Ik speel BattlefieldVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:10:
[...]
Ik heb nu 100 games op mijn PS4 Pro staan waaronder Nioh.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik speel BattlefieldVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:10:
[...]
Ik heb nu 100 games op mijn PS4 Pro staan waaronder Nioh.
Of het is gewoon Sony die wil dat we regelmatig wachtwoorden wijzigen.Treevium schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:35:
Een tijdje geleden is mijn account ook gehacked , gelukkig was ik er op tijd bij en was er vrij weinig aan de hand , had wel een creditcard gekoppeld maar dat was gelukkig mijn oude , daarna direct 2 staps verificatie ingeschakeld
Na dit hele gebeuren heb ik zeker nog 2 keer een sms gehad met een code , terwijl ik elke keer mijn wachtwoord wijzig
Daarom speel ik geen BF
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vond het ook vreselijk , single player was erg leuk ... maar die multiplayer dat vond ik 10 keer niks
Git gud scrubTreevium schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:07:
[...]
Vond het ook vreselijk , single player was erg leuk ... maar die multiplayer dat vond ik 10 keer niks
[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 10-03-2017 13:16 ]
Is wel een makkelijke platinum
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Niks mis met 4 , ging er eigenlijk van uit dat je Battlefield 1 bedoeldepoor Leno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Git gud scrub
(Kiwi loopt te gekken hoor, BF4 heeft ie kapot gespeeld)
Dat is eigen aan Koreaanse MMO's, zodra je ziet dat het al niet gemaakt is door een Westers bedrijf kan je eigenlijk al die opmerking achterwege laten, dit is gewoon het verdien model in Azia.poor Leno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:06:
en.. pay 2 win, pay 2 have fun, just pay..
Je moet deze formatteren. De ps4 ondersteunt exFAT en FAT32.Fylax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:20:
Waarom werkt mijn externe harde schijf niet? Hij zegt dat het bsstandsysteem niet wordt ondersteund ofzo
Even naar settings dan devices dan externe hdd formateren. Dan doet hij hem zelf formateren naar juiste bestandssysteem.Fylax schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:20:
Waarom werkt mijn externe harde schijf niet? Hij zegt dat het bsstandsysteem niet wordt ondersteund ofzo
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PSN: SmokeInTheFaceNL
Als je af en toe een game koopt (digitaal) en de PS+ games haalt loopt het erg snel op.poor Leno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:13:
Neu, alle Battlefields in t algemeen
Af en toe een Assassins Creed ofzo, of GTA.. maar 100 spellen?? Nope
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mwah...1GB heb je zo vol, maar je bedoelt natuurlijk 1 TB.Chaoss schreef op Friday 10 March 2017 @ 20:53:
Digitaal kopen maakt geen verschil, games op disc nemen op de schijf evenveel ruimte in. 500gb zit zomaar vol.
Blij dat de pro 1 GB heeft kan ik weer even vooruit.
Zo die is wakker.TheVMaster schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:54:
[...]
Mwah...1GB heb je zo vol, maar je bedoelt natuurlijk 1 TB.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tsss....720Kb....ik ben ooit begonnen met de 360Kb floppies....Police Quest 1 en good old Test Drive....Chaoss schreef op Friday 10 March 2017 @ 21:35:
Sorry jongens ik ben nog uit de tijd dat ik meerdere spellen op een floppy van 720kb had staan
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 10-03-2017 21:50 ]
Test DriveTheVMaster schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 21:49:
Tsss....720Kb....ik ben ooit begonnen met de 360Kb floppies....Police Quest 1 en good old Test Drive....
maar ehh...om even on-topic te gaan.....heb ook maar eens een PS4 in huis gehaald.....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ps4 Pro vanaf dag 1 gekocht en geen spijt van in combi met mij 4K tv. Vooral bij games met HDR ben ik zeer tevredenrkwinkel schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:46:
zijn er mensen die van ps 4 naar ps4 pro hebben geupdate ? heb je er achteraf spijt van. Ik heb mijn ps 4 al vanaf het begin. Maar merk dat als ik deze opstart dat eerst de database wordt opgebouwd en soms automatisch aan gaat. Ik gebruik ook vr. Is het de moeite om te upgraden ?
Verwijderd
seizoen carriere doet wonderen! heb zelf ook altijd pes gedaan nu fifa 17ilyasse15 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 00:37:
Fifa 17 gehaald en al gauw spijt, tenminste van het online gedeelte. Ik heb jarenlang PES gespeeld, ook online en dat ging altijd heel leuk/aardig, maar dit vind fifa 17 op een of andere manier te moeilijk voor mij lol. Ik verlies heel veel en vind de controls niet zo lekker als met pes. Spijt!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Floppy disk peasants, Cartridge gamers master raceExirion schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:02:
[...]
Test Drive![]()
Een van m'n meest gespeelde games op onze eerste PC (met Hercules videokaart en alleen een 5.25" DD floppy drive) was Grand Prix Circuit
10 second ninja DONE
Ik ben begonnen bij buren op een VG8020 en in '85 kregen we thuis een Atari 600XLSagat schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:20:
(geen zorgen ik heb ook een c64 en amiga gehad......en op de c64 zelfs nog getracht games vanaf tape the spelen, TEH HORROR)
(verder verwijs ik jullie naar het erg gezellige retro topic)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heb Cano (heh, off topic Kano wins *insert bloederige fatality here* )al pm gestuurd. Was vroeger ook pes speler (versie 2 veel gespeeld, en daarna 2004 tm 6 oid op ps2). Maar durf het na 15 die gratis op psn plus was niet meer aan, had laatst wel de extended trial versie ofzo gedownload van 17 i guess, maar nog niet gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 05:51:
[...]
Seizoen carriere doet wonderen! heb zelf ook altijd pes gedaan nu fifa 17
10 second ninja DONE
Haha, idd de C64 met cassettebandjes.... en dan 'grote' spellen laden.... Laadtijden van tegenwoordig zijn peanutsSagat schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:20:
[...]
Floppy disk peasants, Cartridge gamers master race![]()
![]()
(geen zorgen ik heb ook een c64 en amiga gehad......en op de c64 zelfs nog getracht games vanaf tape the spelen, TEH HORROR)
(verder verwijs ik jullie naar het erg gezellige retro topic)
[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 11-03-2017 11:06 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vaag filmpje (helemaal zonder audio). Ten eerste is alleen de laatste minuut echt side-by-side. Vervolgens gaan ze omgevingen gebruiken die totaal niet hetzelfde zijn. Ene is een soort afrika droge map, komt er vervolgens een sneeuw-map. Dan bij de side-by-side een rallycross race naast die afrika-footage. Dat kun je dan totaal niet vergelijken. Ik weet niet wat erbij verteld word, maar het is zo een beetje een vage bedoeling. Bovendien is de youtube compressie behoorlijk, dat het kijken van de footage ook niet eens goed te doen is.Jasphur schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:00:
Was dit Dirt 4 met Dirt Rally vergelijkingsfilmpje hier al langs gekomen?
[video]
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-03-2017 11:18 ]
Stond ook op mijn wenslijst. Na jouw 'tip' direct aangeschaft. Wat een geniale game! Echt een aanrader als je van dit soort 'puzzel games' houdt. Zelfs voor 20 euro is dit zeker geen miskoop. Dus nu voor die 8 euro gewoon niet eens over nadenken, maar direct aanschaffen voor wie dat nog niet gedaan heeft.Vince22 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:13:
Gvd. Afgelopen vrijdag Inside gekocht na lang twijfelen voor 20 euro.. nu is ie 7,99. Kut playstation.
Ik heb laatst gespeeld toen boost mode nog niet beschikbaar was, ben even mapnaam vergeten maar had ook rare schaduw blokken ergens in een bunker. Wellicht een bug van spel zelf en niet zozeer boost mode.ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:05:
Gisterenavond wat potjes BF1 gespeeld, met boost mode aan (want sneller is altijd beter, toch?). Het viel mij op dat er af en toe, bovenin het scherm, rare strepen verschenen. Ik dacht dat het aan mij lag, totdat een andere pspro eigenaar met boost mode aan precies hetzelfde had.
Blijkbaar werkt het niet voor alle games even positief dus.
Voor BF1 is er toch gewoon een pro patch?ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:05:
Gisterenavond wat potjes BF1 gespeeld, met boost mode aan (want sneller is altijd beter, toch?). Het viel mij op dat er af en toe, bovenin het scherm, rare strepen verschenen. Ik dacht dat het aan mij lag, totdat een andere pspro eigenaar met boost mode aan precies hetzelfde had.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, die zou helemaal niks moeten doen met boost mode.
Toch wel heel apart dan hoor!ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:05:
Maar dit kan juist niets met Boost Mode te maken hebben!ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:23:
[...]
Klopt, maar als die boost mode er is dan wil ik 'm aanzetten ook. Na gisteren maar weer afgezet.
[ Voor 39% gewijzigd door Aenea op 11-03-2017 12:31 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Leuk vertel eens waarom en wat ga je spelen ?TheVMaster schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 21:49:
[...]
heb ook maar eens een PS4 in huis gehaald.....
Limbo en Inside staan hoog in m'n top 10 van beste PS4 gamesPhydomir schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:41:
Thanks voor de Inside tip mannen. Heb gelijk voor 3 euro meer de Inside en Limbo deal gepakt. Ben bijna door HZD heen en nu heb ik iets om te tijd te doden tot aan ME: Andromeda
Verwijderd
Nee hoor ben er blij meeSagat schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Heb Cano (heh, off topic Kano wins *insert bloederige fatality here* )al pm gestuurd. Was vroeger ook pes speler (versie 2 veel gespeeld, en daarna 2004 tm 6 oid op ps2). Maar durf het na 15 die gratis op psn plus was niet meer aan, had laatst wel de extended trial versie ofzo gedownload van 17 i guess, maar nog niet gespeeld.
Mijn zoon wil graag Fifa, dus als je ervanaf wilt Cano, laat maar weten
De vrouw wilde graag Horizon Zero Dawn spelen.....dus daarom een PS4 gehaald. Moet zeggen dat het spel heel vermakelijk is en er schitterend uitziet, dus ik ga daar zelf ook maar even mee aan de slag.Winkiller schreef op Saturday 11 March 2017 @ 13:28:
[...]
Leuk vertel eens waarom en wat ga je spelen ?
[ Voor 17% gewijzigd door MitchellHearth op 11-03-2017 16:35 ]
Gran Turismo Sport komt binnenkort met een beta.MitchellHearth schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:23:
Haha Disc Jam is idd echt lachefijne is dat je vaak ff snel een paar potjes kan doen tussendoor. Trouwens, even iets anders: hebben jullie nog aanbevelingen voor toffe race games? Vond vroeger bijv Grand Turismo heel vet...
PSN ID: Beest41
Driveclub al gespeeld? Zit tussen sim en arcade in. En veel extra content.MitchellHearth schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:23:
Haha Disc Jam is idd echt lachefijne is dat je vaak ff snel een paar potjes kan doen tussendoor. Trouwens, even iets anders: hebben jullie nog aanbevelingen voor toffe race games? Vond vroeger bijv Grand Turismo heel vet...
Over Disc Jam gesproken: ik krijg ook al gedurende de dag foutmeldingen als ik online wil gaan.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Als ik de 'boostmode' aanzet, krijg ik verticale groene strepen op verschillende plekken op het scherm te zien. Het lijkt erop alsof mijn Samsung 4k tv, de boostmode niet aankan. Dus meteen heel dat boostmodus uitgezet. Jammer...ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:05:
Wel vreemd dat meerderen na het aanzetten van de boost mode dezelfde negatieve effecten zien. Zal er vast wel iets mee te maken hebben.Aenea schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:23:
[...]
Maar dit kan juist niets met Boost Mode te maken hebben!
Op de Pro kunnen de CPU en GPU op 2 snelheden draaien, de Pro Mode en PS4 Compatibility Mode. In PS4 compat. mode worden de kloksnelheden omlaag gegooid naar dezelfde als die van de PS4.
Boost Mode is niets meer en niets minder dan games ZONDER Pro support gebruik te laten maken van de Pro Mode...
Dus games die al Pro support hebben zoals BF1 draaien zowel met Boost Mode aan als uit op exact dezelfde manier!
[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 11-03-2017 16:55 ]
Als ik de 'boostmode' aanzet, krijg ik verticale groene strepen op verschillende plekken op het scherm te zien. Het lijkt erop alsof mijn Samsung 4k tv, de boostmode niet aankan. Dus meteen heel dat boostmodus uitgezet. Jammer...Uffeltje schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:54:
[...]
Wel vreemd dat meerderen na het aanzetten van de boost mode dezelfde negatieve effecten zien. Zal er vast wel iets mee te maken hebben.
Of het is heeeeeel erg toevallig dat dezelfde setting veranderen voor dezelfde effecten zorgt.
Mja, toch wel heel toevallig ook dat merendeel van de mensen er dan geen last van hebbenUffeltje schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:54:
[...]
Wel vreemd dat meerderen na het aanzetten van de boost mode dezelfde negatieve effecten zien. Zal er vast wel iets mee te maken hebben.
Of het is heeeeeel erg toevallig dat dezelfde setting veranderen voor dezelfde effecten zorgt.
Denk ik toch eerder dat er iets met je Pro of je TV aan de hand is....Oujdi1981 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:56:
[...]
Als ik de 'boostmode' aanzet, krijg ik verticale groene strepen op verschillende plekken op het scherm te zien. Het lijkt erop alsof mijn Samsung 4k tv, de boostmode niet aankan. Dus meteen heel dat boostmodus uitgezet. Jammer...
[ Voor 43% gewijzigd door Aenea op 11-03-2017 17:11 ]
Groene strepen lijkt me eerder een rotte GPU/APUOujdi1981 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:56:
[...]
Als ik de 'boostmode' aanzet, krijg ik verticale groene strepen op verschillende plekken op het scherm te zien. Het lijkt erop alsof mijn Samsung 4k tv, de boostmode niet aankan. Dus meteen heel dat boostmodus uitgezet. Jammer...
Van de tv of de Ps4 pro??ikdedinges schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:09:
[...]
Groene strepen lijkt me eerder een rotte GPU/APU
Mij ook ja....ikdedinges schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:09:
[...]
Groene strepen lijkt me eerder een rotte GPU/APU
Verwijderd
Ja hier ook helaas en na de 1.06 patch kom ik helemaal niet meer online.Over Disc Jam gesproken: ik krijg ook al gedurende de dag foutmeldingen als ik online wil gaan.
Denk je dat ze hier onzin lopen uit te kramen? Zal echt wel een kern van waarheid achterzitten hoor.Aenea schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:57:
[...]
Mja, toch wel heel toevallig ook dat merendeel van de mensen er dan geen last van hebben
Overigens als ik er op Google vind ik weinig 'negatieve effecten', heb je linkje?
----------------
[...]
Denk ik toch eerder dat er iets met je Pro of je TV aan de hand is....
Of Sony moet ergens een gigantische fout hebben gemaakt, maar technisch gezien zou het niet anders moeten zijn dan het draaien van games die Pro support hebben....
Dus jij denkt dat ik onzin uit loop te kramen dan? Dat is dus eigenlijk wat je zegt!Uffeltje schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 19:52:
[...]
Denk je dat ze hier onzin lopen uit te kramen? Zal echt wel een kern van waarheid achterzitten hoor.
Dus als Sony het zegt is het waar en als personen met wie ik regelmatig speel het zeggen niet?Aenea schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:12:
[...]
Dus jij denkt dat ik onzin uit loop te kramen dan? Dat is dus eigenlijk wat je zegt!
Anyways, wat ik zeg komt overeen met wat Sony zelf verteld over hoe Boost Mode in elkaar zit dus ja
Besides, wie zijn dan al die mensen die hetzelfde hebben, en waar zijn al die mensen dan?
Maar het is toch echt wel heel eenvoudig te begrijpen dacht ik zo:Uffeltje schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:25:
[...]
Dus als Sony het zegt is het waar en als personen met wie ik regelmatig speel het zeggen niet?
Dat heet marketing. Sony zal zich nooit negatief over haar eigen product uitlaten.
[ Voor 63% gewijzigd door poor Leno op 11-03-2017 20:57 ]
PS4 CPU clockspeed: 1.6Ghzpoor Leno schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 20:55:
Ik wil ook boostmode en groene strepen
(maar het kan zomaar zijn dat de BF1 pro patch en de boostmode elkaar in de weg zitten.. We hebben t hier wel over DICE/EA he..)
Dat is inderdaad correct, maar je zal toch met mij eens zijn dat de clockspeeds niet ineens anders zijn als EN boost mode aanstaat en je een Pro supported game draait. Dat is technisch onmogelijk.Uffeltje schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:40:
Theorie != praktijk.
MitchellHearth schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 16:23:
Over Disc Jam gesproken: ik krijg ook al gedurende de dag foutmeldingen als ik online wil gaan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Aenea schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 22:36:
[...]
Oftewel: of Boost Mode, of Pro support, beide hetzelfde, kan elkaar niet in de weg zitten......
Misschien game inclusief patches opnieuw installeren?poor Leno schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:20:
[...]
Wat je nu zegt heeft hier totaal niets mee te maken.. Ik heb t over software/programmeren niveau..
Als er ook maar 1 foutje zit in de code heb je kans dat die clockspeeds waar je t over hebt zich niet op die manier gedragen, want dat moet tenslotte zo geprgrammeerd worden.
Het zou zomaar kunnen dat de patch zegt 'ik ben een pro!' en dat de boostmode dat niet dusdanig herkent, en de Pro mode probeert te boosten, wat resulteert in GPU storingen
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Wat je nu zegt kan absoluut niet!poor Leno schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:20:
[...]
Wat je nu zegt heeft hier totaal niets mee te maken.. Ik heb t over software/programmeren niveau..
Als er ook maar 1 foutje zit in de code heb je kans dat die clockspeeds waar je t over hebt zich niet op die manier gedragen, want dat moet tenslotte zo geprgrammeerd worden.
Het zou zomaar kunnen dat de patch zegt 'ik ben een pro!' en dat de boostmode dat niet dusdanig herkent, en de Pro mode probeert te boosten, wat resulteert in GPU storingen
Je snapt het niet.. Wat jij allemaal beschrijft moet ook allemaal geprogrammeerd worden. Als er ergens tijdens de download van een paar mensen of wat dat ook even een bitje scheef ging (bij wijze van spreken), dan kan dat resulteren in grote problemen.Aenea schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:31:
[...]
Wat je nu zegt kan absoluut niet!
Pro mode en boost mode hebben dezelfde snelheid wat ook de max. snelheid is van de CPU/GPU, sneller dan dat kan niet...
Dus er valt weinig te boosten van games die in Pro mode draaien...
En verder zoals jij het beschrijft is het iets wat iedereen zou moeten ervaren met dezelfde game omdat de Pro support dan niet goed is oid. voor die game(s), maar kan echt absoluut geen andere soortgelijke ervaringen vinden...
Dus het moet iets zijn dat specifiek is voor de configuratie van Uffeltje's vrienden en wat dat dan is, tja, geen idee, ik hoop dat men er uit komt in ieder geval, Boost Mode is nml. best handig en het uit moeten gooien is dan gewoon zonde...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Precies, dat dacht ik ook al. Wat mij betreft sloopt Sony die boost mode er in de volgende firmware update weer uit, als we nu alleen maar dit soort discussies gaan krijgen. Dit topic wordt er nu al door overspoeld. Maak er anders een apart topic voor (PS4 Boost Mode perikelen) en ga er daar verder over discussieren.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:29:
Ik ben blij dat ik gewoon een normale PS4 heb. Het lijkt hier wel een pc topic met jullie hardware problemen
En dat is nou juist waarom ik game op de console: om me geen zorgen te maken over hardware ed.
Verwijderd
Zeker, weet niet hoe duur de season pass nu is maar met die erbij heb je genoeg content voor 100en uren raceplezier.hostje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:29:
Dat filmpje van DriveClub ziet er goed uit! En dat voor een game uit 2014. Misschien ook maar even halen. 14,99 voor PSPlus leden. Istie dat waard?
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 12-03-2017 11:51 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 186% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2017 12:30 ]
De vraag die jij zelf stelt is al zo vaak gesteld in dit topic. Misschien moeten ze gewoon een apart Driveclub topic maken... Oh wacht...hostje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:29:
[...]
Precies, dat dacht ik ook al. Wat mij betreft sloopt Sony die boost mode er in de volgende firmware update weer uit, als we nu alleen maar dit soort discussies gaan krijgen. Dit topic wordt er nu al door overspoeld. Maak er anders een apart topic voor (PS4 Boost Mode perikelen) en ga er daar verder over discussieren.
Wat ben ik blij dat Steep gratis te spelen is dit weekend. Niet dat ik van plan was hem überhaubt te kopen, maar wat een ruk game is dat zeg! Even geprobeerd, maar het is echt 3x niks. Eentonig, saai en na een uurtje spelen was het doel vd game mij nog steeds niet duidelijk en was de motivatie om ermee verder te gaan, compleet verdwenen: uninstall.
Dat filmpje van DriveClub ziet er goed uit! En dat voor een game uit 2014. Misschien ook maar even halen. 14,99 voor PSPlus leden. Istie dat waard?
Ja hoor, snap het prima en wat je hier nu beschrijft is iets wat niet kan. Er zitten overal checksums op, tijdens het downloaden, na het downloaden vlak voor het installeren, etc. Een paar bitjes mis gaan gebeurd niet, dan wordt het (deels) opnieuw gedownload en/of niet geinstalleerd. Dit is om bricken van je PS4 te voorkomen....poor Leno schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Je snapt het niet.. Wat jij allemaal beschrijft moet ook allemaal geprogrammeerd worden. Als er ergens tijdens de download van een paar mensen of wat dat ook even een bitje scheef ging (bij wijze van spreken), dan kan dat resulteren in grote problemen.
Natuurlijk kan je de Pro mode niet boosten, maar dat wil niet zeggen dat de software het niet probeert.. met dus storingen als resultaat.
Welke clockspeeds er theoretisch aan hangen, heeft hier niets mee te maken.
En bugs zorgen en dus voor dat een instelling als Pro mode een game minder goed kan laten presteren.Aenea schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:40:
[...]
Ja hoor, snap het prima en wat je hier nu beschrijft is iets wat niet kan. Er zitten overal checksums op, tijdens het downloaden, na het downloaden vlak voor het installeren, etc. Een paar bitjes mis gaan gebeurd niet, dan wordt het (deels) opnieuw gedownload en/of niet geinstalleerd. Dit is om bricken van je PS4 te voorkomen....
Wel kan er een bug in de firmware zitten die alleen in bepaalde omstandigheden boven komt, zaak is om te onderzoeken wat die omstandigheden dan zijn...
Magoe, ik ben nu wel klaar met het onderwerp, als mensen problemen met Boost Mode ervaren moet dat gewoon gemeld worden aan Sony en kan men het aldaar uitzoeken.....
Dit is ook één van de redenen waarom ik deze thread meestal achterwege laat. Het wordt een beetje problematisch. En dan zwijg ik nog over de zoveelste vergelijkingsfilmpje die hier de ronde doet. Misschien wordt het tijd dat de PS4 Pro-eigenaars hun eigen thread krijgen, zodat we terug naar de essentie kunnen.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:29:
Ik ben blij dat ik gewoon een normale PS4 heb. Het lijkt hier wel een pc topic met jullie hardware problemen
En dat is nou juist waarom ik game op de console: om me geen zorgen te maken over hardware ed.
Grappig deze uitspraak.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 09:29:
Dat vond ik nou ook
Wat is het nu: vallen ze wel mee of heb je ze niet?Winkiller schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:52:
[...]
Pc hardware problemen vallen wel mee de laatste jaren, ik heb ze eigenlijk NIET.
[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2017 12:58 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 13-03-2017 00:29 ]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.dvdkiwi schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:53:
[...]
