Ja klopt Rotterdam. Voor de meeste wel de eerste denk ik.Valorian schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:54:
[...]
Ik ben 180cm en gewicht is de laatste jaren globaal zo tussen de 74 en de 79kg geweest. Op dit moment rond de 78kg denk ik, ten tijde van marathon (na 3 maanden heel veel trainen) zat ik denk ik rond de 75kg.
[...]
PR in Linschoten mag je gewoon laten staan hoor, volgens de officiele door de atletiekunie goedgekeurde meting is het gewoon een volwaardige HM. Meeste GPS-horloges komen op 20,80 uit. Zelfs als dat de werkelijke afstand zou zijn gaat het dus om slechts 300m verschil. Niet een verschil waar je je op stuk kan lopen en bij interpoleren vanuit je 1:39:56 kom je dan nog altijd ruim onder de 1:42 uit. Nette tijd lijkt me, gezien je ervaring / leeftijd / gewicht combinatie.
PS: Succes met je marathon, april doet vermoeden dat het R'dam betreft. Was toevallig ook mijn eerste (en vooralsnog enige), dit jaar gelopen.
Linschoten is qua niveau sowieso uitstekend. Je ziet volop shirtjes van atletiek verenigingen.
Werd op een gegeven moment ingehaald door een vrouw die als ik moet schatten achterin in de 70KG zit qua gewicht.
Dat heb ik op geen enkele loop meegemaakt.
Ik ben trouwens 1m89 en volgens mij is 37 nog een prima leeftijd om goede tijden te lopen op +10KM als ik de meeste calculators mag geloven tenminste.