Acties:
  • +5 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 10:50

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/u4-FCsiF5x4/maxresdefault.jpg

In Horizon Zero Dawn speelt de speler als de jager Aloy (Ashly Burch) in een post-apocalyptische wereld rond het jaar 3000. De aarde is dan al voor lange tijd verlaten door mensen en wordt geheerst door gemechaniseerde wezens. Aloy heeft onderdelen van de overige wezens nodig om te overleven, en gebruikt voornamelijk haar pijl en boog om deze te verkrijgen.

Ontwikkelaar: Guerrilla Games (Nederland)
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre(s): Action / RPG
Speelmodus: Single Player only
Platform: PlayStation 4, PC

Horizon Zero Dawn komt in Nederland uit op woensdag 1 maart 2017 op de PS4. De PC versie is op 7 augustus 2020 uitgekomen.
Er verschijnen twee versies in de winkels, de normale versie en een Collector's Edition. Bij deze Collector's Edition krijg je ook een aantal bonussen. Dit zal o.a. 3 outfits voor Aloy zijn:
Nora Lookout outfit – adds 20 stealth
Carja Storm Ranger – 10% resistance to melee and ranged attacks
Banuk Trailblazer – 5% resistance to corruption, fire, freeze and stun

Op de PS4 Pro komt de game pas echt tot zijn recht met geavanceerde graphics, 4K en HDR ondersteuning.

In 2020 is door Sony aangekondigd dat de game ook naar PC zal komen, de PC versie is op 7 augustus 2020 uitgekomen.

Preview van Tweakers
Aankondiging Horizon Zero Dawn op E3 2015
Hands on Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://www.bright.nl/sites/default/files/content/images/2016/01/02/horizon-zero-dawn-screen-n15_0.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://static.trustedreviews.com/94/0000388b3/1189_orh370w630/horizon-zero-dawn.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static4.gamespot.com/uploads/original/1365/13658182/3079323-horizonzerodawn_e32016_grazer_1465873571.jpg
Afbeeldingslocatie: https://resources.budgetgaming.nl/boxarts/117172_Y7LueTs.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/5dln-xQGqnc/maxresdefault.jpg

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RRQDqurZJNk]

Horizon Zero Dawn
Wikipedia

[ Voor 15% gewijzigd door s0kkie op 10-08-2020 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-05 23:26
In! Kijk enorm uit naar deze game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 23:31
Ik zit er klaar voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Lijkt me heel vet, alleen vraag ik me af of de Pro (patch denk ik, niet de CE-versie) versie echt veel gedraaid gaat worden.
Er zijn vast nog niet hel veel mensen die nu al een grote (55" met HDR10 scherm, en de goede "game specs" ) 4K TV hebben. De laatste keer dat ik er voor keek (November vorig jaar) waren die best duur nog.
En zoveel keus was er ook niet.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Eindelijk een topic voor aangemaakt, nice! volgens mij wel alleen in het verkeerde subforum RPG toch?

Heb mijn pre order al staan bij bol.com hoop dat hij op de dag ook daadwerkelijk op de mat ligt. :) Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat het alleen hebben van pijl en boog(?) een beetje eentonig gaat worden qua combat maar we gaan het zien

[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 21-01-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ik twijfelde al over welk subforum het moest :p
Het is een actie game met RPG elementen volgens mij dus daarom dacht ik het past meer in dit gedeelte :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
s0kkie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:20:
Ik twijfelde al over welk subforum het moest :p
Het is een actie game met RPG elementen volgens mij dus daarom dacht ik het past meer in dit gedeelte :*)
Ja snap de twijfel hoor, misschien dat een mod het topic kan verplaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koos2009 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:14:
Lijkt me heel vet, alleen vraag ik me af of de Pro (patch denk ik, niet de CE-versie) versie echt veel gedraaid gaat worden.
Er zijn vast nog niet hel veel mensen die nu al een grote (55" met HDR10 scherm, en de goede "game specs" ) 4K TV hebben. De laatste keer dat ik er voor keek (November vorig jaar) waren die best duur nog.
En zoveel keus was er ook niet.
Wat bedoel je precies? Deze game kan gewoon in de 4K modus gedraaid worden op een 1080p scherm, zoals Tomb Raider, waarbij er supersampling toegepast wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Maar dat heeft dan toch geen enkel voordeel? Das net zoals het laten zien van HD op een videoband of HD audio op een cassettebandje.....
4K moet wel zivhtbaar zijn op dat scherm en als dat scherm FHD is....
Het gaat gewoon niet.
Of je krijg een ferrari wat in feite een opel is met een halfords uitlaat.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koos2009 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:39:
Maar dat heeft dan toch geen enkel voordeel? Das net zoals het laten zien van HD op een videoband of HD audio op een cassettebandje.....
4K moet wel zivhtbaar zijn op dat scherm en als dat scherm FHD is....
Het gaat gewoon niet.
Of je krijg een ferrari wat in feite een opel is met een halfords uitlaat.
Nou je hebt je duidelijk niet echt ingelezen de laatste tijd. Doe dat eerst eens, zou ik zeggen. :)

Tomb Raider ziet er op een Pro echt aanzienlijk beter uit, ongeacht het scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 22-01-2017 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
ik zie weinig liefde voor de game boys, kan toch niet de enige met een handje vol mensen zijn die al een tijd naar dit spel uitkijkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Er is nog weinig bekend om goed te bespreken :p
Wacht maar tot de game uit komt haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ambition88 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:45:
ik zie weinig liefde voor de game boys, kan toch niet de enige met een handje vol mensen zijn die al een tijd naar dit spel uitkijkt? :P
Nope, het is zeker een game die ik sinds de eerste aankondiging in de gaten houd. Vind het gehele concept zeer interessant en ben zeer benieuwd naar het verhaal. Ik ben liever bezig met dit soort spellen dan met BF of COD etc. De laatste Tomb Raider heb ik me ook prima mee vermaakt en daar schijnt ook dit jaar het laatste deel van te komen?

Nee, deze ga ik zeker halen als het eenmaal zo ver is :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Horizon: Zero Dawn - Taipei Game Show Gameplay

Guerrilla Games had echter niet alleen bovenstaande gameplay van de PS4-exclusive meegebracht,
Er zijn ook nog een aantal vragen beantwoord door Art Director Roy Postma en Producer Samrat Sharma.

De wereld van Horizon: Zero Dawn wordt bevolkt door vele NPC's. Sommige van hen kunnen zich aansluiten bij protagonist Aloy om tezamen te strijden. Dat werkt echter ook andersom: Aloy kan zich ook voegen bij NPC's die zelf op missie zijn.

De Broadhead zal niet de enige mount zijn: je kunt ook andere machines gebruiken. Postma wilde alleen niet vertellen of dat ook voor de vliegende machines geldt.

De vijanden in Horizon: Zero Dawn schalen mee met het level van Aloy.
De game van Guerrilla Games doet trouwens leuke zaken, zo opende Sony Interactive Entertainment Asia President Hiroyuki Oda de Taipei Game Show zelfs in een Horizon: Zero Dawn-cosplay. Viva Hollanda, toch?

Bron: http://www.pu.nl/artikele...n-op-de-taipei-game-show/ (het knip en plak gedeelte is wat hoog :>)

[ Voor 3% gewijzigd door Racing-Paradise op 25-01-2017 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verplaatst naar RPG, lijkt me beter. :)

Ik kijk heel erg uit naar de ontvangst van deze game! Als die goed is dan komt die op de lijst met redenen om toch overstag te gaan en een ps4 aan te schaffen ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Jammer van het meeschalen van de enemies, vind het juist mooi om in een gebied te komen en een "oeps hier hoor ik nog niet te zijn" moment te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyran
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-12-2019
Ambition88 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:51:
Jammer van het meeschalen van de enemies, vind het juist mooi om in een gebied te komen en een "oeps hier hoor ik nog niet te zijn" moment te hebben
Ik houd juist van dit soort systemen. Niets zo irritant als alle content willen doen maar het gigantisch "out lvlen" waardoor er eigenlijk geen plezier aan te beleven valt.

Ik ben DAI bijvoorbeeld ook pas gaan spelen toen de mogelijkheid (via DLC/patch etc.) tot scalen werd toegevoegd _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Ambition88 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:51:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat je nog steeds dit soort momenten gaat hebben in HZD. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 06:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Eyran schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:11:
[...]

Ik houd juist van dit soort systemen. Niets zo irritant als alle content willen doen maar het gigantisch "out lvlen" waardoor er eigenlijk geen plezier aan te beleven valt.

Ik ben DAI bijvoorbeeld ook pas gaan spelen toen de mogelijkheid (via DLC/patch etc.) tot scalen werd toegevoegd _/-\o_
Ik zie liever ongescaled totdat je het hoogst haalbare gebied (met dus de hoogste moeilijkheidsgraad) hebt unlocked. Daarna kan de rest van de kaart ook bijtrekken en scalen naar dat niveau en hoger om het weer interessant te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Eyran schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:11:
[...]

Ja opzich is dat natuurlijk zo, maar waarom zou je nu all side quests doen en uren stoppen in het levelen? op meer ontdekken van het verhaal na. Door het meescalen ben je eigenlijk op alle punten in de game ''even sterk'' dat vind ik persoonlijkwel jammer, oh well. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:09
Deze game zou mij kunnen overhalen om een ps4 in huis te halen. Ik heb een 4k tv met HDR. Echter is dit de "niets toevoegende versie". Het scherm is gewoon niet geschikt om HDR goed weer te geven. Hier is de prijs dan ook naar.

Ik twijfel ontzettend tussen een ps4 slim of een ps4 pro. 4k gaming lijkt me top, al zal HDR niets toevoegen in mijn geval. Wat is dan wijsheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:48:
Deze game zou mij kunnen overhalen om een ps4 in huis te halen. Ik heb een 4k tv met HDR. Echter is dit de "niets toevoegende versie". Het scherm is gewoon niet geschikt om HDR goed weer te geven. Hier is de prijs dan ook naar.

Ik twijfel ontzettend tussen een ps4 slim of een ps4 pro. 4k gaming lijkt me top, al zal HDR niets toevoegen in mijn geval. Wat is dan wijsheid.
De normale ps4 kan ook hdr weergeven, dus dat probleem mak verder niet zoveel uit.

Op een 4k scherm geeft de pro natuurlijk een mooier beeld, als je van plan bent hem veel te gebruiken haal je het prijs verschil er wel uit (ongeveer 150 euro). En anders kom je met de normale ps4 ook nog steeds goed uit de voeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:52:
[...]

De normale ps4 kan ook hdr weergeven, dus dat probleem mak verder niet zoveel uit.

Op een 4k scherm geeft de pro natuurlijk een mooier beeld, als je van plan bent hem veel te gebruiken haal je het prijs verschil er wel uit (ongeveer 150 euro). En anders kom je met de normale ps4 ook nog steeds goed uit de voeten.
Ja ik denk dat HDR niet zoveel uitmaakt, op welk model dan ook, aangezien het scherm er niet echt geschikt voor is. Het is de LG 43UH610V. Technisch gezien ondersteunt hij het wel maar in realiteit levert het geen voordeel op.

Verschil op dit moment is 279 tegenover 388 euro. Het is dus maar een verschil van 109 euro. Misschien is dit het wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Deze discussie is meer iets voor het playstation topic, laten we het liever over de game hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
De game heeft vandaag officieel de 'gold' status gekregen!
Nog precies een maandje wachten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.ebgames.com.a...ors-Edition-PlayStation-4
Een beetje vent haalt deze editie natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

De game staat zeker op mijn lijst (normale PS4). Momenteel vermaak ik mij nog met TF2 dus ik weet niet of ik de game op release date koop (aangezien het SP is) of dat ik even wacht tot de prijs iets gezakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 11:51

GrimScythe

Game Addict

Ik heb laatst de LE gepreorderd via Bol.com
Nu zitten daar 2 outfits en 2 bogen bij maar ik vraag me af of deze dan ook verschillende functies hebben, Kon het helaas nog niet echt ergens terugvinden.
Iemand hier die mij daar wat over kan vertellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Dat vraag ik me ook af. Als ik de gameplay zo zie dan kan ik niet heel veel customizable outfitten of wapens ontdekken. Character ziet er over hetzelfde uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik neem aan dat verschillende outfits en wapens andere stats hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyran
Het begint toch wel te kriebelen. Ben altijd een beetje huiverig met betrekking tot Pre Order (nu ook niet gedaan) en ik zal misschien ook even de tech. Analyse van Digital Foundry afwachten. Maar hoop dat dit het volgende Nederlandse pareltje gaat worden

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Over de outfits heb ik in ieder geval een antwoord gekregen van Guerrilla Games.

Nu kijken of ze het over de wapens ook willen vertellen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:41
GrimScythe schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:48:
Over de outfits heb ik in ieder geval een antwoord gekregen van Guerrilla Games.

Nu kijken of ze het over de wapens ook willen vertellen :D
Tja, die pre-order bonussen...1 level later en je hebt al nieuwe betere gear is. Heb me daar al een paar keer door laten overhalen om een SE editie te bestellen, maar dat doe ik niet meer. Benieuwd of onze hollandsche vrienden hier anders mee omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Xecuter NL schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Tja, die pre-order bonussen...1 level later en je hebt al nieuwe betere gear is. Heb me daar al een paar keer door laten overhalen om een SE editie te bestellen, maar dat doe ik niet meer. Benieuwd of onze hollandsche vrienden hier anders mee omgaan.
Dat kan, al moet ik zeggen dat de reden dat ik deze edities koop gewoon meer is omdat graag speciale editites heb.

Tevens heb ik een paar afbeeldingen gevonden van de map en naar mijn idee deze is wel erg groot.
Volgens Guerrilla Games heeft de gehele map een eigen eco systeem en zou deze dus vol leven moeten zitten.
Ik ben benieuwd hoe goed ze dit gelukt is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y7TTR1LxZWVNR4FQuDQBN1jq/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dIUhpe4qnWkVfbYGoON6VQwO/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EAkEoeww3RNA6faz7PQRtjQ4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aBhBHLHJ4hbngeiJGzlPR2u6/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nuGW84X0wwSSfh7kn2jKHGKz/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4px1CgIJyzjNTouHb6Zeo9dU/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f3bsGyDz28o9mgkTRFjjMBci/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 16:14
Grootte van de map zegt niks :) Is er ook genoeg te doen, dat is de vraag

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

corset schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:28:
Volgens Guerrilla Games wel, maar zelf ben ik er ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:28:
Ik vind het zelf wel meehelpen in de immersie. De map van GTA 5 vind ik gevoelsmatig persoonlijk bijvoorbeeld relatief klein waardoor ik het bij die game allemaal maar moeilijk kan geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 16:14
GrimScythe schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:30:
[...]

Volgens Guerrilla Games wel, maar zelf ben ik er ook erg benieuwd naar.
Volgens de developer is het goed, nee echt :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op NeoGAF is inmiddels de full size map gelekt. Volgens mij is deze echt enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

corset schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:25:
[...]

Volgens de developer is het goed, nee echt :+
Klinkt inderdaad een beetje raar ja :P
Bedoelde ermee dat ze aangeven, dat de gehele map vol leven zit.
Dit kunnen machines zijn tot tribes die ruines van steden overgenomen hebben.
bram1984 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:41:
Op NeoGAF is inmiddels de full size map gelekt. Volgens mij is deze echt enorm.
Eens even checken :)

edit:
Als ik die map check begin ik te twijfelen over mijn eigen gevonden maps.

[ Voor 6% gewijzigd door GrimScythe op 09-02-2017 10:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Maak kennis met de machines:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Nu online
Vette filmpjes, ik zou het wel dope vinden als er net als in de darksouls/bloodborne serie maar 1 moeilijkheidsgraad is, maar zal wel niet. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 13:50
Ik speel de meeste games juist op Easy, zodat ik het verhaal kan beleven zonder 100 keer dood te gaan in een uur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Er zijn ondertussen van nog meer machines filmpjes:

Hoop stiekem dat je een stormbird ook kan tamen
Steen447 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:17:
Ik speel de meeste games juist op Easy, zodat ik het verhaal kan beleven zonder 100 keer dood te gaan in een uur :P
Dan is de I wanna be the guy serie uit den boze voor je :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Weinig animo nog voor deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 31-05 20:42
Opzich wel benieuwd naar deze titel, maar ik wacht alles (reviews en reacties) rustig af en laat me verrassen. Van wat ik er van gezien heb lijkt het me wat generiek allemaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zat animo, maar weinig nieuwe info. In het PS4 topic wordt er geregeld over gesproken. Net nog.

Goede early impressies en maandag komen de reviews online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
daar zit ik dus ook op te wachten en beelden van mensen die het live spelen, kijken of het wat voor mij is, Ik hou wel van een beetje craften cq rpg achtig maar niet te moeilijk heb daar de tijd niet voor !

maar de filmpjes zagen er wel gruwelijk mooi uit !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
Staan al aardig wat gameplay beelden online.

YouTube: horizon zero dawn gameplay

Ik verwacht dat een aantal sites binnenkort ook al met hun reviews gaan komen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
Damm ik heb een 55 inch 4k tv , maar dit ziet er wel erg goed uit .. denk dat het rpg gedeelte niet al te moeilijk is als ik zo kijk en genoeg te zien zeg !

goede indruk met 15 goede redenen voor de game vindt je in onderstaande video

YouTube: Horizon Zero Dawn - 15 Things You ABSOLUTELY Need To Know Before You...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Heel veel zin in deze game. Ga er alleen niet veel meer over kijken / lezen. Speel hem volgende maand oid wel. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een uurtje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01

FeaR

In GoT we trust

Ik ben benieuwd. Twijfel nog zwaar om deze game te halen. Met open wereld games als Assassin's Creed vermaak ik me prima, maar zodra er RPG-elementen en perks gaan komen haak ik al snel af. Zo ook de laatste Assassin's Creed en bijvoorbeeld Tomb Raider: Definitive Edition. Aan de andere kant, de game ziet er tof uit en voor die 60 euro... al lonkt een Horizon Zero Dawn Collector's Edition ook. Ik heb een zwak voor dergelijke versies :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Wat is er over een uurtje de game komt toch pas 1 maart uit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
harryvos schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:10:
[...]

Ik denk dat om 09:00 het review embargo verloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 13:38
harryvos schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:10:
[...]

de review embargo is gelift dan denk ik.

Moet zeggen heb hem ook gepreordered en nog erger eigenlijk mede reden dat ik terug een ps gekocht heb :)
natuurlijk niet voor 1spel te spelen, de andere exclusieve titels ook maar het was de doorslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
reviews: Horizon Zero Dawn: prachtige game van Nederlandse makelij
Tweakers geeft ook een 9,5 :P

Nog 8 dagen guys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
9-9,5's all over the place!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 12:25
Beetje een zure review van USgamer
Erg raar in de complete lijst van 9'ens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 08-05 09:18
Mooie reviews zeg. Als Jim zegt dat het goed is dan is het ook zo :)

Zelf zal ik deze game (helaas) voorlopig overslaan. Ben nog volop bezig met Nioh maar ook Mass Effect en Nier staan op de agenda voor Maart.
Er komen gewoon teveel games uit volgende maand :)

Wil deze game absoluut spelen maar ik wacht even tot er wat minder games uitkomen

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Dodgy_Bob schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:40:
Beetje een zure review van USgamer
Erg raar in de complete lijst van 9'ens
Moeilijk oordelen zonder zelf de game gespeeld te hebben, maar deze review was eigenlijk hetgeen ik vreesde voor Horizon Zero Dawn, dat het een open wereld saaie grind fest game ging zijn. Gelukkig ervaren de meeste reviewers het niet zo, maar deze blijkbaar overduidelijk wel. Als de wereld, het verhaal en het hoofdpersonage je ook niet aanstaat, tsjah, dan is het maar een vijfje. Op zich zijn zo'n reviews ook goed; ze tonen je een ander perspectief. Niet iedereen houdt van alles en zoals altijd zal ook Horizon Zero Dawn niet voor iedereen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 22:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DarthDavy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:50:
[...]

Moeilijk oordelen zonder zelf de game gespeeld te hebben, maar deze review was eigenlijk hetgeen ik vreesde voor Horizon Zero Dawn, dat het een open wereld saaie grind fest game ging zijn. Gelukkig ervaren de meeste reviewers het niet zo, maar deze blijkbaar overduidelijk wel. Als de wereld, het verhaal en het hoofdpersonage je ook niet aanstaat, tsjah, dan is het maar een vijfje. Op zich zijn zo'n reviews ook goed; ze tonen je een ander perspectief. Niet iedereen houdt van alles en zoals altijd zal ook Horizon Zero Dawn niet voor iedereen zijn.
Maar deze reviewer lijkt net of dat die uberhaupt geen plezier kan beleven aan RPG's.

Naja de overgrote meerderheid rate hem goed en alles wat ik tot nu toe heb gezien spreekt mij gewoon aan. en het blijft inderdaad een smaak. ik vind grinden voor levels totaal niet erg. de aziatische (met name korea) achtergrond RPG's hebben dat sowieso en helemaal de MMO's

Zoals je zelf zegt zal Horizon niet voor iedereen zijn maar ik kijk er in ieder geval flink naar uit.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is wel gek als bijna elke leraar je werkstuk een 9 geeft en 1tje opeens een 5. Dan moet die persoon er wel op een hele afwijkende manier na de game kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjnieboon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 16:30
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:04:
Het is wel gek als bijna elke leraar je werkstuk een 9 geeft en 1tje opeens een 5. Dan moet die persoon er wel op een hele afwijkende manier na de game kijken.
Volgens mij heeft iedere leraar dezelfde 'puntentelling' die ze moeten toepassen. Dat is bij reviews van games/films/etc toch anders. Hierin is het toch duidelijk een mening, waarin een leraar zich aan de voorgeschreven puntentelling moet houden. Dat zou de objectiviteit voor een werkstuk ten goede moeten komen, en voor het grootste deel overeen moeten komen als een andere leraar datzelfde werkstuk na zou kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjnieboon op 20-02-2017 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Zojuist beide reviews gelezen (Tweakers en USgamer).
De meeste punten waar bij Tweakers in de review lovend over wordt gesproken zijn bij USgamer juist weer de minpunten.

Zoals al eerder werd aangegeven het lijkt er inderdaad sterk op dat RPG's niet zijn type spellen zijn.

Ach ja, nog even en ik kan het zelf ervaren.
Van wat ik nu lees in de reviews is de game redelijk in lijn met mijn verwachtingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

GrimScythe schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:20:
Zoals al eerder werd aangegeven het lijkt er inderdaad sterk op dat RPG's niet zijn type spellen zijn.
Haar, de US gamers reviewer voor Horizon Zero Dawn is een vrouw.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat de reden is waarom USgamers maar 2.5 sterren op 5 geeft! :+

Ik heb de review nog eens herlezen en het lijkt me alsof de reviewer van USgamers ook problemen heeft met het genre van Horizon Zero Dawn. Is het een RPG? Ja, eigenlijk wel, maar de quests zijn niet zo goed als in The Witcher 3 (in welke RPG wel? :P ). Maar de meeste kijken naar Horizon Zero Dawn als een action-adventure. Genres smelten heel dicht samen tegenwoordig en Horizon's sterkste punt is denk ik naar wat ik van de reviews lees de combat. Niet dat de andere punten slecht zijn, maar Horizon haalt zijn 9's vooral van de combat en combat mechanics. Als dat niet je ding is, dan zou dat ook voor een stuk de 2.5 sterren van USgamers verklaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

https://www.reddit.com/r/...r_playing_for_four_hours/

mooie post ook van iemand die de eerste 4 uur er in heeft zitten en het begin een beetje minder vond.

en daarna zegt die:

Update: After about 7 or 8 hours played, holy shit is this game impressive. Map is huge, world is amazing. Combat is better than ever. This is really something special. Expect a lot of 9 and 10 reviews when the embargo lifts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jammer dat de trophies nog niet op Playstationtrophies.org staan.
Daar lees ik mij meestal van te voren even in omdat ik altijd voor platinum wil gaan :P

heb wel hier een lijst met trophies maar beetje onoverzichtelijk.

En wees niet bang er staan geen spoilers in.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2017 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Btw iemand al een idee met welke game ik deze kan vergelijken kwa mapgrootte?
DarthDavy schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:26:
[...]

Haar, de US gamers reviewer voor Horizon Zero Dawn is een vrouw.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat de reden is waarom USgamers maar 2.5 sterren op 5 geeft! :+

Ik heb de review nog eens herlezen en het lijkt me alsof de reviewer van USgamers ook problemen heeft met het genre van Horizon Zero Dawn. Is het een RPG? Ja, eigenlijk wel, maar de quests zijn niet zo goed als in The Witcher 3 (in welke RPG wel? :P ). Maar de meeste kijken naar Horizon Zero Dawn als een action-adventure. Genres smelten heel dicht samen tegenwoordig en Horizon's sterkste punt is denk ik naar wat ik van de reviews lees de combat. Niet dat de andere punten slecht zijn, maar Horizon haalt zijn 9's vooral van de combat en combat mechanics. Als dat niet je ding is, dan zou dat ook voor een stuk de 2.5 sterren van USgamers verklaren.
Mja ze gaf aan dat ze het op een gegeven moment een grind vind.
Maar als ik eerlijk ben hebben de meeste RPG's wel een stuk wat op een gegeven moment als een grind aanvoelt (naar mijn idee dan) maar dat zit nu eenmaal bij het genre denk ik.

[ Voor 88% gewijzigd door GrimScythe op 20-02-2017 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GrimScythe schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:44:
Btw iemand al een idee met welke game ik deze kan vergelijken kwa mapgrootte?

[...]

Mja ze gaf aan dat ze het op een gegeven moment een grind vind.
Maar als ik eerlijk ben hebben de meeste RPG's wel een stuk wat op een gegeven moment als een grind aanvoelt (naar mijn idee dan) maar dat zit nu eenmaal bij het genre denk ik.
micheal van gamer.nl (die de review schreef) zei dat je het kan vergelijken met de map van the witcher 3 (dan heb ik het over alleen de hoofdmap waar ik de naam van kwijt ben, skelliger dus niet mee geteld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eyran
Maar wie neemt reviews van game sites nog echt serieus dan tegenwoordig ? Scores zijn vaak onzinnig hoog en reviews vaak niet kritisch genoeg (FPS games each and every year, i'm talking to you !)

Ik bekijk zelf altijd een tweetal zaken. Een Review van een Youtuber die specifiek in het genre actief is.

Daarnaast altijd een tech. analyse van Digital Foundry aangezien deze heren de enige zijn die daadwerkelijk aandacht besteden aan performance en kwaliteit en dit ook goed in beeld brengen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eyran schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:11:
Maar wie neemt reviews van game sites nog echt serieus dan tegenwoordig ? Scores zijn vaak onzinnig hoog en reviews vaak niet kritisch genoeg (FPS games each and every year, i'm talking to you !)

Ik bekijk zelf altijd een tweetal zaken. Een Review van een Youtuber die specifiek in het genre actief is.

Daarnaast altijd een tech. analyse van Digital Foundry aangezien deze heren de enige zijn die daadwerkelijk aandacht besteden aan performance en kwaliteit en dit ook goed in beeld brengen.
Je laten informeren door 1 review kan ook een vertekend beeld geven. Als die ene persoon nou net een afwijkende mening heeft van alle andere reviewers dan heb je als nog geen goed beeld. Maar het is eenmaal zo dat de ene reviewer sommige punten zwaarder laat wegen dan andere reviewers. Bijvoorbeeld bij FF15, als je je mening vooral baseerd op het verhaal van de game, dan kan je het makkelijk een 6 geven, maar kijk je naar het plezier wat je eruit kan halen dan geef ik heb een 8,5. Elke reviewer heeft wel eens review gedaan die jij zo niet onder vind. De enigste manier om te achterhalen of een game wat voor jou is, is toch echt door hem zelf te hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lijkt erop dat digital foundry vandaag nog een video plaats van Horizon http://www.neogaf.com/for...=230654203&postcount=2180

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Heb hem gepre-ordered; Vond de stijl vanaf de eerste dag dat er screenshots online kwamen al geweldig en nu de reviews ook goed uitpakken durf ik wel weer een keer een pre-order aan ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

beschuitfluiter schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:20:
Heb hem gepre-ordered; Vond de stijl vanaf de eerste dag dat er screenshots online kwamen al geweldig en nu de reviews ook goed uitpakken durf ik wel weer een keer een pre-order aan ;)
Same here :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:27
Hetzelfde geldt voor hier. Ben op het moment niet echt een PS4 gamer, maqar HZD heeft mij vanaf het begin wel aangesproken. Dus na de review ook maar op zoek gegaan en vervolgens de Limited Edition besteld bij Nedgame voor 68,-. +- 7 euro goedkoper dan de meeste andere webshops :).

Hoop dat hij begin maart op de mat valt! Ben in ieder geval reuze benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackthunderAwf schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:41:
Hetzelfde geldt voor hier. Ben op het moment niet echt een PS4 gamer, maqar HZD heeft mij vanaf het begin wel aangesproken. Dus na de review ook maar op zoek gegaan en vervolgens de Limited Edition besteld bij Nedgame voor 68,-. +- 7 euro goedkoper dan de meeste andere webshops :).

Hoop dat hij begin maart op de mat valt! Ben in ieder geval reuze benieuwd.
Is er nog iets anders aan de limited edition behalve een ander doosje?

oh nevermind:

De Limited Edition bevat:

Horizon Zero Dawn game
SteelBook case
'The Art of Horizon - Zero Dawn' art book
Exclusief PS4 thema
Extra DLC:
Carja Storm Ranger Outfit
Carja Mighty Bow
Carja Trader Pack
Banuk Trailblazer Outfit
Banuk Culling Bow
Banuk Traveler Pack

Wat apart joh dat die bij nedgame dan 68 kost als op veel plekken de normale editie 68 is en de limited editie bijna 80

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 20-02-2017 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-05 19:29
beschuitfluiter schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:20:
Dit is de eerste keer in hele lange tijd dat ik weer eens een game gepre-orderd heb :) Ik ben echt heel benieuwd naar deze game. Ik had trouwens niet verwacht dat deze game zo goed ontvangen zou worden. Zie veel 9+ reviews voorbij komen. Nog een ruime week geduld. Tot die tijd vermaak ik me wel met Nioh.. Het zijn mooie tijden voor PS4 bezitters ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:27
Ricmaniac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:11:
[...]

Is er nog iets anders aan de limited edition behalve een ander doosje?

Wat apart joh dat die bij nedgame dan 68 kost als op veel plekken de normale editie 68 is en de limited editie bijna 80
Ja, dat is inderdaad wel wat vreemd. Maar Nedgame is gewoon betrouwbaar hoor, wel eens vaker wat besteld.
Maar aangezien de prijs zo laag is vergeleken met andere shops, weet ik niet zeker of ik hem wel op de release kan verwachten, maar daar maak ik mij ook niet zo druk om :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackthunderAwf schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Ja, dat is inderdaad wel wat vreemd. Maar Nedgame is gewoon betrouwbaar hoor, wel eens vaker wat besteld.
Maar aangezien de prijs zo laag is vergeleken met andere shops, weet ik niet zeker of ik hem wel op de release kan verwachten, maar daar maak ik mij ook niet zo druk om :).
Oh ja weet ik.. maar vind dat gewoon apart dat er zulke verschillen in kunnen zitten >_> hier is gewoon een nedgame winkel waar ik hem kan ophalen.. ook mijn vorige pre-order maar geannuleerd en nu bij nedgame gedaan haha voor de limited edition :P

Tevens gelijk maar ff woensdag -vrijdag vrij genomen :P had nog wat dagen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 22:04
Backlog tijd, ik moet Berseria nog uitspelen, en Zelda komt in dezelfde week als deze :P
en dan volgende maand Persona 5, ik ben nog wel ff zoet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 20:10
Hoe werkt metacritic eigenlijk? Ik zie dat e nu al 68 reviews tellen voor Horizon.
Gaan er nog reviews bijkomen of klokt het spel af op een score van 88?
Een score van 90 was mogelijk geweest lijkt me..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:06:
Hoe werkt metacritic eigenlijk? Ik zie dat e nu al 68 reviews tellen voor Horizon.
Ik neem aan dat die 88 het gemiddelde is. Er zullen zekers nog wel reviews bij komen, over een weekje zit je denk ik wel tegen de 100 reviews. De score kan nog wel 2 punten omhoog of omlaag veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 10:39
Zonder die review van USgamer was de metacritic score waarschijnlijk al 90 geweest ipv 88.

Maar er komen nog een hoop reviews bij. Nioh zat ook tegen de 100 reviews. Hangt ook van het spel af. Grote games hebben altijd meer recensies dan Indie titels bijv

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:06:
Gemiddelde inderdaad. Wordt in dit geval iets omlaag gehaald door die 5. Twee 7's en een 5 en de rest allemaal boven de 8. Gewoon een klassiekertje deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 20:10
Inderdaad ja. Maar ik zag dat Horizon al 68 reviews heeft.
TLOU heeft er 69 en GTA V heeft er 66 bijvoorbeeld...
Daarom dacht ik dat er misschien geen reviews meer bij gaan komen.

Edit: Uncharted 4 heeft 113 reviews op metacritic, dus die 90 is zeker nog mogelijk

[ Voor 19% gewijzigd door Anton.net op 20-02-2017 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:17:
[...]

Gemiddelde inderdaad. Wordt in dit geval iets omlaag gehaald door die 5. Twee 7's en een 5 en de rest allemaal boven de 8. Gewoon een klassiekertje deze game.
Klopt inderdaad

Dit zijn alle reviews

46 reviews 90-100
18 reviews 80-89
4 reviews 79<

Als die 4 reviews er niet waren was het gemiddelde allang boven de 90 geweest. Want Horizon heeft beduidend meer 90> reviews dan 80> reviews.

Maar die 4 mindere reviews verpesten het een beetje. Met name die 5/10 (die nergens op slaat natuurlijk).

Er is altijd 1 review die het verpest. Uncharted 4 had ook 1 review van 4/10.

Zoals ik al aangaf komen er nog meer reviews bij. Dus het kan nog alle kanten op.

De review van PU.nl (92/100) staat er ook nog niet bij

Helaas staat de review van Paste Magazine (60/100) er ook nog niet bij.

Dus ik denk dat het uiteindelijk gewoon op 88 of 89 zal blijven staan. Het spel zou nog 2 punten kunnen zakken. Maar daar zijn de reviews te goed voor.

Ach ja, ik hecht niet zoveel waarde aan cijfertjes; Een 9/10 staat leuker dan een 8.8/10. Maar een 8.8 is ook gewoon een zeer goed cijfer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 08-05 09:18
Voor de mensen die nog twijfelen ( ..en niet in cijfers denken ;))

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Iusedto schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:04:
Voor de mensen die nog twijfelen ( ..en niet in cijfers denken ;))

[video]
Ik hou niet van dit soort video's: ik krijg er zo'n "Wij van Wc-eend.." gevoel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Voor de mensen die wel in cijfers denken :P

De reviewscore is omhoog gegaan...89/100 op dit moment.

90 is in zicht

Helaas zit die Paste Magazine (60/100) er nog niet bij, die van PU.nl ook niet (92/100). Er zullen nog wel een paar 9+ reviews bij moeten komen om de 90 te halen.

Ben vooral benieuwd naar de EDGE review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:06:
[...]
...al lonkt een Horizon Zero Dawn Collector's Edition ook. Ik heb een zwak voor dergelijke versies :P
Nou die keuze is makkelijk. Waar gisteren nog wat winkels de Collector's Edition hadden is deze nu overal uitverkocht :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Zelfs de NoS heeft er een stukje over.

http://nos.nl/op3/artikel...een-playstation-game.html

Hier inmiddels ook vast gepreordered.

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 20-02-2017 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Leuk stuk op nos alleen koste het ontwikkelen van killzone niet veel zo'n 45 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als horizon echt goed verkoopt kan het inderdaad wel voor een doorbraak voor de Nederlandse game industrie worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:39
https://www.consoleshop.n...orizon-zero-dawn-ps4.html

Iemand een idee wat die dlc zou zijn?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Dit staat er op de site:
Machine Trapper Pack + Nora Longshot Bow + Lookout Outfit
Wat: Wanneer je Horizon: Zero Dawn pre ordert ontvang je de Machine Trapper Pack, Nora Longshot Bow en Lookout Outfit (code per mail)
Wanneer: Je ontvangt deze DLC code per e-mail, zodra de game officieel beschikbaar is.
Hoe: Verzilver de DLC code in de PSN Store om je digitale content te ontvangen. Instructies hiervoor vind je bovenaan deze pagina door op 'digitale platforms' te klikken.
Looptijd: Deze code ontvang je alleen als je de game voor 1-03-2017 bestelt!

naar mijn idee niet echt waard om 5-10 euro meer te betalen dan andere winkels

[ Voor 4% gewijzigd door Ollievssn op 21-02-2017 07:59 ]

Steam

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste