• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14:32

In Horizon Zero Dawn speelt de speler als de jager Aloy (Ashly Burch) in een post-apocalyptische wereld rond het jaar 3000. De aarde is dan al voor lange tijd verlaten door mensen en wordt geheerst door gemechaniseerde wezens. Aloy heeft onderdelen van de overige wezens nodig om te overleven, en gebruikt voornamelijk haar pijl en boog om deze te verkrijgen.

Ontwikkelaar: Guerrilla Games (Nederland)
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre(s): Action / RPG
Speelmodus: Single Player only
Platform: PlayStation 4, PC

Horizon Zero Dawn komt in Nederland uit op woensdag 1 maart 2017 op de PS4. De PC versie is op 7 augustus 2020 uitgekomen.
Er verschijnen twee versies in de winkels, de normale versie en een Collector's Edition. Bij deze Collector's Edition krijg je ook een aantal bonussen. Dit zal o.a. 3 outfits voor Aloy zijn:
Nora Lookout outfit – adds 20 stealth
Carja Storm Ranger – 10% resistance to melee and ranged attacks
Banuk Trailblazer – 5% resistance to corruption, fire, freeze and stun

Op de PS4 Pro komt de game pas echt tot zijn recht met geavanceerde graphics, 4K en HDR ondersteuning.

In 2020 is door Sony aangekondigd dat de game ook naar PC zal komen, de PC versie is op 7 augustus 2020 uitgekomen.

Preview van Tweakers
Aankondiging Horizon Zero Dawn op E3 2015
Hands on Tweakers

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RRQDqurZJNk]

Horizon Zero Dawn
Wikipedia

[Voor 15% gewijzigd door s0kkie op 10-08-2020 12:08]

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• GrimScythe
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15:04

GrimScythe

Game Addict

Xecuter NL schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:36:
[...]

Tja, die pre-order bonussen...1 level later en je hebt al nieuwe betere gear is. Heb me daar al een paar keer door laten overhalen om een SE editie te bestellen, maar dat doe ik niet meer. Benieuwd of onze hollandsche vrienden hier anders mee omgaan.
Dat kan, al moet ik zeggen dat de reden dat ik deze edities koop gewoon meer is omdat graag speciale editites heb.

Tevens heb ik een paar afbeeldingen gevonden van de map en naar mijn idee deze is wel erg groot.
Volgens Guerrilla Games heeft de gehele map een eigen eco systeem en zou deze dus vol leven moeten zitten.
Ik ben benieuwd hoe goed ze dit gelukt is.

https://tweakers.net/ext/f/Y7TTR1LxZWVNR4FQuDQBN1jq/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/dIUhpe4qnWkVfbYGoON6VQwO/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/EAkEoeww3RNA6faz7PQRtjQ4/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/aBhBHLHJ4hbngeiJGzlPR2u6/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/nuGW84X0wwSSfh7kn2jKHGKz/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/4px1CgIJyzjNTouHb6Zeo9dU/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/f3bsGyDz28o9mgkTRFjjMBci/thumb.jpg

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:04
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 11:26:
[...]
Keek opzich niet erg uit naar deze game. wilde hem wel gaan spelen maar dacht komt wel ;p maar nu door al die reviews enzo wil ik hem toch wel erg graag hebben nu haha
Moest meteen hier aan denken :) :

Viel me wel op dat nu zelfs de NOS een artikel aan deze game en het bedrijf besteed.
Het "ons" gevoel is altijd direct aanwezig in Nederland lol.

FUMES et CARNES

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-11 17:04
Vrijdag schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:40:
[...]

Maar dan wel roze, mechanische konijntjes. Met machinegeweren. En rupsbanden. Omdat daarom 8)

close enough :P

Als easter-egg. Ook een Nederlands exportproduct 8)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14:50
Dit is de Horizon Zero Dawn Press Kit, die de pers 15 februari 2017 heeft ontvangen.

[Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 25-02-2017 13:58]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chrasher
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:48

Chrasher

Tevree met z'n PS5

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • +3Henk 'm!
Tipje trouwens: zodra je maps kan kopen die waardevolle shit op je kaart laten zien, meteen doen. Kosten geen reet en je mist makkelijk zaken als metal flowers enzo. Ook de vantage points zijn erg vet gedaan. Je komt op leuke plekken.

• ddZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-12 21:54
:?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nou, dat wordt een schrale kerst dit jaar. Je hebt zojuist Rudolf omgelegd :'(

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ddZ
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-12 21:54
bram1984 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:
Ik zag net wel een bosje in de lucht zweven. Ben ook al een NPC zonder romp tegengekomen. :+

[...]

Zet de taal trouwens eens op Engels joh, dit is toch geen gezicht. :p
Alleen teksten staan op Nederlands, lol :p

Dit doen ze dan wel weer netjes :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt ik krijg gewoon geeeeeen genoeg van de kwaliteit van deze game man. Net even beetje weer met die foto tool onderweg zitten spelen en fuck wat blijft dit toch tof! Although komt het hier niet zo goed overeen als hoe mooi ik het op me eigen TV zie maar toch.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:22

Geronimous

Moderator Spielerij
Heb maar even een klein album gemaakt met mn photo tool screenshots :)
Locaties uit heel het spel, niet echt spoilers, maar tich een heads-up :)

http://imgur.com/a/RCW5a

[Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 04-03-2017 12:56]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

-SaveMe- schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:24:
[...]

Dat is echt een feature die Sony zou moeten inbouwen. Pictures naar je cloud drives, of direct naar een img sharing site ...
Ja precies. Dat moet toch makkelijk mogelijk zijn.
Jeroenimoes schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:11:
Ik copieer ze naar een USB stick, al zijn de dataoverdrachtsnelheden (scrabble anyone?) echt dra-ma-tisch. Maarja, het moet zonodig FAT32 zijn...
Ooh dat kan ook? Wist ik niet. Niet ideaal maar beter als hoe ik het nu doe.

Thnx.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 04-03-2017 12:32]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15:32

vhal

ಠ_ಠ

vhal schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:37:
Met mijn backlog aan games laat ik deze wel even liggen....denk ik.... :+
Lipst3r schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Zie morgen wel een post met hoe ver je bent :9 :+

:') ik ben echt een slappe zak...

STRAVA

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:27
Flex0r schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:26:
[...]

Dat had ik dus met een emmer. 8)7
Gelukkig was de emmer een "quest-punt" met save, dus na een reload van de laatste save kon ik weer verder.
Patch 1.0.3 is uit die onder meer het intro filmpje en issues met save points moet oplossen. Meningen zijn verdeeld of het nou echt helpt, zie reddit. Changelog:

Blij dat er meer mensen hier last van die crash tijdens het intro filmpje hadden. Nooit eerder gehad dat ik de PS4 moest uit en weer aanzetten. Game (app) was met geen mogelijkheid te killen via PS button => stop app.

Voor de rest (nog) geen issues. Ik draai op performance mode op m'n Pro (dus graphics goodies > frame rate) op een HD scherm.

[Voor 22% gewijzigd door loekf2 op 06-03-2017 22:44]

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-11 21:08

Wat een game is het!

Ik heb een klein album gemaakt met nog meer screenshots:
http://imgur.com/a/X7dvM :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01-12 17:13
beschuitfluiter schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:26:
Hier volgen een aantal spoilers m.b.t. de locatie van de gamewereld + het verhaal omdat ik bepaalde viewpoints herkende van films, tv etc

spoiler:
er zijn een aantal viewpoints in de game die in het echt ook bestaan:

De kapel van de USAFA: in game Air combat academy (1 op 1 kopie!)
Red Rocks Amfitheatre: in game de sterling-markeet amphitheatre (1 op 1 kopie!)

Als je kijkt waar de vantage van de combat acadamy is en de grot waar Aloy in gevallen is, dan zie in in google maps dat dat een bebost/gebergte gebied is; makes sense!

Het gebied wat ze gekozen hebben, bevat een aantal zeer interessante locaties: Cheyenne Mountain; de NORAD fallout bunker. Maar ook het vliegveld in Denver, waar volgens velen een doomsday bunker onder is. Dit vliegveld bevat ook allemaal muurschilderingen over judgement day, en phoenixen die uit de assen opstijgen; behoorlijk vage shit overigens, maar goed; past perfect in het thema van de game natuurlijk.

Ga hier ook eens wat tijd in stoppen met de vantage points om te kijken of ik iets meer chocola kan maken van de map :)
Vond via reddit onderstaand plaatje met een overlay, best wel tof!
spoiler:

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:26
2 screenshots van gisteren die ik toch wel wil delen :)

Foto mode is ook erg leuk om te doen O-)

PSN: Maichel

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

bram1984 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 19:58:
Zuur. Was onderweg naar mijn eerste Thunderjaw net. Onderweg sloop ik een Watcher die een 43% Fire Coil dropt. Gelijk op een van mijn bogen gezet, vervolgens doodgaan door de Thunderjaw en opnieuw bij een kampvuur spawnen, om erachter te komen dat je al je progressie kwijt bent, dus weg Fire Coil. Voortaan even saven dus, als je zo'n modifcation vindt.
Ik doe bij elk kampvuurtje een Quick save. Even een echte checkpoint haha.

Ik loop vast:

Weet iemand waar precies deze ligt?

Screen

Ik ben het afgelopen half uur aan het uitkammen geweest maar nog steeds niet. Uit frustratie maar uit gezet :/

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:05

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jeuzes, m'n eerste Thunderjaw gebeukt. Ik sta voorlopig stijf van de adrenaline. Trots en ontzettend opgenaaid :|

[Voor 10% gewijzigd door apNia op 13-03-2017 22:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apNia

apNia

Twee vraagjes:

1) Ik heb Fast Reload en Tinker als eerste stats gemaxed, gewoon omdat die me het handigst leken.

Wat is een volgende must have voor de game in jullie mening?

2) Op basis van wat komt een machine in m'n notebook? De Thunderjaw verscheen zodra ik hem zag, maar er zijn ook machines die ik meerdere keren ben tegengekomen, maar niet in m'n notebook zie.

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:02

Cardwizard

Goed goan

Ongeveer 67 uur gespeeld in deze toffe wereld en mijn eerste platina trofee is een feit

Heerlijk spel was het ! :Y)

PSN: Cardwizard .... What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12:46
Nou de bug is helaas niet verholpen met 1.11. Ik kan gaan staan waar ik wil, maar er verschijnt geen prompt om een gesprek af te ronden. Zo ziet het er dus uit.

Wellicht maar wat andere quests doen en dan maar eens terug keren.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Kabouter Plop cameo !

spoiler:
In het publiek van de arena in Sunfall nadat je ontsnapt

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik blijf me nog steeds verbazen over de graphics.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dan heb ik het beest verkeerd gelezen :F
Ik ga eens kijken of ik hardpoint arrows op mijn sharpshot bow kan zetten; volgens mij heb ik nu enkel Tear op die bow.
Freeze mogelijkheden zou ik ook wel moeten hebben maar heb daar nog niets van ge-equipped.
Die skill met 3 pijlen heb ik unlocked ja, ik ga het straks gelijk proberen.
Thanks! :)

Om de Final Fantasy XV traditie voort te zetten ben ik ook eens aan het vissen geslagen :P

[Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2017 14:30]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-11 21:08

http://www.polygon.com/20...-dawn-combat-gifs-twitter
Deze gast maakt dus GIF'jes van de combat op een geniale manier, alles wat je ziet is ingame

[Voor 137% gewijzigd door aDutchCow op 06-04-2017 19:46]

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 30-01 17:12

PSN: janduin68

Acties:
  • +3Henk 'm!
De laatste Cauldron was een eitje :P

Nu heb ik, buiten de verhaallijn, echt helemaal niks meer te doen. Het moeilijkste was misschien wel om een stomme gans te vinden en het geluk hebben dat je zijn huid krijgt.
Ik probeer zoveel mogelijk te rekken want het zou jammer zijn als de game straks klaar is.

Mooi fotootje gemaakt ook nog (misschien spoiler gevoelig):
spoiler:

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

kazz1980 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:20:
[...]

Euh, nee... Bij mij niet?? Heb er heel bewust naar zitten zoeken... Dus echt niet, of ik heb héél scheel gekeken :/ (ja ja, kop hem maar in... :P)

[...]

Goed punt ;) Dan zou je inderdaad over de 100% kunnen komen zelfs....
Dat is vreemd. Deze speler heeft bijvoorbeeld 70 uur gespeeld.

[Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 19-04-2017 09:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 03-12 10:48
Ontzettende_Jan schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:25:
Ik probeer op 100% completion te komen, zit nu op 98,3%
Heb een paar weapon tutorials gedaan maar die tellen niet mee.. Wordt dus echt data logs zoeken, kan nog ff duren!
Die tellen niet mee voor de 100% completion.

Hier een screenshot van het game progression screen.
spoiler:

• apNia

apNia

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:39
Capa schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:48:
Deze PC gamer moet misschien toch maar eens aan een PS4 gaan... Deze game wil ik spelen _/-\o_ .
Helaas kreeg ik een tijd terug het idee een HBO-Bachelor thuisstudie te doen, dus ik weet niet of het wel zo'n goed idee is :+ .

Mocht ik toch tot een "JA IK KOOP EEN PS4!" besluit komen, meteen een Pro kopen?
Om mijzelf maar even te quoten :+

Sinds donderdag de PS4 Pro in huis en inmiddels 27u gespeeld met 42% progressie op de teller. Wat een geweldige game _/-\o_ O+

De controller als besturing was even wennen, en nog steeds wel eigenlijk, de R3 wordt nog wel eens tijdens combat ingedrukt :( met als resultaat dat ik wat extra klappen kan incasseren. En de langzame manier van rondkijken, is daar wat aan te doen?

Helaas staat de PS4 bij mijn vriendin (cadeautje -> voorwaarden -> studie :X ) en daar ben ik pas weer over 2 weken dus het wordt even afkicken en lurken hier. Kan ik mooi even studeren...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:39
OrbitZ schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:45:
Wat een vet spel is dit toch! Ik heb net de hoofdmissie uitgespeeld en zit nu op 50%

Wat wel vreemd is dat ik de hoofdmissie "looming shadow" nu nogmaals lijkt te kunnen spelen 🤔
Deze melding gemist? :)

spoiler:
Cosplay:

O+

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:31

:) :) :)

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:43
Niet je framerates op oneindig zetten maar op max 140 beide

als ik hem op oneindig zet kom ik niet hoger dan 50 Fps gemiddelt
maar zet ik heb tot max 140pfs of 150 weet niet welke de hoogste is

maar met die twee aan haal ik dus wel iets meer

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05-12 01:24
De game gisteren ook maar aangeschaft ondanks de wat negatieve berichten over de port.
Aardige prestaties. 1440p met de aanbeloven instellingen van digital foundry en draai zo'n 65 fps gemiddeld.

Setup
Amd 3600X
16GB Ram
2070 super

Geen stotterende camera of andere problemen so far, wel een vastloper gehad helaas.
De game ziet er overigens echt schitterend uit, speel hem so far met veel plezier.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Vortigen
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13:29
Ik heb het op mijn desktop getest en met de settings van DF (maar met motion blur OFF, Vsync ON en GEEN driver enforced 16x AF) en het programma Special K kom ik op een gemiddelde van 56 fps in de benchmark.
Meer zit er momenteel niet in denk ik. Toekomstige patches zullen dat moeten doen :)

Voor mij is dat goed genoeg voor nu. De gameplay is meestal lekker vloeiend met af en toe een klein beetje micro stutter maar niet zo erg dat het mijn speelplezier verpest.

Specs van desktop:
Core i5 @ 3,5GHz-3,9GHz
RTX 2060 - 6 GB VRAM
16 GB RAM @ 2400MHz
SSD (Sata)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:09
Zo mijn HZD avontuur zit er voor nu wel weer op. Prachtig spel wat heerlijk weg speelde op UH enkel NG+ was saai omdat je gewoon te sterk was en dus geen echte bedreigingen meer had.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Silvos
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01:52
Ik heb deze week dit spel aangeschaft op mijn nieuwe computer met de meest recente patches. Echter bij het eerste serieuze gevecht kreeg ik een redelijk fatale crash. Nu had ik al begrepen dat het spel wel wat crashes kent maar wat ik eigenaardig vond is dat nadat het spel zichzelf afsloot er allerlei gekke grafische op het scherm bleven in windows in de vorm van gekleurde grote pixels (zie screenshot).

Ook reageerde de pc nergens meer op, na het herstarten waren de effecten weg en heb ik de settings teruggezet van ultra naar high en nog een uur gespeeld zonder problemen. Ligt dit dan puur aan het spel of moet ik mij zorgen maken over mijn GPU? (hij zit nog net binnen de retourtermijn). Het gaat om een Radeon RX 5600 XT GPU in combinatie met een AMD Ryzen 3600

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 02-12 13:44

SideShow

Administrator

Had deze game vroeger even gespeeld op playstation, maar ik kon er niet aan wennen, zo met de controller.
Sommige games lukken me gewoon niet op console, sloom aimen met onnauwkeurige sticks + 30 fps, neej ... had er de brui aan gegeven na 14 uur. (je kan nu je uren zien op PS5 btw _/-\o_ )

Nu nog een kans gegeven op PC, en waw wat is het mooi en het speelt zooooveel lekkerder. Top!
Hieronder een shotje van me <3 <3

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 02-12 13:44

SideShow

Administrator

Kwistnix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:32:
Ben al weer klaar met m'n nieuwe playthrough, blijft toch een schitterende game. Frozen Wilds was ook tof, wel behoorlijk pittige gevechten. Begon al gelijk goed met die Scorcher, toen dacht ik dat de Frostclaw lastig was, maar dan komt die Fireclaw :X
Daar moet ik er nog steeds een aantal van opjagen.
Ik had de main game gespeeld op PC maar ben onmiddellijk gestopt toen ik de DLC wou proberen. Die scorcher vond ik een beetje onzin eigenlijk :/ en die shamans, tja, niet dat ik het onmiddellijk interessant vond.

Ondertussen bezig met tweede playthrough, nu wel gratis versie op playstation. Daar zal ik heel binnenkort platinum halen, maar wellicht de DLC hier ook laten varen.

Ik heb lang geworsteld om de game onder de knie te krijgen. Dat komt ook gewoon door de vreemde pacing van de game. Na 2 uurtjes krijg je de quest om naar Meridian te gaan. Ik was level 9 ofzo, verstond nog niks van de combat en kwam daar plots een quest tegen om zo een rockbreaker te verslaan :/

Ook had ik de verkeerde skills genomen en zo .... het spel is voor mij pas veranderd op level 35, toen ik de combat begon te snappen en eindelijk de "long dodge" skill had genomen, ...

De story en graphics hebben me gelukkig lang kunnen boeien anders had ik het misschien opgegeven.
Dat is ook beetje wat me zorgen baart voor de tweede game... die story kan toch nooit meer zo interessant zijn als de eerste game :|

Hoe dan ook, hier nog een shotje van gisteren op mn playstation ^^

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee