Weet je wat vooral doodvermoeiend is? 100.000 x hetzelfde sfeerverziekende, storende gedrag.Han schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 15:20:
[...]
Neemt niet weg dat jouw manier van modereren verreweg de meeste weerstand teweeg brengt. Als je dat af zet tegen hoe anderen moderators modereren dan zie je een wereld van verschil. Soms vraag ik mij wel eens af of je er überhaupt nog wel zin in hebt, lijkt wel of modereren een straf is voor jou, zo bot en onvriendelijk als jij over komt.
En dan sturing geven - "o ja, ik zal het niet meer doen" of schijnheilig "wat deed ik dan" - en merken dat het vervelende gedrag na pakweg 3 dagen gewoon weer terug is.
Telkens dezelfde mensen (kun je in hun notes terugvinden - bij sommigen zo lang als een voetbalveld) die zich zodanig gedragen dat anderen er aanstoot aan nemen.
En echt niet lichtzinnig aanstoot nemen, nee doelbewust provoceren en zieken.
En dan mij erop aanspreken dat ik daar na een tijd wat sneller en directer op modereer?

'Op 0', na een ban of vele PM's of andere sturing? Dacht je dat echt?OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:35:
[...]
![]()
[...]
Het gaat nu niet om clubvoorkeur, daarover hier discussiëren heeft toch totaal geen zin.
[...]
Juist, maar als diegene die op een nogal afwijkende manier de stoffer en blik gebruikt deze té vaak opeist / vast heeft dan zie je dat er een onmiskenbare trend zichtbaar is.
[...]
Bij voetbal hoort humor en jullie bepalen ook daar de grens, maar die grens mag niet per persoon/moderator verschillen.
En dat mijn posthistorie niet altijd even netjes was, daarvoor ben ik gestraft.
Daarna begin je op 0, maar niet bij Ramzzz.
Hoe denkt de rest van jullie hierover?
Recidive wordt overal anders, namelijk strikter 'bestraft'.
[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 27-06-2019 16:41 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan