Ik vind het echt een pareltje, wat een fantastisch mooi spel. Ik werd vanaf de eerste minuut in het verhaal gezogen en het ziet er ook schitterend uit. zou zomaar eens in de top 5 kunnen belanden hier.steefje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:12:
Hoe bevalt Horizon eigenlijk. Lees er hier niet heel veel over. Maakt de game de verwachtingen waar of is het vooral een enorm mooie game. Teee vrienden van mij vinden de game zelf tegenvallen. Niet slecht maar ook niet bijzonder
Wat mij betreft het beste ps4 spel tot nu toe.steefje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:12:
Hoe bevalt Horizon eigenlijk. Lees er hier niet heel veel over. Maakt de game de verwachtingen waar of is het vooral een enorm mooie game. Teee vrienden van mij vinden de game zelf tegenvallen. Niet slecht maar ook niet bijzonder
Mee eens!jongf7 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Wat mij betreft het beste ps4 spel tot nu toe.
Absoluut ja!
Moet zeggen, gewoon ontzettend jammer dat ik 'm al uitgespeeld heb
Zelda spelen, ben je het zo vergetenAenea schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:56:
[...]
Absoluut ja!
Die is ook in 58 min uit te spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan speel je hem toch nog een keer? Of is ie daar dan net weer niet goed genoeg voor?Aenea schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:56:
[...]
Absoluut ja!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik vind het een gedeelde 2e plek met Uncharted 4.jongf7 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:21:
[...]
Wat mij betreft het beste ps4 spel tot nu toe.
Gisteren uncharted4 uitgespeeld, mooi avontuur met echt prachtige plaatjes. Van genoten. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik ook de remastered collectie heb uitgespeeld daarvoor. Alles in een maandje. Nu even wachten tot ik weer wat tijd heb voor HZD en ME;A
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Oh wow, mijn Dual 12core Xeons, TitanX sli, 128 RAM en 4x PCi-E SSD raid - setup zou graag een woordje met je willen wisselen..Geteisem schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:58:
[...]
Maar blijkbaar voelen veel personen zich speciaal omdat ze zich geen PRO kunnen veroorloven.
(en nee, die gebruik ik nooit voor gamen, daar heb ik een PS4 voor
Maar goed, ik wacht op een witte Pro.. (sorry Uffeltje!
Wat doe je dan in vredesnaam wel met zo'n ding? 😉
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gisteren wat vrienden over de vloer gehad en echt enorm veel lol gehad met Mother Russia Bleeds. Nu in de "aanbieding" maar staat garant voor ongecompliceerde 4-player lol. Soort Turtles/Streets of Rage maar dan zoveel bruter
Haha dat is mn werkcomputer, voor 10-16bit 4/5K realtime editing, colorgrading en FX/compositingJorgen schreef op zondag 12 maart 2017 @ 21:17:
Wat doe je dan in vredesnaam wel met zo'n ding? 😉
Staat verder ook geen Windows op, hoeft ook niet.. dus ook geen games.
[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2017 21:26 ]
Lopen en rond kijken + op en neer, eigenlijk alles met het rechter pookje is voor mij net zoiets als je voor het eerst met een muis aan de gang gaat. Daarnaast heb ik het geduld niet meer om te proberen het onder de knie te krijgen, dus shooters (Doom was de laatste) gaan naar de Pc, dan kan ik mij redelijk redden.Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:50:
[...]
Daar heb je toch aim assist voor.Hit detection werkt trouwens niet altijd even goed bij battlefield 1 schoot iemand van dichtbij helemaal overhoop maar schoot er dwars doorheen.
Is toch anders, voorheen wilde ik graag verder omdat ik ook nieuwsgierig was...Voxalizer schreef op zondag 12 maart 2017 @ 19:35:
[...]
Dan speel je hem toch nog een keer? Of is ie daar dan net weer niet goed genoeg voor?
Als iemand mijn geheugen van afgelopen 2 weken kan wissen kan ik 'm wel opnieuw spelen en exact dezelfde nieuwsgierigheid weer terug hebben!!
Ik heb maar 3 spellen, waarvan 2 een pro patch gehad hebben en 1 niet.Davith78 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:13:
[...]
Heb je er met 'Pro' spellen ook last van groene strepen? Het lijkt wel alsof de GPU niet goed met die hogere kloksnelheden overweg kan.
Vanavond de boost mode uitgezet en heb nergens meer last van.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:11
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Is die uit op de PS4 dan? Kewl... eindelijk een Zelda met fatsoenlijke graphics!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat valt tegen, ben ook met Zelda bezig, echter is het voornamelijk Horizon dat indruk maakt. Zelda komt op mij over als een gedateerde titel, zowel qua graphics als gameplay.
Ja? Ik vond horizon geweldig. De combat is fantastisch, hoewel die in Zelda ook diep is vind ik het neerhalen van grote monsters geniaal. Ik kan alleen niet zo goed tegen games met een verhaal dat zichzelf heel serieus neemt, terwijl het in feite wederom een slap verhaaltje is. Ook vind ik het klimmen in Zelda een verademing tov horizon. Je kan gewoon overal onhoog. Voor mij iig 2 fantastische titels. Beste in jaren.NotSoSteady schreef op maandag 13 maart 2017 @ 01:29:
[...]
Dat valt tegen, ben ook met Zelda bezig, echter is het voornamelijk Horizon dat indruk maakt. Zelda komt op mij over als een gedateerde titel, zowel qua graphics als gameplay.
Andere vraag: kreeg vannacht een sms met verificatiecode voor psn. Betekent dit dat hackers mijn wachtwoord hebben en ik dit beter kan wijzigen?
Juist, tevens even nadenken of je dat emailadres in combinatie met dat wachtwoord ook ergens anders hebt gebruikt. Dan daar ook wijzigen.giantgiantus schreef op maandag 13 maart 2017 @ 07:39:
[...]
Andere vraag: kreeg vannacht een sms met verificatiecode voor psn. Betekent dit dat hackers mijn wachtwoord hebben en ik dit beter kan wijzigen?
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
- Chaoss
Ik lees dat hier regelmatig terug... ik mag voor PSN ook wel eens 2-step authenticatie aanzetten
Heb voor PSN gelukkig wel een uniek wachtwoord.

Heb voor PSN gelukkig wel een uniek wachtwoord.
Ik heb een nieuw jaar abbo nodig voor PSN, iemand een idee of er ergens een actie is?
nothing stops this train
http://www.mediamarkt.nl/...-playstation-1409843.htmlKol Nedra schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:53:
Ik heb een nieuw jaar abbo nodig voor PSN, iemand een idee of er ergens een actie is?
Dit soort linkjes zijn niet nodig, post een normaal antwoord, of post nietKol Nedra schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:53:
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 13-03-2017 10:06 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Nee gebruik gewoon kabeltje net als jijPhydomir schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:33:
[...]
Jup, ook Steam op geïnstalleerd. Gebruik jij hem ook draadloos op je pc? Ik heb hem gewoon met een kabeltje aangesloten.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Blijft vreemd. Op Reddit, NeoGAF etc niets hierover te vinden... Zelf ook nergens last van (Pro/Boost/BF1). Voor de zekerheid zou je natuurlijk de Boost mode uit kunnen zetten als je toch alleen of voornamelijk Pro-patched spellen speelt. Zo zou ik het doen in dat geval.ChrisLNFF schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:50:
[...]
Ik heb maar 3 spellen, waarvan 2 een pro patch gehad hebben en 1 niet.
Waarschijnlijk is het ook gewoon een 'lokaal' issue, enkel in de eigen PS4/TV/combi wat het veroorzaakt.
Sowieso zou de Pro-boost optie in BF1 toch al niets doen.
Sowieso zou de Pro-boost optie in BF1 toch al niets doen.
Dan weet ik het ook niet meer.
Gisteren eerste stapjes in Limbo gezet. En ik maar denken dat het een gezellige indie game is, tot je voor het eerst dood gaat

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Limbo was wel tof
Ja, met relatief simpele graphics zo'n sfeertje neerzetten is best knap
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Voor degene die daar ook zo over denken: Inside is dan ook een aanrader.
YouTube: Inside (PS4) Full Gameplay Playthrough Part 1
[ Voor 18% gewijzigd door Gregory76 op 13-03-2017 10:52 ]
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Wat zit er precies in de game play dat het een RPG maakt? Ik ben nooit zo'n fan van RPG's. Heb het wel eens geprobeerd, maar erger me toch steeds aan die typische RPG-elementen. Dat houdt me ook tegen om Fallout 4 te proberen.DigitalError schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:14:
Ik vind het echt een pareltje, wat een fantastisch mooi spel. Ik werd vanaf de eerste minuut in het verhaal gezogen en het ziet er ook schitterend uit. zou zomaar eens in de top 5 kunnen belanden hier.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nadeel van avonturen en/of RPG games vind ik altijd, dat als je (onverwachts) enkele weken niet meer kan gamen (of te kort de tijd hebt om zo'n game op te starten), dat je er helemaal uit bent. Als je het dan weer oppakt ben je of uit het verhaal, of je bent in een relatief moeilijk stuk en jij moet weer aan de controls en menu's werken, waar de game vrij onvergeeflijk is. Vaak val ik na zo'n periode weer terug op: Battlefield, Driveclub, FIFA, een andere game die je kort kunt spelen, of een hele nieuwe game. Hierdoor verschillende games al tot halverwege gespeeld, maar geen zin meer om het op te pakken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
- Chaoss
Horizon ZD is amper een RPG, je kunt levelen en daarbij skills unlocken maar de volgorde waarin je dat doet maakt niet heel veel, gewoon kijken welke skills je leuk/handig.Exirion schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:57:
[...]
Wat zit er precies in de game play dat het een RPG maakt? Ik ben nooit zo'n fan van RPG's. Heb het wel eens geprobeerd, maar erger me toch steeds aan die typische RPG-elementen. Dat houdt me ook tegen om Fallout 4 te proberen.
Daarnaast volg je gewoon een verhaal, maar dan in een open wereld waarbij je ook sidequest kunt doen, de volgorde waarin je dit doet is vrij. Daarnaast moet je wat keuzes maken op het gebeid van wapens en hun upgrades maar dat is ook vrij basic en overzichtelijk.
Het is maar net wat jij vervelend vindt aan RPG? ik vind TW3 en FO4 veel meer een RPG met keuzes die veel meer invloed hebben.
Welk spel heeft er bij jullie de grootste verbetering ondergaan sinds de Boost/Beast mode?
Gewoon nieuwsgierig.
Gewoon nieuwsgierig.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nu bij bol.com in de aanbieding voor 42.99Kol Nedra schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:53:
PSN: TDBtje
https://www.budgetgaming....r+365+dagen+(nl)_ps4.htmlKol Nedra schreef op maandag 13 maart 2017 @ 08:53:
Volgens mij Assassins Creed: Unity (niet zelf getest).Jasphur schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:20:
Welk spel heeft er bij jullie de grootste verbetering ondergaan sinds de Boost/Beast mode?
Gewoon nieuwsgierig.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Van wat ik tot nu toe heb gezien denk ik ook Unity idd. Nu bijna 30 fps locked.Jasphur schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:20:
Gewoon nieuwsgierig.
YouTube: PS4 Pro Boost Mode Tested: Just How Fast Is It?
Gebruik jij wel de ps4 pro hdmi kabel of gebruik jij een ander?ChrisLNFF schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:50:
[...]
Ik heb maar 3 spellen, waarvan 2 een pro patch gehad hebben en 1 niet.
Dat lijkt erg op Tomb Raider game playChaoss schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:17:
Horizon ZD is amper een RPG, je kunt levelen en daarbij skills unlocken maar de volgorde waarin je dat doet maakt niet heel veel, gewoon kijken welke skills je leuk/handig.
Daarnaast volg je gewoon een verhaal, maar dan in een open wereld waarbij je ook sidequest kunt doen, de volgorde waarin je dit doet is vrij. Daarnaast moet je wat keuzes maken op het gebeid van wapens en hun upgrades maar dat is ook vrij basic en overzichtelijk.
Verwijderd
bol.com games
Laatste dag weekdeal: Sony PlayStation Plus 365 Dagen voor maar €42,99. Let op: de kaarten zijn regio gebonden!
https://www.bol.com/nl/l/...106+4278469165/index.html
Laatste dag weekdeal: Sony PlayStation Plus 365 Dagen voor maar €42,99. Let op: de kaarten zijn regio gebonden!
mee eens het is ook meer een actiegame,Chaoss schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Horizon ZD is amper een RPG, je kunt levelen en daarbij skills unlocken maar de volgorde waarin je dat doet maakt niet heel veel, gewoon kijken welke skills je leuk/handig.
er zitten wel wat lichte RPG invloeden in zoals:
- een skill tree om je eigen build te maken
- het maken van potions en items
- een main en side missie structuur
- een gear / outfit level systeem van standard tot legendary gear
- een opwaardeer systeem van je gear / outfits via 'slots'
Maar, dit is allemaal op een heel erg basic level, sterker nog, rond level 35:
- heb je alle skills wel (dus heb je niets te maken meer met een build van je character).
- heb je alles wel gemaakt wat er te maken valt
- kun je in principe elke outfit / wapen wel kopen
- heb je zoveel opwaardeer items dat het een kwestie is van de sterkste erin te zetten en klaar ben je
Heel plat gezegd is het gewoon Far Cry kwa gameplay mechanics en opzet, alleen dan heeeeeel veel beter uitgevoerd. Zelf heb ik er nu bijna 40 uur in zitten, ik ben er nog lang niet zat van overigens. De missies (ook de meeste side missies) zijn echt mooi uitgevoerd en het is vooral afwisselend, zowel kwa opdrachten als kwa omgevingen.
Er zijn wat mij betreft een paar muggezift puntjes die beter zouden kunnen:
- het klimmen is veel te simpel en te geautomatiseerd (ze klimt bijna helemaal zelf)
- de gespreks animatie van de hoofdrolspeelster is bij aanvang van elke quest hetzelfde (zelfde gezicht / uitdrukking met alleen andere lipsync)
- het wordt na level 30 iets te eenvoudig op normal aangezien je dan toch wel overpowerd raakt, maar gelukkig kun je dan op een hogere moeilijkheids niveau spelen.
Maar dat is dus echt muggezifterij op verder een fantastische en ijzersterke game die de aandacht blijft vasthouden. Ik vind het een ijzersterke entry als nieuwe IP en de kwaliteit spat er van af.
Het klimmen vind ik ook niet zo tof , dat zou op veel meer plekken moeten kunnen , zo is het "open wereld" idee een beetje wegrobinez schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:52:
[...]
...verhaal..
Er zijn wat mij betreft een paar muggezift puntjes die beter zouden kunnen:
- het klimmen is veel te simpel en te geautomatiseerd (ze klimt bijna helemaal zelf)
- de gespreks animatie van de hoofdrolspeelster is bij aanvang van elke quest hetzelfde (zelfde gezicht / uitdrukking met alleen andere lipsync)
- het wordt na level 30 iets te eenvoudig op normal aangezien je dan toch wel overpowerd raakt, maar gelukkig kun je dan op een hogere moeilijkheids niveau spelen.
Maar dat is dus echt muggezifterij op verder een fantastische en ijzersterke game die de aandacht blijft vasthouden. Ik vind het een ijzersterke entry als nieuwe IP en de kwaliteit spat er van af.
ook een minpunt vind ik toch wel dat je keihard kunt wegrennen als je ik weet niet hoeveel vijanden achter je an hebt zitten , op een bepaald punt stoppen ze met achter je aan zitten , probeer bv een kamp over ten nemen , ren naar binnen en zorg dat er een stuk of 10 bad guys je achterna gaan rennen , ze stoppen daar mee op een bepaald punt en je knalt alles weg omdat ze daar maar staan met een vraagteken boven hun hoofd

verder ben ik wel een paar keer openingen e.d. tegengekomen waar "ik" wel 3 keer door heen pas maar het is toch niet mogelijk om er door te komen
Kleine punten allemaal die in een deel 2 wel aangepakt mogen worden , verder zeker één van de beste spellen de afgelopen tijd
Haha ja het is geen vrolijke boel he. Inside is wat dat betreft nog en graadje erger trouwens.. maar bij vlagen ook best grappig vond ik. Beide in elk geval pareltjes. Enjoy!Phydomir schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:28:
[...]
Dan weet ik het ook niet meer.
Gisteren eerste stapjes in Limbo gezet. En ik maar denken dat het een gezellige indie game is, tot je voor het eerst dood gaat
Ik gebruik de hdmi kabel die bij de pspro zat. Anyway, ik heb er nu geen last meer van.Oujdi1981 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Gebruik jij wel de ps4 pro hdmi kabel of gebruik jij een ander?
Gewoon uit nieuwsgierigheid: is er iemand al zo gek geweest om een ssd is zijn ps4 te proppen?
Ik kwam het onderwerp toevallig tegen op Youtube. De laadtijden zijn letterlijk dubbel zo snel.
Ik kwam het onderwerp toevallig tegen op Youtube. De laadtijden zijn letterlijk dubbel zo snel.
* whyz Meldt zichAnton.net schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:12:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: is er iemand al zo gek geweest om een ssd is zijn ps4 te proppen?
Onlangs een 512GB 750 evo er in gehangen. De PS4 kan de schijf weliswaar niet ten volle benutten echter merk ik wel bij spellen als Battefield 1 en Fallout 4 dat de laadtijden drastisch zijn verminderd. Ook No Man's sky laat goede verbeteringen zien.
Men name in Fo4 ging het me echt zwaar irriteren om bijna 2 minuten te moeten wachten om in game te komen
Met battelfield 1 ben ik zo snel dat ik 9 van de 10 keer als eerste in een level zit. Echter heb je hier niet veel aan daar de match pas start zodra er bij beide teams 10 man klaar staan.
Right for all the wrong reasons.
HIer een 2TB SSHD erin zitten, snelheid vind ik wel verbeterd maar ligt ook aan de games zelf denk ik.Anton.net schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:12:
Maar in ieder geval genoeg opslag
http://www.nu.nl/games/45...t-jaar-ps4-games-toe.html
Niks over gehoord verder. Wel opmerklijk. Gaan zo dus strijd aan met abo dienst van microsoft.
Niks over gehoord verder. Wel opmerklijk. Gaan zo dus strijd aan met abo dienst van microsoft.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Denk dat de meeste liever de service van xbox kiezen. Vooral voor pc gamers is dit interresant om een paar exclusive's te spelen, al denk ik dat ze op het begin alleen nog maar exclusives van voor 2016 aanbieden. Van mij mogen ze eerst beginnen met ni no kuni beschikbaar maken voor europa en de prijs met 5 euro omlaag.v8power67 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:30:
Mja net als ms doen ze idd oude games aanbieden. Denk ook niet dat er veel nieuwe games in het abo gaan zitten. Beetje zoals ea doet met die xbox app vault ofzo.Nieuwevolger schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:57:
[...]
Denk dat de meeste liever de service van xbox kiezen. Vooral voor pc gamers is dit interresant om een paar exclusive's te spelen, al denk ik dat ze op het begin alleen nog maar exclusives van voor 2016 aanbieden. Van mij mogen ze eerst beginnen met ni no kuni beschikbaar maken voor europa en de prijs met 5 euro omlaag.
Is leuk maar voornamelijk oud spul.
Hou het wel bij account sharen met mn broers. Nieuwe games voor 25-35 euro p.p is genoeg voor mij.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
EA acces geeft tenminste een hele goeie prijs kwaliteits verhouding. Nog geen 50 euro per jaar, daar voor krijg je mooi stapel games beschikbaar, games als mirror edge waren al binnen 7 maanden of zo beschikbaar, plus je krijgt toegang tot vroegtijdige demo's van games als battlefield 1 en mass effect.v8power67 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:06:
[...]
Mja net als ms doen ze idd oude games aanbieden. Denk ook niet dat er veel nieuwe games in het abo gaan zitten. Beetje zoals ea doet met die xbox app vault ofzo.
Is leuk maar voornamelijk oud spul.
Hou het wel bij account sharen met mn broers. Nieuwe games voor 25-35 euro p.p is genoeg voor mij.
Denk dat we bij de service van Sony moeten denken aan veel games die voor 10-15 euro in de sale te krijgen, aangezien ik toch niet de tijd heb om alles te spelen en ook tijd besteed aan nieuwe releases ben ik denk ik voordeliger uit als ik een game een keer in de sale haal dan 18 euro per maand te betalen. Daar naast is de streaming kwaliteit niet ideaal.
Weet iemand hoe dit zit met betrekking tot de inruilactie van de PS4 Pro bij de gamemania. Ik heb al een PS4 vanaf launch en zou nu graag gebruik willen maken van die inruilactie. Nu is alleen het probleem dat op mijn controller bij het linkerpookje het rubber los is gelaten (was het probleem bij de launch controllers). Weet iemand of dit een probleem is? Anders ga ik natuurlijk niet eerst alles van mijn PS4 gooien en helemaal naar de gamemania brengen. Iemand hier al ervaringen mee gehad?
Volgens mij moet de controller in goede staat zijn , bel ze eerst even dan weet je het zeker
Prima toch. Volgens mij was dit al eerder aangegeven. Zat er ook wel aan te komen met de dienst die al in TV's zat.v8power67 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 20:30:
Meer inkomsten voor Sony = meer geld voor goede games.
Kan me alleen niet voorstellen dat dit lekker gaat spelen met de latency die je er gratis bij krijgt. En tegen de tijd dat je de nieuwste exclusives eens mag spelen, is het waarschijnlijk goedkoper een tweedehands PS4 met dito games te kopen. Dus ja, als je maandelijks een bedrag voor een inferieure ervaring neer wilt tellen, leef je vooral uit.
Heb het getest en vergeleken met mijn PS3 die ook gekoppeld is aan zelfde monitor, het verschil in beeld kwaliteit en input-lag is minimaal. De gestreamde versie raakt ook meteen de welbekende "gele-was" en ziet er meer blauwgetint eruit met minder anti-aliasing.bram1984 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:24:
[...]
Prima toch. Volgens mij was dit al eerder aangegeven. Zat er ook wel aan te komen met de dienst die al in TV's zat.
Meer inkomsten voor Sony = meer geld voor goede games.
Kan me alleen niet voorstellen dat dit lekker gaat spelen met de latency die je er gratis bij krijgt. En tegen de tijd dat je de nieuwste exclusives eens mag spelen, is het waarschijnlijk goedkoper een tweedehands PS4 met dito games te kopen. Dus ja, als je maandelijks een bedrag voor een inferieure ervaring neer wilt tellen, leef je vooral uit.
Een minpuntje is dat game saves van US PSN store niet worden herkent door de PSNow die alleen NL gamesaves kan zien.
400 euro + aanschafprijs van games vs. 17.99€ per 1 maand een keer per jaar
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Niet gaan trollen aub
[ Voor 133% gewijzigd door Chaoss op 14-03-2017 13:07 ]
Idem, niet gaan trollen
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 14-03-2017 13:08 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Je ziet die games niet meer omdat ze niet langer worden gemaakt.Koning Willy schreef op maandag 13 maart 2017 @ 23:22:
[...]
Net zoals jij altijd de meest inferieure ervaring zal hebben in multiplatform games als de Scorpio uitkomt.
Ik heb geen idee hoe je bij de 188 euro komt, in de pricewatch is het goedkoopste model 279 euro bij Afuture&Coolblue en dat zonder gebundelde game zoals in de VS (Uncharted 4/Infinite Warfare Legacy)
Om enigszins een goeie spelervaring te hebben (lees: geen 720P in games zoals Nioh) moet je echter minimaal 388 euro of 399 euro bij Media Markt/CoolBlue neerleggen.
Dan de overpriced prijs van oude games niet meegerekent.
KILLZONE™ SHADOW FALL en inFAMOUS Second Son™ beide nog 39.99 euro 3 jaar na release. Ik heb ze ook al maanden niet meer in sale gezien.
Dusja, ik geef liever die 17.99 uit 1 keer per jaar en besteed die +600 euro aan iets beters
Trouwens wel lekker dat Sony stiekem toch support voor Xinput controllers in PSNow app heeft gebouwd.
Dat terwijl ze lekker vertellen op hun blogpost dat je verplicht een Dual Shock 4 nodig hebt.
Ik ben wel met je eens dat ze die geld keihard nodig hebben.
HOERA VOOR DE CONSUMENT![]()
![]()
![]()
Dit stopt automatisch toch?Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:35:
bol.com games
Your Friendly Neighborhood Moderator
Je moet dat ergens in je account uitvinken, anders wordt er steeds 1 maand verlengt (mits ze geld kunnen innen dmv cc, paypal of psn tegoed)
Verwijderd
Persona 5 - Yusuke Kitagawa Special Theme & Avatar Set (Gratis):
https://store.playstation...06638_00-B000000000000005
https://store.playstation...06638_00-B000000000000005
Elke keer als je zo'n PS+ abo activeert wordt Auto-renew aangezet. Dus je moet het ieder jaar handmatig uitzetten..

Ik wil namelijk niet vastzitten aan auto-renew à €49,99.
Ik kreeg toevallig een mail dat in april mijn PS+ verloopt en automatisch verlengd zou gaan worden.
In eerste instantie had ik hetzelfde idee als jou LuPo: "49,99 is wel duur; ik ben niet gek!".
Maar toen dacht ik: of ik nou automatisch 49,99 laat afschrijven of het in de aanbieding koop voor 40 euro, het gaat maar om een tientje. Per jaar. 83 cent per maand.
Dus ik laat het lekker automatisch doen, lekker decadent
In eerste instantie had ik hetzelfde idee als jou LuPo: "49,99 is wel duur; ik ben niet gek!".
Maar toen dacht ik: of ik nou automatisch 49,99 laat afschrijven of het in de aanbieding koop voor 40 euro, het gaat maar om een tientje. Per jaar. 83 cent per maand.
Haha, ja dat kan ook. Maar als je zo met alles doet dan wordt het toch weer duur.dvdkiwi schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:26:
Ik kreeg toevallig een mail dat in april mijn PS+ verloopt en automatisch verlengd zou gaan worden.
Ik heb 'em dus idd voor 39,99 bij Gamemania gehaald. Had ik gelijk even wat beweging op de luie zondag. Win-win
Ja hee, op die manier kun je je nooit een Pro veroorlovendvdkiwi schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:26:
Boefjedvdkiwi schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:26:
Ik had wel verwacht dat jij die als EA shooter adept al had staan.poor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:36:
[...]
Ja hee, op die manier kun je je nooit een Pro veroorloven
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 14-03-2017 09:13 ]
Maar wel een Titan Sli Nasa PCpoor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Maar dan vergelijk je het hebben van een console, die waarde heeft als je hem door verkoopt en waarop je in principe nog jaren op kunt spelen met eenmalig?! 18euro? Die 18euro is per maand, dus het hangt er vooral vanaf hoeveel games je normaal gesproken zou kopen (als die games vervolgens ook op ps now beschikbaar zijn).Koning Willy schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:33:
[...]
400 euro + aanschafprijs van games vs. 17.99€ per 1 maand een keer per jaar
Ik zou graag overstappen op PS Now, maak het 10euro per maand, breng het terug naar devices zoals de Vita en PS TV (of breng desnoods een simpele PS Now stick met HDMI uit) en ik neem het meteen maar nu is het te duur en te beperkt in devices waarop het werkt.
Nee, ik wacht op een pimpelpaarsebram1984 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:12:
Ik had wel verwacht dat jij die als EA shooter adept al had staan.
Haha, geloof me als ik zeg dat elke dag mn handen kriebelen om Windows erop te gooien voor BF1

[ Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 14-03-2017 09:22 ]
Ik ben heel erg blij met mijn inferieur product Lenopoor Leno schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:36:
[...]
Ik heb het vorige week geruild, alleen had twee conntrollers met gebroken rubber aan de pootjes en die namen ze niet aan en wilde dus de hele ps4 weigeren. Je kunt twee dingen doen, een 2e hands kopen (via mp of in de winkel voor 45 euro, wat je dus 5 euro oplevertdestroye schreef op maandag 13 maart 2017 @ 21:34:
Weet iemand hoe dit zit met betrekking tot de inruilactie van de PS4 Pro bij de gamemania. Ik heb al een PS4 vanaf launch en zou nu graag gebruik willen maken van die inruilactie. Nu is alleen het probleem dat op mijn controller bij het linkerpookje het rubber los is gelaten (was het probleem bij de launch controllers). Weet iemand of dit een probleem is? Anders ga ik natuurlijk niet eerst alles van mijn PS4 gooien en helemaal naar de gamemania brengen. Iemand hier al ervaringen mee gehad?
Something under the bed is drooling
Zonde, de V2 controller gaat een stuk langer mee op een batterijlading. Echt een flink verschil. Ik heb mijn V1 controller verkocht voor €35 en voor €49 in de aanbieding een extra V2 gekocht bij Mediamarkt.Mauz1978 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:55:
[...]
Ik heb het vorige week geruild, alleen had twee conntrollers met gebroken rubber aan de pootjes en die namen ze niet aan en wilde dus de hele ps4 weigeren. Je kunt twee dingen doen, een 2e hands kopen (via mp of in de winkel voor 45 euro, wat je dus 5 euro oplevert). Wat ik heb gedaan is de ps4 pro controller ingeleverd omdat ik thuis de LE edition controller gebruik.
Inmiddels door Limbo heen. Erg mooie game met hele leuke puzzels en twists. Beetje kort, maar voor die 3 euro
. Erg mee vermaakt. Nu beginnen aan Inside.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Inside heb ik laatst voor 5 euro gekocht. Limbo heb ik gratis van PS+. Binnenkort maar even opstarten.Phydomir schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:09:
Inmiddels door Limbo heen. Erg mooie game met hele leuke puzzels en twists. Beetje kort, maar voor die 3 euro. Erg mee vermaakt. Nu beginnen aan Inside.
Of je verkoopt gewoon je PlayStation 4 op Marktplaats en je haalt een nieuwe PS4 Pro op, hoe moeilijk kan het zijn.Mauz1978 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:55:
[...]
Ik heb het vorige week geruild, alleen had twee conntrollers met gebroken rubber aan de pootjes en die namen ze niet aan en wilde dus de hele ps4 weigeren. Je kunt twee dingen doen, een 2e hands kopen (via mp of in de winkel voor 45 euro, wat je dus 5 euro oplevert). Wat ik heb gedaan is de ps4 pro controller ingeleverd omdat ik thuis de LE edition controller gebruik.

- Chaoss
Woa ik had een goeie controller bij mijn PS4, ingeruild bij Nedgame en 150,- korting gekregen, stuk makkelijker dan verkopen via MP.NotSoSteady schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Of je verkoopt gewoon je PlayStation 4 op Marktplaats en je haalt een nieuwe PS4 Pro op, hoe moeilijk kan het zijn.
Omdat ik geen gezeik aan de deur wil hebben en meteen overal van af wil zijn...NotSoSteady schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Of je verkoopt gewoon je PlayStation 4 op Marktplaats en je haalt een nieuwe PS4 Pro op, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik heb de playstation LE classic edition voor een speciale gelegenheid gekregen dus speel sowieso nergens anders mee. De controller zit toch ingeplugd omdat ik mn ps4 in mn bureau setup heb staan.LuPo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:47:
[...]
Zonde, de V2 controller gaat een stuk langer mee op een batterijlading. Echt een flink verschil. Ik heb mijn V1 controller verkocht voor €35 en voor €49 in de aanbieding een extra V2 gekocht bij Mediamarkt.
Leuk al die oordelen hier trouwens op gewoon een omschrijving/tip wat ik heb gedaan...
[ Voor 48% gewijzigd door Mauz1978 op 14-03-2017 12:25 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Danganronpa 1/2 Reload, Styx: Shards of Darkness, Flatout 4, more:
https://blog.eu.playstati...-styx-shards-of-darkness/
New on PS Store this week: Danganronpa 1/2 Reload, Styx: Shards of Darkness, Flatout 4, more:
Flatout 4Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:28:
PlayStation Europe
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- Chaoss
edit
[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 14-03-2017 13:05 ]
Je kan die rubber stickies heel makkelijk vervangen, kost je heel weinig.Mauz1978 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:55:
[...]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gezeik aan de deur is niks idd. Ik heb het wel gedaan met m'n PS4 OG, maar begrijp het sentiment. Voor mij ook de enige keer dat ik iets op MP verkocht heb.Mauz1978 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:22:
[...]
Omdat ik geen gezeik aan de deur wil hebben en meteen overal van af wil zijn...
[...]
Ik heb de playstation LE classic edition voor een speciale gelegenheid gekregen dus speel sowieso nergens anders mee. De controller zit toch ingeplugd omdat ik mn ps4 in mn bureau setup heb staan.
Leuk al die oordelen hier trouwens op gewoon een omschrijving/tip wat ik heb gedaan...
Verder klinkt het natuurlijk wel apart dat je een gloednieuwe PS4-controller inruilt bij je oude PS4. Zo lang jij d'r maar blij mee bent.
Bevalt de Pro? Ikzelf heb 'm nu sinds launch en ben blij dat ik 'm gehaald heb. Vooral bij BF1 merk ik het verschil en ook Uncharted 4 is met super sampling bizar mooi. Boost mode ook geinig, al heb ik die nog niet kunnen testen. Eerst Horizon uitspelen...!
Iemand die weet of het mogelijk is ps now te nemen zonder paypal of credit card. Ik lees wel weer als je 20 euro op je psn account hebt staan, eerst dit wordt afgescheven. Maar weet nu niet of ps now alleen werkt als je paypal of een credit card aan je account hebt gebonden.
Ik denk het niet. Toen ik onlangs een proefabonnement (1 maand voor 0,99 euro) voor Playstation Plus nam, lukte dit niet zonder dat er een credit card aan mijn profiel gelinkt was - ook al zat er genoeg geld in m'n portemonnee. Vermoedelijk hanteren ze voor PS Now dezelfde werkwijze?Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 17:34:
Iemand die weet of het mogelijk is ps now te nemen zonder paypal of credit card. Ik lees wel weer als je 20 euro op je psn account hebt staan, eerst dit wordt afgescheven. Maar weet nu niet of ps now alleen werkt als je paypal of een credit card aan je account hebt gebonden.
Ik moet zeggen, Mass Effect: Andromeda ziet er best goed uit in de (PS4) gameplay video's. Ben benieuwd. Ook benieuwd naar de PS4Pro patch daarvan.
Maar goed, eerst nog even HZD spelen
Maar goed, eerst nog even HZD spelen
Vanmiddag een PS4 Pro gehaald om te upgraden vanaf een normale PS4. Het overzetten van de bestanden/accounts neemt wel wat tijd in beslag maar dat is gelukkig maar eenmalig en werkt goed. Gelijk Nier Automata erbij genomen voor extra gameplezier 
Nu nog een OLED scherm
Nu nog een OLED scherm
39
pinkt een bak traantjes weg HZD uitgespeeld
Top game
Laat deel 2 maar komen !

Top game
Laat deel 2 maar komen !
[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 14-03-2017 23:44 ]
Voor het proefabonnement is een creditcard vereist, maar volgens mij kun je gewoon een maand betalen met PSN-tegoed zonder dat je een CC aan je account gekoppeld hebt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 17:34:
Hoe lang heb je in de game doorgebracht? Zag gisteren dat ik na een kleine 11 uur op rond de 20% zit, maar dan pak ik alle side quests en explore een zo groot mogelijk deel van de map.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Klopt het voelde ook niet goed om die controller in te leveren, maar meer omdat ik zo'n winkel dat dan niet gun. Maar ik dacht aan de andere kant krijg ik er 50 euro voor en bovendien zou ik m helemaal niet gebruiken. Als ik geduld zou hebben had ik idd rubber gekocht voor de pookjes en die in hebben geruild, maar zodra ik besloten had de pro te nemen met de ruilactie wilde ik het meteen. 3 uur later was het ook zover en kon ik horizon spelen op de pro en heb er geen moment spijt van gehad. Goeie upgrade en klaar voor de (nabije) toekomst.SqueakyClean schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:31:
[...]
Gezeik aan de deur is niks idd. Ik heb het wel gedaan met m'n PS4 OG, maar begrijp het sentiment. Voor mij ook de enige keer dat ik iets op MP verkocht heb.
Verder klinkt het natuurlijk wel apart dat je een gloednieuwe PS4-controller inruilt bij je oude PS4. Zo lang jij d'r maar blij mee bent.
Bevalt de Pro? Ikzelf heb 'm nu sinds launch en ben blij dat ik 'm gehaald heb. Vooral bij BF1 merk ik het verschil en ook Uncharted 4 is met super sampling bizar mooi. Boost mode ook geinig, al heb ik die nog niet kunnen testen. Eerst Horizon uitspelen...!
Wel een behoorlijke tijd hoor (66 uur zie ik) ben er nog niet helemaal klaar mee trouwens , dit moet mijn eerste platinum wordenS913 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:23:
[...]
Hoe lang heb je in de game doorgebracht? Zag gisteren dat ik na een kleine 11 uur op rond de 20% zit, maar dan pak ik alle side quests en explore een zo groot mogelijk deel van de map.
bij het handmatig opslaan kan je zien per save hoeveel tijd er is verstreken.Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:16:
[...]
Wel een behoorlijke tijd hoor (kun je nergens zien toch?) ben er nog niet helemaal klaar mee trouwens , dit moet mijn eerste platinum worden
En ik heb danganronpa aangeschaft, wou het altijd voor mijn vita kopen maar nooit gedaan, en een prijs van 34 euro op amazon voor beide is te mooi om te laten liggen.
PSN: Alvanosa
Bij je savegames staat de tijd.Treevium schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:16:
[...]
Wel een behoorlijke tijd hoor (kun je nergens zien toch?) ben er nog niet helemaal klaar mee trouwens , dit moet mijn eerste platinum worden
Het zal voor iedereen verschillend zijn. Ik raak vaak afgeleid en zat na 20 uur op 20% (nog voor Day Tower). Nu zit ik op 27 uur en zit ik op 43%.S913 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 07:23:
[...]
Het blijft een goed spel, al vind ik toch dat er te weinig te doen is in de wereld. Random encounters bestaan eigenlijk niet, dus je moet het hebben van gevechten met monsters. Niks mis mee, maar daardoor kan het wel gaan vervelen. Gelukkig doet mij dat nog niet, dus op naar Meridian...!
Doom kost nu maar €14,99 in de Playstation Store.
Was een tijdje geleden in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €15. Dus de prijs is zeer laag.
Als je die gemist zou hebben, is dit de gelegenheid...
https://store.playstation...02092_00-DOOMEUROPEROWSKU
Was een tijdje geleden in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €15. Dus de prijs is zeer laag.
Als je die gemist zou hebben, is dit de gelegenheid...
https://store.playstation...02092_00-DOOMEUROPEROWSKU
[ Voor 19% gewijzigd door cornfed99111 op 15-03-2017 11:53 ]
Ollievssn schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:31:
[...]
bij het handmatig opslaan kan je zien per save hoeveel tijd er is verstreken.
Ik zit op 66 uur zo te zien
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 15-03-2017 11:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!