Ik ben er inmiddels achter dat het bouwen vaak ook zorgt dat de spelers fouten maken en je daar juist heel goed van kan profiteren. Ik bouw dan zelf namelijk ook zelden.
Dan heb je of veel in het begin van de game geprofiteerd van het slechte bouwen van een tegenstander, of je hebt de laatste 10 van een game niet zo vaak gehaald, want mijn ervaring is dat de players aan het eind van een game over het algemeen toch wel goed zijn in bouwenSwaxie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:29:
Ik ben er inmiddels achter dat het bouwen vaak ook zorgt dat de spelers fouten maken en je daar juist heel goed van kan profiteren. Ik bouw dan zelf namelijk ook zelden.
Overigens heb je wel gelijk dat je kan profiteren van fouten met bouwen. Zo heb ik eens een game gewonnen door de onderste 4 muren weg te knallen en iemand te pletter laten storten. Helaas was dat een zeldzaam geval, want meestal zijn ze wel slim genoeg om een bredere basis dan 1 x 1 te maken
De laatste 10 heb ik toch wel al redelijk vaak gedaan voor iemand die net 1.5 week speelt haha. Maar gewonnen, nee nog nooit haha.
Verwijderd
ik bouw ook amper. Alleen het kleinste fortje afentoe. Tegen nog grotere n00bs dan mij werkt dat wel, maar helaas nog niet weten te winnen. Wel aantal keer 2de solo en kom meestal wel bij de laatste 10. Als ik wil winnen moet ik wel eens een keer echt geluk hebben.Swaxie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:29:
Ieder zijn mening uiteraard. Ik geniet verder enorm van dit spel, wat qwa looks overeenkomsten met Battlefield Heroes heeft.Kingsanity schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:36:
[...]
Bouwen is nou net een van de mooiste dingen in pvp en maakt Fortnite uniek. Hierdoor krijg je een compleet nieuwe strategie. Genoeg andere games zonder bouwen met battle royale.
Maar ik speel dus vooral de PVE versie.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Veel discussie over het bouwen. Zo moeilijk is het niet.. als je "in the open" beschoten wordt, kan je het beste meteen muren om je heen spammen. Dat ze niet allemaal perfect aan elkaar zitten maakt niet eens uit, dat komt vanzelf wel. Een simpele trap er tegenaan en je hebt al een redelijke shelter om een vuurgevecht aan te gaan.
Ben sinds afgelopen weekend ook helemaal verslaafd aan Fortnite! Geweldige game! Wel vooral leuk om samen met anderen te spelen! Mochten mensen keer willen teamen mijn naam is Ihazwaffles in Fortnite!
Als je zo goed bent, zoveel wint of mooie plays maakt. Een community die elke keer maar weer honderden euro's overmaakt naar je bankrekening. Ik denk dat dat nooit verveeld. Nu een jaartje gamen om vervolgens nooit meer hoeven te werken. Dat is toch prachtig.jaihel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:03:
Vraag me echt af of streamers als ninja fortnite nog spelen om een andere reden dan geld. Die gast heeft toch totaal geen uitdaging meer in dit spel.. Hij is zo goed dat het lijkt alsof hij tegen een stel 4 jarige speelt
Daarnaast doet hij volgens mij ook zo nu en dan charity streams etc.
Die man vermaakt zichzelf wel.
Je leert het vanzelf. Even doorzetten. In het begin liep ik ook altijd te kloten met bouwen en ging ik juist daardoor dood. Nu tegenwoordig is het eerste wat ik doe als ik schoten hoor is snel een paar muren plaatsen waar de schoten vandaan komen. Daarna kun je even rustig de situatie evalueren en kijken wat je kunt doen. Zonder dat je bouwt word je vaak gewoon aan flarden geschotenVerwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:52:
[...]
ik bouw ook amper. Alleen het kleinste fortje afentoe. Tegen nog grotere n00bs dan mij werkt dat wel, maar helaas nog niet weten te winnen. Wel aantal keer 2de solo en kom meestal wel bij de laatste 10. Als ik wil winnen moet ik wel eens een keer echt geluk hebben.
Je moet ook echt gewoon veel oefenen.
Ik heb nu 1000 matches gespeeld, en eindelijk krijg ik die shotguns goed onder de knie!
Ik slaag er nu in om veel meer close combat gevechten te winnen, vroeger vond ik mezelf nogal kansloos.
Pump-Tac, Pump-Heavy of Heavy-Tac zijn echt heel efficient als je het onder de knie krijgt!
Door Save The World heb ik trouwens mijn 2 favoriete skins kunnen kopen: Raptor en Brite Bomber
Ik heb nu 1000 matches gespeeld, en eindelijk krijg ik die shotguns goed onder de knie!
Ik slaag er nu in om veel meer close combat gevechten te winnen, vroeger vond ik mezelf nogal kansloos.
Pump-Tac, Pump-Heavy of Heavy-Tac zijn echt heel efficient als je het onder de knie krijgt!
Door Save The World heb ik trouwens mijn 2 favoriete skins kunnen kopen: Raptor en Brite Bomber
Als PUBG-fanaat begrijp ik je volledig. Ik heb het volgende gedaan:Tomski1986 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:20:
Dit spel had zo leuk kunnen zijn zonder dat hele build-gedoe. Dat lukt me echt niet.
Keybindings:
- Q - Muur bouwen
- Mouse thumb button: Trap bouwen
- Mouse thum button 2: Plateau bouwen
- X - Axe pakken
- 1,2,3,4,5 - weaponslots
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Dit inderdaad. Als je daarnaast ziet dat hij nog steeds een kick krijgt en uit zijn dak gaat bij bepaalde kills, dan heeft hij echt nog wel lol in het spelletje.Crashhill schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:40:
[...]
Als je zo goed bent, zoveel wint of mooie plays maakt. Een community die elke keer maar weer honderden euro's overmaakt naar je bankrekening. Ik denk dat dat nooit verveeld. Nu een jaartje gamen om vervolgens nooit meer hoeven te werken. Dat is toch prachtig.
Daarnaast doet hij volgens mij ook zo nu en dan charity streams etc.
Die man vermaakt zichzelf wel.
Hij maakt er ook wel een leuke show van vind ik. Zo geeft hij soms als ware het een commentator commentaar op zijn eigen game, of doet ie typetjes na, etc, etc.
Kijk, 5 a 6 ton per maand is natuurlijk buitenproportioneel voor het spelen en streamen van een game, en de donaties die je af en toe voorbij ziet komen zijn echt bizar en achterlijk. Maar hij staat gewoon wel in de top van zijn “league” en doet kennelijk iets wat anderen niet kunnen. Het is hem gegund
Precies. En bekijk het ook eens van de andere kant: hoe irritant is het wel niet als je iemand in open veld ziet lopen, je kans schoon ziet en hem/haar onder vuur neemt en vervolgens die muren opgetrokken ziet worden. In veel gevallen komt zo’n persoon ook nog als winnaar uit de strijd. Je bent in eerste instantie in het voordeel, maar de rollen kunnen ineens omgedraaid zijn. Dat maakt dit spel zo leuk.Remmetje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:57:
[...]
Je leert het vanzelf. Even doorzetten. In het begin liep ik ook altijd te kloten met bouwen en ging ik juist daardoor dood. Nu tegenwoordig is het eerste wat ik doe als ik schoten hoor is snel een paar muren plaatsen waar de schoten vandaan komen. Daarna kun je even rustig de situatie evalueren en kijken wat je kunt doen. Zonder dat je bouwt word je vaak gewoon aan flarden geschoten.
Als je het bouwaspect niet tof vindt, raad ik aan om met de game te stoppen of PvE te gaan spelen.
Anders ga je jezelf alleen maar ergeren.
Bouwen is naast aim het meest belangrijke aspect. Ik weet zeker dat ik met veel bouwen, effectiever ben met een witte AR dan iemand die niet bouwd met een gouden scar. Tenzij de skillgap natuurlijk te groot is.
Maar door het bouwen en de bloom wordt de skillgap verkleind, ja ook wij kunnen een Myth of Ninja kapot maken of verassen. (ik niet want ik speel PS4
) Maar om aan te geven hoe belangrijk bouwen is in deze game.
Anders ga je jezelf alleen maar ergeren.
Bouwen is naast aim het meest belangrijke aspect. Ik weet zeker dat ik met veel bouwen, effectiever ben met een witte AR dan iemand die niet bouwd met een gouden scar. Tenzij de skillgap natuurlijk te groot is.
Maar door het bouwen en de bloom wordt de skillgap verkleind, ja ook wij kunnen een Myth of Ninja kapot maken of verassen. (ik niet want ik speel PS4
Je kan als PS4 spelers gewoon PC spelers tegenkomen hoor. Dat is namelijk gemixed.Crashhill schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:52:
(ik niet want ik speel PS4) Maar om aan te geven hoe belangrijk bouwen is in deze game.
Zodra je met PC spelers speelt , klopt.overdoseh schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:07:
[...]
Je kan als PS4 spelers gewoon PC spelers tegenkomen hoor. Dat is namelijk gemixed.
Als je alleen PS4 speelt, alleen PS4 spelers.
Tegenstanders die met Toetsenbord Muis spelen, jah, maar dan als nog via de PlayStation, gezien dit native support bied voor toetsenbord en muis.
Iets meer onderbouwing was mooi geweest in je post..........
Ik denk dat je bedoeld toetsenboard en muis spelers, aangezien dat supported is.overdoseh schreef op woensdag 4 april 2018 @ 13:07:
[...]
Je kan als PS4 spelers gewoon PC spelers tegenkomen hoor. Dat is namelijk gemixed.
PC spelers match je niet standaard mits zoals Crashill het omschrijft, zij een console party joinen.
In dat geval wens ik een console speler veel succes, PC spelers hebben vaak binnen 5 seconden de burj khalifa gebouwd.
[ Voor 25% gewijzigd door Griffx op 04-04-2018 13:43 ]
Ahh, sorry. Weer wat geleerd ^^.
Overigens thumbs up voor @Swoooon. Je dagelijkse store website is erg fijn! Heb hem tot nu toe iedere dag even gecheckt.
Voor de mensen die het gemist hebben: https://fnitemshop.com/
Overigens thumbs up voor @Swoooon. Je dagelijkse store website is erg fijn! Heb hem tot nu toe iedere dag even gecheckt.
Voor de mensen die het gemist hebben: https://fnitemshop.com/
Ik heb de changelog gelezen en in het begin dacht ik 100% accuracy vet, maar bij het uitproberen het volgende...
Wat is het klote zeg ieder wapen is nu een sniper of een hunting rifle. De hunting rifle heeft zijn nut gewoon nu niet meer nu ieder wapen als je eventjes stilstaat of bukt hetzelfde effect heeft.
Wie weet waar ik kan gaan klagen want dit is echt enorm &#*(&$^.
Ik moest het even kwijt maar het is true story!
Wat is het klote zeg ieder wapen is nu een sniper of een hunting rifle. De hunting rifle heeft zijn nut gewoon nu niet meer nu ieder wapen als je eventjes stilstaat of bukt hetzelfde effect heeft.
Ik moest het even kwijt maar het is true story!
Niemand die je verplicht om de tijdelijke modus te spelen. Sniper Shootout is inmiddels vervangen door High Explosives en ik vermaak me kostelijk.Daniel. schreef op woensdag 4 april 2018 @ 22:22:
@Mauz1978 kun je dit in de TS zetten?Swoooon schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:57:
Sinds ik zelf vaak inlog om gewoon de shop te bekijken, dacht ik laat ik een website maken waar je gemakkelijk op mobile en pc de shop items kunt zien. Laat weten wat jullie ervan vinden, tips zijn welkom!: Current Fortnite Shop
Hij bedoelt de nieuwe First Shot Accuracy van laatste patch. Dus niet de Sniper Shootout modus.strafschop schreef op donderdag 5 april 2018 @ 06:07:
[...]
Niemand die je verplicht om de tijdelijke modus te spelen. Sniper Shootout is inmiddels vervangen door High Explosives en ik vermaak me kostelijk.
Many weapons now have First Shot Accuracy.
Included weapons:
Suppressed Submachine Gun
Tactical Submachine Gun
Pistol
Suppressed Pistol
Revolver
Hand Cannon
Assault Rifle
Burst Assault Rifle
When aiming, standing still, and the weapon has not fired recently, the first shot will be 100% accurate.
When this is active, the aim reticle will be completely closed in to indicate this state.
aka alles is een hunting rifle
Dat wilde ik net gaan zeggen. De sniper mode was juist leuk.Randleman schreef op donderdag 5 april 2018 @ 08:28:
[...]
Hij bedoelt de nieuwe First Shot Accuracy van laatste patch. Dus niet de Sniper Shootout modus.
Many weapons now have First Shot Accuracy.
Included weapons:
Suppressed Submachine Gun
Tactical Submachine Gun
Pistol
Suppressed Pistol
Revolver
Hand Cannon
Assault Rifle
Burst Assault Rifle
When aiming, standing still, and the weapon has not fired recently, the first shot will be 100% accurate.
When this is active, the aim reticle will be completely closed in to indicate this state.
aka alles is een hunting rifle
Ik hoop dat hier nog goed naar gekeken wordt want zoveel wapen zijn nu nutteloos geworden. Net zoals de burst rifle.
Ik ben zo'n iemand die met de gouden scar rondloopt en dan vervolgens verliest.Crashhill schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:52:
Bouwen is naast aim het meest belangrijke aspect. Ik weet zeker dat ik met veel bouwen, effectiever ben met een witte AR dan iemand die niet bouwd met een gouden scar.
Ik kan redelijk bouwen, heb daarvoor ook de twee belangrijkste (in mijn ogen) op mijn muis gezet (Muur en trap). Probleem is vaak dat wanneer ik in een vuur gevecht kom er voor kies de tegenstander onder vuur te nemen ipv zelf even een paar muren en een trap omhoog te gooien.

Toch maar wat meer op gaan letten.
Heel belangrijk, op het moment dat je word beschoten, gelijk muren om je heen bouwen. Zorg dus ook altijd voor minimaal 300 hout. Mocht de tegenstander gaan sproeien op je muren, kun je het mooi volhouden tot deze moet reloaden. Ondertussen weet je waar het vandaan komt en schiet je hem voor zen sterretje*&&&JST94 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:39:
[...]
Ik ben zo'n iemand die met de gouden scar rondloopt en dan vervolgens verliest.Ik heb in totaal denk ik nog geen 100 potjes gespeeld, ben al wel 4x als eerste geeindigt (1x solo, 2x squad, 1x random squad).
Ik kan redelijk bouwen, heb daarvoor ook de twee belangrijkste (in mijn ogen) op mijn muis gezet (Muur en trap). Probleem is vaak dat wanneer ik in een vuur gevecht kom er voor kies de tegenstander onder vuur te nemen ipv zelf even een paar muren en een trap omhoog te gooien.![]()
Toch maar wat meer op gaan letten.
Volgens mij door de drop off die ze ook extra toepassen nu is er juist wel een verschil.Daniel. schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:21:
[...]
Dat wilde ik net gaan zeggen. De sniper mode was juist leuk.
Ik hoop dat hier nog goed naar gekeken wordt want zoveel wapen zijn nu nutteloos geworden. Net zoals de burst rifle.
Je merkt dat met de hunting rifle je op verdere afstand een hit pakt, ten opzichte van de AR en burst.
Dus gevoelsmatig is het allemaal nog niet zo erg, behalve dat de eerste hit er op zit.
Even voor de volledigheid:
◦Damage fall-off has been adjusted for weapons with First Shot Accuracy.
◾Suppressed Submachine Gun and Tactical Submachine Gun
◾Fall-off begins at 24 meters.
◾Damage reduced to 80% at 35 meters.
◾Damage reduced to 65% at 50 meters.
◾Pistol and Suppressed Pistol
◾Fall-off begins at 28 meters.
◾Damage reduced to 85% at 47.5 meters.
◾Damage reduced to 75% at 70 meters.
◾Damage reduced to 65% at 250 meters.
◾Revolver and Hand Cannon
◾Fall-off begins at 35 meters.
◾Damage reduced to 70% at 60 meters.
◾Damage reduced to 40% at 85 meters.
◾Assault Rifle and Burst Assault Rifle
◾Fall-off begins at 50 meters.
◾Damage reduced to 80% at 75 meters.
◾Damage reduced to 65% at 100 meters.
Met andere woorden er zit wel degelijk verschil tussen.
[ Voor 43% gewijzigd door Griffx op 05-04-2018 10:54 ]
En is er dus geen fall-off bij een Hunting Rifle?Griffx schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:50:
[...]
*knip uitleg fall-off*
Met andere woorden er zit wel degelijk verschil tussen.
Kloptoverdoseh schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:30:
[...]
En is er dus geen fall-off bij een Hunting Rifle?
Yes, ik heb mijn 50ste solo win behaald! Op naar de 100 nu
Weekly challenges voor week 7 online:
https://ibb.co/joJXRc
https://ibb.co/joJXRc
[ Voor 52% gewijzigd door s0kkie op 05-04-2018 14:28 ]
Gratz! ik heb er pas 5. Maar heb geen idee hoe veel solo games ik nu gedaan heb meestal speel ik squads.Anton.net schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:58:
Yes, ik heb mijn 50ste solo win behaald! Op naar de 100 nu
Vind die nieuwe game mode met al die rocket launchers wel lachen hoor
Vroeger heel veel FPS gespeelt. Quake 3, SoF, Mohaa, BF1942, maar al jaren niet meer gegamed.
Dus ik had zoiets van ik ga ook gezellig fortniten... helaas;
één en al frustratie deze game.
Ik moet nog heel erg wennen aan het aimen in 3th person, dat gaat nog maanden en maanden duren, en dan ook nog het bouwen etc,
Ik heb geen zin om constant kanonnnenvoer te zijn.(en de andere players het gevoel geven dat ze goed zijn) het verschil in skill is gewoon te groot.
Jammer !
Ik moet nog heel erg wennen aan het aimen in 3th person, dat gaat nog maanden en maanden duren, en dan ook nog het bouwen etc,
Ik heb geen zin om constant kanonnnenvoer te zijn.(en de andere players het gevoel geven dat ze goed zijn) het verschil in skill is gewoon te groot.
Jammer !
Of je kijkt op YouTube filmpjes met tips en tricks. Je zult dan zien dat het beter gaat. Het duurde bij mij ook 25 potjes voor ik uberhaubt mijn 1e kill had.toeschouwer schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:15:
Vroeger heel veel FPS gespeelt. Quake 3, SoF, Mohaa, BF1942, maar al jaren niet meer gegamed.
Jammer !
Dat je dat hebt kunnen volhouden vind ik knap hahaIdifix schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:18:
[...]
Of je kijkt op YouTube filmpjes met tips en tricks. Je zult dan zien dat het beter gaat. Het duurde bij mij ook 25 potjes voor ik uberhaubt mijn 1e kill had.
Ja echt he. Zit nu op 100+ potjes en nog steeds niet gewonnenRicmaniac schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:19:
[...]
Dat je dat hebt kunnen volhouden vind ik knap haha

snap ik opzich wel. persoonlijk duurde het geen 100 games bij mij haha maar ik probeerde er wel echt op te letten. vooral door streams kijken beetje kunnen leren. Het blijft een stress vol iets als je midden in de actie zit end game. ik beperk het voornamelijk ook nog gewoon met een trap en een muurtjeIdifix schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:29:
[...]
Ja echt he. Zit nu op 100+ potjes en nog steeds niet gewonnenvergeet iedere keer re bouwen als ik in de end game zit
Hoe lang speel je het, of hoe lang heb je het geprobeerd?toeschouwer schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:15:
Jammer !
Ik heb vroeger ook veel FPS gespeeld, alle genoemde games + heel veel UT in allerlei versies. Later ook CoD. En met Black Ops 3 stond ik de laatste weken / maanden steevast in de top 3 van elk potje.
Ik had hetzelfde gevoel als jij had; ik ga Fortnite doen en ik zal er wel goed in zijn.
Niet dus, Fortnite is gewoon een compleet andere game. En met 3rd person komt ook andere gameplay kijken, en ook andere tactieken.
Verschil is denk ik dat het mij niet boeide om kanonnenvoer te zijn, en het boeit me al helemaal niet anderen "misschien" het gevoel te geven dat ze goed zijn. Als iemand mij op waarde klopt dan baal ik er van, maar heb ik er respect voor. Als iemand mij klopt omdat ik een domme fout maak baal ik er van, om er vervolgens (hopelijk) van te leren.
En door heel veel gekilled te worden, en vooral (heel
Ook een beetje kwestie van geluk hebben. Toen ik mijn solo win pakte zat ik bij de laatste 5 met nog 22hp. Vervolgens werd er eentje vlak bij mij gekilled waardoor ik snel hem kon lootten. Vanaf daar ging het lekker met een chug jug als loot. Uiteindelijk ook geluk gehad met een Supply Crate met een legendary minigun (en bij elkaar 700 kogels). Laatste 1 op 1 gevecht dus het hele fort van die vent aan flarden geschoten.Idifix schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:29:
[...]
Ja echt he. Zit nu op 100+ potjes en nog steeds niet gewonnenvergeet iedere keer re bouwen als ik in de end game zit
Ik heb ook al heel wat potjes achter de rug, maar helaas nog nooit solo #1. Merk wel dat de tegenstanders veel handiger op ps4 zijn. Pc is (nog) niks voor mij haha.
Practice makes perfect ofzo toch?
Ik ben ook geen beest, maar vooral in Squads rondknallen is gewoon geweldig
Na bijna 300 uur, ~2200 matches en ong 250 wins verdeeld over Solo, Duo en Squads. Kan ik nog steeds extreem genieten van dit spel.
En dan heb je nog de PvE!
Ik ben ook geen beest, maar vooral in Squads rondknallen is gewoon geweldig
Na bijna 300 uur, ~2200 matches en ong 250 wins verdeeld over Solo, Duo en Squads. Kan ik nog steeds extreem genieten van dit spel.
En dan heb je nog de PvE!
Vreemd dit. Gisteren gespeeld, althans getracht maar matchmaking was klote.
Zet ik nu de Ps4 aan (uit stand-by) heel de game eraf
terwijl er niemand thuis is geweest.
Zet ik nu de Ps4 aan (uit stand-by) heel de game eraf

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
mocht er iemand nog een pc key overhebben dan hoor ik dit graag.
Verwijderd
pff die zwarte wapens zijn echt kut. gisteren in 2 potjes iemand 9x geraakt en daarna 7x. beiden keren niet dood en mij killt diegene natuurlijk met 1 shotgun kogel.
Als ik een pve key op pc gebruik en t zelfde account op mn ps4 gebruik, werkt de pve dan ook op mijn ps4?
Zwarte wapens?Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 08:55:
pff die zwarte wapens zijn echt kut. gisteren in 2 potjes iemand 9x geraakt en daarna 7x. beiden keren niet dood en mij killt diegene natuurlijk met 1 shotgun kogel.
Ooh haha, iedereen noemt die grijs (soms wit). Maar met zoveel schoten raak op dezelde speler zou hij toch dood moeten zijn? Misschien heeft ie de tijd gehad om 2 mini shields te gebruiken?
Verwijderd
nee. Ik schoot hem eerst in zijn rug en hij draaide zich om en toen raakte ik hem dus de andere 7x.Kingsanity schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:52:
[...]
Ooh haha, iedereen noemt die grijs (soms wit). Maar met zoveel schoten raak op dezelde speler zou hij toch dood moeten zijn? Misschien heeft ie de tijd gehad om 2 mini shields te gebruiken?
Hij had waarschijnlijk 100 shield, maar zelfs dan is het zeer raar. Ik zag hem ook niks drinken of bandages nemen. daar was geen tijd voor.
aantal hits zag ik trouwens na de match aangezien het de enige hits waren in die match
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2018 10:59 ]
Welk wapen heb je gebruikt?Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:59:
[...]
nee. Ik schoot hem eerst in zijn rug en hij draaide zich om en toen raakte ik hem dus de andere 7x.
Hij had waarschijnlijk 100 shield, maar zelfs dan is het zeer raar. Ik zag hem ook niks drinken of bandages nemen. daar was geen tijd voor.
aantal hits zag ik trouwens na de match aangezien het de enige hits waren in die match.
Ach, ook eens begonnen, moet zeggen dat dat bouwen nog erg onwennig voelt 
nog niets gewonnen, maar vaak genoeg top 10 dus. Nu is het wel zo dat ik vaak een wat rustigere plek opzoek waarvan ik weet dat er best wel wat chests kunnen spawnen. Kills maken lukt ook nog wel, maar dat bouwen is veel belangrijker en dan zie je ook meteen de matchmaking flaw want er is geen matchmaking zo te zien
nog niets gewonnen, maar vaak genoeg top 10 dus. Nu is het wel zo dat ik vaak een wat rustigere plek opzoek waarvan ik weet dat er best wel wat chests kunnen spawnen. Kills maken lukt ook nog wel, maar dat bouwen is veel belangrijker en dan zie je ook meteen de matchmaking flaw want er is geen matchmaking zo te zien
Verwijderd
AR
Achja aan de ene kant had ik ook gewoon voor een headshot moeten gaan
Matchmaking hier moet je niet willenAkaendra schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:06:
Ach, ook eens begonnen, moet zeggen dat dat bouwen nog erg onwennig voelt
Had hij nog 3 tenen over?Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:59:
[...]
nee. Ik schoot hem eerst in zijn rug en hij draaide zich om en toen raakte ik hem dus de andere 7x.
aantal hits zag ik trouwens na de match aangezien het de enige hits waren in die match.
- knip -
Wat een dikke skin is Raven! Heb 'm meteen gehaald, met bijbehorende glider
Ik ga hem straks ook halen! Heb 4900 Vbucks ready.. Gliders doen me niet zoveel... maar deze zag er wel erg vet uit... twijfeljaihel schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:57:
Wat een dikke skin is Raven! Heb 'm meteen gehaald, met bijbehorende glider
Jup, hier bij mij wel, heb dat op de eerste dag dat ik het had op zowel pc als ps4 gespeeld, daarna alleen nog pc. Want dat vind ik fijner spelen.Timvankeulen schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 10:07:
Als ik een pve key op pc gebruik en t zelfde account op mn ps4 gebruik, werkt de pve dan ook op mijn ps4?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ja ik ook niet omdat je er niet continu tegenaan kijkt maar het staat zo vet bij elkaar dat ik dacht.. Voor deze ene keeroverdoseh schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:44:
[...]
Ik ga hem straks ook halen! Heb 4900 Vbucks ready.. Gliders doen me niet zoveel... maar deze zag er wel erg vet uit... twijfel
Ook ik zoek een teammate voor de pc.
Leeftijd: 28
Mic beschikbaar
PM me voor verdere details.
