Ik twijfel een beetje tussen zakelijk blijven dus niet accepteren of hen tegemoet komen door wel te accepteren. Op zich zijn we best tevreden over de contacten en manier van begeleiden. Het bedrag is eigenlijk te laag om gezeur over te krijgen , maar aan de andere kant was de uitbouw zo duur (ca 30k) dat ik het absurd vind dat ze achteraf extra kosten in rekening brengen die ook nog eens niet lijkt te kloppen. Want ik geloof ook niet dat de EPC met 0.05 daalt door 1 paneel.d0s schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:51:
Beukmaat 7,5 meter? Poe, dat zie je niet vaak, zeker niet bij een tussenwoningEn zeker niet in een stad. Nice
Over de EPC kwestie hierboven icm het extra zonnepaneel; je hebt een EPC 0.4 woning gekocht, en die moet je aannemer leveren ongeacht welke opties op de meerwerklijst je kiest. Wat een andere user ook zegt; de correctie voor de EPC moet in de optie zelf zitten, dat had de aannemer dan maar van tevoren moeten berekenen of inschatten. Niet accepteren dus.
Wat zou het gevolg zijn indien we niet akkoord gaan? Als het klopt wat ze zeggen (EPC te hoog) dan zouden ze hoe dan ook een extra pv moeten plaatsen , als ze die niet plaatsen heb ik het idee dat ze geprobeerd hebben nog wat extra geld te verdienen
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 03-03-2018 05:12 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1