GamiQ, de game notes app met game maps!
Dat soort games laat ik links liggen, want daar heb je geen PS4 voor. Kan ik net zo goed m'n oude DOS floppy images in een emulator draaien
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
39
Je weet dat de woorden Polyphony en opschieten nooit in 1 zin kunnen staan hedvdkiwi schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:29:
Dat ze maar een beetje opschieten daar bij Polyphony
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoezo een fout? Staat duidelijk bij: 40% korting en 40% extra korting als je PS+ hebt. Actie loopt van 22 maart tm 6 april (dus twee weken).Nieuwevolger schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:12:
Die 14 euro is sowieso een fout, dus ik zou meteen toe slaan. Ik zou hem digitaal kunnen kopen en m'n disc voor meer verkopen haha.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:03
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Ben nu nog met Horizon ZD bezig, maar dan heb alvast wat klaar staan voor hierna, hopelijk gaat het grafisch niet tegenvallen na Horizon ZD
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als je door de dubbele kortingen pagina bladert kom je Final Fantasy XV niet tegen. Ook zijn er verder geen recente titels met dusdanige korting. Dus persoonlijk denk ik wel dat het een foutje is. Maar goed, snel van profiteren nu het nog kan.ASNNetworks schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:21:
[...]
Hoezo een fout? Staat duidelijk bij: 40% korting en 40% extra korting als je PS+ hebt. Actie loopt van 22 maart tm 6 april (dus twee weken).
uhm...
Als je zo min mogelijk kabels en extra stroom verbruik wil, waarom dan niet interne schijf vervangen? Wel mooi dat je 5TB hebt, zelfs jij gaat dat niet snel vol hebben. (no offense maar je koopt gewoon best veel gamesVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:23:
@v8power67
Ik wou gewoon veel opslag ruimte en zo min mogelijk kabels en stroom verbruik.
@headphoneguy
Hier wat meer info over externe schijven op de PS4 (Pro):
https://blog.eu.playstati...-apps-to-an-external-hdd/
10 second ninja DONE
Verwijderd
In mijn launch PS4 had ik toen een 2TB harde schijf intern gedaan
en daar had ik alleen maar problemen mee met piepjes tijdens het
in resume mode zetten en uitzetten.
Sindsdien de PS4 interne schijf origineel gelaten.
Nu dus zeer tevreden met externe schijf optie.
Twijfel twijfel........Smoonshine schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:39:
[...]
Als je door de dubbele kortingen pagina bladert kom je Final Fantasy XV niet tegen. Ook zijn er verder geen recente titels met dusdanige korting. Dus persoonlijk denk ik wel dat het een foutje is. Maar goed, snel van profiteren nu het nog kan.
heb ik meer games nodig? -> nee
kan ik final fantasy spelen? ff7 en 12 nog in de back log (en nog een paar gameboy versies)
Is ook helemaal mijn genre niet eigenlijk........toch maar overslaan dan.......
10 second ninja DONE
Inderdaad een beetje nutteloos zoveel schijfruimte. Ja, je kan er zo'n 100 spellen op kwijt en dat is heel leuk, maar wanneer switch je tussen 100 spellen? Ik speel er maximaal 4-5 in een bepaalde periode (maar normaal gesproken switch ik tussen 2 ofzo). Ik vind 1TB een prima formaat. En als er dan ECHT geen ruimte meer is, dan gooi ik er gewoon een ander spel vanaf en installeer ik een nieuwe. Kwestie van 30 minuutjes ofzo? Ga ik intussen wel wat lezen op GoT of koffie drinkenSagat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:44:
[...]
Als je zo min mogelijk kabels en extra stroom verbruik wil, waarom dan niet interne schijf vervangen? Wel mooi dat je 5TB hebt, zelfs jij gaat dat niet snel vol hebben. (no offense maar je koopt gewoon best veel games)
Oh ja, bedankt voor de FFXV tip trouwens hierboven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het spel voor 60 Euro niet echt zag zitten (want: FF niet meer gespeeld sinds X, met uitzondering van XIV a Realm Reborn) maar voor dat geld kan ik hem eigenlijk niet laten liggen.
Wordt nog wel een dingetje: waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan?
Laatst ook al No Man's Sky opgepikt voor 15 Euro (verrassend leuk met de updates!), The Witcher 3 voor 19 Euro, en dan wil ik later ook nog HZD halen.
Is allemaal bijna niet te combineren met een gezin en carrière. Althans, niet als ik ook nog wat wil slapen
Ah ja, kijk dan snap ik het volkomen. Ik heb ook gelijk een 2tb in mijn vanilla ps4 gedaan, en deze bij het upgraden naar mijn pro overgebouwd. Geen enkele piepjes gehoord of resume issues ondervonden, zowel niet mijn 1e ps4 als met de pro.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:51:
@Sagat
In mijn launch PS4 had ik toen een 2TB harde schijf intern gedaan
en daar had ik alleen maar problemen mee met piepjes tijdens het
in resume mode zetten en uitzetten.
Sindsdien de PS4 interne schijf origineel gelaten.
Nu dus zeer tevreden met externe schijf optie.
Mijn ps3 hd ook minimaal 1x vervangen en dat was ook een fijne upgrade.
Ben zelf dus voorstander van intern de hd vervangen en vind een externe hd juist extra 'rommel' doordat het dus met kabels erbij bungelt en ik niet bepaald veel ruimte in mijn av meubel hebt. Daarom vond ik je argumentatie nogal tegenstrijdig.
Stroom verbruik neemt natuurlijk ook toe als je 2 ipv 1 hd gebruikt, al hoewel dat natuurlijk niet heel erg heftig is.
Mogelijk ga ik zelf ooit ook nog is een 500gb of liever 1 tb SSD intern doen. En dan mocht dat ooit te weinig zijn een externe schijf erbij. Maar heb eigenlijk geen enkele last van het gebruik van mijn 'langzame' 2 tb mechanishe schijf. Vind het simpel weg ook nog te duur op dit moment.....of misschien beter gezegd, ik vind het het geld niet waard.
10 second ninja DONE
Zie ook wat andere games in aanbieding van 22maart tot 6 apr
Alleen niet zo nieuw en goedkope combi als FF XV
Bloodborne 23 euro
Killzone shadow fall 8 nogwat en 2 euro meer met seasonpass
Ben ik tegen gekomen...
FF niet mijn genre dus laat ik wel schieten
Edit..
Zie Bloodborne nu voor 19.74
Uncharted 4 18euro nog wat
Omg.. pes17.. heb laatst fifa17 al.. 2 voetbal games is overdreven
En mn zwager zal wel balen met last of us die hij net heeft gekocht (15 euro)
[ Voor 27% gewijzigd door Eek2nd op 22-03-2017 09:11 ]
Eind van de maand worden de extra cutscenes ook toegevoegd voor chapter 13 van FF15, die kunnen de mensen dus mooi mee pikken. Verder vind ik FF15 wel een echte aanrader.
[ Voor 58% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-03-2017 09:26 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Ik ben retro game liefhebber, maar idd, ik veracht dat je over 20 jaar een ps4 game ff download of in je broswer speelt zoals we nu doen met nes rommetjes .MenN schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:27:
Ik heb me altijd voorgehouden om games op disk te blijven kopen. Maar nu ik een paar maanden een PS4 heb moet ik toch zeggen dat die kortingen in de online winkel toch wel erg aantrekkelijk zijn. Aan de ene kant wel jammer, games op disk geven je toch wat meer zekerheid om in de toekomst die games nog te kunnen spelen en is leuk om te verzamelen. Maar aan de andere kant is de game op disk ook wel vrij nutteloos geworden. Hoeveel games hebben wel niet een day one patch van vele gb's, of draaien volledig om de online modus? En dan zie je ook hoe uitgekleed die disk releases zijn tegenwoordig, geen boekjes ect meer.
Om maar te zwijgen van mp en patches inderdaad
[ Voor 85% gewijzigd door Sagat op 22-03-2017 09:33 ]
10 second ninja DONE
Enig idee welke cutscenes dit worden? Ging om meer beeld uit Kingsglaive toch?Nieuwevolger schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:12:
Zit te twijfelen of ik voor de order 1886 voor 13,50 moet gaan.
Eind van de maand worden de extra cutscenes ook toegevoegd voor chapter 13 van FF15, die kunnen de mensen dus mooi mee pikken. Verder vind ik FF15 wel een echte aanrader.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ohw dat word de game nog een keer doorspelen op ng+.Jasphur schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:34:
[...]
Enig idee welke cutscenes dit worden? Ging om meer beeld uit Kingsglaive toch?
PSN: Alvanosa
Zekers. Eerst Tearaway Unfolded even helemaal uitspelen. Daarna NG+ knallen.Alvanosa schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:35:
[...]
Ohw dat word de game nog een keer doorspelen op ng+.
Ik heb TM Turbo en Danganronpa nog liggen, voordat ik aan Tearaway begin.Jasphur schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:39:
[...]
Zekers. Eerst Tearaway Unfolded even helemaal uitspelen. Daarna NG+ knallen.
[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 22-03-2017 09:40 ]
Ik ook, maar een game die "The demonic offspring of Bloodborne and Super Metroid" wordt genoemd, wekt wel mijn interesse.
Die prijs stelt ook niks voor. Mooie game voor lekker op mijn downstairs casual PS4, denk ik dan.
Ik verwacht deze game echter of in psplus, of een humble bundel.......steam/gog whatever sale.....niet iets wat ik snel zou kopen voor 'full'price (ook al is dat maar 10-15 euro ofzo.....weet het niet eens)
Metroid/Bloodborne zijn natuurlijk wel goede games om mee vergeleken te worden!
10 second ninja DONE
Ik zie hem in de app enkel voor 41,99 staan. Maar heb ook het idee dat de app niet doorheeft dat ik gewoon PS+ heb..warcow schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 06:24:
Voor de snelle jelle, ff xv is nu als je ps plus hebt maar 14 euro in de ps store! Misschien tijdelijke prijs dus snel bij zijn. (Kwam ik tegen op pepper)
Vanavond thuis maar eens kijken of het lukt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Volgens mij zijn ze bedoelt om te verklaren waarom die vent zonder arm daar op de grond terecht is gekomen.Jasphur schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:34:
[...]
Enig idee welke cutscenes dit worden? Ging om meer beeld uit Kingsglaive toch?
Edit: als je daarop klikt krijg je ook een error te zien, je kan FFXV dus helemaal niet aanschaffen momenteel.
[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 22-03-2017 10:40 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik had dat probleem enkel op de App, thuis op de PS4 ging het meteen goed.TimmieVelthuis schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:36:
Zijn er hier meer mensen waarbij de betaling in de PSN store niet lukt? Ik probeer met creditcard PES te kopen, maar krijg telkens een foutmelding nadat ik op betalen heb geklikt
Premium is ook weg, alleen de season pass staat er nog (zonder korting maar dat was al zo).ASNNetworks schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:38:
Denk dat FFXV idd toch een foutje is! Hij is namelijk offline gehaald, je kan de standaard versie helemaal niet eens meer vinden. Je kan nu de Digital Premium Edition aanschaffen voor €38. Mogelijk dat de standaard Editie terug keert zonder de dubbele korting.
Edit: als je daarop klikt krijg je ook een error te zien, je kan FFXV dus helemaal niet aanschaffen momenteel.
dank, ga ik het vanavond proberen via de PS4. Blijft toch gaar, want dit zal ze ook gewoon omzet kosten.Alvanosa schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Ik had dat probleem enkel op de App, thuis op de PS4 ging het meteen goed.
Oei, premium kon ik net nog aanschaffen. Zat in mijn winkelmand. Maar de game lijkt me niet zo.. Niet echt mijn genre..LOTG schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:41:
[...]
Premium is ook weg, alleen de season pass staat er nog (zonder korting maar dat was al zo).
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vanaf wanneer heb je deze problemen? Gisteravond laat nog een paar games aangeschaft. Moet er wel bij zeggen dat ik middels Ideal geld aan m'n account heb toegevoegd i.p.v. met de creditcard.TimmieVelthuis schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:36:
Zijn er hier meer mensen waarbij de betaling in de PSN store niet lukt? Ik probeer met creditcard PES te kopen, maar krijg telkens een foutmelding nadat ik op betalen heb geklikt
Life is Strange 1-5 aangeschaft en Journey voor de PS4 gedownload (blijkbaar gratis, omdat ik hem al voor de PS3 had gekocht). LiS lijkt me wel een mooi spel, verhaal technisch.
ik heb geen idee of het een spel voor mij is maar voor dit geld had ik hem gehaald om het te proberen, open wereld games liggen me wel, of een echte RPG iets voor mij is weet ik niet. Had al in mijn agenda een reminder gezet voor vanavond, jammerghstly schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:48:
Haha kak. Had ik 'm net maar aangeschaft. Dat krijg je met dat getwijfel, maar inderdaad hij is offline gehaald.
PSN ID: Svennie-NL
Thanks voor het posten iig!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Natuurlijk, 14,99 was een mooie prijs, maar voor 32 euro kan je je er nog steeds geen buil aan vallen.
Lekker spelletje hoor
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
De prijsfout was in heel Europa en veel mensen hebben
het voor de extreem lage prijs gekocht.
Ik heb m gisteren ook uitgespeeld. De laatste stukken waren behoorlijk pittig, de eindbaas viel mee.Exirion schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:15:
Uiteindelijk heb ik het gisteren alsnog vrij snel uitgespeeld toen ik er eenmaal doorheen was, maar het is best frustrerend als je steeds denkt dat je aan het einde zit en er dan nog een stuk bij komt met nieuwe vijanden. Alles bij elkaar wel een mooie en uitgebreide game
Thanks! Ik koop normaal nooit digitaal als het spel ook fysiek verkrijgbaar is, maar deze is wel erg interessant voor die prijs. En ik heb deze generatie nog geen voetbal spel gekocht, dus dan is dit wel een mooie denk ik.
[ Voor 48% gewijzigd door SToRM666 op 22-03-2017 12:35 ]
PSN id: NL_SToRM
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ik nietJumpman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:33:
Final Fantasy XV is de eerste aanbieding die ik heb laten schieten, backlog wordt echt te groot. Ook PES 2017 laat ik maar gaan, al is die prijs ook mooi. Ik begin het te leren.

Ik heb nog een giga back log en wil ook meer trophies gaan halen in mijn library, maar pes17 & life is strange die titels die genoemd worden heb ik al veel interesse in. Ga toch maar even door de deals heen bladeren.
10 second ninja DONE
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb precies hetzelfde-SaveMe- schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:48:
Ik ben helemaal niet gevoelig voor al die koopjes. Ik speel meestal een game tegelijkertijd en begin pas aan de volgende als ik die uit heb. Heb daarom ook nooit meer dan 1, soms 2, games klaar liggen. En voordeel is dat de games die je niet op release koopt soms na een maand al stukken goedkoper zijn of tweedehands natuurlijk
Mijn "backlog" bestaat uit één game en dat is Horizon Zero Dawn, die ik eergisteren heb besteld omdat ik Trackmania bijna uit heb.
Ik koop pas een game als ik (bijna) klaar ben met de game waar ik mee bezig ben.
Dat doe ik ook, maar ik heb wel een lijstje van games die ik in de gaten houd.-SaveMe- schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:48:
Ik ben helemaal niet gevoelig voor al die koopjes. Ik speel meestal een game tegelijkertijd en begin pas aan de volgende als ik die uit heb. Heb daarom ook nooit meer dan 1, soms 2, games klaar liggen. En voordeel is dat de games die je niet op release koopt soms na een maand al stukken goedkoper zijn of tweedehands natuurlijk
Als 1 van die games tegen een heel goede prijs te krijgen is, koop ik die gewoon. Ik begrijp niet waarom je dan zou wachten. Als je toch zeker weet dat je de game ooit gaat spelen, ga je achteraf alleen maar spijt hebben dat je die game niet eerder tegen een mooie prijs hebt gekocht.
Wanneer heb je sf5 afgemaakt dan?dvdkiwi schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:
[...]
Ik heb precies hetzelfde![]()
Mijn "backlog" bestaat uit één game en dat is Horizon Zero Dawn, die ik eergisteren heb besteld omdat ik Trackmania bijna uit heb.
Ik koop pas een game als ik (bijna) klaar ben met de game waar ik mee bezig ben.
10 second ninja DONE
Jij gaat echt te goed met TMTdvdkiwi schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:
[...]
Haha, ik heb vorige week mijn backlog verdubbeld door een Wii U te kopen met alle games die ik daar op wilde spelen.Sagat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:40:
[...]
ik niet![]()
Ik heb nog een giga back log en wil ook meer trophies gaan halen in mijn library, maar pes17 & life is strange die titels die genoemd worden heb ik al veel interesse in. Ga toch maar even door de deals heen bladeren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dus je bent van 1 naar 2 gegaan in je backlog?Jumpman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:18:
[...]
Haha, ik heb vorige week mijn backlog verdubbeld door een Wii U te kopen met alle games die ik daar op wilde spelen.
Het 'leuke' is, dat sommige games bijna dagelijk in acties vallen (gta anyone?) terwijl anderen na een keer korting nooit meer zo mooi terugkomen. Dus bij twijfel sla ik ook toe. Heel soms komt een game als nog in plus voorbij, maar zelf dat is dan een kwestie van een game huren ipv kopen, dus daar heb ik zelf nog wel vrede mee.SmooK schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:12:
Maar die prijs zal later toch alleen nog maar mooier zijn zodra je zeker weet dat je de game wel gaat spelen?
10 second ninja DONE
Die zie ik helaas niet meer voor 19€...Denman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:46:
Ik ben aan het werk en was dus niet in de gelegenheid om FFXV aan te schaffen, maar ach... het is niet anders. Ik zag later in dit topic wel Bloodborne voor 19 Euro voorbij komen? Dat is de eerste die ik straks ga aanschaffen, was ik toch al langer van plan
Bloodborne GOTY voor € 23,24 (PS+ leden)
[ Voor 38% gewijzigd door Yucko op 22-03-2017 13:36 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
19 euro nog wat gewone editie
Die 23 euro voor GotY..
https://store.playstation...E-MSF75508-ONLYONPSTION17
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Big savings start today on PlayStation exclusives, incl. The Last Guardian, Bloodborne, Gravity Rush 2, more:
https://blog.eu.playstati...n-playstation-exclusives/

PlayStation Store is also running a ‘buy one get one free’ offer on select digital-only titles.
Mooie prijs voor een van de beste games op de PS4! Ik zeg doenEek2nd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:35:
[...]
19 euro nog wat gewone editie
Die 23 euro voor GotY..
https://store.playstation...E-MSF75508-ONLYONPSTION17
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Kom ik net terug van de winkel met een fysiek exemplaar van The Last Guardian, lees ik deze post. Het is maar goed dat ik hoe dan ook zo'n steelbook exemplaar wilde hebben, ook in de aanbiedingVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:40:
PlayStation Europe
Big savings start today on PlayStation exclusives, incl. The Last Guardian, Bloodborne, Gravity Rush 2, more:
https://blog.eu.playstati...n-playstation-exclusives/
[afbeelding]
PlayStation Store is also running a ‘buy one get one free’ offer on select digital-only titles.
Ik zag gisteravond via facebook wel iets voorbij komen, maar dat had betrekking op US prijzen en wellicht tijden. Benieuwd of het een soortgelijke lijst met aanbiedingen is. God of War e.d. zat er ook tussen.
Dat is een tussendoorgame, net zoals bv een Battlefield > telt niet als backlog
Ik had gewild ik dat kondvdkiwi schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:
[...]

Waar ik verleden week nog 104 games voor de PS4 had is dat met één week opgelopen tot 110, waaronder een paar die nog onderweg zijn. Moet bijv. nog WD2, Deus Ex, Far Cry Primal, Hitman etc. allemaal nog uit of in ieder geval verder spelen.
Dus als ik klaar ben met Diablo (duurt nog wel ff) dan doe je gewoon mee met sf5?dvdkiwi schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:33:
[...]
Dat is een tussendoorgame, net zoals bv een Battlefield > telt niet als backlog

10 second ninja DONE
PSN gamertag: H3nk13024
Ik had in het begin, toen ik voor t eerst opstartte (midden in de nacht) kunnen dubbelen (dus 3 online spelers gevonden)VinnieV schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
Is het iemand al eens gelukt een game te starten met Disc Jam (PS+ Free game deze maand)? Ik heb online werkelijk nog niemand gezien! Het is een leuke game om te doen, tenminste, als je tegenstanders hebt.....
Maar ik was een beginneling en zo slecht dat het spel al over was voor ik een keer de disc had kunnen aanraken
Had wel gewonnen, omdat mijn partner goed was (en ik dus daarom niks had kunnen vangen)
Daarna lukte het niet meer spelers te vinden met een 2e potje
Ik heb 'm eigenlijk binnen 5 minuten weer van mijn console afgeflikkerd, maar dat geldt ook voor Rocket League en dat schijnt best een aardige game te zijn, hehe.VinnieV schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
Is het iemand al eens gelukt een game te starten met Disc Jam (PS+ Free game deze maand)? Ik heb online werkelijk nog niemand gezien! Het is een leuke game om te doen, tenminste, als je tegenstanders hebt.....

Smaakdingetje denk ik.
Vandaag (nog) niet gespeeld maar sinds 'ie uit is al wel aardig wat potjes gespeeld. Matchmaking is niet heel snel maar kreeg altijd wel wat.VinnieV schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
PSN ID: Beest41
Anders en keer een soort online tweakers meet in de game? dan wil ik hem ook nog wel opstarten.SCARfaceE schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Vandaag (nog) niet gespeeld maar sinds 'ie uit is al wel aardig wat potjes gespeeld. Matchmaking is niet heel snel maar kreeg altijd wel wat.
10 second ninja DONE
Ik vind het goed, even wat tweakers inmakenSagat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:31:
[...]
Anders en keer een soort online tweakers meet in de game? dan wil ik hem ook nog wel opstarten.

Net mijn eerste potjes gedaan ! Dus ja geen probleemVinnieV schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:01:
Waren ook mijn laatste potjes trouwens
Echt mooi hoeveel goede games er voor de ps4 zijn.
oei en zie dat Ratchet & Clank ook voor 16,50 te koop is
schande trouwens , beide exclusives nooit gespeeld

[ Voor 56% gewijzigd door Cardwizard op 22-03-2017 19:40 ]
ok en wat is het verband ? dat het allebei ergens in de ruimte afspeelt ?Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:22:
[video]
Deze game leek me wel wat, omdat ik ook van Destiny heb genoten.
Enjoy.
Je kunt in beide schieten?
Ik zie het ook niet zo. Destiny is gewoon een shooter en Mass Effect is veel meer een story driven RPG. Iets wat in Destiny juist op de achtergrond zat.
ik koop zo toch maar Ratchet & Clank want ik vond Horizon ook zo tof
beide in HDR
[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 23-03-2017 10:53 ]
Ik ben gisteren met dit spel begonnen, wat speelt het heerlijk!
Jep. Vooral hoe de muziek meegaat met hoe je rijdt en de respawn en restart sneltoetsten werken super!Alvanosa schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:45:
[...]
Ik ben gisteren met dit spel begonnen, wat speelt het heerlijk!
Ik ga hier veel tijd insteken, het aantal local multiplayer options heeft mij uiteindelijk overgehaald om de game te kopen.Jasphur schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:48:
[...]
Jep. Vooral hoe de muziek meegaat met hoe je rijdt en de respawn en restart sneltoetsten werken super!
Bedoel je een SSD of echt een SSHD? Misschien dat een SSHD helpt bij spellen die je vaak speelt met de laad tijden maar super veel maakt het niet uit denk ik.s0kkie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:53:
Weet iemand misschien of een SSHD veel meer voordeel heeft dan de standaard HD in een PS4 Pro? In verband met lange laadtijden bij sommige games
Die modus dat je met zn tweeën 1 wagen moet besturen is echt hilarisch.Alvanosa schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:50:
[...]
Ik ga hier veel tijd insteken, het aantal local multiplayer options heeft mij uiteindelijk overgehaald om de game te kopen.
Een SSD is me toch nog iets te duur en vooral een 1TB versie. Dus ik keek voor een SSHD oplossing, maar als het weinig verschil maakt dan laat ik het wel standaardLOTG schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Bedoel je een SSD of echt een SSHD? Misschien dat een SSHD helpt bij spellen die je vaak speelt met de laad tijden maar super veel maakt het niet uit denk ik.
Ik heb het gisteren gemerkt, morgen met wat biertjes erin zal het nog veel beter worden denk ik. (qua hilariteit, niet het uiteindelijke resultaat)Jasphur schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Die modus dat je met zn tweeën 1 wagen moet besturen is echt hilarisch.
Daarnaast heb ik gezocht naar de secret codes voor multiplayer en heb ik de volgende gevonden:

[ Voor 21% gewijzigd door Alvanosa op 23-03-2017 12:02 ]
Ik zou zeggen laat maar zoals het is , het verschil is minimaals0kkie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:56:
[...]
Een SSD is me toch nog iets te duur en vooral een 1TB versie. Dus ik keek voor een SSHD oplossing, maar als het weinig verschil maakt dan laat ik het wel standaard
SSD is ongeveer dubbel zo snel als een HDD, SSHD hangt daar wat tussen.
Als je wilt upgraden zou ik sowieso een SSHD nemen, geen gewone HDD.
De SSHD begint pas sneller te worden als hij het gaat cachen en dat is pas na een paar keer starten. Vervolgens overschrijft hij dat als je iets anders vaak gebruikt. Dus als je vaak van spel wisselt heeft het niet echt voordeel.
Daar bij zijn het vooral spellen met lange laadtijden waarbij het voordeel te halen valt.
Ratchet and Clank is een briljante game. Net weer opgepakt om de challenge mode te spelen en alle weapons te maxen..Treevium schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:46:
@LOTG (tag test)
ik koop zo toch maar Ratchet & Clank want ik vond Horizon ook zo tof
beide in HDR
PSN id: PENo1
En zo kom ik telkens een stapje dichterbij de aankoopP.E.No.1 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Ratchet and Clank is een briljante game. Net weer opgepakt om de challenge mode te spelen en alle weapons te maxen..
CHOO CHOO!Nieuwevolger schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:31:
Ojee, destiny 2 wordt misschien aangekondigd vandaag http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1354761
Laat ik daar gauw vanaf springen...
Dit topic is gesloten.
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!