Komt vast door VES
Echt veel te hard aan het pushen. Snapt hij niet dat dit pas FP2 is??
/edit: haha en hij helpt de marshalls weer mee.
/edit: haha en hij helpt de marshalls weer mee.
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 01-07-2016 15:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar wel een aparte spin. Raakte niks, geen nat wegdek of curb, ineens de achterkant weg.
Waiting on the world to change
Toro Rosso en Red Bull dicht bij elkaar.
Weer een MGU-K unit stuk bij FERRARI? Daar gaat dan iets niet helemaal goed..
Ja dat of de bak. Achterwielen sloegen compleet vast.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:32:
Kerrs systeen wat vastslaat?
Nee, is een technisch probleem. Dat is wel duidelijk.pinda powerrr schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:31:
Maar wel een aparte spin. Raakte niks, geen nat wegdek of curb, ineens de achterkant weg.
Al deze reacties komen omdat we dat vanmorgen ook bij VES al deze reacties hadden.
We moeten even op Arrivabene wachten om erachter te komen wat het was.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ze rolden hem weg, dus bak zal het niet direct zijn.
Daar heb je natuurlijk de knoppen voor om dat vrij te schakelenMikeyMan schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:33:
Op Sky speculeren ze over de MGU-H, omdat dat bij Baku ook een probleem is. Maar die zit niet mechanisch aan de as dus ik denk niet dat dit de oorzaak is. Hooguit dat er wat power wegvalt. Maar daardoor slaan niet alle 4 de wielen vast.MikeyMan schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:33:
Nee, ze hadden het over de MGU-K, dat is een iets ander onderdeelJackBol schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Op Sky speculeren ze over de MGU-H, omdat dat bij Baku ook een probleem is. Maar die zit niet mechanisch aan de as dus ik denk niet dat dit de oorzaak is. Hooguit dat er wat power wegvalt. Maar daardoor slaan niet alle 4 de wielen vast.
Edit: En de bak zou geen probleem zijn omdat de auto gewoon geduwd kon worden.
[ Voor 8% gewijzigd door PauseBreak op 01-07-2016 15:36 ]
Nee, merp!
Die zit wel aan de as inderdaad. Maar dat is een electromotor. Lijkt me niet dat die vast kan slaan... Of je moet een serieus CE probleem hebben.PauseBreak schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Nee, ze hadden het over de MGU-K, dat is een iets ander onderdeel
Dat was mij ook wel duidelijk, ik deed er zelf aan meeJackBol schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:33:
[...]
...
Al deze reacties komen omdat we dat vanmorgen ook bij VES al deze reacties hadden.
...
Waiting on the world to change
Haha, onze tribune viel mee, maar aan de andere kant gingen de golven over het circuit
De Verstappen tribune was als enige nog gevuld, volgens de presentator waren "die Hollanders dat wel gewend"
De bandjes van Vettel waren een paar minuten later wel te ruiken trouwens
Het was dus een probleem met de rembalans volgens Vettel. Hebben we dat ook weer opgelostJackBol schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Die zit wel aan de as inderdaad. Maar dat is een electromotor. Lijkt me niet dat die vast kan slaan... Of je moet een serieus CE probleem hebben.
Nee, merp!
Verwijderd
Ja lol dat was wel duidelijk met blokkerende achterwielen haha, dat zag Stevie Wonder ook nog wel, ben alleen benieuwd of dat "probleem met de rembalans" ontstaan is door de bak die ff teveel terugschakelt, vastslaande remmen of een overaktief energy recovery systeem, dat geeft allemaal problemen met de rembalans...
Hier het interview met Vettel. Hij begint te glimlachen bij de vraag over de baguettes van Max 😃
[YouTube: https://youtu.be/YXS1XahECJk]
[YouTube: https://youtu.be/YXS1XahECJk]
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SU7XJxY6phA]
en gelijk een vervolg video met TED met tech nieuws uit de GP oostenrijk.
en gelijk een vervolg video met TED met tech nieuws uit de GP oostenrijk.
Seb glimlacht altijd naar McKenzieBleh! schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:53:
Hier het interview met Vettel. Hij begint te glimlachen bij de vraag over de baguettes van Max 😃
[video]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Haha ja dat zal het zijn!
beetje dollen dat RB sterkere voorvleugels moet bouwen
beetje dollen dat RB sterkere voorvleugels moet bouwen
[ Voor 59% gewijzigd door Bleh! op 01-07-2016 17:56 ]
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
McKenzie zit toch op wimbledon? https://twitter.com/LeeMcKenzieTV/status/748863362277240832
ik vind trouwens wel dat GRO hier absoluut een punt heeft..
http://www.rtlgp.nl/item/...ij_met_rijgedrag_hamilton
http://www.motorsport.com...ehaviour-on-track-794352/
https://twitter.com/RTLGP...36705?ref_src=twsrc%5Etfw <-- voor de video
GRO zegt dat door rijgedrag van HAM bij de spin, hij ook moest uitwijken en daardoor spinde.
Zie net het filmpje in de twitterfeed van RTLGP en moet hem eigenlijk gelijk geven.. Maar ja het is HAM, dus verwacht geen verdere sanctie.

-----------------------------------------------------------------------
[Vimeo: https://vimeo.com/173065585]
[Vimeo: https://vimeo.com/172988619]
[ Voor 63% gewijzigd door nachtnet op 01-07-2016 19:05 ]
Dit was Rachel Brooke. Lee McKenzie is van Channel 4.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En Lee McKenzie is niet in Oostenrijk voor de gp.Rivanov schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:05:
[...]
Dit was Rachel Brooke. Lee McKenzie is van Channel 4.
Ik weet niet wat ik van het deze baan moet vinden, het is voor mij een net niet circuit.... Te kort, te weinig uitdagend.... Ik mis iets, weet alleen nog niet wat.
Cogitationis poenam nemo patitur
Regen op zondagBullet NL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:39:
Ik weet niet wat ik van het deze baan moet vinden, het is voor mij een net niet circuit.... Te kort, te weinig uitdagend.... Ik mis iets, weet alleen nog niet wat.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mja ik snap sowieso niet waarom Red Bull de baan niet heeft laten aanpassen om deze meer op de wagen van RBR aan te sluiten. Lijkt me dat daar toch nog wel wat te halen valtBullet NL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:39:
Er komt nog een heel stuk bij, daar zijn ze nog mee bezig. Ben benieuwd of dat ook bij het GP circuit komt.Bullet NL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:39:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vandaag hier in volle zon aangekomen en wat een sfeer!! Heerlijk! De 'Max tribune' ligt perfect, we kunnen makkelijk (50% Vd baan zien, groot scherm voor ons, perfect!). Ambiance en sfeer (én weer) zijn top! Inhoudelijk F1 kom ik morgen wel op terug 👊
Ze willen het oude circuit grotendeels in ere herstellen. RBR mag hopen dat er wel een paar aanpassingen komen, want het oude Zeltweg was net zo snel als Monza. Piquet heeft daar ooit een gemiddelde gehaald van 256km/uSeñor Sjon schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:55:
[...]
Er komt nog een heel stuk bij, daar zijn ze nog mee bezig. Ben benieuwd of dat ook bij het GP circuit komt.

Maar goed, aangezien ze beide van dezelfde eigenaar zijn zal dat wel gebeuren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Helaas wel, dan gaat het helemaal een powercircuit worden. Gaat het zeker een van de races zijn die ik skip (dit jaar skip ik Monza & Mexico)Señor Sjon schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:55:
[...]
Er komt nog een heel stuk bij, daar zijn ze nog mee bezig. Ben benieuwd of dat ook bij het GP circuit komt.
Races skippen omdat ze wat saaier zijn dan andere op de kalender? Kan het me moeilijk voorstellen, maar ieder z'n ding natuurlijk.Ryur schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:00:
[...]
Helaas wel, dan gaat het helemaal een powercircuit worden. Gaat het zeker een van de races zijn die ik skip (dit jaar skip ik Monza & Mexico)
Ik kijk er minder naar uit, maar zelfs een saaie race waar weinig gebeurt kijk ik om Max en de sport te volgen.
Grootste probleem vind ik altijd dat je van te voren niet kunt zeggen of het een saaie race is. Barcelona was normaal altijd een saaie optocht maar ben toch blij dat ik hem live gekeken heb, ook al waren we op visite
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Precies, Baku zou het worden, supersnel met muren er omheen .. guess what?? Nothing happed 
En inderdaad, Barcelona, out of this world

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-07-2016 23:06 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Races skippen? Zit ik in het verkeerde topic?Ryur schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:00:
[...]
Helaas wel, dan gaat het helemaal een powercircuit worden. Gaat het zeker een van de races zijn die ik skip (dit jaar skip ik Monza & Mexico)
Straks om 11:00 weer lekker live de training kijken, is toch wel wat anders dan af en toe de ticker van GPUpdate te bekijken op de mobiel.
Wat dat betreft zijn de avondwedstrijden na werktijd een stuk beter, ideetje Bernie?
Wat dat betreft zijn de avondwedstrijden na werktijd een stuk beter, ideetje Bernie?
[ Voor 14% gewijzigd door MegaTronics op 02-07-2016 08:19 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik kan de race niet love volgen morgen vanwege een feestje
. Dat wordt weer het internet niet aanraken tot ik hem thuis gekeken heb.
Doe maar niet, dan komt het in de war met een sociale leven! (en ik mijn geval NASCAR)MegaTronics schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 08:16:
Is FP3 via Ziggo niet via HD te bekijken?
Volgens EPG wordt FP3 uitgezonden op 'Ziggo Race' (SD) en Onboard via Extra 1..
Beetje jammer.
Laatste Forecast:
http://www.accuweather.co...ly-weather-forecast/25519
Volgens EPG wordt FP3 uitgezonden op 'Ziggo Race' (SD) en Onboard via Extra 1..
Beetje jammer.
Laatste Forecast:
http://www.accuweather.co...ly-weather-forecast/25519
Ik skip deze ook.. als in, Ik vlieg er niet naartoe maar kijk thuis op de bank. Zoals met alle races eigenlijk...Ryur schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:00:
[...]
Barcelona was natuurlijk wel enkel door het optreden van Max "out of this world" voor vooral ons Nederlanders. Pakte niet Max daar deze zege, maar was bijv. Max 4de geworden en hadden Ric, Vet, en Rai op het podium gestaan was het slechts een normale vermakelijke race geweest.Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:05:
Precies, Baku zou het worden, supersnel met muren er omheen .. guess what?? Nothing happed
Nee, Barcelona was ook voor de niet Max fans een van de meest spannende races.Dennism schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:41:
[...]
Barcelona was natuurlijk wel enkel door het optreden van Max "out of this world" voor vooral ons Nederlanders. Pakte niet Max daar deze zege, maar was bijv. Max 4de geworden en hadden Ric, Vet, en Rai op het podium gestaan was het slechts een normale vermakelijke race geweest.
Check de reacties op reddit bijv. eens.
Van dit seizoen misschien ja, in de +-20 jaar dat ik F1 volg zou deze zonder de overwinning van Max niet in de top 10 gestaan hebben, er zijn zoveel mooiere races geweest dan deze in Barcelona had het niet de eerste Nederlandse overwinning ooit geweest. Begrijp me trouwens niet verkeerd, hij was zeker spannend maar had Max niet gewonnen dan zou deze race me niet bijblijven als bijv. een Spanje '96, Monaco '96 of een Spa '98 dat wel gedaan hebben om maar even 3 races te noemen.albino71 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:46:
[...]
Nee, Barcelona was ook voor de niet Max fans een van de meest spannende races.
Check de reacties op reddit bijv. eens.
[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 02-07-2016 09:56 ]
Klopt allemaal hierboven, maar om aan te geven hoe onvoorspelbaar het momenteel is, zelfs monaco was onwijs spannend .. iedereen zal toch hebben kunnen zien hoe dat gastje van 17 van 21ste naar een 9e plek reed in een ronde of 20 ... dat het daarna over was, maakt het nog onvoorstelbaarder. Maar zeker geen optocht zoals de meesten zouden hebben geantwoord als je het ze vooraf gevraagd had 
Dus al met al niet verstandig om op voorhand een race af te doen als saai en niet te gaan kijken, want, eerlijk is eerlijk, Max zorgt wel voor veel opschudding. RIC doet een stap harder, ROS verkijkt zich op hem etcetc..
Max is gewoon de beste reclame/het beste wat F1 is overkomen deze laatste jaren. De hegemonie van Red Bull en nu zeker met Mercedes is gewoon saai anders. En het is vooral Ferrari die gewoon te weinig laat zien. Zodra die ook weer om de overwinning gaat strijden worden de races ook weer spannender. Maar hoe Max ook het middenveld op zijn kop zet(te) is gewoon bijzonder te noemen.
Hmm .. eigenlijk hoort dit weer in dat andere draadje .. mooie overal heeft ie!
Dus al met al niet verstandig om op voorhand een race af te doen als saai en niet te gaan kijken, want, eerlijk is eerlijk, Max zorgt wel voor veel opschudding. RIC doet een stap harder, ROS verkijkt zich op hem etcetc..
Max is gewoon de beste reclame/het beste wat F1 is overkomen deze laatste jaren. De hegemonie van Red Bull en nu zeker met Mercedes is gewoon saai anders. En het is vooral Ferrari die gewoon te weinig laat zien. Zodra die ook weer om de overwinning gaat strijden worden de races ook weer spannender. Maar hoe Max ook het middenveld op zijn kop zet(te) is gewoon bijzonder te noemen.
Hmm .. eigenlijk hoort dit weer in dat andere draadje .. mooie overal heeft ie!
[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-07-2016 10:03 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het is al een stuk meer oranje op de tribune. Jammer dat er geen camera's op staan, want volgensmij zijn het wel mooie beelden
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen ja. Gewoon een extra camera voor het publiek! Lijkt mij wel leuk om de zien, de reacties van iedereen bij elke actieKiwi schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:30:
Het is al een stuk meer oranje op de tribune. Jammer dat er geen camera's op staan, want volgensmij zijn het wel mooie beelden
Er was al een staande ovatie toen Max in FP2 weer naar buiten kwamRyur schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:32:
[...]
Zouden ze eigenlijk wel moeten doen ja. Gewoon een extra camera voor het publiek! Lijkt mij wel leuk om de zien, de reacties van iedereen bij elke actie

Als je een klein beetje scheel kijkt is Perez met die grote zonnebril net Tom Cruise
Smiling as the shit comes down...
Wat is nou echt het maximaal haalbare voor RB? P5/6 of misschien 4? Heb de trainingen gister gemist.nachtnet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog een ruime 10 minuten voor FP3
Zin in..
Eigenlijk echt bizar, de baan is 4km, als je daar op normaal wandeltempo overheen loopt doe je er een klein uurtje over. En zij 1 minuut 7

Jezus zit je met dat Ziggo Sport Racing met die bagger SD kwaliteit omdat select 1 of andere volleybalwedstrijd heeft op dit moment, ken je prioriteiten Ziggo
[ Voor 26% gewijzigd door Jackson6 op 02-07-2016 10:58 ]
VET valt iig 5 plaatsen terug, Dus normaal gesproken zouden 1&2 voor HAM/ROS ROS/HAM moeten zijn.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:55:
[...]
Wat is nou echt het maximaal haalbare voor RB? P5/6 of misschien 4? Heb de trainingen gister gemist.
RB zou 3 of 4 zeker moeten halen. Gisteren zat HUL ook in top 3, met RIC SAI RAI VES en BOT op de hielen.
Wordt moeilijk. In vorige jaren gingen FI en Williams ook heel hard op dit circuit.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zit HAM weer met zijn auto te kloten? Gisteren reed hij ongestraft ook zo de baan weer op na een spin. en lijkt nu WEH in de weg te zitten..
Misschien moet HAM toch eens een trackwalk doen en eens kijken in de SIM..
Als Hamilton weer een reprimand krijgt dan is het de derde reprimand en tien plaatsen gridstraf. Daarom zijn ze waarschijnlijk imo onterecht terughoudend.nachtnet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:15:
Zit HAM weer met zijn auto te kloten? Gisteren reed hij ongestraft ook zo de baan weer op na een spin. en lijkt nu WEH in de weg te zitten..
Aan zijn positie te zien in zijn box nog even nietHippocampus schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:20:
Gaat ALO nog rijden deze training?
De banden kunnen nog wel eens heel belangrijk gaan worden deze race.
"When you grow up your heart dies"
voor een semi-leek; verklaar u nader?sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:22:
De banden kunnen nog wel eens heel belangrijk gaan worden deze race.
at your service
Banden zijn altijd belangrijk
Omdat de banden in beeld na een paar rondjes al flink aan gort gereden waren.
Track temps liggen erg hoog, waardoor de bandentemperatuur erg hoog komt. Bvb Hamilton heeft daar last van op dit moment, en krijgt daardoor "blaren" op zijn banden.
https://wren.co/join/Devian
Mercedes dan toch wat meer problemen nu ze zo op de banden temperatuur en de trukjes aan het letten zijn?!
Ham US banden zien er erg gaar uit ...8 ronden en al blisters.
Word leuk zo
Ham US banden zien er erg gaar uit ...8 ronden en al blisters.
Word leuk zo
https://f1manager.info/ranking/4605
Moet je hun tijden is zien buiten de top tien
Ja, ik weet ook niet of er zoveel aan is als ze alleen op de velgen rijden
The ramblings of an idiot
Waarom zijn de extra kanalen eigenlijk niet allemaal HD? Is toch niet meer van deze tijd SD!!! Betaal je dan 16 euro voor.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:55:
[...]
Wat is nou echt het maximaal haalbare voor RB? P5/6 of misschien 4? Heb de trainingen gister gemist.
Eigenlijk echt bizar, de baan is 4km, als je daar op normaal wandeltempo overheen loopt doe je er een klein uurtje over. En zij 1 minuut 7
Jezus zit je met dat Ziggo Sport Racing met die bagger SD kwaliteit omdat select 1 of andere volleybalwedstrijd heeft op dit moment, ken je prioriteiten Ziggo
Dus dat. Zelfs online ziet het er beter uitNicap schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:25:
[...]
Waarom zijn de extra kanalen eigenlijk niet allemaal HD? Is toch niet meer van deze tijd SD!!! Betaal je dan 16 euro voor.
Mits je Ziggo hebt raad ik je aan helemaal niet te betalen en de Q en Race gewoon lekker op het open kanaal te kijken, anders bij je alleen 16 euro per maand voor FP1, 2 en 3.

HD zie je alleen maar beter dat deze banden van HAM eraan zijn..
RAI & VET hebben trouwens een motor met upgrade gekregen vannacht.
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 02-07-2016 11:28 ]
Is Mercedes nu bezig om zand in de ogen te strooien? Waar ze nu staan horen ze natuurlijk niet.Hoe moet ik nu F1 manager ooit goed gaan invullen.
Hoe kan het dat niet heel het loopvlak zo gaar is? Het lijkt erop dat de buitenkant van de band nauwelijks gebruikt is.nachtnet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:27:
[afbeelding]
HD zie je alleen maar beter dat deze banden van HAM eraan zijn..
Lijkt mij strak plan inderdaad, wat ze nu laten zien op de Racing channel is zelfs niet SD waardig.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Mits je Ziggo hebt raad ik je aan helemaal niet te betalen en de Q en Race gewoon lekker op het open kanaal te kijken, anders bij je alleen 16 euro per maand voor FP1, 2 en 3.
Omdat dit niet komt door normale slijtage maar door blaren.Hippocampus schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:29:
[...]
Hoe kan het dat niet heel het loopvlak zo gaar is? Het lijkt erop dat de buitenkant van de band nauwelijks gebruikt is.
Door de hitte gaat de rubber"smelten" op de plekken waar de band het warmst word, en die stukken vliegen er gewon vanaf.
https://wren.co/join/Devian
Let go, let go... you're allowed to do it... 
Even een tear off weggooien.
Even een tear off weggooien.
Is hun werkwijze verboden dan? Heb deze week wel veel gelezen over dit trucje, maar niet dat het verboden zou zijn.powah33 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:24:
Mercedes dan toch wat meer problemen nu ze zo op de banden temperatuur en de trukjes aan het letten zijn?!
Nee, maar wordt wel automatisch ondervangen door de banden los van de auto te meten.
Force India zit er wel lekker bij nu.
Force India zit er wel lekker bij nu.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 02-07-2016 11:32 ]

Levert wel mooie plaatjes op..

Opvallend ook dat MANOR toch iedere week weer hoog in dit snelhedenlijstje staat, terwijl ze in de race geen potten kunnen breken.. Ligt dat echt alleen aan de slechte airo, rijder en grip?
+ gp2 en nog 100 en 1 sportenJackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Die Mercedes motor wil wel. En als je dan amper downforce hebt, gaat ie vanzelf hard op het rechte stuk.nachtnet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:37:
[afbeelding]
Levert wel mooie plaatjes op..
[afbeelding]
Opvallend ook dat MANOR toch iedere week weer hoog in dit snelhedenlijstje staat, terwijl ze in de race geen potten kunnen breken.. Ligt dat echt alleen aan de slechte airo, rijder en grip?
Kaboem!!
Shit, is dan die truc met de banden zo belangrijk voor Mercedes? Gaan die ff door het ijs hier.
Shit, is dan die truc met de banden zo belangrijk voor Mercedes? Gaan die ff door het ijs hier.
[ Voor 86% gewijzigd door alexbl69 op 02-07-2016 11:39 ]
Ai, da's een beste klapper.
Zouden ze die kunnen fixen voor Qualifying?
ROS is stuk.. Werk aan de winkel..
Wel sneu dit tweet van Mercedes direct na de crash.
zal elkaar wel gekruid hebben, maar tochMERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1 · 1m1 minute ago
And both @nico_rosberg and @LewisHamilton hit the track. Let's do this!!! #FP3 #AustrianGP #F1
[ Voor 55% gewijzigd door nachtnet op 02-07-2016 11:41 ]
Ik denk dat het krap wordt om die wagen weer klaar te krijgen voor de kwalificatie.
Achterwielophanging afgebroken.
Achterwielophanging afgebroken.
Wielophanging gebroken... niet Rosberg z'n schuld.
Die is al om 14 uur toch? Weinig tijd dan..Solictice schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:39:
Zouden ze die kunnen fixen voor Qualifying?
Ophanging breekt gewoon af
Heftig wel, bovenste draagarm knakt gewoon
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1