Als we verliezen door een kopgoal van Mertens dan geef ik het op
De eerste keer vond ik een overtreding, keeper mist volledig de bal.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:15:
[...]
Twee keer met de keeper botsen is niet echt 'eruit getrapt'... Maar 't is nog niet duidelijk, althans op de Belgische TV, waarom hij er uit gegaan is.
'Iets met zijn hoofd' wordt er gezegd.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-11-2016 21:18 ]
Wat is compleet? Zelfs zonder geblesseerden is geen compleet team neer te zetten.D-e-n schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:16:
Heeft Blind al eens een complete groep gehad?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Belgische TV, ff checken misschien is dat minder slaapverwekkend dan SBS6YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:15:
[...]
Twee keer met de keeper botsen is niet echt 'eruit getrapt'... Maar 't is nog niet duidelijk, althans op de Belgische TV, waarom hij er uit gegaan is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoezo? Omdat ie zo klein is? De precieze pass van De Bruyne had daar voor meer tussen gezeten. Fantastische traptechniek heeft die jongen.Goron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:17:
Als we verliezen door een kopgoal van Mertens dan geef ik het op
Oh das vast idd beterBossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:18:
[...]
Belgische TV, ff checken misschien is dat minder slaapverwekkend dan SBS6
Sbs6 heeft altijd suf commentaar
Ze spelen iig meer de andere kant opBossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:18:
[...]
Belgische TV, ff checken misschien is dat minder slaapverwekkend dan SBS6
Precies omdat hij zo klein isYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:18:
[...]
Hoezo? Omdat ie zo klein is? De precieze pass van De Bruyne had daar voor meer tussen gezeten. Fantastische traptechniek heeft die jongen.
Maar inderdaad een mooie bal van De Bryune
Ik kan wel meer redenen verzinnen om hem niet te willen zien scoren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben niet neutraal, maar die balcontrole van De Bruyne en Hazard vind ik om van te smullen.
Is ook wereldtop, dus dan mag hetYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:21:
Ik ben niet neutraal, maar die balcontrole van De Bruyne en Hazard vind ik om van te smullen.
Compleet als in geen blessures. Het zit Blind niet mee. Nee, en dan zijn we nog geen wereldtop maar dan heb je best een aardig elftal.Gonadan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:17:
[...]
Wat is compleet? Zelfs zonder geblesseerden is geen compleet team neer te zetten.
Sneu hoor, na maanden aanmodderen bij Ajax zijn Veltman en Klaassen blijkbaar goed genoeg voor de basis van oranje

XXXVI
*pakt popcorn*
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Penalty, is Janssen weg. 
Dan Klaassen maar, kan het ook nog.
Dan Klaassen maar, kan het ook nog.
[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 09-11-2016 21:26 ]
Tja. Mooi voetbal brengt niets als je ze er niet intrapt. 1-0 voor Nederland.
Terzijde: 't is verontrustend voor Nederland dat de beste speler bij hen mijn inziens Sneijder is.
Terzijde: 't is verontrustend voor Nederland dat de beste speler bij hen mijn inziens Sneijder is.
[ Voor 39% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 21:27 ]
Veltman wel een wereld pass. Maar ja hij verspeelt ook zo vaak de bal
Ideaal scenario. Belgie verliest deze wedstrijd. Nederland wordt weer overmoedig en dan lekker de boot in tegen luxemburg.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
5-1 ook.Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:28:
Hmm 1 - 5 kan nog altijd.
Vorige week was het nog 0-4.Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ k21:28:
Hmm 1 - 5 kan nog altijd.
Oh nee, dat was twee dagen terug.
[ Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 09-11-2016 21:29 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had daarstraks 1 - 5 gezegd :-). Onze spelers spelen in de beste competities, dan moeten we die Oranje Kanjers toch makkelijk kunnen inmaken .....
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 10-11-2016 09:00 ]
Jij bent vrij vervelend...Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:30:
[...]
Ik had daarstraks 1 - 5 gezegd :-). Onze spelers spelen in de beste competities, dan moeten we die Oranje Kanjers toch makkelijk kunnen inmaken .....
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 10-11-2016 09:00 . Reden: quote aangepast ]
Of gewoon 1 uur eerder zodat mensen op tijd thuis zijnVlassie1980 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:45:
Waarom in die Arena spelen? Veel lege plekken, kan je beter in Enschede of Eindhoven spelen.
En als het dan nog niet uitverkocht is zijn de kaartjes gewoon te duur. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, om een van de meest trouwe fans naar een stadion te krijgen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Dat zei ik van de week al. Des te mooier de desillusie als dat niet blijkt te lukken.Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:30:
Goede spelers maakt nog geen goed presterend team.
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 10-11-2016 09:01 . Reden: quote aangepast ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach bij Oranje stonden er ook 5 spelers uit de premier league op t veld ;-)Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:30:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 10-11-2016 09:01 . Reden: quote aangepast ]
Bon. 1-0 bij rust. Is er een Nederlander die oprecht vindt dat die score een goeie weergave is van de wedstrijd?
Had zomaar 2-0 kunnen zijn als die scheids daar niet onterecht had gefloten.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:35:
Bon. 1-0 bij rust. Is er een Nederlander die oprecht vindt dat die score een goeie weergave is van de wedstrijd?
Niet qua balbezit. Wel qua effectiviteit.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:35:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
0-0 was wel ok. Balbezit zegt niet zoveel, dat weten wij Nederlanders wel 
Wel raar dat Sneijder werd afgefloten
Wel raar dat Sneijder werd afgefloten
[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 09-11-2016 21:38 ]
Uh neeYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:35:
Maar ja Nederland verdedigt gewoon goed. Afgezien van die kopbal van Mertens hebben de Belgen geen kans gehad.
Gewoon spelen naar je mogelijkheden
Vind 0-0 een betere reflectie van de wedstrijd. Belgie heeft geen zin en speelt met B-team? en Oranje is het kijken ook niet waard na de wissels (sowieso niet zonder Robben).Gonadan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:36:
[...]
Niet qua balbezit. Wel qua effectiviteit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zonder arrogant over te willen komen.Gonadan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:31:
[...]
Dat zei ik van de week al. Des te mooier de desillusie als dat niet blijkt te lukken.
Goede spelers maakt nog geen goed presterend team.
Nederland in 1998 en 2000 had mogelijk de beste spelers, in ieder geval om de finales te behalen. Jaren ervoor 1996 ook.
Maar door gebrek aan inzet, en mogelijk goede coaches hebben ze nooit iets gepresteerd.
In 2010 hadden we een paar toppers aangevuld met spelers die er vol voor gingen in dienst van die spelers, en voila, tweede, en zelfs 10 cm af van de eerste plek.
In 2014 zou belgie het wel doen, maar één lastige wedstrijd en ze lagen er uit. Natuurlijk tegen een erg sterk land, waar Nederland later ook van verloor, maar toch waren wij als Matig team erg sterk.
Andere voorbeelden, Ijsland tegen de nummer 3 van het WK toen nog, of alle andere "kleine" landen die wel Nederland uit het EK hielden.
Kortom, een goed samengesteld team, kan erg ver komen. En met een paar toppers kan je heel ver komen. Maar met alleen maar toppers kom je zeker niet perse ver.
Elke andere linie wel, en waarom anders geen Lukaku in de punt.D-e-n schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:38:
Belgie B team? Voorin niet
't Is geen echt A-team, maar ook geen B-team.Bossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:38:
[...]
Vind 0-0 een betere reflectie van de wedstrijd. Belgie heeft geen zin en speelt met B-team? en Oranje is het kijken ook niet waard na de wissels (sowieso niet zonder Robben).
Nee, maar de Belgen hebben toch geen grote kansen gecreëerd. Het is eerder een 0-0 wedstrijd tot nu. Waarom start België, dat met hoog druk zetten probeert zoveel mogelijk de bal te hebben, niet met een spits? België heeft goede spelers. Maar de laatste jaren heeft er volgens mij nooit iemand het Belgisch team geprezen om de tactiek.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:35:
Door het hoge druk zetten ontstaat er ruimte achter de Belgische verdediging. Daar profiteert Lens van. Dat is wel een slimme tactiek. België kan met het tem dat er staat goed counteren. Maar tegen een gesloten defensie bakken al die technische en snelle spelers er maar weinig van.
Idd Portugal was qua kwaliteit veel minder als Frankrijk en ze worden toch kampioen.
Soit Nederland verdedigt netjes, wij komen er niet aan te pas. Onze counters worden snel in de kiem gesmoord en Dries Mertens zijn laatste pas is dramatisch.
Gaat beter moeten 2de helft of het gaat max 1-3 worden schat ik.
Soit Nederland verdedigt netjes, wij komen er niet aan te pas. Onze counters worden snel in de kiem gesmoord en Dries Mertens zijn laatste pas is dramatisch.
Gaat beter moeten 2de helft of het gaat max 1-3 worden schat ik.
Oh, maar ik beweer niet dat België voor wou moeten staan. Ik denk dat 0-0 een representatieve score zou geweest zijn.
Voor wie op de BRT (nou ja, 'één' tegenwoordig) kijkt: wie is die vrouw?
Met het A-team als tegenstander was het helemaal makkelijk geweest :-PYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:39:
[...]
't Is geen echt A-team, maar ook geen B-team.
Genoeg goede spelers bij België, vind dat geen excuus voor de Belgen
Imke Courtois.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:41:
Oh, maar ik beweer niet dat België voor wou moeten staan. Ik denk dat 0-0 een representatieve score zou geweest zijn.
@kevinp
In 1998 en 2000 is er volgens mij gewoon goed gepresenteerd dus daar kun je geen verwijten maken. In 1998 is ons gewoon een penalty onthouden en 2000 hadden we moeten scoren tegen Italië.
In 1990, toen heeft Oranje het wel weggegeven
In 1998 en 2000 is er volgens mij gewoon goed gepresenteerd dus daar kun je geen verwijten maken. In 1998 is ons gewoon een penalty onthouden en 2000 hadden we moeten scoren tegen Italië.
In 1990, toen heeft Oranje het wel weggegeven
Imke Courtois. Speelt voor de nationale vrouwenploeg.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:41:
zzz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:43:
[...]
Imke Courtois. Speelt voor de nationale vrouwenploeg.
Oeps. ken ik niet. Geen familie vàn heb ik net gegoogled.
[ Voor 18% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 21:47 ]
Bij gemis aan een kleurrijke Belg hebben ze Jan Mulder maar opgetrommeld
Die komt al heel lang op tv hoor bij wedstrijden :-). Slim, good looking en veel kennis van voetbal. Beetje de vrouwelijke Gert Verheyen.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:45:
[...]
[...]
Die is wel heel populair bij ons :-). Vriendelijke mens.Harribo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:46:
Slim en good looking koppelen aan Verheyen? Heb jij je pilletje al genomen vandaagYarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:47:
[...]
Die komt al heel lang op tv hoor bij wedstrijden :-). Slim, good looking en veel kennis van voetbal. Beetje de vrouwelijke Gert Verheyen.
Good looking is idd slecht gekozen :-).zzz schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:48:
[...]
Slim en good looking koppelen aan Verheyen? Heb jij je pilletje al genomen vandaag
Speelster van Standard blijkbaar. Haha, ze heeft zelfs een bedrijf opgericht met de naam 'NietDeZusVan'Yarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:47:
[...]
Die komt al heel lang op tv hoor bij wedstrijden :-). Slim, good looking en veel kennis van voetbal. Beetje de vrouwelijke Gert Verheyen.
Ik kijk normaal gezien naar RTBF omdat ik de BRT niet kan ontvangen op mijn satelliet sinds ze van Astra verhuisd zijn.
Wees blij dat het niet Johan Boskamp is.Harribo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:46:
Maareuh, niemand heeft gereageerd op mijn opmerking dat de oude Sneijder misschien de beste NL speler op het veld is.
[ Voor 7% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 21:51 ]
Neen, Courtois heeft wel zussen maar allemaal volleyballsters. Imke is idd wel leuke meid om commentaar te geven. Meer vrouwen plz!YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:45:
[...]
[...]
Btw lekkere duik voor die penalty
Die zit bij ons bij SBS6YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:50:
[...]
[...]
Wees blij dat het niet Johan Boskamp is.
Ach, 't was ook een penalty. Daar moeten we niet flauw over doen.azz_kikr schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:50:
[...]
Neen, Courtois heeft wel zussen maar allemaal volleyballsters. Imke is idd wel leuke meid om commentaar te geven. Meer vrouwen plz!
Btw lekkere duik voor die penalty
Courtois, Alderwereld, Kompany, Dembele, Naingolan, Lukaku.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:39:
[...]
't Is geen echt A-team, maar ook geen B-team.
Dat zijn normaal toch gewoon basisspelers, mits niet geblesseerd
Of geselecteerd. Martinez heeft dan wel meer tactisch vermogen dan Wilmots, maar het is wel een haantje die zich niks aantrekt van vorige wedstrijden en vanalles uitprobeert.Bossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:52:
[...]
Courtois, Alderwereld, Kompany, Dembele, Naingolan, Lukaku.
Ik vraag me af wel wat die Martinez gesnoven heeft om die mertens alleen vooraan in de spits te zetten. Geweldige voetballer, maar op die plek, heb je toch wel wat meer gestalte nodig.
Bossie schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:52:
[...]
Courtois, Alderweireld, Kompany, Dembele, Naingolan, Lukaku.
Trouwens: Meunier er af en... wie er in? Thomas Foket? Een speler van AA Gent blijkbaar. Ken ik ook niet. Ik begin te vervreemden van België blijkbaar
Haha Sneijder die Mertens even optilt na een ietwat overdreven val
Neem een iptv abbo, heb ik ook en ben nu via kodi de match aan het volgen.YellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:50:
[...]
Ik kijk normaal gezien naar RTBF omdat ik de BRT niet kan ontvangen op mijn satelliet sinds ze van Astra verhuisd zijn.
Waarom is Karsdorp er eigenlijk niet bij?
Of als je in belgie woont, brt zit gewoon ook dvbtYarisken schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:57:
[...]
Neem een iptv abbo, heb ik ook en ben nu via kodi de match aan het volgen.
Mss kan het gewoon niet lager zakken?D-e-n schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:01:
Die vijf verdedigers bij Oranje snap ik dan weer niet. Je verzwakt je middenveld
[ Voor 32% gewijzigd door SadisticPanda op 09-11-2016 22:02 ]
ah zondeblupmans schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:59:
geblesseerd helaas
Had wel een sneaky goal geweest als Dost wat sneller kon lopen
Vaak klagen wij Ajacieden over Veltman inderdaad, maar heb je de analyses van AjaxLife wel eens bekeken? Hij is statistisch gezien gewoon een van de meest nuttige spelers.ephymerous schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:25:
Sneu hoor, na maanden aanmodderen bij Ajax zijn Veltman en Klaassen blijkbaar goed genoeg voor de basis van oranje

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Jup, maar ook buitenspelGoron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:01:
[...]
ah zonde
Had wel een sneaky goal geweest als Dost wat sneller kon lopen
Ik vind Belgie zo spelen als Nederland de jaren ervoor tegen Belgie deed. Wat lui, van we winnen toch wel.
Wat meestal anders uitpakte.
Wat meestal anders uitpakte.
Wat was er mis met die actie van Carrasco? Buitenspel?
Allez België, vooruit met de geit. Minder show en meer efficiëntie.
Allez België, vooruit met de geit. Minder show en meer efficiëntie.
[ Voor 39% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2016 22:07 ]
Die mag wel op de lijn van de 16 neergelegd worden
*pakt weer popcorn*
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Carrasco, De Bruyne, Hazard,Mertens,Witsel,Vertonghen...aardige namen
Mmm kon wel eens een penalty zijn
Mmm kon wel eens een penalty zijn
Ja hoor, dat was ook penalty. Nipt binnen de grote baklijn maar wel duidelijk erin. Lekker blinde scheids
Ik heb het gevoel dat mijn TV flink op jullie voor loopt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Man man Carrasco is zo snel dat de scheidsrechter zelf niet kan volgen met zijn ogen.
Een vd redenen waarom Veltman niet in Oranje hoort. Net als WillemsVos schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:07:
Wat bezielde Veltman, domme overtreding.
Ja, dat was voor de hele wereld een penalty behalve voor de scheidsrechter. En dat is wat telt.
Ons internet gaat nog met postduif. Even geduld graagGonadan schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:08:
Ik heb het gevoel dat mijn TV flink op jullie voor loopt.
Hazard voor Hazard.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Der pakt niet veel lekker uit, buiten de scheidsrechterD-e-n schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:10:
Blind zijn wissel pakt nog niet lekker uit. Maar dat is niets nieuws...
Ik ben opgestaan met Trump en dan heeft mijn vrouw de microgolf (magnetron) in de fik gestoken. Nu van Nederland verliezen heb ik niet verdiend.
Interessante manier van rellen tegen TrumpYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:12:
Ik ben opgestaan met Trump en dan heeft mijn vrouw de microgolf (magnetron) in de fik gestoken.
De microgolfYellowOnline schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:12:
Ik ben opgestaan met Trump en dan heeft mijn vrouw de microgolf (magnetron) in de fik gestoken. Nu van Nederland verliezen heb ik niet verdiend.
Oh kak, daar gaat Lens. De tering. Hoeveel kan er mis gaan.
Hij speelt hier in Duitsland bij Mönchengladbach en is nu niet zo bijzonder imho.Goron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:12:
Hoe goed is broertje Hazard?
Best wel degelijk. Niet zoals zijn broer maar goed op weg met monchengladbach.Goron schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:12:
Hoe goed is broertje Hazard?
Hahaha, als de nederlanders zou doorgaan, blijven er nog enkel de keeper op het plein staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder