Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:47

s0kkie

Cowabunga

Aggressor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:32:
[...]

Oke dankjewelnu kan ik het beste 10 euro uitgeven en een battle pass halen dan?
Ik denk dat je er zeker geen spijt van gaat hebben, de challenges maken de game zoveel malen leuker dan de gratis Battle Royale als je de challenges ook gaat halen 8)
En natuurlijk nieuwe skins of dansjes is ook leuker!

[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 26-03-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:15
Aggressor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:32:
[...]

Oke dankjewelnu kan ik het beste 10 euro uitgeven en een battle pass halen dan?
Je kan ook voor rond de 10 euro een pve save the world editie kopen op marktplaats, en daar binnen een paar uur de benodigde 950 vbucks verdienen, die je dan voor een battlepass kan inleveren. heb je ook gelijk de pve editie.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Korkss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:27:
Wat ik zo kut vind aan fortnite, ik wil het spel een kans geven. Nou is het voor mij best veel info/input om te snappen en te leren. Schieten ok, dat lukt, al het andere is nog drama!
Maar telkens als ik ergens land (vaak probeer ik rustige omgevingen te pakken) wordt ik alsnog snel gehunt en gekilled. Laat me gvd is met rust en oefenen met bouwen etc...

Wat ik ook niet snap, hoe kan iedereen veel sneller dan mij landen aan hun glider? Duurt dubbel zo lang bijna als ik daaraan hang dan de anderen..
Je moet je mini-map in de gaten houden als je duikt.. Je glider opent altijd op een bepaalde afstand ( zeg 100 meter van de grond). Als je zo laag mogelijk komt, kom je ook eerder aan op de grond.. Klinkt opzicht logisch, maar zorg ervoor dat je niet boven bergen of heuvels vliegt. Dan gaat ie ook later open.

Om echt het verschil te merken, vlieg eens naar Snobby Shores en blijf zo lang mogelijke boven de oceaan vliegen/duiken. Als je op het laatste moment boven land gaat vliegen, gaat je glider direct open en zit je bijna al op de grond.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
Merdera schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:56:
[...]

Je kan ook voor rond de 10 euro een pve save the world editie kopen op marktplaats, en daar binnen een paar uur de benodigde 950 vbucks verdienen, die je dan voor een battlepass kan inleveren. heb je ook gelijk de pve editie.
Wel voorzichtig mee zijn na de verhalen in dit topic waarbij Save The World accounts zijn stopgezet omdat de originele koper een refund heeft gedaan.

Verder kan ik die Battle Pass alleen maar aanraden. Maakt de game nog leuker dan ie al is, met extra challenges, skins, emotes en dansjes. En wat is nou 10 Euro voor een game waar je zoveel tijd in kan stoppen (teveel eigenlijk :X).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Als het goed is komt er morgen een interessante deal in de stores:
600 V-bucks, een coole skin en een rugzakkie.
Prijs in dollars zal 5 dollar zijn. Ik denk dat veel mensen deze deal gaan pakken, aangezien je voor 5 euro alleen al 600 V-bucks krijgt. En ach.. het is zo makkelijk om een goed excuus te verzinnen om "maar" 5 euro te betalen :). Ik zal zelf ook wel voor de bijl gaan :D.

Meer info:

https://www.reddit.com/r/...tarter_pack_available_on/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
overdoseh schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:31:
Als het goed is komt er morgen een interessante deal in de stores:
600 V-bucks, een coole skin en een rugzakkie.
Prijs in dollars zal 5 dollar zijn. Ik denk dat veel mensen deze deal gaan pakken, aangezien je voor 5 euro alleen al 600 V-bucks krijgt. En ach.. het is zo makkelijk om een goed excuus te verzinnen om "maar" 5 euro te betalen :). Ik zal zelf ook wel voor de bijl gaan :D.

Meer info:

https://www.reddit.com/r/...tarter_pack_available_on/
Interessant! Had voor het weekend een refund gedaan voor Paragon en die uit te laten betalen in vbucks. Helaas heb ik die nog niet gekregen, maar zal deze deal niet laten lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:29
@overdoseh Zou goed kunnen, die deal circuleert al een aantal weken online. Ik geloof dat die deal per ongeluk al eens 5 min online is geweest op de pc server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik merk dat ik nog wat struggles heb in de 1 tegen 1. Vooral in kleine ruimtes of als ze ineens heel veel gaan bouwen. Ik probeer meestal net buiten de drukke gebieden te landen om zo loot te krijgen en tegelijkertijd niet heel ver van de actie vandaan te zitten. Wins interesseren me totaal niet, kills wel. Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:15
Bij 1:1 in kleine ruimtes gebruik je natuurlijk een rocket launcher, grenade launcher of granaten. :P

Wat serieuzer: flink de druk erop houden, van wapens wisselen zo nodig en pas nadenken/evalueren na de kill of je eigen dood. Repeat.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
jaihel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 17:02:
Ik merk dat ik nog wat struggles heb in de 1 tegen 1. Vooral in kleine ruimtes of als ze ineens heel veel gaan bouwen. Ik probeer meestal net buiten de drukke gebieden te landen om zo loot te krijgen en tegelijkertijd niet heel ver van de actie vandaan te zitten. Wins interesseren me totaal niet, kills wel. Heeft iemand nog tips?
In close combat: een shotgun of submachine gun. Ga niet lopen klooien met een AR, dat is te traag.
Meestal begint de vijand dan te springen. Ik schiet meestal net voor de vijand terug op de grond komt. Laat je vijand in je vizier vallen zegmaar. En ohja: headshots :P

In andere situaties: onmiddelijk een trap en muren bouwen, daarna pas denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 06:10
Kleine tip, tenminste mij helpt het super:
Zet trap en muur bouwen op je duimbuttons van je muis, en een vloer op q op je toetsenbord.
Scheelt een berg travel op je toetsenbord en het is retesnel bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
mesm90 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:06:
Kleine tip, tenminste mij helpt het super:
Zet trap en muur bouwen op je duimbuttons van je muis, en een vloer op q op je toetsenbord.
Scheelt een berg travel op je toetsenbord en het is retesnel bouwen :)
Trap en muur zitten indd al op mn muis, vloer heb ik op mn scrollwheel zitten (indrukken).
Q lijkt me indd een betere optie, maar waar heb je quickbar switch dan naartoe gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:31
Heb nu het spel sinds een weekje ontdekt, begin het steeds leuker en leuker te vinden. Gisteren voor het eerste een win in battle royale met 6 kills, erg gaaf!

Heb nu, ik denk daardoor, tqee parapluutjes als glider ge-unlocked.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

De starterpack a 5€ is dus nu online in de playstation store. Kun je deze pack echter ook 2x kopen zodat een battlepass goedkoper wordt?

In deze pack zit dus:
1 Outfit
1 Glider
600Vbucks.

[ Voor 17% gewijzigd door Oxigeon op 27-03-2018 11:27 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaihel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:23:
[...]

Trap en muur zitten indd al op mn muis, vloer heb ik op mn scrollwheel zitten (indrukken).
Q lijkt me indd een betere optie, maar waar heb je quickbar switch dan naartoe gezet?
hoezo zou je je quickbar nog moeten switchen als je alle buttons gebind hebt ? :P
je kan gewoon weer op 1 bijv drukken toch om naar je pickaxe te gaan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05:37
Oxigeon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:17:
De starterpack a 5€ is dus nu online in de playstation store. Kun je deze pack echter ook 2x kopen zodat een battlepass goedkoper wordt?

In deze pack zit dus:
1 Outfit
1 Glider
600Vbucks.
Battle pass is rond de 1000 Vbucks, dus als je 1000 Vbucks hebt kan dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
ak0nnmgn schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:59:
[...]

Battle pass is rond de 1000 Vbucks, dus als je 1000 Vbucks hebt kan dat zeker.
Battle pass is 950 Vbucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ja dat snap ik, maar kun je dat pack 2x kopen? Of is dit gelimiteerd tot 1x? Ik weet dat een battlepass maar 950 bucks kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:53
Oxigeon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:17:

In deze pack zit dus:
1 Outfit
1 Glider
600Vbucks.
Dat zou inderdaad betekenen dat je voor 10 euro 1200 Vbucks hebt inplaats van 1000 die je normaal voor 10 euro hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Oxigeon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:03:
Ja dat snap ik, maar kun je dat pack 2x kopen? Of is dit gelimiteerd tot 1x? Ik weet dat een battlepass maar 950 bucks kost.
Ik verwacht niet dat dit kan eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
jaihel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Interessant! Had voor het weekend een refund gedaan voor Paragon en die uit te laten betalen in vbucks. Helaas heb ik die nog niet gekregen, maar zal deze deal niet laten lopen. :)
Thanks voor deze opmerking. Wist niet dat dat mogelijk was... laat ik nu net een founders pack van Paragon gekocht hebben voor 20 euro! Refund is gisteren ook aangevraagd (in V-Bucks ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Bevestigd door Epic op hun eigen Facebook page dat het Starter Packet alleen eenmalig aangeschaft kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
overdoseh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Thanks voor deze opmerking. Wist niet dat dat mogelijk was... laat ik nu net een founders pack van Paragon gekocht hebben voor 20 euro! Refund is gisteren ook aangevraagd (in V-Bucks ^^)
Haha graag gedaan! Ik kwam er ook bij toeval achter (via een nieuwsbericht hier op tweakers).
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:32:
[...]

hoezo zou je je quickbar nog moeten switchen als je alle buttons gebind hebt ? :P
Ik heb een G502 gekocht (speciaal voor fortnite lol) dus ik heb nu alles op mn muis kunnen zetten (trap,muur,platform en inventory). Het is even wennen, maar denk dat ik er veel profijt van ga hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door jaihel op 27-03-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
dubbelpost excuus

[ Voor 97% gewijzigd door jaihel op 27-03-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik zou dit spel graag leren spelen. Kan er iemand mij een beetje wegwijs helpen op gebied van goede keybindings om het vlot te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Gumball schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Klopt. Ik heb een lopende advertentie van hem gerapporteerd en een mail naar verdacht@marktplaats.nl gestuurd. Hij geeft zelf niet thuis.
Hoe is dit afgelopen als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anton.net schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:10:
[...]

Hoe is dit afgelopen als ik mag vragen?
Ik moest maar aangifte doen. Dat ga ik dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 20:41
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:32:
[...]

Hebben jullie het hier nou over een controller op iOS? En zo ja: Welke dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Goedemorgen Tweakers,

Ik heb weer 3 codes beschikbaar, die ik graag met jullie wil delen! Laat even weten als je er een gebruikt hebt, zodat andere het niet meer hoeven te proberen. Zet er ook even bij welke van de 3 je gepakt hebt. :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Veel plezier ermee! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
dehardstyler schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:58:
Goedemorgen Tweakers,

Ik heb weer 3 codes beschikbaar, die ik graag met jullie wil delen! Laat even weten als je er een gebruikt hebt, zodat andere het niet meer hoeven te proberen. Zet er ook even bij welke van de 3 je gepakt hebt. :)

***members only***

Veel plezier ermee! :D
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

gebruikt: thx @dehardstyler

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Tomski1986 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:45:
Ik zou dit spel graag leren spelen. Kan er iemand mij een beetje wegwijs helpen op gebied van goede keybindings om het vlot te spelen?
http://lmgtfy.com/?q=key+bindings+fortnite

:X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

dehardstyler schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Ze praten over muis toetsenbord dus PC lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dehardstyler schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:56:
[...]

nee gewoon over de PC :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
s0kkie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:35:
[...]

Ze praten over muis toetsenbord dus PC lol :P
Ahhh verdorie. Dat dacht ik al, maar ik had een kleine sprankeling in mijn ogen. :P Jammer. Kan niet wachten om met een PS4 controller op een Ipad te spelen of zo! :9~

PS: ook @Ricmaniac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Zijn er mensen die Fortnite op zowel PC als ps4 spelen? Heb het idee dat de tegenstanders over t algemeen wat minder zijn op de ps4. Daarentegen vind ik zelf de pc fijner spelen maar als ik continu binnen 5 min doodga is er voor mij weinig lol aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
jaihel schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:00:
Zijn er mensen die Fortnite op zowel PC als ps4 spelen? Heb het idee dat de tegenstanders over t algemeen wat minder zijn op de ps4. Daarentegen vind ik zelf de pc fijner spelen maar als ik continu binnen 5 min doodga is er voor mij weinig lol aan
Gewoon blijven spelen dan word je vanzelf beter. Land op wat minder drukke spots en ga dan pas verder als je wapens en resources hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Is dit de zogezegde community waar Fortnite om bekend staat?
Ik vraag hier gewoon om jullie ervaringen met keybinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb een Logitech G700, op de vier side buttons alle bouwsels gezet, Q ge-remapped voor het 2de slot item te openen daar zet ik dan mijn shotgun op zodat ik lekker snel kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Tomski1986 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:48:
[...]

Hierbij mijn keybinds. Ik ben momenteel aan het experimenteren met het editen van buildings met F ipv G. Verder kan ik hier super goed mee overweg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g7J2bUkexQrpsZiY1Eujx7NP/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s5kIkc7ys3totpp7bRQCX2A1/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Ik heb een Logitech G600 muis (met 12 buttons aan de linker zijkant) is eigenlijk een MMO muis.
Maar ik vind hem tegenwoordig echt bij heel veel games erg fijn.

Me keybindings zijn in principe standaard maar heb ze allemaal op me muis gezet. Je kan profielen aanmaken met zo'n muis en nu heb ik dus dat bij het opstarten van Fortnite de muis automatisch mijn profiel pakt voor Fortnite wat ik speel met 1200 DPI en 0.05 sensitivity ingame. dan heb ik alle knoppen van bouwen en de traps op 1 van die zijknoppen op de muis gezet. in dit geval dus de F1-F2-F3 etc gewoon ook op de muis gezet. in begin even wennen maar als je wat handigheid erin krijgt met het juist klikken van het geen wat je wilt bouwen kan je op die manier zo donders veel sneller bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Gumball schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:30:
[...]

Ik moest maar aangifte doen. Dat ga ik dus niet doen.
Vervelend zeg, maar je hebt via die verkoper van marktplaats geen nieuwe key gekregen dus?

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ricmaniac schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Ik heb een Logitech G600 muis (met 12 buttons aan de linker zijkant) is eigenlijk een MMO muis.
Maar ik vind hem tegenwoordig echt bij heel veel games erg fijn.

Me keybindings zijn in principe standaard maar heb ze allemaal op me muis gezet. Je kan profielen aanmaken met zo'n muis en nu heb ik dus dat bij het opstarten van Fortnite de muis automatisch mijn profiel pakt voor Fortnite wat ik speel met 1200 DPI en 0.05 sensitivity ingame. dan heb ik alle knoppen van bouwen en de traps op 1 van die zijknoppen op de muis gezet. in dit geval dus de F1-F2-F3 etc gewoon ook op de muis gezet. in begin even wennen maar als je wat handigheid erin krijgt met het juist klikken van het geen wat je wilt bouwen kan je op die manier zo donders veel sneller bouwen.
Alles begint aardig te lukken buiten het bouwen.
Dat lijkt me erg veel oefenen om daar goed overweg mee te kunnen. En best irritant ook als je het niet kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Merdera schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:39:
[...]

Vervelend zeg, maar je hebt via die verkoper van marktplaats geen nieuwe key gekregen dus?
Nope. Nu moet ik wel zeggen dat mijn STW het vanmiddag gewoon weer deed 8)7

Net 2x achter elkaar 1e geworden waarvan 1x omdat de 2 overgebleven spelers samen doodgingen vanwege een suicide raket. Best gaar om zo te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Kingsanity schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:28:
[...]

Hierbij mijn keybinds. Ik ben momenteel aan het experimenteren met het editen van buildings met F ipv G. Verder kan ik hier super goed mee overweg.

[afbeelding]

[afbeelding]
ik heb de eerste 3 opties van bouwen op:
Z
X
C

staan
werkt echt ideaal.
En quick switch op mouse thumb 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
rwbk schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:50:
[...]

ik heb de eerste 3 opties van bouwen op:
Z
X
C

staan
werkt echt ideaal.
En quick switch op mouse thumb 1
Zo gebruikt TSM_Myth het ook met ZXC, maar ik vind de X een onhandinge toets om naartoe te moeten met mijn vinger. Het switchen van wapens naar bouwen en andersom doe ik gewoon door te drukken op het wapen/bouwpaneel dat ik wil gebruiken. Daarom heb ik mijn pickaxe op Q staan en dit bevalt mij prima. (Pickaxe op Q heb ik overigens ook van TSM_Myth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Patch 3.4 is online voor alle platformen :)
Remote guided missiles lijken me wel dik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
Kingsanity schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Zo gebruikt TSM_Myth het ook met ZXC, maar ik vind de X een onhandinge toets om naartoe te moeten met mijn vinger. Het switchen van wapens naar bouwen en andersom doe ik gewoon door te drukken op het wapen/bouwpaneel dat ik wil gebruiken. Daarom heb ik mijn pickaxe op Q staan en dit bevalt mij prima. (Pickaxe op Q heb ik overigens ook van TSM_Myth)
Pickaxe heb ik op mouse thumb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

s0kkie schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:41:
Patch 3.4 is online voor alle platformen :)
Remote guided missiles lijken me wel dik!
Ik zag deze gisteren op een film online komen. Deze zag er inderdaad bruut uit. Meteen als ik thuis ben maar de patch downloaden en uitproberen. Alleen krijg ik niet zo gek vaak een rocketlauncher in een kistje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Laatst online: 26-06-2024
Patch 3.4 is ook een hele dikke verbetering voor Save The World. Daarnaast is zoeen guided missle natuurlijk wel leuk. (Endgame op een sky base P ) awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Crashhill schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:34:
Patch 3.4 is ook een hele dikke verbetering voor Save The World. Daarnaast is zoeen guided missle natuurlijk wel leuk. (Endgame op een sky base P ) awesome.
Save the World heb ik ook. Wat zijn daar dan de grootste verschillen in. Ik log namelijk vrijwel alleen maar in voor de daily login bonus :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Oxigeon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Save the World heb ik ook. Wat zijn daar dan de grootste verschillen in. Ik log namelijk vrijwel alleen maar in voor de daily login bonus :P
Vooral echt goede quality of life updates voor PvE (zoals hieronder beschreven)
  • Combat Pro is now an available control scheme option (more details here).
  • Sprinting no longer costs Energy.
  • Dying & resurrection no longer reduces the durability of your equipped weapons.
  • Container search speed has been increased.
  • Players no longer take fall damage on the Hoverboard when landing on a Speed Boost Pad.
  • Crafting Ingredients stack limit increased from 99 to 200.
  • Existing items will not automatically restack.
  • You can condense stacks by dropping and picking up items or transferring between backpack and storage.
  • Increased Trap stack limit from 20 to 200.
En dan nog dat je meer XP, loot, materials etc. krijgt bij het completen van missies.
Tuurlijk is het ook zo dat je nog steeds het snelst vooruit gaat door het kopen van loot lama's (daarom is het ook F2P (PvE wordt volgens mij ook gratis ergens dit jaar).

Met PvE kun je toch dagelijks ongeveer 100 vbucks verdienen.
Dag 112 dat je inlogt is trouwens GOUD, dan krijg je 800vbucks (Ben er bijna :P )

Ik heb in het begin vrij weinig gedaan met PvE, omdat ik vooral de PvP heel vet vond. Nu vindt ik het allebei top en speel ik het ook allebei.

Save The World!!!!!!!!!!

edit: volledige patch notes: https://www.epicgames.com...-US/news/v3-4-patch-notes

[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 29-03-2018 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Crashhill schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:12:
[...]

• Dying & resurrection no longer reduces the durability of your equipped weapons.
  • Players no longer take fall damage on the Hoverboard when landing on a Speed Boost Pad.
  • You can condense stacks by dropping and picking up items or transferring between backpack and storage.
En dan nog dat je meer XP, loot, materials etc. krijgt bij het completen van missies.
Tuurlijk is het ook zo dat je nog steeds het snelst vooruit gaat door het kopen van loot lama's (daarom is het ook F2P (PvE wordt volgens mij ook gratis ergens dit jaar).

Dag 112 dat je inlogt is trouwens GOUD, dan krijg je 800vbucks (Ben er bijna :P )

Ik heb in het begin vrij weinig gedaan met PvE, omdat ik vooral de PvP heel vet vond. Nu vindt ik het allebei top en speel ik het ook allebei.

Save The World!!!!!!!!!!

edit: volledige patch notes: https://www.epicgames.com...-US/news/v3-4-patch-notes
Richard,

Ga toch weg, kom lekker pvp spelen.. Ik mis je.. Groetjes

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Ik log ook dagelijks in op STW maar krijg nooit ''zomaar'' V-bucks, alleen als ik missies afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
[...]

Ik zou het bouwen op knoppen op je muis zetten. Dan heb je je linkerhand muis om van wapens te switchen. Het is belangrijk om snel tussen je evt. pump en tactical te kunnen wisselen en tussen je sniper en assault rifle. Dat kun je bijv. op E, 1, 2, 3 en 4 doen. En je pickaxe op Q.

Als je ook je wapens net als het builden op je linkerhand hebt kom je in gevechten niet goed uit. Althans, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Gumball schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:54:
[...]

Ik log ook dagelijks in op STW maar krijg nooit ''zomaar'' V-bucks, alleen als ik missies afmaak.
Bij sommige dagen in de dailies wel. Dat kun je zien als je voor het eerst op een dag inlogt, op hoeveel dagen je zit. Heb er nu al zo'n 600 van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 14:53

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

BTW, FortNite (EpicGames) die zou best wel veel servers hebben staan over de hele wereld. Er staat in de game dat je naar 1 EU server connect maar waarschijnlijk/natuurlijk zijn dat honderden of zelfs duizenden servers vermoed ik. Iemand ze hier wel eens tegengekomen misschien in een serverruimte, of zou dat in afgeschermde ruimtes staan wat je niet zo makkelijk toegang toe krijgt ? Waarschijnlijk staat in elke internet exchange e.d. misschien wel een server.

Ik probeerde er even vlug naar te zoeken, maar heb er nog weinig over kunnen vinden.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 22:03
Pentiummania schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:21:
Ik probeerde er even vlug naar te zoeken, maar heb er nog weinig over kunnen vinden.
Amazon AWS servers, zie https://www.epicgames.com...s/fnbr-performance-update
We’re currently running our servers in AWS datacenters around the world and you can visit http://www.cloudping.info/ for a quick check on your ping to them.

NA - Virginia, Ohio
EU - Frankfurt, London
OCE - Sydney
BR - Sao Paulo
ASIA - Tokyo

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oooh shit :D! die nieuwe tijdelijke game mode Snipers only.

vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 15:43:
oooh shit :D! die nieuwe tijdelijke game mode Snipers only.

vet!
Deze is al eerder geweest , alleen dan nog met Revolvers. Volgens mij zijn deze er nu uit. Dus pickaxe en snipen maar :9 Hele mooie game mode inderdaad vooral als je je sniper skills een beetje wil oefenen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
Pff, net voor de eerste keer double digits: 11 kills. Ik ben 2de geworden :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo net 45 gold stars gehaald in een enkele pot :) omdat ik van de afgelopen weken nog wat moest.

Trap kill 10 gold
Laatste Handgun kil 10 gold
Laatste kill in Retail 10 gold
Laatste SMG kill van daily 5 gold
Laatste damage van smg 5 gold
Place CampFire 5 gold

Ik ga maar eens naar bed :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Bij sommige players hoop ik soms echt dat ze hun koptelefoon niet op standje "bijna gehoorbeschadiging" hebben staan.
Gisteren tijdens een potje zag ik in de verte iemand lopen, dus ik er achteraan. Ik denk dat ik 'm wel een minuut of 3 aan het volgen was, en steeds dichterbij kwam. Hij keek totaal niet om en bleef maar vooruit rennen. Tot ie bij een klif aan kwam en niet verder kon, ik zag hem rustig z'n bouwkaart pakken en hij had echt niks in de gaten. Tot ik 'm van achter one-shotte met m'n pump shotgun. Die gast moet zich echt een ongeluk geschrokken zijn :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Crashhill schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Save The World!!!!!!!!!!

Geen wonder dat gisteravond in een keer mijn energy niet meer terug liep tijdens rennen.
en in een keer de grotere stacks.
Ik speel pas sinds maandag maar ik ben wel blij met deze wijziging, Het zou wel handig zijn als je storage kon bouwen in je eigen basis. op dit moment heb ik maar 5 slots dat is nou niet echt noemenswaardig storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 15:53
Waar ik me gisteren een paar keer aan geirriteerd heb is op de schietknop drukken maar niet schieten. tochw wel een aantal keren in een gevecht gezeten zonder dat er een kogel werd afgevuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Iemand hier die Ninja ook volgt? Die gast is zo belachelijk goed dat het bijna fake lijkt :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
s0kkie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:07:
Iemand hier die Ninja ook volgt? Die gast is zo belachelijk goed dat het bijna fake lijkt :o
Volgen is een groot woord (ik speel 's avonds liever zelf dan dat ik naar Streams kijk) maar zo nu en dan bekijk ik z'n streams wel. Ook een aantal Youtube filmpjes van hem gezien.

En inderdaad, hij is zo belachelijk goed dat het nergens meer op slaat. Bijna achteloos schakelt hij groepen van 4 uit terwijl hij complete forten aan het bouwen is. En nog bijzonderder: waar ik aan het eind van een game nog wel eens zenuwachtig word omdat ik kansen heb de game te winnen, gaat hij gewoon spelen met de tegenstander :+
Proberen te killen met traps, of z'n pickaxe. En dan alsnog winnen :P

Maar goed, die gast harkt niet voor niks 5 ton per maand (!!) binnen met streamen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50

Martinspire

Awesomeness

ArgantosNL schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:01:
[...]

Geen wonder dat gisteravond in een keer mijn energy niet meer terug liep tijdens rennen.
en in een keer de grotere stacks.
Ik speel pas sinds maandag maar ik ben wel blij met deze wijziging, Het zou wel handig zijn als je storage kon bouwen in je eigen basis. op dit moment heb ik maar 5 slots dat is nou niet echt noemenswaardig storage.
Met research en perks krijg je meer storage. Duurt wel lang, maar krijg je wel. En ja dat is inderdaad handig om wat materiaal te dumpen. Ik heb altijd megaveel nodig voor storm shields omdat het in je eentje gewoon veel te lastig is met zoveel enemies en weinig bouwwerken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martinspire schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:28:
[...]

Met research en perks krijg je meer storage. Duurt wel lang, maar krijg je wel. En ja dat is inderdaad handig om wat materiaal te dumpen. Ik heb altijd megaveel nodig voor storm shields omdat het in je eentje gewoon veel te lastig is met zoveel enemies en weinig bouwwerken.
ik heb level 4 shield gehaald maar nog vrij vroeg in de skill tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:14
ik heb nog 3 ios invite codes, stuur me een bericht als je er 1 wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50

Martinspire

Awesomeness

ArgantosNL schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:57:
[...]

ik heb level 4 shield gehaald maar nog vrij vroeg in de skill tree.
Het staat volgens mij ook wel wat verder weg. Maar het is het icoontje met 3 dozen (2 naast elkaar en 1 erop). Die komt volgens mij pas vanaf de 2e skill-boom voorbij.

Ik ben nu in ieder geval vaker aan het harvesten om niet alleen rond te lopen met volle materials, maar ook die storage vol te krijgen met ammo en materials.

Maar toch blijf ik het naatje vinden dat het niet gewoon coop missies zijn om anderen te helpen met hun storm shield want het is de enige missie waar ik echt last van heb maar 10x makkelijker wordt als je hulp hebt. Defenders halen vaak maar weinig uit en door de grote enemies die overal doorheen lopen, is het ook niet bij te houden met bouwen

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 30-03-2018 14:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martinspire schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:57:
[...]

Het staat volgens mij ook wel wat verder weg. Maar het is het icoontje met 3 dozen (2 naast elkaar en 1 erop). Die komt volgens mij pas vanaf de 2e skill-boom voorbij.

Ik ben nu in ieder geval vaker aan het harvesten om niet alleen rond te lopen met volle materials, maar ook die storage vol te krijgen met ammo en materials.

Maar toch blijf ik het naatje vinden dat het niet gewoon coop missies zijn om anderen te helpen met hun storm shield want het is de enige missie waar ik echt last van heb maar 10x makkelijker wordt als je hulp hebt. Defenders halen vaak maar weinig uit en door de grote enemies die overal doorheen lopen, is het ook niet bij te houden met bouwen
of je zou letterlijk een horde loop moeten maken met lage muurtjes waar ze constant in blijven steken.
De level 4 was al lastiger dan vorige voornamelijk vanwege blinde vlekken waar ze bommetjes over natuurlijk terrein gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:07:
Ik kan je Daequan ook van harte aanraden! Prima streamer: entertainment, skill, memes, alles is er.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 22:04 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kolere wat is dit nou weer:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/vnlbjc.15.37.png

Edit: op de Ps4 is het zelfs 46 min 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 30-03-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Donstil schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:16:

[afbeelding]

Die had ik net ook zelfde tijd. Misschien wil ik zo effe me pc rebooten, maar weet niet hoe lang de wacht tijd nu nog is ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pentiummania schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 00:24:
[...]

Die had ik net ook zelfde tijd. Misschien wil ik zo effe me pc rebooten, maar weet niet hoe lang de wacht tijd nu nog is ?
Het ging (of gaat) om technische moeilijkheden zag ik online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

https://twitter.com/FortniteGame/status/979845534230941696
Que is gone, for now!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aWu6wDb.png

[ Voor 24% gewijzigd door Pentiummania op 31-03-2018 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Denman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Volgen is een groot woord (ik speel 's avonds liever zelf dan dat ik naar Streams kijk) maar zo nu en dan bekijk ik z'n streams wel. Ook een aantal Youtube filmpjes van hem gezien.

En inderdaad, hij is zo belachelijk goed dat het nergens meer op slaat. Bijna achteloos schakelt hij groepen van 4 uit terwijl hij complete forten aan het bouwen is. En nog bijzonderder: waar ik aan het eind van een game nog wel eens zenuwachtig word omdat ik kansen heb de game te winnen, gaat hij gewoon spelen met de tegenstander :+
Proberen te killen met traps, of z'n pickaxe. En dan alsnog winnen :P

Maar goed, die gast harkt niet voor niks 5 ton per maand (!!) binnen met streamen.
Bizarre is dat het meer is dan 5 ton. 220k subs x 5 dollar. Als ik mij niet vergis is 3.50 voor de streamer. En dan heb je nog de donaties en youtube etc.

Maar on topic
Heb je Myth wel eens gezien? Die is ook bizar goed.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Sinds ik zelf vaak inlog om gewoon de shop te bekijken, dacht ik laat ik een website maken waar je gemakkelijk op mobile en pc de shop items kunt zien. Laat weten wat jullie ervan vinden, tips zijn welkom!: Current Fortnite Shop

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Donstil schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:16:

[afbeelding]

Je kunt de queu op PC skippen door fortnite direct vanaf de map te launchen(C:\Program Files\Epic Games\Fortnite\FortniteGame\Binaries\FortniteClient-Win64-Shipping.exe). Wel eerst even de epic launcher sluiten voordat je het doet :)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
hoe kun je op de ipad switchen naar save the world ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
fuqua schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:28:
hoe kun je op de ipad switchen naar save the world ?
Helaas kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
heb ik voor niks een 2de key gekocht voor op de ipad 8)7

ik kon nergens vinden of het nu wel of niet mogelijk was :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
fuqua schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:36:
[...]

heb ik voor niks een 2de key gekocht voor op de ipad 8)7

ik kon nergens vinden of het nu wel of niet mogelijk was :F
“Save the World uses way more memory and CPU resources than Battle Royale and would be very difficult to bring to mobile devices,” Epic explains.

Vind het ook jammer, maar helaas. Maar wie weet in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Merdera schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:40:
[...]

“Save the World uses way more memory and CPU resources than Battle Royale and would be very difficult to bring to mobile devices,” Epic explains.

Vind het ook jammer, maar helaas. Maar wie weet in de toekomst.
spijtig inderdaad, heb de key ook al gelinked in het 2de account voor de ipad, dus daar kan ik dan ook niks meer mee :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Gisteren opnieuw gewonnen :). Nu twee wins in solo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 09:45
Nu toch ook maar de battle pass gehaald. Je merkt dat het toch stuk leuker is met objectives

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
overdoseh schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:24:
[...]

Heb jij je vbucks inmiddels al? Weet niet precies hoe ze het hebben berekend maar ze hebben mij 4k vbucks gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
jaihel schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:00:
[...]

Heb jij je vbucks inmiddels al? Weet niet precies hoe ze het hebben berekend maar ze hebben mij 4k vbucks gegeven :)
Toevallig gisteren ontvangen. Ik heb er volgens mij 3300 voor gekregen ongeveer. Prima voor een 19,99 refund.... ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
Dit spel had zo leuk kunnen zijn zonder dat hele build-gedoe. Dat lukt me echt niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Tomski1986 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:20:
Dit spel had zo leuk kunnen zijn zonder dat hele build-gedoe. Dat lukt me echt niet.
Ik maak wel progressie door te spelen, maar ik ben ook nog geen topper in het bouwen. Maar juist dat onderscheidt deze game (samen met het stijltje) van al die andere "Battle Royale" games en maakt het wat mij betreft juist leuk.
Als ze dat er uit zouden halen dan is de lol er denk ik snel af voor mij.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Denman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:09:
[...]

Ik maak wel progressie door te spelen, maar ik ben ook nog geen topper in het bouwen. Maar juist dat onderscheidt deze game (samen met het stijltje) van al die andere "Battle Royale" games en maakt het wat mij betreft juist leuk.
Precies dit.. het voelt juist heerlijk als je dit een beetje onder controle krijgt en er leuke plays mee kan maken. Ik hoorde veel ex-pubg spelers dit zeggen. Wellicht moet je even door deze zure appel heen bijten en wat oefenen. Of wellicht is het inderdaad gewoon geen spel voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Denman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:09:
[...]

Wellicht omdat ik het echt nog niet gewoon ben en nog mijn keybinds moet 'gokken' om de juiste building te vinden. Ik zit vaak in top 20s door stealth maar op 't einde verlies ik meestal kansloos omdat er iemand vlotter kan builden en me simpel neerknalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
Tomski1986 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:23:
[...]

Wellicht omdat ik het echt nog niet gewoon ben en nog mijn keybinds moet 'gokken' om de juiste building te vinden. Ik zit vaak in top 20s door stealth maar op 't einde verlies ik meestal kansloos omdat er iemand vlotter kan builden en me simpel neerknalt.
Probeer anders eens een paar potjes laat uit de bus te springen en afgelegen te landen. Dan mats verzamelen en oefenen met bouwen. Begin simpel door "hokjes" van 1 bij 1 te bouwen (gewoon snel rond draaien en muurtjes bouwen :P) en vervolgens een trap erin. Dat is een beetje de basis voor een goede verdediging. Eventueel nog een plat deel erop en opnieuw beginnen om je toren te verhogen. Als je dat een beetje gewoon bent kan je je "fort" uit gaan breiden, of spelenderwijs tijdens het lopen trappen bouwen naar daken enzo. Offer hier desnoods de eerste 10 potten voor op, maar uiteraard wel terugschieten als er op je geschoten wordt ;)

En zo te lezen speel je op PC? Misschien is het een troost dat het op de PS4 (zoals ik doe) geen kwestie is van 4 keys onthouden, maar scrollen door verschillende delen. Dat is wat omslachtiger :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:43
Tomski1986 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:23:
[...]

Ik gebruik mijn mouse buttons om bij mijn bouwmaterials te komen. Dat scheelt aanzienlijk in snelheid door F1 tot F5 te gebruiken.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Tomski1986 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:20:
HE-LE-MAAL mee eens !!!

In pve is het nog wel ok, want dan heb je nog tijd, maar in pvp....

[ Voor 13% gewijzigd door Merdera op 03-04-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Sinds een paar dagen Fortnite ook geïnstalleerd, en wat verslavend zeg!
Alleen nu loop ik tegen het volgende aan..
" Your Epic Games account has been locked due to multiple invalid login attempts. Please wait 120 minutes before trying to access your account."
Zal dat zijn omdat iemand probeers te hacken of?
Zojuist ben ik wel ook Fortnite aan het installeren op de pc (speel t eerst ip ps4 maar vriendlief wilt ook spelen :')) zal dit er dan misschien mee te maken hebben? Lijkt me sterk maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Vraag me echt af of streamers als ninja fortnite nog spelen om een andere reden dan geld. Die gast heeft toch totaal geen uitdaging meer in dit spel.. Hij is zo goed dat het lijkt alsof hij tegen een stel 4 jarige speelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kingsanity
Merdera schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:15:
[...]

HE-LE-MAAL mee eens !!!

In pve is het nog wel ok, want dan heb je nog tijd, maar in pvp....
Bouwen is nou net een van de mooiste dingen in pvp en maakt Fortnite uniek. Hierdoor krijg je een compleet nieuwe strategie. Genoeg andere games zonder bouwen met battle royale. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol dan begrijpen jullie fortnite niet inderdaad :P Juist het bouwen is wat het verschil maakt tussen de goeie en slechtere spelers.

Gewoon blijven oefenen dan komt het vanzelf goed joh. Het bouwen is juist wat Fortnite imho zo veel leuker maakt dan andere Battle Royale games.

Pagina: 1 ... 8 ... 53 Laatste