Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gregory76 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:45:
Waarom werkt dat nou niet op mijn HTC 10?
[afbeelding]
:-(
Omdat het alleen werkt op Sony toestellen, because fuck you that's why.

Je moet de app dus uit een 'alternatieve' bron regelen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Aaargh! op 09-03-2017 12:46 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Exirion schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Waarom in hemelsnaam via USB aansluiten? Een HDD in een PS4 vervangen is echt kinderspel; een paar minuten werk. Zet die harddisk dan in je USB enclosure.
Er zijn geen schijven groter dan 2TB die in een PS4 passen, ik heb al een 2TB schijf in m'n PS4 zitten en die is vol. Een externe HDD is dan handig om de opslag verder uit te breiden.

Een ander voordeel is dat je de externe HD makkelijk mee kan nemen naar een nieuwe console zonder al je games opnieuw te hoeven downloaden. Dit is een v/d dingen die mij er van weerhoudt te upgraden naar een Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-09 18:39

OB1

Exirion schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Waarom in hemelsnaam via USB aansluiten? Een HDD in een PS4 vervangen is echt kinderspel; een paar minuten werk. Zet die harddisk dan in je USB enclosure.
Omdat ik dan alleen een paar spellen op de SSD zet, 275GB is te weinig om alles te gebruiken, ik heb een aantal spellen die ik maar zelden speel en toch veel ruimte innemen.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:48:
[...]

Een ander voordeel is dat je de externe HD makkelijk mee kan nemen naar een nieuwe console zonder al je games opnieuw te hoeven downloaden. Dit is een v/d dingen die mij er van weerhoudt te upgraden naar een Pro.
Uhmm, je kunt de gewone PS en de Pro via een ethernet kabel aan elkaar knopen en alles overpompen.. is vele malen sneller dan downloaden :)
OB1 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Omdat ik dan alleen een paar spellen op de SSD zet, 275GB is te weinig om alles te gebruiken, ik heb een aantal spellen die ik maar zelden speel en toch veel ruimte innemen.
Maar (als je ze wisselt) dan zet je toch juist de spellen die je wel vaak speelt op de interne SSD? En de spellen die je weinig speelt en veel ruimte innemen op de externe HDD :?

[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 09-03-2017 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:33:
Zin om de boostmode te proberen. Zeker bij GTA online moet dit goed merkbaar zijn. Als je de halve stad opblaast of met hoge snelheid gaat rijden, duikt de FPS hard naar beneden. Bij Fifa verwacht ik niet veel prestatie winst. Die game loopt al als een trein. Verder uitstekende toevoegingen deze update. Ook de custom wallpaper ga ik zeker iets moois mee doen.
Fifa is een ps4 pro game, draait native 4k 60fps en downsampled naar 1080p.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:02

Gregory76

Sony PlayStation freak

Aaargh! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:46:
[...]

Omdat het alleen werkt op Sony toestellen, because fuck you that's why.

Je moet de app dus uit een 'alternatieve' bron regelen :+
Lekkerrr.... :/

Uit alternatieve bron werkte eerder wel, maar nu niet meer, bij mij. Tot mijn grote spijt.
Ik krijg nu een melding dat de applicatie geupdate zou moeten worden wanneer ik probeer te verbinden.

Weet er iemand waar ik een (op 4.50) werkende versie kan vinden misschien?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Dirrukje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:56:
Binnenkort betrek ik een nieuwe woning en heb daarbij een wens, en vraag me af of die haalbaar is. In de woonkamer zal de playstation komen te staan, bij de TV. Boven op een extra slaapkamer een kantoor met desktop waar ook gegamed gaat worden.

Nu wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om als ik boven zit, ook te kunnen gamen via de playstation maar dan op de schermen boven. Als ik boven aan het gamen ben wil ik de mogelijkheid hebben om tussendoor een pot fifa te doen of wat dan ook, en daarvoor niet helemaal weer naar beneden te moeten.

Ik heb wat zitten googelen, en wat zitten zoeken, wat zitten nadenken maar kom zo 123 geen oplossing hiervoor tegen. Ik kan me voorstellen dat ik niet de eerste ben die deze wens heeft. Iemand hier wellicht een idee hoe dit ingericht kan worden zodat ik zowel boven als beneden kan gamen op de PS4. Thanks!
Wat je kan doen is de PS4 in het midden neerzetten, waar je met je controller vanuit je woonkmr en kantoor nog bereik heb en dan met een actieve hdmi splitter twee tv's koppelen aan je PS4. Ligt er een beetje aan of het signaal van de controller de ps4 haalt.
Anders kan je nog met een dualshock 4 v2 controller via usb verbinden. Alleen ben je dan niet meer draadloos

Remote play vind ik persoonlijk niet fijn werken met bv BF1 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
poor Leno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:54:
[...]

Uhmm, je kunt de gewone PS en de Pro via een ethernet kabel aan elkaar knopen en alles overpompen.. is vele malen sneller dan downloaden :)

[...]

Maar (als je ze wisselt) dan zet je toch juist de spellen die je wel vaak speelt op de interne SSD? En de spellen die je weinig speelt en veel ruimte innemen op de externe HDD :?
Duurde bij mij nog ergens tussen de 11 en 12 uur. Met en met je games opnieuw downloaden is ook geen slecht idee... Hoe dan ook een klein offer om over te stappen naar een Pro... als dat je tegenhoud :F :X

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dirrukje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:56:
Binnenkort betrek ik een nieuwe woning en heb daarbij een wens, en vraag me af of die haalbaar is. In de woonkamer zal de playstation komen te staan, bij de TV. Boven op een extra slaapkamer een kantoor met desktop waar ook gegamed gaat worden.

Nu wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om als ik boven zit, ook te kunnen gamen via de playstation maar dan op de schermen boven. Als ik boven aan het gamen ben wil ik de mogelijkheid hebben om tussendoor een pot fifa te doen of wat dan ook, en daarvoor niet helemaal weer naar beneden te moeten.

Ik heb wat zitten googelen, en wat zitten zoeken, wat zitten nadenken maar kom zo 123 geen oplossing hiervoor tegen. Ik kan me voorstellen dat ik niet de eerste ben die deze wens heeft. Iemand hier wellicht een idee hoe dit ingericht kan worden zodat ik zowel boven als beneden kan gamen op de PS4. Thanks!
Remote play via Playstation TV werkt ook erg goed, zij het op 720p. Werkt met de DS4 en goedkoop ook, zeker via MP.
Of een Vita. Kan je een pot FiFa doen vanaf de plee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jeroenimoes schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Duurde bij mij nog ergens tussen de 11 en 12 uur. Met en met je games opnieuw downloaden is ook geen slecht idee... Hoe dan ook een klein offer om over te stappen naar een Pro... als dat je tegenhoud :F :X
Was bij mij ook zo. Daarom al je games eraf gooien en alleen de saves, accounts en media laten staan. En de PT-demo natuurlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
zijn er mensen die van ps 4 naar ps4 pro hebben geupdate ? heb je er achteraf spijt van. Ik heb mijn ps 4 al vanaf het begin. Maar merk dat als ik deze opstart dat eerst de database wordt opgebouwd en soms automatisch aan gaat. Ik gebruik ook vr. Is het de moeite om te upgraden ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

[...]

Dan moet je dus een extra interne HD kopen.

Ik heb een 2TB HD in m'n PS4 zitten, als ik een PS4 Pro haal kan ik die HD niet overzetten zonder alles opnieuw te moeten downloaden. Vervelender nog is dat ik niet met m'n PS4 onder de arm naar een gameshop kan en 'm tegen bijbetaling omruilen voor een Pro zonder mijn games opnieuw te moeten downloaden.

Met een externe HD kan dat dus wel.

Nog een voordeel is dat je extern een veel grotere HD kan gebruiken (tot 8TB) en ook een snellere 7200rpm variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:34
rkwinkel schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:46:
zijn er mensen die van ps 4 naar ps4 pro hebben geupdate ? heb je er achteraf spijt van. Ik heb mijn ps 4 al vanaf het begin. Maar merk dat als ik deze opstart dat eerst de database wordt opgebouwd en soms automatisch aan gaat. Ik gebruik ook vr. Is het de moeite om te upgraden ?
Nee en ja. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:06
Boost mode moet je wel activeren bij settings. Bij mij stond het niet automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
heb geen spijt en vind het zeker de moeite van de upgrade waard (Full HD TV). Spellen draaien soepeler/zien er mooier uit (verschilt per spel natuurlijk)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gebruik de zoekfunctie voor de grap eens. Je zal versteld staan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
ik heb Dragon Quest builder gehaald voor 29,95. nu in de aanbieding in de store. Had van het weekend de demo gespeeld met mijn zoontje van 8. Maar de demo hadden we uitgespeeld. ^0 euro vond ik teveel maar 30 is een prima prijs. Pareltje van een spel. Als volwassene vind ik het leuk, maar mijn zoontje van 8 is helemaal lyrisch. Dus voor de ouders met een ps4. haal deze game zodat je kind ook alvast een gamer wordt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:09
Net de pro aangesloten kom van de normale.. Wat me direct opviel is dat NIOH er een stuk mooier uitziet.. En dat op full hd .. Vanaf maandag naar 4k ben benieuwd.. Maar dus zeker moeite waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Aaargh! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Dan moet je dus een extra interne HD kopen.

Ik heb een 2TB HD in m'n PS4 zitten, als ik een PS4 Pro haal kan ik die HD niet overzetten zonder alles opnieuw te moeten downloaden. Vervelender nog is dat ik niet met m'n PS4 onder de arm naar een gameshop kan en 'm tegen bijbetaling omruilen voor een Pro zonder mijn games opnieuw te moeten downloaden.

Met een externe HD kan dat dus wel.

Nog een voordeel is dat je extern een veel grotere HD kan gebruiken (tot 8TB) en ook een snellere 7200rpm variant.
Je externe HD is nog steeds gekoppeld aan je PS4 dus dan kan je nog niet je PS4 ruilen voor een PS4 Pro en spellen vanaf je externe schijf spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
jaydenjarno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:11:
Dus voor de ouders met een ps4. haal deze game zodat je kind ook alvast een gamer wordt :-)
Dat wil je dus echt: Je kinderen elke dag uren zitten gamen.... op jouw PS4 :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaydenjarno
hahaha in tegenstelling tot veel mensen ben ik wel blij als mijn kind plezier maakt. Ik kan er meer van genieten dat we Dragon Quest builder samen spelen dan ik alleen horizon dawn of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik ben idd niet blij als jouw kind plezier heeft.. Het zou verboden moeten zijn :p

Maar goed, ja beetje gamen is gezond (iig niet ongezond), vind t ook leuk als mn neefjes bij mij plezier hebben met Lego Dimensions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Klor schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:31:
[...]

Je externe HD is nog steeds gekoppeld aan je PS4 dus dan kan je nog niet je PS4 ruilen voor een PS4 Pro en spellen vanaf je externe schijf spelen.
Je externe HD is gekoppeld aan je PSN account, niet aan je PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

jaydenjarno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:42:
hahaha in tegenstelling tot veel mensen ben ik wel blij als mijn kind plezier maakt.
Je kind kan toch best plezier hebben op z'n eigen PS4 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

'Steep is aankomend weekend geheel gratis te spelen'

Vanaf 10 maart 19:00 uur tot en met 13 maart 19:00 uur geheel gratis te spelen.

Gedurende deze periode krijg je toegang tot de hele game, inclusief Alaska. Het nieuwe gebied dat recent werd toegevoegd. Als je besluit om Steep nadien aan te schaffen, krijg je maar liefst 50% korting op de game en 44% korting op de Gold Edition van Steep. Deze aanbieding is geldig tot en met 15 maart.

Overigens blijft je progressie behouden als je de game aanschaft.

Wie gaan hier gebruik van maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
Aaargh! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Je kind kan toch best plezier hebben op z'n eigen PS4 ?
dat klopt. maar het is of een ps4, of eten en drinken. en door navraag kwam ik erachter dat eten en drinken toch de voorkeur geniet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-09 18:39

OB1

[...]

[...]

Ik heb geen interne SSD, dat is gewoon de 1TB hdd die erin zit. De SSD had ik al en mocht het verschil groot zijn gebruik ik 'm voor de PS4 via Usb anders voor m'n laptop.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
jaydenjarno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:05:
[...]

dat klopt. maar het is of een ps4, of eten en drinken. en door navraag kwam ik erachter dat eten en drinken toch de voorkeur geniet...
Denk je nou dat wij die }:O shit geloven?
Tuurlijk kiest een kind voor een PS4 boven eten en drinken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

jaydenjarno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Verkeerde prioriteiten :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaydenjarno
moest ook eerst uitleggen dat hij wel moest eten en drinken. Anders gaat hij dood en is gamen geen optie meer. waarop de vraag kwam "hoe lang kan ik dan zonder eten en drinken?' waarop ik zei. "zodra je liever een xbox wil zit je op het randje"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Gamend ten ondergaan... Dat is toch de zaligste manier van doodgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag fysieke game cod iw legacy edition gekocht. Fysiek bestaat niet meer tot mijn verbazing zat er geen cd in de doosje alleen download codes? Sinds wanneer dien ze dit zo? Wou het echt fysiek hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:48:
Vandaag fysieke game cod iw legacy edition gekocht. Fysiek bestaat niet meer tot mijn verbazing zat er geen cd in de doosje alleen download codes? Sinds wanneer dien ze dit zo? Wou het echt fysiek hebben :(
Huh, er zit toch een Infinite War Blu-ray bij? Die moet je in de drive hebben anders kan je COD:MW niet spelen. Althans dit was bij de release zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:51:
[...]

Huh, er zit toch een Infinite War Blu-ray bij? Die moet je in de drive hebben anders kan je COD:MW niet spelen. Althans dit was bij de release zo.
Dat dacht ik dus ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Heb je niet een versie, waar ergens opstaat: Nos sold seperately? Wellicht heb je een exemplaar die bij een PS4 set hoorde.

Ook vond ik deze nog: YouTube: New Ps4 With infinity warfare (no disc or code in case)!!!!!!!. Waarschijnlijk vond hij na verder onderzoek ook de downloadcodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Aaargh! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Je externe HD is gekoppeld aan je PSN account, niet aan je PS4.
Oh echt, nice. Ik dacht dat hij aan de hardware gekoppeld zou zijn net als inbouwschijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Eek2nd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:41:
[...]

Dat wil je dus echt: Je kinderen elke dag uren zitten gamen.... op jouw PS4 :N
Als ze dat flikken, gewoon Bloodborne geven. Dan zijn ze snel klaar denk ik >:)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BlackEyedAngel schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Als ze dat flikken, gewoon Bloodborne geven. Dan zijn ze snel klaar denk ik >:)
Haha, juist niet. :) Vroeger ook zeeën van tijd om me stuk te bijten in Super Ghouls N Ghosts en Hagane op de SNES. ;) Je bent je console dus alleen maar langer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb even die nieuwe externe schijf feature geprobeerd met een WD Elements 2TB die ik nog had liggen... pricewatch: WD Elements Portable Storage 2TB Zwart

Ik heb geen stopwatch gebruikt maar laadtijden zijn met deze externe HD echt aanzienlijk langer.

Bloodborne, Uncharted 4 en Diablo 3 even getest.
Bloodborne was weer net zo'n drama als de laadtijden bij release, haha.
Bij Uncharted duurde het voor mijn gevoel dubbel zo lang om een chapter te starten. Verder geen laadtijden bij deaths, zoals gewoonlijk.
Ook Diablo 3 dat normaal gesproken bijna geen laadtijden heeft doet er toch eventjes over om een rift te starten. Soms tot een seconde of tien.

Nu is dit volgens mij een schijf met slechts 5400 RPM, ik ben erg benieuwd naar benchmarks van snellere schijven. Het is op zich wel een erg toffe feature. Maar deze WD Elements zou ik iig absoluut niet aanraden voor dit doel.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
BB is wel goed voor hun ontwikkeling van doorzettingsvermogen !!! Wat nou patat generatie heb BB uitgespeeld ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:01:
'Steep is aankomend weekend geheel gratis te spelen'

Vanaf 10 maart 19:00 uur tot en met 13 maart 19:00 uur geheel gratis te spelen.

Gedurende deze periode krijg je toegang tot de hele game, inclusief Alaska. Het nieuwe gebied dat recent werd toegevoegd. Als je besluit om Steep nadien aan te schaffen, krijg je maar liefst 50% korting op de game en 44% korting op de Gold Edition van Steep. Deze aanbieding is geldig tot en met 15 maart.

Overigens blijft je progressie behouden als je de game aanschaft.

[video]

Wie gaan hier gebruik van maken?
Zo snel al zoveel korting en dan ook nog eens de mogelijkheid (met een beetje effort) om de game grotendeels uit te spelen. Dat is op zijn minst gezegd wel apart.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-09 17:54

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Heb al sinds een aantal weken de foutcode np-31950-8. Daardoor word ik constant uit party's en games gesmeten. Telenet technieker 3 uur langsgeweest en niks gevonden. Poorten staan open en ip staat vast. Zit met een netwerkkabel. Van playstation krijg ik amper antwoord buiten de standaard mail. Ik word er echt helemaal zot van. 8 keer gekickt uit de party op nog geen 10 minuten. Iemand die de oplossing weet? Zou echt zo blij zijn! Op internet vind ik ook niet veel oplossingen. Bedankt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

#PS4 racing fans, @thegranturismo Sport’s closed beta is coming. Get all the details here:

https://blog.eu.playstati...rt-announces-closed-beta/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6fcZHcU4AEXgka.jpg

Hebben, hebben, hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Zekers !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:07:
PlayStation Europe‏

#PS4 racing fans, @thegranturismo Sport’s closed beta is coming. Get all the details here:

https://blog.eu.playstati...rt-announces-closed-beta/

[afbeelding]

Hebben, hebben, hebben...
Nice. Meteen even geregistreerd.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 02:16
Die browser op de PS4 krijgt zeker niet een snelheidsprijs. High res fotos reageert ie traag op of wordt maar voor de helft geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aimad1981
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-04-2021
fruitsla2800 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 17:23:
Heb al sinds een aantal weken de foutcode np-31950-8. Daardoor word ik constant uit party's en games gesmeten. Telenet technieker 3 uur langsgeweest en niks gevonden. Poorten staan open en ip staat vast. Zit met een netwerkkabel. Van playstation krijg ik amper antwoord buiten de standaard mail. Ik word er echt helemaal zot van. 8 keer gekickt uit de party op nog geen 10 minuten. Iemand die de oplossing weet? Zou echt zo blij zijn! Op internet vind ik ook niet veel oplossingen. Bedankt
Ik had ook last van nat type 3, nu weer nat type 2.

Probeer je PS4 even op de volgende manier in te stellen :

Alvorens de stappen te ondernemen dien je de volgende gegevens via een PC op je netwerk op te vragen: IP-adres en Standaardgateway.

Windows XP:
Ga naar "Start" en selecteer "Uitvoeren"
Hier voert u "CMD" in, druk op [Enter] of klik op "OK".
Een zwart scherm zal verschijnen, nu voer je "ipconfig" in en druk op [Enter]
De gegevens komen nu naar voren.

Windows Vista / Windows 7:
Ga naar het start-menu
Voer bij 'zoeken naar programma's en bestanden' 'CMD' in, en druk op [Enter]

MAC OS: Ga naar het Apple-menu --> system Preferences --> Network.

Als je het IP-adres en Standaardgateway/standaardrouter heeft genoteerd kun je de volgende stappen ondernemen:

1. Je gaat in het hoofdmenu van je PS4 (bovenin het scherm) naar: Instellingen --> Netwerk --> Internetverbinding instellen.

2. Zorg ervoor dat je PS4 door middel van een ethernet-kabel is aangesloten of dat er een draadloos netwerk beschikbaar is.

3. Kies je verbindingsmethode (Wi-fi of netwerkkabel)

4. Kies voor "Aangepast"

> Indien u de PS4 met netwerkkabel heeft aangesloten, ga naar stap 6 <

5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken?
Een overzicht van beschikbare netwerken zal naar voren komen, selecteer uw netwerk en voer het wachtwoord (WEP- of WPA-sleutel) voor uw draadloze netwerk in. Druk op OK. Mocht je een time-out melding krijgen of een melding krijgen dat de sleutel incorrect is, terwijl je 100% zeker weet dat deze correct is, dan kan dit wijzen op een te zwak signaal (vanwege afstand/obstakels of storing van buitenaf). In dat geval zal de PS4 met netwerkkabel verbonden moeten worden.

6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig]
Voer nu de gegevens die via de PC zijn opgehaald hier in:

IP-adres:
Van het IP-adres wat je via de PC heeft opgevraagd zal het laatste cijfer met 20 moeten worden verhoogd.
Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23
Subnetmasker: Moet 255.255.255.0 zijn
Standaard gateway: Dit IP-adres is gelijk aan wat op je PC als standaardgateway/standaardrouter wordt aangegeven.
Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8"
Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4"

7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]

8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]

9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]

10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en u NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11.

11. UPNP en DMZ in router inschakelen:

Wij raden je aan om in de instellingen van je router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de

DMZ-zone van je router te zetten. Je provider of routerfabrikant kan u hierbij helpen. (Om het IP-adres van uw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van je PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.)

Mocht de test dan nog steeds mislukken, probeer dan eerst de router en/of modem te resetten, tijdelijk de stroom eraf te halen en test de verbinding nogmaals.

https://community.ziggo.n...j-101/ps4-nat-type-3-5808

[ Voor 67% gewijzigd door Aimad1981 op 09-03-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Zo, eindelijk de 4.50 software update 8)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Thanks voor je reactie. Ik heb de stappen die je vermeld hebt echter al geprobeerd en dit heeft niets geholpen. Vandaar dat ik een telenet technieker heb laten langskomen maar deze heeft geen problemen ondervonden. Ik weet ook niet waar ik nu moet gaan klagen want weet niet bij wie de fout ligt. Games downloaden etc gaat tegen 200mbps maar in een party blijven lukt niet , echt vreemd.
Oujdi1981 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Ik had ook last van nat type 3, nu weer nat type 2.

Probeer je PS4 even op de volgende manier in te stellen :

Alvorens de stappen te ondernemen dien je de volgende gegevens via een PC op je netwerk op te vragen: IP-adres en Standaardgateway.

Windows XP:
Ga naar "Start" en selecteer "Uitvoeren"
Hier voert u "CMD" in, druk op [Enter] of klik op "OK".

Windows Vista / Windows 7:
Ga naar het start-menu
Voer bij 'zoeken naar programma's en bestanden' 'CMD' in, en druk op [Enter]

MAC OS: Ga naar het Apple-menu --> system Preferences --> Network.

Als je het IP-adres en Standaardgateway/standaardrouter heeft genoteerd kun je de volgende stappen ondernemen:

1. Je gaat in het hoofdmenu van je PS4 (bovenin het scherm) naar: Instellingen --> Netwerk --> Internetverbinding instellen.

2. Zorg ervoor dat je PS4 door middel van een ethernet-kabel is aangesloten of dat er een draadloos netwerk beschikbaar is.

3. Kies je verbindingsmethode (Wi-fi of netwerkkabel)

4. Kies voor "Aangepast"

> Indien u de PS4 met netwerkkabel heeft aangesloten, ga naar stap 6 <

5. Welk Wifi-netwerk wil je gebruiken?
Een overzicht van beschikbare netwerken zal naar voren komen, selecteer uw netwerk en voer het wachtwoord (WEP- of WPA-sleutel) voor uw draadloze netwerk in. Druk op OK. Mocht je een time-out melding krijgen of een melding krijgen dat de sleutel incorrect is, terwijl je 100% zeker weet dat deze correct is, dan kan dit wijzen op een te zwak signaal (vanwege afstand/obstakels of storing van buitenaf). In dat geval zal de PS4 met netwerkkabel verbonden moeten worden.

6. Instellingen IP-adres, Selecteer [Handmatig]
Voer nu de gegevens die via de PC zijn opgehaald hier in:

IP-adres:
Van het IP-adres wat je via de PC heeft opgevraagd zal het laatste cijfer met 20 moeten worden verhoogd.
Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23
Subnetmasker: Moet 255.255.255.0 zijn
Standaard gateway: Dit IP-adres is gelijk aan wat op je PC als standaardgateway/standaardrouter wordt aangegeven.
Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8"
Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4"

7. DHCP-hostnaam: kies [Niet opgeven]

8. MTU-instellingen: Kies [Automatisch]

9. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken]

10. Selecteer [InternetVerbinding testen]. Vervolgens zal er een testrapport verschijnen. Als de verbinding nu goed werkt en u NAT-type 2 krijgt, hoef je niets meer te doen en kun je stap 11 hieronder negeren. Mocht de verbindingstest niet slagen of als je niet NAT-type 2 krijgt, ga dan verder met stap 11.

11. UPNP en DMZ in router inschakelen:

Wij raden je aan om in de instellingen van je router de functie "UPNP" in te schakelen en het IP-adres van de PS4 in de

DMZ-zone van je router te zetten. Je provider of routerfabrikant kan u hierbij helpen. (Om het IP-adres van uw PS4 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van je PS4 naar: Instellingen --> Systeem --> Systeeminformatie.)

Mocht de test dan nog steeds mislukken, probeer dan eerst de router en/of modem te resetten, tijdelijk de stroom eraf te halen en test de verbinding nogmaals.

https://community.ziggo.n...j-101/ps4-nat-type-3-5808

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Met SS 4.50 uit, share je PS4 achtergrond! :)

Een van mijn favo scenes van een van mijn favo games:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/okxkTFj.jpg?1

/edit: oeps, screenshot is in 4K door PS4Pro... even verkleind

[ Voor 21% gewijzigd door bassGunner op 09-03-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop op YouTube filmpjes van stills/achtergronden, die even een paar seconden in beeld zijn zodat je mooie screenshots kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fruitsla2800 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:17:
Thanks voor je reactie. Ik heb de stappen die je vermeld hebt echter al geprobeerd en dit heeft niets geholpen. Vandaar dat ik een telenet technieker heb laten langskomen maar deze heeft geen problemen ondervonden. Ik weet ook niet waar ik nu moet gaan klagen want weet niet bij wie de fout ligt. Games downloaden etc gaat tegen 200mbps maar in een party blijven lukt niet , echt vreemd.

[...]
Even inloggen op je router. De PS4 een vast IP adres geven en met dit IP de PS4 in DMZ zetten. Dan heb je nooit meer gezeur met je NAT type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Heb de ps4 al een tijdje geleden een vast ip adres gegeven en deze ook in dmz gezet. Ik heb ook alle poorten geopend die playstation mij heeft doorgemaild. Ik zit trouwens wel op nat type 2 met 166mpbs dus van die nat 3 heb ik eigenlijk geen last zoals ouijda hierboven zei.
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:39:
[...]

Even inloggen op je router. De PS4 een vast IP adres geven en met dit IP de PS4 in DMZ zetten. Dan heb je nooit meer gezeur met je NAT type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fruitsla2800 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:40:
Heb de ps4 al een tijdje geleden een vast ip adres gegeven en deze ook in dmz gezet. Ik heb ook alle poorten geopend die playstation mij heeft doorgemaild. Ik zit trouwens wel op nat type 2 met 166mpbs dus van die nat 3 heb ik eigenlijk geen last zoals ouijda hierboven zei.

[...]
En als je alles eens terugzet naar standaard instellingen? Alle forwardings en aangepaste instellingen op je PS4 terugzet naar standaard, en hem dan alleen in DMZ zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Heb ik vandaag nog eens geprobeerd en terug alles ingevuld en dergelijke maar krijg het niet opgelost. Heb op google ook al liggen zoeken naar een oplossing maar het enige dat ik daar tegen kom zijn mensen die het zelf ook niet weten. Speciaal een netwerkkabel van een x aantal meter gekocht en maar tevergeefs.
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:44:
[...]

En als je alles eens terugzet naar standaard instellingen? Alle forwardings en aangepaste instellingen op je PS4 terugzet naar standaard, en hem dan alleen in DMZ zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
fruitsla2800 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:47:
Heb ik vandaag nog eens geprobeerd en terug alles ingevuld en dergelijke maar krijg het niet opgelost. Heb op google ook al liggen zoeken naar een oplossing maar het enige dat ik daar tegen kom zijn mensen die het zelf ook niet weten. Speciaal een netwerkkabel van een x aantal meter gekocht en maar tevergeefs.

[...]
Beste is investeren in een goede router, kost wel wat natuurlijk. Verder heb je alles geprobeerd denk ik.

Oh en het is netter om te reageren onder de quote, ipv erboven.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

SCARfaceE schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:53:
[...]

Beste is investeren in een goede router, kost wel wat natuurlijk. Verder heb je alles geprobeerd denk ik.

Oh en het is netter om te reageren onder de quote, ipv erboven.
Dan zal ik daar eens achter kijken, van telenet heb ik wel een nieuwe modem gekregen maar zonder resultaat.
Bedankt en excuses voor het fout reageren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Eek2nd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:49:
Ik ben idd niet blij als jouw kind plezier heeft.. Het zou verboden moeten zijn :p

Maar goed, ja beetje gamen is gezond (iig niet ongezond), vind t ook leuk als mn neefjes bij mij plezier hebben met Lego Dimensions
Dat lijkt mij ook een ontzettend leuk spel. Kom er alleen niet achter of Bol en MM nu de versie met supergirl leveren. Meneer van Bol wist het aan de telefoon in elk geval niet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Heb je niet een versie, waar ergens opstaat: Nos sold seperately? Wellicht heb je een exemplaar die bij een PS4 set hoorde.

Ook vond ik deze nog: YouTube: New Ps4 With infinity warfare (no disc or code in case)!!!!!!!. Waarschijnlijk vond hij na verder onderzoek ook de downloadcodes.
Er staat inderdaad achterop not to be sold separately. Geen probleem heb er 25 euro voor betaald en kan ze allebij spelen code werkt gewoon d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
bassGunner schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:25:
Met SS 4.50 uit, share je PS4 achtergrond! :)

Een van mijn favo scenes van een van mijn favo games:

[afbeelding]

/edit: oeps, screenshot is in 4K door PS4Pro... even verkleind
Mooi! Tis ook voor mij een van de favo scenes van een v mijn f o games (had op ps3 toen ook tv screenshots v gemaakt)
Ik voelde echt de blijdschap van Ellie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:31:
Ik hoop op YouTube filmpjes van stills/achtergronden, die even een paar seconden in beeld zijn zodat je mooie screenshots kan maken :)
Crap je kan geen screenshots maken in YouTube :N

Workaround: als je een mooi plaatje hebt, kun je die via de PS app op je telefoon in een bericht naar je zelf sturen, op je PS openen, en daar een screenshot van maken :F

(Je kunt toch geen eigen plaatjes erop zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Jorgen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:10:
[...]

Dat lijkt mij ook een ontzettend leuk spel. Kom er alleen niet achter of Bol en MM nu de versie met supergirl leveren. Meneer van Bol wist het aan de telefoon in elk geval niet.
Het is best geinig, de figures zijn ook wel leuk om te verzamelen (ik koop alleen die ik zelf ook leuk vind)
Ik heb een ps3 starter, dus zat sowieso geen Supergirl of Green Arrow bij.
Heb achteraf nog wel Supergirl los kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
poor Leno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 21:35:
[...]

Crap je kan geen screenshots maken in YouTube :N

Workaround: als je een mooi plaatje hebt, kun je die via de PS app op je telefoon in een bericht naar je zelf sturen, op je PS openen, en daar een screenshot van maken :F

(Je kunt toch geen eigen plaatjes erop zetten?)
Thanks voor de tip! Je kan dus nu echt elk plaatje gebruiken of zelf een achtergrond in elkaar fixen. Mocht ook wel eens

[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 09-03-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
Op een identieke tv (ks7000, 4K en HDR) zowel de pro als de normale gebruikt voor horizon zero dawn. Wat een verschil. Als je de pro gespeeld hebt kan je echt niet meer terug (het nadeel van vooruitgang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

giantgiantus schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:31:
Op een identieke tv (ks7000, 4K en HDR) zowel de pro als de normale gebruikt voor horizon zero dawn. Wat een verschil. Als je de pro gespeeld hebt kan je echt niet meer terug (het nadeel van vooruitgang).
Zou je van beide consoles een video willen maken en die op Youtube plaatsen, zodat wij (ik in ieder geval) kunnen zien wat het verschil is?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
musiman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:38:
[...]

Zou je van beide consoles een video willen maken en die op Youtube plaatsen, zodat wij (ik in ieder geval) kunnen zien wat het verschil is?
Daar staan er al super veel op internet. Lijkt me weinig zinvol om er nog meer op internet te plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:38:
[...]

Alsof dat op YT goed zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die niet veel merkt met de boos mode? wat zijn jullie ervaringen er mee ik speel vooral battlefield 1 en nu ook cod mw remastered maar merk geen verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:48:
ben ik de enige die niet veel merkt met de boos mode? wat zijn jullie ervaringen er mee ik speel vooral battlefield 1 en nu ook cod mw remastered maar merk geen verschil?
BF1 en MWR hebben al een Pro patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:48:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft BF1 een Pro patch en MWR draait van zichzelf al strak 60fps. Dus dat kan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Vannacht om 5:00 begon dat ding van mij de update te installeren (rust modus) godskolere wat maakt dat ding dan herrie. Iedere keer hoorde ik de cd die er nog in zat opspinnen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
bram1984 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 06:51:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft BF1 een Pro patch en MWR draait van zichzelf al strak 60fps. Dus dat kan kloppen.
Klopt!
@cano66 Boost mode werkt alleen voor games die géén Pro support hebben.
Verschilt per game hoeveel invloed Boost mode heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door ThaBEN op 10-03-2017 06:55 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:20

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 20:31:
Waarom niet gewoon via de browser een wallpaper opzoeken, screenshot maken en gebruiken?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 17:29
On_E schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Waarom niet gewoon via de browser een wallpaper opzoeken, screenshot maken en gebruiken?
Ja precies, dat is echt de makkelijkste oplossing. Wel even opletten dat het muis-pijltje niet in beeld staat, anders word die ook meegenomen in de screenshot O-)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:31

DarkSide

theres no place like ::1

Zo TombRaider uitgespeeld (main story iig). En moet zeggen dat ik zeer genoten heb.
Hij is anders dan UC4. Maar niet slechter. Las dat een aantal mensen vonden dat de omgeving te eentonig was. Dat vond ik juist passen bij het verhaal. Ipv dat je de hele wereld overvliegt omdat je een geheime kaart ergens vind.
Het vinden van hout en veren om wapens te maken vond ik leuk. En had wel een gevoel van overleven.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 21:51
Zo, gister de PS4 Pro aangeschaft.... eerste indrukken....indrukwekkend...vooral als je van een PS3 Slim af komt.... Weliswaar op een Full HD Tv nog wel....

Zijn er enkele basisdingen die ik zou moeten weten om het maximale eruit te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DarkSide schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:13:
Het vinden van hout en veren om wapens te maken vond ik leuk. En had wel een gevoel van overleven.
Van hout en veren een wapen maken? Soort stok om iemand mee dood mee te kietelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:31

DarkSide

theres no place like ::1

niekvandermeer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:15:
[...]

Van hout en veren een wapen maken? Soort stok om iemand mee dood mee te kietelen?
Nee je maakt in het begin een een pijl en boog.
En je moet steeds pijlen maken met natuurlijke resources.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Ladykiller007 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:15:
Zo, gister de PS4 Pro aangeschaft.... eerste indrukken....indrukwekkend...vooral als je van een PS3 Slim af komt.... Weliswaar op een Full HD Tv nog wel....

Zijn er enkele basisdingen die ik zou moeten weten om het maximale eruit te halen?
Boost mode aanzetten, verder niks bijzonders. Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 21:51
bassGunner schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:40:
[...]

Boost mode aanzetten, verder niks bijzonders. Enjoy :)
Hahaha die had ik al gevonden!
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Volgens mij kun je dan niet fullscreen, rand tot rand, zonder allerlei 'Hud' elementen, een plaatje zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
poor Leno schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:26:
[...]

Volgens mij kun je dan niet fullscreen, rand tot rand, zonder allerlei 'Hud' elementen, een plaatje zien :?
Zeker wel. Vierkantje geloof ik

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:29:
[...]

Zeker wel. Vierkantje geloof ik
Ja net gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Als je bovenstaande filmpjes bekijkt dan maakt het bar weinig uit die boost mode :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:57

The_Worst

Unox

Ik heb het idee dat Dying Light niet altijd even lekker werkt met boost-modus. Vooral als je binnen bent heb ik het idee dat je af en toe last hebt van warping. Zeker als je rondkijkt merk je een schommeling in snelheid terwijl de framerate gelijk blijft. Buiten lijkt het spel wel soepeler te reageren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51

BlackEyedAngel

Just a decent guy

jammer dat er voor DL geen Propatch komt, dat speel zou helemaal mooi zijn dan (en is dat nu al natuurlijk ) :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27
Mijn achtergrond

Mijn eigen geschoten achtergrond op mn pro nu.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 10-03-2017 11:05 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
v8power67 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:04:
[afbeelding]

Mijn eigen geschoten achtergrond op mn pro nu.
Ziet er goed uit, maar hoe krijg je de games en apps onderaan het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
G.Scholtens schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Ziet er goed uit, maar hoe krijg je de games en apps onderaan het scherm?
Door in het bovenste menu te gaan scrollen.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar voor de zomer van 2017:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GvqLrEI3yxhP4xM0I4I0lR7s/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Waar is Nioh???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb vannacht een verificatiecode ontvangen op mijn telefoon. Mijn Playstation stond niet aan (ook niet in rustmodus)en ik lag zelf te slapen (zag het vanochtend) dus heb geen idee hoe dit nou kan. Zou er iemand geprobeerd hebben in te loggen op mijn account? Ik heb zoiets nog nooit gehad namelijk.

Wat raden jullie aan? In ieder geval mijn wachtwoord veranderen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:30
dvd-linden schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:51:
Ik heb vannacht een verificatiecode ontvangen op mijn telefoon. Mijn Playstation stond niet aan (ook niet in rustmodus)en ik lag zelf te slapen (zag het vanochtend) dus heb geen idee hoe dit nou kan. Zou er iemand geprobeerd hebben in te loggen op mijn account? Ik heb zoiets nog nooit gehad namelijk.

Wat raden jullie aan? In ieder geval mijn wachtwoord veranderen?
De SMS code is je extra beveiliging, gelukkig stond die ingesteld.
Want je wachtwoord is dus bekend (je krijgt een SMS na het succesvol inloggen met je wachtwoord).

Dus ondanks de SMS verificatie die er nog achter zit direct veranderen en ook andere accounts waar je dezelfde combinatie van mail + wachtwoord gebruikt veranderen, want dan gaan ze het elders, waar geen verificatie met SMS aanwezig is, proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 10-03-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Ollievssn schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:45:
[...]

Door in het bovenste menu te gaan scrollen.
Ah oke, maar dus niet mogelijk om dit als standaard view te hebben?
Vind het wel mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56
The_Worst schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:45:
Ik heb het idee dat Dying Light niet altijd even lekker werkt met boost-modus. Vooral als je binnen bent heb ik het idee dat je af en toe last hebt van warping. Zeker als je rondkijkt merk je een schommeling in snelheid terwijl de framerate gelijk blijft. Buiten lijkt het spel wel soepeler te reageren.
Merk je er veel van als je zombies van de daken van huizen dropkicked? Zo ja: schandalig. Zo nee: niks aan de hand 8)
dutchgio schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:54:
[...]

De SMS code is je extra beveiliging, gelukkig stond die ingesteld.
Want je wachtwoord is dus bekend (je krijgt een SMS na het succesvol inloggen met je wachtwoord).

Dus ondanks de SMS verificatie die er nog achter zit direct veranderen en ook andere accounts waar je dezelfde combinatie van mail + wachtwoord gebruikt veranderen, want dan gaan ze het elders, waar geen verificatie met SMS aanwezig is, proberen.
Tenminste, als ze je telefoon niet gedupliceerd hebben :+
Maar die kans is wel erg klein

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 10-03-2017 12:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden maar 3 plaatjes van games getoond in de map icoon.

Ik heb nu 100 games op mijn PS4 Pro staan waaronder Nioh.

De grootste game die erop staat is Doom van 75GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:30
Martinspire schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:02:
[...]
Tenminste, als ze je telefoon niet gedupliceerd hebben :+
Maar die kans is wel erg klein
De kans dat ze op een of andere manier ook nog de SMS met verificatie code kunnen bemachtigen lijkt me inderdaad niet heel reeel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Een tijdje geleden is mijn account ook gehacked , gelukkig was ik er op tijd bij en was er vrij weinig aan de hand , had wel een creditcard gekoppeld maar dat was gelukkig mijn oude , daarna direct 2 staps verificatie ingeschakeld

Na dit hele gebeuren heb ik zeker nog 2 keer een sms gehad met een code , terwijl ik elke keer mijn wachtwoord wijzig
Pagina: 1 ... 40 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!