Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:30:
Dat is ook weer niet helemaal waar.
Voorbeeldje: je krijgt een 10 voor een proefwerk omdat je alles goed hebt.
Wil dat zeggen dat je alle vragen perfect hebt beantwoord? Nee.
Zo zie ik game scores ook; als ze goed zijn kunnen ze best een 9,5 of 10 scoren naar mijn mening ;)
Nou het hangt van de vak/proefwerk af.. sommige antwoorden kan alleen maar goed of fout zijn zonder middenweg.

Op de middelbare school ik kreeg bijvoorbeeld eenkeertje een 9,5 voor een tekening ipv een 10, omdat de leraar vond dat een tekening (kunst) nooit perfect kan zijn (geef dan een 9,9 joh :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:08
Bloodborne geprobeerd maar vond de sfeer erg onaangenaam. Kwam er niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

giantgiantus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:31:
[...]

Tuurlijk is een 10 wel te verbeteren. Ten eerste is het altijd gegeven de huidige stand van de techniek, ten tweede is het afhankelijk van de omgeving. Je snapt het concept van scoring niet denk ik. Het is altijd een relatief iets.
Ik snap het prima ;) , ik ben het er in het algemeen gewoon niet mee eens hoe de scores worden toegepast.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:43
Hebben jullie Disc Jam (nu gratis voor ps plus) al gespeeld? Wat een tof spel voor snel tussendoor zeg :) beetje rocket gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
ScrooLoose schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:40:
[...]

Ik snap het prima ;) , ik ben het er in het algemeen gewoon niet mee eens hoe de scores worden toegepast.
Sorry, je snapt het volgens mij niet. Ander voorbeeld, als ik een 10/10 scoor voor mijn prestaties op mijn werk dan betekent dit natuurlijk niet dat ik me niet kan verbeteren. Het tegengestelde is vaak waar, ik word gepromoveerd en scoor dat jaar lager omdat ik nog niet aan de verwachtingen voldoe van die nieuwe functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

giantgiantus schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:44:
[...]

Sorry, je snapt het volgens mij niet. Ander voorbeeld, als ik een 10/10 scoor voor mijn prestaties op mijn werk dan betekent dit natuurlijk niet dat ik me niet kan verbeteren. Het tegengestelde is vaak waar, ik wordt gepromoveerd en scoor dat jaar lager omdat ik nog niet aan de verwachtingen voldoe van die nieuwe functie.
Dit is een objectief vs subjectief discussie, daar gaan we niet uitkomen. ;)

Let's agree to disagree :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
aaaido schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:41:
Hebben jullie Disc Jam (nu gratis voor ps plus) al gespeeld? Wat een tof spel voor snel tussendoor zeg :) beetje rocket gevoel
Speelt lekker inderdaad. Heb alleen soms super veel lag in mijn game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Gekke vraag misschien. Het is niet super belangrijk, maar wel iets wat ik mij afvraag.

Sinds een tijdje (zeker sinds een jaar of zo) vind ik veel dingen op de PS4 (en mijn Pro) traag als het te maken heeft met iets dat ergens op een PSN server staat. Het openen van de PSN store, opvragen van iemand's profile, etc., etc. Terwijl het op mijn tablet, computer en phone wel snel gaat en ze allemaal op hetzelfde netwerk zitten.

Soms is het zo erg dat ik iets opvraag en je ziet op de PS4 van die draaiende ikoontjes en pak ik 'm mijn phone en heb het daar vaak al uitgebreid bekeken voordat de PS4 het uberhaupt eindelijk eens laat zien.

Meer mensen daar last van? En enig idee wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Aenea schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:13:
Ja. Nee. Wat wel opvallend is, is dat het altijd prima en snel werkt als de PS4 vers is opgestart. Zodra ik een game heb gespeeld, is het trage bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
Gekke vraag misschien. Het is niet super belangrijk, maar wel iets wat ik mij afvraag.

Sinds een tijdje (zeker sinds een jaar of zo) vind ik veel dingen op de PS4 (en mijn Pro) traag als het te maken heeft met iets dat ergens op een PSN server staat. Het openen van de PSN store, opvragen van iemand's profile, etc., etc. Terwijl het op mijn tablet, computer en phone wel snel gaat en ze allemaal op hetzelfde netwerk zitten.

Soms is het zo erg dat ik iets opvraag en je ziet op de PS4 van die draaiende ikoontjes en pak ik 'm mijn phone en heb het daar vaak al uitgebreid bekeken voordat de PS4 het uberhaupt eindelijk eens laat zien.

Jup, algemeen bekend irritatiepuntje van de PS4.
Ik ga altijd naar Instellingen > Netwerk > test internet en het werkt wel weer.

Maar het is absoluut slecht van Sony dat dit er na 3 jaar nog in zit.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Hier ook. Vaak na het gamen dat hij bijvoorbeeld en store niet wil laden, of de trophies niet synchroniseert.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:03

TFHfony

Professional Weirdo

Yup. Ik had gehoopt dat met DMZ opgelost te krijgen, maar het probleem blijft inderdaad.
De routine om het netwerk te testen is een automatisme geworden om uit te voeren...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
TFHfony schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:10:
Yup. Ik had gehoopt dat met DMZ opgelost te krijgen, maar het probleem blijft inderdaad.
De routine om het netwerk te testen is een automatisme geworden om uit te voeren...
Vreemd, ik heb hier nooit last van. Toen ik mijn eerste PS4 pas had gebeurde dit wel eens totdat ik enkele poorten op mijn router had opengezet. Daarna nooit meer last van gehad, ook niet op mijn PS4 Pro.

(glasvezel internet van KPN)

Een vriend van mij had hier een tijdje terug ook last van totdat ik zijn poorten had opengezet. Anders kon die alleen de store bekijken zodra de PS4 was opgestart. Ging je na een aantal minuten naar de store dan kreeg je een blanco blauw scherm en wilde die niet verder laden.

Meer info: https://www.gamefaqs.com/...87-playstation-4/71487279

P.s.
Behalve poorten opengezet heb ik ook een statisch IP adres voor mijn PS4. Ik lees dat dit ook het probleem kan verhelpen.

[ Voor 31% gewijzigd door ThaBEN op 18-03-2017 19:48 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ThaBEN schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:45:
[...]

Vreemd, ik heb hier nooit last van. Toen ik mijn eerste PS4 pas had gebeurde dit wel eens totdat ik enkele poorten op mijn router had opengezet. Daarna nooit meer last van gehad, ook niet op mijn PS4 Pro.

Een vriend van mij had hier een tijdje terug ook last van totdat ik zijn poorten had opengezet. Anders kon die alleen de store bekijken zodra de PS4 was opgestart. Ging je na een aantal minuten naar de store dan kreeg je een blanco blauw scherm en wilde die niet verder laden.

P.s.
Behalve poorten opengezet heb ik ook een statisch IP adres voor mijn PS4. Ik lees dat dit ook het probleem kan verhelpen.
Vast IP adres heeft hij hier ook. Ik heb geen poorten open gezet maar het hele ding in DMZ gezet. Ik kan morgen wel eens die specifieke poorten open zetten.
Ik had het probleem zowel op mijn eerste PS4 als mijn nieuwe slim. Ik zit online via Ziggo.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Even wat hulp nodig, mijn ruim 2 jaar oude PS4 heeft een enorme crash gehad. Nu heb ik hem opnieuw moeten initialiseren, dat houdt in volledig terug in de fabrieks instellingen.

Nu heb ik mij opnieuw ingelogd met mijn PS+ account, maar wat is nu de beste gang van zaken.

Is het nu zo, dat als ik bv GTA5 of the division incl season pass kwijt ben of staat dat ergens?? Saved games ben ik kwijt, maar dat vind ik nog het minste. Het gaat er mij om dat ik mijn betaalde content nog heb..

Wie heeft raadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Via de Playstation Store kan je alle betaalde content opnieuw downloaden naar jouw PS4.
Als je in de store naar jouw bibliotheek gaat (of library, indien Engelstalig ingesteld), kan je daar alle content vinden waarvoor je ooit betaald hebt. Vanuit de bibliotheek kan je ze vervolgens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je plus hebt zouden je save games ook in de cloud moeten staan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:58:
En als je plus hebt zouden je save games ook in de cloud moeten staan.
Alleen als hij automatic uploads heeft aanstaan, anders niet!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat geen default setting? Kan me niet herinneren het aangezet te hebben. Then again...je zou zo maar gelijk kunnen hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Iemand ervaring met het traceren van een gestolen PS4, hoeveel tijd daar overheen​gaat en of überhaupt realistisch is. PS4 is namelijk enkele dagen geleden gestolen. Mac adres al opgestuurd naar sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

ralph075 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:55:
[...]

Via de Playstation Store kan je alle betaalde content opnieuw downloaden naar jouw PS4.
Als je in de store naar jouw bibliotheek gaat (of library, indien Engelstalig ingesteld), kan je daar alle content vinden waarvoor je ooit betaald hebt. Vanuit de bibliotheek kan je ze vervolgens opnieuw installeren.
Bedankt voor alle reacties, inmiddels heel wat games weer kunnen downloaden en installeren, het meest stond inderdaad in de cloud.

Echter heb ik een game, die ik wel kan downloaden maar niet kan installeren omdat de file corrupt is. Deze file krijg ik niet gedeleted.. CE-34669-8 Nu weet ik dus niet of het aan mijn HDD ligt die een ''bad sector'' heeft of zo, of dat het gewoon aan de game ligt..

De game heeft het tot gisteren altijd goed gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:18

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

TFHfony schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:52:
[...]

Vast IP adres heeft hij hier ook. Ik heb geen poorten open gezet maar het hele ding in DMZ gezet. Ik kan morgen wel eens die specifieke poorten open zetten.
beide zijn niet nodig en een slecht idee.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Frank1973 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:00:
[...]

Bedankt voor alle reacties, inmiddels heel wat games weer kunnen downloaden en installeren, het meest stond inderdaad in de cloud.

Echter heb ik een game, die ik wel kan downloaden maar niet kan installeren omdat de file corrupt is. Deze file krijg ik niet gedeleted.. CE-34669-8 Nu weet ik dus niet of het aan mijn HDD ligt die een ''bad sector'' heeft of zo, of dat het gewoon aan de game ligt..

De game heeft het tot gisteren altijd goed gedaan..
Ik had laatst soortgelijke gekkigheid op een PS4. Vermoeden was de schijf, vreemde crashes, onwillekeurig of steevast hangen op hetzelfde punt in een spel tot ik het spel verwijder en opnieuw installeerde. Schijf eruit gehaald en getest, bad sector gevonden. Haal 'm er 's uit en test hem met bijv. HD Tune (Pro).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4sGppNWoVcIavl4yu4VA39wh/full.jpg

Kom op Tweakers en join.

We hebben 900 members nu.

Op naar de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:28

Qu3st

Hier heb ik ook last van, dacht gisteren dat het aan mijn internetverbinding lag. Maar na deze getest te hebben en hier te hebben gelezen dat er meer mensen last van hebben ligt het dus aan PSN o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Gister eens een beginnetje gemaakt met Tearaway Unfolded. Wauw. Wat is dat een tof spel. Erg leuk gedaan! En ik wist helemaal niet dat de touchpad zo gevoelig was dat je er tekeningen mee kon maken :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ambition88 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:02:
Na aanleiding van god of war 4 die eind dit jaar uitkomt en er echt gruwelijk uitziet overweeg ik om god of war 3 remasterd tweedehands te kopen bij gamemania, ben wel benieuwd of de meeste mensen enthousiast zijn over dit spel? de reviews zijin vrij positief. :)
Erg genoten van gow3 op de PS3, zag er grafisch ook al goed uit toen. Ik zeg gauw ophalen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Aaargh! schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:08:
[...]

beide zijn niet nodig en een slecht idee.
In DMZ zetten is inderdaad natuurlijk er op vertrouwen dat Sony het ding 100% heeft dichtgetimmerd en riskant. De desbetreffende poorten open zetten zal wel meevallen gezien de range. Maar goed, uiteindelijk heeft het ook niet geholpen dus de poorten staan ook al weer dicht.

Maar wat het probleem nu wel veroorzaakt?

* TFHfony ziet zich de komende jaren nog zeer regelmatig de netwerkverbinding op de PS4 testen om hem weer actief te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
ThaBEN schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:45:
[...]

P.s.
Alle poorten die daar genoemd zijn staan bij mij open, modem in UPnP en ook eens DMZ voor de lol geprobeerd, uiteraard ook vast IP, maar helaas sinds ruim een jaar is het gewoon traag, daarvoor was alleen downloaden traag, maar nu....

Naja, no biggie, zou wel fijn zijn als het ooit eens opgelost werd!

---------------------------
Qu3st schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Hier heb ik ook last van, dacht gisteren dat het aan mijn internetverbinding lag. Maar na deze getest te hebben en hier te hebben gelezen dat er meer mensen last van hebben ligt het dus aan PSN o.i.d.
Vermoed dat het iets met de PS4 te maken heeft, PSN wordt op de andere apparaten ook gebruikt op dezelfde manier en daar werkt het wel snel!

[ Voor 17% gewijzigd door Aenea op 19-03-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Over traagheid PSN. lees dit eens. https://www.reddit.com/r/...iously_slow_i_might_have/

Het probleem zit meer aan de kant van Sony. Eerder al eens gelezen over een workaround door local proxy in teregelen. Of door de latency te beperken door de PSN server in Tokyo te 'vervallen'. Dan pakt de PS4 een server die dicht bij NL zit. Maar dat had als nadeel dat bepaalde PSN diensten dan weer niet werken.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het downloaden op de PS4 Pro redelijk goed.

10MB per seconde per download en dat de hele download lang.

Met drie downloads aan gaat het in totaal met 20MB per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
ToFast schreef op zondag 19 maart 2017 @ 10:12:
[...]

Erg genoten van gow3 op de PS3, zag er grafisch ook al goed uit toen. Ik zeg gauw ophalen en spelen.
Hm ik kan er niet echt inkomen, het speelt opzich wel lekker weg, maar ik irriteer me super erg aan die fixed camera, je kan nooit ffe om je heen kijken. ik wacht wel op gow 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Ambition88 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Hm ik kan er niet echt inkomen, het speelt opzich wel lekker weg, maar ik irriteer me super erg aan die fixed camera, je kan nooit ffe om je heen kijken. ik wacht wel op gow 4 :)
Oh ik vond dat juist echt part of the game. Altijd even teruglopen omdat dan het camerabeeld net even anders is om zo een paar verborgenschatten te vinden.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:53
Jasphur schreef op zondag 19 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Oh ik vond dat juist echt part of the game. Altijd even teruglopen omdat dan het camerabeeld net even anders is om zo een paar verborgenschatten te vinden.
Ja wellicht gewenning na al die open world RPG's voel me meteen zo beperkt, combat is wel fun hoor daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Horizon uitgespeeld met 36 uur op de teller. Echt een top game!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Afbeeldingslocatie: https://my.mixtape.moe/iokdiz.gif
DAMN gt sport beta is nu onderweg in usa, ziet er fenomenaal uit en de geluiden zijn ook heel sterk verbeterd :
[YouTube: https://youtu.be/-m2_wjtZfzA]

Hoop op een beta key deze week want damn dit wil ik zelf zien !! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zó benieuwd :D
Het enige wat ik hoop is dat de game niet zo klinisch wordt als de vorige delen, want dan laat ik 'm helaas schieten...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ook voor mij mijn must buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
Ik heb de laatste twee weken tijdens het spelen van Horizon en Battlefront dat me controller een gigantische lag vertoond. De controller batterij is dan gewoon netjes vol alleen vertoond de light bar wel een geel of rood kleurtje. Eerder nooit echt last van gehad. Het houdt dan een minuut aan. Bij Horizon soms storend, bij Battlefront online iets irritanter ;).

Playstation staat open en bloot in de TV kast op z'n 3,5 a 4 meter afstand.

Weet iemand wat dit is of hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dubrillion Klinkt als connectie problemen.

In het ergste geval kun je bekabeld proberen met de V2 controller.

Dan heb je helemaal geen lag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 13:28
Dubrillion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:07:
Ik heb de laatste twee weken tijdens het spelen van Horizon en Battlefront dat me controller een gigantische lag vertoond. De controller batterij is dan gewoon netjes vol alleen vertoond de light bar wel een geel of rood kleurtje. Eerder nooit echt last van gehad. Het houdt dan een minuut aan. Bij Horizon soms storend, bij Battlefront online iets irritanter ;).

Heb je wellicht een ander apparaat aangeschaft en in de buurt gezet? Zoals bijvoorbeeld de switch? Die blijft standaard in Standby en stuurt ook bt signalen in de rondte of een chromecast in de buurt gelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 05:30
Dubrillion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:07:

Je kunt in het instellingen menu (Settings) onder Devices -> Bluetooth (uit m'n hoofd hoor) je controller even ontkoppelen. Vervolgens moet je hem dan opnieuw pairen met de USB-oplaadkabel. Wellicht dat dit het probleem oplost? Laat het even weten :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
remcheese schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Heb je wellicht een ander apparaat aangeschaft en in de buurt gezet? Zoals bijvoorbeeld de switch? Die blijft standaard in Standby en stuurt ook bt signalen in de rondte of een chromecast in de buurt gelegd?
Nee er is niks toegevoegd (helaas O-) )
LuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:27:
[...]

Je kunt in het instellingen menu (Settings) onder Devices -> Bluetooth (uit m'n hoofd hoor) je controller even ontkoppelen. Vervolgens moet je hem dan opnieuw pairen met de USB-oplaadkabel. Wellicht dat dit het probleem oplost? Laat het even weten :)
Bedankt voor de tip. Gaan we dat even proberen vanmiddag

[ Voor 36% gewijzigd door Dubrillion op 20-03-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

v8power67 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:15:
[afbeelding]
DAMN gt sport beta is nu onderweg in usa, ziet er fenomenaal uit en de geluiden zijn ook heel sterk verbeterd :
[video]

Hoop op een beta key deze week want damn dit wil ik zelf zien !! :D
Erg veel zin in deze titel. Must buy voor elke serieuze PS4 bezitter imho.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Yeah!! Full Throttle Remastered is te pre orderen in de store, met 20% PSN Plus korting!

I'm not putting my lips on that!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik was gisteravond aan het einde van Rise Of The Tomb Raider bezig en ben geneigd er helemaal mee te kappen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een overdaad aan aanmogelijke gevechten waar je nog doorheen moet als je door The Lost City heen bent. Met andere Tomb Raider games heb ik dit echt niet gehad. Je denkt nu elke keer aan je laatste battle bezig te zijn, komt er gesloopt uit, en mag dan met pijl en boog opnieuw tegen een heel legertje tekeer gaan. Bwah..... Gewoon niet leuk meer.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Scrisissszzz Bedankt, nu staat Full Throttle bij mij ook in de preorder.

@Exirion Rise of the Tomb Raider heb ik snel en vrij makkelijk uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zondag 19 maart 2017 @ 17:54:
Ik ben zó benieuwd :D
Het enige wat ik hoop is dat de game niet zo klinisch wordt als de vorige delen, want dan laat ik 'm helaas schieten...
Geen ervaring hier met de voorgaande delen daarom wil ik graag weten wat je bedoeld met klinisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:03:

Op welke moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:03:

Als je op easy speelt "om heerlijk van het verhaal te genieten" is dat ook niet zo moeilijk nee. Niks mis mee, maar dan voegt "ik heb het snel en vrij makkelijk uitgespeeld" ook niet veel toe.

Overigens is Tomb Raider (net als 90% van de games) sowieso niet moeilijk nee.

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 20-03-2017 12:31 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

ASNNetworks schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:30:
Als je op easy speelt "om heerlijk van het verhaal te genieten" is dat ook niet zo moeilijk nee. Niks mis mee, maar dan voegt "ik heb het snel en vrij makkelijk uitgespeeld" ook niet veel toe.

Overigens is Tomb Raider (net als 90% van de games) sowieso niet moeilijk nee.
Zoals gezegd heb ik met de voorgaande delen geen moeite gehad. Uncharted heb ik ook allemaal zonder veel moeite uitgespeeld. Maar Rise Of The Tomb Raider is op het vervelende af lastig op het einde. Misschien moet ik eerst nog even wat zwaardere wapens verzamelen ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:21:
[...]
Geen ervaring hier met de voorgaande delen daarom wil ik graag weten wat je bedoeldt met klinisch.
Tracks in Gran Turismo zien er uit alsof ze gisteren aangelegd zijn en er nog niemand een rondje heeft gereden; alles op en om de baan is té schoon (geen rubber op de weg of curbs). Daarnaast zijn de kleuren in de game té verzadigd, waardoor het lijkt alsof je constant onder tl licht rijdt.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld Project Cars dan zie je dat die game er door de andere belichting (wat fletsere kleuren) en vuile tracks wat dat betreft een stuk realistischer uitziet.
(het GT filmpje wat een pagina terug gepost is belooft al beter!)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2017 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:02
Ik vind niet dat games als Uncharted en Tomb Raider echt lastig moeten zijn.
Bij die games gaat het om het verhaal, sfeer en beleving.
Als je iets 10 keer opnieuw moet proberen omdat je telkens dood gaat, wordt dat irritant en doet het afbreuk aan de beleving van het spel.
Het mag natuurlijk ook niet te makkelijk zijn. Normaal is de perfecte moeilijkheidsgraad voor die games imo.

Maar het hangt bij mij toch van game tot game af.
The Last of Us bijvoorbeeld zou je ook in dat rijtje kunnen plaatsen. Toch is die game veel tactischer en lijkt hard me een beter moeilijkheidsgraad, hoewel TLOU vaak al behoorlijk moeilijk is op level normaal.

Een paar dagen geleden heb ik The Witcher 3 GOTY nog eens kunnen lenen.
Eerder vond ik die game echt niets, maar nu, na een uurtje of 8 kom ik plots toch in de game. Ik zie het wel zitten om die game verder spelen. Waarschijnlijk zal ik het wel genoeg vinden na de story, die game is zo groot. _/-\o_

Probleem is dat ik ondertussen Horizon heb besteld, die komt morgen binnen. En Horizon kan ik toch moeilijk laten liggen om The Witcher te spelen. :P

(Ik verwacht me al aan de reacties die zeggen dat The Witcher beter is en dat ik zeker de sidemissions moet doen) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@dvdkiwi

De oude Grand Turismo's zagen er inderdaad te netjes uit.

De beelden van de GT Sport beta zien er in mijn ogen beter uit.

Ik hoop dan ook snel de beta van GT Sport te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Anton.net schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:30:
Maar het hangt bij mij toch van game tot game af.
The Last of Us bijvoorbeeld zou je ook in dat rijtje kunnen plaatsen. Toch is die game veel tactischer en lijkt hard me een beter moeilijkheidsgraad, hoewel TLOU vaak al behoorlijk moeilijk is op level normaal.
The Last Of Us had ook wel wat frustrerende stukjes, maar zodra je die Clickers eenmaal een beetje door had was het goed te doen. Het stuk waar ik vast zat heb ik net in 5 minuten alsnog gespeeld 8)7 Soms moet je gewoon stoppen en de volgende dag fris opnieuw proberen. Nu het allerlaatste stuk (helicopter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand al Vikings: Wolves of Midgard gezien?
Is een redelijke Diablo III kloon (maar dan met Vikings) en ziet er zeker net zo interessant uit!
Die gaat er hier wel komen denk ik, heb aan Diablo III ook zeer veel plezier beleefd :)

*edit*
Bol heeft de Limited Edition van Horizon weer in eigen voorraad. En Kiwi heeft nog een bon van Bol :)
Ik ga maar eens bestellen én haast maken met Trackmania!

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb torchlight (2........denk ik....... :S ) nog in de pile of shame. Mocht ik d3 afkrijgen en weer zin in action rgp dan heeft die voorrang. Maar ik verwacht nog eerder terug naar d3 te gaan als de necro er is :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 01:32
Iemand hier die Valkyria Chronicles heeft gespeeld, wat zijn de ervaringen daarmee?

Het lijkt me wel een tof concept, strategische actie. Alleen dat turn based gebeuren baart me een beetje zorgen of het wel leuk blijft. Turn based associeer ik toch meer met pc spellen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Exirion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:41:
[...]

The Last Of Us had ook wel wat frustrerende stukjes, maar zodra je die Clickers eenmaal een beetje door had was het goed te doen. Het stuk waar ik vast zat heb ik net in 5 minuten alsnog gespeeld 8)7 Soms moet je gewoon stoppen en de volgende dag fris opnieuw proberen. Nu het allerlaatste stuk (helicopter).
Ik heb TLoU heel lang niet afgemaakt omdat ik ergens vast zat. Moest dat stuk wel een keer of 10 proberen voordat ik er langs was. RotTR heb ik dan weer geen problemen ervaren.

Ik speel altijd op normal. Middelste moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:02
Het probleem dat ik had met TLOU is dat hoofdstuk 3 echt lastig was.
Ik had de controls toen nog niet helemaal onder de knie, je hebt op dat moment zo goed als kogels/med kit... en het is gewoon een moeilijk level.
Dat heeft er voor gezorgd dat ik TLOU een half jaar heb opgeborgen voor ik weer de moed had om te ontdekken wat voor een pareltje het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

En toen was ik klaar met Horizon: Zero Dawn.

Wat nu te spelen ? Mass Effect: Andromeda schijnt nogal tegen te vallen, iemand een goeie suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Aaargh! schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:38:
En toen was ik klaar met Horizon: Zero Dawn.

Wat nu te spelen ? Mass Effect: Andromeda schijnt nogal tegen te vallen, iemand een goeie suggestie ?
Watch Dogs 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Nee hij vraagt juist om een game die niet tegen valt :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:46:
[...]

8,5 op Tweakers. Stuk beter dan deel 1. Dus nee, valt niet tegen dunkt me. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
LuPo schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:47:
[...]

8,5 op Tweakers. Stuk beter dan deel 1. Dus nee, valt niet tegen dunkt me. >:)
Dat ligt er aan wat je verwachtingen zijn :) Ik krijg hoe dan ook het gevoel dat games bijna niet meer onder de 7 kunnen scoren dus zelfs goede cijfers kan ik niet meer volgen tegenwoordig. Watch Dogs zal best leuk zijn voor bepaalde mensen, maar ik kwam niet door dat nerderige hipster sfeertje heen. Deel 1 is het enige spel ooit wat ik uit principe in de kliko heb gedumpt dus ik was al geen fan van de serie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Dat ligt er aan wat je verwachtingen zijn :) Ik krijg hoe dan ook het gevoel dat games bijna niet meer onder de 7 kunnen scoren dus zelfs goede cijfers kan ik niet meer volgen tegenwoordig. Watch Dogs zal best leuk zijn voor bepaalde mensen, maar ik kwam niet door dat nerderige hipster sfeertje heen. Deel 1 is het enige spel ooit wat ik uit principe in de kliko heb gedumpt dus ik was al geen fan van de serie :o
Mwah valt best mee. Als je Metacritic erbij pakt scoort er genoeg laag.

WD2 is gewoon op belangrijke punten verbetert waar WD slecht op scoorde. Schijnt een hele leuke game te zijn nu, met goede humor.

De userbeoordeling bij Metacritic is voor mij vaak ook een goede leidraad. WD2 zit op 7,4 ofzo. WD op een dikke onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Beakzz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:46:
[...]

Vond WD2 best goed eigenlijk. Veel meer een GTA-vibe dan WD1, niet zo serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:29

On_E

Housemusic

WD1 > WD2

Deel 1 is vooral zo slecht beoordeeld om de downgrade in graphics.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*
verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
On_E schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
WD1 > WD2

Deel 1 is vooral zo slecht beoordeeld om de downgrade in graphics.
Ook al breng het als feiten ga ik er maar vanuit dat dit je mening is :+

Graphics doen me helemaal niks als een game goed is dus dat is het zeker niet geweest. Een slecht ongeloofwaardig verhaal zonder inspiratie en de herhalende saaie gameplay met het bekende Ubi sausje waren daar verantwoordelijk voor bij mij.

Zat af en toe echt met ongeloof te kijken hoe overdreven zijn reactie was op wat er gebeurde. Een beetje John Wick met zijn auto en hond, maar dan de slechte versie er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
WD2 is inderdaad wel een verbetering, ze hebben het standaard Ubi gameplay element eruit gehaald.
Grafisch prima, dat viel bij WD1 tegen door de hype die daarom heen werd gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas lijkt Mass Effect volgens de reviews nogal tegen te vallen. Helaas voelde ik het al een beetje aankomen na het zien van diverse gameplay filmpjes. Maar blijft toch erg jammer, was zo'n goede serie met de vorige drie delen.

Nu maar eens bedenken welke andere game ik dan ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:03:
Helaas lijkt Mass Effect volgens de reviews nogal tegen te vallen. Helaas voelde ik het al een beetje aankomen na het zien van diverse gameplay filmpjes. Maar blijft toch erg jammer, was zo'n goede serie met de vorige drie delen.

Nu maar eens bedenken welke andere game ik dan ga aanschaffen.
Ik sla Mass Effect ook over. Ik wilde het nog wel proberen, maar gister een video van een stuk gezien met die facial animaties. Man die zijn echt bar slecht. En ME is een game met veel praten en quests, ik kan daar niet een hele game me aan irriteren. De orinele trilogie staat zo hoog bij mij, dat ik ze maar in ere ga houden.
Jammer dan, dikke faal van EA en Bioware.

[ Voor 5% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-03-2017 09:39 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Scrisissszzz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:38:
[...]

Ik sla Mass Effect ook over. Ik wilde het nog wel proberen, maar gister een video van een stuk gezien met die facial animaties. Man die zijn echt bar slecht. En ME is een game met veel praten en quests, ik kan daar niet een hele game me aan irriteren. De orinele trilogie staat zo hoog bij mij, dat ik ze maar in ere ga houden.
Jammer dan, dikke faal van EA en Bioware.
Ik denk dat het wel zal meevallen, ook ik heb veel gameplay gezien. En ook daar zaten ook bijzonder facial animations. Waar sommige er heel vreemd uit zagen, heb ik ook wel goede animaties gezien.

Ik denk dat je als ME liefhebber een prima game hebt, echter is het natuurlijk ook een beetje teleurstellend als de eerste klanken negatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Rpower18 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:45:
[...]

Ik denk dat het wel zal meevallen, ook ik heb veel gameplay gezien. En ook daar zaten ook bijzonder facial animations. Waar sommige er heel vreemd uit zagen, heb ik ook wel goede animaties gezien.

Ik denk dat je als ME liefhebber een prima game hebt, echter is het natuurlijk ook een beetje teleurstellend als de eerste klanken negatief zijn.
Tja, is voor iedereen verschillend natuurlijk. Maar ik heb 20 min gameplay gekeken waarvan 15 min een paar gesprekken waren en ik irriteerde me er mateloos aan. ME3 was zelfs stukken beter jaren geleden. Maar goed dat is mijn mening erover. Iedereen moet zijn eigen oordeel vellen :)

Ik had hoge verwachtingen van ME maar die 20 min gameplay hebben het helemaal omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Waarschijnlijk is het over een half jaar een stuk beter als ze de nodige patches en updates uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
De mening van iemand die circa 7 uur gespeeld heeft, de voorgaande delen niet heeft gespeeld en geen key van EA/Bioware heeft gekregen. Hij zit dus niet vast aan een embargo of contract dat hij geen negatieve geluiden mag laten klinken over de game. Gezien dit zijn eerste Mass Effect game is kun je dit als een objectieve mening beschouwen waarbij hij niet beïnvloed is door het succes of nostalgie van de eerdere delen.

Hieronder zijn 'objectieve' mening over de ervaringen met deze game.

[ Voor 100% gewijzigd door ThaBEN op 21-03-2017 10:16 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

niekvandermeer schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:50:
Waarschijnlijk is het over een half jaar een stuk beter als ze de nodige patches en updates uitbrengen.
Zo zit ik er ook een beetje in. Ik keek echt enorm uit naar ME:A maar ik had er al wat twijfels over aangezien er maar bar weinig van het originele team over is.
Over die animaties enzo kan ik me prima heen zetten. Wat mij tegenhoudt zijn de meldingen over saaie quests, een minder verhaal en tegenvallende personages. Dat is wat ME voor mij zo fantastisch maakte in de originele trilogie.
En ondanks dat ik dit allemaal weet kriebelt het toch enorm om hem aan te schaffen. Raar is dat.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk kan ik met de animations nog wel leven, er zijn echter (volgens de reviews) veel meer aspecten waar de game tekort komt. (Lees: Matig verhaal, teveel gefocust op actie, slechte AI etc.) Dat vind ik gewoon echt jammer en sla de game daarom ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Ligt er maar aan welke reviews je leest denk ik. Ik heb tot nu toe die van Polygon en PcGamer gelezen en die hebben het zeker over de technische tekortkomingen maar geven wel aan dat ze juist het verhaal en de karakters (van je crew) goed vinden. Waar het op neer kwam was dat je het als ME fan kunt waarderen en je je zeker zult gaan vermaken, maar dat het het niet direct haalt bij de voorgaande delen.

Wat betreft WD vond ik deel 2 ook erg leuk om te spelen. Maar dat vond ik van WD1 eigenlijk ook al. Grootste probleem daarmee was denk ik dat een hoop van de beloftes niet werden nagekomen waardoor er zeer terecht nogal wat kritiek op de game was.

Zelf maar weer eens Dying Light geïnstalleerd. Maar heel weinig tijd in gestoken. Nu fris begonnen met een nieuwe save, eens kijken hoe ver ik dit keer ga komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Phydomir schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:32:
Ligt er maar aan welke reviews je leest denk ik. Ik heb tot nu toe die van Polygon en PcGamer gelezen en die hebben het zeker over de technische tekortkomingen maar geven wel aan dat ze juist het verhaal en de karakters (van je crew) goed vinden. Waar het op neer kwam was dat je het als ME fan kunt waarderen en je je zeker zult gaan vermaken, maar dat het het niet direct haalt bij de voorgaande delen.

Wat betreft WD vond ik deel 2 ook erg leuk om te spelen. Maar dat vond ik van WD1 eigenlijk ook al. Grootste probleem daarmee was denk ik dat een hoop van de beloftes niet werden nagekomen waardoor er zeer terecht nogal wat kritiek op de game was.

Zelf maar weer eens Dying Light geïnstalleerd. Maar heel weinig tijd in gestoken. Nu fris begonnen met een nieuwe save, eens kijken hoe ver ik dit keer ga komen.
Goed om te horen dat er ook wat positievere geluiden zijn. Laten we ook niet vergeten dat de eerste ME game ook technisch een stuk minder was en de charme juist zat in de wereld, characters en de eigen stijl.
Maar misschien haal ik dan toch eerst Horizon en wacht ik tot ME wat in prijs gedaald is.

Succes met Dying Light. Ik was er vrij laat mee maar ik heb me er bijzonder goed mee vermaakt :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Exirion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:38:
Ik was gisteravond aan het einde van Rise Of The Tomb Raider bezig en ben geneigd er helemaal mee te kappen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt een overdaad aan aanmogelijke gevechten waar je nog doorheen moet als je door The Lost City heen bent. Met andere Tomb Raider games heb ik dit echt niet gehad. Je denkt nu elke keer aan je laatste battle bezig te zijn, komt er gesloopt uit, en mag dan met pijl en boog opnieuw tegen een heel legertje tekeer gaan. Bwah..... Gewoon niet leuk meer.
Ik zat daar gisteravond ook, dus waarschijnlijk dat ik m vanavond wel binnen een uur kan uitspelen. Het is pittig, maar goed te doen vind ik (op normal). Ik heb gewoon allerlei wapens gebruikt en vooral een shotgun is erg effectief. De tegenstanders laten ook altijd wat kogels en dergelijke achter.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Exirion schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:38:
Same here. Weken geleden ook voor het laatst gespeeld. Ik was denk ik bij het laatste stuk, een soort ronde arena achtig iets met trappen rondom. Maar zoveel vijanden, kom er niet doorheen.. weggelegd dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat heb ik met the last of us. Speel sinds gisteren op makkelijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

New on PlayStation Store this week: Mass Effect Andromeda, Gravity Rush 2 DLC, Toukiden 2, more:

https://blog.eu.playstati...-gravity-rush-2-dlc-more/

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/3/2819/32680507353_bfa4266595_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

SToRM666 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:27:
Ik zat daar gisteravond ook, dus waarschijnlijk dat ik m vanavond wel binnen een uur kan uitspelen. Het is pittig, maar goed te doen vind ik (op normal). Ik heb gewoon allerlei wapens gebruikt en vooral een shotgun is erg effectief. De tegenstanders laten ook altijd wat kogels en dergelijke achter.
Tom schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:44:
Same here. Weken geleden ook voor het laatst gespeeld. Ik was denk ik bij het laatste stuk, een soort ronde arena achtig iets met trappen rondom. Maar zoveel vijanden, kom er niet doorheen.. weggelegd dus :(
Uiteindelijk heb ik het gisteren alsnog vrij snel uitgespeeld toen ik er eenmaal doorheen was, maar het is best frustrerend als je steeds denkt dat je aan het einde zit en er dan nog een stuk bij komt met nieuwe vijanden. Alles bij elkaar wel een mooie en uitgebreide game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 01:32
Jorgen schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:49:
Dat heb ik met the last of us. Speel sinds gisteren op makkelijk.
Bij de TLOU is het de truc om zo min mogelijk in gevechten betrokken te raken. Als je toch iemand moet uitschakelen dan kan je het beste of stealth of een baksteen tegen iemand aangooien en hem daarna dood slaan/knuppelen. Zo heb ik vrij gemakkelijk het spel op genadeloos moeilijkheidsgraad kunnen uitspelen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Laatst online: 21-08 21:22
De ps4 firmware 4.50 update is al een tijdje uit en ik vraag me af wat de prestaties zijn van de games die op de externe hdd staan. Iemand die hier een goed woordje over heeft?

Ik twijfel dus tussen een interne schijf upgrade omdat mijne een magere 500gb heeft, of dus een externe hdd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@headphoneguy

Ik heb al sinds de firmware 4.50 beta begin februari een externe harde schijf eraan hangen.

Het laden gaat bij mij ongeveer even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:35:
@headphoneguy

Ik heb al sinds de firmware 4.50 beta begin februari een externe harde schijf eraan hangen.

Het laden gaat bij mij ongeveer even snel.
Bedankt voor je antwoord. Is je hdd usb powered, of maakt dit in principe niks uit ivm met voldoende usb stroom toevoer?

Qua prijs en installatiegemak ben ik in ieder geval al overtuigd t.o.v een interne upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@headphoneguy

Ik heb deze vanwege de enorme opslag capaciteit:

https://www.hardeschijfst...973.1498219877.1447164994

Ik heb nu in totaal 5TB opslag op de PS4 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Ik heb een 7200rpm 2tb schijf in een usb 3.0 enclosure gebouwd. En laden in bv horizon zero dawn gaat stukken sneller. Broertje heeft standaard 1tb pro schijf, en ik dan die externe maar is stukje sneller. Maar interne is ook maar 5400rpm en 2.5inch deze van mij 3.5inch en 7200rpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:16:
@headphoneguy

Ik heb deze vanwege de enorme opslag capaciteit:

https://www.hardeschijfst...973.1498219877.1447164994

Ik heb nu in totaal 5TB opslag op de PS4 pro.
Dat is een hele goeie ja. Zo kun je jaren vooruit :P.
Zelf heb ik aan 2tb of zelfs 3tb meer dan genoeg.
Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
v8power67 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:19:
Ik heb een 7200rpm 2tb schijf in een usb 3.0 enclosure gebouwd. En laden in bv horizon zero dawn gaat stukken sneller. Broertje heeft standaard 1tb pro schijf, en ik dan die externe maar is stukje sneller. Maar interne is ook maar 5400rpm en 2.5inch deze van mij 3.5inch en 7200rpm.
Een externe hdd in een enclosure is natuurlijk ook een optie. Zal ff onderzoek naar doen naar prijs/mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@v8power67

Ik wou gewoon veel opslag ruimte en zo min mogelijk kabels en stroom verbruik.

@headphoneguy

Hier wat meer info over externe schijven op de PS4 (Pro):

https://blog.eu.playstati...-apps-to-an-external-hdd/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:23:
@v8power67

Ik wou gewoon veel opslag ruimte en zo min mogelijk kabels en stroom verbruik.

@headphoneguy

Hier wat meer info over externe schijven op de PS4 (Pro):

https://blog.eu.playstati...-apps-to-an-external-hdd/
Ja precies en gelijk heb je.
Ik wou juist meer performance en merk wel verschil.
Ga dalijk als budget het weer toelaat een ssd in de pro zetten zo rond de 250-500gb en dan de externe alleen voor opslag gebruiken. Verplaats de veel gespeelde games dan naar ssd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat ze maar een beetje opschieten daar bij Polyphony :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
ThaBEN schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:09:
De mening van iemand die circa 7 uur gespeeld heeft, de voorgaande delen niet heeft gespeeld en geen key van EA/Bioware heeft gekregen. Hij zit dus niet vast aan een embargo of contract dat hij geen negatieve geluiden mag laten klinken over de game. Gezien dit zijn eerste Mass Effect game is kun je dit als een objectieve mening beschouwen waarbij hij niet beïnvloed is door het succes of nostalgie van de eerdere delen.

Hieronder zijn 'objectieve' mening over de ervaringen met deze game.

[video]
He really likes the title :P :P :P

Daarnaast doet het pijn om dit te horen over Mass Effect.. zonde... erg zonde... :'(
Pagina: 1 ... 44 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!