Stefie2010 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:43:
Volgens mij begrijpen de meesten hier niet helemaal wat nu precies de kritiek op Max is. De kritiek is NIET dat hij van de baan af schiet, kom op, dat doen ze allemaal. Punt hier is dat een half uur voordat Max z'n ophanging op die gele curbs aan gort reed hij ZELF al over de boardradio klaagde over die gele curbs dat ze gevaarlijk zouden zijn (uhm, een muur is ook gevaarlijk btw), maar om er dan voor de 2e keer WEER over heen te rijden, ja dan is dat nogal een grote fout lijkt me. Een gewaarschuwd mens zou voor 2 moeten tellen...
Inderdaad, als je vlak daar voor al een
wing end plate om de oren krijgt omdat je er vol gas overheen moet denderen dan zou je toch verwachten dat er een lampje gaat branden, vervolgens gaan roepen dat ze te hoog zijn e.d. heeft echt weinig zin... je hoort er gewoon niet vol overheen te knallen met de wagen.
Over de extra rij kerbs klagen is wat mij betreft net zoiets als klagen dat de "wall of champions" te dicht langs de baan staat, allemaal leuk en aardig maar als ze hem vervolgens een meter naar achter zetten zal iedere coureur die extra meter vervolgens gaan benutten ook.
Oftewel, gewoon niet over die gele kerbs heen gaan en zo wel even de billen tegen elkaar en hopen dat de boel heel blijft
Overigens heb ik genoeg uitglijders gezien tijdens FP1 dus Max is niet de enige die zich verslikt heeft... hij had alleen de pech dat z'n stuurstang af brak.