Kodess schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:52:
[...]
voor 1x per jaar toch wel? maar inderdaad voor lange ritten die je bijna elke week doet is het niet super handig.
Je hebt de 38kWh of niet? Want je hebt het over langer dan een halfuur bij een snellader en de 28kWh is in 20 minuten van 10 -> 80%

Praat hem geen ongenoegen aan over zijn 38kWh tov de oude 28kWh variant
Voor de liefhebbers voor een kleine upgrade van het halogeen groot licht, op
Amazon staat het bekende kitje voor een aanzienlijk lagere prijs.
Bevalt mij overigens prima.
Over de Goodyear efficientgrip 2, ze bevallen me prima. Op gladde wegdek is de band heerlijk stil, maar op wat ruwere (zoab) klinkt het nog wel aardig door in de auto helaas. Met veel regen en water op de weg geven ze voldoende vertrouwen, iets wat de oude band mij niet perse gaf.
Het verbruik verbruik lijkt iets hoger te liggen dan de oude Michelin eco band die er standaard opligt, mja appels en peren aangezien we nu ook een ander seizoen in zijn gegaan en nu weer volledig profiel heb. Imho de A rating voor de 94 load versie valt me 'tegen', ik zou nu gewoon de 91 versie kiezen en het geld op zak houden.
Overigens heb ik na aanleiding van een opmerking hier eindelijk gevonden voor de Climate Control uit de 'auto' stand heb gekregen zodat ik nu blijvend de warmte flow op mijn voeten kan richten en niet meer terug springt op de vooruit. Nu geen koude voeten meer