Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Baelrog schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:28:
[...]

Ik vind hem een beetje aan de korte kant. In 2-3 dagen uitgespeeld. Het is niet iets zoals the witcher 3, skyrim of GTA. Waar je weken / maanden zoet mee kan zijn.
Heb zelf er ongeveer 38 uur over gedaan, denk 3 uur meer voor de platinum (zaterdag al behaald).. deze was vrij simpel. waren hele leuke 40+ uurtjes.
Maar met The Witcher 3 heb ik er vele malen langer over gedaanl. die game was ook waanzinnig groot en die had toch wel iets betere sidequests etc.

Echter vond ik Horizon overall wel de betere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Middle-earth: Shadow of War: Gameplay Walkthrough :+

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:56:
[video]
uhm.. huh? Verkeerde video gelinked? Deze is 5 sec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Dat is de grap denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Juist :9

Morgen verschijnt de volledige gameplay reveal video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS Plus gratis content vanaf nu verkrijgbaar:

https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

liever FW 4.50 zodat ook de plebs boostmode kunnen gebruiken :9

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

k1978 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:23:
Iemand die weet wat de code's betekenen bij de pro bv: CUH7000 of CHU7016 ??

Trouwens sony gebeld en garantie kan geclaimd worden via serie nummer..
Google is je vriend.
http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/PS4-Pro-versions/td-p/46059588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:15:
[...]

[...]

Nu nog 's een keer iets daadwerkelijk (uit)spelen 8)7
Goed plan :D
bram1984 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Ik zit sinds de PS4 release op hooguit 8. :+

Ik geef er echt niks om en verkoop het meeste weer door.
Ik heb er op het moment ook een stuk of 8. Verkoop ook games weer door waar ik klaar mee ben. Scheelt een hoop geld.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yucko schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:39:
liever FW 4.50 zodat ook de plebs boostmode kunnen gebruiken :9
Hoe kan je je eigenlijk aanmelden voor beta's? Wel ergens op een us.playstation site gedaan (met m'n NL-account), maar dat zal wel niet werken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

dunno, ben ook 1 van de plebs :+

@TheBEN (hieronder):
yup, ook een welcome functie want ik ben een beetje uitgekeken op de standaard flow achtergrond. De thema's die ik tot nu toe voorbij zag komen doen mij nl. niet zo veel.

[ Voor 75% gewijzigd door Yucko op 07-03-2017 13:03 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Meestal via de playstation blog kun je lezen als er een beta aanstaande is en hoe je aan te melden.

Laatste keer ging dat via deze link: https://blog.eu.playstati...tware-beta-program-today/

Als straks 4.50 beschikbaar is kun je ook custom wallpapers gebruiken. Dit is een functie die men snel vergeet maar wel rete handig is.

Tip!
Ga op je PS4 naar de browser. Zoek bijvoorbeeld via google naar afbeeldingen van games (of andere dingen die je interesseren) met een exacte afmeting van 1920 x 1080.
Bekijk het plaatje in fullscreen en druk op de share button van je DS4 controller om een screenshot te maken.

Vervolgens kun je deze 'screenshots' als custom wallpaper instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Out this week on PlayStation Store: Ghost Recon Wildlands, Nier Automata, Lego Worlds, Loot Rascals, more:

https://blog.eu.playstati...utomata-lego-worlds-more/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7Iw7UCJ3H5ieENWkPq08YitO/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Leuk, net geprobeerd om 1 jaar PS+ te bestellen via mediamarkt, wordt de betaling wel afgerond maar krijg ik daarna een 404 pagina te zien en geen bevestiging op mail

edit:
klaarblijkelijk toch doorgeboekt, want krijg nu alsnog de email en de bevestiging van de mediamarkt.

[ Voor 27% gewijzigd door Yucko op 07-03-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:27
Yucko schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:
Leuk, net geprobeerd om 1 jaar PS+ te bestellen via mediamarkt, wordt de betaling wel afgerond maar krijg ik daarna een 404 pagina te zien en geen bevestiging op mail

edit:
klaarblijkelijk toch doorgeboekt, want krijg nu alsnog de email en de bevestiging van de mediamarkt.
Had ik dit week-end ook toen ik Zelda ging bestellen. Dacht dat het aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 19:10
Yucko schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:

edit:
Idem hier, vanochtend via PayPal betaald maar ik krijg tot dusver niets, zie ook geen transactie binnen PayPal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaBEN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:56:
[video]
Nice, deze staat zeker op mijn rader. Deel 1 helemaal kapot gespeeld.

Ik hoop dat de schaal dit keer iets groter aanvoelt en de graphics mogen een flinke boost krijgen (zie HZD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Idem hier, vanochtend via PayPal betaald maar ik krijg tot dusver niets, zie ook geen transactie binnen PayPal staan.
ik bestelde laatst ook bij MediaMarkt en betaalde met Paypal. Tevens een 404 en de order lijkt ook niet doorgezet, wat met iDeal wel lijkt te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:27
Wie gaat er Nier Automata spelen? Ik vond de vorige Nier wel een geweldig spel, maar ook erg deprimerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haaibaa2 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:08:
Wie gaat er Nier Automata spelen? Ik vond de vorige Nier wel een geweldig spel, maar ook erg deprimerend.
Hij scoort wel echt mega goed. Ik ga 'm wel spelen, maar nu nog niet. Te veel backlog (HZD, Deus Ex, Dishonored 2 nog in plastic, Until Dawn nog niet gestart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07
Het lukt me hier niet om me aan te melden op de website, maar zal straks wel thuis proberen. Tearaway lijkt me in ieder geval wel tof

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
HertogJack schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:55:
LBP3 ook nog maar ff snel aangeschaft via de store op mn werk! :)
Zonde, was vorige maand gratis

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:37:
[...]

Vanmorgen toen hij dit bericht poste was het ook nog gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
Mars18 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:37:
[...]

Dit meen je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Mars18 is in de veronderstelling dat HertogJack betaald heeft voor LBP3 omdat LBP3 op dit moment niet meer gratis is op PSN. Maar vanochtend toen HertogJack zijn post plaatste was deze nog gratis op PSN en heeft hem nog net op tijd gratis kunnen claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ThaBEN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Mars18 is in de veronderstelling dat HertogJack betaald heeft voor LBP3 omdat LBP3 op dit moment niet meer gratis is op PSN. Maar vanochtend toen HertogJack zijn post plaatste was deze nog gratis op PSN en heeft hem nog net op tijd gratis kunnen claimen.
Ah ik dacht dat zijn "ik heb hem nog maar even snel aangeschaft" wel een goede hint was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://store.playstation...04118_00-FIREWATCHTHEME00

Mooiste theme wat beschikbaar is, niet gratis maar absoluut het geld waard.

[ Voor 52% gewijzigd door Homeland op 07-03-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Een vraag.

Achtergrond: met de PS3 had ik al het probleem dat soms het beeld kortstondig wegviel of gewoon op zwart bleef, terwijl het spel gewoon nog doorgaat. PS3 met kuren, HDMI kabel met kuren, TV of één van zijn HDMI poorten met kuren? Probleem met bepaalde games (meer warmte?) wellicht? De "oplossing" hiervoor was dan het opnieuw aanzetten van de TV. Soms bleef het probleem dan weg, soms een herhaling van zetten tijdens een uur.

Nu heb ik een PS4 en vergeet ik het hele gedoe van de PS3.

Echter met het spelen van zowel Ratchet & Clank als Tomb Raider:
  • Tijdens het spelen van de games op de PS4 kwam het voor dat het geluid opeens gaat haperen/stotteren. Hiermee doorspelen resulteerde er soms in dat het geluid zelfs helemaal wegviel en soms wegbleef.
  • Wanneer het probleem met het geluid zich voordeed deed het zich soms ook voor dat er een lichte ruis op het beeld kwam (witte ruis).
[edit] het haperen van het geluid met de "witte ruis" deed zich overigens al een keer voor toen ik PS4 pas een paar minuutjes aan had staan en ik nog gewoon in het PS4 menu zat; dus geeneens in een game. Het is dus geen game dingetje.

Dusver, sinds het korte bezit van een PS4, was het een kwestie van de TV eenmalig opnieuw aanzetten en het probleem bleef de hele avond weg.

Waar kan dit aan liggen?

De HDMI kabel die ik met de PS4 gebruik is een ander dan die voor PS3. Ik heb met de PS4 vooralsnog nog maar 1 HDMI poort gebruikt, dus ik kan nog eens een andere poort gebruiken. Met de PS3 heb ik echter wel meerdere HDMI poorten gebruikt en bleef het beschreven probleem.

Ik heb het vermoeden dat dit een TV issue is (Samsung 32" HDTV LCD), maar zoek eigenlijk een stukje herkenning, bevestiging of iemand die weet wat bovenstaande symptomen kan veroorzaken. :| De TV is ruim 7 jaar oud in zoverre dat van belang is. Kan dit een PS probleem zijn of heet het echt alles weg van een TV die aan zijn einde raakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Gim op 07-03-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
Gim schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:57:
Een vraag.

Achtergrond: met de PS3 had ik al het probleem dat soms het beeld kortstondig wegviel of gewoon op zwart bleef, terwijl het spel gewoon nog doorgaat. PS3 met kuren, HDMI kabel met kuren, TV of één van zijn HDMI poorten met kuren? Probleem met bepaalde games (meer warmte?) wellicht? De "oplossing" hiervoor was dan het opnieuw aanzetten van de TV. Soms bleef het probleem dan weg, soms een herhaling van zetten tijdens een uur.

• Tijdens het spelen van de games op de PS4 kwam het voor dat het geluid opeens gaat haperen/stotteren. Hiermee doorspelen resulteerde er soms in dat het geluid zelfs helemaal wegviel en soms wegbleef.
  • Wanneer het probleem met het geluid zich voordeed deed het zich soms ook voor dat er een lichte ruis op het beeld kwam (witte ruis).
[edit] het haperen van het geluid met de "witte ruis" deed zich overigens al een keer voor toen ik PS4 pas een paar minuutjes aan had staan en ik nog gewoon in het PS4 menu zat; dus geeneens in een game. Het is dus geen game dingetje.

Dusver, sinds het korte bezit van een PS4, was het een kwestie van de TV eenmalig opnieuw aanzetten en het probleem bleef de hele avond weg.

Waar kan dit aan liggen?

De HDMI kabel die ik met de PS4 gebruik is een ander dan die voor PS3. Ik heb met de PS4 vooralsnog nog maar 1 HDMI poort gebruikt, dus ik kan nog eens een andere poort gebruiken. Met de PS3 heb ik echter wel meerdere HDMI poorten gebruikt en bleef het beschreven probleem.

Ik heb het vermoeden dat dit een TV issue is (Samsung 32" HDTV LCD), maar zoek eigenlijk een stukje herkenning, bevestiging of iemand die weet wat bovenstaande symptomen kan veroorzaken. :| De TV is ruim 7 jaar oud in zoverre dat van belang is.
Conclusie lijkt me duidelijk als je met meerdere apparaten en verschillende kabels op diverse ingangen problemen hebt met 1 tv.... time to upgrade 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Gim schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:57:
Een vraag.

Waar kan dit aan liggen?

Ik heb het vermoeden dat dit een TV issue is (Samsung 32" HDTV LCD), maar zoek eigenlijk een stukje herkenning, bevestiging of iemand die weet wat bovenstaande symptomen kan veroorzaken. :| De TV is ruim 7 jaar oud in zoverre dat van belang is. Kan dit een PS probleem zijn of heet het echt alles weg van een TV die aan zijn einde raakt.
Aangezien je problemen hebt met meerdere kabels en playstations zou ik het probleem bij de tv zoeken, zeker als het probleem tijdelijk opgelost wordt door de tv even uit en terug aan te zetten.

Heb je het probleem ook als je andere apparaten aansluit via hdmi op je tv?

edit:
Ah, Treevium is me voor :P

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
niekvandermeer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:54:

[video]
jep inderdaad de beste, draait bij mij al bijna een jaar eigenlijk (met af en toe een teleurstellende theme tussendoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN

[video]
**kuch**

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3R5JtvoLeZo]

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 07-03-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:25
Firewatch is dan toch de mooiste imo. Zeker die 2 van Uncharted zijn zo onoverzichtelijk als de pest. Veel te druk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Phase schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:08:
Aangezien je problemen hebt met meerdere kabels en playstations zou ik het probleem bij de tv zoeken, zeker als het probleem tijdelijk opgelost wordt door de tv even uit en terug aan te zetten.

Heb je het probleem ook als je andere apparaten aansluit via hdmi op je tv?

edit:
Ah, Treevium is me voor :P
Ik heb het probleem puur en alleen met Playstation.

Ik had het probleem niet met de Humax decoder van Ziggo, die overigens via een Philips Home Cinema set met de TV is verbonden. Met de Chromecast, die voorheen direct in de TV zat geplugd, en nu eveneens via de Home Cinema, had en heb ik ook geen problemen.

De PS3 had een optische aansluiting, dus ik heb korte tijd de PS3 grafisch aangesloten via HDMI en de audio via de optische kabel laten lopen. Dit leverde echter geen verschil; op zich ook wel te verwachten aangezien ik met de PS3 juist grafische problemen had omdat het beeld wegviel.

Met de PS4 heb ik geen wegvallend beeld, maar wegvallend geluid en zoals gezegd de ruis. Het is een PS4 Slim dus zover mij bekend geen optische aansluiting om de audio eens anders te doen. Daarmee zou echter nog steeds de ruis blijven.

Ik ZOU nog kunnen proberen om de PS4 qua HDMI op de Home Cinema aan te sluiten, aangezien de Home Cinema geen problemen heeft, maar dusver dat niet gedaan, omdat ik slechts 2 HDMI apparaten kan aansluiten op de Home Cinema en de PS t.o.v. de HD decoder en media speler een ondergeschikte rol had (jaja, shame shame) en dus maar direct op de TV was aangesloten.

[ Voor 12% gewijzigd door Gim op 07-03-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
djmelvee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Firewatch is dan toch de mooiste imo. Zeker die 2 van Uncharted zijn zo onoverzichtelijk als de pest. Veel te druk..
Die van Firewatch doet me denken aan die van Everybody's Gone to the Rapture. Daar veranderd het weer ook telkens en zit er een dacht en nachtcyslus in. Het gaat best langzaam waardoor je het in het begin niet eens door hebt, maar is wel elke keer een leuke verassing als je teruggaat naar het hoofdmenu en de achtergrond ineens heel anders uitziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
Op de PS3 had je een dynamisch thema van een bankdrukkend fitnessvrouwtje.
Nu kunnen jullie thema's blijven posten maar daar gaan jullie niet tegenop kunnen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[video]
Misschien ligt het aan mij, maar wat is hier zo mooi aan? Zie enkel en alleen een achtergrondje die af en toe verandert... Dan vind ik het PS1 thema dat gratis is van Sony veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
djmelvee schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Ik vind die shipwreck er toch wel mooi sereen uit ziet. Mooi zonnetje van boven. Die van Firewatch is inderdaad ook erg mooi.

Op de PS3 had je ook nog de optie om de kleur van het menu elke dag anders te hebben. Dat was ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik het dynamische Bloodborne thema.

Die van Firewatch en Transistor zijn het mooist, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
EValentino schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:29:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar wat is hier zo mooi aan? Zie enkel en alleen een achtergrondje die af en toe verandert... Dan vind ik het PS1 thema dat gratis is van Sony veel mooier!
Dag/nacht veranderingen, rondvliegende vogels, mooi rustig landschap, het is niet storend maar wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
Ik geef nooit geld uit aan dat soort onzin cosmetische dingen, maar toen ik theme van Firewatch zag heb ik die wel gekocht. ( Firewatch zelf moet ik ook nog eens aanschaffen :P )

Straalt gewoon veel meer rust uit dan meeste andere thema's.

Zo'n theme als Uncharted 4 die @ThaBEN ThaBEN post krijg ik spontaan de rillingen van.
Van die drukte word ik zelf al onrustig in mijn hoofd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 23:42
bram1984 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Hij scoort wel echt mega goed. Ik ga 'm wel spelen, maar nu nog niet. Te veel backlog (HZD, Deus Ex, Dishonored 2 nog in plastic, Until Dawn nog niet gestart).
Deus Ex vond ik erg teleurstellend. Misschien dat ik iets gemist heb, maar op een gegeven moment had ik het uitgespeeld terwijl ik volgens mij nog midden in het verhaal zat.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Ik zag volgens mij laatst voorbij komen dat sommigen hier een Samsung F8000 hebben? (die hier dan misschien de F7000 is?)

Wikileaks heeft naar buiten gebracht dat de CIA via die tv's af kan luisteren, de tv lijkt dan uit te staan maar neemt geluid op en stuurt dat door naar een CIA server.

https://wikileaks.org/ciav7p1/cms/page_12353643.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49
ThaBEN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Jep was idd toen nog gratis, vandaar mn post ook :)

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit net een beetje door de thema's te scrollen, n.a.v. de gesprekken hierboven.

Maar man man wat een pauperbende zeg.. de thema's die niets met games te maken hebben, niet schreeuwerig en onduidelijk zijn (de gratis versies) zijn op 1 hand te tellen :(

Hoe moeilijk is het om een paar van die algemene dingen te maken die niets met een spel te maken hebben?? :?

En misschien nog het domste: je kunt geen voorbeelden bekijken.. Stel dat je er echt geld aan uit wil geven.. dan moet je eerst op internet gaan zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:39

The_Worst

Unox

Ik vind thema's sowieso niet zo heel interessant. Die 30 seconden dat ik in het menu zit... Enige wat ik heb gedaan is de muziek uitgezet. Daar werd ik wel zo nerveus van...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:25
niekvandermeer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:23:
Ik zag volgens mij laatst voorbij komen dat sommigen hier een Samsung F8000 hebben? (die hier dan misschien de F7000 is?)

Wikileaks heeft naar buiten gebracht dat de CIA via die tv's af kan luisteren, de tv lijkt dan uit te staan maar neemt geluid op en stuurt dat door naar een CIA server.

En dit is relevant in een Playstation 4 topic omdat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat er nu een directe link naar dat artikel staat, en dat artikel wordt natuurlijk op de voet gevolgd door de CIA, inclusief reacties. En nu hebben ze dus daardoor een directe backdoor en tracker naar dit topic }:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
niekvandermeer schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:23:

Protip: Als je non-stop de speakers op zijn hardst zet, dan valt er voor de CIA geen chocolade van je gesprekken te maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Op de ps3 had ik altijd een zelf gemaakte Tomb raider thema, icoontjes van internet geplukt, gave wallpaper gezocht. Ik heb hier ooit een tutorial/programma voor gehad. Helaas is de ps4 hierin een heel stuk dichter, naast de, veel te dure, thema's zijn er geen leuke neutrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 18:01
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:56:
Kleine mijlpaal, de grens van 100 (fysieke) spellen bereikt voor de PS4 :+

Als het goed is vandaag drie andere games binnen. Nog even afwachten of de patch vandaag komt, stiekem wel benieuwd naar en dan met de name de boost modus. En wie weet wat FW 2.50 voor de PSVR doet.
Mij zien ze nooit meer fysiek games in huis halen. Het gemak van het downloaden van games is iets dat ik niet meer kwijt zou willen. Een stapel doosjes staat toch maar in de weg en zeker als je weet dat er niet veel meer in die doosjes zitten. Full price kosten ze dan wel meer, maar ik koop toch enkel games als er een aanbieding loopt.

Dit doet uiteraard niets af van jouw mijlpaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:20
NIER ook weer een topper. Goede moment ingestapt. Eindelijk komen de games waar je een PlayStation voor koopt. Heeft deze generatie best lang geduurd. Tot voor kort was het voor mij alleen uncharted en Ratchet and clank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat Disc Jam is wel lachen zeg. Net even met wat vrienden gespeeld en het is net Tennis met een paar flessen Fanta er over heen. Redelijk intensieve potjes gehad :)

Kon alleen niet ontdekken hoe je vanuit spectator kon wisselen naar speler zoals bij RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Heb van de week een PS4 slim gekocht ter vervanging van mijn phat (laatste model phat met de korte led strip bovenop). Ik merk tijdens het spelen van Uncharted 4 dat de slim aanmerkelijk meer herrie maakt dan de phat. De ventilator maakt zo veel geluid dat ik het storend boven het geluid van de tv uit vind komen. De phat is daarentegen bijna geruisloos.

Is dit een bekend fenomeen of heb ik een maandagmorgen exemplaar van de slim te pakken? Ik dacht namelijk dat de slim zuiniger en daarmee ook stiller zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50

robhof

Lembongan view

Schweino schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:58:
Heb van de week een PS4 slim gekocht ter vervanging van mijn phat (laatste model phat met de korte led strip bovenop). Ik merk tijdens het spelen van Uncharted 4 dat de slim aanmerkelijk meer herrie maakt dan de phat. De ventilator maakt zo veel geluid dat ik het storend boven het geluid van de tv uit vind komen. De phat is daarentegen bijna geruisloos.

Is dit een bekend fenomeen of heb ik een maandagmorgen exemplaar van de slim te pakken? Ik dacht namelijk dat de slim zuiniger en daarmee ook stiller zou zijn.
Bij mij is de slim aanzienlijk stiller dan de full size voorganger. Ook in Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:47:
Dat Disc Jam is wel lachen zeg. Net even met wat vrienden gespeeld en het is net Tennis met een paar flessen Fanta er over heen. Redelijk intensieve potjes gehad :)

Kon alleen niet ontdekken hoe je vanuit spectator kon wisselen naar speler zoals bij RL.
Hier vanavond ook een vriend over de vloer gehad en veel te veel lol gehad met Disc Jam. Een spel wat ik anders ook wel gekocht zou kunnen hebben, dus mooi meegenomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Klinkt goed. Die ga ik ook maar eens proberen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:38:
[...]

Hier vanavond ook een vriend over de vloer gehad en veel te veel lol gehad met Disc Jam. Een spel wat ik anders ook wel gekocht zou kunnen hebben, dus mooi meegenomen :)
Haha ja me 2, maar dat was met Rocket League ook en die hebben ondertussen meer geld van me gekregen dan het spel origineel gekost zou hebben.

Kan weleens gevoelig zijn voor wat onzinnige dlc als een gratis spel me goed bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Rocket League speel ik ook nog wel wekelijks. Dat blijft een fantastisch spel en waarschijnlijk wel mijn meest gespeelde (online) game ooit.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
robhof schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:12:
[...]

Bij mij is de slim aanzienlijk stiller dan de full size voorganger. Ook in Uncharted.
Dan gaat de mijne morgen retour voor een vervangend exemplaar. Klink met regelmaat als een stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:21
Gvd. Afgelopen vrijdag Inside gekocht na lang twijfelen voor 20 euro.. nu is ie 7,99. Kut playstation.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Vince22 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:13:
Gvd. Afgelopen vrijdag Inside gekocht na lang twijfelen voor 20 euro.. nu is ie 7,99. Kut playstation.
Daar had PlayStation inderdaad wel rekening mee kunnen houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Gim schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:18:
[...]
Daar had PlayStation inderdaad wel rekening mee kunnen houden ;)
Ja ze hadden me gerust even kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:46:
Ik gebruik het dynamische Bloodborne thema.

Die van Firewatch en Transistor zijn het mooist, vind ik.
Het thema wat bij de strategy guide zat toch? Die heb ik ook aan staan sinds ik de guide heb, lekker rustgevend dat Hunter's Dream muziekje :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Vince22 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:13:
Ik houd deze website altijd in de gaten. En koop spellen niet voor meer dan de historisch laagste prijs. Dus dan wacht ik soms gewoon een tijdje. :P

https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
LuPo schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:
[...]

Ik houd deze website altijd in de gaten. En koop spellen niet voor meer dan de historisch laagste prijs. Dus dan wacht ik soms gewoon een tijdje. :P

Vergeet ook niet dat wanneer je deze maand €50 besteed op PSN je in april €10 terugkrijgt. Nog eens extra korting dus op de sales! Zo is onder andere Hitman: The Complete First Season wel aantrekkelijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
LuPo schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:
[...]

Dat had ik dus ook al gedaan totdat ik vrijdag dacht "ach, hij komt vast toch niet meer snel in de sale"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:19:
[...]

Vergeet ook niet dat wanneer je deze maand €50 besteed op PSN je in april €10 terugkrijgt. Nog eens extra korting dus op de sales! Zo is onder andere Hitman: The Complete First Season wel aantrekkelijk op dit moment.
Ik heb al 49,99 besteed voor de BF1/TF2 deluxe pack. Dus ik ga inderdaad nog even wat kopen. Inside stond o.a. al in mijn wensenlijst. Zoals gezegd wachtte ik op een aanbieding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Het thema wat bij de strategy guide zat toch? Die heb ik ook aan staan sinds ik de guide heb, lekker rustgevend dat Hunter's Dream muziekje :)
Dat is dat zwarte thema met het hunter's mark?
Ik krijg altijd de kriebels als ik dat muziekje hoor, heb 'm maar vervangen voor het BB platinum thema ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:38:
[...]

Ik krijg altijd de kriebels als ik dat muziekje hoor, heb 'm maar vervangen voor het BB platinum thema ;)
Yep, that's the one ;)

Ik vind het muziekje wel rustgevend, wetend dat dat de enige locatie is in de game waar je veilig bent, als je dit hoort :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat wel, maar het muziekje doet me denken aan de game, en dat geeft me nou juist de kriebels.
Dat soort kriebels dat je krijgt als je weet dat je een baas moet gaan verslaan, brrr.

@hieronder: de muziek van het Bloodborne thema is prachtig :)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Je kunt ook de muziek bij een Thema uitschakelen. Handig indien je een thema mooi vind maar de bijbehorend muziek niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop stiekem dat ze nog wel een batman aankondigen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 18:32
Nieuwevolger schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:23:
Een nieuwe van telltale of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Iemand ervaring met een verticale stand voor de PS4? Ik wil graag mn PS4 achter mijn monitor wegwerken. Op dit moment heb ik kleine kartonnetjes aan de onderkant geplakt om er maar een beetje airflow te krijgen.
Maar dat is natuurlijk niet de ideale oplossing :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:38:
[...]

Scrisissszzz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:55:
[...]

Yep, that's the one ;)

Ik vind het muziekje wel rustgevend, wetend dat dat de enige locatie is in de game waar je veilig bent, als je dit hoort :P
Nee, ik bedoel deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Schweino schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:58:

Ter illustratie een filmpje van mijn slim ps4: https://vid.me/R5Uc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:29:
[...]

[...]

Nee, ik bedoel deze:

[video]
Grappig, die heb ik nog nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Schweino schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Ik heb ook wel eens gehoord van mensen dat een nieuwe PS4 de eerste dagen veel herrie kan maken en daarna minder. Iets met koelpasta dat zich nog moet gaan settelen na enkele dagen gebruik.
Maar dit klinkt wel extreem.

P.s. hoor je dit continu ook met digitale games?
Of is dit enkel de eerste 3 minuten na opstarten van een game met disc?

Ook handig om te weten wat je op dat moment aan het doen was. Was je een game aan het spelen terwijl je dit was aan het opnemen?
Of maakt je PS4 dit geluid al direct in het hoofdmenu terwijl er nog geen game/applicatie is opgestart en op de achtergrond draait?

[ Voor 40% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
[...]

Dit heb ik ong. ook met een PS4 Pro bij H:ZD. Niet continu maar soms wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
LuPo schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Dit heb ik ong. ook met een PS4 Pro bij H:ZD. Niet continu maar soms wel.
Ik heb ook een PS4 Pro en deze maakt inderdaad meer lawaai tijdens het spelen van een game met PS4 Pro support ten opzichte van een reguliere PS4 game zonder PS4 Pro support.

Geldt overigens niet voor alle games met PS4 Pro support maar wel voor het merendeel.

Hij blijft ook stil tijdens het spelen van een reguliere PS4 game zonder Pro support in boost mode.

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:41:
[...]

Ik heb ook wel eens gehoord van mensen dat een nieuwe PS4 de eerste dagen veel herrie kan maken en daarna minder. Iets met koelpasta dat zich nog moet gaan settelen na enkele dagen gebruik.
Maar dit klinkt wel extreem.

P.s. hoor je dit continu ook met digitale games?
Of is dit enkel de eerste 3 minuten na opstarten van een game met disc?

Ook handig om te weten wat je op dat moment aan het doen was. Was je een game aan het spelen terwijl je dit was aan het opnemen?
Of maakt je PS4 dit geluid al direct in het hoofdmenu terwijl er nog geen game/applicatie is opgestart en op de achtergrond draait?
Kan niet echt zeggen dat de PS4 (Slim) veel herrie maakt en ik heb hem nog niet gek lang. Is natuurlijk subjectief. Ik vergelijk het met m'n oude PS3 en die maakt echt veel meer geluid. Misschien dat het ook aan de game-disc kan liggen, dat de console met een disc wat meer moeite heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
[...]

Sowieso heb jij een kast die mij lijkt dicht te zitten aan achterzijde, dus warme lucht aan achterkant ps4 komt vast te zitten en op gegeven moment gaat de ps4 de warme lucht weer opzuigen waardoor de temperatuur van het apparaat gaat stijgen. Ik zou kijken of je een ventilator aan achterzijde van je meubel kan monteren voor wegwerken warme lucht.
Maar nogmaals kan ook gewoon donker zijn maar lijkt me een gesloten achterzijde van de kast/meubel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 23:19
[...]

Terug sturen! Ik heb zelf ook sinds December de Slim en die hoor ik nauwelijks. Dat ding is muisstil. Heb er ROTR en Titanfall 2 op uitgespeeld en merk qua geluid niet eens dat dat ding aan staat. Het geluidsniveau op jouw filmpje heb ik nog nooit meegemaakt op mijn Slim. Ik kan niet goed zien hoeveel ruimte je PS4 heeft, maar heeft dat ding wel genoeg ruimte om te ventileren? Die van mij staat overigens ook in mijn tv-meubel (bovenop mijn receiver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:23:
Wie? Ik heb wellicht iets gemist. Rocksteady?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Gisteravond m'n eerste avond Horizon gedaan :D Fantastisch! Ik speel met een headphone die 2 mini jack kabeltjes gebruikt (1 voor geluid, 1 voor microfoon). Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om een soort verloopkabeltje te kopen zodat ie naar 1 mini jack loopt en in m'n controller past?

Heeft iemand hier ervaring mee? Heb wel beetje naar kabeltjes gekeken maar ik weet niet of je daarmee zowel audio + mic mee kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:34:
Gisteravond m'n eerste avond Horizon gedaan :D Fantastisch! Ik speel met een headphone die 2 mini jack kabeltjes gebruikt (1 voor geluid, 1 voor microfoon). Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om een soort verloopkabeltje te kopen zodat ie naar 1 mini jack loopt en in m'n controller past?

Heeft iemand hier ervaring mee? Heb wel beetje naar kabeltjes gekeken maar ik weet niet of je daarmee zowel audio + mic mee kan doen...
Ik weet niet of een 2-naar-1 verloopje werkt naar je controller.. Wat sowieso wel werkt, is een dual Mini-jack naar USB verloopje naar je PS :)

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB16yJ5LXXXXXbMXXXXq6xXFXXX8/Logitech-font-b-USB-b-font-Sound-Card-font-b-USB-b-font-to-3-5mm.jpg

Dus best kans dat een verloopje naar je controller ook werkt :)
(Ik ga er wel van uit, aangezien het meegeleverde oortje/mic van Sony ook zo werkt..)

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/XDfgM.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 08-03-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij gewoon normaal mijn slim doet het zelfde namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

MitchellHearth schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:34:

Werkt prima, mijn headset heeft zo'n verloopkabeltje bijgeleverd en daarmee kan ik hem zonder problemen op de controller aansluiten als ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
Heb bijna elke PS4 uitvoering wel in huis gehad en de slim is bijna onhoorbaar stil , zet dat ding eens vrij , hij stikt gewoon heb ik het idee :D

Hoe dan ook zo hoort die niet te klinken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
De laatste dag om de goede en mooie platformer Unravel aan te schaffen voor € 4,99. Echt een aanrader!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Phase schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:08:
[...]

Werkt prima, mijn headset heeft zo'n verloopkabeltje bijgeleverd en daarmee kan ik hem zonder problemen op de controller aansluiten als ik wil :)
Hmm heb de HyperX Cloud headset en zie nu idd dat in de doos als het goed is gewoon zo'n kabeltje moet zitten. Thuis maar ff de doos opzoeken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

MitchellHearth schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Hmm heb de HyperX Cloud headset en zie nu idd dat in de doos als het goed is gewoon zo'n kabeltje moet zitten. Thuis maar ff de doos opzoeken 8)7
hahaha, dat komt wel goed dus want raad eens welke headset ik heb? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Firmware 4.50 bevat optie om je primaire PS4 op afstand te deactiveren'

Handig voor de mensen die dat nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer komt de firmware?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Ik denk dat dit toch echt met Shadow of War te maken heeft welke van de week is aangekondigd. Staat ook in het artikel als mogelijke kandidaat genoemd.
Er is zelfs al in een teaser 'trailer' aangegeven dat vandaag op 8 maart de gameplay reveal trailer zal verschijnen voor die game.
Helaas dus geen Batman maar wel gelukkig Shadows of War (Shadows of Mordor 2)
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:36:
'Firmware 4.50 bevat optie om je primaire PS4 op afstand te deactiveren'

Handig voor de mensen die dat nodig hebben.
Dit kon toch altijd al via de Sony Website?
En ik neem aan dat wanneer je op 'afstand' je console wilt deactiveren als primary dit los staat van een firmware update op je console :+

[ Voor 90% gewijzigd door ThaBEN op 08-03-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASAP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

ThaBEN schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Ik denk dat dit toch echt met Shadow of War te maken heeft welke van de week is aangekondigd. Staat ook in het artikel als mogelijke kandidaat genoemd.
Er is zelfs al in een teaser 'trailer' aangegeven dat vandaag op 8 maart de gameplay reveal trailer zal verschijnen voor die game.
Rond 3 uur zullen de eerste gameplay video's online komen.
Coming up on Giant Bomb
Unfinished: Middle-earth: Shadow of War 03/07/2017
VIDEO ON MAR 08, 2017 03:00 PM
http://www.giantbomb.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klor schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Rond 3 uur zullen de eerste gameplay video's online komen.

[...]
http://www.giantbomb.com/
3PM onze tijd? Of Pacific? Of Eastern?
Pagina: 1 ... 38 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!