• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kwistnix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:33:
[...]

Mwoah, ik zou er zelf mij geld niet aan uitgeven. Het lijkt ook wel een beetje alsof ze er simpelweg een (vrij aggresief) AI filter op los hebben gelaten, waar de remaster op sommige punten absoluut geen verbetering is. Dit ziet er bijvoorbeeld toch niet uit:

[Afbeelding]
Dit ziet er echt heel slecht uit. Damn. Als ik upgrade wil ik een €10 cadeaubon :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
[...]

Mwoah, ik zou er zelf mij geld niet aan uitgeven. Het lijkt ook wel een beetje alsof ze er simpelweg een (vrij aggresief) AI filter op los hebben gelaten, waar de remaster op sommige punten absoluut geen verbetering is. Dit ziet er bijvoorbeeld toch niet uit:

[Afbeelding]
dat is geen filter maar botox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21:03
[...]

[Afbeelding]
Lijkt meteen ook 20 jaar jonger, van ervaren jager tot net vader geworden

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Gezichts verf hoort normaal ook niet te glansen tenzij het vers is of door Zweet.
Ach zolang de upgrade altijd beschikbaar is en niet tijdelijk dan mogelijk tijdens een sale eens op pikken.

Maar voorlopig geen behoefte de game nog eens opnieuw door te spelen. Ondertussen al 3x gedaan Console en PC.

Misschien voor of na Horizon 3 ergens. Hoop wel dat 3 de conclussie is van/voor Aloy's saga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het nu met die HZ Dawn remaster? Ik heb een PS5 en de Complete Edition via PS+ op de console staan (digitaal dus). Kan ik dan voor 10 euro upgraden? Of kan ik nu beter een PS4 disc versie kopen en die tegen de tijd dat hij er is, upgraden naar de PS5 remaster via de PS store? Kan iemand zijn licht hierover laten schijnen, want mij is het niet duidelijk. In de PS store is het digitale spel ook duurder geworden zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik sla de upgrade denk ik over, want het lijkt wel alsof ze er een soort filter overheen hebben gegooid zonder er verder goed over na te denken. Want het realistische is vervangen door glans, ook het gezicht lijkt minder details te hebben bij deze update. Zoals de rimpels zijn er gewoon bijna niet en de baard heeft z'n cartoonachtige look gekregen, erg jammer! Want ondanks het spel geen remaster nodig had en maar €10 is als je het spel al hebt, was het wel welkom om alles in 4K te kunnen bekijken met een betere draw distance.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:31:
Hoe werkt het nu met die HZ Dawn remaster? Ik heb een PS5 en de Complete Edition via PS+ op de console staan (digitaal dus). Kan ik dan voor 10 euro upgraden? Of kan ik nu beter een PS4 disc versie kopen en die tegen de tijd dat hij er is, upgraden naar de PS5 remaster via de PS store? Kan iemand zijn licht hierover laten schijnen, want mij is het niet duidelijk. In de PS store is het digitale spel ook duurder geworden zag ik.
Ik heb geen PS5, maar volgens mij werkt het zo:

Als je het origineel hebt kan je voor een tientje upgraden. Heb je het op disc, dan moet je de disc er in laten (als keycheck oid). Heb je het digitaal al, dan zou je via de store de optie om te upgraden moeten zien.

[ Voor 50% gewijzigd door Vrijdag op 30-09-2024 09:49 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:23
Wat is het heerlijk om deze game weer te spelen. Ik vind het een goed geslaagde remaster.
Echt een genot om naar te kijken en luisteren.

Ook erg benieuwd of er donderdag nog een verschil te zien in als het op de PS5 pro wordt opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zeker leuk om het spel weer te spelen maar ik ervaar best wel wat issues met de remaster. Ik ben gelukkig niet de enige die hier last van heeft als ik op internet kijk.

Hoop wel dat ze hier snel wat fixes voor uitbrengen, kan niet echt optimaal van het spel genieten momenteel.

- Veelvuldige geluidsissues, random echo's en vreemde galmen.
- Random crashes
- Lipsync is op sommige momenten echt slecht, slechter dan ik mij kan herinneren.
- Gebalanceerde grafische instelling werkt iig niet lekker op mijn TV met veel stotters
- R3 knop voor focus werkt niet altijd even lekker
- Trophies die niet unlocken, specifiek voor NG+ spelers na een import van de PS4 safe

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:23
Ah ja ik merk vooral dat de muziek soms ineens wordt afgekapt. De lip sync issues had ik ook. Maar dacht dat t aan m’n AirPods lag. Dat blijkt nu dus niet zo te zijn.

Verder ervaar ik geen problemen. Geen crash of iets dergelijks meegemaakt.

Ik ben met een nieuwe save begonnen. Dus wat dat betreft ervaar ik ook geen problemen met trophies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Wat een geweldige game is dit! Speel remasterd op mijn PC. Echt genieten en ultra wide is heel goed ondersteunt. Haal ook prima FPS met mijn scherm (57 inch :9 )

Af en toe wel keuze stress welke wapens/side missies je pakt. Zag deze tip op YouTube en probeer nu genoeg Bluegleam te farmen om goede wapens te kopen.

YouTube: Get OP Early! Essential Tips & Tricks - Horizon Zero Dawn Remastered

[ Voor 49% gewijzigd door Wackmack op 11-02-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wackmack schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:09:
Wat een geweldige game is dit! Speel remasterd op mijn PC. Echt genieten en ultra wide is heel goed ondersteunt. Haal ook prima FPS met mijn scherm (57 inch :9 )

Af en toe wel keuze stress welke wapens/side missies je pakt. Zag deze tip op YouTube en probeer nu genoeg Bluegleam te farmen om goede wapens te kopen.

Wat een gaaf spel he, ben benieuwd naar je leuke shots van je avontuur :). Waar ben je nu in het verhaal en welk level ben je inmiddels?

Ik heb die remaster dan toch maar gekocht, nog niet gespeeld want ben teveel met andere spellen bezig. stiekem hoop ik dat ze inmiddels al flink wat dingen opgelost hebben doormiddel van updates, want de vergelijking die we de eerste keer zagen was echt niet oké. De texturen in de gezichten werden namelijk veel te glad en verloren hun details..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
G_Dragon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:20:
[...]

Wat een gaaf spel he, ben benieuwd naar je leuke shots van je avontuur :). Waar ben je nu in het verhaal en welk level ben je inmiddels?

Ik heb die remaster dan toch maar gekocht, nog niet gespeeld want ben teveel met andere spellen bezig. stiekem hoop ik dat ze inmiddels al flink wat dingen opgelost hebben doormiddel van updates, want de vergelijking die we de eerste keer zagen was echt niet oké. De texturen in de gezichten werden namelijk veel te glad en verloren hun details..
Zal eens wat mooie plaatjes posten. Speel nu de side mission "For the werak", vette missiie. Ben nu bij de DLC om dit te farmen, nog nog een paar bluegalm verzamelen en dan eindelijk 1 van deze bow kopen:

Banuk Champion Bow
Nora Silent Hunter Master
Golden Fast Travel Pack

Qua level, 27 en veel bezig met sides quest. Gisteravond paar mooie wapens gekregen. Ik kan nu max 4 wapens dragen, hoe krijg je meer slots?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3B90RognHMe8NE30Y746zotDD5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VyrGJslGbzy2k8bVMOJhro9.png?f=fotoalbum_large

@G_Dragon met welk materiaal schiet jij standaard? Tegenwoordig zoveel keuze. De beste bow heb ik volgens mij gekocht, Banuk Champion Bow.

Dit is mijn setup:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTvPCfjmdJUjeQK03i1-gJ22TpE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/atm8neG6W99kkEXe7DJm9FtY.png?f=fotoalbum_large

Zag een filmpje dat je het beste kan beginnen met Freeze en dan afschieten als die in de freeze-state staat?

[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 11-02-2025 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 23:00
Wackmack schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:09:

Dit soort filmpjes heb je helemaal niet nodig imo*. Als je wat experimenteert kom je er snel genoeg achter wat voor jou fijn speelt.

*geldt voor meerdere games trouwens. Het haalt een groot deel van de ervaring weg. Ik vind dat altijd erg jammer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Superkiwi schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:56:
[...]

Dit soort filmpjes heb je helemaal niet nodig imo*. Als je wat experimenteert kom je er snel genoeg achter wat voor jou fijn speelt.

*geldt voor meerdere games trouwens. Het haalt een groot deel van de ervaring weg. Ik vind dat altijd erg jammer.
Vind het af en toe wel fijn hoor, stel je doet al 40 uur iets verkeeds? Deze game moet je best veel leren. Ben nu level 29 en nu pas dit filmpje gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 23:00
Volgens mij kun je in deze game niet echt iets verkeerds doen, daar zijn de tutorials en de info voor. Je komt er vrij snel achter welk element je waarvoor kunt gebruiken, net als de verschillende pijlen.

Het maakt verder ook niet uit hoor, als jij dat fijn vindt is er niemand die je tegenhoudt. Veel plezier met je playthrough :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Gisteren HZD voor het eerst uitgespeeld. Wat een prachtspel O+. Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete game is en Mass Effect 2 van de troon stoot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VqIodzfEFfFf9cXENGQ_5CoS3U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Drsr6VdmljUn2uJ0QnZBPpi.jpg?f=fotoalbum_large

De wereld ziet er zo enorm mooi uit, er is zo veel detail, en de manier waarop de machines bewegen - wat een pracht. Ook de verschillende verhaallijnen zijn prachtig, niet in het minste het hoofdverhaallijn zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-0vWgAdTNDXGXowh_edYaBNbR4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1kTzcIfpL2RcXdkcaOSWjFZ.jpg?f=fotoalbum_large

Er ligt nog wel een puzzelstukje open, waarvan ik niet weet of daar in Forbidden West mee doorgegaan wordt (nog niet gespeeld) of dat ik iets gemist heb in de notities.:

spoiler:
De Faro Plague is gestart doordat een van de machine-groepen is 'rogue'. Er wordt gesproken over een 'signaal', hetzelfde signaal dat ook Hades corrumpeert. Maar nergens is mij duidelijk waar dit signaal vandaan komt en wie/wat dit signaal heeft gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3c0mvH9MxosE2twVZho7eFmmQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mdgLZ78kBoAsGMb2RnwfKZTm.jpg?f=fotoalbum_large

Enige wat mij nog rest is om de game opnieuw in Game+ te spelen op ultrahard om de laatste 3 achievements te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IerWlcDoFxJ4qFYF3m8i9iGewa8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0b2lkkbcY20soPoAXlcuOolC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Skyaero schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 08:49:
Gisteren HZD voor het eerst uitgespeeld. Wat een prachtspel O+. Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete game is en Mass Effect 2 van de troon stoot.

[Afbeelding]

De wereld ziet er zo enorm mooi uit, er is zo veel detail, en de manier waarop de machines bewegen - wat een pracht. Ook de verschillende verhaallijnen zijn prachtig, niet in het minste het hoofdverhaallijn zijn.

[Afbeelding]

Er ligt nog wel een puzzelstukje open, waarvan ik niet weet of daar in Forbidden West mee doorgegaan wordt (nog niet gespeeld) of dat ik iets gemist heb in de notities.:

spoiler:
De Faro Plague is gestart doordat een van de machine-groepen is 'rogue'. Er wordt gesproken over een 'signaal', hetzelfde signaal dat ook Hades corrumpeert. Maar nergens is mij duidelijk waar dit signaal vandaan komt en wie/wat dit signaal heeft gemaakt.

[Afbeelding]

Enige wat mij nog rest is om de game opnieuw in Game+ te spelen op ultrahard om de laatste 3 achievements te halen.

[Afbeelding]
Mooi spel he en leuk verhaal en om even op je spoiler in te haken, dat komt wel goed in HFW 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb deze game gespeeld toen deze net uit kwam op de PS4Pro en gisteren de remasterd versie gekocht op de PS5 en zit weer helemaal in de game.

Heb eigenlijk daarna nooit de vervolg games gespeeld. Dat ga ik hierna toch maar eens doen.

Wat blijft dit toch echt een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

Japser

Jeej!

Gisteren de main story van HZD uitgespeeld en begonnen aan Frozen Wilds. En ook nog erachter gekomen dat Forbidden West en Burning Shores nog op het menu staan, top!

Zag ook dat in de credits stond dat oud Green Lizard frontman Remi Tjon Ajong heeft meegewerkt aan de game, vond ik wel grappig.

En natuurlijk het feit dat de acteur die Sylens speelt al enige tijd geleden is overleden, dat maakt dat character toch wel beetje beladen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Japser schreef op maandag 26 mei 2025 @ 15:08:
Gisteren de main story van HZD uitgespeeld en begonnen aan Frozen Wilds. En ook nog erachter gekomen dat Forbidden West en Burning Shores nog op het menu staan, top!

Zag ook dat in de credits stond dat oud Green Lizard frontman Remi Tjon Ajong heeft meegewerkt aan de game, vond ik wel grappig.

En natuurlijk het feit dat de acteur die Sylens speelt al enige tijd geleden is overleden, dat maakt dat character toch wel beetje beladen.
In The Burning Shores is er een ingame monument voor hem gemaakt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Sinds deze week ben ik begonnen met de remaster van Horizon Zero Dawn op de PS5 (orgineel nooit gespeeld)
Game ziet er prachtig uit met mooie cut- scenes en interessant verhaal tot nu toe!

Maar is het normaal dat de camera steeds naar links wegdraait?
Als ik met Aloy naar voren wil lopen begint zeer vaak de camera te draaien en moet ik steeds corrigeren met de rechter pook.
(als ik dat niet doe dan blijft de camera om Aloy heen draaien).
Motion aiming heb ik al uitgezet en met andere games heb ik geen problemen met mijn controller.

(Momenteel de game opnieuw aan het installeren, wellicht dat dat nog helpt….)

Edit:
Bij een andere game wel degelijk ook last van stick-drift (maar viel daar bijna niet op).
Eerst controller ge-reset en daarna de twee sticks op de controller tegelijkertijd ingedrukt en probleem blijkt vooralsnog te zijn verholpen !

[ Voor 23% gewijzigd door WenJam op 27-05-2025 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:36

lord_fh

PS5

al meerdere keren door de jaren heen op het punt gestaan de game te kopen maar nooit gedaan... geen idee waarom ;)

Nu wil ik de PS5 remaster halen en de game gaan spelen. Het ziet er op filmpjes heel mooi uit (ik wil wel 60fps performance spelen)

Rare vraag misschien: maar kun je gewoon random saven zelf in de game ? ik zal kortere sessies doen (kinderen he...) en vaak random ineens eraf moeten, vandaar de vraag.

klopt het dat inderdaad de uitbreiding in de game erbij zit ? en selecteer je die dan apart of gaat dat automatisch door als je maingame hebt uitgespeeld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-08 17:49
lord_fh schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:46:
al meerdere keren door de jaren heen op het punt gestaan de game te kopen maar nooit gedaan... geen idee waarom ;)

Nu wil ik de PS5 remaster halen en de game gaan spelen. Het ziet er op filmpjes heel mooi uit (ik wil wel 60fps performance spelen)

Rare vraag misschien: maar kun je gewoon random saven zelf in de game ? ik zal kortere sessies doen (kinderen he...) en vaak random ineens eraf moeten, vandaar de vraag.

klopt het dat inderdaad de uitbreiding in de game erbij zit ? en selecteer je die dan apart of gaat dat automatisch door als je maingame hebt uitgespeeld ?
Alleen door naar een kampvuur te warpen en daar te saven, opzich wel te doen maar kost net iets meer tijd.

De uitbreiding zit in de remaster, en je kan die altijd starten door er naartoe te gaan, ook als de main game nog niet uit is. Wel handig om niet te vroeg te gaan want de vijanden daar zijn best sterk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

lord_fh schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 10:46:
Persoonlijk vind ik de remaster juist lelijker dan het origineel, omdat alles zo glimt en de rauwe look eraf is. Vooral bij gezichten zijn er in mijn mening veel details verloren gegaan!

Zie hieronder maar wat ik bedoel en oordeel zelf O-)

Ja je kan gewoon fast travelen naar een kampvuur als je niet in een gevecht bent en dan opslaan, maar wanneer je in een gevecht zit is dit niet mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 24-06-2025 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

G_Dragon schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:40:
[...]

[...]

Persoonlijk vind ik de remaster juist lelijker dan het origineel, omdat alles zo glimt en de rauwe look eraf is. Vooral bij gezichten zijn er in mijn mening veel details verloren gegaan!

[...]

Ja je kan gewoon fast travelen naar een kampvuur als je niet in een gevecht bent en dan opslaan, maar wanneer je in een gevecht zit is dit niet mogelijk.
huh net of ze botox hebben haha... maar voor de rest lijkt de remaster wel mooier, of ben ik gek (bedoel omgeving etc.)

Thanks voor de antwoorden op het saven! dat werkt prima lijkt me :)

//edit:

Vraagje:

In de PS Store is Horizon Zero Dawn remasterd nu 40 euro (ipv 50)
De Complete PS4 editie is nu id aanbieding voor 20 euro.

Nu dacht ik dat er een upgrade is als je de PS4 versie hebt, dat je voor 10 euro (?) de PS5 remasterd kan kopen.

als ik het via die weg zou doen, bespaar ik 10 euro tov meteen de Remastered te kopen. is er iemand die kan bevestigen dat dit zo kan werken of ben ik te naief ?

//Edit: WERKT! gekocht :D >:)

[ Voor 16% gewijzigd door lord_fh op 24-06-2025 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
[...]

[...]

[...]

Er zit meer kleur in de gezichten, meer saturatie. Dat zal te maken hebben met een betere vorm van subsurface scattering (licht die de bovenste laag van de huid penetreert). Ik snap je opmerking t.a.v de minder rauwe look, maar de huid vind ik realistischer ogen. Aloy lijkt nu veel minder op een wassenbeeld.

Zoom maar eens volledig in op de huid van Aloy. Dan zul je zien dat er véél meer detail is in de remaster dan in het origineel. Zelfs de donshaartjes zijn zichtbaar.

Edit: wat ik aan de remaster (en ook Forbidden West) minder geslaagd vind is de belichting van personages. De personages, met name maincharacters, worden extra belicht. Een soort 'hero light' of iets dergelijks. Hierdoor popt zo'n character uit je scherm, maar voelt de belichting heel onnatuurlijk en overdreven. Je ziet het ook in het voorbeeld van @G_Dragon. De zon belicht heel duidelijk de rechterkant van Aloy, waardoor in het origineel haar linker kant schaduw vangt. In de remaster wordt de linkerkant van haar gezicht ook belicht, waardoor je natuurlijke schaduw mist. Ik vind dat geen mooiere manier van belichting.

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 24-06-2025 13:49 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

lord_fh schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:59:
[...]

huh net of ze botox hebben haha... maar voor de rest lijkt de remaster wel mooier, of ben ik gek (bedoel omgeving etc.)
Haha precies dat! _O-
Thanks voor de antwoorden op het saven! dat werkt prima lijkt me :)
Geen probleem, heel veel plezier met je aankoop! _/-\o_
Ik heb echt onwijs genoten van dit spel! Ook direct 100% gespeeld :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

[...]

Nou inderdaad zeg. helemaal mee eens in ieder geval op de characters en hun gezichtsuitdrukking.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Oke ik zit nu 24 min ingame, dus net die grot uit en mn eerste berries gepakt, maar ik verbaas me nu al over hoe.het eruit ziet. Ik speel op performance mode, maar wat een pracht , ik zit nu al helemaal in het verhaal en voel dat ik alles wil meemaken in de game. Het pakt me.op de 1 of andere manier zo snel al. Kan niet wachten vanavond verder te gaan !

//edit ik snap ook niet dat ik sinds 2017 gewacht heb met kopen haha

[ Voor 11% gewijzigd door lord_fh op 26-06-2025 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
lord_fh schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 10:15:
Oke ik zit nu 24 min ingame, dus net die grot uit en mn eerste berries gepakt, maar ik verbaas me nu al over hoe.het eruit ziet. Ik speel op performance mode, maar wat een pracht , ik zit nu al helemaal in het verhaal en voel dat ik alles wil meemaken in de game. Het pakt me.op de 1 of andere manier zo snel al. Kan niet wachten vanavond verder te gaan !

//edit ik snap ook niet dat ik sinds 2017 gewacht heb met kopen haha
Als je wel houdt van een beetje lore en achtergrond verhaaltjes, dan kan ik je aanraden om de Vantage Points te doen. Zo krijg je een kijkje in de wereld hoe die was vlak voor alles begon.

Is ook een trophy, mocht je dat belangrijk vinden :)

Her en der kan je ook apparaatjes scannen die dan een klein stukje extra informatie geven. Ofwel in tekst ofwel in gesproken bericht. Die vormen vaak zelf ook nog kleine verhaaltjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Vrijdag schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:22:
[...]

Als je wel houdt van een beetje lore en achtergrond verhaaltjes, dan kan ik je aanraden om de Vantage Points te doen. Zo krijg je een kijkje in de wereld hoe die was vlak voor alles begon.

Is ook een trophy, mocht je dat belangrijk vinden :)

Her en der kan je ook apparaatjes scannen die dan een klein stukje extra informatie geven. Ofwel in tekst ofwel in gesproken bericht. Die vormen vaak zelf ook nog kleine verhaaltjes.
Nice! Thanks ga ik zeker doen!
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste