PSN: Fruitschaaltje
gebruikt die nietFruitschaal schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:06:
[...]
Wat zijn de rest van deknoppen dan? Schieten etc?
Er zit binnenin ook geen extra stevigheid (vloer of trap). Is gewoon hol dus muren schieten en het stort al in ja.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:42:
[...]
Een slechte speler wint met een fort ook niet. Je kunt hem vanaf onder ook makkelijk slopen met een launcher of granaat.
Ik vond ze gister best vaak nog. Liep er ook regelmatig met meer dan 1 (nadat mn maatje dan de andere vond).
Aantal lootdrops is wel significant minder geworden volgens mij?
De indeling van de knoppen is gelijk aan die van Combat Pro. Pas wanneer je naar het bouwmenu gaat, krijg je deze nieuwe indeling. Schieten heeft dus nog dezelfde indeling als bij Combat Pro.Fruitschaal schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:06:
[...]
Wat zijn de rest van deknoppen dan? Schieten etc?
Het enige waar ik me aan stoor is dat het switching van materiaal nu via de Dpad gaat. Daardoor moet je je duim van de linker thumbstick halen.
Klopt, maar deze Builder Pro is weldegelijk sneller met bouwen dan Combat Pro.Ricmaniac schreef op donderdag 12 april 2018 @ 13:39:
Oh dus je hebt geen sneltoetsen.. dat je bijv instant de muur kan selecteren. je moet dan eerst naar het bouw menu en dan de muur erbij pakken. dat is ook wel een gemis dan maarja dat zal op een controller wel lastig zijn ja daar heb je niet genoeg knoppen voor.
Bij Combat Pro moet je eerst het bouwmenu openen, daarna naar het juiste bouwonderdeel scrollen met L1/R1, daarna kan je het geselecteerde onderdeel bouwen met R2.
Bij Builder Pro valt de stap van het scrollen met L1/R1 weg, omdat de knop om het gewenste bouwonderdeel te selecteren en de knop om het onderdeel te bouwen, verwerkt zitten in 1 knop (L1/L2/R1/R2)
Met andere worden: Builder Pro heeft wel sneltoetsen, maar die zijn pas toegankelijk wanneer je het bouwmenu opent. Dat komt inderdaad omdat een controller gewoon niet genoeg buttons heeft.
BTW: de servers zijn nu al 15 uur offline
[ Voor 12% gewijzigd door Anton.net op 12-04-2018 13:59 ]
zit nu in queue.
over 59 minuten doet hij een nieuwe poging-.-
Don't let perfect be the enemy of good.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik zat op 83 en ga dan dus naar 93, 2x100vBucks wordt dan unlocked en daardoor kost het dus maar 700.
Best een aardige deal, anders had ik tier 100 net niet gehaald denk ik.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb jij alle challenges van elke week al gehaald dan ? ik heb er maar 1 keer 5 tiers bij gekocht met verdiende V-bucks.Donstil schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:26:
Nog 2 uur in de shop: 10 tiers voor 900 vBucks.
Ik zat op 83 en ga dan dus naar 93, 2x100vBucks wordt dan unlocked en daardoor kost het dus maar 700.
Best een aardige deal, anders had ik tier 100 net niet gehaald denk ik.
ben nu 95 en heb nog 2 challenges van week 5, 3 bij 6 en 3 bij 7 en alles van 8 en dan komen er nog 2 weken bij. Zou niet weten waarom ik nu nog zou moeten bijkopen.
Ook aangezien je elke 5 levels een grote boost krijgt en je de daily challenges nog hebt natuurlijk.
https://www.facebook.com/...comment_mention&ref=notif
Mind is blown. Benieuwd naar de 18e en wat er komen gaat. Thanks for sharing!s0kkie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:23:
Best wel interessante theorie over de aankomende komeet in de game:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik heb alle week challenges gehaald. Meeste dailys ook wel maar speel niet dagelijks en zeker niet genoeg om met het stijgen van levels ook genoeg sterren te halen.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:48:
[...]
Heb jij alle challenges van elke week al gehaald dan ? ik heb er maar 1 keer 5 tiers bij gekocht met verdiende V-bucks.
ben nu 95 en heb nog 2 challenges van week 5, 3 bij 6 en 3 bij 7 en alles van 8 en dan komen er nog 2 weken bij. Zou niet weten waarom ik nu nog zou moeten bijkopen.
Ook aangezien je elke 5 levels een grote boost krijgt en je de daily challenges nog hebt natuurlijk.
Ik ben nu 58/94
Goede play! Wij hadden een keer nog erger... Was ver op het laatste, 12 man, ring was nog redelijk groot voor het aantal mensen die nog in de game zaten. Wij gingen dus maar aan een zijkant van de ring bouwen. Ineens Victory Royale.. Zagen we in de killfeed dat iemand een kill had gemaakt met een rocket-launcher en ook zichzelf had opgeblazen. Mooie win..JST94 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:39:
Gister toch wel een geniale match gehad in Squads, waar we uiteindelijk na hevige gevechten wisten te winnen. Maarliefst 1 kill gemaakt en 0 damage gepakt met de hele groep om de game te winnen.![]()
![]()
![]()
https://www.psx-sense.nl/...omt-met-een-goedmakertje/
Die vibration was een bug die ze afgelopen patch hebben gefixed, dus deze theorie is best wel kapot nus0kkie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:23:
Best wel interessante theorie over de aankomende komeet in de game:
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Geloof je dat zelf? Ze hebben het er gewoon net zo lang in gelaten tot het online rond ging en daarna hebben ze het er gewoon uitgehaald.MyKey schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:06:
[...]
Die vibration was een bug die ze afgelopen patch hebben gefixed, dus deze theorie is best wel kapot nu
Of denk jij serieus dat een "bug" SOS D5 418 uit gaat zenden in morse code ?
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
Ingame | Tweaker |
Melfino | MrManuel |
Jerriet | Jerriet |
ExtrixNL | Extrix |
MaxxusNL | Maxxus |
Sodemieterz | murky123 |
FateNeo | Fate_Neo |
Esumontere | Esumontere |
MonkeyJohn | MonkeyJohn |
Mrhankey91 | Mrhankey91 |
speklapjes | Swedgin |
eMKa_NL | eMKa |
xKingsanity | Kingsanity |
klojet | Klojet |
1cantpvp | DiEPVRiEZERR |
ob1saurus | o_obi |
P33R198 | P33R |
Steineken | Steineken |
Gabberkooij | Gabberkooij |
Daniel. | Daniel. |
tukkEEEr | tukkEEEr |
Mr.Unexist | Mr. Unexist |
Wouter0 | wouterg00 |
negli | Ron!n |
M1koe | M1koe |
fictions_ | -Bas |
rwbk | rwbk |
Benjinier | boombes |
jowoke | Zertox |
Avionair | Avio |
xTwinpack | thr0ne |
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Leuke trip geweest maar weet niet of ik in Season 4 ook weer zo fanatiek ga zijn, ik merk dat ondanks alle vernieuwing die Epic regelmatig brengt ik er wel een beetje op uitgekeken ben.
Als je de weekly's in een avondje haalt en een paar keer Nr1 geworden bent blijft er te weinig gameplay over naar mijn mening. Elk potje is inmiddels hetzelfde.
Ik blijf dit spel juist spelen omdat elk potje juist weer anders isDonstil schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:39:
Zo ik ben Tier 99,5. Nog een paar gold en dan heb ik Season3 uitgespeeld.
Leuke trip geweest maar weet niet of ik in Season 4 ook weer zo fanatiek ga zijn, ik merk dat ondanks alle vernieuwing die Epic regelmatig brengt ik er wel een beetje op uitgekeken ben.
Als je de weekly's in een avondje haalt en een paar keer Nr1 geworden bent blijft er te weinig gameplay over naar mijn mening. Elk potje is inmiddels hetzelfde.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 10:55 ]
Als ik weer online ben voeg ik je toe. Mijn naam op psn is DiescheleVerwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:51:
Hoi hoi,ik ben op zoek naar spelers om samen te spelen,ben net begonen op de ps4 met dit spel,dus nog niet supergoed.Voeg mij gerust toewonderheda op ps4
Ik heb een code gekocht bij ene Andre op Marktplaats. Is tot op heden (twee maandjes nu ofz) nog niet gedeactiveerd, ik heb daar iets van € 7,- voor betaald.SPOXYWOXY schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:31:
Heeft iemand nog een site waar je voor een leuke prijs een PC cd key kan krijgen?
Al met al best een prima deal, ik heb al zeker 1500 vbucks uit de SinglePlayer gehaald, niet verkeerd voor € 7,- (1000 vBucks is € 9,95)
Punt is: we hebben net een PS 4 aangeschaft. Voor mijn kids sub accounts met parental control aangemaakt. Fortnite gedownload en gaan!.... dachten we.
Fortnite wil ivm leeftijd minderjarig zoontje niet opstarten op zijn account. Ik heb in familiebeheer alle beperkingen uitgeschakeld (PEGI leeftijden, content van anderen etc.) maar fortnite blijft een issue met de leeftijd hebben. Kunnen jullie me hierbij helpen?
Alvast dank!
Herkenbaar, ook zo iets betaald, en inmiddels 4500 vbucks uit pve gehaald, dat speel ik dan ook 99% van de tijd.Donstil schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:23:
[...]
Ik heb een code gekocht bij ene Andre op Marktplaats. Is tot op heden (twee maandjes nu ofz) nog niet gedeactiveerd, ik heb daar iets van € 7,- voor betaald.
Al met al best een prima deal, ik heb al zeker 1500 vbucks uit de SinglePlayer gehaald, niet verkeerd voor € 7,- (1000 vBucks is € 9,95)
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ja ik zat hier ook naar te kijken, maar toen ik een account status van 3 dagen zag, had ik zoiets van mehhh ik wacht wel even.Donstil schreef op maandag 16 april 2018 @ 13:23:
[...]
Ik heb een code gekocht bij ene Andre op Marktplaats. Is tot op heden (twee maandjes nu ofz) nog niet gedeactiveerd, ik heb daar iets van € 7,- voor betaald.
Misschien toch maar heroverwegen?
[ Voor 3% gewijzigd door RandyJC op 17-04-2018 07:37 ]
RandyJC
Verwijderd
Ik heb even gezocht en ik heb de indruk dat je de juiste stappen hebt gezet, die op nl.playstation.com genoemd worden. Volgens de Playstation Store wordt voor Fortnite de leeftijd van twaalf jaar vereist. Mogelijk dat je zoon deze leeftijd nog niet heeft bereikt en dat het spel hem dus blijft blokkeren.aarnsand schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:35:
Hallo allen, beginner op game gebied hier.
Punt is: we hebben net een PS 4 aangeschaft. Voor mijn kids sub accounts met parental control aangemaakt. Fortnite gedownload en gaan!.... dachten we.
Fortnite wil ivm leeftijd minderjarig zoontje niet opstarten op zijn account. Ik heb in familiebeheer alle beperkingen uitgeschakeld (PEGI leeftijden, content van anderen etc.) maar fortnite blijft een issue met de leeftijd hebben. Kunnen jullie me hierbij helpen?
Alvast dank!
Je zou je vraag eventueel nog kunnen voorleggen via de social media kanalen van Playstation Nederland. Op Twitter (@PlaystationNL) of Facebook. Succes!
Helemaal eens met je, echter is het risico op een scam bij g2a minstens even groot helaas.Timvankeulen schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:
Ik heb m op g2a voor 27 euro gekocht, beter even wat meer betalen dan gescamt te worden op marktplaats.
[ Voor 20% gewijzigd door Merdera op 17-04-2018 10:48 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Nou G2A is anders ook geen zuivere koffie toch?Timvankeulen schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:
Ik heb m op g2a voor 27 euro gekocht, beter even wat meer betalen dan gescamt te worden op marktplaats.
De koper waar ik hem kocht was al jaren lid, 3 dagen zou ik ook niet snel doen.RandyJC schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 07:37:
[...]
Ja ik zat hier ook naar te kijken, maar toen ik een account status van 3 dagen zag, had ik zoiets van mehhh ik wacht wel even.
Misschien toch maar heroverwegen?
Voor 3 euro koop je er een shield bij dat als die niet werkt je gratis nieuwe key krijgt.Merdera schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:46:
[...]
Helemaal eens met je, echter is het risico op een scam bij g2a minstens even groot helaas.
Het is inderdaad geen zuivere koffie, maar al wel veiliger als marktplaats accountje dat 2 weken actief is en je alleen met psn cards kunt betalen haha.Donstil schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:57:
[...]
Nou G2A is anders ook geen zuivere koffie toch?
[...]
De koper waar ik hem kocht was al jaren lid, 3 dagen zou ik ook niet snel doen.
Ik heb je toegevoegd onder de naam Malseknul. Zelf ben ik niet echt een pro, speel meer voor het plezier.inTIMidate schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:38:
Ik zoek ook nog spelers om als squad of duo mee te spelen op PS4, mijn PSN is itmd85.
Is een zeer ergerlijke feature van PSN. Heb net hetzelfde voorgehad met Plants vs Zombies Garden Warfare. Is een 7+ spel, maar toch kon mijn zoon van 8 het niet online spelen. Blijkt dat er online ook leeftijdsgrenzen enforced worden, die je totaal niet kunt afzetten met de lokale parental control instellingen. Het is ook totaal nooit duidelijk wat juist de leeftijdsgrens juist is, maar het is in elk geval niet automatisch de PEGI rating van het spel. Zo zou het bij PvZGW blijkbaar 13 jaar zijn omdat EA dat wil. Maar ook bvb YouTube werkt niet bij mijn zoon van 8.aarnsand schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:35:
Enige workaround is een nieuw profiel en liegen over de leeftijd, of anders laten spelen met het profiel van paps/mams.
Mijn suggestie is niet steeds je bindings wisselen. Gewoon eentje kiezen en er voor gaan. Oefenen!jaihel schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:33:
Heel frustrerend dit. Ik weet gewoon niet op welke keybind ik mijn floor wil hebben. Ik heb walls en stairs op mijn thumb mouse buttons zitten en floor op de speciale knop van mijn G502 (naar links klikken op scrollwheel). Op een of andere manier kan ik daar niet mee spelen, dus heb ik de floor op Q gezet maar ook daar kan ik niet aan wennen. Heb ook al eens geprobeerd om alles op mijn toetsenbord te doen (Z-X-C en Q-E-F) maar ook dat was drama. Iemand nog een suggestie?
Ik ben ook zeker geen proTimvankeulen schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:10:
[...]
Ik heb je toegevoegd onder de naam Malseknul. Zelf ben ik niet echt een pro, speel meer voor het plezier.
Ik ben die al 3 dagen ofzo niet meer tegen gekomen en ook niet door dood geschoten
Klopt, zat een bug in ofzo. Dus ze hebben hem gedisabled voor nu,Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:19:
Is trouwens die bestuurbare rocket er uit gehaald?
Ik ben die al 3 dagen ofzo niet meer tegen gekomen en ook niet door dood geschoten
Dat ze die maar voor altijd weglaten...Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:19:
Is trouwens die bestuurbare rocket er uit gehaald?
Dat ding voegde echt weinig toe. Als je wordt aangevallen door zoiets wordt je gedwongen om defensief te spelen.
Er komt trouwens weer een nieuw wapen: Light machine Gun. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat onderscheiden van de minigun?
Je kon de rocket gewoon met een ar kapot schieten, zo op was die ook weer niet. Maar dr meesten wisten niet dat dit mogelijk was.Anton.net schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:57:
[...]
Dat ze die maar voor altijd weglaten...
Dat ding voegde echt weinig toe. Als je wordt aangevallen door zoiets wordt je gedwongen om defensief te spelen.
Er komt trouwens weer een nieuw wapen: Light machine Gun. Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat onderscheiden van de minigun?
Dat doet alleen niemand en je krijgt gewoon een nieuwe key ook al heb je niet dat shield gebeuren. Doen ze het niet trek ik gewoon mijn betaling terug (PayPal)Timvankeulen schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:07:
[...]
Voor 3 euro koop je er een shield bij dat als die niet werkt je gratis nieuwe key krijgt.
Vandaag bevestigd door Epic: De guided missle verdwijnt in de vault en wordt dus (voorlopig/voor altijd) uit het spel gehouden - los van de bug die ze hadden ontdekt.Anton.net schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:57:
[...]
Dat ze die maar voor altijd weglaten...
...
Edit:
https://www.reddit.com/r/...pping_and_guided_missile/
quote: van EpicGuided Missile
We’ve gotten a lot of feedback around the Guided Missile, in particular concerns over fairness and strength of the weapon. We share your concerns, so we’ve put the Guided Missile into the vault while we figure out the next steps for its future.
[ Voor 30% gewijzigd door Dunnus op 18-04-2018 14:02 ]
Mijn record staat op 11 kills, denk niet dat ik dat nog eens zal verbreken. Het proberen is wel altijd leuk, dus we'll see!
Once again open up your bag of tricks!
https://www.epicgames.com.../news/v3-5-content-update
GENERAL
Gifts of appreciation to our community for your patience during our unexpected downtime on 4/12 - Part 2:
Battle Royale - 20 Battle Pass Stars
Save the World - 1600 Seasonal Gold
Als bedankje voor extended downtime.
Had al eerder duo's wins, maar of ik daar veel mee te maken had
Bouwen is zo belangrijk en gisteren deed ik dat eindelijk ipv meteen erop te schieten. 6 kills, ook een persoonlijk record.
Smaakt naar meer!
Gisteren mn tweede Solo win behaald. Uiteraard een potje nadat ik stopte met streamen.Welja schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:52:
Gisteren mijn eerste (solo) win gehad!![]()
![]()
Had al eerder duo's wins, maar of ik daar veel mee te maken had![]()
Bouwen is zo belangrijk en gisteren deed ik dat eindelijk ipv meteen erop te schieten. 6 kills, ook een persoonlijk record.
Smaakt naar meer!
Vandaag trouwens de nieuwe LMG en 50 vs 50 mode toegevoegd
Heuj, vanavond uittesten uitproberen/testen!8GUS schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:01:
[...]
Gisteren mn tweede Solo win behaald. Uiteraard een potje nadat ik stopte met streamen.
Vandaag trouwens de nieuwe LMG en 50 vs 50 mode toegevoegd
[ Voor 4% gewijzigd door Stoeptegel5 op 19-04-2018 14:18 ]
En zit er nog een bonus aan het behalen van alle weekly’s?
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 19-04-2018 22:20 ]
Ik denk dat je XP krijgt, waarmee je kan levelen. Maar daar heb je eigenlijk niks aan...Donstil schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:19:
Nu ik tier 100 ben. Krijg ik dan niets meer retour voor alle goude ster opdrachten?
En zit er nog een bonus aan het behalen van alle weekly’s?
Voor al het gold? Of bedoel je die schrale 1000XP die je krijgt voor de hele weeklyAnton.net schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:38:
[...]
Ik denk dat je XP krijgt, waarmee je kan levelen. Maar daar heb je eigenlijk niks aan...

Zijn hier nog mensen actief die veel PvE spelen? Op de PS4? Liefst een beetje mid Plankerton, zo dat we gezamelijk progressive kunnen boeken?!
Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.
iedere nieuwe speler krijgt een logitech headsetje thuis gestuurd?JDdeV1992 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:47:
Afgelopen dagen flink wat Fortnite uurtjes met een aantal van jullie er op zitten! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus ik deel de Discord link nog even! Komt allen gezellig gamen! Hopelijk tot snel!
7.1 hej uiteraard...
was eventjes geleden dat ik solo een win te pakken had maar voelde wel weer goed.
Voor het eerst dat ik een win heb kunnen pakken door een skybase te bouwen boven de cirkel.
Kwam bij de cirkel aan en toen waren speler 2-3-4 al met elkaar in gevecht daar met een best groot doolhof aan trappen en muren. ik snel naar boven gebouwd en boven hun een groot platform gemaakt van meerdere vloeren en trappen. Waarna ik via edits de laatste 2 gasten kon spotten en gelukkig beide gewoon heb kunnen dood schieten. Voelde me ineens pro haha
Wilde die replay opslaan maar ipv opslaan heb ik hem perongeluk verwijderd omdat ik die lijst aan het opschonen was >_> .. super kut
Verwijderd
Opzich wel grappige modus. Alleen vaak al snel een ongelijke strijd. Meestal is het op een gegeven moment 20 tegen 2 en dan is het alleen maar zoeken aan tegenstanders.Crashhill schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:45:
50/50 wat een lagfast op de PS4, verschrikkelijk.
Zijn hier nog mensen actief die veel PvE spelen? Op de PS4? Liefst een beetje mid Plankerton, zo dat we gezamelijk progressive kunnen boeken?!

John Wick is allang niet meer interessant, je ziet alleen nog maar John Wickss0kkie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:48:
Hier ook inmiddels John Wick unlocked maar wat een teleurstelling is de beloning van zijn challenges, gewoon een simpele glider?
Ik heb de vleugels overigens zelf niet , maar John Wick met Vleugeltjes dat is de shit.
En die glider, who gives a !@#*&^ wil nog wel voor het einde van het seizoen alle challenges completen. Misschien dat er nog een extra rewards voor komt ofzo. Maar ik denk het niet. Je hebt al best veel cosmetics gehad voor die 1000 v-bucks.
Is niet een doorsnee gluider. Hij heeft achterlichten die overeen komen met welke kant je op gaat (wel Amerikaanse stijl dus geen oranje knipperlicht maar gewoon rood dus). Ik vond hem wel geinig eigenlijks0kkie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:48:
Hier ook inmiddels John Wick unlocked maar wat een teleurstelling is de beloning van zijn challenges, gewoon een simpele glider?
naja is niet perce een simpele glider he. Is zijn Mustangs0kkie schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:48:
Je hoort ook een motor geluid als die uit klapt.
Nogal mn stats verpest in het begin, zou nu graag met 'schone stats' willen beginnen maar wel alle skis en dergelijke behouden.
Dus eigenlijk wil je je je items transferen naar een nieuw account? Want je ps4 stats zijn gekoppeld aan je PSN account, niet aan je EPIC account.tabee schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:44:
PS4/PSN vraagje: Heeft iemand een idee of het mogelijk is om met je huidige PSN die gelinked zit aan een epic account, over te schakelen naar een nieuw epic account met behoud van alle skins en dergelijke?
Nogal mn stats verpest in het begin, zou nu graag met 'schone stats' willen beginnen maar wel alle skis en dergelijke behouden.
Dat lijkt me onmogelijk, en zou ook gewoon niet eerlijk zijn.
Weet je zeker dat het aan je psn gekoppeld zit? Want ik moet namelijk mijn stats opzoeken op mijn EPIC account naam op fornitetracker.com. Aan dat EPIC account zit mijn PSN account weer gekoppeld.Anton.net schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:56:
[...]
Dus eigenlijk wil je je je items transferen naar een nieuw account? Want je ps4 stats zijn gekoppeld aan je PSN account, niet aan je EPIC account.
Dat lijkt me onmogelijk, en zou ook gewoon niet eerlijk zijn.
En hoe maakt dit het trouwens oneerlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door tabee op 24-04-2018 14:40 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Profile query failed. Net na mijn game
kan ook niet meer inloggen.
[ Voor 18% gewijzigd door rwbk op 25-04-2018 17:23 ]
Na ja voor als nog zijn er veel online maar speelt er bijna niemand echt samen op het discord channel.Tijn96 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:00:
In de OP zie ik geen lijst met wie waarop speelt en met welke gamertag zodat je, als GoT, samen kunt spelen. Wellicht een idee?
dus doe geen moeite.
uitnodigingen verzoekjes niks nakkus. wellicht moet er een optie "komen val me niet lastig" net als met de week krantjes. ook zo schijt irritant en alleen bestemd voor de papierbak.
[ Voor 6% gewijzigd door P33R op 26-04-2018 00:04 ]
wellicht zijn er een aantal mensen die het wel tof vinden om samen te spelen? in veel andere games zijn de GoT communities wel goedP33R schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:02:
[...]
Na ja voor als nog zijn er veel online maar speelt er bijna niemand echt samen op het discord channel.
dus doe geen moeite.
uitnodigingen verzoekjes niks nakkus. wellicht moet er een optie "komen val me niet lastig" net als met de week krantjes. ook zo schijt irritant en alleen bestemd voor de papierbak.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik wist niet wie P33R was toen je wat tegen mij zei. Nu weet ik waar die chat vandaan komt. Binnenkort maar eens.P33R schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:02:
[...]
Na ja voor als nog zijn er veel online maar speelt er bijna niemand echt samen op het discord channel.
dus doe geen moeite.
Helaas 3de geworden wel met 6 kills.
Zoek nog steeds actieve PS4 spelers welke s'avond af en toe wat potjes samen willen spelen.
PC of Xbox kan natuurlijk ook, maar zou eerlijk gezegd niet weten hoe je die kunt uitnodigen.
https://www.facebook.com/FortniteGame/posts/1913442872066361
Ik gok op superhelden thema!
Wanneer begint Season 4?
Season 3 eindigt op 20 april, begint season 4 onmiddelijk daarna?
EPIC is nu al een tijdje aan het teasen met die meteoor in de lucht. Het begint me allemaal een beetje te lang te duren eigenlijk.
Ik heb nu al meer dan een week tier 100 bereikt, en ik denk dat dat voor veel mensen zo is (te zien aan de grote hoeveelheid Reapers).
Aan de challenges het ik momenteel ook niks meer. Het enige wat ik nog kan doen is mijn level opkrikken van 94 naar 100, maar daar krijg je geen reward voor.
Voor mij is het momenteel het weekje te veel, kom maar op met Season 4
Ff mezelf schaamteloos quoten.Idifix schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:18:
200 games gedaan en nog steeds geen win
![]()
En het gekke is ik vermaak me kostelijk
Heb zojuist mijn 1e victory royale behaalt na ongeveer 250 potjes. Hahaha. En nu op naar de volgende😬
kunnen we toch kortsluiten via discord?Tijn96 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 10:20:
[...]
wellicht zijn er een aantal mensen die het wel tof vinden om samen te spelen? in veel andere games zijn de GoT communities wel goed
Gisteren alle Tier 100 en laatste weekly challenges gehaald dus seizoen 3 is klaar voor mij
Ik hoop het met jou! de V-bucks staan al klaar om direct in te ruilen voor een battle passs0kkie schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:14:
Hopelijk vandaag seizoen 4![]()
Gisteren alle Tier 100 en laatste weekly challenges gehaald dus seizoen 3 is klaar voor mij
Seizoen 3 eindigt morgenochtend pas, dus je zal nog ff geduld moeten hebbens0kkie schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:14:
Hopelijk vandaag seizoen 4![]()
En ik twijfel of men de battlepass weer voor v-bucks zal weggeven( maw weer voor 990)
Geen idee, maar ik vond de eerste 30 levels bij de duurdere battlepass wel fijn eigenlijk. Meteen wat extra content erbij en met alle v-bucks die je tussendoor krijgt, heb je je inleg alweer terug verdient.Merdera schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:58:
[...]
Seizoen 3 eindigt morgenochtend pas, dus je zal nog ff geduld moeten hebben
En ik twijfel of men de battlepass weer voor v-bucks zal weggeven( maw weer voor 990)
Al heb ik laatst weer iets gekocht (die raket-glider) waardoor ik weer wat vbucks zal moeten kopen

Ik speel voornamelijk PVE , dus aan v-bucks voorlopig geen gebrek. (5390 momenteel)Martinspire schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:42:
[...]
Geen idee, maar ik vond de eerste 30 levels bij de duurdere battlepass wel fijn eigenlijk. Meteen wat extra content erbij en met alle v-bucks die je tussendoor krijgt, heb je je inleg alweer terug verdient.
Al heb ik laatst weer iets gekocht (die raket-glider) waardoor ik weer wat vbucks zal moeten kopen
Dus ondanks de weinige pvp potjes, ga ik de battlepass wel halen als hij voor dezelfde vbucks prijs komt als s3
Bovendien is het niet zeker of Season 4 onmiddellijk begint. Het zou ook kunnen dat er nog een dagje tussen zit ofzo, maar ik heb goede hoop dat het morgen begint.Merdera schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:58:
[...]
Seizoen 3 eindigt morgenochtend pas, dus je zal nog ff geduld moeten hebben
De voorbije dagen hebben ze telkens zitten teasen met een nieuwe skin voor season 4. Er is nog 1 plekje vrij in hun teaser, dus straks krijgen we een laatste skin te zien. Hopelijk krijg we dan ook meer info. (Dat was telkens tussen 16u en 17u onze tijd.)
Ik denk persoonlijk dat het voor Epic de beste keuze is om die Battle Pas gewoon met V-bucks te verkopen, niet echt geld. De bedoeling van de Battle Pas is namelijk dat mensen blijven terugkomen om Fortnite te spelen. Dan wil je dat zoveel mogelijk mensen die Battle Pass hebben. Dan is V-Bucks de slimste keuze, extra geld verdienen ze wel met skins en reclame....
"gelukkig" braaf aan het werk dan. Hopelijk kunnen we dan na werktijd lekker vlammen met season 4!UltraSub schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:12:
Morgenvroeg om 10.00 servers down voor v4 werkzaamheden zag ik net. Benieuwd hoe lang dat gaat duren en of het daarna ook beetje stabiel is
[ Voor 100% gewijzigd door rwbk op 01-05-2018 09:49 ]
Ben nu de update aan het downloaden.Tijn96 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:04:
YouTube: Fornite: Season 4 Cinematic Intro
Trailer van season 4 is hier te vinden
3.3 gb