Bij de opstelling wist ik het al....carpebios schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:38:
Nou, dit had ik niet verwacht. Gewoon een punt ingelopen op Feyenoord.
Misschien nog van de eerste helft, want toen lag het spel de hele extra tijd stil. Overigens fluit hij te vroeg af, terwijl er nog een blessure en wissel in de extra tijd was.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Feyenoord al 3 keer achter elkaar niet gewonnen, europa league niet meegenomen. En nu ook niet meer ongeslagen.
Oh god, zijn ze langs de kant weer aan de haal gegaan met stopwatches. Grow the f*** up Gio.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nog maar 2 puntjes! Iets met kampioen word je tegen de kleintjes!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha wie had dit gedacht!? Bedankt GAE, of misschien Feyenoord zelf wel? Heb niks gezien van de wedstrijd.
Ach.. ik zie Ajax ook nog wel puntjes morsen. Zo geweldig spelen zij ook niet.
Gio moet niet janken en zich kapot schamen. Wat een wanprestatie. Slappe hap. Doei
Wanprestatie. Natuurlijk wordt je ook genaaid door Nijhuis, maar godsamme zeg als je al niet meer dan 1 goal kan maken tegen fucking gae.........
Zo zie je maar weer, ook als je cluppie prima draait kan het tegen zitten. Balen voor Feyenoord dit.
Na vanmiddag was ik bang voor een grotere achterstand, komen ze in Amsterdam onverdiend goed weg dit weekend.
Na vanmiddag was ik bang voor een grotere achterstand, komen ze in Amsterdam onverdiend goed weg dit weekend.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Natuurlijk, maar dat gaat iedere ploeg nog wel doenGrudgie schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:40:
Ach.. ik zie Ajax ook nog wel puntjes morsen. Zo geweldig spelen zij ook niet.
Maarre... GAE - Feyenoord 1-0 hihi
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 06-11-2016 18:44 ]
Den en ik voorspelde dit.Vos schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:39:
Haha wie had dit gedacht!? Bedankt GAE, of misschien Feyenoord zelf wel? Heb niks gezien van de wedstrijd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad, Berghuis had een rode kaart verdiend. Ondanks dat GAE "genaaid" is toch gewonnenLeon Zwiers schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:41:
Wanprestatie. Natuurlijk wordt je ook genaaid door Nijhuis, maar godsamme zeg als je al niet meer dan 1 goal kan maken tegen fucking gae.........
XXXVI
Wat gebeurde er eigenlijk? Ik was net bier halen.ph4ge schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:42:
[...]
Den en ik voorspelde dit.Als Feyenoord supporter voel je dit aankomen, en op het moment dat er om niets een goal wordt afgekeurd kan je de tv uit zetten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord echt dra-ma-tisch. Hoe is het verdomme toch mogelijk. Hopelijk zijn we Kongolo niet voor langere tijd kwijt. En dan Vejinovic, Tapia, Berghuis... wat een waardeloze spelers. Laat ik maar niet over de rest beginnen. Schande!
Hier had uw reclame kunnen staan.
Feyenoord 0-1 uit bij GAE
PSV net 1-1 thuis tegen Twente
Ajax - AZ gelijk
tijd voor Studio Sport
PSV net 1-1 thuis tegen Twente
Ajax - AZ gelijk
tijd voor Studio Sport
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
'k Heb het meeste al live gezien. Nog een keer heb ik nu niet echt behoefte aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, Feyenoord niet met de sterkste 11 spelers aan de aftrap. Ik gaf vorige week al aan dat Feyenoord dit soort weken gaat opbreken wanneer zij de sterkhouders moeten missen. Maar ik werd zowat op de brandstapel gesmeten toen ik zei dat de bank van Feyenoord een verzwakking is. Maar nee, Tapia zou een waardige vervanger zijn, is immers een A-international van Peru met een basisplaats in de Copa America en Vejinovic had zich al ruimschoots bewezen bij Vitesse. Nou, dat hebben we gezien vandaag.
Overigens waren alle drie de topploegen dit weekend dramatisch slecht. Ajax speelde de eerste helft werkelijk schandalig slecht, PSV wat thuis punten laat liggen tegen een minder Twente maar verliezen tegen de hekkensluiter is wel erg slecht.
Enig lichtpuntje voor Feyenoord is dat het niet op de laatste competitiedag verliest van de hekkensluiter en je daardoor het kampioenschap misloopt
Overigens waren alle drie de topploegen dit weekend dramatisch slecht. Ajax speelde de eerste helft werkelijk schandalig slecht, PSV wat thuis punten laat liggen tegen een minder Twente maar verliezen tegen de hekkensluiter is wel erg slecht.
Enig lichtpuntje voor Feyenoord is dat het niet op de laatste competitiedag verliest van de hekkensluiter en je daardoor het kampioenschap misloopt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom stond Jones niet onder de lat ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Waarom speelde ze bij Feyenoord eigenlijk niet met rouwbanden?
Geblesseerd, Google is je vriendHackus schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:10:
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 06-11-2016 19:12 ]
Bedankt Google
De eerste 3 keepers van Feyenoord zijn allemaal geblesseerd. Dat je met een vierde keeper kwaliteit inlevert zou voor alle andere clubs ook gelden.Hackus schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:10:
Gelukkig lag het vandaag niet aan de keeper maar aan de overige 10 in het veld. Het is gewoon een behoorlijke off-day van Feyenoord.ph4ge schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:28:
De eerste 3 keepers van Feyenoord zijn allemaal geblesseerd. Dat je met een vierde keeper kwaliteit inlevert zou voor alle andere clubs ook gelden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet zo aangebrand joh, Ik stel gewoon een vraag.ph4ge schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:28:
[...]
De eerste 3 keepers van Feyenoord zijn allemaal geblesseerd. Dat je met een vierde keeper kwaliteit inlevert zou voor alle andere clubs ook gelden.
Grm, alsnog de samenvatting van Feyenoord gemist. Wat gebeurde er nu net het afgekeurde doelpunt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voorzet berghuis die erin wordt gekopt, daarna ineens gefloten, berghuis zou hands gemaakt hebben bij de aanname van de bal. Niet te zien op tv, grens keek andere kant op, dus wie die call maakte??Gonadan schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:47:
Grm, alsnog de samenvatting van Feyenoord gemist. Wat gebeurde er nu net het afgekeurde doelpunt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nou, daar ging de voorspelling.Leon Zwiers schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:00:
GAE kunnen ze wel hebben, zelfs met een eventueel B elftal nog. Daarna weer een interlandbreak om iedereen weer fit te krijgen. Daarna PEC thuis. Die rol je waarschijnlijk ook makkelijk op.
...
Idd, wat martinusz zegt. je ziet in slomotion dat de lijnrechter recht vooruit kijkt en op laatste moment naar Berghuis. wel verdachte handeling zeg maar, wie de melding maakte in me niet bekend
Je ziet het probleem bij Feyenoord, een prima team maar een te smalle selectie. Zeker op het o zo belangrijke middenveld is er geen back-up. Vandaar dat ik ook niets snap van die wissel Kramer voor Kuijt. Juist als je middenveld tekort komt moet je Kuijt er niet uit halen. Dat is een aanvaller die ook naar het middenveld terug kan zakken. Kramer is juist een spits die voetballend niets toevoegt en alleen in de 16 voor gevaar kan zorgen.
In de winterstop moeten ze de spaarpot maar stuk slaan en er een goede middenvelder bij halen. Dat is gewoon de achilleshiel van Feyenoord. Verdedigend staat het als een huis, aanvallend zijn ook diverse opties. Maar het middenveld leunt teveel op slechts twee goede spelers.
In de winterstop moeten ze de spaarpot maar stuk slaan en er een goede middenvelder bij halen. Dat is gewoon de achilleshiel van Feyenoord. Verdedigend staat het als een huis, aanvallend zijn ook diverse opties. Maar het middenveld leunt teveel op slechts twee goede spelers.
alles kan off-topic
Nijhuis zou het zelf gezien hebben zegt hij, 2x hands zelfs, maar hij geeft ook toe dat het op tv niet te zien is. Blijft een vreemd verhaal, als hij het zelf ziet zou hij niet een seconden of 5 wachten voordat de goal viel en dan fluiten.martinusz schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:55:
Voorzet berghuis die erin wordt gekopt, daarna ineens gefloten, berghuis zou hands gemaakt hebben bij de aanname van de bal. Niet te zien op tv, grens keek andere kant op, dus wie die call maakte??
Dus ofwel gefloten op appel of hij had een KNVB oortje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kuyt is ook onderdeel van het probleem. Want Kuyt is helemaal geen middenvelder. Die doet en denkt als een aanvaller. Ze mistten vooral Toornstra ook daarom. Die is dat extra mannetje wat je, juist als het vaste blok ontbreekt, dan nodig hebt.Ankona schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:05:
Je ziet het probleem bij Feyenoord, een prima team maar een te smalle selectie. Zeker op het o zo belangrijke middenveld is er geen back-up. Vandaar dat ik ook niets snap van die wissel Kramer voor Kuijt. Juist als je middenveld tekort komt moet je Kuijt er niet uit halen. Dat is een aanvaller die ook naar het middenveld terug kan zakken. Kramer is juist een spits die voetballend niets toevoegt en alleen in de 16 voor gevaar kan zorgen.
Een extra middenvelder halen heeft overigens weinig zin. Echte kwaliteit gaat niet de bank warm houden achter je vaste duo.
Ja want vertrouwen hebben in een ongeslagen koploper tegen de nummer laatst die net van amateurs heeft verloren is heel erg gek.Luxicon schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:00:
[...]
Nou, daar ging de voorspelling.Allebei met makkelijk op te rollen. Ik ben niet iemand die normaal anders wel even laat zien wat ze 'fout' gezegd hebben, maar hier vond ik het gehalte hoogmoed wel erg hoog.
Die opmerking had voor elke ploeg in het linkerrijtje geteld. Gewoon een wanprestatie van Feyenoord. Speel m nog 100x en Feyenoord wint m waarschijnlijk 99x
Die Gio is ook een debiel zeg. Spelers een compliment maken na de wedstrijd. 1 eu wanprestatie en 2 ED op een rij en dan maak je ze een compliment???? Je zou ze een schop voor hun reet moeten geven. Blijft Bilal maar opstellen die je in zijn eentje al 7 punten heeft gekost
[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 06-11-2016 20:35 ]
Laat je niet op de kast jagen joh. Niemand had zijn geld op kowet gezet, ook Ajacieden niet. 
Het is gewoon vette pech, kan een keer gebeuren. Waarschijnlijk speelt het ook nog mee dat ze zelf ook dachten dat het wel goed zou komen.
Het is gewoon vette pech, kan een keer gebeuren. Waarschijnlijk speelt het ook nog mee dat ze zelf ook dachten dat het wel goed zou komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mij maakt het echt niets uit verder. Ik heb echt niks tegen Feyenoord of jou, maar er zijn bekende woorden die waarheid zijn. Hoogmoed komt voor de val, en wie zichzelf verhoogt zal vernederd worden. Nouja, hier wel een voorbeeld van. Je kunt van te voren wel weten (voor je het zegt) dat je niet met zekerheid wint. De kans is wel groot, maar als je zegt je wint (en klaar is kees) dan gaat er iets mis. Dus voor de duidelijkheid, dit is niet om een discussie verder aan te wakkeren, maar ik mag wel hopen dat je inziet je geen goede bewoording had. En herinnerde me dat zo goed, dat ik er wel even op terug kwam.Leon Zwiers schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:28:
[...]
Ja want vertrouwen hebben in een ongeslagen koploper tegen de nummer laatst die net van amateurs heeft verloren is heel erg gek.![]()
Die opmerking had voor elke ploeg in het linkerrijtje geteld. Gewoon een wanprestatie van Feyenoord. Speel m nog 100x en Feyenoord wint m waarschijnlijk 99x
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je niet zo zou moeten / willen spreken.Gonadan schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:42:
Laat je niet op de kast jagen joh. Niemand had zijn geld op kowet gezet, ook Ajacieden niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 06-11-2016 20:49 ]
...
Kijk het nog maar eens met het geluid wat harder, hij fluit direct, daarna geeft Berghuis de voorzet.ph4ge schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:05:
[...]
Nijhuis zou het zelf gezien hebben zegt hij, 2x hands zelfs, maar hij geeft ook toe dat het op tv niet te zien is. Blijft een vreemd verhaal, als hij het zelf ziet zou hij niet een seconden of 5 wachten voordat de goal viel en dan fluiten.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ah okéSt@m schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
[...]
Kijk het nog maar eens met het geluid wat harder, hij fluit direct, daarna geeft Berghuis de voorzet.
Of het hands was of niet is niet te zien inderdaad, dus daar laat ik me niet over uitmartinusz schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:00:
[...]
Ah okéneemt niet weg dat de handsbal dubieus is
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat zou meer bescheiden ofwel politiek correct zijn. Maar ik vind het niet vreemd om uit te spreken dat de koploper wel even wint van de hekkensluiter.Luxicon schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:45:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je niet zo zou moeten / willen spreken.
Maar goed hoogmoed komt inderdaad voor de val, daarom was ik vorig jaar echt niet zeker dat De Graafschap opgerold zou worden. Hatelijk als je gelijk krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het was op tv niet te zien dat die bal door de hand/arm geraakt werd. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de baan van de bal wel onlogisch was als er geen hands zou zijn. Ik bedoel dat die bal wel op een min of meer onmogelijke manier in de draai met de borst meegenomen zou zijn.martinusz schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:00:
[...]
Ah okéneemt niet weg dat de handsbal dubieus is
alles kan off-topic
Met alle respect voor de hekkensluiter, maar dat moet natuurlijk ook gewoon.Gonadan schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:13:
[...]
Dat zou meer bescheiden ofwel politiek correct zijn. Maar ik vind het niet vreemd om uit te spreken dat de koploper wel even wint van de hekkensluiter.
Dat ze nat gegaan zijn is dan ook iets waar ze zich alle kleuren van de regenboog voor mogen schamen.
(En tot eind van de middag leek het zo'n mooi weekend te worden dat steeds maar mooier werd..... )
alles kan off-topic
Dat publiek ook bij Go Ahead bij Berghuis. Met gebalde vuisten en kaarttrekkende bewegingen al schuimbekkend naar die boarding stormen. Wat een stelletje gefrustreerde idioten.
Zo triest om daar te verliezen, zelfs Jodan boys wint er.
Ik zei het al tegen mijn schoonpa gisteren, psv en ajax laten punten liggen, dan zal Feyenoord wel verliezen.
pffffffff
Ik zei het al tegen mijn schoonpa gisteren, psv en ajax laten punten liggen, dan zal Feyenoord wel verliezen.
pffffffff
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Frapant dat Berghuis geel kreeg voor zijn duw en Wolters niet. Twee vechten twee schuld toch?chim0 schreef op maandag 07 november 2016 @ 07:17:
Dat publiek ook bij Go Ahead bij Berghuis. Met gebalde vuisten en kaarttrekkende bewegingen al schuimbekkend naar die boarding stormen. Wat een stelletje gefrustreerde idioten.
Ik was niet eigenlijk niet zo heel verbaast. Volgens data leeft Feyenoord al weken 'boven hun stand'. Dat je dan een keer een tegenvaller kan hebben zit er in. Dat dat dan GAE moet zijn verbaast mij ook niet veel, Feyenoord heeft het bijna altijd lastig in de Adelaarshorst. Vooral met al de Europese uitwedstrijd in de benen, uit onderzoek blijkt dat je 42% minder kans maakt om te winnen met maar twee dagen rust (en de tegenstander 3 of meer).
Europese overwintering kunnen we nu wel op onze buik schrijven. Kongolo ligt er 4-6 weken uit, de kans dat hij Manchester-uit haalt is dus enorm klein en Botteghin is geschorst en van Beek is tot de winterstop uitgeschakelt waarschijnlijk. Dammers vs. Zlatan.
er werd niet na de goal gefloten, maar al ruim daarvoor. Volgens mij zelfs al voor de voorzet. Berhuis en de rest van Feyenoord hoorde het echter niet.martinusz schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:55:
[...]
Voorzet berghuis die erin wordt gekopt, daarna ineens gefloten, berghuis zou hands gemaakt hebben bij de aanname van de bal. Niet te zien op tv, grens keek andere kant op, dus wie die call maakte??
[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 07-11-2016 08:29 ]
Er werd vlak voor de voorzet al gefloten. Nijhuis blijft aangeven dat hij hands zag (stond aan andere kant van de 16, Berghuis met zijn rug naar hem toe). Maar ach, wat boeit het? Feyenoord heeft gewoon op ieder vlak gefaald en hadden 0 recht op ook maar 1 punt.
Ook dit vind ik dom van Gio. Je weet dat je al veel blessures hebt en nog maar 3 CD's over hebt en straks tegen United maar 2, dan stel je ze toch niet alle 3 op? Zeker als ze op hun tandvlees lopen en je met Nelom en Woudenberg nog wel degelijke linksbacks hebt (die ook op het middenveld werk verzetten). Nelom of Nieuwkoop hadden ook de Toornstra rol kunnen invullen trouwens.JST94 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:23:
Frapant dat Berghuis geel kreeg voor zijn duw en Wolters niet. Twee vechten twee schuld toch?![]()
Ik was niet eigenlijk niet zo heel verbaast. Volgens data leeft Feyenoord al weken 'boven hun stand'. Dat je dan een keer een tegenvaller kan hebben zit er in. Dat dat dan GAE moet zijn verbaast mij ook niet veel, Feyenoord heeft het bijna altijd lastig in de Adelaarshorst. Vooral met al de Europese uitwedstrijd in de benen, uit onderzoek blijkt dat je 42% minder kans maakt om te winnen met maar twee dagen rust (en de tegenstander 3 of meer).
Europese overwintering kunnen we nu wel op onze buik schrijven. Kongolo ligt er 4-6 weken uit, de kans dat hij Manchester-uit haalt is dus enorm klein en Botteghin is geschorst en van Beek is tot de winterstop uitgeschakelt waarschijnlijk. Dammers vs. Zlatan.![]()
Aan de andere kant, als je al zoveel moet puzzelen snap ik ook wel weer dat je houvast wil geven. Blijkt helaas wel dat je sommige posities 3 dubbel bezet kan hebben en dat dat nog te weinig is.
Zo dom vind ik dat niet... helemaal wanneer de concurrentie punten heeft laten liggen. De competitie is het belangrijkste, dus dat je daar alle troeven voor gebruikt vind ik niet meer dan logisch. Europees voetbal is leuk, maar het winnen van het toernooi doe je toch niet. Het landskampioenschap is het hoogst haalbare voor Feyenoord, naast de nationale beker.
Nu loop je blessures op en verlies je door vermoeidheid en omdat je de tactiek niet aanpast aan het beschikbare spelermateriaal. Hij gaf Toornstra wel rust, ik had het logischer gevonden als hij een CD had gespaard. Ook omdat Nelom en Woudenberg meer aan het middenveld toevoegen, dat is ook wel handig als je met een middenvelder speelt en je de "werkpaarden" mist.Han schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:11:
Zo dom vind ik dat niet... helemaal wanneer de concurrentie punten heeft laten liggen. De competitie is het belangrijkste, dus dat je daar alle troeven voor gebruikt vind ik niet meer dan logisch. Europees voetbal is leuk, maar het winnen van het toernooi doe je toch niet. Het landskampioenschap is het hoogst haalbare voor Feyenoord, naast de nationale beker.
Fitte spelers brengen had je kans op winst juist vergroot, dat is mijn punt. Blessures werken trouwens ook door in de competitie natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2016 09:25 ]
Als men met fitte spelers had gespeeld en je ging 1-0 op je bek hoor je weer mensen roepen dat je niet moet wisselen van de basis.
Dit heb ik eerder ook al eens aangegeven, waarbij ik met name over de spelers in de as heb gezegd dat eventuele blessures een probleem gaan zijn omdat de backups van (veel) minder niveau zijn.Han schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:04:
Maar ik werd zowat op de brandstapel gesmeten toen ik zei dat de bank van Feyenoord een verzwakking is.
Makkelijker scoren nu natuurlijk, maar Feyenoord mist 3 spelers uit de as en verliest meteen van de (toen nog) nummer laatst.
Al is dit wat Feyenoord betreft niet helemaal een verrassing, als de concurrentie punten laat liggen en daardoor de druk op winst stijgt laat Feyenoord vaker (ook) punten liggen.
Niets voor niets loopt PSV de laatste weken ondanks een chronisch impotente voorhoede en erg matig spel in op Feyenoord en ook Ajax dat de laatste tijd tegenvalt loopt in. Juist op de momenten dat Feyenoord het gat weer kan vergroten laten ze de concurrentie juist dichterbij komen.
Gelukkig moet ik zeggen, anders was PSV al kansloos geweest voor de titel
Een verliezend trainer heeft nooit gelijk.JST94 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:43:
Als men met fitte spelers had gespeeld en je ging 1-0 op je bek hoor je weer mensen roepen dat je niet moet wisselen van de basis.
Dit is inderdaad makkelijk scoren. Feyenoord miste al een aantal spelers in de as en bleef het goed doen. Ook tegen Zorya was het natuurlijk prima, ondanks dat er spelers gemist werden. Er is nu in 23 wedstrijden 1 keer verloren, dat lijkt me te makkelijk om het gelijk te halen. Feyenoord mist in de as Vermeer en Van Beek al het hele seizoen, dus het is niet zo dat ze bij de eerste de beste blessure in de as verliezen, dat is een stapeling van factoren.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:54:
Dit heb ik eerder ook al eens aangegeven, waarbij ik met name over de spelers in de as heb gezegd dat eventuele blessures een probleem gaan zijn omdat de backups van (veel) minder niveau zijn.
Makkelijker scoren nu natuurlijk, maar Feyenoord mist 3 spelers uit de as en verliest meteen van de (toen nog) nummer laatst.
Al is dit wat Feyenoord betreft niet helemaal een verrassing, als de concurrentie punten laat liggen en daardoor de druk op winst stijgt laat Feyenoord vaker (ook) punten liggen.
Niets voor niets loopt PSV de laatste weken ondanks een chronisch impotente voorhoede en erg matig spel in op Feyenoord en ook Ajax dat de laatste tijd tegenvalt loopt in. Juist op de momenten dat Feyenoord het gat weer kan vergroten laten ze de concurrentie juist dichterbij komen.
Gelukkig moet ik zeggen, anders was PSV al kansloos geweest voor de titel
PSV en Ajax kunnen het ook niet opvangen als de eerste 3 keepers geblesseerd zijn. 3 van de 4 basis middenvelders (ik reken Toornstra ook mee) deden niet mee tegen GEA, dat zou bij PSV en Ajax ook een probleem zijn. En dan is Kuyt de vierde, die is eigenlijk aanvaller en was ook niet fit.
Maar Feyenoord miste niet eens per se bepaalde spelers, maar was gewoon totaal niet fit en scherp, en dat had andere oorzaken zoals in dit topic al ter sprake is gekomen. Je kan bijv. ook het tegendoelpunt onmogelijk wijten aan blessures.
En laten we ook GAE complementeren, als ze elke week zo spelen staan ze niet onderaan. En met 2 handsballen die alleen de scheidsrechters zien in 3 dagen zit het ook gewoon even niet mee.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2016 10:31 ]
Dit heb je eens aangegeven, waarop ik antwoordde dat Jones beter is dan Vermeer en Botteghin wekelijks bij de uitblinkers hoort. Dus in mijn ogen worden Vermeer en Botteghin nog helemaal niet gemist.ph4ge schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:19:
Feyenoord mist in de as Vermeer en Van Beek al het hele seizoen
Wat een fitte Vermeer en Van Beek wel doen is het versterken van de matige bank.
Het verlies tegen GAE lag aan de keeper?PSV en Ajax kunnen het ook niet opvangen als de eerste 3 keepers geblesseerd zijn.
Deze discussie hebben we ook al eerder gevoerd, waarbij ik al aangaf dat PSV meer last heeft van blessures bij zowel spelers in de as als in totaliteit. Ajax komt er op dat gebied wel beter vanaf, die hebben juist vooral problemen met fitte bankspelers (zoals door sommigen verwacht3 van de 4 basis middenvelders (ik reken Toornstra ook mee) deden niet mee tegen GEA, dat zou bij PSV en Ajax ook een probleem zijn.
El Ahmadi en in iets mindere mate Vilhena zijn ontzettend belangrijke spelers bij Feyenoord, dat moge toch overduidelijk zijn.Maar Feyenoord miste niet eens per se bepaalde spelers
Dit kan over PSV al maanden gezegd worden, met name over de bepalende spelers. De laatste weken komt het woord crisis steeds vaker in beeld zodra het PSV betreft, desondanks neemt de achterstand op Feyenoord alleen maar af.maar was gewoon totaal niet fit en scherp
N=1, maar ik zie toch echt een trend.
Jones beter dan Vermeer kan ik moeilijk serieus nemen, maar Vd Heijden beter dan Van Beek helemaal niet. Van Beek heeft vorig seizoen 44 wedstrijden gespeeld en was op de beroemde dip na een onmisbare sterkhouder.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
Dit heb je eens aangegeven, waarop ik antwoordde dat Jones beter is dan Vermeer en Botteghin wekelijks bij de uitblinkers hoort. Dus in mijn ogen worden Vermeer en Botteghin nog helemaal niet gemist.
Wat een fitte Vermeer en Van Beek wel doen is het versterken van de matige bank.
Jij begon over blessures in de as, of staat de keeper bij PSV aan de zijkant?Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
Het verlies tegen GAE lag aan de keeper?
En ja, natuurlijk is geklungel in de verdediging ook deels te verklaren door het spelen van de vierde keeper, dat komt de organisatie en het vertrouwen niet ten goeden.
Dat gaf je aan, maar dat klopte niet.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
Deze discussie hebben we ook al eerder gevoerd, waarbij ik al aangaf dat PSV meer last heeft van blessures bij zowel spelers in de as als in totaliteit. Ajax komt er op dat gebied wel beter vanaf, die hebben juist vooral problemen met fitte bankspelers (zoals door sommigen verwacht![]()
).
Dat trekt niemand in twijfel, maar het verlies had daar weinig mee te maken. Dat was echt fitheid en scherpte, en niet de juiste tactiek om dat te compenseren / om te buigen (en het ontbreken van een vleugje geluk, zoals Ajax dat de laatste weken wel heeft).Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
El Ahmadi en in iets mindere mate Vilhena zijn ontzettend belangrijke spelers bij Feyenoord, dat moge toch overduidelijk zijn.
De enigen die het in dit topic over crisis bij PSV hebben zijn de PSVers zelf.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:59:
Dit kan over PSV al maanden gezegd worden, met name over de bepalende spelers. De laatste weken komt het woord crisis steeds vaker in beeld zodra het PSV betreft, desondanks neemt de achterstand op Feyenoord alleen maar af.
N=1, maar ik zie toch echt een trend.
Die trend is dat elk team wat Europees speelt, het in oktober/november lastig heeft met het overvolle programma? Dit is echt geen Feyenoord specifiek probleem, Ajax heeft er ook al jaren problemen mee. Tis dat we dit jaar in oktober een relatief makkelijk programma hadden tov voorgaande jaren, anders zouden we heel wat meer punten hebben laten liggen.
Gaat lekker bij oranje, karsdorp en propper haken ook af, moet wel eerlijk zeggen, het zit Blind ook niet mee
Janmaat?martinusz schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:29:
Gaat lekker bij oranje, karsdorp en propper haken ook af, moet wel eerlijk zeggen, het zit Blind ook niet mee
Waarom is de competitie weer week opgeschoven, alleen voor NL elftal match van woensdag ?
Er spelen ook clubs in Europa door de week...
Zondag WK kwalificatie tegen LuxemburgHackus schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:42:
Waarom is de competitie weer week opgeschoven, alleen voor NL elftal match van woensdag ?
Probleem wat Verheijen al heeft aangekaart. Spelen op Zaterdag/Dinsdag (PSV) of Donderdag/Zondag (Ajax, Feyenoord, AZ) is gewoon niet goed voor de fitheid van spelers. Spelers krijgen hierdoor gewoon te weinig rust. Je hebt namelijk minimaal 48 uur rust nodig om goed te herstellen.toolkist schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:11:
Die trend is dat elk team wat Europees speelt, het in oktober/november lastig heeft met het overvolle programma? Dit is echt geen Feyenoord specifiek probleem, Ajax heeft er ook al jaren problemen mee. Tis dat we dit jaar in oktober een relatief makkelijk programma hadden tov voorgaande jaren, anders zouden we heel wat meer punten hebben laten liggen.
In Portugal passen ze het competitieschema hier op aan. Speel je op dinsdag CL? Dan speel je op vrijdag competitie. Speel je op donderdag? Dan speel je op maandag competitie.
Waarom zou de KNVB hier niet op in kunnen spelen? Het is toch namelijk van belang dat Nederlandse clubs presteren in Europa?
Maar dan is de selectie nog bij elkaarHackus schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:42:
alles kan off-topic
Hoop het ja.
Die 48 uur rust hebben ze dan toch ook?JST94 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:24:
[...]
Probleem wat Verheijen al heeft aangekaart. Spelen op Zaterdag/Dinsdag (PSV) of Donderdag/Zondag (Ajax, Feyenoord, AZ) is gewoon niet goed voor de fitheid van spelers. Spelers krijgen hierdoor gewoon te weinig rust. Je hebt namelijk minimaal 48 uur rust nodig om goed te herstellen.
In Portugal passen ze het competitieschema hier op aan. Speel je op dinsdag CL? Dan speel je op vrijdag competitie. Speel je op donderdag? Dan speel je op maandag competitie.
Waarom zou de KNVB hier niet op in kunnen spelen? Het is toch namelijk van belang dat Nederlandse clubs presteren in Europa?
Die 48 uur rust is er dan toch ook?JST94 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:24:
[...]
Probleem wat Verheijen al heeft aangekaart. Spelen op Zaterdag/Dinsdag (PSV) of Donderdag/Zondag (Ajax, Feyenoord, AZ) is gewoon niet goed voor de fitheid van spelers. Spelers krijgen hierdoor gewoon te weinig rust. Je hebt namelijk minimaal 48 uur rust nodig om goed te herstellen.
PSV: Zaterdag - Dinsdag - Zaterdag.
Feyenoord: Zondag - Donderdag - Zondag
Ajax: Zondag - Donderdag - Zondag
Tussen donderdagavond en zondagmiddag zit meer dan 48 uur.
Die dinsdag - vrijdag van Portugal, is hetzelfde als donderdag zondag....
PSV heeft zelfs méér rust met dinsdag - zaterdag.
Intensief trainen valt niet onder goede rust. Bijvoorbeeld wanneer PSV op zaterdag speelt en dinsdag in de CL, dan is zondag de enige rustdag/uitloopdag. Maandag wordt er gewoon intensief getraind. Zelfde geldt voor donderdag/zondag.
Dan zullen we het maar niet gaan vergelijken met het Engelse schema
Dus eigenlijk had Feyenoord jaren kang kampioen moeten worden aangezien ze geen Europees voetbal speelden en ook in de beker vroeg waren uitgeschakeld... Beetje onzin in mijn ogen en wanneer je inderdaad naar andere competities kijkt qua belasting van ploegen dan moeten we hier niet klagen.
De selecties zijn in die andere competities ook wel wat breder over het algemeen.
Nee, maar die hebben vaak dan ook een veel bredere selectie en betalen bakken meermartinusz schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:03:
Dan zullen we het maar niet gaan vergelijken met het Engelse schema
Gudelj pakte 60k per maand, in de PL pakken ze 2-3 ton, per week bij de topclubs.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik heb het hier over de belasting van de spelers. Niet over de kwaliteit van de selectie. Verder betekend het niet dat wanneer spelers in andere competities zwaarder belast worden wij hier niet mogen klagen over belasting. Verheijen noemde het te drukke schema in Engeland ook een van de oorzaken van de matige Europese prestaties.Han schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:14:
Dus eigenlijk had Feyenoord jaren kang kampioen moeten worden aangezien ze geen Europees voetbal speelden en ook in de beker vroeg waren uitgeschakeld... Beetje onzin in mijn ogen en wanneer je inderdaad naar andere competities kijkt qua belasting van ploegen dan moeten we hier niet klagen.
Ohja met meer salaris heb je minder rustig nodig ofzoHeatWave schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:34:
[...]
Nee, maar die hebben vaak dan ook een veel bredere selectie en betalen bakken meer.
Gudelj pakte 60k per maand, in de PL pakken ze 2-3 ton, per week bij de topclubs.
Het hele artikel van Verheijen staat op de VI website, HIER te vinden.
Voordat mensen aankomen met uitspraken als 'Dan had Feyenoord laatste jaren kampioen moeten worden want geen Europees voetbal' of 'PL clubs hebben een bredere selectie' raad ik aan om dat artikel helemaal door te lezen. Ik had het ook niet zo op de random uitspraken van Verheijen, maar met dit artikel worden al die uitspraken een stuk duidelijker en beter te begrijpen.
Voordat mensen aankomen met uitspraken als 'Dan had Feyenoord laatste jaren kampioen moeten worden want geen Europees voetbal' of 'PL clubs hebben een bredere selectie' raad ik aan om dat artikel helemaal door te lezen. Ik had het ook niet zo op de random uitspraken van Verheijen, maar met dit artikel worden al die uitspraken een stuk duidelijker en beter te begrijpen.
Jij vindt Vermeer beter dan Jones?ph4ge schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:09:
Jones beter dan Vermeer kan ik moeilijk serieus nemen
Jones is juist een belangrijke reden dat Feyenoord nog bovenaan staat...Vermeer is een brok onrust achterin, met regelmatig geweldige katachtige reddingen maar net zo regelmatig een fout.
Ik vind Van Beek nogal overschat (bij Feyenoord dan), hij blijkt vooral uit in het maken van eigen goals en de meest koddige pogingen tot verdedigen, met zo af en toe zowaar een goede wedstrijd ertussen.maar Vd Heijden beter dan Van Beek helemaal niet. Van Beek heeft vorig seizoen 44 wedstrijden gespeeld en was op de beroemde dip na een onmisbare sterkhouder.
Daarbij is Van Beek een RCV en Vd Heijden een LCV. Nu kunnen van Beek en Botteghin op zich wel samen spelen, maar dan mis je het voetballende vermogen van Vd Heijden. En dat aspect is al minder groot bij Feyenoord, dus bij een basisplaats voor Van Beek levert Feyenoord in.
Daar heb je inderdaad gelijk in.Jij begon over blessures in de as, of staat de keeper bij PSV aan de zijkant?
Al vond ik Hansson een prima wedstrijd keepen, daar had de rest een voorbeeld aan mogen nemen. Maar Jones is inderdaad een betere keeper, dus je levert altijd wel iets in
Ik vind het geen toeval dat Feyenoord de zwakste wedstrijd van het seizoen speelt net als El Ahmadi en Vilhena ontbreken.Dat trekt niemand in twijfel, maar het verlies had daar weinig mee te maken.
Jij volgt de berichtgeving in de media over PSV blijkbaar niet.De enigen die het in dit topic over crisis bij PSV hebben zijn de PSVers zelf.
De negatieve berichtgeving over PSV is ook logisch, aangezien PSV nu ineens allerlei negatieve records aan het neerzetten is.
Desondanks blijven ze inlopen op Feyenoord, dat zegt wel iets natuurlijk.
Verheijen heeft leuke interviews, zijn kijk op zaken is altijd interessant.Noiz schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:07:
Ik had het ook niet zo op de random uitspraken van Verheijen, maar met dit artikel worden al die uitspraken een stuk duidelijker en beter te begrijpen.
Het is alleen jammer dat hij denkt dat hij zijn visie de enige juiste is...hij verwijt anderen dat ze niet openstaan voor zijn mening (waar hij vaak gelijk in heeft), maar hij is zelf daarin niet anders.
[ Voor 12% gewijzigd door Baseman77 op 07-11-2016 15:02 ]
Dat is één van de redenen dat Feyenoord gister minder presteerde, een aantal andere redenen zijn:Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Ik vind het geen toeval dat Feyenoord de zwakste wedstrijd van het seizoen speelt net als El Ahmadi en Vilhena ontbreken.
- Feyenoord presteerde weken boven hun stand, was ook terug te zien in het schema wat hier laatst gepost werd. Uiteindelijk kom je altijd terug naar het gemiddelde. Wanneer je weken boven je stand presteert, komt er ook een moment dat je onder je stand presteert. Denk bijvoorbeeld maar aan de slechte serie vorig seizoen. Was dat een gebrek aan kwaliteit, of was dat pech? Hetzelfde geld voor de goede periode dit seizoen, was dat kwaliteit, of was dat geluk? ;-)
- Feyenoord speelde een uitwedstrijd na nog geen 2 dagen goede rust. Uit het onderzoek wat ik een aantal posts terug had gepost bleek dat wanneer een club die minder dan twee dagen rust had, speelde tegen een ploeg die 3 dagen of meer rust had, 42% minder kans had op en overwinning.
- Feyenoord mist ook nog eens Vilhena, El Ahmadi en Jones. Drie belangrijke spelers van Feyenoord.
- Feyenoord presteert vaak slecht in de Adelaarshorst, niet voor niets van er 5 van de laatste 8 duels verloren gingen.
Dan is het niet zo heel gek dat ze eens tegen een flinke zeperd aan lopen toch? Kan gebeuren. Shit happens.
Zijn er al mensen geweest die ook echt inhoudelijk reageerden op Verheijen? Vaak hoor je mensen reageren op Verheijen zelf, niet over de boodschap die Verheijen probeert over te brengen.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Verheijen heeft leuke interviews, zijn kijk op zaken is altijd interessant.
Het is alleen jammer dat hij denkt dat hij zijn visie de enige juiste is...hij verwijt anderen dat ze niet openstaan voor zijn mening (waar hij vaak gelijk in heeft), maar hij is zelf daarin niet anders.
Dan heb je de Vermeer van zn laatste periode bij Ajax nog in je hoofd. Ik kan dit niet serieus nemen, sorry. Vermeer was vorig seizoen in alle lijstjes van VI, AD en Telegraaf de hoogst gewaardeerde Feyenoorder en keeper.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Jij vindt Vermeer beter dan Jones?![]()
Jones is juist een belangrijke reden dat Feyenoord nog bovenaan staat...Vermeer is een brok onrust achterin, met regelmatig geweldige katachtige reddingen maar net zo regelmatig een fout.
Tja, laten we het houden op jouw mening, want er is echt niemand die Feyenoord voelt die Van Beek lager inschat als Vd Heijden, die hij het afgelopen seizoen makkelijk op de bank hield. En ja, hij heeft ook fouten gemaakt, welke verdediger niet?Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Ik vind Van Beek nogal overschat (bij Feyenoord dan), hij blijkt vooral uit in het maken van eigen goals en de meest koddige pogingen tot verdedigen, met zo af en toe zowaar een goede wedstrijd ertussen.
Daarbij is Van Beek een RCV en Vd Heijden een LCV. Nu kunnen van Beek en Botteghin op zich wel samen spelen, maar dan mis je het voetballende vermogen van Vd Heijden. En dat aspect is al minder groot bij Feyenoord, dus bij een basisplaats voor Van Beek levert Feyenoord in.
Feyenoord mist gewoon het hele seizoen al 2 uitblinkers van de afgelopen jaren. Je bagatelliseert dat om je punt te maken.
Is het dan wel toeval dat dat tegen Zorya prima ging? Vergeet niet dat tov die wedstrijd ook Toornstra en Jones ontbraken.Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Ik vind het geen toeval dat Feyenoord de zwakste wedstrijd van het seizoen speelt net als El Ahmadi en Vilhena ontbreken.
Het waren vele factoren waardoor Feyenoord een keer verloor. Nogmaals, iedereen die de wedstrijd heeft gezien zag gewoon een heel Feyenoord wat niet fit en niet scherp was. Het zware programma gecombineerd met de begrafenis van de moeder van Vilhena hebben gewoon een grote impact gehad. Botteghin, Kongolo, Kuyt en Karsdorp waren na 10 minuten al helemaal op, Toornstra en Jones ontbraken bovenop de namen die jij noemt. Het mag allemaal geen excuus zijn natuurlijk, maar het was gewoon een samenloop van omstandigheden en het is enorm kortzichtig om dat alleen aan het ontbreken van deze 2 spelers te wijten (waarmee ik niet zeg dat je niet verzwakt bent als je het hart van je team mist, ook dat geldt voor Ajax en PSV net zo goed. Spelers als Guardado en Klaassen zijn ook 'onvervangbaar')
Het zegt vooral iets over het zware programma wat Feyenoord had. Gelijkspel tegen de nr2 en nr3 zegt niets negatiefs, dat PSV dan inloopt is scoreboordjournalistiek. Grote kans dat PSV ook punten morst tegen Heerenveen en Ajax (en ja, GAE was een grote misser, waar voorlopig wel een incident).Baseman77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:58:
Jij volgt de berichtgeving in de media over PSV blijkbaar niet.
De negatieve berichtgeving over PSV is ook logisch, aangezien PSV nu ineens allerlei negatieve records aan het neerzetten is.
Desondanks blijven ze inlopen op Feyenoord, dat zegt wel iets natuurlijk.
Is er ergens een topic voor de match Belgie Nederland van nu woensdag ? Ik zie nergens wat staan.
Nope, die wordt gewoon hier besproken.Yarisken schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:52:
Is er ergens een topic voor de match Belgie Nederland van nu woensdag ? Ik zie nergens wat staan.
Programma van Feyenoord is toch niet heel veel zwaarder dan dat van PSV geweest? PSV moet inderdaad nog tegen Ajax, maar heeft verder heel het linkerrijtje gehad.ph4ge schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:31:
Het zegt vooral iets over het zware programma wat Feyenoord had. Gelijkspel tegen de nr2 en nr3 zegt niets negatiefs, dat PSV dan inloopt is scoreboordjournalistiek. Grote kans dat PSV ook punten morst tegen Heerenveen en Ajax (en ja, GAE was een grote misser, waar voorlopig wel een incident).
Edit: kak, dubbelpost, excuus.
Verliezen van GAE is vergelijkbaar met verliezen van Willem II
alles kan off-topic
Het gaat meer om die afgelopen 3 wedstrijden denk ik. PSV is weliswaar ingelopen, maar zo heel gek is dat niet wanneer je naar de tegenstanders kijkt in die 3 wedstrijden.
Mja, als je dan kaarten gaat trekken moet het idd voor allebei zijn. Maar het wordt gelijk weer zo overdreven alsof ie hem een doodschop verkoopt. Gewoon meisjes vechten, een beetje duwen. Nou oooeh wat erg zeg, hoort er toch een beetje bij.JST94 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:23:
[...]
Frapant dat Berghuis geel kreeg voor zijn duw en Wolters niet. Twee vechten twee schuld toch?
Ik vraag me ondertussen wel af wat we nu met Veltman moeten. Die speelt volgens mij pas goed wanneer hij er zelf zin in heeft
Voor Ajax begrippen mag het toch wel net effe wat beter en constanter. Als ik Bosz was, dan had ik bijv. een opvolger voor: Klaassen, Veltman en Viergever gezocht. Gudelj zat al niet bij de selectie begreep ik (geen idee waarom), maar die eerste 3 vind ik toch behoorlijk tekort komen. Alhoewel Klaassen zijn werklust dan wel weer een voorbeeld mag zijn, maar technisch gezien vind ik hem niet nummer 10 waardig.
Yeps, ik zat na AZ-Ajax al te vloeken van, nou dan wint feyenoord zo met 76736-0 van GAE en staan we weer op 5 punten, echt niemand die dit echt zag aankomen denk ik.Ankona schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:12:
Verliezen van GAE is vergelijkbaar met verliezen van Willem II
Enige verschil is dat Ajax verloor toen het allemaal sowieso (nog?) niet zo lekker liep en feyenoord ondanks een paar gelijke spelen tegen de toen top 3 in een goeie vorm leek te steken.
Maar bij Ajax begint het wederom een soort Hollywood aan de Amstel te worden inmiddels
Die zijn er al hoor. Ziyech, Tete en Riedewald.Mosin schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:24:
Ik vraag me ondertussen wel af wat we nu met Veltman moeten. Die speelt volgens mij pas goed wanneer hij er zelf zin in heeftVoor Ajax begrippen mag het toch wel net effe wat beter en constanter. Als ik Bosz was, dan had ik bijv. een opvolger voor: Klaassen, Veltman en Viergever gezocht. Gudelj zat al niet bij de selectie begreep ik (geen idee waarom), maar die eerste 3 vind ik toch behoorlijk tekort komen. Alhoewel Klaassen zijn werklust dan wel weer een voorbeeld mag zijn, maar technisch gezien vind ik hem niet nummer 10 waardig.
Voor Gudelj hoef je VI of een andere voetbalbron maar te openen, dan heb je toch wat gemist.
Sja, Ajax investeert voornamelijk in middenvelders, al hebben ze wel net een linksback gekocht geloof ik. Maar op Sanchez na (die gisteren ook niet best was) is de huidige defensie gewoon niet goed genoeg. En dat kan je Bosz maar weer eens aanrekenen, want met Traore, Younes, Ziyech, Klaassen heb je echt niet per se een back nodig die mee opkomt. En qua verdedigen is Tete echt de beste van allemaal.Mosin schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:24:
Ik vraag me ondertussen wel af wat we nu met Veltman moeten. Die speelt volgens mij pas goed wanneer hij er zelf zin in heeftVoor Ajax begrippen mag het toch wel net effe wat beter en constanter. Als ik Bosz was, dan had ik bijv. een opvolger voor: Klaassen, Veltman en Viergever gezocht. Gudelj zat al niet bij de selectie begreep ik (geen idee waarom), maar die eerste 3 vind ik toch behoorlijk tekort komen. Alhoewel Klaassen zijn werklust dan wel weer een voorbeeld mag zijn, maar technisch gezien vind ik hem niet nummer 10 waardig.
Ik ben nog steeds geen fan van Bosz nee
Is het niet gewoon crisis bij Feyenoord?
..
..
Ankona schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:12:
Verliezen van GAE is vergelijkbaar met verliezen van Willem II de Graafschap
Het gebeurt je als topploeg eens per jaar
Zo. v/d Brom lekker geschorst. Ik irriteer me toch altijd flink aan die man en zijn gedrag langs de lijn.
En in interviews heeft ie niet eens t fatsoen om de interviewer normaal aan te kijken. De Kramer van trainers
En in interviews heeft ie niet eens t fatsoen om de interviewer normaal aan te kijken. De Kramer van trainers
Eigenlijk was het best voorspelbaar dat Feyenoord punten ging laten liggen tegen GAE gezien de historie:
Bron: http://feyenoord.netwerk.to/historie/tegenstander.php?id=3
| Datum | Competitie | Wedstrijd | Resultaat |
| 2011-2012 | KNVB Beker | GAE - Feyenoord | 2-1 |
| 2013-2014 | Eredivisie | GAE - Feyenoord | 2-2 |
| 2013-2014 | Eredivisie | Feyenoord - GAE | 5-0 |
| 2014-2015 | KNVB Beker | GAE - Feyenoord | 2-0 |
| 2014-2015 | Eredivisie | GAE - Feyenoord | 0-4 |
| 2014-2015 | Eredivisie | Feyenoord - GAE | 0-1 |
| 2016-2017 | Eredivisie | GAE - Feyenoord | 1-0 |
Bron: http://feyenoord.netwerk.to/historie/tegenstander.php?id=3
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar hij had wel gelijk. Alleen jammer dat hij zelf ook zo'n schijterd is dat hij niet achter zijn uitspraak durft te blijven staan.Leon Zwiers schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:53:
Zo. v/d Brom lekker geschorst. Ik irriteer me toch altijd flink aan die man en zijn gedrag langs de lijn.
alles kan off-topic
Hmm ja, die zijn zeker goed. Aan de ene kant maakt Bosz meer foute keuzes op simpele momenten. Hij gaat toch wel even door in de ELdutchgio schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:26:
[...]
Die zijn er al hoor. Ziyech, Tete en Riedewald.
Voor Gudelj hoef je VI of een andere voetbalbron maar te openen, dan heb je toch wat gemist.
Ja, ik heb het net gelezen. Wat voor arrogante kerels spelen daar zeg.. sjonge jonge
De defensie was gisteren niet goed inderdaad, maar ik vind dat het zo normaal wel goed spelen. Als ze goed spelen vind ik Veltman gewoon de zwakste. Tijdens de EL wedstrijd was het ook niet al te best, maar daar kon je Veltman ook weer wat aan rekenen. Dat Bosz hem niet wisselt valt me wat tegen, maar ik vind dat Bosz het absoluut niet slecht doet en ik ben ook wel fan van Tete. Ik denk dat Bosz een type koppige trainer is. Misschien roept hij hem er later bij, wanneer Bosz iets te laat inziet.HeatWave schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:27:
[...]
Sja, Ajax investeert voornamelijk in middenvelders, al hebben ze wel net een linksback gekocht geloof ik. Maar op Sanchez na (die gisteren ook niet best was) is de huidige defensie gewoon niet goed genoeg. En dat kan je Bosz maar weer eens aanrekenen, want met Traore, Younes, Ziyech, Klaassen heb je echt niet per se een back nodig die mee opkomt. En qua verdedigen is Tete echt de beste van allemaal.
Ik ben nog steeds geen fan van Bosz nee.
Younes vond ik ook wel vreselijk tegenvallen. Dat 'ie zijn scorings drang maar snel afleert.
Dat Bosz het niet kan of niet goed doet vind ik gewoon niet terecht. Ik ben de reactie over de CL ook nog wel eens tegen gekomen, maar overwinteren in de CL is nog even niet reëel en ik vind het vooral een excuus om Bosz door de stront te halen. Hij overwinterd tenminste wel in de EL, en ik ben erg optimistisch over de toekomst van Ajax.
Het spel van F. de Boer was niet om aan te zien en Europees bracht het niks. In onze situatie moet je je wel wat afvragen: Wil je een schaal in handen waar Ajax er al veel van heeft of wil je CL/EL halen en Europees ver komen waardoor je punten voor NL binnenhaalt. Nou ik weet het wel
Vaak moet je trainers gewoon goed de tijd geven. Ik vind dat Ancelotti ook geen goed werk verricht omdat het spel bij Bayern duidelijk niet beter wordt. Ik vind het op een stel drukke kinderen lijken die goed kunnen voetballen. Daar in tegen geef ik hem wel de tijd, want die man kan natuurlijk wel iets..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder