loot en weinig enemies vinden.

Soms zijn er dagen dat niets lukt, soms zijn er dagen dat veel lukt. Vandaag 3 keer solo gewonnen en 1 keer squad. In totaal ongeveer 15 keer gespeeld. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 22-03-2018 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Anton.net schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:28:
[...]

Constant blijven duiken en je glider niet zelf open doen, die gaat vanzelf open. Probeer op het einde ook boven een laag gebied te vliegen, ipv boven een berg ofzo. Op die manier gaat je glider later open.
Probeer ook eens naar Haunted Hills of Lonely Lodge te gaan. Daar kan je veel loot en weinig enemies vinden.

Soms zijn er dagen dat niets lukt, soms zijn er dagen dat veel lukt. Vandaag 3 keer solo gewonnen en 1 keer squad. In totaal ongeveer 15 keer gespeeld. :+
Ja dat snap ik, heb veel pubg gespeeld dus snap wel de basis zeg maar. Alleen kan ik daar mn parachute ook naar voren sturen zodat ik sneller land, dit kan met de glider niet?

Ik denk wel dat als ik het bouwen beter/sneller kan, ik wel prima kan meekomen. De gun battles zijn namelijk vaak waar ik in win, tot iemand ziek gaat bouwen :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Korkss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Ja dat snap ik, heb veel pubg gespeeld dus snap wel de basis zeg maar. Alleen kan ik daar mn parachute ook naar voren sturen zodat ik sneller land, dit kan met de glider niet?

Ik denk wel dat als ik het bouwen beter/sneller kan, ik wel prima kan meekomen. De gun battles zijn namelijk vaak waar ik in win, tot iemand ziek gaat bouwen :+
Nee, je kan de glider niet sneller laten bewegen. De truc is om er voor te zorgen dat je glider zo laat mogelijk open gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:13:
Je zou even kunnen googlen hoe je snel de V-bucks uit de PVE modus haalt. Focus je op quests die V-bucks geven. Hiernaast krijg je 500 V-bucks als je lvl 6 in je collection book haalt. Dat haal je vrij snel! Dan tikt het goed aan!
Ik heb na een paar keer spelen al 1100 vbucks uit de single player gehaald.
Niet verkeerd voor 7,- op MP. Dat is bij Epic zelf duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
Donstil schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Absoluut, ik heb 2165 vbucks nu, en ik heb de battle pass al gekocht, gaat lekker hard dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg leuk spel, heb er al flink wat uren in zitten.
Het is een gemakkelijk maar vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Donstil schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Single player is het normale spel ofzo? Dus niet de battle royale? Is dat ook gratis of is dat de versie die je moet kopen?? Ben totaal nieuw in fortnite wereld maar het trekt me wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Korkss schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 06:40:
[...]

Single player is het normale spel ofzo? Dus niet de battle royale? Is dat ook gratis of is dat de versie die je moet kopen?? Ben totaal nieuw in fortnite wereld maar het trekt me wel :D
Dat is de betaalde versie van de game.. en het is niet per definitie singleplayer :P ik doe alles coop daar in.
Je verdient er best veel vbucks mee als je wat door speelt. alleen is heel anders dan wat je in battle royale gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ben de laatste toch wel veel Fortnite aan het spelen op de PS4. Moet zeggen dat het ook nog steeds leuk is wat ik vaak bij andere games niet heb.

Gisteren met een vriend een DUO match gespeeld. Onze nieuwe tacktiek is van buiten naar binnen werken waardoor je niet in de grote horde volk land. Dit zorgt ervoor dat we de grote battles een beetje vermijden. Voordeel is dat we langer leven, nadeel is dat we het moeten doen met de mindere loot (heb namelijk het idee dat de dikke loot in de grotere plaatsen ligt).

Gisteren dan met deze vriend tot de laatste 7 personen geschopt. De cirkel was nog maar zeer klein en eigenlijk zaten we (dachten we) op rozen. We zaten achter een steen tegen de rand van de storm. We zaten werkelijk gebakken tot er nog iemand na ongeveer 30 seconden vanuit de storm ons vanachter te grazen nam. Ondertussen dat we werden aangevallen kwam een iemand anders nog op ons af. Deze wist ik nog net te killen. Daarna gedood door de "stormlopers" :P. We werden 3e.

Eventjes het potje afkijken dan maar. Dit potje hadden we nooit gewonnen. Ik voel me echt een amateur op bouwen gebied. Die gasten wat over waren bouwden een compleet fort op 10 seconden tijd. Wat ik dan niet snap is het volgende. De kerels wat wonnen hadden een Rocket Launcher.
Ik weet zeker dat hij meer dan 15-20 kogels afvuurde op het andere fort. Maar hoe komen deze gasten aan zoveel kogels/raketten. Ik vind 1. vrijwel nooit een rocket launcher en de kogels kom ik eigenlijk ook maar zelden tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:35:
...
Eventjes het potje afkijken dan maar. Dit potje hadden we nooit gewonnen. Ik voel me echt een amateur op bouwen gebied. Die gasten wat over waren bouwden een compleet fort op 10 seconden tijd. Wat ik dan niet snap is het volgende. De kerels wat wonnen hadden een Rocket Launcher.
Ik weet zeker dat hij meer dan 15-20 kogels afvuurde op het andere fort. Maar hoe komen deze gasten aan zoveel kogels/raketten. Ik vind 1. vrijwel nooit een rocket launcher en de kogels kom ik eigenlijk ook maar zelden tegen.
Eigenlijk heb je het antwoord al zelf gegeven, door hun kills verzamelen ze ook de loot van anderen, dus als ze in het spel 5 kills hadden, die op hun beurt ook weer 3 kills hadden, dan heb je dus de loot van 15 spelers te pakken. En aangezien juist die raketten met name tegen het eind gebruikt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:20

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Inderdaad, wanneer ik goed bezig ben (rond de 5 a 6 kills dan zitten de meeste supplies wel over de 500 en heb ik rond de 30-40 rockets. Land daarom graag in de gebieden rondom tilted, want daar komen de goede supplies vooral vandaan:)

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo vandaag mijn eerste solo #1 on mobile, heb ik dat ook maar weer gehad :)

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1803/384105/nOHDNFVm.png

Ik vind alleen nergens meer een bush voor de challange :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Donstil schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:41:
Zo vandaag mijn eerste solo #1 on mobile, heb ik dat ook maar weer gehad :)

[afbeelding]

Ik vind alleen nergens meer een bush voor de challange :(
Heel netjes!
Ik had vanochtend 3 kills in Greasy Grove, waarvan 1 met crossbow, sniper damage en uiteindelijk 4e plek geworden.
Ook gelijk een paar challenges gehaald in een potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:35: Wat ik dan niet snap is het volgende. De kerels wat wonnen hadden een Rocket Launcher.
probeer ammo crates te looten, grote kans op raketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
s0kkie schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:47:
[...]

Heel netjes!
Ik had vanochtend 3 kills in Greasy Grove, waarvan 1 met crossbow, sniper damage en uiteindelijk 4e plek geworden.
Ook gelijk een paar challenges gehaald in een potje :P
Ik heb alle challenges gisteren in een tijdbestek van 2 uur gehaald (PS4). Prima te doen deze week, al moet je met die Bush natuurlijk een beetje geluk hebben dat ie dropt. Of zoals in mijn geval: gewoon ergens open en bloot op me lag te wachten na 5 minuten slagveld in Tilted Towers :+
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:35:

Op een gegeven moment leer je ook waar bepaalde dingen liggen. Ammo crates zijn in het begin een goede bron van kogels en raketten. Je vindt ze meestal in stellages of onder trappen. Dat zijn inmiddels standaard plekken waar ik zoek. En zoals boven genoemd: anderen killen en loot verzamelen, gaat nog harder :)

Wat het bouwen betreft: die bouwwerken kan je soms ook tegen mensen gebruiken. Gister won ik nog een potje door de onderzijde van de stellage weg te knallen (ok, was ook niet zo slim van hem om een toren van 1 bij 1 te bouwen :P) waardoor de rest van de toren ook instorrte en hij van 6 hoog te pletter viel. Winnende kill >:)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

God wat is het af en toe frustrerend... word je 3e met 8 kills en word je gekilled door iemand met maar 1 kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Als je een skin koopt, unlock je hem dan voor zowel male als female?
Overigens erg jammer dat je afhankelijk bent van wat er in de item shop wordt aangeboden.

Heb veel vette skins gezien die ik zou willen, maar die komen maar niet voorbij in de shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-09 14:14
jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:24:
Overigens erg jammer dat je afhankelijk bent van wat er in de item shop wordt aangeboden.

Heb veel vette skins gezien die ik zou willen, maar die komen maar niet voorbij in de shop..
Nee, als je een skin koopt krijg je er 1 en niet een voor man én vrouw. Die rotatie van skins kun je ook als positief zien. Hierdoor zijn de skins wat meer exclusief en dat vind ik nou juist weer wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:24:

De skin is zeg maar je hele character.. het is niet een pakje wat je aan trekt maar het is de character die je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:31:
[...]

De skin is zeg maar je hele character.. het is niet een pakje wat je aan trekt maar het is de character die je koopt.
Kan je het wel zo instellen dat je die character altijd automatisch speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Kan je het wel zo instellen dat je die character altijd automatisch speelt?
Ja, je hebt je "Locker" tab boven in de lobby en dan kan je kiezen uit emotes, skins, rugzak, pickaxe etc. en die dingen die je daar in stelt houd die vast tot dat je hem weer wijzigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:41:
[...]

Ja, je hebt je "Locker" tab boven in de lobby en dan kan je kiezen uit emotes, skins, rugzak, pickaxe etc. en die dingen die je daar in stelt houd die vast tot dat je hem weer wijzigt :P
Ah oke, laatste vraag ;)
Als ik de battle pass koop, unlock ik alle items op de corresponderende levels?
Ik ben nu level 18, als ik die pass koop, unlock ik dan meteen alles t/m lvl 18?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:47:
[...]

Ah oke, laatste vraag ;)
Ik ben nu level 18, als ik die pass koop, unlock ik dan meteen alles t/m lvl 18?
Yep :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
[...]

Ah oke, laatste vraag ;)
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Laatst online: 12-09 12:09
[...]

Ah oke, laatste vraag ;)
Je bent Level 18 of Tier 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
[...]

Ah oke, laatste vraag ;)
Tier wel ja. (Heb zelf ook een week geleden pas de Battle Pass gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik ben level 18, en blijkbaar is dat tier 9 :)
Zojuist battle pass gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:56:
Tiers hebben niks met levels te maken :) (Nu heb je ook Battle Pass challenges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
jaihel schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:56:
Veel succes! Als je snel Tiers omhoog wilt gaan kun je de dagelijkse en wekelijkse uitdagingen doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Denman schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:58:
[...]

Ik heb alle challenges gisteren in een tijdbestek van 2 uur gehaald (PS4). Prima te doen deze week, al moet je met die Bush natuurlijk een beetje geluk hebben dat ie dropt. Of zoals in mijn geval: gewoon ergens open en bloot op me lag te wachten na 5 minuten slagveld in Tilted Towers :+

[...]

Op een gegeven moment leer je ook waar bepaalde dingen liggen. Ammo crates zijn in het begin een goede bron van kogels en raketten. Je vindt ze meestal in stellages of onder trappen. Dat zijn inmiddels standaard plekken waar ik zoek. En zoals boven genoemd: anderen killen en loot verzamelen, gaat nog harder :)

Wat het bouwen betreft: die bouwwerken kan je soms ook tegen mensen gebruiken. Gister won ik nog een potje door de onderzijde van de stellage weg te knallen (ok, was ook niet zo slim van hem om een toren van 1 bij 1 te bouwen :P) waardoor de rest van de toren ook instorrte en hij van 6 hoog te pletter viel. Winnende kill >:)
Ja dat zijn de mooie momenten in een game. Zo leert deze gast dan ook weer dat je geen torens moet bouwen. Ofwel torens maar met een andere constructie. Ik weet ook nooit echt wat ik moet doen.
Vaak denk ik ik ga een fort bouwen. Anders denk ik weer. Als ik een fort bouw weten ze dat ik/we hier zitten. Dan kun je beter wide in the open rondlopen/verstoppen.

Poppetjes afknallen is echt niet mijn ding nog. Ofja. Is natuurlijk kicken als je iemand afknalt maar meestal leg ik het af. Heb nu zoon 55 potjes gespeeld met ongeveer 15 kills. Dat is dus ongeveer dat ik 1 op de 4 potjes iemand afknal. Vaak zit ik in de top 25 omdat ik wat sneaky rondloop. Maar als er dan gevochten moet worden verlies ik vaak.

Vaak moet ik complete magazijnen afschieten om iemand te raken. De ander 1 magazijn en ik ben dan dood. De ander huppelt vrolijk verder. Dat zou er eventueel aan kunnen liggen dat hij een beter wapen heeft, ik grijs tegen hij groen ofzo. Wat ik namelijk wel doe is steeds met pulsjes schieten. Dus niet de schietknop in 1x ingedrukt houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Ja dat zijn de mooie momenten in een game. Zo leert deze gast dan ook weer dat je geen torens moet bouwen. Ofwel torens maar met een andere constructie. Ik weet ook nooit echt wat ik moet doen.
Vaak denk ik ik ga een fort bouwen. Anders denk ik weer. Als ik een fort bouw weten ze dat ik/we hier zitten. Dan kun je beter wide in the open rondlopen/verstoppen.

Poppetjes afknallen is echt niet mijn ding nog. Ofja. Is natuurlijk kicken als je iemand afknalt maar meestal leg ik het af. Heb nu zoon 55 potjes gespeeld met ongeveer 15 kills. Dat is dus ongeveer dat ik 1 op de 4 potjes iemand afknal. Vaak zit ik in de top 25 omdat ik wat sneaky rondloop. Maar als er dan gevochten moet worden verlies ik vaak.

Vaak moet ik complete magazijnen afschieten om iemand te raken. De ander 1 magazijn en ik ben dan dood. De ander huppelt vrolijk verder. Dat zou er eventueel aan kunnen liggen dat hij een beter wapen heeft, ik grijs tegen hij groen ofzo. Wat ik namelijk wel doe is steeds met pulsjes schieten. Dus niet de schietknop in 1x ingedrukt houden
Af en toe bukken tijdens het schieten helpt ook mee! Je bent namelijk veel accurater als je gehurkt zit. Ik zit zelf meestal tussen de 4-6 kills per potje en haal mijn meeste resources uit het killen van andere. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zit solo nu bijna 1 op 1 volgens mij. had genoeg potjes in het begin waar ik idd te pussy was en geen kills had. maar tegenwoordig bijna altijd wel 3 kills ofzo voor ik dood ga. en als ik in top 10 kom meestal wel 4-7 ofzo ook maar is niet echt een stat waar ik mee bezig ben. soms heb ik gewoon fun en doe ik rare dingen waardoor ik snel dood ga :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Dat doe je al goed, dat verhoogt de accuracy namelijk enorm. Wellicht doe je het al, maar vergeet ook niet wanneer mogelijk altijd te knielen. Dat verhoogt je accuracy nog meer.
Zo ging het bij mij in het begin ook, totdat ik zelf wat aanvallender ging spelen ipv sneaky (al doe ik dat af en toe ook nog wel). Daardoor kom je vaker in gevechtsituaties en daar leer je weer van. Waar ik in het begin nog wel eens zenuwachtig werd, nu totaal niet meer, en op de een of andere manier win ik 1 op 1 gevechten nu veel meer dan voorheen!

Edit: dit hele verhaal is dus ook wat @LeMeNick en @Ricmaniac zeggen dus :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Denman schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:05:
[...]

Dat doe je al goed, dat verhoogt de accuracy namelijk enorm. Wellicht doe je het al, maar vergeet ook niet wanneer mogelijk altijd te knielen. Dat verhoogt je accuracy nog meer.

[...]

Zo ging het bij mij in het begin ook, totdat ik zelf wat aanvallender ging spelen ipv sneaky (al doe ik dat af en toe ook nog wel). Daardoor kom je vaker in gevechtsituaties en daar leer je weer van. Waar ik in het begin nog wel eens zenuwachtig werd, nu totaal niet meer, en op de een of andere manier win ik 1 op 1 gevechten nu veel meer dan voorheen!

Als ik eens wat aanvallender speel gaat het op de volgende manier.

Ik loop wat rond en zie iemand anders voor me lopen die me nog niet heeft gezien. Op een gegeven moment als ik op een afstand kom wat me wat lijkt om te gaan vuren begin ik te schieten. Enemy draait zich om, ik schiet mijn 2e magazijn leeg.... ik dood, hij mooie loot

Nee ik schiet niet met een shotgun over een afstand van 100meter.
In het open veld heb ik gewoon Machinegun of Assault gun. Shotgun gebruik ik alleen in huisjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 23-03-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Als je nadat je magazijn leeg is even een trap bouwd, dan heb je tijd voor een reload...

(en ja, regelmatig pak ik dan de verkeerde toetsen :-) , maar de theorie is goed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denman schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:05:
[...]

[...]

Idd voor mij hielp het ook gewoon echt om weinig te geven om win lose in het begin en gewoon van rustig gebied naar drukke gebieden rennen zodat ik tenminste wel wat wapens had maar niet meer pussy ging af wachten maar er gewoon op in rennen en schieten / bouwen etc. aldoende leert men en als je geen tegenstanders hebt omdat je zo afwachtend speelt leer je niks :P

Tevens heeft het kijken van TSM_Myth en Ninja hun stream mij ook wel geholpen denk ik met het spel.
ik kan bij lange na niet bouwen zoals hen maar dat je gewoon weet dat het kan en mogelijk is op die manier motiveerd wel om gekkere dingen te oefenen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
[...]

Ah oke, laatste vraag ;)
Nee, het is na de hand van je TIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:34:
[...]

Idd voor mij hielp het ook gewoon echt om weinig te geven om win lose in het begin en gewoon van rustig gebied naar drukke gebieden rennen zodat ik tenminste wel wat wapens had maar niet meer pussy ging af wachten maar er gewoon op in rennen en schieten / bouwen etc. aldoende leert men en als je geen tegenstanders hebt omdat je zo afwachtend speelt leer je niks :P

Tevens heeft het kijken van TSM_Myth en Ninja hun stream mij ook wel geholpen denk ik met het spel.
ik kan bij lange na niet bouwen zoals hen maar dat je gewoon weet dat het kan en mogelijk is op die manier motiveerd wel om gekkere dingen te oefenen :P
Yep streams kijken helpt zeker. Kijk van hun beiden ook wel eens streams, maar omdat ik zelf op de PS4 speel kijk ik voornamelijk Nickmercs (toffe streamer ook).
Wat ze allemaal gemeen hebben: zieke skills, zowel met bouwen als schieten. En op de een of andere manier hebben ze ook een bepaald inzicht waardoor ze precies weten waar tegenstanders lopen, of kunnen lopen.
Zo gebruik ik ook wel eens een launchpad, maar als je ziet hoe slim en goed zij die gebruiken, het is bijna een gegarandeerde kill. Terwijl het bij mij een beetje hit & miss is of ik wel of niet iemand tegenkom tijdens mijn vlucht.

Hoe dan ook leer je er wel van. Ik wil nog wel een keer een FPS Dominator aanschaffen voor m'n DS4 controller. Springen en in de lucht richten (met je shotty) is een enorm voordeel in 1 op 1 gevechten.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Als je voor wins wilt gaan moet je Svennos kijken op Twitch, niet meest leuke gameplay. Is trouwens een Nederlander.

Ninja en Myth zijn gewoon episch goed en verdienen er bakken met geld aan. Alhoewel ik Ninja zen skill echt waardeer, maar alles er om heen snap ik niet dat hij zo veel verdiend. Maarja andere discussie ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Als ik eens wat aanvallender speel gaat het op de volgende manier.

Ik loop wat rond en zie iemand anders voor me lopen die me nog niet heeft gezien. Op een gegeven moment als ik op een afstand kom wat me wat lijkt om te gaan vuren begin ik te schieten. Enemy draait zich om, ik schiet mijn 2e magazijn leeg.... ik dood, hij mooie loot

Nee ik schiet niet met een shotgun over een afstand van 100meter.
In het open veld heb ik gewoon Machinegun of Assault gun. Shotgun gebruik ik alleen in huisjes.
Je kan dus gewoon niet goed aimen 8)7 >:)? Gewoon blijven spelen.. practice makes perfect. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Vandaag maar eens een battlepass aangeschaft. Puur om te kijken wat er allemaal mee kan etc.
Moet zeggen dat ik steeds meer into fortnite gezogen wordt hahaha.

Krijg het btw maar niet voor elkaar om ergens alleen te landen. Altijd zit er minstens 1 bij me, gevolg dat ik meestal dood ga waardoor het echte oefenen wat stroefjes verloopt.

[ Voor 36% gewijzigd door Korkss op 24-03-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Korkss schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 14:22:
Krijg het btw maar niet voor elkaar om ergens alleen te landen. Altijd zit er minstens 1 bij me, gevolg dat ik meestal dood ga waardoor het echte oefenen wat stroefjes verloopt.
Moet je proberen in squad mode, maar dan met "No fill", goede kans dat je dan een rustige plek kan vinden, met name op plekken waar minder loot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
GabberKooij schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:42:
[...]

Moet je proberen in squad mode, maar dan met "No fill", goede kans dat je dan een rustige plek kan vinden, met name op plekken waar minder loot is.
Wel met het gevolg dat je telkens tegen 4 man moet spelen. Dan kan je beter in solos beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Kingsanity schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:03:
[...]

Wel met het gevolg dat je telkens tegen 4 man moet spelen. Dan kan je beter in solos beginnen?
Als je wil oefenen met bouwen kan je squads gebruiken, anders kan je beter solo in Tilted gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
GabberKooij schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:28:
[...]

Als je wil oefenen met bouwen kan je squads gebruiken, anders kan je beter solo in Tilted gaan :-)
Als je Save the World hebt kun je het beste daar gaan leren bouwen. Zo niet dan zou ik in solos op iets rustigere plekken landen. De racetrack achter retail row of de 2 huisjes met de ice cream truck rechts boven in de map zijn hele goede plekken. Ook als je voor kills wilt gaan zijn dat goede plekken aangezien daar redelijke loot ligt en je niet al te ver hoeft te lopen om mensen tegen te komen.

Vooral als beginnende speler heb je in zowel tilted als squads niks te vertellen. Enkel als je met vrienden speelt die je goed kunnen helpen als je beschoten wordt door 4 of meer man kun je in squads heel veel en snel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
ik denk niet dat jullie er blij van worden, maar heeft iemand toevallig nog een code voor mobile over? :X

[ Voor 6% gewijzigd door MyKey op 25-03-2018 20:15 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=4N349C62RTWBMT62CCHU

You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=NBUY5ZYSGQ9FSCH5RDKZ

You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=CR7MS2R7AXQTBQGHCNQW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Dersan schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:20:
You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=4N349C62RTWBMT62CCHU

You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=NBUY5ZYSGQ9FSCH5RDKZ

You're invited to join the Fortnite Invite Event on iOS. Visit this link to start playing! https://fortnite.com/mobile?code=CR7MS2R7AXQTBQGHCNQW
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Als er nog iemand is die op zoek is naar een mobile invite code; Ik heb er nog 2 over. Stuur me even een PM dan zal ik er een sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe zit het eigenlijk precies met zoon battle pass. Misschien dat ik er een wil aanschaffen. Maar als ik die nu koop... Is die dan nog maar 37 dagen geldig (tot einde seizoen 3). Of heeft een pass een bepaalde levensduur. Zeg maar een maand of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07

Topper!

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Oxigeon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 21:23:
Hoe zit het eigenlijk precies met zoon battle pass. Misschien dat ik er een wil aanschaffen. Maar als ik die nu koop... Is die dan nog maar 37 dagen geldig (tot einde seizoen 3). Of heeft een pass een bepaalde levensduur. Zeg maar een maand of 3.
Nee die geldt elk seizoen, dus nog 37 dagen. Ik heb er ook net 1 aangeschaft, puur om te kijken wat ik dan allemaal kan. Zo kan ik volgend seizoen alles benutten als ik het snap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem1981
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 23:22
Vanmiddag even squads gedaan met me zoontje en no-fill op de pc. Uiteindelijk alleen gewonnen, omdat hij uit de game ging tijdens de drop. Had alleen een beetje last van de spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Korkss schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:07:
[...]

Nee die geldt elk seizoen, dus nog 37 dagen. Ik heb er ook net 1 aangeschaft, puur om te kijken wat ik dan allemaal kan. Zo kan ik volgend seizoen alles benutten als ik het snap :+
Dat is dan ook mooi. Je zou die pass uit ontwetendheid 1 dag voor het einde van het seizoen kopen. Kun je een dag later een nieuwe kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Sinds een paar dagen ook fanatiek aan het spelen. en ook maar een Battle Pass aangeschaft. en geeft me toch het idee dat het allemaal wat leuker word, omdat je wat extra challenges hebt, en voor wat meer dingen speelt om te unlocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Na 20 potjes proberen eindelijk een trap kill voor de challenge, wordt ie niet geunlocked :(
Schijnt een bug te zijn. Het is de laatste die ik nog moet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Dit weekend mijn eerste wins gepakt :*) (4x).2 solo wins en 2 squad wins (speel pas 1,5 week). Gaat stukken beter al.Ook paar keer 2e geworden en 3e. Het oefenen van bouwen is gewoon een kwestie van veel spelen. Je moet gewoon meteen om je heen bouwen als je beschoten wordt. Dat het niet een perfect huisje is maakt niet uit. Zolang je maar iets creeert waar je achter kan schuilen.Je zal merken dat je dit steeds sneller onder de knie krijgt en ook steeds sneller een goede shelter kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Gisteren overigens mijn eerste solopotje bij de laatste 10 bereikt. Waren op een begeven moment nog met 2 man over. En wist dat hij naar me toe moest komen lopen om in de cirkel te komen.

Ik zat verscholen achter een steen. Maar was een beetje dom en kwam wat te vroeg tevoorschijn, pakte hem net niet genoeg met mijn Assault gun. Hij meteen bouwen. Ik ook maar besloten om wat muurtjes en een trap op te zetten.

Toen hij besloot me op te komen zoeken hem maar een keer met de shotgun gehit. Raak, maar niet voldoende. helaas legde ik daarna zelf het loodje en werd ik 2e:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluoDude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01-2023

awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Swaxie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:47:
Sinds een paar dagen ook fanatiek aan het spelen. en ook maar een Battle Pass aangeschaft. en geeft me toch het idee dat het allemaal wat leuker word, omdat je wat extra challenges hebt, en voor wat meer dingen speelt om te unlocken!
Wat voor eztra dingen kun je dan met een battle pass in battle royal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Aggressor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Wat voor eztra dingen kun je dan met een battle pass in battle royal?
Nieuwe pakjes, dansjes, emotes en sneller level omhoog met boosts door challenges te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
s0kkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Nieuwe pakjes, dansjes, emotes en sneller level omhoog met boosts door challenges te doen :)
Overigens verdien je van die V-Bucks waardoor je de volgende keer een goedekopere pass kunt kopen.
Nu weet ik niet en denk ik niet dat je die 950 bucks bij elkaar speelt maargoed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:12
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:03:
God wat is het af en toe frustrerend... word je 3e met 8 kills en word je gekilled door iemand met maar 1 kill
Gisteren een victory met maar 1 kill. Voelde me bijna schuldig. Was naar een uithoek gevlogen en moest daarna de hele map overrennen ongeveer, maar toch in het langzame gedeelte van blauw kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
s0kkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Oke dankjewelnu kan ik het beste 10 euro uitgeven en een battle pass halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
Swaxie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:09:
[...]

Overigens verdien je van die V-Bucks waardoor je de volgende keer een goedekopere pass kunt kopen.
Nu weet ik niet en denk ik niet dat je die 950 bucks bij elkaar speelt maargoed.
Heb hem in week 2 van dit seizoen gekocht en zit nu op 1150 V-bucks, wel lastig om geen nieuwe skin of emote uit de shop te halen, maar ben nog maar rond tier 50.
Pagina: 1 ... 7 ... 53 Laatste