Mic beschikbaar
Het werkt inderdaad, de enige kanttekening is, is dat je je ps4 account vanaf het begin met Epic Games gelinkt moet hebben.Merdera schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:30:
[...]
Jup, hier bij mij wel, heb dat op de eerste dag dat ik het had op zowel pc als ps4 gespeeld, daarna alleen nog pc. Want dat vind ik fijner spelen.
Op het begin zat hier een fout, linkte je later, werd die niet gesynchroniseerd. Wellicht is dit nu opgelost.
Verwijderd
thr0ne schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 17:05:
Ik zoek mensen om mee samen te spelen op de PC!
ID: xTwinpack
Voeg me toe!
Ik kan jullie aanraden om de volgende Discord servers te joinen. Ze zijn niet allemaal even actief, maarMorex schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 12:06:
Ook ik zoek een teammate voor de pc.
Mic beschikbaar
af en toe kan je hier wat gasten vinden om mee te spelen.
https://discord.gg/bWapR6k
https://discord.gg/WF5PUFK
https://discord.gg/UD3tqcP
en voel je zeker niet verlegen te teamen met andere mensenVerwijderd schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:10:
[...]
[...]
Ik kan jullie aanraden om de volgende Discord servers te joinen. Ze zijn niet allemaal even actief, maar
af en toe kan je hier wat gasten vinden om mee te spelen.
https://discord.gg/bWapR6k
https://discord.gg/WF5PUFK
https://discord.gg/UD3tqcP
Net een potje solo en bij de laatste 5. In een gevecht met iemand en ik ga even healen. Daarna draai ik me om staat er iemand en die schiet me vol in mijn gezicht.
Nu is het gene dat die persoon echt bizar slecht was maar waarschijnlijk de hele tijd al aan het aimen was terwijl ik aan het healen was. Beetje jammer om daarvan dood te gaan
Nu is het gene dat die persoon echt bizar slecht was maar waarschijnlijk de hele tijd al aan het aimen was terwijl ik aan het healen was. Beetje jammer om daarvan dood te gaan
Haha zuur. Volgende keer even om je heen bouwen als je healt.stomley schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 23:49:
Net een potje solo en bij de laatste 5. In een gevecht met iemand en ik ga even healen. Daarna draai ik me om staat er iemand en die schiet me vol in mijn gezicht.
PSN: Mondaatje
Haha dat sowieso had alleen totaal niet verwacht dat er blijkbaar iemand al de hele tijd achter de boom stil stondMonda schreef op zondag 8 april 2018 @ 08:11:
[...]
Haha zuur. Volgende keer even om je heen bouwen als je healt.
Zo blijven we leren van fouten
Ja snap ik. Je hebt natuurlijk allerlei types qua manier van spelen. Sommigen rushen lekker door en gaan vol in de aanval. Anderen gaan ieder gevecht uit de weg en spelen op safe.stomley schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:05:
[...]
Haha dat sowieso had alleen totaal niet verwacht dat er blijkbaar iemand al de hele tijd achter de boom stil stond
Zo blijven we leren van foutenwel jammer want de andere overige spelers waren nou ook niet heel goed en had dus wel kans om te winnen.
Ik zelf zit er een beetje tussen in denk. Speel soms wel bewust beetje rond de rand van de storm maar zodra ik iemand zie ga ik wel altijd vol in de aanval. Andere keren zoek ik gelijk de drukte op bijv in Tilted towers. Puur om aan m'n aim, reactie en bouwen te werken.
Maar zoals je al zegt je blijft echt leren. Bouwen gaat nu eigenlijk pas sinds 2 weken beter (415 solo nog maar 10 wins).
Vooral in stress momenten lukt het me niet fatsoenlijk te bouwen. Dat begint nu eindelijk beter te worden
PSN: Mondaatje
Toch wel netjes 10 winst. Ik speel weinig solo maar nog geen winst gepakt maar speel voornamelijk lekker agressief nu.Monda schreef op zondag 8 april 2018 @ 15:05:
[...]
Ja snap ik. Je hebt natuurlijk allerlei types qua manier van spelen. Sommigen rushen lekker door en gaan vol in de aanval. Anderen gaan ieder gevecht uit de weg en spelen op safe.
Ik zelf zit er een beetje tussen in denk. Speel soms wel bewust beetje rond de rand van de storm maar zodra ik iemand zie ga ik wel altijd vol in de aanval. Andere keren zoek ik gelijk de drukte op bijv in Tilted towers. Puur om aan m'n aim, reactie en bouwen te werken.
Maar zoals je al zegt je blijft echt leren. Bouwen gaat nu eigenlijk pas sinds 2 weken beter (415 solo nog maar 10 wins).
Vooral in stress momenten lukt het me niet fatsoenlijk te bouwen. Dat begint nu eindelijk beter te worden
Merk wel dat ik soms te veel bouw waardoor ik door mijn materialen heen ben. En ook gebruik van edit van gebouwen moet ik meer gebruiken.
Ik heb al een week of twee niet meer gespeeld. Na een aantal rage quits ff time-out 
Ben echt veel te slecht. Mijn zoontje trekt me er vaak wel doorheen in duo, maar omdat ik zo slecht ben heb ik geen zin meer en ga ik wel FarCry 5 doen
Ik weet het ik weet het, oefenen oefenen oefenen, maar als je te vaak en te snel de lobby ziet ben je er wel ff klaar mee.
Ben echt veel te slecht. Mijn zoontje trekt me er vaak wel doorheen in duo, maar omdat ik zo slecht ben heb ik geen zin meer en ga ik wel FarCry 5 doen
Ik weet het ik weet het, oefenen oefenen oefenen, maar als je te vaak en te snel de lobby ziet ben je er wel ff klaar mee.
Iemand die op de ps4 samen wil spelen? Mijn psn is MalseKnul.
Ik heb sinds een week nu dat de game erg vaak crasht. Heb drivers al geupdate. herinstallatie van de game gedaan maar probleem houd aan.
Daar voor echt weken gespeeld zonder issues.
Hij crasht zodra ik of uit de bus spring of zodra ik land.
Dit is de melding die ik krijg (dit is dan een afbeelding van internet maar zo'n zelfde melding)
Daar voor echt weken gespeeld zonder issues.
Hij crasht zodra ik of uit de bus spring of zodra ik land.
Dit is de melding die ik krijg (dit is dan een afbeelding van internet maar zo'n zelfde melding)

Het is ook zeker niet zo dat ik me verlegen voel, het is allen dat op de Discord servers waar ik op zit, weinig activiteiten te beleven vallen.P33R schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:35:
[...]
en voel je zeker niet verlegen te teamen met andere mensen
Verwijderd
Dat is helaas wel vaak het geval ja, maar dit komt mede door dat mensen die net joinen geen activiteit zien, en daarna gelijk weer leaven.thr0ne schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:46:
[...]
Het is ook zeker niet zo dat ik me verlegen voel, het is allen dat op de Discord servers waar ik op zit, weinig activiteiten te beleven vallen.
Als iedereen nou gewoon in die servers blijft dan krijg je op een gegeven moment wel een community die groot genoeg is.
Dus ik zou je gewoon aanraden om in die servers te blijven, en zoals ik zei, af en toe vind je echt wel iemand om mee te spelen, niet vaak, maar het is niet anders.
Het bovenstaande zou ik trouwens iedereen die dit leest aanraden.
Gisterenavond met Squads 3 wins gepakt. Ging wel aardig. Merk dat ik nog niet heel constant ben though.. Wissel prachtige kills af met enorme missers. Ik moet ook wel weer een beetje wennen aan het aimen. Laatste jaren vooral League of Legends gespeeld, met hier en daar wel wat andere games tussendoor. We zijn op de goede weg ^^.
Heeft er iemand nog een pve code over? Anders zou ik deze wel over willen nemen.
Zowaar gisteren mijn eerste solo game gewonnen. Heb ik ineens toch een winrate van om en nabij de 2%
Voelt altijd goed he die eerste winAkaendra schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:06:
Zowaar gisteren mijn eerste solo game gewonnen. Heb ik ineens toch een winrate van om en nabij de 2%
Ik ook eindelijk weer een W gisteren. heeft even geduurd.
Ik merk wel dat er meer en meer betere spelers komen die veel meer spelen dan ik waardoor ik niet bij blijf
Ik moet zeggen dat de legendary bush me nogal heeft geholpen met snipen zonder dat iemand me zag. Daarna de rest kunnen killen met een shotgun dus tja. De win voelt wel goed jaRicmaniac schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:41:
[...]
Voelt altijd goed he die eerste win![]()
Ik ook eindelijk weer een W gisteren. heeft even geduurd.
Ik merk wel dat er meer en meer betere spelers komen die veel meer spelen dan ik waardoor ik niet bij blijfin het begin was het een stuk makkelijker haha
Verwijderd
Even nog een n00bvraag. Hoe zit het met materiaal. Ik bouw meestal gewoon met hout omdat dit standaard is en je dat makkelijk krijgt. Zit daar verschil in sterkte in of maakt dat niet veel uit?
You go pro bro! Hout is het enige waarmee je moet bouwen, steen en ijzer zijn fijn voor het vending machineVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:55:
Even nog een n00bvraag. Hoe zit het met materiaal. Ik bouw meestal gewoon met hout omdat dit standaard is en je dat makkelijk krijgt. Zit daar verschil in sterkte in of maakt dat niet veel uit?
-------
BTW Boys
Nieuwe patchnotes
https://www.epicgames.com...-US/news/v3-5-patch-notes
Mooie nieuwe questline voor PvE
En voor de mensen die hier klaagde dat ze niet kunnen bouwen! LEES DE PATCHNOTES!
Hout is in principe het handigste om mee te bouwen omdat het snel bouwt. maar als je echt wil campen dan kan je wel een toren bouwen met metaal ofzoVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:55:
Metaal is het sterkste maar duurt langer om te bouwen. als jij bijvoorbeeld snel een muur neerzet omdat je beschoten wordt is metaal iets sneller kapot dan hout want metaal spawnt met 70 health ofzo dacht ik waarbij hout bij het neerzetten gelijk 100 heeft.
het scheelt niet veel maar kan net dat ene schot verschil wezen die je nodig had
hout gebruikt je meestal om snel te bouwen of wanneer je en een combat bent. Hout is zwak maar wel het snelst klaar. Wanneer je een element neerzet en het is "klaar" kan dat element de meeste damage opvangen. Daarom wordt voor combat building meestal hout gebruikt want die kan het snelst de meeste damage opvangen.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:55:
Wanneer je in de endgame een fort gaat bouwen bouw je met steen en ijzer, omdat deze, wanneer "klaar" de meeste damage op kunnen vangen.
1 minuut, 1 minuutRicmaniac schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:38:
[...]
Hout is in principe het handigste om mee te bouwen omdat het snel bouwt. maar als je echt wil campen dan kan je wel een toren bouwen met metaal ofzo![]()
Metaal is het sterkste maar duurt langer om te bouwen. als jij bijvoorbeeld snel een muur neerzet omdat je beschoten wordt is metaal iets sneller kapot dan hout want metaal spawnt met 70 health ofzo dacht ik waarbij hout bij het neerzetten gelijk 100 heeft.
het scheelt niet veel maar kan net dat ene schot verschil wezen die je nodig had
Verwijderd
Dit verklaart een hoopak0nnmgn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:39:
[...]
hout gebruikt je meestal om snel te bouwen of wanneer je en een combat bent. Hout is zwak maar wel het snelst klaar. Wanneer je een element neerzet en het is "klaar" kan dat element de meeste damage opvangen. Daarom wordt voor combat building meestal hout gebruikt want die kan het snelst de meeste damage opvangen.
Wanneer je in de endgame een fort gaat bouwen bouw je met steen en ijzer, omdat deze, wanneer "klaar" de meeste damage op kunnen vangen.
Ik zit in de endgame ook vaak hout te bouwen en dat gaat natuurlijk dan sneller kapot
Als je de tijd hebt, dus steen/ijzer. Anders hout hout hout..Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:48:
[...]
Dit verklaart een hoop. Dank allen.
Ik zit in de endgame ook vaak hout te bouwen en dat gaat natuurlijk dan sneller kapot.
PSN: Fruitschaaltje

Yes, de Love Ranger in de shop! Die ga ik vanavond zeker kopen... My V-Bucks are ready! Top skin. Ik vind persoonlijk dit de coolste...
En de nieuwe patch is ook weer online!
Pff, alle wapens die je in prinicipe double kunt gebruiken, hebben nu een tragere equip time
(Denk aan: Heavy, pump, Tac, deagle, bolt.....)
Het viel me onmiddelijk op bij de pump. Dat nieuwe geluidje van de pump is ook slecht.
(Denk aan: Heavy, pump, Tac, deagle, bolt.....)
Het viel me onmiddelijk op bij de pump. Dat nieuwe geluidje van de pump is ook slecht.
zo veel filmpjes op internet dat mensen als die skin stil zitten tussen 2 stenen in ofzo en andere er zo rustig voorbij lopen omdat ze het niet opvalt dat het een speler isoverdoseh schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:42:
[afbeelding]
Yes, de Love Ranger in de shop! Die ga ik vanavond zeker kopen... My V-Bucks are ready! Top skin. Ik vind persoonlijk dit de coolste...
Misschien toch pay2win?

Gewoon altijd op alle standbeelden schieten.Ricmaniac schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:49:
[...]
zo veel filmpjes op internet dat mensen als die skin stil zitten tussen 2 stenen in ofzo en andere er zo rustig voorbij lopen omdat ze het niet opvalt dat het een speler is![]()
Misschien toch pay2win?![]()
PSN: Fruitschaaltje
Wel een silencer gebruiken dan.Fruitschaal schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:25:
[...]
Gewoon altijd op alle standbeelden schieten.

[ Voor 69% gewijzigd door ak0nnmgn op 11-04-2018 15:20 ]
Neeeeeeee waarom op deze manier dan gaat het eerst 100 keer fout voordat je gewend bent

Zijn er nog mensen die willen samen spelen? Speel het sinds een week weer en zoek nog wat mensen voor squads game's ofzo.
Speel op PS4, je mag me toevoegen als je wilt: Epic username: Floep
Speel op PS4, je mag me toevoegen als je wilt: Epic username: Floep
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

En het gekke is ik vermaak me kostelijk

Ik heb net even die nieuwe Builder Pro geprobeerd.
Ik denk wel dat deze beter is dan Combat Pro, het is wel even wennen.
Ik kan nu plots ramp rushing
(naar een vijand toelopen en steeds trap-muur bouwen)
Met Builder Pro was dat echt moeilijk. Als je de piramide veranderde in een trap, ging het al sneller, maar het switchen bleef heel moeilijk.
Ik denk wel dat deze beter is dan Combat Pro, het is wel even wennen.
Ik kan nu plots ramp rushing
Met Builder Pro was dat echt moeilijk. Als je de piramide veranderde in een trap, ging het al sneller, maar het switchen bleef heel moeilijk.
Ik vind dat nieuwe item echt grote bullshit. het bouwen was juist iets wat de betere spelers onderscheide van de rest en dat gaf mij de drang om juist beter te worden in het bouwen.
Met zo'n ding is het toch wel ineens een heel stuk makkelijker voor veel spelers. Kwam gisteren al tegen een dude die er 2 in ze inventory had en plaatste ze naast elkaar in de kleine cirkel die nog over was waardoor het zo goed als compleet bebouwd was.
Met zo'n ding is het toch wel ineens een heel stuk makkelijker voor veel spelers. Kwam gisteren al tegen een dude die er 2 in ze inventory had en plaatste ze naast elkaar in de kleine cirkel die nog over was waardoor het zo goed als compleet bebouwd was.
Verwijderd
Een slechte speler wint met een fort ook niet. Je kunt hem vanaf onder ook makkelijk slopen met een launcher of granaatRicmaniac schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:17:
Ik vind dat nieuwe item echt grote bullshit. het bouwen was juist iets wat de betere spelers onderscheide van de rest en dat gaf mij de drang om juist beter te worden in het bouwen.
Het is niet dat iedereen er één constant bij zich heeft lol. Ik heb gisteren met 10 potjes spelen maar 1 keer dat ding gevonden, een gouden SCAR is nog makkelijker te vinden