[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste
Acties:
  • 171.853 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:38:
[...]

;)

Het gebeurt je als topploeg eens per jaar :)
Dat was gelijk. ;)
Mosin schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:24:
Ik vraag me ondertussen wel af wat we nu met Veltman moeten. Die speelt volgens mij pas goed wanneer hij er zelf zin in heeft :o Voor Ajax begrippen mag het toch wel net effe wat beter en constanter. Als ik Bosz was, dan had ik bijv. een opvolger voor: Klaassen, Veltman en Viergever gezocht. Gudelj zat al niet bij de selectie begreep ik (geen idee waarom), maar die eerste 3 vind ik toch behoorlijk tekort komen. Alhoewel Klaassen zijn werklust dan wel weer een voorbeeld mag zijn, maar technisch gezien vind ik hem niet nummer 10 waardig.
Kweenie of je opgelet hebt maar ze hebben Ziyech gehaald als aanvallende middenvelder waardoor Klaassen zich weer minder op het aanvallen hoeft te focussen.

[ Voor 68% gewijzigd door Gonadan op 07-11-2016 18:49 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

...

[ Voor 99% gewijzigd door Gonadan op 07-11-2016 18:49 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voelde als een zwaar verlies :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:53:
[...]

Voelde als een zwaar verlies :P
Voornamelijk gezichtsverlies.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:04:
[...]

Voornamelijk gezichtsverlies.
Het was dan ook geen gezicht... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:33
Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:47:
[...]

Dat was gelijk. ;)

[...]

Kweenie of je opgelet hebt maar ze hebben Ziyech gehaald als aanvallende middenvelder waardoor Klaassen zich weer minder op het aanvallen hoeft te focussen.
En toch valt hij mij over het algemeen tegen. Hij is aanvallend sowieso al geen wonder, zijn werklust is ronduit goed te noemen. Toch vind ik hem geen waardige nummer 10 voor Ajax, maar in dit geval is het voor Bosz gewoon een nummer.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 07-11-2016 19:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 16:30

Baseman77

We move

ph4ge schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:31:
Vermeer was vorig seizoen in alle lijstjes van VI, AD en Telegraaf de hoogst gewaardeerde Feyenoorder en keeper.
Die lijstjes zijn niet serieus te nemen.
Simpel voorbeeld hiervan:
http://www.vi.nl/nieuws/v...sch-seizoen-feyenoord.htm
Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug.
Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had.
Nu zegt dit alleen natuurlijk niet alles, maar dat Vermeer zo laag staat vind ik geen toeval.
Tja, laten we het houden op jouw mening, want er is echt niemand die Feyenoord voelt die Van Beek lager inschat als Vd Heijden, die hij het afgelopen seizoen makkelijk op de bank hield.
Vorig seizoen zegt niets, dan hadden bijv. Toornstra en Botteghin dit seizoen namelijk regelmatig op de bank gezeten ipv wekelijks belangrijk te zijn.
En je blijft voorbij gaan aan aan de posities en kwaliteiten van Van Beek, Botteghin en Vd Heijden. Met Botteghin en Vd Heijden heeft Feyenoord, na PSV, de minste gepasseerde verdediging en hebben ze met Vd Heijden een linksbenige en opbouwende verdediger. Met Van Beek en Botteghin achterin mis je een linkspoot en een opbouwende verdediger, dat heeft gevolgen voor het spel.
Feyenoord mist gewoon het hele seizoen al 2 uitblinkers van de afgelopen jaren. Je bagatelliseert dat om je punt te maken.
Als Vermeer en Van Beek de uitblinkers van vorig seizoen waren, dan snap ik waarom Feyenoord op 22 punten van PSV eindigde.
Jij vindt het toeval dat Feyenoord zonder beide spelers dit seizoen al weken koploper is?
Is het dan wel toeval dat dat tegen Zorya prima ging?
Nou ja, prima...op zich was het knap dat met 10 man het gelijkspel over de streep getrokken werd, maar Zorya was geen geweldige tegenstander.
Het zware programma gecombineerd met de begrafenis van de moeder van Vilhena hebben gewoon een grote impact gehad.
Die begrafenis is erg triest, maar dat mag nooit een excuus zijn.
Maar waarom telt het zware programma nu eigenlijk wel? Toen ik eerder aangaf dat het dubbele programma gecombineerd met het spel van Feyenoord zijn tol ging eisen was je het daarmee namelijk flink oneens.
en het is enorm kortzichtig om dat alleen aan het ontbreken van deze 2 spelers te wijten
Ik wijt het dan ook niet alleen aan de absentie van beide spelers, maar zoals ik al eerder aangaf vind ik de bank van Feyenoord niet zo sterk en gaan ze problemen krijgen met het dubbele programma en het spel dat ze spelen. De wedstrijd tegen GAE was daarvan een duidelijk voorbeeld.
(waarmee ik niet zeg dat je niet verzwakt bent als je het hart van je team mist, ook dat geldt voor Ajax en PSV net zo goed. Spelers als Guardado en Klaassen zijn ook 'onvervangbaar')
Mee eens, al zal ik dolblij zijn als Guardado eindelijk weer eens in topvorm is (zoals El Ahmadi tot nu toe dit seizoen).
Het zegt vooral iets over het zware programma wat Feyenoord had.
PSV heeft ook een zwaar programma gehad, met daarbij de CL ipv de EL.
Daarbij is bij PSV de voorhoede al het hele seizoen het scoren verleerd en is sinds enkele weken het spel als geheel erg matig. Toch is de achterstand verkleind van 9 punten naar 4 punten...hoe moet het dan gaan als PSV wel in vorm raakt en de aanvallers ook weer gaan scoren?

Feyenoord had al op een bijna onoverbrugbare voorsprong kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:14:
En toch valt hij mij over het algemeen tegen. Hij is aanvallend sowieso al geen wonder, zijn werklust is ronduit goed te noemen. Toch vind ik hem geen waardige nummer 10 voor Ajax, maar in dit geval is het voor Bosz gewoon een nummer.
Bosz speelt überhaupt niet met een echte tien, dus die vergelijking gaat sowieso mank. Bosz geeft ze allemaal een opdracht en hoopt wat balans te vinden. De één valt meer aan, de ander controleert meer en de derde maakt zich gewoon nuttig zonder al te veel op te vallen.

Het feit dat Klaassen niet op valt is juist goed, Gudelj viel wel altijd op en dat was niet vanwege de weergaloze doelpunten. :+
Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:17:
PSV heeft ook een zwaar programma gehad, met daarbij de CL ipv de EL.
Daarbij is bij PSV de voorhoede al het hele seizoen het scoren verleerd en is sinds enkele weken het spel als geheel erg matig. Toch is de achterstand verkleind van 9 punten naar 4 punten...hoe moet het dan gaan als PSV wel in vorm raakt en de aanvallers ook weer gaan scoren?
PSV kwam er zo weinig aan te pas dat de CL onmogelijk zwaarder kan zijn toch? :+

[ Voor 26% gewijzigd door Gonadan op 07-11-2016 19:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 16:30

Baseman77

We move

Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:19:
PSV kwam er zo weinig aan te pas dat de CL onmogelijk zwaarder kan zijn toch? :+
Tegen Bayern beide keren 90 minuten lang achter de bal aanrennen is anders heel vermoeiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:19:
[...]

Bosz speelt überhaupt niet met een echte tien, dus die vergelijking gaat sowieso mank. Bosz geeft ze allemaal een opdracht en hoopt wat balans te vinden. De één valt meer aan, de ander controleert meer en de derde maakt zich gewoon nuttig zonder al te veel op te vallen.

Het feit dat Klaassen niet op valt is juist goed, Gudelj viel wel altijd op en dat was niet vanwege de weergaloze doelpunten. :+
Tja, in die zin beter Klaassen natuurlijk dan de topscorer Gudelj haha :+
Wat heeft die gozer een gemaakte trap trouwens en alles gaat mis :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
Nog 2 keer slapen en we gaan oranje eens lekker verwennen. :-).
Wat een grandioze kerels zeg, Vandervaart ..... Depay .... en dan nog een rits helden.
Hopelijk kan je wel winnen van Luxemburg.

Noot van uw moderator: Een leer voor de volgende keer: als je normale woorden gebruikt, hoeven wij niet in te grijpen.

[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Doet raffie mee? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 21:27

Vos

AFCA

Blij dat de Belgen ook weer een keer kunnen genieten :D. Nu nog een keer op een toernooi ;).
Nee.

[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zijn dat nieuwe spelers ?

Vanderwiel, Dejongh en Martinsindie doen ook nog mee

[ Voor 41% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:57 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Have fun, het zal me weinig boeien wat het word. Hopelijk is het weer vlug 18 november zodat de competitie weer verder gaat..

[ Voor 28% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:58 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Vos schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:38:
[...]

Blij dat de Belgen ook weer een keer kunnen genieten :D. Nu nog een keer op een toernooi ;).

[...]

Nee.
Ik ben 40 en ik heb oranje altijd al geweten als een topteam. Gewoon bizar hoe slecht jullie nu zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Yarisken schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:33:
[...]

Ik ben 40 en ik heb oranje altijd al geweten als een topteam. Gewoon bizar hoe slecht jullie nu zijn.
Achja het is je gegund, na 40 jaar eens een keer een fatsoenlijk elftal bij België. Jammer dat ze alsnog niks presteren.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kan je nagaan hoe sneu het voor die Belgen is als ze straks alsnog niet eens winnen. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:48:
Kan je nagaan hoe sneu het voor die Belgen is als ze straks alsnog niet eens winnen. _O-
Ik ga ervanuit dat we 4-0 winnen. Oranje max 2 doelkansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Yarisken schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:51:
[...]

Ik ga ervanuit dat we 4-0 winnen. Oranje max 2 doelkansen.
Doe er voor de gein nog een penalty bij. Gewoon om te oefenen, hij gaat er toch niet in.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Ankona schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:52:
[...]

Doe er voor de gein nog een penalty bij. Gewoon om te oefenen, hij gaat er toch niet in.
Janssen maakt ze toch allemaal hoor.
Is de nood zo hoog dat ene Vandervaart geselecteerd wordt ja?
[...]

Weten wij ook eens hoe de Belgjes zich altijd voelen :+

[ Voor 68% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Ankona schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:52:
[...]

Zoveel spelers van PSV zijn er toch niet geselecteerd. >:)
Janssen kan inderdaad wel penalties nemen, ook de enige manier hoe hij scoort bij Tottenham vooralsnog.
Twee uitersten. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Goed, dan nog wat serieus. De Deense bondscoach overweegt Dolberg te laten spelen. Leuk voor die jongen natuurlijk maar ik ben doodsbang dat hij geblesseerd raakt of overbelast. Laat hem nog maar lekker rustig ontwikkelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Als je van Wales verliest tijdens t EK, dan ben je toch niks beter? Dan had je net zo goed niet kunnen gaan >:)

[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 07-11-2016 23:36 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leon Zwiers schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:53:
Zo. v/d Brom lekker geschorst. Ik irriteer me toch altijd flink aan die man en zijn gedrag langs de lijn.

En in interviews heeft ie niet eens t fatsoen om de interviewer normaal aan te kijken. De Kramer van trainers
Hij noemde de arbitrage een 'Schijterd'. Volgens de Van Dale is dat 'Bangerd' en 'Lafaard'. Ga je daar al iemand voor schorsen? Damn, dan heb je wel een erg kort lontje. De arbitrage mag wel een wat dikkere huid hebben hoor. |:(
Gynnad schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:58:
Eigenlijk was het best voorspelbaar dat Feyenoord punten ging laten liggen tegen GAE gezien de historie:
Dit is één van de redenen. Zo zijn er meerdere redenen waarom Feyenoord verloren heeft. Denk bijvoorbeeld aan de 'overperforming' volgens data en de regressie naar het gemiddelde, het missen van meerdere sleutelspelers, korte rustperiode (wat de drastisch winkans verlaagt).. Al met al niet zo heel gek dus. Iedere club heeft wel eens van die waardeloze wedstrijden. Juist knap dat Feyenoord nu al 3 weken op rij puntverlies heeft, maar nog steeds bovenaan staat. :+

[ Voor 13% gewijzigd door JST94 op 08-11-2016 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JST94 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:02:
[...]
Hij noemde de arbitrage een 'Schijterd'. Volgens de Van Dale is dat 'Bangerd' en 'Lafaard'. Ga je daar al iemand voor schorsen? Damn, dan heb je wel een erg kort lontje. De arbitrage mag wel een wat dikkere huid hebben hoor. |:(
Mwah, het is algemeen bekend dat je geen commentaar mag hebben op de leiding toch? Waar wil je dan de grens leggen? Of moet iedere coach/speler precies weten wat hij wel en niet mag zeggen per scheidsrechter? Lijkt me een stuk eenvoudiger gewoon je mond te houden tegen de scheids, of de straf die ervoor staat te accepteren. Geen gelul, voetballen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik vind dat je best wat mag zeggen tegen de arbitrage, zolang dit netjes blijft. Ik vind met het woord 'schijterd' niks mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gonadan schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:59:
Goed, dan nog wat serieus. De Deense bondscoach overweegt Dolberg te laten spelen. Leuk voor die jongen natuurlijk maar ik ben doodsbang dat hij geblesseerd raakt of overbelast. Laat hem nog maar lekker rustig ontwikkelen.
Erg fijne speler die Dolberg. Maar die jongen gaat inderdaad een keer overbelast worden. Als ie nu ook al voor t nationale team moet spelen wordt t flink druk voor m. Hopen dat ie fit blijft
JST94 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:15:
Ik vind dat je best wat mag zeggen tegen de arbitrage, zolang dit netjes blijft. Ik vind met het woord 'schijterd' niks mis.
Helemaal mee eens. Alleen heeft die v/d Brom een track record met misdragingen. Die mag van mij wel een keer flink gestraft worden

[ Voor 26% gewijzigd door LZ86 op 08-11-2016 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand schijterd noemen is allesbehalve netjes natuurlijk. Het is niet de meest grove belediging inderdaad, maar het is gewoon een scheldwoord. En ik geloof ook niet dat V/d Brom het bedoelt heeft als begin van een zinvolle discussie vol met steekhoudende argumenten. En uitschelden van de scheids mag niet (is ook niet wenselijk en zou vaker en harder bestraft moeten worden m.i.), dus schorsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Gaius schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:26:
[...]

Iemand schijterd noemen is allesbehalve netjes natuurlijk. Het is niet de meest grove belediging inderdaad, maar het is gewoon een scheldwoord. En ik geloof ook niet dat V/d Brom het bedoelt heeft als begin van een zinvolle discussie vol met steekhoudende argumenten. En uitschelden van de scheids mag niet (is ook niet wenselijk en zou vaker en harder bestraft moeten worden m.i.), dus schorsing.
Schijterd is een synoniem voor 'bangerd' en 'lafaard'. Ik vind het in ieder geval onzin om puur hiervoor een schorsing uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Zeker ook omdat de scheids gewoon een schijterd was en die rode kaart had moeten geven :p. Maar dan nog... schijt aan v/d Brom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Je moet gewoon je mond houden tegen de scheidsrechter, dat geld voor zowel spelers als trainers. Totaal onnodig en voegt niks toe aan het voetbal. Door dat gedrag zie je het bij de jeugd al terug, commentaar geven is blijkbaar gewoon geworden. Direct afstraffen met geel bij spelers en trainers consequent naar de tribune verbannen. Net zo lang tot dat het niet meer gebeurt. Alleen op de factor 'consequent' zal het wel spaak lopen dergelijke initiatieven.

Overigens vond ik de situatie met Veltman geen gele kaart waardig. De speler zocht hem overduidelijk op, wetende dat hij al geel had. Er werd gewoon geprobeerd hem een tweede gele kaart aan te naaien.
YouTube: Highlights AZ - Ajax

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Als (hockey) scheidsrechter vind ik dat zowel de coach als de aanvoerder best iets mag vragen of zeggen.

Schelden werkt bij mij altijd averechts.

De manier waarop verdient wel een afstraffing, alhoewel ik in dit geval er niets aan zou hebben gedaan. Meteen de hoogste straf? Wat doe je dan als er ergere dingen worden geroepen? Dit kan nog in het jeugdjournaal worden uitgezonden. :P

Als coach wil ik een scheidsrechter bij echter controversiële beslissingen ook wel even spreken.

En dit was er wel één hoor. Domme overtreding, als verdediger kun je dit verwachten.

Slimmer spelen, stil staan in de baan van een speler is in feite analoog aan een blok zetten. Als je zelf meebeweegt en de baan van de speler 'channelt' richting hoekvlag werkt dat verdedigend sowieso beter, omdat je een aantal herkansingen krijgt om de bal te veroveren, dat zou hij moeten weten als back...

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 08:54 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het is een duidelijke uiting van minachting en een gebrek aan respect jegens de arbitrage, dat is überhaupt niet wenselijk.

Daarnaast is het ook de wijze waarop iemand iets brengt. Er is een verschil tussen iemand met een knipoog en een glimlach op normaal volume schijterd noemen; en met rood aangelopen hoofd, kloppende aderen en uitpuilende ogen over het hele veld brullen wat voor laffe schijterd hij wel niet is.

Van den Brom kennende ligt het meer in de lijn van het laatste, nadat hij de vierde official grondig afgebrand had. De tekst is in deze ondergeschikt aan de gedraging op zich. Dat is dan ook waar hij voor bestraft is.

Voetballers zijn er altijd heel goed in om achteraf op rustige toon één woord te herhalen. Alles is uit de context vandaan en dan klinkt het allemaal niet zo erg, maar de werkelijkheid was meestal anders. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Waar leg jij de grens? Dit is een persoonlijk iets lijkt mij en dit kan voor veel mensen duiden op geen respect. Je moet gewoon net als bij Rugby je mond houden, dat is altijd het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
rikoos schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:00:
Waar leg jij de grens? Dit is een persoonlijk iets lijkt mij en dit kan voor veel mensen duiden op geen respect. Je moet gewoon net als bij Rugby je mond houden, dat is altijd het beste.
Ja, maar zo werkt het nou eenmaal niet in het voetbal en dan is het wel heel dubieus om dit ineens zwaar te bestraffen, ook omdat hij gewoon een punt had.
Als dit de nieuwe regel is en 80% van de coaches eindigt de volgende wedstrijd op de tribune: prima. Maar dat gebeurt niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Waarom kunnen ze in Engeland wel gewoon respect hebben voor de scheids? Zijn daar de straffen hoger? (voor coaches in ieder geval wel)

Mooi voorbeeld bij Arsenal afgelopen week, verdediger maakte niet echt een overtreding, scheids zag het helaas toch anders, speler maakt 1 gebaar van ik doe niks, scheids maakt gebaar met zijn vinger van Nee Nee en vervolgens gaat de speler gewoon weg. Geen gezeur verder, accepteren en doorgaan.

Sowieso is het zeuren tegen de scheids eigenlijk altijd kansloos, want een scheids zal zelden/nooit zijn beslissing aanpassing op basis van commentaar.
ph4ge schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:05:
[...]

ook omdat hij gewoon een punt had.
Nee hij had geen punt, hij neemt namelijk niet de beslissingen dat doet de scheidsrechter. De scheidsrechter bepaalde dat het een overtreding was en geen gele kaart, wat v/d Brom er van vindt doet er totaal niet toe.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinusz op 08-11-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lees net een artikel over Lemic, de zaakwaarnemer van Gudelj. Grappig dat Ajax uberhaupt met zo'n griezel de zee in gaat.. Lijkt me toch een geval 101% risico, waar je 0 voetbal voor terug krijgt.

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 08-11-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
martinusz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:05:
Nee hij had geen punt, hij neemt namelijk niet de beslissingen dat doet de scheidsrechter. De scheidsrechter bepaalde dat het een overtreding was en geen gele kaart, wat v/d Brom er van vindt doet er totaal niet toe.
Volgens mij mag je gewoon je mening geven als coach, wat jij en ik er van vinden doet er ook niet toe en toch hebben we het er over. :)

Ik ben het op zich met je eens dat een harde lijn beter is, maar dit is willekeur.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Mosin schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:08:
Lees net een artikel over Lemic, de zaakwaarnemer van Gudelj. Grappig dat Ajax uberhaupt met zo'n griezel de zee in gaat.. Lijkt me toch een geval 101% risico, waar je 0 voetbal voor terug krijgt.
Als je elke griezellige zaakwaarnemer wil uitsluiten kun je vrijwel geen spelers halen.
Een Raiola bijvoorbeeld moet je dan ook bij wegblijven.
Overigens komen die verhalen juist op basis van zijn verleden rondom PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:21:
[...]

Als je elke griezellige zaakwaarnemer wil uitsluiten kun je vrijwel geen spelers halen.
Een Raiola bijvoorbeeld moet je dan ook bij wegblijven.
Overigens komen die verhalen juist op basis van zijn verleden rondom PSV.
Tja, helaas wel inderdaad. Die pizzabakker is ook zoiets.
Hij haalt wel zijn familie naar Ajax, dus of hij het verleerd is.. Ik ben bang van niet :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:17:
[...]
Volgens mij mag je gewoon je mening geven als coach, wat jij en ik er van vinden doet er ook niet toe en toch hebben we het er over. :)

Ik ben het op zich met je eens dat een harde lijn beter is, maar dit is willekeur.
Hij mag zeker een mening hebben, hij mag die ventileren tegen zijn assistent, zijn bankspelers, voor de camera, op dit forum :P
Maar niet tegen de scheidsrechter, en zo hoort het ook, en terecht dat hij op de tribune moet gaan zitten.
Ik snap trouwens sowieso niet waarom dat ze die 4de man daar neerzetten, die krijgen volgens mij echt 90 minuten lang gezeik van links en rechts naar hun hoofd geslingerd.

Feit is ook dat ze inderdaad consequenter moeten zijn, de ene roept lul en er wordt niks mee gedaan en de ander roept zeikerd en die mag naar de tribune.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
ph4ge schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:05:
[...]

Ja, maar zo werkt het nou eenmaal niet in het voetbal en dan is het wel heel dubieus om dit ineens zwaar te bestraffen, ook omdat hij gewoon een punt had.
Als dit de nieuwe regel is en 80% van de coaches eindigt de volgende wedstrijd op de tribune: prima. Maar dat gebeurt niet.
Het werkt niet zo omdat we accepteren dat mensen zich misdragen, geleidelijke neerwaartse spiraal is het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
martinusz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:04:
[...]

Hij mag zeker een mening hebben, hij mag die ventileren tegen zijn assistent, zijn bankspelers, voor de camera, op dit forum :P
Maar niet tegen de scheidsrechter, en zo hoort het ook, en terecht dat hij op de tribune moet gaan zitten.
Ik snap trouwens sowieso niet waarom dat ze die 4de man daar neerzetten, die krijgen volgens mij echt 90 minuten lang gezeik van links en rechts naar hun hoofd geslingerd.

Feit is ook dat ze inderdaad consequenter moeten zijn, de ene roept lul en er wordt niks mee gedaan en de ander roept zeikerd en die mag naar de tribune.
Precies dat laatste, de inconsequentie straalt er van af en dat kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Joster schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:44:
[...]

Precies dat laatste, de inconsequentie straalt er van af en dat kan gewoon niet.
Daar is Nijhuis koning in, totale willkeur naar de waan van zijn dag. Paar weken geleden besloot hij ook opeens voor een zero tolerance en geeft opeens 1 wedstrijd overal geel voor bij protesteren. Slechte dag voor Nijhuis? Slechte dag voor spelers.. Kan en mag echt niet.

Je hebt geen recht op een mening als scheids, je moet de regels die 100% vast staan uitvoeren, meer niet.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HeatWave schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:47:
[...]

Daar is Nijhuis koning in, totale willkeur naar de waan van zijn dag. Paar weken geleden besloot hij ook opeens voor een zero tolerance en geeft opeens 1 wedstrijd overal geel voor bij protesteren. Slechte dag voor Nijhuis? Slechte dag voor spelers.. Kan en mag echt niet.

Je hebt geen recht op een mening als scheids, je moet de regels die 100% vast staan uitvoeren, meer niet.
Het leek toen inderdaad wel erg veel op een eenmansactie. Net als Güzübüyük destijds. Activisme op het veld.

Daar mag de KNVB best wat meer (publiekelijk) aandacht aan besteden, voordat de willekeur leidt tot verdenking van competitievervalsing.

Zo'n gecreëerde vooringenomenheid bij betrokkenen heeft het scheidsrechterscorps echt niet ook nog nodig.

Dus: het sentiment bij scheidsrechters (ze hebben ook gevoel) kanaliseren, beleid op maken, en dat leidend maken, in plaats van de emotie (over en weer) steeds incidenteel op te laten komen en wedstrijden laten beïnvloeden.

En zorg dat er duidelijk gecommuniceerd wordt, zodat alle partijen weten waar ze aan toe zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2016 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ramzzz schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:52:
[...]

Het leek toen inderdaad wel erg veel op een eenmansactie. Net als Güzübüyük destijds.

Daar mag de KNVB best wat meer (publiekelijk) aandacht aan besteden, voordat de willekeur leidt tot verdenking van competitievervalsing.

Zo'n gecreëerde vooringenomenheid bij betrokkenen heeft het scheidsrechterscorps echt niet ook nog nodig.
Precies. Ik heb 0 problemen met een strakkere lijn qua handhaving etc, die verwende ettertjes moeten ook gewoon hun muil houden. Maar niet als enige, 1 wedstrijd een keer opeens uit het niets je eigen standaard invoeren.

De KNVB moet zoiets aankondigen voor een speelronde, dan is er niets aan de hand. Niet de bui van zo'n overcomperserende middenkader manager :').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:12
[...]

Goed idee van Nijhuis dat wel, laat de KNVB dat vooral gaan steunen en invoeren als nieuwe standaard.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Bossie schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 15:12:
[...]

Goed idee van Nijhuis dat wel, laat de KNVB dat vooral gaan steunen en invoeren als nieuwe standaard.
Tuurlijk niets mis mee, maar dan wel als gehele KNVB, niet 1 iemand met een kutdag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
[...]
Paar weken geleden besloot hij ook opeens voor een zero tolerance en geeft opeens 1 wedstrijd overal geel voor bij protesteren. Slechte dag voor Nijhuis?
Nijhuis gaf aan dat hij het netjes van Feyenoord vond dat niemand protesteerde bij de 'afgekeurde goal'-situatie. Nou, misschien wisten ze dan dat Nijhuis zou gaan strooien met kaarten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:11
[...]

Dat was niet echt een eenmansactie, hij was eerder de enige die de door de KNVB bedachte 'harde' lijn ook daadwerkelijk ten uitvoer bracht. Dit was intern bij de KNVB besproken en zou door alle arbiters moeten worden gehanteerd. Echter was Nijhuis de enige die het ook echt deed, en kreeg daarom een lading gezeik over zich heen. ;)

Wat mij betreft mogen ze dat heel snel invoeren. Gewoon simpelweg niet praten tegen de scheidsrechter (aanvoerders uitgezonderd). Dan krijg je drie speelrondes een aantal gestaakte wedstrijden, daarna heeft iedereen door dat het niet meer mag en kunnen we voortaan van een mooie sport genieten. O-)

Wat dat betreft is rugby zo'n verademing. :*)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige ploeg die echt uitstraalt kampioen te willen worden, is Feyenoord. Op basis van dit seizoen tot nog toe de enige ploeg die het verdient.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:37:
De enige ploeg die echt uitstraalt kampioen te willen worden, is Feyenoord. Op basis van dit seizoen tot nog toe de enige ploeg die het verdient.
Haha waar komt dit ineens vandaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Als je het maar vaak genoeg roept gaan ze er misschien in geloven. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Als Ajacied moet ik hem wel een beetje gelijk geven. PSV speelt als een krant, Ajax lijkt in veel wedstrijden het op 80% te willen doen. Alleen Feyenoord heeft echt een vechtinstelling. Wil niet zeggen dat ze altijd goed spelen, maar de wil om te winnen lijkt wel meer aanwezig.

Zoals Ajax tegen AZ voor de dag kwam was echt beschamend, alsof ze al gewonnen hadden, het moest alleen nog even gebeuren, en AZ werkte daar, terecht, niet aan mee. Na de zoveelste donderspeech in de rust ging het wat beter met Ajax, maar waar haal je het lef vandaag om zo slap te beginnen, ook al speelde AZ al weken niet al te best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lekker kort door de bocht, als een raket door zee, maar toch even een heerlijk fout artikel haha :D
http://www.fcupdate.nl/vo...e-van-trap-moeten-gooien/

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 08-11-2016 22:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Ook leuk, uitspraken van vorig jaar:
Gudelj weet dat hij zal moeten strijden om onomstreden te worden op het middenveld van Ajax. Frank de Boer heeft de keuze uit veel namen en Gudelj heeft, ondanks zijn prijskaartje, geen garanties gekregen van de trainer. “We hebben goede spelers, misschien ook spelers die op de bank zitten en moeten spelen. Maar concurrentie is goed en een club als Ajax moet dat gewoon hebben”, aldus Gudelj.

Ze kunnen een seizoen niet ingaan met drie middenvelders voor drie posities. Die moeten vier, vijf echt goede middenvelders hebben. Daarom speel je bij een topclub en daar moet je mee om leren gaan en het is ook goed voor je, je wordt er alleen maar beter van. Ik houd van knokken om mijn plek”, zegt de middenvelder tegen het clubkanaal. Hij denkt ook dat het hem alleen maar vooruit zal helpen om zo te blijven denken. “Ik denk dat iedere voetballer dat stiekem wel heeft. Wie wil er nou niet beter worden? Ik denk dat dat ook de instelling moet zijn.”
Totdat je zelf degene bent die op de bank zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat voorspel jij voor vanavond ?

Nederland vs België 1-3

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Hackus schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:40:

Nederland vs België 1-3
0-4 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

dutchgio schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 22:37:
Ook leuk, uitspraken van vorig jaar:

[...]

Totdat je zelf degene bent die op de bank zit...
Ach, pas geleden beweert meneer met droge ogen "ja, Ziyech en ik hebben allebei een goeie trap" :').

Nee over het paard getild mannetje, Ziyech legt ze er met zijn ogen dicht in, als jij hem neemt moet de 2de ring zich in riot gear hijsen :').

Echt totale zelfoverschatting. Je weet hoe het zit als je eigen publiek "blij" is als je geblesseerd bent :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

Nederland vs België 1-3
2-1 voor ons, die Belgen zijn niet zo goed als we denken. Gingen ook gewoon tegen Wales eruit en daar hadden wij een tijdje daarvoor weer van gewonnen O-)

:)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
Ik zit vanavond in het stadion, dus ik hoop dat ze er iig een vermakelijke wedstrijd van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
HeatWave schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:43:
[...]

Ach, pas geleden beweert meneer met droge ogen "ja, Ziyech en ik hebben allebei een goeie trap" :').

Nee over het paard getild mannetje, Ziyech legt ze er met zijn ogen dicht in, als jij hem neemt moet de 2de ring zich in riot gear hijsen :').

Echt totale zelfoverschatting. Je weet hoe het zit als je eigen publiek "blij" is als je geblesseerd bent :X.
Gudelj heeft dit seizoen anders wel een hogere 'shot accuracy' en een hoger percentage goals wat uit zijn schoten valt. :+ Ziyech heeft bij Ajax ook pas 1 goal van buiten de 16 gemaakt (Eredivisie +EL). Hij heeft wel 41x geschoten van buiten de 16. Wellicht moet hij zijn ogen opendoen wanneer hij op goal schiet dan. :+ :+

Dus, is Ziyech zijn schot echt beter, of lijkt het beter omdat hij zo vaak schiet? Zelfde was eerst met Depay, had ook zogenaamd een goed schot, maar als je het maar vaak genoeg probeert .. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JST94 op 09-11-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
JST94 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:29:
[...]

Gudelj heeft dit seizoen anders wel een hogere 'shot accuracy' en een hoger percentage goals wat uit zijn schoten valt. :+ Ziyech heeft bij Ajax ook pas 1 goal van buiten de 16 gemaakt (Eredivisie +EL). Hij heeft wel 41x geschoten van buiten de 16. Wellicht moet hij zijn ogen opendoen wanneer hij op goal schiet dan. :+ :+

Dus, is Ziyech zijn schot echt beter, of lijkt het beter omdat hij zo vaak schiet? Zelfde was eerst met Depay, had ook zogenaamd een goed schot, maar als je het maar vaak genoeg probeert .. ;)
Ik heb het gevoel dat de afstandsschoten van Ziyech wel meer in de buurt komen dan die van Gudelje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Want? Ik heb ook het gevoel dat El Ahmadi een verschrikkelijke slechte schutter is. Maar data wijst anders uit. Daarom is data ook zo leuk, dat kan iets heel anders zeggen wat men denkt.

Ik had ook niet zulke 'negatieve' resultaten van het schot van Ziyech verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:58
Volgens de statistieken van Fox Sports heeft ZIyech 38% tussen de palen geschoten en Gudelj 32%. Het is maar net naar welke statistieken je wil kijken, en hoe je er naar kijkt. Gecorrigeerd voor speelminuten probeert Gudelj (1 schot per 4:48) het bijvoorbeeld vaker dan Ziyech (1 schot per 5:07).
Als het gaat om het absolute aantal schoten tussen de palen is Ziyech gedeeld eerste (samen met spits Luuk de Jong). Verder heeft Ziyech dit seizoen tot nog toe het hoogste aantal assists (6) en is gedeeld tweede als het om directe betrokkenheid bij doelpunten gaat (10, samen met Klaassen en Unal), alleen Jorgenson van Feyenoord staat met 8 goals en 3 assists hoger.

Al met al kan ik maar weinig vinden dat suggereert dat Ziyech matig presteert - laat staan dat je het 'negatieve resultaten' kunt noemen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Waarom spelen we zo onnomelijk laat zo'n wedstrijd van het NL elftal?

Ik bedoel gewoon lekker om 20:00 beginnen en je kan nog net met je kinderen er naartoe en op tijd thuis zijn.

19:30 het liefst zelf.

Maar nee 20:45 dus 22:30 klaar. In de praktijk 22:45.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kevinp schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:55:
Waarom spelen we zo onnomelijk laat zo'n wedstrijd van het NL elftal?

Ik bedoel gewoon lekker om 20:00 beginnen en je kan nog net met je kinderen er naartoe en op tijd thuis zijn.

19:30 het liefst zelf.

Maar nee 20:45 dus 22:30 klaar. In de praktijk 22:45.
Zo laat is het toch niet? Je kunt er prima met je kinderen naar toe, één avondje laat naar bed overleven ze toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Niku schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:00:
[...]

Zo laat is het toch niet? Je kunt er prima met je kinderen naar toe, één avondje laat naar bed overleven ze toch wel?
Ik vind het persoonlijk al te laat wanneer ik zou gaan, 23.00 bij de auto als ik geluk heb en dan nog 1 uur naar huis. Niet iedereen woont in de buurt.

Zelfs 23.00 thuis is voor veel kinderen aan de late kant. En dat is wanneer je 1 uur eerder begint.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kevinp schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:19:
[...]

Ik vind het persoonlijk al te laat wanneer ik zou gaan, 23.00 bij de auto als ik geluk heb en dan nog 1 uur naar huis. Niet iedereen woont in de buurt.

Zelfs 23.00 thuis is voor veel kinderen aan de late kant. En dat is wanneer je 1 uur eerder begint.
Ik kom ook niet uit de buurt, maar ik heb er niet zo'n moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nederland vs België 1-3
Gelijkspelletje.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Kezen worden afgemaakt. 1-5 vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Waarom in die Arena spelen? Veel lege plekken, kan je beter in Enschede of Eindhoven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Enschede ligt de KNVB niet zo goed en Blind komt daar ook nooit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Kompany geblesseerd. (alweer? :X) Nu hebben we een kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:12
Wat is er overigens met Courtois gebeurt, zag zojuist een compleet doorbloed oog langskomen tijdens het volkslied.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zo. België-Nederland. Ik heb er geen goed gevoel bij als Belg. De Rode Duivels overtuigen niet en Nederland heeft iets te bewijzen.

* YellowOnline herinnert de 5-5 een tijd geleden

[ Voor 18% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 21:51
Het is wel duidelijk dat het weinig mensen boeit, aan de hoeveelheid lege plekken te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Er hangt daar een slinger of zo geweldig in de weg van de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Hmm ok de kezen hebben hun momentje gehad, tijd om voetbal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Bossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:48:
Wat is er overigens met Courtois gebeurt, zag zojuist een compleet doorbloed oog langskomen tijdens het volkslied.
Ik ben enkele minuten te laat ingelogd, maar blijkbaar staat Mignolet in 't doel. Misschien heeft dat iets met je opmerking te maken.
Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:55:
Hmm ok de kezen hebben hun momentje gehad, tijd om voetbal te spelen.
Hou 'ns op met die 'kezen'

[ Voor 23% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vlassie1980 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:45:
Waarom in die Arena spelen? Veel lege plekken, kan je beter in Enschede of Eindhoven spelen.
Eindhoven geeft de Belgen thuisvoordeel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Pfff. Wat een rommelfase was dat met Mignolet, Vertongen en Ciman.

De eerste botsing met Mignolet kan over gediscussieerd worden, maar met de tweede was niets mis mee.

[ Voor 44% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kezen is een bordspel, waar die trol het over heeft weet ik niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:43:
Kezen worden afgemaakt. 1-5 vermoed ik.
Kezen? * Vos gaat op vandale.nl kijken

Je bent voor een 40 jarige wel erg kinderachtig.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 09-11-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vandale.be wellicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Vos schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:05:
[...]

Kezen? * Vos gaat op vandale.nl kijken

Je bent voor een 40 jarige wel erg kinderachtig.
Tss niet zo gevoelig. Als ik moest tellen hoeveel keer ik "domme belg" op forums al heb zien voorbijkomen ... .
Voetbal is oorlog. Na de match zijn we terug vrienden ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:07:
[...]

Tss niet zo gevoelig. Als ik moest tellen hoeveel keer ik "domme belg" op forums al heb zien voorbijkomen ... .
Voetbal is oorlog. Na de match zijn we terug vrienden ....
Ik vind het schattig dat je alleen voor deze wedstrijd in dit topic komt <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:07:
Tss niet zo gevoelig. Als ik moest tellen hoeveel keer ik "domme belg" op forums al heb zien voorbijkomen
Dat lijkt me sterk, is namelijk een pleonasme en tweakers zijn daar heel scherp op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Vos schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:08:
[...]

Ik vind het schattig dat je alleen voor deze wedstrijd in dit topic komt <3
Voor ons Belgen is de match tegen Nederland al sinds mensenheugenis de match der matchen.
Jullie hebben dat niet met ons :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

België speelt eigenlijk wel mooi. Ik hoop dat het ook iets oplevert. Efficiëntie is niet onze specialiteit.

Zowel hier als in 't stadion lijkt de animo in Nederland voor de Derby der Lage Landen wel beperkt

[ Voor 32% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:21
Nog 0-0
Ff wat klagen toch: wtf doet Veltman in Oranje? Zo'n matige speler...
En we missen echt mensen voorin. Blijft echt jammer dat RvP niet erbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Harribo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:12:
Nog 0-0
Ff wat klagen toch: wtf doet Veltman in Oranje? Zo'n matige speler...
En we missen echt mensen voorin. Blijft echt jammer dat RvP niet erbij is
Beter nog BMI als Veltman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Oei, wat is er mis met Nederland vandaag? Alweer een blessure? Een tweede in 20 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leuk die oefenpotjes...nummer twee er uit. Na de afmeldingen kan dat er ook prima bij.

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 09-11-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 09:18
Het zit Blind niet mee. Volgens mij is Janssen gewoon de wedstrijd uit getrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:13:
Oei, wat is er mis met Nederland vandaag? Alweer een blessure? Een tweede in 20 minuten?
Nou ja het was Mignolet die hem een beuk verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

D-e-n schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:14:
Het zit Blind niet mee. Volgens mij is Janssen gewoon de wedstrijd uit getrapt
Twee keer met de keeper botsen is niet echt 'eruit getrapt'... Maar 't is nog niet duidelijk, althans op de Belgische TV, waarom hij er uit gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 09:18
Heeft Blind al eens een complete groep gehad?
Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder