Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 00:54
Het verhaal is in een paar zinnen uit te leggen.
spoiler: title
In de toekomst worden robots als vechtmachines verkocht maar er loopt iets mis. De robots (vechtmachines) gaan biomassa (dieren, planten, mensen) als brandstof gebruiken. Dit wil zeggen dat het leven gaat uitsterven en de mensheid start een oorlog tegen de robots. Als ze die gaan verliezen is hun laatste zet project Zero Dawn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
80u in de main game en ik ben toe aan de Frozen Wilds. Het dlc gebied is mooi overzichtelijk en wie weet vermaak ik mij er nog twintig uur mee. Ben ik 100u verder in een heerlijke apocalyptische wereldje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:59

Pimmuz

Roar

steenbok schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:55:
Het verhaal is in een paar zinnen uit te leggen.
In de toekomst worden robots als vechtmachines verkocht maar er loopt iets mis. De robots (vechtmachines) gaan biomassa (dieren, planten, mensen) als brandstof gebruiken. Dit wil zeggen dat het leven gaat uitsterven en de mensheid start een oorlog tegen de robots. Als ze die gaan verliezen is hun laatste zet project Zero Dawn.
Als je het dan kort samenvat doe het dan wel correct ;)

Bedrijf dat alles ontwikkeld voor duurzaamheid gaat over op geautomatiseerde vechtrobots die een swarm vormen en zelfvoorzienend zijn. Een van die combat swarms slaat op hol en vernietigd alles op zijn pad zelfs al het microleven waardoor de aarde uitsterft. Dit is niet te voorkomen dus men gaat oplossingen bedenken waaronder Zero Dawn (opnieuw opstarten van al het leven op aarde) en Operation: Enduring Victory(strijd tegen de Faro swarm om de Apocalyps zo lang mogelijk uit te stellen zodat de wetenschappers Zero Dawn kunnen afronden. Hierbij gaat ook van alles mis en dan 1000 jaar later moet Aloy de boel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Hoe bemachtig ik een broadhead Lense? ik heb de hele kudde afgeslacht maar geen lens te vinden om mn felbegeerde armor te bemachtigen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:32
Nog een kudde afslachten. De lens is een common drop van deze beesten.
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 15:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

robzzzzzzzz schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:32:
Hoe bemachtig ik een broadhead Lense? ik heb de hele kudde afgeslacht maar geen lens te vinden om mn felbegeerde armor te bemachtigen |:(
Kopen kan ook ergens in de grote stad geloof ik. Er is daar een salesman die machine parts verkoopt. Of deze erbij zit weet ik zo niet... Anders blijft het slachten idd, en je perks upgraden, daar zitten ook niveaus in dat je meer zeldzame onderdelen van een machine sneller krijgt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-06 13:32
Wat ik ook een gemis vind dat de areas niet bij naam op de kaart te vinden zijn. Met RDR2 wist je gewoon door simpelweg op de kaart te kijken in welk gebied je op dat moment was. Het was netjes aangegeven met namen op de kaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 10:42
Heb de game van de week in de lidl meegenomen voor 9 euro (Belgie). Ga er dus aan beginnen, jaren na datum ). Maar aangezien er een PS5 patch is, is het wel in 60fps.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Engineer Stewie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:52:
Heb de game van de week in de lidl meegenomen voor 9 euro (Belgie). Ga er dus aan beginnen, jaren na datum ). Maar aangezien er een PS5 patch is, is het wel in 60fps.
Ik ben ook afgelopen zaterdag begonnen op de PS5, 23 uur in nu.... Als iemand vertelde dat de game gister uitgekomen was had ik het geloofd.

Prachtige graphics, Story, setpieces en gameplay.

op de pop in na 10/10 _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:24
Inmiddels op het eind van de DLC (Frozen Wilds) en ga dan de laatste missies uitvoeren van de Main Game. Level 50 en het is puur genieten. Wat mij betreft kan dit spel in de top 3 beste games van de afgelopen vijf jaar, samen met Breath Of The Wild en Ghost of Tsushima. Voor de tijd had ik weinig zin in pijl en boog (bij GoT vind ik het maar irritant, daar heb ik liever directe combat), maar door de vertraging tijdens het schieten en de zorgvuldig opgebouwde wezens is pijl en boog fantastisch. Heerlijk om eerst componenten te verwijderen met zo'n breukpijl en daarna zo'n machine stukje bij beetje af te slachten.

Ik ga nog 2-3 weken alle sidemissies halen en dan even Open World-pauze tot februari, totdat de nieuwe Horizon komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Recent eindelijk begonnen met de Frozen Wilds, want die moest ik nog in mn New Game+. Zeker een goede reden om een keer Forbidden West te gaan aanschaffen. Ik doe niet aan pre-order, want ik heb er geen last van als ik een game een maand (of 3) later begin dan anderen. Wordt het nooit slechter van.

Ik ben nu bijna aan het einde van de hoofd quests van Frozen Wilds (net de Daemonic Thunderjaw op zn kloten gegeven) en misschien dat ik dan nog even in HZD blijf hangen om verder te spelen, met nog betere gear. Als ik daar weer eens op uitgekeken ben, zal ik wel een keer Forbidden West kopen.

Haast heb ik niet. Af en toe ook weer even een ander soort game spelen en zoveel uren kan ik toch niet gamen. :)

Ik had niet verwacht dat ik weer zo in HZD getrokken zou worden toen ik besloot Forbidden West maar eens te gaan spelen (omdat het onderdeel uitmaakte van PS+ volgens mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:36
Vandaag de game voor Steam aangeschaft en heel kort even de intro gespeeld tot de hoofdrolspeelster tiener/volwassen wordt. Grafisch heel mooi en de robots die ik nu ben tegengekomen zien er ook gaaf uit. Kan niet wachten tot ik de echt grote knapen ga tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

PdeBie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:59:
Vandaag de game voor Steam aangeschaft en heel kort even de intro gespeeld tot de hoofdrolspeelster tiener/volwassen wordt. Grafisch heel mooi en de robots die ik nu ben tegengekomen zien er ook gaaf uit. Kan niet wachten tot ik de echt grote knapen ga tegenkomen :)
Veel plezier man en neem de tijd om de wereld te ontdekken want je kunt van alles tegen komen :)

Heb je ook Frozen Wilds erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:36
@Pimmuz Jazeker.

Heb het spel net even gespeeld. Ben nu net aangekomen in de eerste "grote stad" voor de Beproeving of iets dergelijks. Tot nog toe erg leuk om te spelen. De machines zijn erg gaaf gemaakt. Vooral het gevecht met de eerste Sawtooth was gelijk heerlijk spannend.

Benieuwd wat er nog meer komen gaat, dus ik ga vooral even niet door dit topic spitten, om te voorkomen dat ik tegen spoilers aan loop :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb het origineel nooit uitgespeeld, van de week m'n save game gecheckt en zit ergens op 71% progress. Toch maar weer afstoffen en uitspelen voor HFW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik heb het spel ook van het weekend aangekocht. Met de grafische kwaliteit is het echt wel veel plezier en op 4K met ca. 100 fps is het ook zeer smooth.
Ik vraag me tot nu toe alleen wel af of ik het ook echt tot het einde speel. Het voelt af en toe een beetje on-af. Ik merk ook af en toe dat het nogal 'Metal Gear Solid' is qua NPC reacties m.b.t. het sneaken. Een centimeter boven het gras uitsteken kan je dood zijn :z
Het valt me ook op dat er veel 'loot' te vinden is en er heel veel upgrades voorbij komen. Dat geeft een slecht beeld van wat nu wel of niet een goede aankoop is bij een merchant.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:55
Gisterenmiddag de Frozen Wilds dlc uitgespeeld,was zeer vermakelijk. Ik ga deze game misschien ooit nog wel een keer uitspelen met NG+ op ultra hard voor 100% completion. Nu eerst maar kijken wat er in het westen allemaal te doen is 8) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Na precies 40 uur was de koek hier op. lvl 57 en de DLC quests allemaal afgerond. De game zeker nog niet op 100%, maar dat hoeft voor mij ook zeker niet. Ik heb veel pret gehad met de game en vond het oprecht wel een leuke ervaring en concept.

Hier en daar is HZD wel wat 'rough around the edges', en dat merk je vooral aan de vijanden (en hun aimbot), de matige jump/climb mechanics en de platforming. De moeilijkheidsgraad vond ik ook nog een lastige, ik had over het algemeen het idee dat het spel zeer goed te doen was maar er zaten momenten in waar je dan ge-oneshot word terwijl je niet veel raars doet.

Wat mij betreft echt wel een 8/10 en ik kijk uit naar HFW op de PC :*)

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Ben HZD voor het eerst op story aan het spelen en is praktisch de eerste open world die ik daadwerkelijk uitspeel. Vraag me af of ik voordat ik de laatste quests (althans denk dat het laatste is aangezien ik net de een na laatste powercore heb gevonden) start van de main game ik niet eerst frozen wild moet gaan doen. Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Lynx schreef op maandag 14 maart 2022 @ 18:40:
Ben HZD voor het eerst op story aan het spelen en is praktisch de eerste open world die ik daadwerkelijk uitspeel. Vraag me af of ik voordat ik de laatste quests (althans denk dat het laatste is aangezien ik net de een na laatste powercore heb gevonden) start van de main game ik niet eerst frozen wild moet gaan doen. Iemand advies?
Mooi moment om het nu te doen ja. Heb dat bij mijn (tweede) passthrough waarbij ik voor de eerste keer FW erbij deed ook zo gedaan. Kwa level sluit het ook precies aan. Want FW is wel echt pittig. De eindmissie stelt daarna niet veel meer voor ...

Je kan overigens ook eerst de eindmissie doen. Maar na voltooiing daarvan wordt de klok terug gedraaid en is het alsof je die nooit gedaan hebt. Vind ik ook maar vreemd. Mijn advies is nu doen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18:19
Deze game eindelijk weer opgepakt. Had al zo'n 12 uur op PS4 gespeeld. Maar nu op PS5 is dit toch wel echt genieten. Teller staat nu op 70 uur. Alle tegengekomen sidequests gedaan en ben nu bij The Mountain That Fell. Ben level 49, bijna 50. Merk ook soms op dat ik tijdens een gamesessie niet eens aan quests toe kom. Je bent dan onderweg naar de quest maar ondertussen ben je te druk bezig met machines. Geweldig spel.
Ik twijfel om de DLC te gaan doen of dat te doen na de hoofdgame.
Ben al wel in het DLC gebied geweest en de eerste nieuwe machine daar gevonden en killed. Was ook een flinke jonge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Net begonnen op de PC! Ziet er prachtig uit, zeker voor een opgevoerde PS4 port. Videokaartje (1080Ti, beste aankoop op PC gebied ooit) doet weer eens zweten!

Melee combat voelt behoorlijk houterig aan, zeker in vergelijk met Ghost of Tsushima, die ik hiervoor speelde. GoT werd wel al snel saai en eenvoudig, hopelijk blijft dit meer boeien!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Na lange tijd lopen twijfelen toch maar begonnen op de PC. Graphics zijn ok maar verder niet bijzonder. Dat komt vooral omdat ik God of War op de PC hebt gespeeld. Dat ziet er toch een stuk indrukwekkender uit. Maar goed dat was ook wel te verwachten gezien HZD een ouder spel is. Ze lenen wel erg veel elementen van elkaar. Story begint echt leuk. Combat tot nu toe ook leuk. Het speelt lekker weg allemaal. Frozen Wilds zit er ook bij dus heb nog even te gaan. 100% completion en new game plus boeien mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-06 11:20
Zelf ook maar gecaved voor dit spel tijdens de Steam Sale. Begonnen aan de story mode. Ziet er leuk uit, met wat kleine dingen waar ik me aan stoor (geluid en beeld) maar over het algemeen goed. Zit denk ik nog wel in het tutorial gedeelte dus er gaat nog een hoop gebeuren denk ik. Ik ben net door de poort en ga eerst maar even bedenken wat ik straks ga doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6IgURW0DCtXiNalrjIObsXq72DQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1NnlzhqbOdUGSw7st35xNfLG.jpg?f=fotoalbum_large

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 15:00
biggydeen2 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 08:55:
Graphics zijn ok maar verder niet bijzonder.
Ik vond sowieso het verhaal vrij traag op gang komen. Het begon allemaal pas echt interessant te worden eens je richting Meridian ging. En toen had ik toch al zeker 15u in de game zitten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

westergas schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 15:53:
Melee combat voelt behoorlijk houterig aan, zeker in vergelijk met Ghost of Tsushima, die ik hiervoor speelde. GoT werd wel al snel saai en eenvoudig, hopelijk blijft dit meer boeien!
Melee deed ik nooit met die speer. Was niet sterk genoeg. Alles met pijlen op afstand.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

biggydeen2 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 08:55:
Graphics zijn ok maar verder niet bijzonder.
Niet? Vind de landschappen en het design van de robots wel erg gaaf hoor.
Motrax schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:21:
[...]
Melee deed ik nooit met die speer. Was niet sterk genoeg. Alles met pijlen op afstand.
Ik inmiddels ook. Heel af en toe een tik met de speer, verder ranged.

[ Voor 37% gewijzigd door westergas op 29-06-2022 12:07 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Twixie schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:17:
[...]

Ik vond sowieso het verhaal vrij traag op gang komen. Het begon allemaal pas echt interessant te worden eens je richting Meridian ging. En toen had ik toch al zeker 15u in de game zitten, denk ik.
Wel erg veel cutscenes. Wou gister even een uurtje max spelen. Richting the proving maar het zijn uiteindelijk 2.5 uur geworden :P Vind het best leuk bedacht allemaal. Het wordt nog beter dus begrijp ik.
Motrax schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 11:21:
[...]
De speer van dichtbij is een one shot met de skill (in het begin tenminste). Geen enkele pijl doet zoveel dmg bij mij. maargoed zit op lvl 8 ofzo. Doe bijna alles met spear 8)
westergas schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:06:
[...]

Niet? Vind de landschappen en het design van de robots wel erg gaaf hoor.
Het design en de landschappen zijn zeker wel mooi maar komt niet in de buurt van God of War op PC. Dus als je HZD mooi vindt moet je zeker GoW proberen. Ik speel beide overings op max settings, 1440p 120 fps+.

Maar dat is ook logisch gezien HZD al een verouderde game is gemaakt voor de PS4. Wat dat betreft ziet het er nog goed uit maar ik had er stiekem wat meer van verwacht omdat ik GoW gewend ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:48
Vandaag toch maar begonnen aan Horizon Zero Down op de PlayStation 5. Wilde aan Forbidden West beginnen, maar veel mensen zeiden dat ik deze echt eerst moest spelen. Ik ben erg onder de indruk, als je niet beter wist zou je zeggen dat dit standaard een PlayStation 5 game is. Nu hopen dat ik er door kom net de weinige tijd die ik heb i.v.m. andere verplichtingen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je 'm, zoals ik het interpreteer, voornamelijk speelt voor de storymode voordat je aan HFW begint zou ik me daar gewoon op focussen. Dan ben je volgens mij niet zo heel lang bezig én je hebt als voordeel dat het verhaal beter blijft hangen.
Goed besluit wel, het verhaal is echt heel tof imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:11

Oxigeon

En zo is dat!

Superkiwi schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:54:
Als je 'm, zoals ik het interpreteer, voornamelijk speelt voor de storymode voordat je aan HFW begint zou ik me daar gewoon op focussen. Dan ben je volgens mij niet zo heel lang bezig én je hebt als voordeel dat het verhaal beter blijft hangen.
Goed besluit wel, het verhaal is echt heel tof imo.
Krijg je het verhaal uitgespeeld zonder side quest te doen? Dan bedoel ik eigenlijk.... je hebt een bepaald level nodig om missie X te spelen. Ga je dit halen zonder de side quests

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb werkelijk geen idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:29
Oxigeon schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:05:
[...]

Krijg je het verhaal uitgespeeld zonder side quest te doen? Dan bedoel ik eigenlijk.... je hebt een bepaald level nodig om missie X te spelen. Ga je dit halen zonder de side quests
Normaal wel hoor. Ben in deel 1 ook voorbijgevlogen zonder veel side quests te doen. Als je hem op Story mode zet heb je ook sneller alle mogelijkheden om de beste Guns te hebben. Je vind namelijk makkelijker loot en geld zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:11

defiant

Moderator General Chat
Ik ben een fan van SF games dus ik heb HZD ook maar gekocht voor de PC in een recente steam sale, tot zover stelt het niet teleur :) Onder linux met proton nog geen issues tegengekomen.

Het enige wat me tot nu tegenstaat is dat je als je storyline quest doet je vaak geen keuze hebt qua combat style. In normale open world confrontaties kan ik zelf mijn strategie kiezen, waarbij ik zelf vaak een fan ben van stealth. Ik ben nog niet zo hoog qua level, maar ik heb tot nu toe veel succes met die strategie.

Maar in storyline scripted events wordt je soms gedwongen tot een soort van arena boss fight confrontaties, wat zeker als je nog niet zo hoog bent geleveld een uitdaging kan zijn omdat je ook nog eens vaak niet op voorbereid bent qua supplies en uitrusting. Dat geeft me een nogal ongebalanceerd gevoel.

Ik heb hierdoor vooral het gevoel dat ik de focus vooral moet leggen op levelen, maar het level systeem voelt imho niet echt intuïtief aan, juist omdat je met stealth en tactiek op lagere levels ook successen kan boeken.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat ben ik met je eens.
Zeker als je op een iets hogere moeilijkheidsgraad speelt zijn die open arena gevechten soms een behoorlijke uitdaging. Dan komt het meer aan op ontwijken en (de beperkte) dekking zoeken.
Het is de reden dat ik de game destijds een tandje lager had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik kom laat op het feestje, ik ben bijna klaar met mijn eerste play through, main game uit gespeeld en nu laatste boss fight van de frozen wilds uitbreiding. Heb nu 4 keer tegen de boss gevochten maar wat me opvalt is dat ik alle resources kwijt raak als ik dood ga. Ik begon met zo’n 1000 blaze, wat detonation en fire bommetjes. Die laatste heb ik net het laatste gevecht gebruikt maar ben dood gegaan. Maar ik krijg dat dan allemaal niet meer terug daarna. Nu zit ik dus met steeds minder resources en wordt het nog knap lastig om die boss te verslaan.

Is dit normaal? Ik kan me dit bij eerdere gevechten niet herinneren.

Heb niet zo’n zin om de laatste save game te laden want dan moet ik de hele cauldron opnieuw doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 17:14
Hier ook ‘one who’s late to the party’. :) Heb HZD diverse keren geprobeerd te spelen: tijdens launch op de PS4 Pro, tijdens launch op PC en later nog eens op de PS5. Echter, het spel kon mij nooit echt grijpen, until now.

Afgelopen donderdagavond (weer) begonnen en hooked. Soms heeft het gewoon tijd nodig, I guess. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UlmMKOHC2lRiuCJjxZs2AZjP-tU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YaduxMUC4CgQ2ZSjX8zDf4jP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Hjxq7zI-G_qSpwxRXubhlBleu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YpoGynHEl4l3II7rcDIPwpZ4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRVwEQcCAelYJf3W7dB70JGyfVI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZuAPG50Qwn71hB7L04jZ9CZz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCooTq7vA3VygS1_nZF3YpYcCsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5uqgNPcMiyw79pO0MwYr5APg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-juGDKVk35BjlbP5Fyk1ItcKPKo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xTQsiTJCZvSDYqSf2zriin8d.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLCs7JcaZEO2EXUWT3REPYpdSrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/clbM1fafJraQw1F83ZZXCyKz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
Wat een toffe game! Soms een beetje ‘rough around the edges’ (dialogen, voice acting), maar de gevechten zijn erg vervullend. Ook het ontdekken van nieuwe gebieden en gewoon op ontdekking gaan is het meer dan waard! _/-\o_

En wat is het mooi allemaal ! :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHzei18PFtUqrdwBhR8Id4FHSgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v374ybEY3lecjadVJaTnSGDL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/czhj4vHBEiLIFQuNwMjeGUUVYLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CNimTafJAwMr1Gtd329UdFQk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKskuh0OS2OjL8vRPjoopQsJxU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Oo5fMTYdzH0xRWdFJOV2UYK6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

nieuws: Horizon Forbidden West Complete Edition is vanaf 21 maart beschikbaar...

Eindelijk! _/-\o_

Heb al bijna 2jaar een PS5 met nog altijd een dicht geplakte Collector's Edition mensen haten me ervoor 8)7 Maarja doe dit toch liever op de PC :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Na 16,5 uur ben ik eigenlijk wel klaar met HZD; ik zit nu iets te sterk in de ‘gameplay loop’ en heb niet echt meer de ambitie om de main story te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 14:24
Yonix schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 08:39:
Na 16,5 uur ben ik eigenlijk wel klaar met HZD; ik zit nu iets te sterk in de ‘gameplay loop’ en heb niet echt meer de ambitie om de main story te spelen.
Haha, that escalated quickly :)

Ik ben met HZD begonnen op de PS5 nadat ik Ghost of Tsushima heb uitgespeeld. Vooral omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk Forbidden West wil spelen. Vergeleken met GoT vind ik het echter behoorlijk moeilijk. Ik speel op gemiddeld, maar ik zit erover te denken om hem een tandje lager te zetten. Soms ben ik 5 minuten of langer bezig met een Deathbringer. :)

[ Voor 37% gewijzigd door kadoendra op 16-04-2024 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
kadoendra schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:58:
[...]

Haha, that escalated quickly :)

Ik ben met HZD begonnen op de PS5 nadat ik Ghost of Tsushima heb uitgespeeld. Vooral omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk Forbidden West wil spelen. Vergeleken met GoT vind ik het echter behoorlijk moeilijk. Ik speel op gemiddeld, maar ik zit erover te denken om hem een tandje lager te zetten. Soms ben ik 5 minuten of langer bezig met een Deathbringer. :)
Tja, uiteindelijk was dat wel mijn gevoel. Op een gegeven moment vielen mij de 'tekortkomingen' ook wat meer op, zoals het acteerwerk en de 'kromme dialogen'. Dan word ik eruit gehaald en begin ik mij alleen maar te storen aan het spel. :P Heb dat nu ook een beetje bij 'Metro Exodus'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 18:52
HZD komt helaas wel langzaam op gang.

Zodra je in Carja gebied komt, met na een paar quest daarin komt de game pas echt vrij.
HFW heeft ook wel wat het zelfde probleem.

Ghost of Tsushima ook.
In dat opzichten zijn het wel slow burns.

Tsushima is misschien nog wel het ergste ermee met Act1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 19:34
Sinds gisteren in het bezit van een Playstation 5 en begonnen aan dit spel, wou hem al jaren spelen maar had geen beschikking over een goede game-pc of Playstation 4/5.

Ik ben nog steeds in het begin van het verhaal, waar jij je eerste sabeltandtijger moet verslaan en die heb ik ook in een keer verslagen.

Maar wat is dit een gaaf spel zeg en wat ziet het er grafisch gruwelijk goed uit, dat dit van Nederlandse bodem komt maakt me ontzettend trots!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 15:00
G_Dragon schreef op maandag 29 april 2024 @ 08:27:
Ik ben nog steeds in het begin van het verhaal, waar jij je eerste sabeltandtijger moet verslaan en die heb ik ook in een keer verslagen.
Let wel, het begin gaat behoorlijk traag. Het verhaal en dergelijke vond ik pas na een uur of 10 echt op gang te komen (let wel: ik ben trage gamer en doe ook altijd veel side-quests).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Twixie schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:47:
[...]

Let wel, het begin gaat behoorlijk traag. Het verhaal en dergelijke vond ik pas na een uur of 10 echt op gang te komen (let wel: ik ben trage gamer en doe ook altijd veel side-quests).
Oh daar hou ik juist van, gewoon lekker op een rustig tempo de wereld en het verhaal ontdekken en ondertussen veel looten en zij missies doen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat een prachtig spel! Het zit zo onwijs goed in elkaar, zou het bijna perfectie noemen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGzWYV5PArjxhbKmQQEf9rLQmP4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmn2GWEURKtTG9XTN9PKUjFq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2N7x2q7TNxfG7joGZaOwBfENtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8jDch1WzuAAva7v2H8fKYQIA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvzIs3I5npP9QXcZiamaUJtnUJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ESgE3ayo1UZOLvk4hELXvEhY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:23
G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:23:
Wat een prachtig spel! Het zit zo onwijs goed in elkaar, zou het bijna perfectie noemen..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja mooi spel he :)
Ik heb t nooit uitgespeeld (heb ernstige game ADD :*) ) maar het staat nog geïnstalleerd.
Maar nu ik jouw enthousiasme hoor en de mooie screenhots zie....zucht, zoveel games, zo weinig tijd en energie lol *O*

Anyway, geniet ervan G_Dragon !

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vortigen schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:08:
[...]

Ja mooi spel he :)
Ik heb t nooit uitgespeeld (heb ernstige game ADD :*) ) maar het staat nog geïnstalleerd.
Maar nu ik jouw enthousiasme hoor en de mooie screenhots zie....zucht, zoveel games, zo weinig tijd en energie lol *O*

Anyway, geniet ervan G_Dragon !
Haha dank je wel, ik zou zeggen gewoon tijd voor vrijmaken en dan kom je er vast wel aan toe :) ! Ik ben bezig met het schrijven van een review over dit spel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4LJp3tWa1orgclZs1So6OTos6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHCb0V4u4pa0vPjJa8sCDPU6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aM3u9L28wZRMTiQPZVTmvlIapOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRwj8Zu8DTZEa0FpBPmXOhiz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVAXvHyDgcVj643AekqY5pnUsxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nf9WWmECHY3l4hAF0SgNwvvh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrdzxdKwGdgnwA1O6zAoRN91SZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixw8XHsKYZkow4if5QaNtxiK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4CZQNI1a4-zKDukofnpWYmfVcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7kZ3cEIkBrW0OufAldUi8pJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2024 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:29
G_Dragon schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 20:23:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jaren geleden gespeeld, leuk die plaatjes te zien. Te beseffen dat dit een game is uit 2017(7 jaar oud) en uitgebracht op de vorige generatie console.
Game is ver voor zijn tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 07:48:
[...]

Jaren geleden gespeeld, leuk die plaatjes te zien. Te beseffen dat dit een game is uit 2017(7 jaar oud) en uitgebracht op de vorige generatie console.
Game is ver voor zijn tijd
Ja klopt, daarom snap ik ook niet dat mensen vinden dat het een remaster nodig heeft want veel spellen die afgelopen jaar uit zijn gekomen zien er nog slechter uit. Ik betrap mezelf er echt op dat ik zit te genieten van de grafische open wereld, wat echt prachtig is.

Vanmorgen ook weer deze foto gemaakt waarbij ik denk WAUW!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwC-gXVdCpUMuO1Y3TRiVvYtIp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgheFwC8piJpHlKf9FvmLkLh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vandaag weer een aantal uur gespeeld, wat een prachtig spel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWL8H1TP52iVGDAOiKX9zNF3BbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nxt8CXhayvnV2RCiifAu29yt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qj6zVujsY8gwIxAm6JK4AScE11c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/69mc5fXjJxL5mchcyIup7UVy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pk_nsT7lVeilR3iifBvEmRqq74Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/osW3yslcoJneNejQJqHPatoJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lf8MbQIYxg8ZOQ_atBUp7ueyuLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbkTxXWFgNTcOSryRK5ezw7u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-46NM2-576eTaUxXKpZ9Xvp6WQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3zG8HSqB0CgSCHTeMfeiIHT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 12:12:
Vandaag weer een aantal uur gespeeld, wat een prachtig spel!
Dat ziet er weer fantastisch uit :9~
Mag ik vragen op welke resolutie je speelt en met welke hardware?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Vortigen schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:50:
[...]

Dat ziet er weer fantastisch uit :9~
Mag ik vragen op welke resolutie je speelt en met welke hardware?
Natuurlijk, vragen mag altijd.

Ik speel op een Playstation 5 die ik vorig weekend speciaal heb gekocht als tweede console naast mijn Xbox Series X voor de Horizon en God Of War spellen, zat al een aantal jaar te twijfelen maar ik kreeg nu een mooi bedrag van de belasting terug dus toen heb ik het direct gedaan. Was €450 kwijt voor een Playstation 5 inclusief 5 spellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
G_Dragon schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:14:
[...]

Natuurlijk, vragen mag altijd.

Ik speel op een Playstation 5 die ik vorig weekend speciaal heb gekocht als tweede console naast mijn Xbox Series X voor de Horizon en God Of War spellen, zat al een aantal jaar te twijfelen maar ik kreeg nu een mooi bedrag van de belasting terug dus toen heb ik het direct gedaan. Was €450 kwijt voor een Playstation 5 inclusief 5 spellen :)
Wow zeg, ik wist niet dat de PS5 zulke mooie beelden kon leveren !
Ik dacht echt dat je een vette game pc zou hebben joh :)

Ik heb vorig jaar zelf een leuke upgrade van mijn game pc gedaan maar kan me zo gauw niet voor de geest halen dat het er zo mooi uitzag. Ik ga nog maar eens kijken dan 8)

En gefeliciteerd met je nieuwe Playstation en 5 games natuurlijk !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vortigen schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:45:
[...]

Wow zeg, ik wist niet dat de PS5 zulke mooie beelden kon leveren !
Ik dacht echt dat je een vette game pc zou hebben joh :)

Ik heb vorig jaar zelf een leuke upgrade van mijn game pc gedaan maar kan me zo gauw niet voor de geest halen dat het er zo mooi uitzag. Ik ga nog maar eens kijken dan 8)

En gefeliciteerd met je nieuwe Playstation en 5 games natuurlijk !
Haha dat dacht in je vraag al te lezen maar nee dit is gewoon op de Playstation 5 :), ik snap dus ook gewoon totaal niet waarom mensen om een remaster schreeuwen terwijl dit spel er prachtig en mooier uitziet dan veel spellen uit 2023/2024. Dank je wel, ik heb nog geen spijt van mijn aankoop want dit spel is beter dan had verwacht. Ben ook bezig met het schrijven van een review over Zero Dawn, hij is bijna af.

Zero Dawn kan er bij jou alleen nog maar mooier uitzien dus als je zou willen, ga ook tijdens je speeltijd even spelen met die foto modus en deel deze met ons :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Gisteren een groot stuk aan hoofdverhaal gedaan, de missie duurde bijna een uur. Maar in dat uur werd er wel ontzettend veel meer duidelijk over het verleden en verhaal van Zero Dawn, ik weet nu ook wat de subtitel betekend.

Trouwens zoals beloofd staat mijn review nu ook online.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Uh wat? Beetje geluk met het halen van deze missie, maar toch wel een verbaast moment.

Had ik al gezegd dat dit spel er onwijs goed uitziet? Blijf mijn ogen uitkijken tijdens mijn avontuur door Zero Dawn en wat ben ik blij met die fotomodus!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEd8PkfD4Q4kIvU9U9wqjuTargM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yWOJINBvXqeBcAhWetQ1ViOc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opcpe5LU3C4hkmn-V8rFlLF6IOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNozy13TT4tfIx4IEBorICos.jpg?f=fotoalbum_large

----------
''Aangezien ik niet 100 berichten achter elkaar wil posten, edit ik dit bericht maar..''

Gisteren tegen Redmaw gevochten de legendarische Thunderjaw, had hem nog op 1% leven maar toen besloot ik om niet goed uit te wijken en ja hoor kon hem helemaal overnieuw doen arghh.. :P

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2024 08:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Het spel en verhaal wordt ook mooier en beter des te verder je komt.

game pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
Vandaag echt de focus gelegd op het verzamelen van alles en dat kan je ook wel zien op de foto!
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wtq_44wV7W2NomjDtmLZfSijDe0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ivXNic2I3AMLJ70jzyY3f9M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlYfnGytGvwVXMabLS-pgmfP3ig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwoNO2AlVcfWrSYfIfrDYRQn.jpg?f=fotoalbum_large

Ben inmiddels level 34, terwijl de hoofdmissie op level 15 staat :o

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 14-05-2024 23:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
<3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzaAWVRAaQPZSZZkxDwC3kYSW44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bsU5Ee3efnEWy3yq6FRUbQ6q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4TPoTwzH6q9AkJ9xxFEFsjujN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qD1d382FlYO7Jtllp3gxbWC.jpg?f=fotoalbum_large

Bijna klaar met alle upgrades! Heb inmiddels wel alle collectibles verzameld en ben leven 31.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9_vtqDM5Ze19YRJCGeB16-qfZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McI7iAuXObvHY3HkvFoU5dg5.jpg?f=fotoalbum_large

------------------

EDIT om niet meerdere berichten achter elkaar te posten.

Gisteravond toen ik naar bed ging heb ik af kunnen sluiten met het feit dat ik alle upgrades compleet heb en even snel mijn 33 skill points verdeelt over de perks, dus we kunnen weer verder met de zij-missies! Zo gaan we maar door, ik zag dat ik inmiddels op 60% aan progressie zit in het spel en dat terwijl mijn hoofdmissie nog op level 15 staat en het volgens mij de 12e hoofdmissie is :*)

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 16-05-2024 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

@G_Dragon

Verzamel je alles zonder de kaarten of heb je die toevallig al aangeschaft bij een trader? :)

Mooi om te zien dat je er zoveel plezier aan beleeft dat had ik de eerste keer toen ik eraan begon kris kras over die map en main guest ja boeiend dat komt wel :D 138uur zat er toentertijd in en zo ben ik nu ook begonnen aan HFW gewoon rondneuzen en we zien wel waar het op uitloopt.

Heb je toevallig de 'bloed' drinkende Banuk Shamaan al ontmoet? Veel mensen die ik ken die het spel hebben gespeeld zijn hem nooit tegen gekomen of hebben zijn verblijfplaats ontdekt best grappig en de moeite waard als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 12:00:
@G_Dragon

Verzamel je alles zonder de kaarten of heb je die toevallig al aangeschaft bij een trader? :)

Mooi om te zien dat je er zoveel plezier aan beleeft dat had ik de eerste keer toen ik eraan begon kris kras over die map en main guest ja boeiend dat komt wel :D 138uur zat er toentertijd in en zo ben ik nu ook begonnen aan HFW gewoon rondneuzen en we zien wel waar het op uitloopt.

Heb je toevallig de 'bloed' drinkende Banuk Shamaan al ontmoet? Veel mensen die ik ken die het spel hebben gespeeld zijn hem nooit tegen gekomen of hebben zijn verblijfplaats ontdekt best grappig en de moeite waard als je het mij vraagt.
Ik heb de kaarten gekocht in het spel want geld heb je al vrij snel teveel, dus zag geen reden om ze niet te kopen :P.

Zo speel ik in principe elk open wereld spel, dan komt de story als laatst en wil ik eerst de vrije wereld verkennen. Waardoor ik al vrij snel te sterk word voor het verhaal, ik merk wel elke keer dat ik mijn beelden wil delen dat ik de laatste poster ben in dit topic waardoor je al snel dubbelposts aanmaakt en dat is natuurlijk niet handig. Volgens mij zag ik gisteren dat ik rond de 35 uur zit met een spel progressie van rond de 60%,

Nee die heb ik nog niet ontmoet, kan je misschien iets van een locatie laten zien? Dan ga ik hem zeker even opzoeken :)

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 16-05-2024 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:06:
[...]

Ik heb de kaarten gekocht in het spel want geld heb je al vrij snel teveel, dus zag geen reden om ze niet te kopen :P.

Zo speel ik in principe elk open wereld spel, dan komt de story als laatst en wil ik eerst de vrije wereld verkennen. Waardoor ik al vrij snel te sterk word voor het verhaal, ik merk wel elke keer dat ik mijn beelden wil delen dat ik de laatste poster ben in dit topic waardoor je al snel dubbelposts aanmaakt en dat is natuurlijk niet handig. Volgens mij zag ik gisteren dat ik rond de 35 uur zit met een spel progressie van rond de 60%,

Nee die heb ik nog niet ontmoet, kan je misschien iets van een locatie laten zien? Dan ga ik hem zeker even opzoeken :)
Ja zeer herkenbaar maar ben je ookal begonnen aan The Frozen Wilds? Toen ik het spel onlangs opnieuw speelde ben ik ergens na de missie The Gravehoard aan die dlc begonnen en zo paste ook alles veel beter in het verhaal. Veel mensen doen de dlc pas nadat ze het gewone gedeelte hebben uitgespeeld en voor het verhaal is dat niet juist.

Ik ben niet zo goed met die photo modes maar heb wel wat plaatjes geschoten maar die ben ik helaas kwijt. Vooral in de Fronzen Wilds keek ik soms me ogen uit echt heel erg mooi gemaakt die sneeuw & ijs omgeving.

Nee ik ga niks verklappen ik kwam hem ook maar per ongeluk tegen wel een kleine tip iets met canyon's ;) ookal is het een Banuk hij zit niet in de sneeuw... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik lees graag mee, het spel jaren geleden uitgespeeld, maar wel goede herinneringen aan.

Leuke van DLC Frozen Wilds is dat je aan het einde van het spel bovenaan de voedselketen staat en Thunderjaws niet meer zo moeilijk zijn. Dan ga je Frozen Wilds en... ik ging vrij snel achter elkaar dood 😱

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ja ook herkenbaar heb je net wat fijne Carja wapentuig mogen aanschaffen blijken het speldenprikkers tegenover die machines die daar rondlopen. Maargoed dat word weer gecompenseerd door de Banuk wapens :D

Moet eerlijk zeggen nu ik eenmaal ben begonnen met HFW is het enigste wat ik mis aan HZD de wat fijnere en logischere key mapping.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:06:
[...]

ik merk wel elke keer dat ik mijn beelden wil delen dat ik de laatste poster ben in dit topic waardoor je al snel dubbelposts aanmaakt en dat is natuurlijk niet handig. Volgens mij zag ik gisteren dat ik rond de 35 uur zit met een spel progressie van rond de 60%,
Ik vind dat persoonlijk helemaal niet erg want ik geniet mee van je mooie screens d:)b

Ga de game zeker zelf weer oppakken op een later moment, maar nu eerst vandaag Ghost of Tsushima op de PC oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:17:
[...]

Ja zeer herkenbaar maar ben je ookal begonnen aan The Frozen Wilds? Toen ik het spel onlangs opnieuw speelde ben ik ergens na de missie The Gravehoard aan die dlc begonnen en zo paste ook alles veel beter in het verhaal. Veel mensen doen de dlc pas nadat ze het gewone gedeelte hebben uitgespeeld en voor het verhaal is dat niet juist.

Ik ben niet zo goed met die photo modes maar heb wel wat plaatjes geschoten maar die ben ik helaas kwijt. Vooral in de Fronzen Wilds keek ik soms me ogen uit echt heel erg mooi gemaakt die sneeuw & ijs omgeving.

Nee ik ga niks verklappen ik kwam hem ook maar per ongeluk tegen wel een kleine tip iets met canyon's ;) ookal is het een Banuk hij zit niet in de sneeuw... >:)
Nee ik heb The Frozen Wilds nog niet gespeeld, ben wel perongeluk het gebied een keer ingegaan maar ben daar snel weer weggegaan.. Dus jij zegt dat ik die wel moet gaan spelen ondanks ik nog maar halverwege het verhaal van Zero Dawn zit? Dan neem ik die tip zeker mee!

Ik hou van een fotomodus in een spel en probeer daar ook altijd ontzettend goed in te zijn, want daarmee kan je soms zoveel mooie afbeeldingen maken en vastleggen. Hoop ooit nog dat Dead Island 2 er een gaat krijgen of zijn opvolger!

Oh je mag best wel wat in een spoilertag zetten zonder dat je teveel verklapt hoor, wil alleen weten in welke richting ik moet zoeken op de map :P
Vortigen schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:39:
[...]

Ik vind dat persoonlijk helemaal niet erg want ik geniet mee van je mooie screens d:)b

Ga de game zeker zelf weer oppakken op een later moment, maar nu eerst vandaag Ghost of Tsushima op de PC oOo
Dank je wel, alleen word dubbelposten vaak niet zo gewaardeerd op het forum. Vandaar dat ik er wat voorzichtig in ben geworden, maar zal met jullie toestemming wel blijven posten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:45:
[...]

Nee ik heb The Frozen Wilds nog niet gespeeld, ben wel perongeluk het gebied een keer ingegaan maar ben daar snel weer weggegaan.. Dus jij zegt dat ik die wel moet gaan spelen ondanks ik nog maar halverwege het verhaal van Zero Dawn zit? Dan neem ik die tip zeker mee!

Ik hou van een fotomodus in een spel en probeer daar ook altijd ontzettend goed in te zijn, want daarmee kan je soms zoveel mooie afbeeldingen maken en vastleggen. Hoop ooit nog dat Dead Island 2 er een gaat krijgen of zijn opvolger!

Oh je mag best wel wat in een spoilertag zetten zonder dat je teveel verklapt hoor, wil alleen weten in welke richting ik moet zoeken op de map :P
An sich is het simpel: op een gegeven moment waarschuwt het spel dat je een hoofdmissie gaat starten waardoor je niet terug kan. Dat vind ik een mooi moment de DLC te gaan doen, later dan dat kan ook niet.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Motrax schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:56:
Ik lees graag mee, het spel jaren geleden uitgespeeld, maar wel goede herinneringen aan.

Leuke van DLC Frozen Wilds is dat je aan het einde van het spel bovenaan de voedselketen staat en Thunderjaws niet meer zo moeilijk zijn. Dan ga je Frozen Wilds en... ik ging vrij snel achter elkaar dood 😱
Kan ik me ook nog goed herinneren, was toen ook extra moeilijkheids graad toegevoegt geloof ik.

En dacht ik ben volledig geupgrade, ga DLC gewoon op hoogste moeilijkheidsgraad spelen, niet zo'n goed idee als je het spel al maanden niet hebt aangeraakt. :D Werd me toch potje in elkaar geramt door zo'n nieuw beest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 18:52
Scorchers en Frost/Fire Claws maakt je ineens wel alert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oké dus blijkbaar level je gigantisch snel als je de trials van elke hunting ground doet! Ik ben van level 37 naar level 43 gegaan in 2 uur tijd..... Maar heb ze wel allemaal gehaald en daarmee ook die speciale wapens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:46:
Oké dus blijkbaar level je gigantisch snel als je de trials van elke hunting ground doet! Ik ben van level 37 naar level 43 gegaan in 2 uur tijd..... Maar heb ze wel allemaal gehaald en daarmee ook die speciale wapens :)
Bij welke main missie ben je op het moment? Klinkt wel alsof je klaar bent voor de Frozen Wilds en daar leer je ook veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:18:
[...]

Bij welke main missie ben je op het moment? Klinkt wel alsof je klaar bent voor de Frozen Wilds en daar leer je ook veel van.
Ik ben bij de hoofdmissie The Grave-Hoard, dat is missie 14 van de 21 hoofdmissies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Dan zou je eventueel kunnen beginnen ja zolang het maar voor 'Deep Secrets of the Earth' missie is dan zit je wel goed.

Toevallig al wat powercells gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:39:
Dan zou je eventueel kunnen beginnen ja zolang het maar voor 'Deep Secrets of the Earth' missie is dan zit je wel goed.

Ah oké dan zal ik er binnenkort aan gaan beginnen!
Nee want ik las dat je sommige pas na bepaalde hoofdmissies kon vinden? Ik heb er wel al twee geplaatst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:40:
[...]

Ah oké dan zal ik er binnenkort aan gaan beginnen!
Nee want ik las dat je sommige pas na bepaalde hoofdmissies kon vinden? Ik heb er wel al twee geplaatst :)
Juist ja daarom vraag ik het ook wat schimmig wil niet te veel spoilen maar je bent op de hoogte van het shield weavor armor >:)

Je hebt er dus al twee gevonden dus nog twee te gaan sommige zijn makkelijk te vinden anderen wat lastiger ik moest er onlangs toch youtube bij pakken toen ik het spel opnieuw speelde om de laatste te vinden.

Maar ook in The Frozen Wilds kun je aardig upgraden kwa gear dus outfits en wapens en pas richting de eindmissie kon ik bij dat special armor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:47:
[...]

Juist ja daarom vraag ik het ook wat schimmig wil niet te veel spoilen maar je bent op de hoogte van het shield weavor armor >:)

Je hebt er dus al twee gevonden dus nog twee te gaan sommige zijn makkelijk te vinden anderen wat lastiger ik moest er onlangs toch youtube bij pakken toen ik het spel opnieuw speelde om de laatste te vinden.

Maar ook in The Frozen Wilds kun je aardig upgraden kwa gear dus outfits en wapens en pas richting de eindmissie kon ik bij dat special armor.
Ja ik heb hem gezien in die ruimte, maar geen idee nog hoe sterk of wat voor een armor het nou daadwerkelijk is. Daar moet ik nog achter gaan komen, ik draag al bijna het hele spel het paarse armor die je kon kopen. Die had ik zelfs al voordat ik de clan joinde, gewoon veel geld bij elkaar gespaard oor dieren te doden :P. Vind het wel jammer dat er door progressie door het verhaal geen nieuwe en nog betere armor beschikbaar is gekomen.

Youtube is bij mij altijd een no-go in spellen, want een 100% run wil ik altijd helemaal zelf doen. Dat geeft ook zoveel meer voldoening :D !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:39:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fn_LeqECeiKWbm4mBilDyDScO8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ymdg9pHXj8eAs9ysj9fcCw8h.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben bij deze missie aangekomen dus begonnen aan The Frozen Wilds en die is op level 44 niet echt pittig, alleen een gevecht tegen een soort beerachtige beest was even flink doorvechten. Ik heb inmiddels de upgrade voor mijn speer, waar ik nu een modification in kan zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pY4hTvJS3mmX7cFTZPefEPAM58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9Ci6gqxRj8XZaYzQCDdr6vG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1x4iYT65YMpHRINnDgXeSq0wQQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNdjm47rEE4V5dbUoG8PDjXC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik blijf toch wel zeggen dat ik verliefd ben op dit spel, man man man wat ziet het er prachtig uit en wat speelt het ontzettend goed weg.
Ik moet er nog 1 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ok netjes maar The Cut in een dag uitgespeeld en alle Bluegleam & Pigments verzameld da's vlot :)
Ja spel is prachtig maar geen plaatjes van de vulkaan? Die had ik wel verwacht :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op zondag 19 mei 2024 @ 10:41:
Ok netjes maar The Cut in een dag uitgespeeld en alle Bluegleam & Pigments verzameld da's vlot :)
Ja spel is prachtig maar geen plaatjes van de vulkaan? Die had ik wel verwacht :p
Nee ik heb The Cut zover ik weet nog niet uitgespeeld en alle Bluegleam & Pigments nog niet verzameld.. of ik heb het onbewust gedaan :p

Oh kan wel even kijken of ik daar nog een mooie afbeelding van kan maken, ben wel al aangekomen bij de laatste missie van The Frozen Wilds. Maar afgeleid door alle zij-missies :p

Inmiddels level 51 sinds mijn laatste post, dat levelen gaat wel ontzettend hard hoor.. :o

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 19-05-2024 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:16:
[...]

Nee ik heb The Cut zover ik weet nog niet uitgespeeld en alle Bluegleam & Pigments nog niet verzameld.. of ik heb het onbewust gedaan :p

Oh kan wel even kijken of ik daar nog een mooie afbeelding van kan maken, ben wel al aangekomen bij de laatste missie van The Frozen Wilds. Maar afgeleid door alle zij-missies :p

Inmiddels level 51 sinds mijn laatste post, dat levelen gaat wel ontzettend hard hoor.. :o
Ah ok dus nog genoeg te doen en koop niet het Chieftan outfit als je al genoeg Bluegleam heb verzameld of waarschijnlijk heb je die al gekregen na die Wearak challenge :P

Ook de dieren hologrammen al ontdekt? Zo grappig afentoe hoe de denk logica werkt over onze tijd en bedrijfsnamen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:21:
[...]

Ah ok dus nog genoeg te doen en koop niet het Chieftan outfit als je al genoeg Bluegleam heb verzameld of waarschijnlijk heb je die al gekregen na die Wearak challenge :P

Ook de dieren hologrammen al ontdekt? Zo grappig afentoe hoe de denk logica werkt over onze tijd en bedrijfsnamen 8)7
Bedankt voor de tip want dan koop ik die niet, ik heb daarvan een boog gekocht die echt het dubbele aan schade had dan mijn oude! Welke wapens raad je nog meer aan? :)

Ik heb al een aantal houten beeldjes verzameld maar geen hologrammen zover ik zo weer! Als ik weer speel maak ik wel een foto van wat ik allemaal heb verzameld en wat ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:25:
[...]

Bedankt voor de tip want dan koop ik die niet, ik heb daarvan een boog gekocht die echt het dubbele aan schade had dan mijn oude! Welke wapens raad je nog meer aan? :)

Ik heb al een aantal houten beeldjes verzameld maar geen hologrammen zover ik zo weer! Als ik weer speel maak ik wel een foto van wat ik allemaal heb verzameld en wat ik nog moet.
Ja ik kocht dat outfit voor die Challenge en blijkbaar krijg je hem daarna als beloning want je bent dan de nieuwe Chieftain :D

Ehm ja het zijn geen holo's die je verzameld voor het verhaal of collectie maar soort informatie zuilen waar je dan een afbeelding ziet en een verhaaltje hoort. Zit ergens bij die geisers in een gebouwtje en daar vind je ook een Shamaan die weer die houten beeldjes verzameld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:42:
[...]

Ja ik kocht dat outfit voor die Challenge en blijkbaar krijg je hem daarna als beloning want je bent dan de nieuwe Chieftain :D

Ehm ja het zijn geen holo's die je verzameld voor het verhaal of collectie maar soort informatie zuilen waar je dan een afbeelding ziet en een verhaaltje hoort. Zit ergens bij die geisers in een gebouwtje en daar vind je ook een Shamaan die weer die houten beeldjes verzameld.
Haha ja dat is best zuur, vooral achteraf! Gelukkig had ik mijn geld al uitgegeven aan een nieuwe boog, veel geluk gehad dus..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ti5rd8UVLeZyleoo6OklGBt49JY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eO2BD8Pa1IEUVr5YWkW1CbNi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb alles verzameld en wat gaaf om dan elke holo van die dieren te bekijken :) !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aLHSQe3_rWZ7CFz4QcH7ziOwW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LVI7KaZlUYP8zdDb4g4YSJr6.jpg?f=fotoalbum_large

En ik ben ook klaar met het verhaal van Frozen Wilds, moet alleen nog naar kamp toe. Maar mijn god wat was die laatste missie lang en een behoorlijke uitdaging zeg, mijn Playstation 5 controller was behoorlijk nat van zweet.. maar we hebben het gehaald na een uur!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQqQOOE1pNPzOs0SxuxsiUDiFQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7GeSJgbVyGMoh9EQsd9myWph.jpg?f=fotoalbum_large

Het is best wel erg hoeveel skills ik al heb en dan te bedenken dat mijn hoofdmissie van Zero Dawn op level 20 zit...... Hoe makkelijk zal het verhaallijn gaan worden als je zelf al level 55 bent? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 23:36:
[...]

Haha ja dat is best zuur, vooral achteraf! Gelukkig had ik mijn geld al uitgegeven aan een nieuwe boog, veel geluk gehad dus..

[Afbeelding]

Ik heb alles verzameld en wat gaaf om dan elke holo van die dieren te bekijken :) !

[Afbeelding]

En ik ben ook klaar met het verhaal van Frozen Wilds, moet alleen nog naar kamp toe. Maar mijn god wat was die laatste missie lang en een behoorlijke uitdaging zeg, mijn Playstation 5 controller was behoorlijk nat van zweet.. maar we hebben het gehaald na een uur!

[Afbeelding]

Het is best wel erg hoeveel skills ik al heb en dan te bedenken dat mijn hoofdmissie van Zero Dawn op level 20 zit...... Hoe makkelijk zal het verhaallijn gaan worden als je zelf al level 55 bent? :D
Goed bezig ;)

Ik vond TFW moeilijker dan de resterende mainguest die je nog moet doen maar dat komt ook door die Banuk wapens en outfits (vooral dat naveltruitje outfit van de Carja :+ ) die je daar verkrijgt.

En voor de laatste powercell goed zoeken hopelijk vind je hem zelf zonder hulp van YT _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Pimmuz schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:45:
[...]

Goed bezig ;)

Ik vond TFW moeilijker dan de resterende mainguest die je nog moet doen maar dat komt ook door die Banuk wapens en outfits (vooral dat naveltruitje outfit van de Carja :+ ) die je daar verkrijgt.

En voor de laatste powercell goed zoeken hopelijk vind je hem zelf zonder hulp van YT _/-\o_
Found it en heb het armor maar helaas ga ik hem niet aantrekken, vind het wel een minpunt in Zero Dawn dat bijna elk armor niet aantrekkelijk is omdat ze geen leuke effects hebben zoals het Nora Survivor Heavy armor die je al heel vroeg in het begin van het spel kan kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zpKPbVaf9ibIM6ZuhBzkYY9VclY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlP5QpzoulG7EBWXCAo5MOaS.jpg?f=fotoalbum_large

Ben nu na bijna 60 uur op de teller aangekomen bij de een na laatste missie :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:39
@G_Dragon
Ga je na deze game forbidden west spelen ?
Ik heb ook wel weer honger om deze game opnieuw te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
jori040 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:23:
@G_Dragon
Ga je na deze game forbidden west spelen ?
Ik heb ook wel weer honger om deze game opnieuw te spelen.
Jazeker! Die gaan we er gelijk achteraan spelen :)
Ga spelen dan :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89JJbR4C1kNQj0FPlA5VRYSme5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Th8YMLCQUAQCq4qpVdK8fMo.jpg?f=fotoalbum_large

Zero Dawn uitgespeeld, wat een spel! Als je mij zou vragen welk spel perfectie heeft bereikt, dan zeg ik Zero Dawn. Want alles en dan ook echt alles klopt met elkaar, wat een meesterwerk! Dit was mijn Playstation 5 aankoop meer dan waard....

Edit: wie mijn post leuk vond, ik ga verder posten in het Horizon: Forbidden West topic :)

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 21-05-2024 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Luisteren jullie ook wel eens de muziek? Ik heb het op Spotify nog steeds met regelmaat op staan. Goede herinneringen :)

☻/
/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben na enorm lange tijd ook maar eens aan deze game begonnen, wat fantastisch! Het wereldje is geweldig en beangstigend (gigantische robot beesten).
M'n huidige laptop trekt hem niet lekker, dus vanmiddag komt m'n nieuwe pc met een 7800x3d en een 4070 super. En dan kan ik nog meer genieten van de geweldig mooie wereld.

Bijna lvl 30 en dan ook de add-on spelen. Daarna rustig naar deel 2.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

nieuws: Sony bevestigt Horizon Zero Dawn Remaster voor PlayStation 5 en Pc

Dus helaas voor de Ps4 bezitters ;)

Maar die kunnen waarschijnlijk over een tijdje mooi een Ps5 op de kop tikken als die Ps5 Pro uit is! Wat weer vervelend is voor de gene die net een Ps5 hebben aangeschaft :P

[ Voor 9% gewijzigd door Pimmuz op 25-09-2024 10:16 . Reden: gebrekkig Nederlands ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00
De comment "Horizon: Zero People Asked For This" daarbij, is wel een beetje de strekking van mijn gevoel bij dit soort aankondigingen. Afijn er zijn genoeg mensen die er wel blij van worden, anders zou het financieel niet interessant zijn.

• G_Dragon
Kwistnix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:06:
[...]

De comment "Horizon: Zero People Asked For This" daarbij, is wel een beetje de strekking van mijn gevoel bij dit soort aankondigingen. Afijn er zijn genoeg mensen die er wel blij van worden, anders zou het financieel niet interessant zijn.
Daar heb je gelijk in, toch hoop ik wel dat het een grotere verbetering zal gaan zijn dan wat we nu in die trailer zien.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:16

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kwistnix schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:06:
[...]

Ik moet de trailers nog in hoge kwaliteit terug kijken. Maar als het naar het visuele niveau van Forbidden West wordt getild dan is dat toch een tientje waard?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00
Mog schreef op woensdag 25 september 2024 @ 11:25:
[...]

Ik moet de trailers nog in hoge kwaliteit terug kijken. Maar als het naar het visuele niveau van Forbidden West wordt getild dan is dat toch een tientje waard?
Mwoah, ik zou er zelf mijn geld niet aan uitgeven. Het lijkt ook wel een beetje alsof ze er simpelweg een (vrij aggresief) AI filter op los hebben gelaten, waardoor de remaster op sommige punten absoluut geen verbetering is. Dit ziet er bijvoorbeeld toch niet uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYO7LqkjkSBsvLMoquU1QOXVuk8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tpSuCRNEAxiFT7nwSYCBsgBf.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste