• steenbok
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 20:28
Het verhaal is in een paar zinnen uit te leggen.
spoiler: title
In de toekomst worden robots als vechtmachines verkocht maar er loopt iets mis. De robots (vechtmachines) gaan biomassa (dieren, planten, mensen) als brandstof gebruiken. Dit wil zeggen dat het leven gaat uitsterven en de mensheid start een oorlog tegen de robots. Als ze die gaan verliezen is hun laatste zet project Zero Dawn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
80u in de main game en ik ben toe aan de Frozen Wilds. Het dlc gebied is mooi overzichtelijk en wie weet vermaak ik mij er nog twintig uur mee. Ben ik 100u verder in een heerlijke apocalyptische wereldje.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:27

Pimmuz

Roar

steenbok schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:55:
Het verhaal is in een paar zinnen uit te leggen.
In de toekomst worden robots als vechtmachines verkocht maar er loopt iets mis. De robots (vechtmachines) gaan biomassa (dieren, planten, mensen) als brandstof gebruiken. Dit wil zeggen dat het leven gaat uitsterven en de mensheid start een oorlog tegen de robots. Als ze die gaan verliezen is hun laatste zet project Zero Dawn.
Als je het dan kort samenvat doe het dan wel correct ;)

Bedrijf dat alles ontwikkeld voor duurzaamheid gaat over op geautomatiseerde vechtrobots die een swarm vormen en zelfvoorzienend zijn. Een van die combat swarms slaat op hol en vernietigd alles op zijn pad zelfs al het microleven waardoor de aarde uitsterft. Dit is niet te voorkomen dus men gaat oplossingen bedenken waaronder Zero Dawn (opnieuw opstarten van al het leven op aarde) en Operation: Enduring Victory(strijd tegen de Faro swarm om de Apocalyps zo lang mogelijk uit te stellen zodat de wetenschappers Zero Dawn kunnen afronden. Hierbij gaat ook van alles mis en dan 1000 jaar later moet Aloy de boel fixen.

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 05-11 15:33
Hoe bemachtig ik een broadhead Lense? ik heb de hele kudde afgeslacht maar geen lens te vinden om mn felbegeerde armor te bemachtigen |:(
Nog een kudde afslachten. De lens is een common drop van deze beesten.
;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:50

DerOllie

PSN / GT Sport = DerOllie

robzzzzzzzz schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:32:
Hoe bemachtig ik een broadhead Lense? ik heb de hele kudde afgeslacht maar geen lens te vinden om mn felbegeerde armor te bemachtigen |:(
Kopen kan ook ergens in de grote stad geloof ik. Er is daar een salesman die machine parts verkoopt. Of deze erbij zit weet ik zo niet... Anders blijft het slachten idd, en je perks upgraden, daar zitten ook niveaus in dat je meer zeldzame onderdelen van een machine sneller krijgt...

www.youtube.com/DerOllie

• rutgergron
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 28-11 12:12
Wat ik ook een gemis vind dat de areas niet bij naam op de kaart te vinden zijn. Met RDR2 wist je gewoon door simpelweg op de kaart te kijken in welk gebied je op dat moment was. Het was netjes aangegeven met namen op de kaart.

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:18
Heb de game van de week in de lidl meegenomen voor 9 euro (Belgie). Ga er dus aan beginnen, jaren na datum ). Maar aangezien er een PS5 patch is, is het wel in 60fps.

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 05-11 15:33
Engineer Stewie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:52:
Heb de game van de week in de lidl meegenomen voor 9 euro (Belgie). Ga er dus aan beginnen, jaren na datum ). Maar aangezien er een PS5 patch is, is het wel in 60fps.
Ik ben ook afgelopen zaterdag begonnen op de PS5, 23 uur in nu.... Als iemand vertelde dat de game gister uitgekomen was had ik het geloofd.

Prachtige graphics, Story, setpieces en gameplay.

op de pop in na 10/10 _/-\o_

• X-GeaR
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:40
Inmiddels op het eind van de DLC (Frozen Wilds) en ga dan de laatste missies uitvoeren van de Main Game. Level 50 en het is puur genieten. Wat mij betreft kan dit spel in de top 3 beste games van de afgelopen vijf jaar, samen met Breath Of The Wild en Ghost of Tsushima. Voor de tijd had ik weinig zin in pijl en boog (bij GoT vind ik het maar irritant, daar heb ik liever directe combat), maar door de vertraging tijdens het schieten en de zorgvuldig opgebouwde wezens is pijl en boog fantastisch. Heerlijk om eerst componenten te verwijderen met zo'n breukpijl en daarna zo'n machine stukje bij beetje af te slachten.

Ik ga nog 2-3 weken alle sidemissies halen en dan even Open World-pauze tot februari, totdat de nieuwe Horizon komt.

www.scientias.nl

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee