Napo schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:49:
[...]
Volgens mij is er niets meer en niets minder een vraag om duidelijkheid. Het gebrek aan duidelijkheid zorgt voor de vragen die gesteld worden.
Dat dat vervolgens door het modteam zo wordt weggezet helpt daar niet echt aan mee. Ik herhaal mijzelf weer, er is een gebrek aan duidelijkheid en het communiceren ervan.
Er was al duidelijkheid.
Duidelijke procovaties, vermomd als koosnaam of geuzennaam, zijn onwenselijk.
Als iemand van Feyenoord-huize een koosnaam - zelfs al wordt iemand daarmee enigszins belachelijk gemaakt - gebruikt, is dat totaal niet provocatief bedoeld.
Wanneer we het over de
Beer van de Meer, de
Bolle van Zwolle hebben, of over
Van BurgerKing, dan is dat omdat iemand zijn imago (en bijbehorend gedrag) al dan niet mee heeft.
De Spijker,
Dollie, wat is daar dan mis mee?
Erich, zoals iemand hier op het forum leuk vindt, de trainer van zijn eigen favoriete club.
Hoe, in vredesnaam, kun je
Loekie de Leeuw een provocatie noemen? De man heeft zich als niet bepaald serieus te nemen gemanifesteerd - voor de bühne. Bij Feyenoord zijn ze - als echte Rotterdammerts - traditioneel heel snel met bijnamen.
Dus, samenvattend, wat is de achterliggende bedoeling, is het überhaupt een provocatie, en moet je overal iets (zwaar) negatiefs achter zoeken.
Als moderator lees ik 'Loekie' en denk ik, wat een subtiele manier om in 1x duidelijk te maken wat je van de man vindt.
We moeten echt af van dat elkaar voor rotte vis uit maken, maar dit is op geen enkele manier 'rotte vis'
Of je leest gewoon even 1 post verder terug... en daar kom je weer met 'regels' aan, die er niet zijn.
Ik vind het bijzonder suf, dat nu al meerdere malen aangegeven is (zie ook hierboven) hoe ernaar gekeken wordt, maar het nog steeds niet wil indalen...
[
Voor 19% gewijzigd door
Ramzzz op 17-07-2019 19:51
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan