Ligt er ook aan welke game met uncharted 4 bijvoorbeeld begint de slim behoorlijk te blazen.Treevium schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:09:
Heb bijna elke PS4 uitvoering wel in huis gehad en de slim is bijna onhoorbaar stil , zet dat ding eens vrij , hij stikt gewoon heb ik het idee![]()
Hoe dan ook zo hoort die niet te klinken
Dat zou kunnen , laat ik het zo zeggen de slim is de stilste die ik ken normaal gesprokenVerwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Ligt er ook aan welke game met uncharted 4 bijvoorbeeld begint de slim behoorlijk te blazen.
Verwijderd
PlayStation Europe
PlayStation Plus Double Discounts start today on PS Store. Members get extra savings on a huge array of games:
https://blog.eu.playstati...day-on-playstation-store/

(Tijd om te shoppen dames en heren.)
PlayStation Plus Double Discounts start today on PS Store. Members get extra savings on a huge array of games:

Verwijderd
Dan kan het deactiveren via een andere PS4 (Pro).ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:49:
kon toch altijd al via de Sony Website?
En ik neem aan dat wanneer je op 'afstand' je console wilt deactiveren als primary dit los staat van een firmware update op je console
Bedankt, heb hem aangeschaft. Ziet er leuk bedacht uit. Ook maar gelijk 2 brothers meegenomen.Jumpman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:20:
De laatste dag om de goede en mooie platformer Unravel aan te schaffen voor € 4,99. Echt een aanrader!
Ja dat is Pacific idd.. 9 uur later hierKlor schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:29:
[...]
Onze tijd, tenminste in dit plaatje is het 6 AM en hij zit in Oakland
[afbeelding]
Ben benieuwd!
Ze gewoon ff bellen!! Heb ik laatst ook gedaan met Telltale Batman, was 36 uur later ineens ruim de helft van de prijs. Dus ik bellen, werd de licentie verwijderd, geld terug gestort zodat ik 'm opnieuw kon kopen voor lagere bedrag. Hij keek wel of ik dit vaker zo gedaan had en had ik nog niet dus was geen enkel probleem, vriendelijk geholpen!Vince22 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:13:
Gvd. Afgelopen vrijdag Inside gekocht na lang twijfelen voor 20 euro.. nu is ie 7,99. Kut playstation.
(wel moet je 'm nog niet gespeeld hebben overigens....)
Nice!Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:28:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Ik zie op de playstation blog ook staan 'Totally Digital – Pre-order'
Parappa the Rappa Remastered
Loco Roco Remastered
Nex Machina
Snake Pass
Rain World
Blackwood Crossing
Yonder
Butcher
Late Shift
Wonder Boy
Rise and Shine
Kan iemand deze titels vinden in de store?
Snake Pass wil ik bijvoorbeeld halen, en indien ik die nu met korting kan pre-orderen heeft dat mijn voorkeur. Tevens telt het dan mee voor de actie van €50 besteden en €10 terugkrijgen.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ik heb alleen maar digitale games, er zat dus niets in de lade. Dit geluid maakt de PS4 niet in het hoofdmenu maar wel zeer regelmatig tijdens het spelen van games (waaronder Uncharted 4). De PS4 was ook niets aan het opnemen.ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:41:
[...]
Ik heb ook wel eens gehoord van mensen dat een nieuwe PS4 de eerste dagen veel herrie kan maken en daarna minder. Iets met koelpasta dat zich nog moet gaan settelen na enkele dagen gebruik.
Maar dit klinkt wel extreem.
P.s. hoor je dit continu ook met digitale games?
Of is dit enkel de eerste 3 minuten na opstarten van een game met disc?
Ook handig om te weten wat je op dat moment aan het doen was. Was je een game aan het spelen terwijl je dit was aan het opnemen?
Of maakt je PS4 dit geluid al direct in het hoofdmenu terwijl er nog geen game/applicatie is opgestart en op de achtergrond draait?
De kast zit idd dicht aan de achterkant (zwevend tv meubel, hangt aan de muur). Het vorige model PS4 en mijn Xbox One S doen het prima en geruisloos in deze kast dus daar zou het niet aan moeten liggen. De PS4 slim wordt overigens ook flink warm, de rubberen voetjes aan de onderkant bleven al plakken aan de onderkant van de kast.....v8power67 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:59:
[...]
Sowieso heb jij een kast die mij lijkt dicht te zitten aan achterzijde, dus warme lucht aan achterkant ps4 komt vast te zitten en op gegeven moment gaat de ps4 de warme lucht weer opzuigen waardoor de temperatuur van het apparaat gaat stijgen. Ik zou kijken of je een ventilator aan achterzijde van je meubel kan monteren voor wegwerken warme lucht.
Maar nogmaals kan ook gewoon donker zijn maar lijkt me een gesloten achterzijde van de kast/meubel.
Heb Sony vandaag gebeld en kreeg het advies de PS4 te formatteren en alles opnieuw te installeren. Toen ik vertelde dat ie vers uit de doos komt werd me verteld dat de PS4 in de fabriek misschien langs een magneet is gegaan en dat daardoor de software verstoord zou zijn. Formatteren en opnieuw installeren zou het probleem moeten verhelpen....

Het zal jullie niet verbazen dat ik dat advies niet heb opgevolgd. Mijn oude phat PS4 staat weer stilletjes te ronken en de slim PS4 gaat retour Intertoys. De Intertoys webshop wil overigens de PS4 niet omruilen maar alleen de koop ontbinden want ze hebben geen PS4 meer op voorraad zeggen ze. Wel kunnen ze em ter reparatie bij Sony aanbieden maar dat vind ik te gortig voor een splinternieuwe PS4. Voor je het weet krijg ik een refurbished terug.
Wat zit er precies in Borderlands handsome collection en kun je splitscreen spelen?
PSN: Alvanosa
Wat een heerlijk spel is Disc Jam als je met een vriend speelt! Heb me zeer vermaakt gisteren, doet me denken aan Rocket League op een of andere manier
Balen zeg. Lijkt me toch dat ze ze opnieuw op voorraad krijgen of dat ze hem kunnen bestellen bij de leverancier als ze hem niet meer tot hun reguliere assortiment willen rekenen?Schweino schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:22:
Het zal jullie niet verbazen dat ik dat advies niet heb opgevolgd. Mijn oude phat PS4 staat weer stilletjes te ronken en de slim PS4 gaat retour Intertoys. De Intertoys webshop wil overigens de PS4 niet omruilen maar alleen de koop ontbinden want ze hebben geen PS4 meer op voorraad zeggen ze. Wel kunnen ze em ter reparatie bij Sony aanbieden maar dat vind ik te gortig voor een splinternieuwe PS4. Voor je het weet krijg ik een refurbished terug.
De menu's vooraldjmelvee schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:32:
Wat een heerlijk spel is Disc Jam als je met een vriend speelt! Heb me zeer vermaakt gisteren, doet me denken aan Rocket League op een of andere manier
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Toch zou ik even proberen je PS4 slim uit de kast te halen en hem bovenop de kast te plaatsen (of ergens anders waar die aan alle kanten vrij kan ademen) en dan nogmaals een game starten. Kijken of hetzelfde gebeurd. Is kleine moeite (alleen HDMI en stroomkabel opnieuw inpluggen) maar kan je gelijk een hoop relevante informatie geven over in welke hoek je het probleem moet zoeken.Schweino schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:22:
[...]
Ik heb alleen maar digitale games, er zat dus niets in de lade. Dit geluid maakt de PS4 niet in het hoofdmenu maar wel zeer regelmatig tijdens het spelen van games (waaronder Uncharted 4). De PS4 was ook niets aan het opnemen.
[...]
De kast zit idd dicht aan de achterkant (zwevend tv meubel, hangt aan de muur). Het vorige model PS4 en mijn Xbox One S doen het prima en geruisloos in deze kast dus daar zou het niet aan moeten liggen. De PS4 slim wordt overigens ook flink warm, de rubberen voetjes aan de onderkant bleven al plakken aan de onderkant van de kast.....
Heb Sony vandaag gebeld en kreeg het advies de PS4 te formatteren en alles opnieuw te installeren. Toen ik vertelde dat ie vers uit de doos komt werd me verteld dat de PS4 in de fabriek misschien langs een magneet is gegaan en dat daardoor de software verstoord zou zijn. Formatteren en opnieuw installeren zou het probleem moeten verhelpen....![]()
De ventilatoren gaat harder draaien zodra het systeem in temperatuur stijgt . De PS4 blaast de warme lucht onder andere aan de achterkant uit. Maar als de lucht daar tegen een dichte muur aankomt blijft de warmte hangen in je kastje. Hierdoor blijft de temperatuur stijgen en springen de ventilatoren in overdrive.
[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 14:08 ]
Tomorrow sees the launch of the #PS4 system software update 4.50. Get all the info on what it features here: http://play.st/2migGDz
https://twitter.com/PlayS...39461308336586752/video/1
Boost mode voor de Pro staat er bij

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 08-03-2017 14:08 ]
Dat is BL 2 en de prequel. Volgens mij zijn ze wel splitscreen te spelen.Alvanosa schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:22:
Wat zit er precies in Borderlands handsome collection en kun je splitscreen spelen?
Eindelijk!Treevium schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:05:
Tomorrow sees the launch of the #PS4 system software update 4.50. Get all the info on what it features here: http://play.st/2migGDz https://twitter.com/PlayS...39461308336586752/video/1
Ahh nice, bedankt ik heb het een beetje opgezocht en volgens mij werkt het best goed.iscara schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:07:
[...]
Dat is BL 2 en de prequel. Volgens mij zijn ze wel splitscreen te spelen.
PSN: Alvanosa
Zoals ik eerder al aangaf, indien je coole custom wallpapers wil hebben op je PS4, ga dan via de browser op je PS4 naar google. Zoek naar afbeeldingen van 1920 x 1080 over games of andere onderwerpen die je cool vind. Bekijk die afbeelding op fullscreen. Maak een screenshot hiervan en voila. Je kunt deze afbeelding nu als wallpaper instellen.
Er zitten toch ook nog wel yummy features in die update:
Nu nog ondersteuninig voor 3D games, al is dat op de PS4 sowieso een mager beestje.
EDIT: 1TB was natuurlijk nooit een must aangezien je zelf de interne HDD kon vervangen
.
Daar hoopte ik eigenlijk vanaf day 1 op, omdat 3D via een VR zoveel beter is dan met zo een 3D brilleke. Niet verwacht dat die feature er ook daadwerkelijk ging komen, laat staan zo snel.PS VR will now support Blu-ray 3D* discs. You will have the ability to watch them in stereoscopic 3D via your headset.
Nu nog ondersteuninig voor 3D games, al is dat op de PS4 sowieso een mager beestje.
Dus totaal geen must meer om voor een 1TB exemplaar te gaan. Of het zou moeten zijn dat transfer via de externe HDD pakken trager is. Support tot max. 8TBAs we previously mentioned, 4.50 allows to download and store PS4 games and apps to an external HDD. Insert your USB 3.0 HDD into your console, and select it from ‘USB Storage Devices’ from ‘Devices’ in Settings to format it so it’s ready to use (note, any previously stored content will be wiped from the HDD).
EDIT: 1TB was natuurlijk nooit een must aangezien je zelf de interne HDD kon vervangen

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 08-03-2017 14:17 ]
Ik zit in de beta en kan vertellen dat het 3D diepte gevoel bij 3D Blu Rays iets minder is dan in de bioscoop, maar nog altijd bijzonder indrukwekkend uitziet. Dit komt doordat je rechtstreeks naar het scherm kijkt in plaats van door die donker gekleurde zonnebrillen. De kleuren zien dus net zo scherp uit als in de realiteit en worden niet gedempt door de brillen die je in de bioscoop krijgt.Twixie schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:14:
Daar hoopte ik eigenlijk vanaf day 1 op, omdat 3D via een VR zoveel beter is dan met zo een 3D brilleke. Niet verwacht dat die feature er ook daadwerkelijk ging komen, laat staan zo snel.
Daarbij kun je het scherm zo groot en klein maken als je wil en ziet het beeld er altijd perfect haarscherp uit (indien je je PSVR gecalibreert hebt op jouw oogafstand).
Bij 2D films vind ik het grootste scherm in cinema mode te groot en voelt het ongemakkelijk aan. Alsof je te dicht op de tv zit. Echter in 3D mode ziet het grootste scherm er vet uit omdat je daadwerkelijk diepte ziet en het beeld je gehele view bedekt. Dan lijkt het in sommige scenes alsof je daadwerkelijk op de locatie van de film aanwezig bent, en een soort grensgeval tussen 3D en VR film bent aan het kijken. Enkel wanneer je naar de zijkanten kijkt en daar de zwarte leegte ziet heb je door dat je naar een scherm zit te kijken.
NICE!Treevium schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:05:
Tomorrow sees the launch of the #PS4 system software update 4.50. Get all the info on what it features here: http://play.st/2migGDz
Leuk spel ja, heb gister een paar uurtjes gespeeld. Alleen is het niveau in matchmaking echt nog heel laagdjmelvee schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:32:
PSN ID: Beest41
Heb vaak split screen gespeeld met de handsome collection. Moet je alleen wel een lekker grote tv hebben wil het allemaal goed te zien zijn voor iedereen. Als je problemen hebt dat je hud buiten beeld ligt moet je de hud borders ff aanpassen in de game instellingen. voorderest werkt het prima. Zelf speelde ik met horizontale split.Alvanosa schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:11:
[...]
Ahh nice, bedankt ik heb het een beetje opgezocht en volgens mij werkt het best goed.

Leuk die aanbiedingen nu
Ik heb vorige week een PS4 Slim gekocht, mijn eerste console sinds heel lang geleden de Wii.
Ik heb twee kleine kinderen en een vrij drukke baan, dus tijd voor uitgebreide gamingsessies heb ik niet. Ik zoek dus een beetje casual/ervaringsgames die ook leuk zijn als mijn vriendin naast me zit. Journey of Firewatch zijn goede voorbeelden hiervan. Iemand nog aanraders?
En zijn er ook games die potentieel leuk zijn voor mijn dochter van 4? Ik merk dat het al best een drempel is om met de controller iets te doen voor haar, maar ik vind het wel leuk als ik haar een beetje aan het gamen krijg.
Ik heb twee kleine kinderen en een vrij drukke baan, dus tijd voor uitgebreide gamingsessies heb ik niet. Ik zoek dus een beetje casual/ervaringsgames die ook leuk zijn als mijn vriendin naast me zit. Journey of Firewatch zijn goede voorbeelden hiervan. Iemand nog aanraders?
En zijn er ook games die potentieel leuk zijn voor mijn dochter van 4? Ik merk dat het al best een drempel is om met de controller iets te doen voor haar, maar ik vind het wel leuk als ik haar een beetje aan het gamen krijg.
Ik merk aan mijn dochter dat het toch wat stuntelen is met de controller omdat hij voor kinderhanden toch aan de grote kant is. Mijn dochter begon met games waarbij een move controller gebruikt kon worden, zoals een of andere party game of Just Dance Kids.posttoast schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:
Leuk die aanbiedingen nuIk heb vorige week een PS4 Slim gekocht, mijn eerste console sinds heel lang geleden de Wii.
Een Wii is in elk geval een goed begin; je zou eventueel ook nog aan een 3DS of zo kunnen denken?
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 08-03-2017 14:51 ]
Ze staan in de store!Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:07:
@ThaBEN Even wachten tot de PS Store helemaal geupdate is later vandaag.
Ik ben tegen pre-orders maar wil wel alvast enkele titels onder de aandacht brengen die mogelijk interessant zijn. Ik zal in dit geval gelijk hun pre-order prijs erbij vermelden.
Snake Pass pre-order voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99
PaRappa the Rapper Remastered pre-order voor € 11,99 voor PS+ leden i.p.v. € 14,99
Nex Machina voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99 (Nieuwe game van Housemarque)
Late Shift voor € 9,99 voor PS+ leden i.p.v. € 12,49 (Volledige Full Motion Video game)
Wonder Boy voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99
[ Voor 21% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 14:58 ]
Snake pass ziet er veel te leuk uit voor 16 euroThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Ze staan in de store!
Ik ben tegen maar wil wel alvast enkele titels onder de aandacht brengen die mogelijk interessant zijn. Ik zal in dit geval gelijk hun pre-order prijs erbij vermelden.
Snake Pass pre-order voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99
[video]
PaRappa the Rapper Remastered pre-order voor € 11,99 voor PS+ leden i.p.v. € 14,99
[video]
Nex Machina voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99 (Nieuwe game van Housemarque)
[video]
Late Shift voor € 9,99 voor PS+ leden i.p.v. € 12,49 (Volledige Full Motion Video game)
[video]
Wonder Boy voor € 15,99 voor PS+ leden i.p.v. € 19,99
[video]
Nu nog Yooka Laylee!
Snake pass ziet er zeer cool uit! En deze komt uit op 29 maart, dus telt nog meer voor de 'Besteed €50 op PSN en krijg €10 PSN tegoed terug' actie.LOTG schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Snake pass ziet er veel te leuk uit voor 16 euro
Nu nog Yooka Laylee!
De soundtrack in Snake pass & Yooka Laylee is overigens gemaakt door David Wise.
Voor de veteranen onder ons, dit is de persoon die onder andere de soundtracks heeft verzorgt van de Donkey Kong Country Games (op de SNES en Wii-U), Diddy Kong Racing (N64), Battletoads (NES) en nog een hoop klassiekers.
Nog maar een keer: LittleBigPlanet 3!posttoast schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:
Leuk die aanbiedingen nuIk heb vorige week een PS4 Slim gekocht, mijn eerste console sinds heel lang geleden de Wii.
Sowieso leuk om mee te kijken maar ook om met max 4 spelers te spelen. Beetje door levels lopen, puzzels oplossen, gekke kostuums uitproberen, levels zelf maken of levels van andere mensen spelen.
Controls zullen wennen zijn voor een kind maar er zijn ook simpele minigames die gespeeld kunnen worden.
[ Voor 5% gewijzigd door MonkeySleeve op 08-03-2017 15:10 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
De 4.50 update komt morgen kondigt Sony net aan op Facebook
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Yep, zie ook Treevium in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8" van 2 uur geledenDennusB schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:57:
De 4.50 update komt morgen kondigt Sony net aan op Facebook
Overigens, bij de aanbiedingen zie ik The Witcher 3 staan. No-brainer voor 24 Euro? Nooit gespeeld iig, ook geen voorgaande delen.
Grrr, net nu ik eigenlijk besloten had vanavond HZD aan te schaffen en te downloaden. Ik heb tijd tekort
Nadat The Witcher 3 sinds launch al in mijn backlog kastje lag (en op een gegeven moment zelfs ongespeeld omgeruild voor de GOTY edition) ben ik een week of 3 geleden eindelijk eraan begonnen. Zelf ook nooit eerdere delen gespeeld en heb nu iets meer dan 90 uur in de game zitten en ben nog niet klaar met de campaign.Denman schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:00:
[...]
Yep, zie ook Treevium in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8" van 2 uur geleden
Overigens, bij de aanbiedingen zie ik The Witcher 3 staan. No-brainer voor 24 Euro? Nooit gespeeld iig, ook geen voorgaande delen.
Grrr, net nu ik eigenlijk besloten had vanavond HZD aan te schaffen en te downloaden. Ik heb tijd tekort
The Witcher 3 doe je woorden tekort als je het de titel Game of the Year geeft. Dit is typisch zo een game die je 1x per console generatie voorbij ziet komen
Zet de scheidingspapieren alvast klaar, want je vrouw gaat zich verwaarloosd voelen zodra je hieraan begint
[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 16:16 ]
Spend €50 on PlayStation Store in March, get a €10 voucher to spend in April
Heeft iemand dit toevallig al uitgetest? Kun je bijvoorbeeld een nieuwe psn card van 50 euro aan je portemonnee toevoegen en zo in april 10 euro tegoed krijgen? Of moet je daadwerkelijk 50 euro uitgeven?ThaBEN schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:
Ik weet vanuit voorgaande vergelijkbare acties dat dit in praktijk betekende dat je enkel gedurende periode €50 moest besteden OF toevoegen aan je PSN portemonee. Toen werkte het dus ook indien je voor €50 opwaardeerde en dit vervolgens niet uitgaf.
Weet niet of het nu hetzelfde is.
Er is nu ook een PS versie online verschenen. Ik heb beide trailers niet helemaal vergeleken maar wel gezien dat je in jouw filmpje XBOX button prompts ziet verschijnen, en in onderstaand filmpje zie je daadwerkelijk playstation buttons verschijnen zodra die iemand gaat overnemen. Dus misschien dat er (kleine) verschillen zitten in de trailer.
Ik moet wel zeggen dat ik er grafisch toch iets meer van had verwacht.ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:31:
[...]
Er is nu ook een PS versie online verschenen. Ik heb beide trailers niet helemaal vergeleken maar wel gezien dat je in jouw filmpje XBOX button prompts ziet verschijnen, en in onderstaand filmpje zie je daadwerkelijk playstation buttons verschijnen zodra die iemand gaat overnemen. Dus misschien dat er (kleine) verschillen zitten in de trailer.![]()
[video]
dit is niet uit te testen want je krijgt pas in april die 10 euro, dus dan pas weet je of het werktTweakmans schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:18:
Spend €50 on PlayStation Store in March, get a €10 voucher to spend in April
[...]
Heeft iemand dit toevallig al uitgetest? Kun je bijvoorbeeld een nieuwe psn card van 50 euro aan je portemonnee toevoegen en zo in april 10 euro tegoed krijgen? Of moet je daadwerkelijk 50 euro uitgeven?
Goed punt.DigitalError schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:05:
dit is niet uit te testen want je krijgt pas in april die 10 euro, dus dan pas weet je of het werkt

Lijkt me toch redelijk logisch dat je effectief €50 moet uitgeven op de store. 50 euro herladen, of het nu met credit card, belwaarde of een PSN card is, zal toch echt niet werken, denk ik.Tweakmans schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:18:
Heeft iemand dit toevallig al uitgetest? Kun je bijvoorbeeld een nieuwe psn card van 50 euro aan je portemonnee toevoegen en zo in april 10 euro tegoed krijgen? Of moet je daadwerkelijk 50 euro uitgeven?
Heb een toffe afbeelding gevonden. Alleen waar kun je de wallpaper dan instellen ? Kan alleen maar thema's instellen.ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:13:
Zoals ik eerder al aangaf, indien je coole custom wallpapers wil hebben op je PS4, ga dan via de browser op je PS4 naar google. Zoek naar afbeeldingen van 1920 x 1080 over games of andere onderwerpen die je cool vind. Bekijk die afbeelding op fullscreen. Maak een screenshot hiervan en voila. Je kunt deze afbeelding nu als wallpaper instellen.
Vind de gameplay van shadow of war er wel goed uit zien. Zo te zien hebben ze alleen niet de graphics geupgrade, vind ik dan wel weer een kleine tegen valler.
vanaf morgen pas met de 4.50 updateBajan schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:06:
[...]
Heb een toffe afbeelding gevonden. Alleen waar kun je de wallpaper dan instellen ? Kan alleen maar thema's instellen.
Heb juist t idee dat t er wel beter uitziet dan deel 1. Maar man wat heb ik hier zin in. Mischien wel leukste sp game op de ps4 die ik heb gespeeld.Nieuwevolger schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:19:
Vind de gameplay van shadow of war er wel goed uit zien. Zo te zien hebben ze alleen niet de graphics geupgrade, vind ik dan wel weer een kleine tegen valler.
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het verbinden met PS network?
Ik doe de verbindingtest zonder problemen, maar kan verder de store niet in en BF1 werkt ook niet online.
Ik doe de verbindingtest zonder problemen, maar kan verder de store niet in en BF1 werkt ook niet online.
Until Dawnposttoast schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:46:
Uncharted 4
Life is Strange
Abzu
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat betreft die 50 euro uitgeven, ik kan nergens vinden of mijn spotify abonnement ook meetelt. Iemand ervaring met zo'n eerdere actie?
Verwijderd
Ik heb er geen last van heb net nog een "potje" operations gedaan.DaanDH schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:48:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het verbinden met PS network?
Verwijderd
Net Bloodborne uitgespeeld. Gemengde gevoelens. Weinig games die zo'n gevoel bij je losmaken. Maar of ik de game 'leuk' vond is een ander verhaal. Deze kan iig van m'n lijstje af!
Ik zag net een de trailer van The Turing Test en dacht meteen: Portal. Lijkt me wel wat, zeker voor 2 tientjes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
No mans sky nieuwe content is te downloaden, zitten nu land voertuigen in. En nog veeeeel meer, inclusief een pro patch.
Meer informatie:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1350918
Meer informatie:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1350918
PATCH NOTES
AUDIO
50% more generative soundscapes
Additional game loading and game start music
Added multi-room base ambiences
More detailed rain system, including room dependent and indoor window rain
Added indoor storm ambience
Changes to reverb system
Fix for a flood of sounds which could occur during the tutorial
SHIPS AND SPACE
Improved ship landing code
Fixed AI ships appearing in the air with landing gear deployed
Ship weapons operate using a new multi-mode system
Fix for being able to spawn freighters underground while you are jetpacking
Prevent all docking points in stations, freighters and outposts being taken by AI ships
Fixed issue where ships could occasionally become invisible
Fixed an issue where spawning into a freighter in near-planet orbit would occasionally place the player underground
Freighter containers now drop less Titanium, Thamium and Copper
Freighter containers now have a chance to drop Nanite Clusters
Traders can now drop Nanite Clusters
Traders no longer drop Copper or Iron
Reduced camera shake whilst taking hits in space combat
Reduced pirate damage in survival mode
Reduced damage on ship laser
Tweaked ship exit animations to improve player placement
GAMEPLAY
Added damage and resource numbers in combat and when mining, toggleable in the Options menu
Allow multiple weapon types on the multitool
Free weapons and ships now have broken slots
Recruit NPCs have more descriptive names
Fixed holes appearing in high detail terrain regions
Made player respawn positioning more robust
Introduced new growable plant type
Fixed slow memory leak in material effects
Removed several minor memory leaks on warp
Boosted shield recharge rate whilst in caves slightly
BoltCaster Rate of Fire and Laser Mining Speed upgrades are now known from start. Tweaked build requirements so that both are possible to build on player’s first planet
Drones now drop small amount of zinc on destruction
Reduced amount of platinum from depots
Fixed Vy’Keen depots dropping titanium instead of platinum
Improved balance of hazards on Scorched and Frozen planets
Reworked NPC secondary interactions to give you standing in exchange for offerings
Reduced the amount of tech given by NPCs. In most cases they will now reward tech fragments instead of blueprints
Reduced the amount of tech available for NPC reward
Fixed projectiles shooting through certain unmineable substances
Adjusted space stations to minimise cases where NPCs intersect with the environment
Fixed issue where the suit upgrade chamber would occasionally disappear
BASE BUILDING
Fixed NPC terminals and ladders being removed from the central room of bases after the player leaves
Moved snap points for the glass corridor to be correctly grid aligned
Galactic Terminals now have consistent pricing, regardless of where in a base they are added
Fixed plants not being removed after removing the planter below them
Deleting a room now refunds not only the room itself, but also its contents
Fixed some plants and rocks not being removed when placing down a base building part
Fixed the colour of the base terminal light occasionally resetting to red
Terminals no longer can be build over windows in the central room
Fixed base building colours becoming corrupt under specific circumstances
Fixed some NPC missions counting the number of parts in your base incorrectly
Fixed landing pad not snapping correctly to some parts
Fixed issues where resource harvester would fail to gather resources
Left mouse button and right trigger can now be used to build
Fixed various precision problems with building in freighters
Fixed some cases where grenades would fail to edit the terrain
Organised parts in the base building menu to be more intuitive
UI
Added animation within the Quick Menu
Changed the hyperdrive stat to be measured in Light Years
Opening the menu will now return to the last page you viewed
Added a new Tech stat section to the Tech info popup
Improved mouse smoothing
Improved mouse sensitivity
Clearer and more detailed multitool, ship and freighter comparison screen
Fixed flickering transition between Inventory and Options Menu pages
Reduced number of menu options requiring a button to be held rather than pressed
Improved responsiveness of button holding
Fixed a bug in the options menu where the title bar would flicker
Improvements to discovery timeline UI
Added “Set Waypoint” option to the solar system pop-up
Improved alignment at aspect ratios other than 16:9
Prevented player notifications showing up during credits and redeem screen
Fixed issue whether error messages would be shown for charging and repairing before the options had been selected
Increased icon resolutions to support play at 4k resolutions
Fullscreen effects are now correctly displayed when entering a hazard
Disabled the quick menu while warping between systems
Removed obsolete Generation Detail option in settings
Updated display of new discoveries to be clearer and more readable
Fixed some Japanese and Russian localisation issues and text overlap
Made cinematic black bars less frequent and obtrusive
Made is so cinematic black bars can be dismissed
Race standing is now displayed on the journey milestone page
Fixed various windows occasionally appearing partially offscreen
New visuals and backgrounds on mode select, options and inventory screens
VISUALS
Reduced banding artifacts on some metallic surfaces
Fixed seam artifacts on some normal maps
Fixed shadows being too black over water on certain planets
Fixed very occasional errant black geometry in space
Improved performance of water rendering
Improved performance in forward rendering passes
Improved performance in spotlight rendering
Fixed some issues with flickering lights
Correctly oriented IBL map, fixing several lighting issues
Fixed issue where vertex displacement would glitch when walking between regions
PC
Support for Intel HD Graphics 530, 540, 550, 580, 630, 640, 650
Reduced banding artifacts in gamma correction on some GPUs
Escape key now goes directly to the quit options page
Improved and expanded Steam Controller mapping
PS4
Support For PS4 Pro 4K Rendering
Support For PS4 Pro Delta Colour Compression
Support For PS4 Pro automatic Depth Buffer decompression
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Speelt uberhaupt iemand nog die game ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:02
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Die update is voor mij wel een reden om hem weer eens op te starten maar voorlopig ben ik nog met Horizon ZD bezig
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Had ik al gezegd hoe tof HZD is ? ...... 
Ik doe werkelijk alles behalve de main story , want ik wil niet dat het afgelopen is
..... zou dit mijn eerste platinum ooit worden
Ik doe werkelijk alles behalve de main story , want ik wil niet dat het afgelopen is

[ Voor 66% gewijzigd door Cardwizard op 09-03-2017 01:38 ]
Iemand al DIsc Jam gespeeld?
Wat een leuk en verslavend spelletje is dat
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Heeft dat spel eigenlijk trophies?henkyyyyyyy schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:34:
Iemand al DIsc Jam gespeeld?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Same here. Qua gameplay en graphics fantastisch (vaak wel R1 spam), maar het verhaal kon me niet pakken. Het was fijn geweest als het verhaal wat meer verteld werd dmv cutscenes. Nu moet je zelf het verhaal maken en het spel laat je veel aan je verbeelding over (en ik zeg niet dat het slecht is), maar bij dit spel had ik toch net iets meer dan de hand genomen willen worden. Achteraf als je de lore leest, heb je AH HA! momenten en snap je het wat meer (HP Lovenkraft, Bram Stoker's Dracula, waarom veel beesten blind zijn of de ogen uitsteken enz enz, maar achter bepaalde dingen was ik nooit zelf gekomen. Ook niet door het lezen van de beschrijvingen van wapens, armor enz. Inmiddels twee keer uitgespeeld met de derde einde (waar ik nooit was achter gekomen als ik niet wiki had gelezen). Ik denk dat je het spel vaker uit moet spelen om alles te snappen en te vatten. Een keer uitspelen doet dit spel geen recht. Ik heb 65% completion rate. Jammer alleen dat ik bepaalde wapens die ik later in het spel kreeg niet helemaal meer tot +10 kon upgraden omdat ik insight miste (ik heb echt een shitload aan wapens tot + 7 en 8 geupgrade). Mijn char was wel badass (BL 178 ofzo) met leuke armor.Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:15:
Net Bloodborne uitgespeeld. Gemengde gevoelens. Weinig games die zo'n gevoel bij je losmaken. Maar of ik de game 'leuk' vond is een ander verhaal. Deze kan iig van m'n lijstje af!
Ps: Fishing Hamlet was echt een heel mooie sfeervolle omgeving met leuke vijanden. Als je net voordat je bij Kos aankomt de bocht omloopt denk je; WTF is hier aan de hand..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Binnenkort betrek ik een nieuwe woning en heb daarbij een wens, en vraag me af of die haalbaar is. In de woonkamer zal de playstation komen te staan, bij de TV. Boven op een extra slaapkamer een kantoor met desktop waar ook gegamed gaat worden.
Nu wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om als ik boven zit, ook te kunnen gamen via de playstation maar dan op de schermen boven. Als ik boven aan het gamen ben wil ik de mogelijkheid hebben om tussendoor een pot fifa te doen of wat dan ook, en daarvoor niet helemaal weer naar beneden te moeten.
Ik heb wat zitten googelen, en wat zitten zoeken, wat zitten nadenken maar kom zo 123 geen oplossing hiervoor tegen. Ik kan me voorstellen dat ik niet de eerste ben die deze wens heeft. Iemand hier wellicht een idee hoe dit ingericht kan worden zodat ik zowel boven als beneden kan gamen op de PS4. Thanks!
Nu wil ik eigenlijk de mogelijkheid hebben om als ik boven zit, ook te kunnen gamen via de playstation maar dan op de schermen boven. Als ik boven aan het gamen ben wil ik de mogelijkheid hebben om tussendoor een pot fifa te doen of wat dan ook, en daarvoor niet helemaal weer naar beneden te moeten.
Ik heb wat zitten googelen, en wat zitten zoeken, wat zitten nadenken maar kom zo 123 geen oplossing hiervoor tegen. Ik kan me voorstellen dat ik niet de eerste ben die deze wens heeft. Iemand hier wellicht een idee hoe dit ingericht kan worden zodat ik zowel boven als beneden kan gamen op de PS4. Thanks!
Je kunt remote play voor Windows proberen. Dat werkt als een remote desktop maar dan voor je playstation.
Werkt overigens prima als je netwerk goed is. Ik heb het getest op m'n Mac met gigabit netwerk, en met de PS4 Pro werkt het zelfs met 1080p resolutie (PS4 doet 720p).SmooK schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:59:
Je kunt remote play voor Windows proberen. Dat werkt als een remote desktop maar dan voor je playstation.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Je bedoelt als je boven aan het werk bent?Dirrukje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:56:
Als ik boven aan het gamen ben wil ik de mogelijkheid hebben om tussendoor een pot fifa te doen of wat dan ook, en daarvoor niet helemaal weer naar beneden te moeten.
Maar nee, dat is niet echt mogelijk, behalve via Remote play.. (via een gewone computer)
Misschien een tweede console? Tweedehands of misschien op een evt eigen zaak afschrijven?
Ik heb de game al 4 of 5 keer uitgespeeld en ik snap het verhaal nog steeds niet. Als iets me ook niet boeit in Bloodborne, is het wel het verhaal. Dit is gewoon gameplay pur sang met het sterkste gevoel van "steeds beter worden" dat ik ooit in een game heb ervaren. Alsof je weer een cartridge game speelt waarbij je niet kan saven en je met zweet in je handjes steeds weer een stukje verder komt. Dat gecombineerd met het briljante leveldesign maakt voor mij persoonlijk dat het verhaal compleet naar de achtergrond verdwijnt. De vaagheid daarvan is desondanks juist een van de sterke punten en maakt het geheel lekker mysterieus.InF.Inc schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:04:
[...]
Same here. Qua gameplay en graphics fantastisch (vaak wel R1 spam), maar het verhaal kon me niet pakken. Het was fijn geweest als het verhaal wat meer verteld werd dmv cutscenes. Nu moet je zelf het verhaal maken en het spel laat je veel aan je verbeelding over (en ik zeg niet dat het slecht is), maar bij dit spel had ik toch net iets meer dan de hand genomen willen worden. Achteraf als je de lore leest, heb je AH HA! momenten en snap je het wat meer (HP Lovenkraft, Bram Stoker's Dracula, waarom veel beesten blind zijn of de ogen uitsteken enz enz, maar achter bepaalde dingen was ik nooit zelf gekomen. Ook niet door het lezen van de beschrijvingen van wapens, armor enz. Inmiddels twee keer uitgespeeld met de derde einde (waar ik nooit was achter gekomen als ik niet wiki had gelezen). Ik denk dat je het spel vaker uit moet spelen om alles te snappen en te vatten. Een keer uitspelen doet dit spel geen recht. Ik heb 65% completion rate. Jammer alleen dat ik bepaalde wapens die ik later in het spel kreeg niet helemaal meer tot +10 kon upgraden omdat ik insight miste (ik heb echt een shitload aan wapens tot + 7 en 8 geupgrade). Mijn char was wel badass (BL 178 ofzo) met leuke armor.
Ps: Fishing Hamlet was echt een heel mooie sfeervolle omgeving met leuke vijanden. Als je net voordat je bij Kos aankomt de bocht omloopt denk je; WTF is hier aan de hand..
Ik wil binnenkort een PS4 gaan kopen omdat er een aantal zeer leuke exclusives voor zijn of voor uit gaan komen. Ook ben ik van plan om een 4k televisie te kopen, en nu zit ik dus te twijfelen of ik voor een PS4 Slim (1tb) of PS4 Pro zal gaan. Het verschil is momenteel 100 euro, maar is het dat waard? Is het verschil in kwaliteit echt merkbaar (genoeg) om dat geld te "verantwoorden"? Ik lig niet per se wakker van die 100 euro maar als het verschil niet groot genoeg is dan kan ik dat geld beter in een een nieuwe game stoppen
Ehm, je spreekt jezelf tegen - het is dus wél mogelijk middels Remote Play. En dat werkt zoals gezegd prima op een goed netwerk.poor Leno schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:21:
[...]
Je bedoelt als je boven aan het werk bent?![]()
Maar nee, dat is niet echt mogelijk, behalve via Remote play.. (via een gewone computer)
Misschien een tweede console? Tweedehands of misschien op een evt eigen zaak afschrijven?
Deze vraag is al vaak genoeg gesteld hier.Arcastin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:50:
Ik wil binnenkort een PS4 gaan kopen omdat er een aantal zeer leuke exclusives voor zijn of voor uit gaan komen. Ook ben ik van plan om een 4k televisie te kopen, en nu zit ik dus te twijfelen of ik voor een PS4 Slim (1tb) of PS4 Pro zal gaan. Het verschil is momenteel 100 euro, maar is het dat waard? Is het verschil in kwaliteit echt merkbaar (genoeg) om dat geld te "verantwoorden"? Ik lig niet per se wakker van die 100 euro maar als het verschil niet groot genoeg is dan kan ik dat geld beter in een een nieuwe game stoppen
De pro is dat extra geld waard, zeker als je een 4k tv hebt.
Nja je snapt wat ik bedoel. Ik neem aan dat hij het liefste gewoon direct via de PS beneden wil gamen, en niet via een computer..Exorcist schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:50:
[...]
Ehm, je spreekt jezelf tegen - het is dus wél mogelijk middels Remote Play. En dat werkt zoals gezegd prima op een goed netwerk.
Als je de PlayStation 4 via UTP aansluit en de PC boven ook. Dan werkt dit heel goed (720p60 voor de PS4 en 1080p60 voor de PS4 Pro). De controller plug je dan in de PC. Ideaal is het niet, want zeker bij Multi Player games merkt je wel wat latency.Dirrukje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:56:
Binnenkort betrek ik een nieuwe woning en heb daarbij een wens, en vraag me af of die haalbaar is. In de woonkamer zal de playstation komen te staan, bij de TV. Boven op een extra slaapkamer een kantoor met desktop waar ook gegamed gaat worden.
Zelf heb ik in de huiskamer een Sony 55 inch TV en de aansluitingen voor een PS4 en in de andere ruimte een Samsung UE43KU6000 (was een tijdje terug € 405,00) met ook de aansluitingen voor de PS4. meestal heb ik doordeweeks de PlayStation 4 daar staan en in het weekend in de huiskamer. Ook een tijdje een PS4 en een PS4 Pro gehad maar het uploaden en downloaden van save games, twee keer (weliswaar automatisch) vond ik omslachtiger als de PlayStation 4 verplaatsen. Remote is prima voor de wat simpelere Single Player games.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Toppers! Dank voor de vele reacties. Ga me verder verdiepen in remote play en de vereisten om alles goed aan de praat te krijgen.
Je vindt een save van je niet-primaire PS4 na het spelen uploaden, omslachtiger dan je PS4 helemaal uitzetten, loskoppelen, mee naar de andere ruimte nemen en weer helemaal opnieuw opstarten. Oké.Jumpman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:10:
[...]
Als je de PlayStation 4 via UTP aansluit en de PC boven ook. Dan werkt dit heel goed (720p60 voor de PS4 en 1080p60 voor de PS4 Pro). De controller plug je dan in de PC. Ideaal is het niet, want zeker bij Multi Player games merkt je wel wat latency.
Zelf heb ik in de huiskamer een Sony 55 inch TV en de aansluitingen voor een PS4 en in de andere ruimte een Samsung UE43KU6000 (was een tijdje terug € 405,00) met ook de aansluitingen voor de PS4. meestal heb ik doordeweeks de PlayStation 4 daar staan en in het weekend in de Huiskamer. Ook een tijdje een PS4 en een PS4 Pro gehad maar het uploaden en downloaden van save games, twee keer (weliswaar automatisch) vond ik omslachtiger als de PlayStation 4 verplaatsen. Remote is prima voor de wat simpelere Single Player games.
Zo update 4.5 staat erop. Eerste wat ik merk, alles gaat sneller frisser en smoother.
Een erg handige feature is nu dat je savegames kan bekijken die op je ps4 staan en op psn plus staan. Dan kan je heel snel even bijwerken etc.
Doe je vie options knop op een game en dan bovenaan upload/download saved data.
En verder even een horizon foto als background gezet, en boostmodus aangevinkt.
Nu eerst no mans sky testen en de pro patch bekijken.
En even een externe schijf eraan hangen voor testen laadtijden of deze verbeteren met een 3.5" 7200rpm schijf tov de 1tb 5400 rpm die in pro zelf zit.
Een erg handige feature is nu dat je savegames kan bekijken die op je ps4 staan en op psn plus staan. Dan kan je heel snel even bijwerken etc.
En even een externe schijf eraan hangen voor testen laadtijden of deze verbeteren met een 3.5" 7200rpm schijf tov de 1tb 5400 rpm die in pro zelf zit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die heb ik een paar weken geleden gekocht en het is zeker een aanrader als je van puzzelgames houdt!Exirion schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:23:
Ik zag net een de trailer van The Turing Test en dacht meteen: Portal. Lijkt me wel wat, zeker voor 2 tientjes
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Mja zo moeilijk is het niet (af en toe wat frustratie dat je net doodgaat). Ook een kwestie van levelen en dan nogmaals de eindbaas proberen (vond ik eerder een vorm van cheaten). Had het idee dat ik niet zo goed was, maar door mijn enorme healthbar (1600 nog wat) en stamina (40 endurance erin gestoken) + runes en 27 bloodvials kwam ik er welbram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Ik heb de game al 4 of 5 keer uitgespeeld en ik snap het verhaal nog steeds niet. Als iets me ook niet boeit in Bloodborne, is het wel het verhaal. Dit is gewoon gameplay pur sang met het sterkste gevoel van "steeds beter worden" dat ik ooit in een game heb ervaren. Alsof je weer een cartridge game speelt waarbij je niet kan saven en je met zweet in je handjes steeds weer een stukje verder komt. Dat gecombineerd met het briljante leveldesign maakt voor mij persoonlijk dat het verhaal compleet naar de achtergrond verdwijnt. De vaagheid daarvan is desondanks juist een van de sterke punten en maakt het geheel lekker mysterieus.
Wat leveldesign betreft.. Zo briljant was het niet. Het meest briljante vond ik dat je van de Forbidden Woods terug kon naar de clinic. En per gebied had je een of twee shortcuts, maar dat was in het gebied zelf. Niet dat je ineens van de Hemwick Charnel Lane (ook een briljant stukje trouwens) naar bijv Old Yarnham kon.
Aanloop naar de Blood Starved Beast vond ik mooi (die brandende kruizen oid links en rechts op een open veld) naar de vervallen kerk toe.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Inderdaad, goede samenvatting.bram1984 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:26:
[...]
Je vindt een save van je niet-primaire PS4 na het spelen uploaden, omslachtiger dan je PS4 helemaal uitzetten, loskoppelen, mee naar de andere ruimte nemen en weer helemaal opnieuw opstarten. Oké.![]()
Zo vaak verplaats ik mijn PS4 ook niet (genoeg weekenden dat ik sociaal te druk bent, om me te verdiepen in een game).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mooie feature dat savegames inzien op PSN plus. Ben erg benieuwd. Vanavond meteen ff binnenharken de 4.5 op mijn PRO.v8power67 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:40:
Zo update 4.5 staat erop. Eerste wat ik merk, alles gaat sneller frisser en smoother.
RemotePlay; Ik heb dit nu ook voor het eerst geinstalleerd en het lijkt prima te werken echter lukt het mij (nog) niet om de Dualshock dan draadloos te gebruiken vanachter mij PC of kan dat ook enkel bedraad?
Ben nu al zo gewend aan de Dualshock dat ik liever niet met muis en toetsenbord wil spelen
.
Ben nu al zo gewend aan de Dualshock dat ik liever niet met muis en toetsenbord wil spelen
Owww, ik moet een draadloze controller hebben. Even kijken of die is meegeleverd of ik er een zal moeten aanschaffen.
copy/paste van het www;
Met de Remote Play-app op je pc of Mac kun je je favoriete PS4-games naar je computer streamen. De draadloze USB-adapter voor DUALSHOCK 4 maakt dit nog beter. Speel via Bluetooth met alle intuïtieve functies van de DUALSHOCK 4 draadloze controller binnen handbereik.
copy/paste van het www;
Met de Remote Play-app op je pc of Mac kun je je favoriete PS4-games naar je computer streamen. De draadloze USB-adapter voor DUALSHOCK 4 maakt dit nog beter. Speel via Bluetooth met alle intuïtieve functies van de DUALSHOCK 4 draadloze controller binnen handbereik.
Ik vind van wel. De manier waarop alle gebieden op zichzelf in elkaar zitten met alle shortcuts. Cathedral Ward dat verbonden zit met Hemwick, Forbidden Woods, Central Yharnam, Old Yharnam en Yahar'Gul etc. waarbij je vanuit enkele van die gebieden weer naar andere gebieden kan, kan ik erg waarderen.InF.Inc schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Mja zo moeilijk is het niet (af en toe wat frustratie dat je net doodgaat). Ook een kwestie van levelen en dan nogmaals de eindbaas proberen (vond ik eerder een vorm van cheaten). Had het idee dat ik niet zo goed was, maar door mijn enorme healthbar (1600 nog wat) en stamina (40 endurance erin gestoken) + runes en 27 bloodvials kwam ik er welhaha.
Wat leveldesign betreft.. Zo briljant was het niet. Het meest briljante vond ik dat je van de Forbidden Woods terug kon naar de clinic. En per gebied had je een of twee shortcuts, maar dat was in het gebied zelf. Niet dat je ineens van de Hemwick Charnel Lane (ook een briljant stukje trouwens) naar bijv Old Yarnham kon.
Aanloop naar de Blood Starved Beast vond ik mooi (die brandende kruizen oid links en rechts op een open veld) naar de vervallen kerk toe.
Je noemt Hemwick om je punt te maken dat je de interconnectiviteit niet briljant vindt (Hemwick zit overigens ook nog aan Cainhurst verbonden, al dan niet via een cutscene, maar vergeet Forbidden Woods, Central Yharnam, Old Yharnam en Yahar'Gul die respectievelijk met 4, 3, 3 en 3 verschillende gebieden verbonden zitten. Vergeleken met het gros van de games van tegenwoordig, is dit gewoon een briljant stukje leveldesign waar echt over na is gedacht.

Is de update al beschikbaar?
Edit: ja dus.
Edit: ja dus.
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 09-03-2017 11:22 ]
Ik ben vooral benieuwd naar HDD benchmarks. We weten dat de interne HDD via een USB <=> SATA bridge aan de SoC hangt. Vraag me of je met een externe HDD (of SSD) veel snellere laadtijden krijgt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik weet dat dit bij de Xbox wel zo is , de PS4 heeft usb 3.0 , Dan is het zeker mogelijk .... als je een 7200rpm schijf gebruikt met USB 3.0 dan zou dat in theorie sneller moeten zijn , of een ssdloekf2 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar HDD benchmarks. We weten dat de interne HDD via een USB <=> SATA bridge aan de SoC hangt. Vraag me of je met een externe HDD (of SSD) veel snellere laadtijden krijgt.
ps Boost mode activated
[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 09-03-2017 11:30 ]
Nice. Vanavond eens even die beast mode checken.
Wat zitten Googlen en kwam deze posting op Neogaf tegen van iemand die beta tester en wat soepel met z'n NDA om ging:Treevium schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:25:
[...]
Ik weet dat dit bij de Xbox wel zo is , de PS4 heeft usb 3.0 , Dan is het zeker mogelijk .... als je een 7200rpm schijf gebruikt met USB 3.0 dan zou dat in theorie sneller moeten zijn , of een ssd
ps Boost mode activated
http://www.neogaf.com/for...?p=229810164&postcount=24
I don't have a stock HDD in my PS4, I think I have the recommended 2TO seagate.
Anyweay since I haven't seen tests here I did a little test with Bloodborne after I bought an external WD Elements 2TO. Tests are approximate since I did it manually with my phone, but it can give you a small idea. It was done accessing Bloodborne's main hub in offline mode.
Internal normal mode: 11.91 sec
Internal boost mode: 11.32 sec
External normal mode: 10.66 sec
External boost mode: 10.14 sec
So if my tests are correct, there's a very small gain when you activate boost mode, and a more significant, yet still small, one when a game is on this particular external HDD.
In the worst case out of a 12 seconds loading I save one second and a half when activating boost and being on external.
It's around 15% faster.
Lijkt er op dat je met die externe HDDs een marginale winst boekt.
Je kunt trouwens ook maar EEN externe HDD als "storage expansion" aan je PS4 hangen.
EDIT: fixed link
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waarom schrijft ie 2TO en niet 2TB? Lekker verwarrend
Omdat hij Franstalig is? Teraoctet!
Maar zelfs als die WD Elements een externe usb3 hdd-schijf is, is het waarschijnlijk een 5400rpm schijf met een maximum doorvoersnelheid die SATA1 (150MB/s) niet bereikt.
Ik denk dat je pas verschil gaat zien met een externe 7200rpm hdd of ssd.
edit: de genoemde neogaf-link geeft een 404. volgens mij is dit de juiste:
Maar zelfs als die WD Elements een externe usb3 hdd-schijf is, is het waarschijnlijk een 5400rpm schijf met een maximum doorvoersnelheid die SATA1 (150MB/s) niet bereikt.
Ik denk dat je pas verschil gaat zien met een externe 7200rpm hdd of ssd.
edit: de genoemde neogaf-link geeft een 404. volgens mij is dit de juiste:
[ Voor 21% gewijzigd door MartijnS72 op 09-03-2017 11:58 ]
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties vanaf m'n USB SSD (Crucial MX300 275GB in een USB3 case), ik zal jullie op de hoogte houden als ik het dit weekend ga testen.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Waarom in hemelsnaam via USB aansluiten? Een HDD in een PS4 vervangen is echt kinderspel; een paar minuten werk. Zet die harddisk dan in je USB enclosure.OB1 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:49:
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties vanaf m'n USB SSD (Crucial MX300 275GB in een USB3 case), ik zal jullie op de hoogte houden als ik het dit weekend ga testen.
+ macOSVerwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:41:
Er is ook een nieuwe Remote Play app update voor de Windows 10 versie.
Belangrijkste functies van de update voor (PS4 Remote Play) versie 2.0.0:
U kunt nu uw microfoon tijdens Remote Play op uw Windows® PC of Mac gebruiken voor voice chat bij games of in groepen.
De stabiliteit tijdens het gebruik van bepaalde functies is verbeterd.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Is er ook een manier om remote play van de PS4 via de Steam Link te laten lopen? Ik gooi zomaar even een ballonetje op aangezien je ook niet-Steam games kan spelen via de Link en zelfs je bureaublad e.d. kan zien via de Link (naar wat ik me nog kan herinneren).
wat je zou kunnen proberen is de executable van de remote play app toe te voegen, net zoals je andere non-steam games kan toevoegen in de big picture.InF.Inc schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:10:
Is er ook een manier om remote play van de PS4 via de Steam Link te laten lopen? Ik gooi zomaar even een ballonetje op aangezien je ook niet-Steam games kan spelen via de Link en zelfs je bureaublad e.d. kan zien via de Link (naar wat ik me nog kan herinneren).
Mogelijk als de externe HDD 7200rpm is tegen 5400rpm intern.loekf2 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Helaas staat er op de T.net pricewatch bij geen enkele externe HDD vermeld wat de rotatiesnelheid is
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Zin om de boostmode te proberen. Zeker bij GTA online moet dit goed merkbaar zijn. Als je de halve stad opblaast of met hoge snelheid gaat rijden, duikt de FPS hard naar beneden. Bij Fifa verwacht ik niet veel prestatie winst. Die game loopt al als een trein. Verder uitstekende toevoegingen deze update. Ook de custom wallpaper ga ik zeker iets moois mee doen.
Dat kon toch altijd al? Ik snap niet wat je bedoeld dan.Geteisem schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:47:
[...]
Mooie feature dat savegames inzien op PSN plus. Ben erg benieuwd. Vanavond meteen ff binnenharken de 4.5 op mijn PRO.
De verwachting/hoop is dat de PS4 games op een extern aangesloten snelle schijf juist sneller laadt dan van de interne schijf, net als bij de Xbox One.Exirion schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:03:
[...]
Waarom in hemelsnaam via USB aansluiten? Een HDD in een PS4 vervangen is echt kinderspel; een paar minuten werk. Zet die harddisk dan in je USB enclosure.
Waarom werkt dat nou niet op mijn HTC 10?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!