Dat vond ik nou ookDaarom deed ik 'm.
[...]
Wat is het nu: vallen ze wel mee of heb je ze niet?
(hoef je niet op in te gaan hoor, voordat we te ver offtopic gaan)
[ Voor 148% gewijzigd door Chaoss op 13-03-2017 00:31 ]
Verwijderd
Daar heb je toch aim assist voor.Winkiller schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:52:
Grappig deze uitspraak.![]()
![]()
Pc hardware problemen vallen wel mee de laatste jaren, ik heb ze eigenlijk NIET. Omdat ik op een console echt niet kan richten en poppetjes besturen (shooters) doe ik dat nog ouderwets met muis en keyboard.
Heel gek hoor, maar misschien toch ook even proberen om ook met te doen? Eerst zonder, dan met. Ben nu toch wel nieuwsgierig wat de oorzaak is nml.!ChrisLNFF schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:23:
Ik ervaar iets raars in BF1 en deel dat hier omdat ik vermoed dat de boost mode er iets mee te maken heeft en de shit hits the fan, haha! Dit was niet mijn bedoeling, wilde het alleen maar even melden.
Vanavond weer spelen, zonder boost mode en hopelijk ook zonder strepen door het beeld.
Welke tv heb jij?ChrisLNFF schreef op zondag 12 maart 2017 @ 13:23:
Ik ervaar iets raars in BF1 en deel dat hier omdat ik vermoed dat de boost mode er iets mee te maken heeft en de shit hits the fan, haha! Dit was niet mijn bedoeling, wilde het alleen maar even melden.
Vanavond weer spelen, zonder boost mode en hopelijk ook zonder strepen door het beeld.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Even remote play opnieuw installeren? Heb HZD ook via remote play gespeeld en dat werkte prima.Spam schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:14:
Vraagje over Remote play; ik probeerde laatst horizon zero dawn te doen op mijn pc scherm via remote play. Het irritante is dat mijn linker thumbstick dezelfde inputs geeft als de d-pad. Dus ik kan heen en weer bewegen (zoals het hoort) maat vervolgens ben ik ook tussen allerlei functies aan het wisselen en te activeren alsof ik de d-pad indruk. Iemand enig idee hoe dit komt?
Ja dat had ik ook al gedaan. En de wireless controller verwijderd en opnieuw toegevoegd. Gebruik jij steam op diezelfde pc? Want die heeft ook drivers voor de PS4 controller. Misschien loopt die te eikelen..Phydomir schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:43:
[...]
Even remote play opnieuw installeren? Heb HZD ook via remote play gespeeld en dat werkte prima.
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Jup, ook Steam op geïnstalleerd. Gebruik jij hem ook draadloos op je pc? Ik heb hem gewoon met een kabeltje aangesloten.Spam schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:29:
[...]
Ja dat had ik ook al gedaan. En de wireless controller verwijderd en opnieuw toegevoegd. Gebruik jij steam op diezelfde pc? Want die heeft ook drivers voor de PS4 controller. Misschien loopt die te eikelen..
Ik heb een, al wat ouder, led model. UE40C6740.Oujdi1981 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:19:
[...]
Welke tv heb jij?
Ik heb namelijk een samsung ju7000 4k tv. En ervaar groene verticale strepen in de UI als ik de boostmode aanzet. Vreemd...
PSN ID Binloading_nl
Heb je er met 'Pro' spellen ook last van groene strepen? Het lijkt wel alsof de GPU niet goed met die hogere kloksnelheden overweg kan.ChrisLNFF schreef op zondag 12 maart 2017 @ 16:59:
[...]
Ik heb een, al wat ouder, led model. UE40C6740.
Zal het vanavond nog eens proberen met, en zonder boost mode. Kijken wat het doet.
[PS4] Horizon Zero Dawnsteefje schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:12:
Hoe bevalt Horizon eigenlijk. Lees er hier niet heel veel over. Maakt de game de verwachtingen waar of is het vooral een enorm mooie game. Teee vrienden van mij vinden de game zelf tegenvallen. Niet slecht maar ook niet bijzonder
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq