Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Purehz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:05:
Playstation Plus jaarabonnement nu in de aanbieding bij bol.com voor 43 euro ipv 50 euro

https://tweakers.net/pric...65-dagen-(nederland).html
Reactie ook maar dubbelposten dan: ;)
€39,98 bij Gamemania deze week (alleen offline verkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
ralph075 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Reactie ook maar dubbelposten dan: ;)
€39,98 bij Gamemania deze week (alleen offline verkoop)
Uiteraard ook een optie en zeker goedkoper als je toevallig in de stad bent/woont.
Maar voor mij zit er geen Gamemania in de buurt dus ben ik aan benzine- en parkeerkosten al meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PS4 Pro patch is er nu voor Homefront: The Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Bij Wehkamp is Plus ook goedkoper, kom je uit op 44,- geloof ik.
GM blijft in dit geval het goedkoopste, maar die hebben nog altijd geen webshop...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:12:
Cool. En merk je veel verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

dutchgio schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:17:
Bij Wehkamp is Plus ook goedkoper, kom je uit op 44,- geloof ik.
GM blijft in dit geval het goedkoopste, maar die hebben nog altijd geen webshop...
€44? Oh dan wordt het interessant. Kreeg vanuit Wehkamp een kortingscode van €7,50 (welkom) als nieuwe klant. Wellicht dat iemand anders daar ook zijn voordeel mee kan doen?

Zit er aan zo'n PS Plus abonnement overigens een bepaalde THT om hem te activeren? Want ik heb Plus namelijk nog niet direct nodig, want ik ben al goed voorzien van games momenteel. De 365 dagen kan ik bij wijze van ook over 2 maanden in laten gaan?

[ Voor 23% gewijzigd door Gim op 06-03-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:34:
Cool. En merk je veel verschil?
Het loopt soepeler tot nu toe.

Het is wachten op framerate tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:37:
[...]

Het loopt soepeler tot nu toe.

Het is wachten op framerate tests.
Framerate test? Je merkt toch zelf wel of er verbetering is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gim schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:34:
[...]

€44? Oh dan wordt het interessant. Kreeg vanuit Wehkamp een kortingscode van €7,50 (welkom) als nieuwe klant. Wellicht dat iemand anders daar ook zijn voordeel mee kan doen?

Zit er aan zo'n PS Plus abonnement overigens een bepaalde THT om hem te activeren? Want ik heb Plus namelijk nog niet direct nodig, want ik ben al goed voorzien van games momenteel. De 365 dagen kan ik bij wijze van ook over 2 maanden in laten gaan?
Die welkom code werkt alleen niet bij elk nieuwe account, geen idee waar dat aan ligt. Wel een goede om te combineren met de aanbieding inderdaad.

Je kunt m gewoon invoeren, de 12 maanden Plus komt dan bij je huidige Plus op. Daar hoef je dus niet mee te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 06-03-2017 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelt hij dat hij nu nog geen PS Plus heeft en voorlopig alleen offline games speelt.
Hij wil hem daarom pas over twee maanden activeren. Voor zover ik weet zit er geen houdsbaarheid datum op waavoor je hem moet activeren. Ik heb er zelf ooit eentje ook pas na 4,5 weken geactiveerd en dat ging zonder problemen.
Gim schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:34:

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

dutchgio schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:15:
[...]

Die welkom code werkt alleen niet bij elk nieuwe account, geen idee waar dat aan ligt. Wel een goede om te combineren met de aanbieding inderdaad.

Je kunt m gewoon invoeren, de 12 maanden Plus komt dan bij je huidige Plus op. Daar hoef je dus niet mee te wachten.
Ik heb momenteel geen Plus, heb ook nog nooit Plus gehad :P Althans, volgens mij zat er alleen bij de Slim 1TB bundel een 3 maanden Plus abo, niet bij de €188 deal.

Eigenlijk een soort try-out abo voor me nu 8) Had er iets bij van, nu goedkoop aanschaffen en activeren zodra ik er echt gebruik van ga maken; optimaal gebruik van de 365 dagen.
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:22:
Volgens mij bedoelt hij dat hij nu nog geen PS Plus heeft en voorlopig alleen offline games speelt.
Hij wil hem daarom pas over twee maanden activeren. Voor zover ik weet zit er geen houdsbaarheid datum op waavoor je hem moet activeren. Ik heb er zelf ooit eentje ook pas na 4,5 weken geactiveerd en dat ging zonder problemen.
Precies! Bedankt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Gim op 06-03-2017 14:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Net een PS4 Pro besteld, morgen ophalen! Gelijk Horizon er bij gehaald en vanavond The Last of Us Remaster ophalen. Ben stiekem een die-hard PC gamer (speel veel FPS games) maar merk dat ik toch steeds meer behoefte heb aan wat meer relaxed gamen op de bank voor de TV.

Heb trouwens helemaal geen bijzondere TV (gewoon full HD) maar ben toch voor de pro gegaan vooral omdat ie wat meer toekomstbestendig is, mocht ik later nog wel voor een 4K UHD TV gaan bijvoorbeeld.

Kan niet wachten om hem morgen op te halen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
Mauz1978 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 07:33:
Vraagje: worden pro patches standaard gedownload, of moet je die speciaal aanklikken? Google biedt niet echt een antwoord.
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 07:59:
Die worden vanzelf gedownload net als andere updates.
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 13:12:
Als de Pro patches automatisch gedownload worden, is het dan noodzakelijk dit voor elk spel te gaan melden hier?
Geen flame, gewoon een oprechte vraag.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gim schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:24:
[...]

Ik heb momenteel geen Plus, heb ook nog nooit Plus gehad :P Althans, volgens mij zat er alleen bij de Slim 1TB bundel een 3 maanden Plus abo, niet bij de €188 deal.

Eigenlijk een soort try-out abo voor me nu 8) Had er iets bij van, nu goedkoop aanschaffen en activeren zodra ik er echt gebruik van ga maken; optimaal gebruik van de 365 dagen.

[...]

Ik zie het nu ja, verkeerd gelezen. :)
Voor zover bekend zit er geen houdbaarheidsdatum op. Ik zou er geen jaren mee wachten maar 2 maanden moet prima kunnen, dat heb ik zelf ook wel eens gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Toch nog goede reviews voor Wildlands. Best bijzonder, want deze game leek toch wel behoorlijk tegen te vallen. Als ik het mag vergelijken met The Division, had ik daar toch een veel beter gevoel bij. Ik wacht het allemaal nog even af. Voor ING klanten is hij voor weinig in de rentepuntenwinkel te vinden. Qua doorverkoop moet hij nog wel 35.- op kunnen leveren, dus je kan hem gratis proberen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
dvdkiwi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:26:
[...]

[...]

[...]

Als de Pro patches automatisch gedownload worden, is het dan noodzakelijk dit voor elk spel te gaan melden hier?
Het kan handig zijn voor mensen die de game wel hebben maar niet actief spelen en wachten op de pro patch. Of mensen die wachten met kopen ivm pro patch. Patches worden maar voor een aantal actieve games automatisch geinstalleerd btw. Ala je dus veel games hebt kan een oudere niet vaak gespeelde game niet zelf patchen.

Plus nu ik weet dat de patch er is ga ik hem mogelijk ook halen als inderdaad blijkt dat het veel verbeterd is.
Dus ja ik vind het nuttige info..

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 06-03-2017 14:57 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:26:
Sommige mensen wachten op een Pro patch voor een bepaald spel zoals hierboven is bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:35:
Toch nog goede reviews voor Wildlands. Best bijzonder, want deze game leek toch wel behoorlijk tegen te vallen. Als ik het mag vergelijken met The Division, had ik daar toch een veel beter gevoel bij. Ik wacht het allemaal nog even af. Voor ING klanten is hij voor weinig in de rentepuntenwinkel te vinden. Qua doorverkoop moet hij nog wel 35.- op kunnen leveren, dus je kan hem gratis proberen :p
Ik ben ook benieuwd. Was zelf ook sceptisch. Heb de open beta overigens niet gespeeld uiteindelijk. Wel gedownload maar niet van gekomen. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
Uit nieuwsgierigheid : zijn er ook mensen die Horizon niet tof vinden ? Ik hoor en lees niks negatiefs eigenlijk ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:22:
Ik heb momenteel geen Plus, heb ook nog nooit Plus gehad :P

Als je nog geen account hebt, kun je eerst ook nog het gratis proefabo nemen van 14 dagen, toch? Dan kun je nog twee weken langer wachten voor je je betaalde Plus activeert. Of de aanbieding van 1 maand voor €0,99.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 06-03-2017 15:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Treevium schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:22:
Uit nieuwsgierigheid : zijn er ook mensen die Horizon niet tof vinden ? Ik hoor en lees niks negatiefs eigenlijk ....
Vraag maar aan Dennis! hij heeft slechts 1 trophy te pakken, dus ik vermoed dat hij dood ging bij de eerste tijger die hij tegen kwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 10:52
Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:24:
[...]

Vraag maar aan Dennis! hij heeft slechts 1 trophy te pakken, dus ik vermoed dat hij dood ging bij de eerste tijger die hij tegen kwam :D
Dennis is denk ik druk met de nieuwe Zelda. Althans ik dacht dat ik hem in het Zelda topic zag posten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

'PlayStation 4 firmware 4.50 verschijnt hoogstwaarschijnlijk morgen'

Goed nieuws voor mensen die niet in de beta zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

maukoo schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:26:
[...]

Dennis is denk ik druk met de nieuwe Zelda. Althans ik dacht dat ik hem in het Zelda topic zag posten.
Dat zijn er meer. Ik wilde eigenlijk aan Horizon beginnen maar toen herinnerde ik me dat ik een Switch pre-order had. Speel bewust eerst Zelda zodat die graphics niet teveel pijn aan mijn ogen doen nar Horizon in 4K - HDR ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:29:
'PlayStation 4 firmware 4.50 verschijnt hoogstwaarschijnlijk morgen'

Goed nieuws voor mensen die niet in de beta zaten.
En wat zijn de veranderingen t.o.v. vorige firmware versie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:24:
De Nintendo Switch en Zelda combo kwam ertussen.
Toevallig vandaag een paar tigers gekilled in Horizon.

Conclusie: Gamen is een drukke hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Er is ook weinig op aan te merken, tuurlijk zijn er punten van kritiek het is echt geen perfecte game. Maar overall hebben ze echt wel wat moois neergezet: Grafisch zeer mooi voor een open wereld game, verhaal goed (tot dusver), gameplay is niets nieuws maar doet wat het moet doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Chaoss schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:40:
[...]

Er is ook weinig op aan te merken, tuurlijk zijn er punten van kritiek het is echt geen perfecte game. Maar overall hebben ze echt wel wat moois neergezet: Grafisch zeer mooi voor een open wereld game, verhaal goed (tot dusver), gameplay is niets nieuws maar doet wat het moet doen.
Klopt , maar meestal is er wel een groot minpunt of wat anders , ik heb tot nu toe niet echt wat op te merken , ziet er niet alleen waanzinnig uit maar speelt ook top en de besturing is lekker direct , echt heerlijk , geen inkakkende framerate of ander gestotter , heerlijk .... zo nu hou ik op over Horizon en speel gewoon weer verder :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Het haar oogt vreemd in mijn optiek en de speech opties halen het tempo er een beetje uit. Heb niet het idee dat het verschil maakt of je alle vragen stelt. Ze hadden dit dus net zo goed in de gewone dialoog kunnen stoppen in plaats van een Bethesda RPG stijl aan te houden. Verder is dit gewoon de gedoodverfde game of the year.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Treevium schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Klopt , maar meestal is er wel een groot minpunt of wat anders , ik heb tot nu toe niet echt wat op te merken , ziet er niet alleen waanzinnig uit maar speelt ook top en de besturing is lekker direct , echt heerlijk , geen inkakkende framerate of ander gestotter , heerlijk .... zo nu hou ik op over Horizon en speel gewoon weer verder :Y)
Lipsync en gezicht animaties is het enige wat me stoort die zijn best wel vaak erg slecht. Verder is de wereld prachtig, enig minpuntje daar op is dat de begroeiing en water niet echt gaat bewegen als je er doorheen loopt. Uncharted 4 deed dit toch een stuk beter.

Maar echt grote nadelen heeft de game niet nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Sinds zaterdag ook een trotse PS4 bezitter!

Geen gezeik meer met exclusives (Nintendo daargelaten) nu ik zowel een Xbox One als een PS4 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
[...]

[...]

Volgens mij is er nu een actie in de ps store voor niet-plus leden. 1 euro voor 1 maand ps plus. Zo kan je de 365 dagen kaart een maandje bewaren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Die 1euro actie moet je wel zelf stop zetten, anders verlengt hij hem voor iets van 7euro per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Purehz schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:34:
En wat zijn de veranderingen t.o.v. vorige firmware versie?
Onder andere:

Externe harddisk support
Een eigen achtergrond instellen
Verbeterde menu's, waaronder het meldingen menu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
Hopelijk hebben ze die ongelofelijk lompe traagheid van de menu's als je een game aan hebt staan op de achtergrond opgelost. Dit lijkt op de pro nog wel erger dan op mijn release ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik ben vooral benieuwd of de Boost modus er inzit, aangezien de gelekte changelog er geen melding van maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 00:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Davith78 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:05:
Ik ben vooral benieuwd of de Boost modus er inzit, aangezien de gelekte changelog er geen melding van maakte.
Denk je dat mogelijk is, wel in de beta maar niet in de final :?
Want dan ga ik niet updaten :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
In de beta kunnen ze functies testen, dat wil niet zeggen dat ze er ook daadwerkelijk komen.
Al lijkt me dat in het geval van de boostmodus geen probleem, daar kunnen ze niet meer omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
SmooK schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:59:
Hopelijk hebben ze die ongelofelijk lompe traagheid van de menu's als je een game aan hebt staan op de achtergrond opgelost. Dit lijkt op de pro nog wel erger dan op mijn release ps4.
Ik snap precies wat je bedoeld , echter op de pro heb ik er goddank helemaal geen last van , ik had een xbox One s en daar was het pas erg , zeker als er een game aan stond .... daar kon ik me echt kapot aan ergeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Onder andere:

Externe harddisk support
Een eigen achtergrond instellen
Verbeterde menu's, waaronder het meldingen menu
\

Boost modus toch ook voor de pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 12:10

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb niks negatiefs over Horizon, maar ik ben 'bang' voor het volgende. Ik ben gek op het spel, maar ben inmiddels level 24, en de main quest is ongeveer nu op level 16. Heb amper level 25 quests en nog een paar level 12. Dan ben ik bang dat het te makkelijk wordt. Hoewel ik dat nog niet ervaar en snel dood kan gaan als ik niet oplet (heb geen armour tunic, maar een cloaked/niet zien tunic, dat maakt het verschil wellicht), heb ik momenteel toch tijd genoeg een enemy te evalueren en dan de juiste strategie toe te passen. Ben ik overleveled, of gewoon goed bezig? Hmmm... maar prachtig spel, regelmatig dat ik even stop om de omgeving in me op te nemen...

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 06-03-2017 17:48 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:34:
Boost modus toch ook voor de pro?
Zit wel in de beta inderdaad.

Ik noemde gewoon de drie meest gewilde nieuwe functies.

Er zit nog veel meer nieuws in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
Mauz1978 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:46:
[...]

Ik heb niks negatiefs over Horizon, maar ik ben 'bang' voor het volgende.
(...)
Blij om dit te horen. Want waarom moet een goed spel per se moeilijk zijn?
Ook wel eens lekker om gewoon een spel door te spelen zonder je al te veel zorgen te maken toch ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 12:10

Mauz1978

Console War Veteran

dvdkiwi schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:55:
[...]

Blij om dit te horen. Want waarom moet een goed spel per se moeilijk zijn?
Ook wel eens lekker om gewoon een spel door te spelen zonder je al te veel zorgen te maken toch ;)
Zeker niet. Maar begrijp me goed, het is nog steeds een uitdaging! Met machines is het echt een uitdaging te blijven leven. Ook is het genieten als je een hele banditcamp ge-stealthkilled heb haha maar teveel walkover zou ik niet leuk vinden, maar dat is het (nog) niet...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik kan zeker niet zeggen dat HZD makkelijk is , ik weet niet of iemand bepaalde side quests heeft gedaan wat te maken heeft met zonnen en jagen (zal niet spoilen) maar damn wat zijn die lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand for honor al gespeeld? Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Laatst online: 14-02 14:26
Treevium schreef op zondag 5 maart 2017 @ 19:52:
[...]

Heb ik ook al ... doe alles voor ik met de main story verder ga ... ben wel benieuwd hoeveel PS4's er verkocht worden mede dankzij Horizon , is toch een onvervalste system seller dit ... en die zijn zeldzaam tegenwoordig
Heb op Facebook al 2 "vrienden" gezien die de PS4 Pro horizon pack hadden gescored ;)
Samsung UE55HU7500. Wel 4K maar sinds ik de pro hebt wil ik toch echt een 65 inch hebben. Zit er 4/5 meter van af. Ga er nu op de bureaustoel maar voor zitten 😝. Wil geen detail missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Sbakker1982 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 19:53:
Iemand for honor al gespeeld? Is dat wat?
Ik ben ook benieuwd. Sinds een paar jaar mijd ik alles waar het logo van Ubisoft op plakt, maar dit ziet er nog wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Laatst online: 14-02 14:26
edit: removed doublepost

[ Voor 90% gewijzigd door TerrorJaap op 06-03-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zou wel fijn zijn die nieuwe firmware. Meer dan welkom in ieder geval als die VR improvements er ook in zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Geteisem op 06-03-2017 20:13 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

Mauz1978 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:46:
[...]

Ik heb niks negatiefs over Horizon, maar ik ben 'bang' voor het volgende. Ik ben gek op het spel, maar ben inmiddels level 24, en de main quest is ongeveer nu op level 16. Heb amper level 25 quests en nog een paar level 12. Dan ben ik bang dat het te makkelijk wordt. Hoewel ik dat nog niet ervaar en snel dood kan gaan als ik niet oplet (heb geen armour tunic, maar een cloaked/niet zien tunic, dat maakt het verschil wellicht), heb ik momenteel toch tijd genoeg een enemy te evalueren en dan de juiste strategie toe te passen. Ben ik overleveled, of gewoon goed bezig? Hmmm... maar prachtig spel, regelmatig dat ik even stop om de omgeving in me op te nemen...
Je gear, mods en weten hoe je een bepaalde dino moet doden zijn veel belangrijker dan je level in deze game. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 27-09 07:41
Ik vind hem een beetje aan de korte kant. In 2-3 dagen uitgespeeld. Het is niet iets zoals the witcher 3, skyrim of GTA. Waar je weken / maanden zoet mee kan zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Odysseus87 op 06-03-2017 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
SmooK schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:51:
Het haar oogt vreemd in mijn optiek en de speech opties halen het tempo er een beetje uit. Heb niet het idee dat het verschil maakt of je alle vragen stelt. Ze hadden dit dus net zo goed in de gewone dialoog kunnen stoppen in plaats van een Bethesda RPG stijl aan te houden. Verder is dit gewoon de gedoodverfde game of the year.
Vind het ook een geweldige game. Zou wat mij betreft zeker een kandidaat zijn voor goty. Maar heb echter ook paar uur Zelda gespeeld en die lijkt hier nog wel ver over heen te gaan. Klein voorbeeldje: Het simpele feit dat link elke muur op kan klimmen speelt zo ongelooflijk veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
giantgiantus schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:30:
[...]

Vind het ook een geweldige game. Zou wat mij betreft zeker een kandidaat zijn voor goty. Maar heb echter ook paar uur Zelda gespeeld en die lijkt hier nog wel ver over heen te gaan. Klein voorbeeldje: Het simpele feit dat link elke muur op kan klimmen speelt zo ongelooflijk veel fijner.
Zelda zou ook op de PlayStation moeten uitkomen ipv dat Nintendo nog consoles maakt ..... mijn zegen hebben ze alvast , de spellen die leuk zijn op een Nintendo systeem zijn meestal op een hand te tellen.... wat ik trouwens echt jammer vind , was er altijd groot fan van , van de spellen nog steeds maar de consoles -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 06-03-2017 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 21:39

The_Worst

Unox

Ik gooi hem waarschijnlijk morgen in de verkoop. Heb het spel bijna blind gekocht maar ik kan niet in het verhaal komen. Het ziet er zeer goed uit maar verder kan het mij weinig boeien. Daarnaast komt de uitbreiding van BF1 volgende week dus daar kan ik mij dan wel weer zoet houden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
The_Worst schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:34:
[...]

Ik gooi hem waarschijnlijk morgen in de verkoop. Heb het spel bijna blind gekocht maar ik kan niet in het verhaal komen. Het ziet er zeer goed uit maar verder kan het mij weinig boeien. Daarnaast komt de uitbreiding van BF1 volgende week dus daar kan ik mij dan wel weer zoet houden.
Dat spel heb ik na de singleplayer in de hoek gesmeten ... vreselijk vond ik de multiplayer

Fijn dat "wij" wel wat te kiezen hebben ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Baelrog schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:28:
[...]

Ik vind hem een beetje aan de korte kant. In 2-3 dagen uitgespeeld. Het is niet iets zoals the witcher 3, skyrim of GTA. Waar je weken / maanden zoet mee kan zijn.
Als je 3 dagen dag en nacht kan no-lifen misschien.

En alsof iedereen daar op zit te wachten. In de tussentijd zijn er alweer nieuwe games die ik dan wil spelen.

Ik heb inmiddels een uur of 25 in HZD zitten en zit pas aan het begin van de main quest en heb echt nog maar een klein stukje van de map open gespeeld. Ik denk dat ik met groot gemak over de 50/60 uur heen ga. Dat vind ik toch vrij lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chaoss schreef op maandag 6 maart 2017 @ 15:51:
[...]

Lipsync en gezicht animaties is het enige wat me stoort die zijn best wel vaak erg slecht. Verder is de wereld prachtig, enig minpuntje daar op is dat de begroeiing en water niet echt gaat bewegen als je er doorheen loopt. Uncharted 4 deed dit toch een stuk beter.

Maar echt grote nadelen heeft de game niet nee.
Wat mij stoort, is dat een Nederlandse gamestudio je uit 4 talen laat kiezen om je game te spelen, maar ze geen goede Nederlandse stemacteurs hebben ingehuurd om ook een Nederlandstalige versie neer te zetten. Die miste ik overigens bij Uncharted 4 ook. Die NL-versies van U1 t/m 3 waren briljant en hartstikke leuk. Dat had Naughty Dog gewoon weer moeten doen én ik vind dus ook dat Guerrilla hier een steek heeft laten vallen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar in de genoemde games haal je makkelijk het dubbele, dus dan klopt die conclusie wel.
Dat niet iedereen daar op zit te wachten staat daar los van.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cardwizard
Jorgen schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:16:
[...]

Wat mij stoort, is dat een Nederlandse gamestudio je uit 4 talen laat kiezen om je game te spelen, maar ze geen goede Nederlandse stemacteurs hebben ingehuurd om ook een Nederlandstalige versie neer te zetten. Die miste ik overigens bij Uncharted 4 ook. Die NL-versies van U1 t/m 3 waren briljant en hartstikke leuk. Dat had Naughty Dog gewoon weer moeten doen én ik vind dus ook dat Guerrilla hier een steek heeft laten vallen.
Van mij mogen ze die Nederlandse stemmen verbieden , vre-se-lijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:16:
Maar in de genoemde games haal je makkelijk het dubbele, dus dan klopt die conclusie wel.
Dat niet iedereen daar op zit te wachten staat daar los van.
Nee, want ik red de 60 uur niet in 3 dagen en los daarvan vind ik lengte niet een plus- of minpunt.
Jorgen schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:16:
[...]

Echt? Ik vind dat altijd volstrekt belachelijk klinken en ben blij dat ze hun tijd ergens anders aan besteed hebben. Dat de studio in NL staat, heeft er natuurlijk weinig mee te maken. Zo significant zal de game hier in verhouding niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik begrijp überhaupt niet waarom developers de moeite nemen om een game naar het Nederlands te dubben. We ondertitelen hier toch sowieso alles dus dan lijkt me dat meer dan genoeg behalve als het voor kleine kinderen is natuurlijk. In Uncharted 4 zaten trouwens gewoon Nederlandse stemmen,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07
Zojuist lopen de credits van Horizon Zero Dawn over het scherm heen. Wat een ongelofelijk sterke titel. Beste game op de PS4 voor mij persoonlijk (en ik heb zowat elke exclusive wel gedaan en de meeste multiplats ook wel). Serieus wat een mooi verhaal, mooie setting en prima gameplay. Iets uitdagender dan ik gewend ben (al had ik het niet helemaal handig aangepakt wat iets meer frustratie gaf dan nodig was).

Wat me vooral opvalt, en iets wat ik erg kan waarderen, is dat de game niet vaag blijft. Soms heb je van die games die nooit echt antwoorden geven, maar wel de vragen blijven opstapelen. Deze game heeft eigenlijk alles wel beantwoord. Vooral toen halverwege de game ineens een stuk kwam met veel antwoorden, ben ik door gegaan tot de missie klaar was. Daardoor dus om 3 uur naar bed toe gegaan. Wilde gewoon zo graag weten hoe het allemaal zat. En vervolgens geweldig over gedroomd natuurlijk :P
Ik dacht nog. Oh dat is vast een korte missie. Mooi niet dus _O-

Dat het een Nederlandse studio is, is een grote plus. Misschien waardeer ik hem daarom nog iets meer. Maar zelfs zonder was het wel een dikke 10 geweest. Ik weet niet wat de rest van het jaar gaat brengen, maar ik kan me zomaar voorstellen dat dit mijn game van het jaar wordt. Wat een toptitel.

Qua duur vond ik hem overigens prima zat. Heb aardig wat zij-missies gedaan en zit op zo'n 40 uur denk ik (misschien nu 42 uur met de credits erbij lol). Al kan ik nog wel best wat zaken doen. Heb (ook wat bewust) enkele zaken over geslagen om gewoon post-credits te gaan doen. Ik denk dat ik er met betere gear e.d. wat meer plezier aan beleef.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2017 00:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik had zaterdag mijn oude PS4 gewiped met het idee dat mijn savegames toch wel in de cloud staan. Zou ik vanavond wat savegames downloaden, blijken er maar een paar (oudere) in cloud te staan :/

Geen idee wat daar mis gegaan is, kan me niet voorstellen dat ik dat bewust uitgezet heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Niet toevallig aan het accountsharen met iemand? Hij auto-upload namelijk alleen maar je van primaire account. Ik heb voor het wipen van mijn oude ps4 voor de zekerheid een een manuele upload van al mijn savegames gedaan.

[ Voor 72% gewijzigd door RaijRaij op 07-03-2017 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 20:32
Garantie claim kan dat gewoon met serienummer ? Wil pro overnemen maar deze is zonder factuur.. Wat is me kan herinner van de ps3 gaat garantie geloof ik via serie nummer ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kleine mijlpaal, de grens van 100 (fysieke) spellen bereikt voor de PS4 :+

Als het goed is vandaag drie andere games binnen. Nog even afwachten of de patch vandaag komt, stiekem wel benieuwd naar en dan met de name de boost modus. En wie weet wat FW 2.50 voor de PSVR doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
k1978 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 06:54:
Garantie claim kan dat gewoon met serienummer ? Wil pro overnemen maar deze is zonder factuur.. Wat is me kan herinner van de ps3 gaat garantie geloof ik via serie nummer ..
Mijn broer moest een paar jaar terug nog een factuur mee sturen. De PlayStation 3 die hij opstuurde had waarschijnlijk lang in een magazijn gestaan, want ze zeiden in eerste instantie dat de garantie verlopen was, maar met de factuur toch mogelijk.

Nu zal dat bij de PlayStation 4 Pro wel meevallen (nog niet zo lang op de markt).
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:56:

Als het goed is vandaag drie andere games binnen. Nog even afwachten of de patch vandaag komt, stiekem wel benieuwd naar en dan met de name de boost modus. En wie weet wat FW 2.50 voor de PSVR doet.
PS4 Firmware 4.50 of PSVR Firmware 2.40? Volgens mij is van 2.50 nog geen sprake.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 07-03-2017 08:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:00:
[...]

[...]

PS4 Firmware 4.50 of PSVR Firmware 2.40? Volgens mij is van 2.50 nog geen sprake.
In de war met beiden inderdaad. Ik heb nog wel een issue met die PSVR; tijdens het gamen valt soms het beeld ineens weg en moet de bril "herstart" worden voor ik weer beeld heb. Dat beperkt zich meestal tot één keer in een sessie, maar het is wel storend als je bijv. net in RE7 op de vlucht bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jumpman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:00:
[...]

Mijn broer moest een paar jaar terug nog een factuur mee sturen. De PlayStation 3 die hij opstuurde had waarschijnlijk lang in een magazijn gestaan, want ze zeiden in eerste instantie dat de garantie verlopen was, maar met de factuur toch mogelijk.

Nu zal dat bij de PlayStation 4 Pro wel meevallen (nog niet zo lang op de markt).

[...]

Het is inderdaad 2.40 voor PSVR.

- Verbeterd beeld tijdens cinema mode
- 3D Blu Ray ondersteuning.

Overigens kan ik iedereen aanraden met een PS4 Pro direct boost mode te activeren zodra 4.50 beschikbaar is. Verschillende games met en zonder boost mode getest en de verschillen zijn duidelijk merkbaar. Met name in The Witcher 3, die ik nu veel speel, is de framerate stabiel zonder framedrops met boost mode geactiveerd. Als ik boostmode uitschakel en dan door druke steden loop heb ik wel last van framedrops.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:56:

100 fysieke spellen thuis in je collectie? Holy shit! :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:08:
[...]

In de war met beiden inderdaad. Ik heb nog wel een issue met die PSVR; tijdens het gamen valt soms het beeld ineens weg en moet de bril "herstart" worden voor ik weer beeld heb. Dat beperkt zich meestal tot één keer in een sessie, maar het is wel storend als je bijv. net in RE7 op de vlucht bent.
Had ik ook last van, tot ik erachter kwam dat het gebeurt op het moment dat mijn soundbase (op arc hdmi) automatisch uitschakelt (na x tijd geen audio).

Nu zet ik de base uit of haal ik de HDMI van de extra VR unit naar de soundbase eruit en ik heb er sindsdien geen last meer van gehad.

Geen idee of dit bij jou ook opgaat natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

SmooK schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:51:
Ik begrijp überhaupt niet waarom developers de moeite nemen om een game naar het Nederlands te dubben. We ondertitelen hier toch sowieso alles dus dan lijkt me dat meer dan genoeg behalve als het voor kleine kinderen is natuurlijk. In Uncharted 4 zaten trouwens gewoon Nederlandse stemmen,
Echt? Dan heb ik niet goed opgelet. Had hem namelijk graag weer in het Nederlands gespeeld.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:09:
[...]

Had ik ook last van, tot ik erachter kwam dat het gebeurt op het moment dat mijn soundbase (op arc hdmi) automatisch uitschakelt (na x tijd geen audio).

Nu zet ik de base uit of haal ik de HDMI van de extra VR unit naar de soundbase eruit en ik heb er sindsdien geen last meer van gehad.

Geen idee of dit bij jou ook opgaat natuurlijk...
Neuh, PS4 (Pro, maar heb het ook op/met m'n andere PS4's) is gekoppeld met HDMI aan een Pioneer VSX-921 welke vervolgens weer aan mijn TV zit. Heb nog wel even met de HDCP instellingen gerommeld, hetgeen het leek te verbeteren...maar ik heb met RE7 hier weer meer last van. Zal er nog 's extra induiken als het me écht tegen gaat staan.
LuPo schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:35:
[...]

Nu nog 's een keer iets daadwerkelijk (uit)spelen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 07-03-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Treevium schreef op maandag 6 maart 2017 @ 22:30:
Van mij mogen ze die Nederlandse stemmen verbieden , vre-se-lijk :+
Mee eens met uitzondering van games, zoals Ratchet & Clank, die ook door kinderen gespeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
Vanmiddag de PS4 Pro ophalen! M'n vriendin vroeg me gelijk al of er nog leuke games zijn om samen te spelen (a la "Mario Kart" en dat soort party games). Hebben jullie nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:35:
[...]

Ik zit sinds de PS4 release op hooguit 8. :+

Ik geef er echt niks om en verkoop het meeste weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:47:
Vanmiddag de PS4 Pro ophalen! M'n vriendin vroeg me gelijk al of er nog leuke games zijn om samen te spelen (a la "Mario Kart" en dat soort party games). Hebben jullie nog suggesties?
Worms! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Gim schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:43:
[...]

Mee eens met uitzondering van games, zoals Ratchet & Clank, die ook door kinderen gespeeld worden.
Het hoeft ook helemaal niet weg natuurlijk ook al vind ik het vre-se-lijk ( it's true i hate it ;)

Maak het gewoon selecteerbaar ipv het door je strot te drukken , laat mensen lekker zelf kiezen welke taal audio en/of subs ze willen ipv dat van je systeemtaal af te laten hangen.

Neem bv Duitsland daar zijn games vaak in het Duits audio/teksten en daar is bv dan Engels helemaal niet meer aanwezig in die game , dat is toch (sorry) vre-se-lijk ?

Ik vind dat de originele taal ten alle tijde aanwezig moet zijn in software/games/films etc. en eventuele aanvullingen moeten vrij te kiezen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Is die echt goed? :) Ik heb de eerdere Worms namelijk echt grijs gespeeld op de PC, maar op een gegeven moment ben ik compleet afgehaakt toen er bijvoorbeeld zo'n matige 3D variant kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Hoe is dat "a la Mario kart" -O-

Koop een Switch ipv een Pro , koeiemelken ftw! >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 07-03-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Treevium schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:53:
[...]

Haha het is niet echt vergelijkbaar nee maar toch denk ik wel dat zij dat leuk vindt om samen met mij te spelen. Dus thanks voor de suggestie! Gaat er gewoon om dat het beetje een luchtig spel is die je ff snel tegen/met elkaar kunt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

MitchellHearth schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:55:
Haha het is niet echt vergelijkbaar nee maar toch denk ik wel dat zij dat leuk vindt om samen met mij te spelen. Dus thanks voor de suggestie! Gaat er gewoon om dat het beetje een luchtig spel is die je ff snel tegen/met elkaar kunt doen :P
Of gewoon één van de vele LEGO games? Heb die ook vaak samen gespeeld. Luchtige spellen met humor gebaseerd op één of andere film die je kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gim schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:52:
[...]

Is die echt goed? :) Ik heb de eerdere Worms namelijk echt grijs gespeeld op de PC, maar op een gegeven moment ben ik compleet afgehaakt toen er bijvoorbeeld zo'n matige 3D variant kwam.
Vind ik wel :)

Ontzettend veel hilarische momenten gehad met z'n allen :D
Treevium schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:53:
[...]

Hij zoekt niet perse een racespel.. gewoon een cute partygame voor hem en zn meissie, waarbij ze tegen elkaar/tegelijk kunnen spelen :>

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 07-03-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Inmiddels nog steeds geen bundels voor de PS4 PRO aangekondigd in NL. Ik zag dat deze er al wel zijn in de UK via Amazon.

Weet iemand overigens wanneer de Boost functies voor huidige games live komen? Ik zit niet in de beta, heb wel een 4k TV en wacht eigenlijk totdat zowel de boost functies als de bundels er komen.

[ Voor 4% gewijzigd door trummel op 07-03-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
trummel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:10:
Inmiddels nog steeds geen bundels voor de PS4 PRO aangekondigd in NL. Ik zag dat deze er al wel zijn in de UK via Amazon.

Weet iemand overigens wanneer de Boost functies voor huidige games live komen? Ik zit niet in de beta, heb wel een 4k TV en wacht eigenlijk totdat zowel de boost functies als de bundels er komen.
Dat zijn geen bundels. Amazon verkoopt de ps4 pro gewoon samen met een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Binnenkort komt Yooka-Laylee uit. Die heeft ook multiplayer. Of wellicht iets van de Lego Games?

Deze link is misschien handig: http://screenrant.com/bes...-3-4-coop-games/?view=all

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 07-03-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Iemand die weet wat de code's betekenen bij de pro bv: CUH7000 of CHU7016 ??

Trouwens sony gebeld en garantie kan geclaimd worden via serie nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jackbox, Singstar, Trivial Pursuit, alle LEGO games.

Speel zelf vaak met m'n vrouw de Lego spellen in ieder geval, co-op. De ene is leuker dan de ander maar ook subjectief, want bijv. Marvel vinden we beiden niets aan en Harry Potter of Jurassic Park wel. Nu met de laatste bezig, als die klaar is ga ik 's kijken of Dimensions nog wat te bieden heeft. Vandaag is Lego Worlds uit, weet alleen niet zeker of die ook co-op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
singstar hehe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
FYI: MediaMarkt gaat net onder Bol zitten, nu een jaar Plus voor 42,-:
https://www.mediamarkt.nl...-playstation-1409843.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:25

MonkeySleeve

It's just Monkey business

LittleBigPlanet 3!

Ideaal om met max 4 man op de bank te spelen, leuke levels te doorlopen, je Sackboy/Sackgirl aankleden met gekke kostuums en als je de singleplayer zat bent zijn er nog miljoenen levels die door andere mensen zijn gemaakt om te spelen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
MonkeySleeve schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:35:
[...]

LittleBigPlanet 3!

Ideaal om met max 4 man op de bank te spelen, leuke levels te doorlopen, je Sackboy/Sackgirl aankleden met gekke kostuums en als je de singleplayer zat bent zijn er nog miljoenen levels die door andere mensen zijn gemaakt om te spelen :D
Indien je PS+ hebt is deze gratis op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
MonkeySleeve schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:35:
[...]

LittleBigPlanet 3!

Ahhh dat is wel een goeie! Zie dat ie ook gratis is deze maand dus dat is helemaal top. De rest ook bedankt voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchellHearth schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Ahhh dat is wel een goeie! Zie dat ie ook gratis is deze maand dus dat is helemaal top. De rest ook bedankt voor de tips _/-\o_
Ik zou maar heel hard opschieten want over 1 a
2 uurtjes worden ze vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
Nieuwevolger schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:43:
[...]

Ik zou maar heel hard opschieten want over 1 a
2 uurtjes worden ze vervangen.
Heb hem net "aangeschaft", kan ik em mooi vanavond downloaden. Dus na vandaag komen er weer nieuwe games op te staan? Lache :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LBP3 was een goeie AAA free game.. deze maand worden ze geloof ik vrij 'meh' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
poor Leno schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:49:
LBP3 was een goeie AAA free game.. deze maand worden ze geloof ik vrij 'meh' :/
Tearaway Unfolded is verrassend leuker dan het op het eerste gezicht lijkt. Vooral als je daadwerkelijk je eigen foto's gebruikt in de game. Zo draagt mijn character een rugzak met daarop een grote foto van mijn hond O+

[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 07-03-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49
LBP3 ook nog maar ff snel aangeschaft via de store op mn werk! :)

psn: HertogJack

Pagina: 1 ... 37 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!