If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
NeeRyur schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:42:
Ging ROS niet over die 'nieuwe' kerbs?
https://wren.co/join/Devian
Nee, de 'gewone'Ryur schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:42:
Ging ROS niet over die 'nieuwe' kerbs?
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 02-07-2016 11:43 ]
"When you grow up your heart dies"
Maar wel de gele, maar die is niet zo erg
[ Voor 40% gewijzigd door Ryur op 02-07-2016 11:43 ]
Hij reed gewoon over de rood-witte, wat iedereen doet. Die zijn ook geribbeld en dat schudt de auto wel. Toen brak de ophanging. De gele "baquette" die erachter ligt, reed hij niet overheen. Daar bleef hij zeker 10cm vandaan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja viel mij ook op....te lage bandenspanning waardoor de band kan wobbelen?MikeyMan schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:43:
Zat al wel een aardige wobble in de band.misschien door vibratie geknakt?
Misschien heeft hij eerder een gele curb geraakt?JvS schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:44:
[...]
Hij reed gewoon over de rood-witte, wat iedereen doet. Die zijn ook geribbeld en dat schudt de auto wel. Toen brak de ophanging. De gele "baquette" die erachter ligt, reed hij niet overheen. Daar bleef hij zeker 10cm vandaan.
Die curbstones zijn het risico imo niet waard

voor zolang deze op YT staat
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=22euR3aFGz4]
[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 02-07-2016 11:46 ]

Smiling as the shit comes down...
Hoeft van mij niet perse, zien we morgen weer eens een Rosberg knokken voor een overwinning in plaats van toeren over het circuit.ScrooLoose schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:46:
Auto voor en achter goed kapot, hopelijk is dat op tijd te fixen voor de Quali
Dit is ook geen wobblen door een flat spot, hij reed gewoon over de roodwitte kerb en dan doen de wielen dat bij alle auto's.MikeyMan schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:45:
Dat heeft niks met bandenspanning te maken. Misschien kleine flat spot. Lijkt overigens dat de rechter achterband harder aan het wobblen was dan de linker.
Z'n ophanging boog gewoon helemaal door door iets wat normaal gesproken goed moet gaan. De auto hoort zo te doen en de band hoort daar te wobblen. De auto moet daar tegen kunnen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

nog een plaatje voor de verzamelaars..
* nachtnet is heel nieuwsgierig naar de echte oorzaak van de ROS crash.
Agreed... na wat meer herhalingenJvS schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:48:
[...]
Dit is ook geen wobblen door een flat spot, hij reed gewoon over de roodwitte kerb en dan doen de wielen dat bij alle auto's.
Z'n ophanging boog gewoon helemaal door door iets wat normaal gesproken goed moet gaan. De auto hoort zo te doen en de band hoort daar te wobblen. De auto moet daar tegen kunnen.
Door hogere bandenspanning nu meer druk op de ophanging?
In lap, banker lap, speed lap, gele kerbs lap, out/crashed lap.
Beste wat ze hier gedaan hebben sinds Oostenrijk weer op de kalender staat is geloof ik een P6. Ik verwacht dat tenzij er rare dingen gebeuren dat nu ook ongeveer de plek is waar je de Red Bulls mag verwachten. Misschien iets hoger, misschien iets lager, maar tenzij er heel vreemde zaken gebeuren verwacht ik niet direct een podium.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:55:
[...]
Wat is nou echt het maximaal haalbare voor RB? P5/6 of misschien 4? Heb de trainingen gister gemist.
Bedenk dat de auto ineens op 1.5 meter van de grond op een flatbed staat. Waar je er normaal van boven op kijkt, kijk je er nu horizontaal op. Dan in ineens alles goed zichtbaar. En dan kan een getraind oog wel eens wat opvallen wat je liever verborgen hield.sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:51:
Even een stomme vraag, maar waarom wordt de auto van Rosberg afgedekt terwijl dat ding zo weer in de pits is? Dat heb ik eigenlijk nooit zo begrepen. Is het misschien om te voorkomen dat de marshalls, bergingscrew of iemand anders souvenirs meenemen? Spionage lijkt mij namelijk een beetje vreemd.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bevestiging: https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/749185482412716032
[ Voor 21% gewijzigd door Solictice op 02-07-2016 12:40 ]
Vettel en Rosberg naar achteren, dat zou een 2e startrij voor Max kunnen worden....Solictice schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:34:
Rosberg 5 plaatsen straf door bak wissel: http://www.gpupdate.net/n...-achteruit-in-oostenrijk/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat wordt nu ook op Twitter gezegd, grote kans dat diegene die als derde kwalificeert de uiteindelijke Pole heeftasing schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Vettel en Rosberg naar achteren, dat zou een 2e startrij voor Max kunnen worden....
Inderdaad.asing schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Vettel en Rosberg naar achteren, dat zou een 2e startrij voor Max kunnen worden....
Ik hoop stiekem dat Ham nogsteeds problemen heeft met z'n banden, en dat we Kimi op pole hebben. Dat zou de eerste keer sinds 2008 zijn denk ik?
Dat wel, maar ik vrees dat het voor de einduitslag niet heel veel gaat uitmaken. De top zit behoorlijk dicht bij elkaar wat dat betreft.asing schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Wat een kinderachtig gedoe zeg

McLaren lijkt er best oke bij te zitten, rond dezelfde tijd als Force India en voor Toro Rosso. Hopen dat ze dat vol kunnen houden.
http://www.f1today.net/nl...torwissel-carlos-sainz-jr
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Zoals gewoonlijk gaat de pers met een paar feitjes aan de haal om alles uit zijn verband te rukken en onder een vergrootglas te leggen.Robsta86 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:46:
[...]
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Denk dat dit gezwam voor zowel Max als Hamilton niets brengt. Beter schouders ophalen en gewoon racen
Ja inderdaad. Waarschijnlijk vertelde hij dat heel luchtig met zo'n houding dat hij er zelf om lacht. Maar dan is het opeens een stevige uithaal blabla.sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:54:
[...]
Zoals gewoonlijk gaat de pers met een paar feitjes aan de haal om alles uit zijn verband te rukken en onder een vergrootglas te leggen.
Verwijderd
Zie ik niet gebeuren...Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:00:
Hopen dat Max nu eindelijk een keer voor RIC staat op de grid.
Gezien de vrije trainingen zie ik dat nog niet zo snel gebeuren of RIC moet een foutje maken.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:00:
Hopen dat Max nu eindelijk een keer voor RIC staat op de grid.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 02-07-2016 14:04 ]
Valt mij ook altijd op.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:09:
Snap nog steeds niet waarom Redbull altijd zo lang wacht in de Q.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Sky hgaf aan dat het snel te repareren moet zijn...maar snel genoeg voor q2? Met deze tijd kan hij misschien nog wel door..sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:11:
En Perez is klaar met een gebroken ophanging. Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen.
Heeft het dan toch iets met het circuit te maken?
Als die ophangingen zo snel sneuvelen geeft dat toch te denken hoor..sjaool schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:11:
En Perez is klaar met een gebroken ophanging. Ik ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen.
Verwijderd
Precies, een snellere baan is leuk maar risico op gele vlag en regen is toch wel hoog.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:09:
Daar heb je gelijk in. Hij heeft er in ieder geval wel de tijd voor gezet.Devian schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Sky hgaf aan dat het snel te repareren moet zijn...maar snel genoeg voor q2? Met deze tijd kan hij misschien nog wel door..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Als je nu geen tijd hebt, ben je dus de sjaak.Jackson6 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:09:
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

Maar weer dus de kerbs. Ondanks dat KVY al eerder zelf een fout maakte.
Edit: lijkt toch primair de kerbs zijn, en niet KVY.
[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 02-07-2016 14:20 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Shva op 02-07-2016 14:19 ]
En de andere kant breekt af...albino71 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:19:
In de apex de gele broodjes gepakt....
Flickr PSN ID= cheironnl
Kijk eens hoe die auto op zijn kloten krijgt zodra die gele worden geraakt...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sorry
Je ophanging verneuken op de gele kerbs kan inmiddels ook al wel tot een rijdersfout gerekend worden..Bensimpel schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 14:19:
lijkt me de ophanging weer, geen rijdersfout dus,
Nee, apex is binnenkant bocht (dus rechts voor KVY) en dat achterwiel brak af.
Zo lijkt t tenminste
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1