[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.652 views

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:21
Bossie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

idd, daarnaast zoals hierboven vermeld vereist kunstgras een ander type voetbal.
Op kunstgras is de ploeg die snel combinatie spel kan spelen in het voordeel en is betere balcontrole nodig door de snellere ondergrond (gras is merkbaar trager, ook al is het een perfect biljartlaken).

Voor de toeschouwer, en ontwikkeling van spelers in de zogenaamde hollandse school zou kunstgras dus een pluspunt moeten zijn.
Overigens hebben mensen hier weleens op een veld gestaan van een profclub?
Dat gras is niet te vergelijken met je amateurclub he, dat gras is maar paar milimeter lang. Enige voordeel daarvan is dat je wel een sliding kunt maken zonder brandwonden :+

Vraag mij af waarom ze nog niet in staat zijn om kunstgras in een soortgelijke ondergrond (zandgrond) te krijgen, zodat het niet harder is dan een normaal veld en je geen korrels of los zand nodig hebt.
Ramzzz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

:Y

Werkvoetbal legt het altijd af tegen snel combinatievoetbal op kunstgras.
Daarom wonnen we thuis veel O-) uit was vaker een drama :P

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 06-10-2016 13:17 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:17:
Ik vind dat voetbal moet worden gespeeld op echt gras.
Om verschillende redenen:
- bal stuitert minder
- je kunt slidings maken
- bal rolt beter
- blijft beter voor gewrichten en vallen

Daarom ben ik gewoon tegen kunstgras, in welke vorm dan ook.
Ik vind trouwens een wedstrijd kijken op echt gras ook leuker. Kunstgras vergt een ander soort voetbal vind ik.
Ik betaal nog liever iets meer contributie voor echt gras.
Dit is geen persoonlijk aanval, maar in principe gewoon een serieuze reactie:

Onzin argumenten in mijn ogen (!) die alleen maar opborrelen wegens een soort nostalgisch gevoel met gras. Nu moet ik bekennen dat ik al tijden niet meer gevoetbald heb en dus de huidige kwaliteit van het kunstgras niet ken, maar heb me laten vertellen door vrienden die nog wel voetballen dat:
- bal stuitert minder: is ontzettend verbeterd en zou mij niet verbazen als dat door ontwikkeling al gelijkwaardig is
- je kunt slidings maken: kan inmiddels allang op kunstgras
- bal rolt beter: kunstgras nat houden (zoals ze nu bij iig profclubs ook doen) en dat is geen probleem
- blijft beter voor gewrichten en vallen: ik hoor die vaak maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet heel erg in... ja, de omschakeling van gewoon gras naar kunstgras zal voor een hoop mensen problemen geven, maar de jeugd tegenwoordig groeit op met kunstgras. Hun lichaam went er aan en tegen de tijd dat zij de nieuwe profs zijn lijkt me dit geen probleem meer.
- wedstrijd kijken is leuker: in mijn ogen gewoon een extra argument omdat je vier argumenten blijkbaar nog niet overtuigend genoeg vond, maar "gewoon" psychologische onzin.

:)

als je wilt dat alle clubs (in betaald voetbal) gelijke omstandigheden hebben moet iedereen hetzelfde merk kunstgras aanleggen. Grootste probleem zijn wellicht de europese wedstrijden, waar de kwaliteit van of ontbreken van kunstgras ineens een hele andere ondergrond geeft. Desalniettemin: daarom heb je altijd een uit en een thuiswedstrijd zodat verschillen in velden "gecompenseerd" worden.
Mijn collega was trouwens bang dat als iedereen kunstgras heeft, dat Ajax altijd kampioen zal worden... hij zei nog net geen KNJB... >:) >:) >:) >:)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Dat gras is niet te vergelijken met je amateurclub he, dat gras is maar paar milimeter lang. Enige voordeel daarvan is dat je wel een sliding kunt maken zonder brandwonden :+

Vraag mij af waarom ze nog niet in staat zijn om kunstgras in een soortgelijke ondergrond (zandgrond) te krijgen, zodat het niet harder is dan een normaal veld en je geen korrels of los zand nodig hebt.

[...]

En dan ook nog al die PAK's hè? :+

Gisteren toevallig in Zembla. Het leek wel erg veel op FUD.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:22
martinusz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

[...]

Yep, wij spelen door een samenwerking met de jeugdopleiding van de lokale profclub op deze velden :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ph4ge schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:49:
[...]

Dost is ook meer een aanspeelpunt, ideaal bijv. tegen Frankrijk waar je geen veldoverwicht zal hebben normaal gesproken.
Idd, zal me benieuwen wie er maandag opgesteld staat.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
Jong Ajax Oranje tegen Jong Turkije is best een leuke wedstrijd.

Wel grappig dat er kritiek op Langerer was vanwege z'n PSV baan, maar hij speelt nu met 8 (oud) Ajacieden in de basis. :o

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:02:
[...]

Klopt, dat zie je bij Sporting ook terug. Als je goede creatieve middenvelders hebt kan je hem in stelling brengen in de zestien, maar hij komt er weinig buiten om zelf al voetballend het doel te bereiken. In dat licht is Janssen een logischer keuze, ware het niet dat die vreselijk overhyped is en zich nog wel even moet bewijzen.
Janssen staat niet in Oranje omdat hij overhyped is maar omdat we gewoon niks beters hebben.
Volgens mij is die hype ook voornamelijk gecreëerd door mensen die hem overhyped noemen.
Je hoort en leest alleen maar twijfels over of hij het niveau van de BPL wel aankan etc.
Mja, steek je kop maar eens boven het maaiveld in Nederland. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:33:
Jong Ajax Oranje tegen Jong Turkije is best een leuke wedstrijd.

Wel grappig dat er kritiek op Langerer was vanwege z'n PSV baan, maar hij speelt nu met 8 (oud) Ajacieden in de basis. :o
Jong Oranje moet winnen, anders is het gedaan met de EK ambities / hoop.
Ze hadden 2x winst nodig en hopen dat ze bij de beste nr's 2 konden komen. Kans is klein maar met de huidige stand niet meer te realiseren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
Rai zendt zo trouwens Italie uit. Dat is ook wel een aardig affiche :)
Mehh. Programma niet beschikbaar...

[ Voor 27% gewijzigd door T-MOB op 06-10-2016 21:00 ]

Regeren is vooruitschuiven

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LoneRanger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:49:
Janssen staat niet in Oranje omdat hij overhyped is maar omdat we gewoon niks beters hebben.
Volgens mij is die hype ook voornamelijk gecreëerd door mensen die hem overhyped noemen.
Je hoort en leest alleen maar twijfels over of hij het niveau van de BPL wel aankan etc.
Mja, steek je kop maar eens boven het maaiveld in Nederland. :P
Vreemde redenatie. Het één sluit het ander niet uit. Ja, we hebben weinig beters rond lopen, maar dat neemt niet weg dat ik hem evengoed overhyped vind. Dat staat er echter los van want speelde al voordat hij bij AZ weg ging. Het is typisch een speler die één jaar fantastisch rendeert maar het eigenlijk nog moet bewijzen.
Omdat hij zo hard werkt en zoveel inzet toont ziet men hem sowieso graag spelen, maar het rendement mag echt wel hoger. Anders gaan mensen toch op termijn door hebben dat het er wel leuk uit ziet maar weinig oplevert.

Maar goed, ik ben al blij dat er überhaupt iemand wil rennen bij Oranje. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:13
Janssen staat in Oranje omdat hij het goed deed. Niet vanwege een Janssen hype.
Nu eigenlijk bij de Spurs niet meer. Als dat zo blijft heb je ook de kans dat er weer een ander komt.

Italië Spanje leuke pot.
Wat blijft die Iniesta toch een goede speler

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 06-10-2016 21:30 ]

• Gonadan

Gonadan

Lees nog maar eens. : :O

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 06-10-2016 21:31 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Blunder van Buffon...

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26

ST10©DE

Dus.............

IJsland ook lekker in de laatste minuten...

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Harribo
Hoop dat Nederland wint vanavond anders komen we in de problemen denk ik.
Maar ja...

• Martinusz
Met waarschijnlijk Stekelenburg op doel..... niks tegen hem hoor, maar dat Zoet op doel zou staan leek mij toch logischer :?

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
martinusz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:48:
Met waarschijnlijk Stekelenburg op doel..... niks tegen hem hoor, maar dat Zoet op doel zou staan leek mij toch logischer :?
Ik vind dat eingenlijk best een goede beslissing, hij heeft 9x zo veel interlands op zijn naam dan Jeroen Zoet die in mijn ogen nooit een onomstreden doelman van Oranje zal worden.

Als hij bij Everton gewoon zijn wedstrijden speelt dan vind ik de keuze op hem niet zo onlogisch, hij kan qua leeftijd ook nog een eindtoernooi mee.

• Martinusz
Tweaking Art schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Ik vind dat eingenlijk best een goede beslissing, hij heeft 9x zo veel interlands op zijn naam dan Jeroen Zoet die in mijn ogen nooit een onomstreden doelman van Oranje zal worden.

Als hij bij Everton gewoon zijn wedstrijden speelt dan vind ik de keuze op hem niet zo onlogisch, hij kan qua leeftijd ook nog een eindtoernooi mee.
Maar je elftal heeft er al tijden niet mee gevoetbalt, laatste wedstrijden Zoet en dan nu, bij een belangrijke wedstrijd weer wisselen :?
En of ie nu zoveel beter is dan Zoet/Cillissen....naja ik zou het niet begrijpen in ieder geval :)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Harribo schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:46:
Hoop dat Nederland wint vanavond anders komen we in de problemen denk ik.
Maar ja...
Ik denk het niet. Blind had na Zweden meteen vervangen moet worden. Ik acht de kans dat nederland het gaat redden heel erg minimaal.

1 voordeel is dat de selectie toch al niet toereikend is (behalve een v gaal kon er nog wat van maken). Kan dan mooi de bezem bij de KNVB er doorheen, dan ook iedereen in de top.

[ Voor 21% gewijzigd door mannowlahn op 07-10-2016 14:32 ]

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:29

Baseman77

We move

martinusz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:48:
Mee eens, het is tekenend voor het zwalkende beleid van Blind...die blijft helaas zijn uiterste best doen om zijn achternaam zo letterlijk mogelijk te maken :F

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, durf ik te gaan kijken is de vraag. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:07
Baseman77 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Mee eens, het is tekenend voor het zwalkende beleid van Blind...die blijft helaas zijn uiterste best doen om zijn achternaam zo letterlijk mogelijk te maken :F
Want... Ervaren Stekelenburg die in Engeland in de basis staat en hele sterke wedstrijden heeft gespeeld of Zoet die zijn vorm van vorig jaar nog niet helemaal te pakken heeft. Valt voor beide wat te zeggen. Beetje spijkers op laag water zoeken dit.

• Baseman77

Baseman77

We move

JanW schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:25:
Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Het gaat natuurlijk over meer dan alleen het ineens opstellen van Stekelenburg.
Maar om bij dit voorbeeld te blijven: Waarom Zoet de 'nieuwe 1e keeper' maken en hem na zijn 1e (!) wedstrijd passeren, terwijl hij gewoon prima presteerde? Stekelenburg maakte tegen Zweden ook deel uit van de selectie, dan had Blind hem toen al op moeten stellen.

Dit is (helaas) het zoveelste voorbeeld van Blind zijn onkunde.
of Zoet die zijn vorm van vorig jaar nog niet helemaal te pakken heeft.
Zoet haalt vooralsnog een constant hoog niveau bij PSV.
Dat maakt hem niet automatisch de 1e keuze in Oranje, maar ik begrijp daardoor deze opmerking van je niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Baseman77 op 07-10-2016 20:38 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Blind lijkt echt wel Wilmots, maar dan ook nog eens Blind. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Baseman77

Baseman77

We move

* Oeps, dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Baseman77 op 07-10-2016 20:38 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:23:
Dus, durf ik te gaan kijken is de vraag. :P
Halfuurtje kijken of het te zien is en anders schakel ik door. :*)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

dutchgio schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:38:
[...]

Halfuurtje kijken of het te zien is en anders schakel ik door. :*)
Misschien wel een goede. Na een halfuur staat Oranje tegenwoordig toch achter en dan is het wel voorbij. :P

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:07
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:34:
Blind lijkt echt wel Wilmots, maar dan ook nog eens Blind. :/
Hihi, nog meer naamgrapjes... :O

Al eens eerder gezegd en doe het nu weer, volgens mij is dit een discussietopic. One-liners als dit voegen bijster weinig toe. Als je t zo goed weet, kom dan eens met voorbeelden hoe t wel zou moeten. Wie zou je oproepen voor deze interlands en wie zou je opstellen.

• dutchgio
  • Niet online
Er wordt ook zomaar eens gewoon meegezongen. ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JanW schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:40:
[...]

Hihi, nog meer naamgrapjes... :O

Al eens eerder gezegd en doe het nu weer, volgens mij is dit een discussietopic. One-liners als dit voegen bijster weinig toe. Als je t zo goed weet, kom dan eens met voorbeelden hoe t wel zou moeten. Wie zou je oproepen voor deze interlands en wie zou je opstellen.
Zeggen dat iemand het slecht doet is niet hetzelfde als zeggen dat je het zelf beter zou kunnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Op welke zender wordt Nederland uitgezonden? Ik dacht wel even via Ziggo te kunnen kijken, maar die zenden populaire wedstrijden uit, behalve Nederland.

(ben eruit NPO3) Fijn al die verschillende rechten. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 07-10-2016 20:49 ]

...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Luxicon schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:48:
Op welke zender wordt Nederland uitgezonden? Ik dacht wel even via Ziggo te kunnen kijken, maar die zenden populaire wedstrijden uit, behalve Nederland.
NPO 3. :)

• Luxicon

...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
De Kuip is toch prettig voor Oranje. Veel meer sfeer

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:16

Shabbaman

Got love?

Karsdorp? Maar die speelt toch helemaal niet bij Ajax? Zou dat dan de hand van Fred Grim zijn?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• dutchgio
  • Niet online
Net alsof dat het verschil maakt... ;)

• Harribo
Nou Janssen, wel raken zo'n bal he

Ik schrok trouwens, een vleugelspits van ons speelde iemand voorbij en zette goed voor
Schrok Janssen natuurlijk ook van

• Sjurm
  • Nu online
Portugal staat al 2-0 voor. 2 x Ronaldo

• dutchgio
  • Niet online
En Frankrijk achter tegen Bulgarije, altijd lastig... :+

• Sjurm
  • Nu online
Promes kan scoren!

• dutchgio
  • Niet online
10! 10! 10! :+
2 man door de benen ook nog, koekoek. :o
En van Promes inderdaad, die nooit wat brengt in Oranje.

[ Voor 78% gewijzigd door dutchgio op 07-10-2016 21:01 ]

• Luxicon
Zo, wat een lekkere goal! En van Promes :)

...

• Harribo
Ik zou er zeker nog een bijprikken
Nu begint de wedstrijd

Goed van Promes

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 07-10-2016 21:01 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:36
Ging die nu 3x door de benen van een Wit Rus?

• dutchgio
  • Niet online
3 keer zelf ja.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nou, 0-0 wordt het in ieder geval niet. Moeten al die journalisten weer een nieuw stukje typen.

• Baseman77

Baseman77

We move

Fleximex schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:01:
Ging die nu 3x door de benen van een Wit Rus?
Yep, dat is nog eens mikkunst :+
Maar het zit een keer mee, dat mag ook wel eens!

• Luxicon
Toch wel mooi om te zien zo. Meestal gaat het niet op deze manier, maar je ziet nu dat Nederland, Wit-Rusland overklast.

...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Vos

AFCA

En nu zit het weer tegen..was gewoon terechte goal van Van Dijk.

• Baseman77

Baseman77

We move

En het geluk is weer op, de grens kent de term hinderlijk buitenspel blijkbaar niet...die goal had nooit afgekeurd mogen worden |:(

• Harribo
Jammer van die afgekeurde goal. Was prima actie van van Dijk

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Promes is on fire!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

Fiber

Beaches are for storming.

Promes is on fire... :)

Edit: Twee zielen...

[ Voor 34% gewijzigd door Fiber op 07-10-2016 21:17 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En dan zit weer even mee ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dutchgio
  • Niet online
Nou nou, Promes legt er nog eentje in, weer door alles en iedereen heen.

Misschien Memphis inbrengen? Gaat die ook ineens de pannen van het dak spelen... :)

• Baseman77

Baseman77

We move

Hahaha, en het zit inderdaad weer mee :*)
Nu maar 1 keer door de benen van een tegenstander...

• Fiber

Fiber

Sinds Stekelenburg terug is winnen 'we' weer... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-01 10:47
Lekker hoor, wedstrijd is al gespeeld. Die Wit-Russen kunnen alleen maar de bus parkeren ;')

• Sjurm
  • Nu online
Viel me alles mee dat Promes die bal laag kreeg, ik zag hem al het stadion uitvliegen

• dutchgio
  • Niet online
De hand van Fred Grim is duidelijk zichtbaar (pun intended). ;)

• Fiber

Fiber

Wereldcoach, die Blind...

• Martinusz
Maar ff serieus, dit is toch ook geen tegenstander? En dan nog zie ik allemaal kansen voor die gasten...dat wordt wat tegen Frankrijk.

• Vos

Vos

AFCA

martinusz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:20:
Maar ff serieus, dit is toch ook geen tegenstander? En dan nog zie ik allemaal kansen voor die gasten...dat wordt wat tegen Frankrijk.
En wat deed Frankrijk de vorige ronde? Oftewel zegt weinig.

• Fiber

Fiber

Dat wordt inderdaad de echte test...

Maar een paar maanden terug verloren 'we' nog kansloos van dit soort landen. :'(

• Gonadan

Gonadan

Nou en? Dan alsnog had ik dit niet verwacht hoor. Ik vind het gewoon positief.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Grindtegel
  • Laatst online: 26-01 20:50
Heh, ik zie nu pas dat Claassen meespeelt, heeft die eigenlijk al een bal aangeraakt?

• Vos

Vos

AFCA

Grindtegel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:23:
Heh, ik zie nu pas dat Claassen meespeelt, heeft die eigenlijk al een bal aangeraakt?
Wie?

• Luxicon
Ja, maar hij lijkt niet heel erg betrokken (of toch.. op een passieve manier dan)

...

• Martinusz

• Vos

Vos

AFCA

Luxicon schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:24:
[...]

Ja, maar hij lijkt niet heel erg betrokken (of toch.. op een passieve manier dan)
Klopt, ook niet bepaald een speler die in vorm is.

• Martinusz
Lekker solide hoor de verdediging...

• dutchgio
  • Niet online
Had je beter Ziyech kunnen selecteren. Oh wacht..

Bruma met een Brumaatje. Hij is het nog niet verleerd.

Nu zie je wel weer wat voor matige ploeg het is als het even wat minder gaat...

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 07-10-2016 21:30 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ze kakken gewoon weer in na iets meer dan 30 minuten. Zou dat eens ophouden dan werd het al een stuk beter. De 2-0 is wel leuk voor de verandering. :P

• Fiber

Fiber

Hopelijk komt Vlaar ooit nog terug...

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:45

Herman

FP ProMod
Vlassie1980 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:19:
Lekker hoor, wedstrijd is al gespeeld. Die Wit-Russen kunnen alleen maar de bus parkeren ;')
Moet zeggen dat Oranje in de handjes mag knijpen met de voorsprong in rust. Wit Rusland heeft meer en grotere kansen gehad en de twee goals van Promes waren lucky.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Vlassie1980
  • Laatst online: 24-01 10:47
Klote dat die goal van van Dijk was afgekeurd. Maar tegen een Wit-Rusland moet je je gewoon niet onder druk laten zetten. Verdediging is duidelijk weer de zwakste schakel.

• Baseman77

Baseman77

We move

Al met al mag Oranje niet klagen...heer en meester tot de 2-0, daarna werd er ineens heel veel ruimte weggegeven aan de Wit-Russen. Onbegrijpelijk, en gelukkig dat de Wit-Russen niet uitblinken in het afmaken van de kansen.

PS: Alle verdedigers maken individuele fouten, maar het middenveld van Oranje geeft de tegenstander ook teveel ruimte.
Daar snap ik dus niets van, met een 2-0 voorsprong en nog 10 minuten te spelen moet je de wedstrijd even doodmaken en dus achterover gaan hangen en lekker gaan counteren. Laat de tegenstander maar de ruimte weggeven. In plaats daarvan vraagt Oranje juist om een tegengoal, onbegrijpelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door Baseman77 op 07-10-2016 21:35 ]

• Grindtegel
Sterk verdedigd weer, goed man

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dat was snel...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01 22:49
Lekker begin weer.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:38
Ze hadden zeker rustgevende kruidenthee in de rust

• Martinusz
Nou alle positivo's, staat het toch meer mooi 2-1 :+ tegen een tegenstander van formaat...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verdedigen is een kunst die ze bij Oranje overduidelijk niet beheersen...

• dutchgio
  • Niet online
Die 2-1 heb ik gemist, maar zo houd je het wel spannend natuurlijk. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Promes is nog geen volwaardige nummer 11. Hij mist in ieder geval de turbo. :Y)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:22
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:52:
Promes is nog geen volwaardige nummer 11. Hij mist in ieder geval de turbo. :Y)
Dat is met opzet, Nederlandse turbo's hebben veel onderhoud nodig en gaan heel snel stuk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Grindtegel
Blind is toch een linkspoot? Waarom schiet ie dan aan de linkerkant in met rechts??

Verwijderd

Omdat ie voor zijn rechter komt?

• Grindtegel
Met zoveel ruimte neem je dan toch nog een stap en knal je me je goede voet?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ah kijk snelle reactie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Martinusz
Joepie :)

• Fiber

Fiber

Eerste balcontact direct een goal...?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kijk, dat was wel een nummer 11 actie. :D
Ook een nummer 9 actie namelijk je best doen en missen. :P

• Grindtegel
Ook sterk verdedigd van Wit Rusland, goed bezig die verdedigers vandaag

Verwijderd

Grindtegel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:55:
Met zoveel ruimte neem je dan toch nog een stap en knal je me je goede voet?
Ja dat kan iedere verdediger in een seconde. Nee dat doe je niet even zonder het moment kwijt te zijn.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:38
Goed opgelet van Klaassen!

• Fiber

Fiber

Nu aan het doelsaldo gaan werken...

• Martinusz
Fiber schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:58:
Nu aan het doelsaldo gaan werken...
Voor of tegen? :p

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eigenlijk wel opvallend dat Janssen mij nu doet denken aan Van Persie en Promes een beetje aan Robben. :P

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder