Niet te doen dit. Versta er echt niks van.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=e0iqp49a8t4] deel 2 staat ook online...
Weer met een aardappel opgenomen?
Bijzonder dat deze move verder nog niet breed uitgemeten wordt in de media .. het kon best wel eens een klassieker blijken te zijn .. de plek, de wijze waarop, en hoe ie hem afrond .. stuff of legends !!thijszor schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:03:
http://www.formula1.com/e...-action-from-austria.html , onboard vanaf max zijn wagen. Gaat er wel vol over heen zo lijkt, interessant dat het heel bleef deze keer dan..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ben eigenlijk wel benieuwd nu naar de reactie van max, want hij dacht op dat moment wellicht ook van ai, shit en hope for the best
Nou ben ik wel een Max fan, maar het is zoals ik het zie een gewaagde poging waar ie uitglijdt en gewoon veel mazzel heeft dat ie niet stuk is gegaan. Een klassieker is het pas als het een gewaagde actie is die verloopt zoals de coureur denkt dat het zou verlopen.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:51:
[...]
Bijzonder dat deze move verder nog niet breed uitgemeten wordt in de media .. het kon best wel eens een klassieker blijken te zijn .. de plek, de wijze waarop, en hoe ie hem afrond .. stuff of legends !!
Lekker op de bank
De beste coureurs denken niet die reageren instinctief.ZaZ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Nou ben ik wel een Max fan, maar het is zoals ik het zie een gewaagde poging waar ie uitglijdt en gewoon veel mazzel heeft dat ie niet stuk is gegaan. Een klassieker is het pas als het een gewaagde actie is die verloopt zoals de coureur denkt dat het zou verlopen.
De redbulls zijn indentiek dus moet je alles uit de kast halen om er voorbij te komen zonder te ''denken'' dat dat vervolgens niet overeenkomt met sommige primadonna's op een forum.
Met eau rouge als prachtig en alom geprezen voorbeeld.
Zeg eens eerlijk hoe vaak hebben we niet gedacht Hij zet hem er naast !!?? Als dat maar goed gaat. Tot nu toe heeft hij aardig het voordeel van deze besproken twijfel.
Puur op het randje racen dat maakt de sport de koningsklasse wat zij is en dat maakt Max gelukkig de uitzondering op een groot gedeelte van de startopstelling.
[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 06-07-2016 08:02 ]
Vind ik dikke onzin. In mijn optiek vergen zulke inhaalacties lef ipv op de standaard locaties een inhaalmanouvre in te zetten. Wanneer zo'n actie lukt zit ik op het puntje van mijn stoel, Max zal wss hetzelfde voelen ondanks dat het maar allemaal net goed ging. Niet alles moet 100% perfect zijn om er een klassieker van te maken.ZaZ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Nou ben ik wel een Max fan, maar het is zoals ik het zie een gewaagde poging waar ie uitglijdt en gewoon veel mazzel heeft dat ie niet stuk is gegaan. Een klassieker is het pas als het een gewaagde actie is die verloopt zoals de coureur denkt dat het zou verlopen.
Kijk de actie van Massa op Singapore 2012, gewaagde actie en waarschijnlijk (mag ik wel vanuit gaan) had hij niet de intentie om de auto zo te laten swieperen, wel is dit voor mij een klassieker omdat hij inhaalt op een moment waar niemand het verwacht en het maar NET goed ging.
Maar dit is mijn mening en niet die van andere
Het is achteraf best jammer dat toen de regie net de herhaling van de start liet zien, ipv live de inhaalactie van VES. Daardoor is het waarschijnlijk aan de grote menigte ontsnapt... Volgens mij hebben alleen wij oranje bril dragers het over deze actie...
Hopelijk komt het aan het eind van het jaar nog wel terug bij de FIA awards
Hopelijk komt het aan het eind van het jaar nog wel terug bij de FIA awards
Ja dat is zéker waar .. ik vraag mij ook af of hij hem weer zou plaatsen ..ZaZ schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 01:15:
[...]
Nou ben ik wel een Max fan, maar het is zoals ik het zie een gewaagde poging waar ie uitglijdt en gewoon veel mazzel heeft dat ie niet stuk is gegaan.
(Max een beetje kennende nu, denk ik van wel)
nouja .. daarom ben ik wel benieuwd wat de mening van de "geleerden" gaat zijn.. hij flikte het hem maar wel even .. maar de move moet wel legaal zijn imho .. hoewel Michael Schumacher ook legendarische moves had waar nog iedereen het over heeft terwijl ook daar het de vraag is of ze wel door de beugel konden ..creapYYY schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:01:
[...]
Vind ik dikke onzin. In mijn optiek vergen zulke inhaalacties lef ipv op de standaard locaties een inhaalmanouvre in te zetten. Wanneer zo'n actie lukt zit ik op het puntje van mijn stoel, Max zal wss hetzelfde voelen ondanks dat het maar allemaal net goed ging. Niet alles moet 100% perfect zijn om er een klassieker van te maken.
Maar echt, dit is écht wel een mega klap in het gezicht van Ricciardo die hij volgens mij nog wel even blijft voelen .. hij is écht om de oren gereden door Verstappen deze race .. volgens mij was dat nog niet eerder zo duidelijk als in Oostenrijk !! Dat moet de Riacciardo fan-base nu toch ook zien lijkt me!!
Qua legaliteit is daar natuurlijk niets mee aan de hand en dus een terechte klassieker idd !!!Kijk de actie van Massa op Singapore 2012, gewaagde actie en waarschijnlijk (mag ik wel vanuit gaan) had hij niet de intentie om de auto zo te laten swieperen, wel is dit voor mij een klassieker omdat hij inhaalt op een moment waar niemand het verwacht en het maar NET goed ging.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1