Volgens mij werd er vaak zat over de CL in het buitenlandse voetbaltopic gesproken, wat geen probleem was. Dus zoals meerdere users al aangeven: 1 topic voor buitenlandse clubs en 1 voor Nederlandse club, waarbij er dus competitieoverstijgend kan worden gesproken.
@
Outerspace
Ik lees hier veel verweer van users die geregeld in het Nederlands voetbal topic posten.
gambieter schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:24:
Alsjeblieft niet in 1 topic. Moet je om iets interessants over buitenlands voetbal te vinden door alle Ajax en een beetje PSV/Feyenoord posts heen gaan (ik negeer dat topic al grotendeels door de lage kwaliteit posts).
Dan liever aparte topics voor de CL en evenementen en het voetbaltopic alleen NL competities maken.
Maar zoals bovenstaande user(s) (en Kaap hierboven) krijgen zij er dus nu nog een "probleem" bij.
Daarbij lijkt het mij steeds meer verwarrend worden. Ik zou nog steeds graag antwoord willen hebben op onderstaande casus:
Curva schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:35:
Rare constructie. Zondag speelt Ajax, stel ze spelen gelijk. Dan komt er een discussie wie er gewisseld moet worden om tegen APOEL wel een goed resultaat neer te zetten. Waar zet ik dit neer? Het gaat over het spel tegen VVV, dus het nationale topic. Maar anderzijds over het vooruitblikken naar de wedstrijd van dinsdag tegen de Cyprioten, dus Internationaal topic. Waar moet ik dit plaatsen? Ik zou hier dus een concreet antwoord op willen.
Zondag speelt PSV, ze winnen ruim en van Bommel heeft een totaal andere opstelling. Vooruitblikken gebeurd vaak doormiddel van het terughalen van gebeurtenissen uit het verleden. Dan krijgen we dus gigantisch veel crossposts en jullie, als mod team, een dagtaak aan het verplaatsen van berichten.
Waar moet ik posten?
Naar mijn idee, en zoals je ziet ben ik niet de enige, geeft deze wijziging meer verliezers dan winnaars. Ik kan mij namelijk ook niet voorstellen dat dit voor jullie (mods) een werkbare situatie wordt.
"die back van Ajax speelde dit weekend echt ruk, zijn rare actie in de 70ste minuut resulteerde in balverlies en in de uitbraak was er de winnende goal voor [Eredivisie tegenstander]. Ik hoop dat Ten Hag van de week tijdens de CL wedstrijd deze back eruit haalt en wisselt voor speler Y. Deze is sneller en kan dus ook beter de buitenspeler van [CL tegenstander] bespelen."
Tja, waar post ik dit? NL topic of buitenlands topic? Wordt mijn post gesplitst? 1e deel naar NL en 2e deel naar Internationaal?
Volgens mij gaan er veel actieve users verloren als deze beslissing gehandhaafd blijft. Nogmaals, de afgelopen wijzigingen en trend is positief. Maar deze ingreep kent meer verliezers, dan winnaars.