[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.044 views

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:18

Fiber

Beaches are for storming.

Wow!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-11 21:51

Shabbaman

Got love?

Wow, wat een goal!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:38
Kijk dat is hem gegund, goed voor het vertrouwen zo'n prachtgoal

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja, dat leek ook op van Persie. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:00
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:01:
Eigenlijk wel opvallend dat Janssen mij nu doet denken aan Van Persie en Promes een beetje aan Robben. :P
Promes mag de schoenen van Robben nog niet eens poetsen, dat verschil is echt bizar groot.
Zo zo, die Jansen zit wel op voetbal!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11 06:25
Lekker hoor. Dit heeft ie even nodig

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
BAM

Wat een goal!!!!

Janssen is echt geweldig

• Fiber

Fiber

Bossie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Promes mag de schoenen van Robben nog niet eens poetsen, dat verschil is echt bizar groot.
Promes is fit. Robben (helaas) bijna nooit...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal. Promes nog wel MotM voor mij :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:57
Hleb, was dat niet ooit een "wonderkind" bij Barcelona? Is het ook niet helemaal geworden :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Maar Robben is Robben. Ik zeg alleen dat Promes mij een beetje aan hem doet denken. Juist de moeilijke ballen pakken, spelers passeren, en mooi afstaan voor een doelpunt of zelf maken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als we in de Kuip hadden gespeeld, hadden we deze zomer gewoon meegedaan :+ maarja, de kroketten he

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:31

FreakNL

Well do ya punk?

[...]

Promes is nog maar 24 hè...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar, toch vaker in de Kuip spelen? Gaat voor de verandering wel aardig op het moment. :P

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat een goal van Janssen, die kan hij goed gebruiken. Zullen ze bij zijn club ook mooi vinden.

...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:54

Vos

AFCA

martinusz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:06:
Hleb, was dat niet ooit een "wonderkind" bij Barcelona? Is het ook niet helemaal geworden :+
Bij Stuttgart en Arsenal een hele goede speler anders...

• Fiber

Fiber

Moeten er toch eigenlijk nog wel twee of drie bij kunnen in twintig minuten. Die Wit-Russen zijn rijp voor de sloop...

• Grindtegel
Die grensrechter is scheel, buitenspel vlaggen....

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Grindtegel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:18:
En niet de eerste keer. :/

• Martinusz
Grindtegel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:18:
Let je op, Klasie is er net in, staat achter Claassen :+

• Grindtegel
Ja ik raak nog helemaal in de war zo

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:12
Fijn om eens Rustig een wedstrijd van Oranje uit te kunnen kijken

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooie uitslag, maar maandag komt het echte werk.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hackus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:37:
Mooie uitslag, maar maandag komt het echte werk.
Makkie ;)

Te koop....

• Harribo
Sneijder er niet bij maandag.
Das een aderlating.

Hij is niet te vervangen.
Zo makkelijk als hij een bal aanneemt en zo snel als hij kan passen, dat zie ik een andere speler bij Oranje niet doen op die positie.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-11 16:26

Baseman77

We move

Overdrijven is ook een vak...Sneijder wordt niet voor niets als linksbuiten neergezet. Aan de bal nog steeds een erg goede speler, maar in de omschakeling en qua loopvermogen komt hij tegenwoordig tekort. Zonder Sneijder speelde Oranje een prima 2e helft, op de 1e 5 minuten na dan :X

Ik ben benieuwd komende maandag!
Hopelijk is Oranje achterin dan scherper, dat zal keihard nodig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Baseman77 op 07-10-2016 23:01 ]

• Harribo
Nee tis geen loper maar de souplesse en inzicht van zijn passen, dat is belangrijk.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Voor de toekomst is het wel tijd dat er achter de toppers van het verleden nieuwe jongens opstaan en ook de kans krijgen om ervaring op te doen in zulke wedstrijden.

Prima dus, en dat gaat met vallen en opstaan.

Het mooie is dat, bij positieve resultaten, de spelers vanzelf weer bij topclubs terecht komen en we de weg omhoog wel weer gaan vinden.

Maar goed....een zwaluw en zo....

Te koop....

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:59
Dat Janssen een aardig linkerbeen heeft, wisten we al. Hij jaste hem mooi in de kruising, maar het gaat mij om een aantal situaties daarvoor waar ie een paar keer voor eigen succes ging waar ie hem af had kunnen/moeten geven. Dát maakt je een goede spits en onderscheid je van de rest. Maar ik denk dat die jongen vol frustratie zit, omdat ie bij Tottenham nog niet gescoord heeft (had een gigantische kans bij z'n debuut die had moeten zitten maar hij faalde) en op de bank zit, dat ie zo gebrand is om een goal te maken dat ie zichzelf soms voorbij loopt. Is aan de enige kant goed, geeft aan dat je gemotiveerd bent, maar af en toe een bal afgeven is ook goed. Daar zou ik naar kijken als trainer.

Verder was dit gewoon een trainingspartijtje voor Nederland. Die Wit-Russen bewogen amper. In dat tempo konden wij ook nog mee. Maar wel goed voor het zelfvertrouwen zo'n uitslag. Hadden ze hard nodig!

Lichtelijk off-topic, maar zat gisteren toevallig RTL Boulevard te kijken over de boekpresentatie van Johan Cruijff met Jordi Cruijff en wie stuurt RTL uitgerekend om hem te interviewen? De domste kut van Nederland: Fatima Moreiro De Melo. Zegt ze op het eind van het gesprek "Nou uuuh bedankt en sterkte met al dit gedoe". Nou, ik wou de tafel dwars door de TV gooien! Hoe kan je in godsnaam "al dit gedoe" zeggen tegen de zoon van een legende als Johan Cruijff tijdens een boekpresentatie? Echt, ik viel van m'n stoel! 7(8)7

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
chim0 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:35:
Dat Janssen een aardig linkerbeen heeft, wisten we al. Hij jaste hem mooi in de kruising, maar het gaat mij om een aantal situaties daarvoor waar ie een paar keer voor eigen succes ging waar ie hem af had kunnen/moeten geven. Dát maakt je een goede spits en onderscheid je van de rest. Maar ik denk dat die jongen vol frustratie zit, omdat ie bij Tottenham nog niet gescoord heeft (had een gigantische kans bij z'n debuut die had moeten zitten maar hij faalde) en op de bank zit, dat ie zo gebrand is om een goal te maken dat ie zichzelf soms voorbij loopt. Is aan de enige kant goed, geeft aan dat je gemotiveerd bent, maar af en toe een bal afgeven is ook goed. Daar zou ik naar kijken als trainer.
Lang verhaal kort, hij wil te graag. Logisch omdat hij relatief weinig scoort, maar een risico omdat veel spelers juist daardoor mislukt zijn.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Baseman77

Baseman77

We move

Mee eens.
Bij zijn goal vroeg ik me ook eerst af waarom hij de bal niet passte, maar voordat ik die gedachte kon afmaken lag de bal er al in...goede keuze dus :o

• chim0
Baseman77 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:54:

Bij zijn goal vroeg ik me ook eerst af waarom hij de bal niet passte, maar voordat ik die gedachte kon afmaken lag de bal er al in...goede keuze dus :o
Ik heb het ook niet over 'n goal, maar een paar situaties daarvoor. Klaassen stond ook een paar keer met armen zo van "Hier!"

• Martinusz
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/bfgu2d.jpg
"Nu we winnen kan mij vader prima blijven toch?"

• Gonadan

Gonadan

Baseman77 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:54:
Mee eens.
Nou ja, ik ben niet zo gevoelig voor dat een goede uitkomst per definitie de keuze goed maakt. Ik noem het dan eerder mazzel dat de keuze niet verkeerd uit pakt. Want laat hem die bal nog tien keer vanaf daar schieten en je hebt mazzel als er überhaupt één in gaat.

Overigens vond ik het in deze situatie wel mee vallen. Hij speelde zichzelf aardig vrij en er was niemand die er echt goed voor stond. De binnenkant werd goed afgedekt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RTL Boulevard kijken en iemand anders dom noemen ... :+ :D :P
martinusz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:06:
Die ging pas op late(re) leeftijd van Arsenal naar Barcelona (maar je hebt nog genoeg Oost-Europese wonderkindjes van Barca over om uit te kiezen ;) ). Ff kijken ... 27 jaar was ie.
Fiber schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:17:
Promes is on fire... :)

Edit: Twee zielen...
Twee zielen, twee fouten? ;) "Promes on fire" ... nananananana

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 08-10-2016 11:44 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
apis29 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:41:
RTL Boulevard kijken en iemand anders dom noemen ... :+ :D :P

[...]

Die ging pas op late(re) leeftijd van Arsenal naar Barcelona (maar je hebt nog genoeg Oost-Europese wonderkindjes van Barca over om uit te kiezen ;) ). Ff kijken ... 27 jaar was ie.
Chygrinsky, of hoe je het ook mag schrijven?

Hleb was bij Arsenal een goede speler, maar bij Barcelona heeft ie dat niveau nooit meer gehaald. Ik was in de veronderstelling dat hij allang was gestopt, staat ie gister ineens weer op 't veld :o

• apis29
  • Niet online
Ja die was ook niet echt jong jong meer te noemen. Valt eigenlijk nog best mee qua (jonge/jeugd) Oost-Europa spelers: ik kom aleen Halilovic tegen. Maar uit die tijd van Hleb denk je dan idd aan Chygrinskiy (oid)

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 08-10-2016 14:38 ]

• Gonadan

Gonadan

apis29 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:41:
Twee zielen, twee fouten? ;) "Promes on fire" ... nananananana
Waarom fout? Het was ook Will Grigg's on fire en niet Will Grigg on fire. :?
Die versie van hun loopt nog lekkerder ook.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Opvallende keuze van Blind om Vilhena op te roepen. In de eerste plaats heeft Jong Oranje hem nodig. In de tweede plaats omdat Toornstra het gewoon beter doet, en ten derde speelt Toornstra juist in de rol die nu vrij komt hangend op de zijkant.

Blind blijft Blind zullen we maar denken en met een overwinning en gelijkspel op zak tegen 2 zwakke landen zullen we het er voorlopig mee moeten doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:39
ph4ge schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:57:
Opvallende keuze van Blind om Vilhena op te roepen. In de eerste plaats heeft Jong Oranje hem nodig. In de tweede plaats omdat Toornstra het gewoon beter doet, en ten derde speelt Toornstra juist in de rol die nu vrij komt hangend op de zijkant.

Blind blijft Blind zullen we maar denken en met een overwinning en gelijkspel op zak tegen 2 zwakke landen zullen we het er voorlopig mee moeten doen.
Zat Vilhena dan bij Jong Oranje? Het middenveld was Bazoer, Riedewald en vd Beek afgelopen wedstrijd. Volgens mij zat ie ook niet op de bank hoor.

• apis29
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Waarom fout? Het was ook Will Grigg's on fire en niet Will Grigg on fire. :?
Die versie van hun loopt nog lekkerder ook.
8)7 had ik idd mis maar Promes is (drie klemtonen) loopt echt niet lekkerder dan Pro-mes. Het is ook niet voor niet Grigg's ipv Grigg is ....

• Gonadan

Gonadan

apis29 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:37:
8)7 had ik idd mis maar Promes is (drie klemtonen) loopt echt niet lekkerder dan Pro-mes. Het is ook niet voor niet Grigg's ipv Grigg is ....
In mijn hoofd maak ik van Promes één woord, dan loopt hij wel. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Terranova schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Zat Vilhena dan bij Jong Oranje? Het middenveld was Bazoer, Riedewald en vd Beek afgelopen wedstrijd. Volgens mij zat ie ook niet op de bank hoor.
Vilhena was er niet bij vanwege privéomstandigheden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:39
ph4ge schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 15:30:
[...]

Vilhena was er niet bij vanwege privéomstandigheden.
Ah dan is het logisch.

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Toch saai zo'n weekend zonder clubvoetbal. Dat Nederland - Frankrijk dan maar een hoop goed mag maken morgen ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Bossie
Gonadan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

In mijn hoofd maak ik van Promes één woord, dan loopt hij wel. :P
Alsof het een nieuw product van Gilette is, of een tellsell aanbieding voor in de keuken :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Harribo
Zat laatst ff te kijken naar de opstelling van Frankrijk.
Abnormaal goed team zeg, allemaal internationale toppers.
1 punt is echt het maximaal haalbare gezien de kwaliteit dan

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 18:27
Harribo schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:04:
Zat laatst ff te kijken naar de opstelling van Frankrijk.
Abnormaal goed team zeg, allemaal internationale toppers.
1 punt is echt het maximaal haalbare gezien de kwaliteit dan
3 punten zijn gewoon haalbaar, alhoewel niet waarschijnlijk.
Want als je naar de elftallen kijkt dan heeft Frankrijk veel betere spelers dan Wit-Rusland, maar toch werd het een gelijkspel.

• Bossie
Deadsy schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

3 punten zijn gewoon haalbaar, alhoewel niet waarschijnlijk.
Want als je naar de elftallen kijkt dan heeft Frankrijk veel betere spelers dan Wit-Rusland, maar toch werd het een gelijkspel.
Uiteraard is er altijd een kans, ik hoop dat Nederland realistisch gaat spelen en het klein en compact houd om vervolgens gevaarlijk in de omschakeling te worden.

We kunnen natuurlijk ook heel optimistisch naar voren gaan voetballen, maar dan ben ik bang dat Frankrijk juist de ruimte krijgt en vervolgens het zeer simpel gaat uitspelen. Tijdens het EK hebben ze laten zien een goede ploeg te hebben, maar ondanks hun spelersmateriaal was het toch voornamelijk individuele kwaliteiten waarmee wedstrijd gewonnen werden.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54
Heuy, Toornstra ineens opgeroepen? Ik zou weigeren als ik Jens was. Of er meteen bij, of niet. Nu kom je voor 1 trainingkje en je speelt toch niet. Zonde van de moeite

Enig voordeel is dat Narsingh weg is

[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 09-10-2016 20:30 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Laat Blind maar stoppen met Feyenoorders oproepen. Lijkt wel of hij opdracht heeft gekregen.

Nu weer Milik die zich mag voegen aan een lange rij voetballers die een jaar van de club weg is, na trainen bij een ander team. Hoe meer oranje spelers van andere teams, hoe beter. Laat al onze spelers maar heel. #feyenoordlivesmather

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:13
Ik vond het vrij opmerkelijk dat Toornstra erbij is gehaald, zo ver zijn we gedaald en beter is er blijkbaar niet.
Maar je kunt ook bovenstaande als redenering aanhouden... :)

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
PWM schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:30:
Laat Blind maar stoppen met Feyenoorders oproepen. Lijkt wel of hij opdracht heeft Nu weer Milik die zich mag voegen aan een lange rij voetballers die een jaar van de club weg is, na trainen bij een ander team. Hoe meer oranje spelers van andere teams, hoe beter. Laat al onze spelers maar heel. #feyenoordlivesmather
Dit. Ik hoop dat 'onze' jongens morgenavond lekker op de tribune of bank zitten. Moet er niet aan denken dat een gekke Fransoos ze weken uit de roulatie schopt. ;)

• Luxicon
Als iedereen er zo over denkt, mag je niet klagen als het niveau van de landenteams erop achteruit gaat. :P

Depay was misschien ook een optie geweest. Al is hij niet een rechtsbuiten, maar dat is Toornstra ook zeker niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Luxicon op 09-10-2016 22:20 ]

...

• JST94
Tja, ik verkies succes bij mijn eigen club gewoon (ver) boven succes van het land. Vind al die (oefen)interlands door de competitie heen ook maar onzin. Waarom gewoon niet aan het einde van het seizoen in een keer de kwalificatiewedstrijden?

• Luxicon
Zulke wedstrijden zijn denk ik ook belang voor Feyenoord, als hun spelers internationaal podium krijgen. Dat doet ook wat met de waarde van een speler. (los van de status die landenteams hebben voor mensen die niets met Feyenoord hebben, maar wel met hun eigen landenteam). Dat staat toch hoog aangeschreven in de gedachten van voetballiefhebbers. De EK / WK's.

Het doet natuurlijk wel beroep op spelers en dat kan verkeerd uitpakken, en zijn ze sowieso (denk ik) iets minder fit voor de volgende wedstrijd (hoeft denk ik niet altijd zo te zijn).

Ik snap wel dat je als Feyenoorder wil dat alles zo goed mogelijk verloopt en het kampioenschap binnen gesleept wordt.

...

• dutchgio
Een gevalletje Milik, die het zo goed doet in Italië, maar nu door een blessure tijdens de interlands er wellicht zelfs 6 maanden uit ligt wil je voorkomen ja...

Maar nu al de selectie van spelers bij de interlands willen voorkomen met als reden hoop op de titel lijkt me wel wat vroeg.

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:46:
Ik vond het vrij opmerkelijk dat Toornstra erbij is gehaald, zo ver zijn we gedaald en beter is er blijkbaar niet.
Maar je kunt ook bovenstaande als redenering aanhouden... :)
Och, Toornstra doet bepaald niet onder voor een Siem de Jong of een Davy Pröpper in mijn ogen. Voordeel van Toornstra is dat hij net zo gemakkelijk op de 10 speelt als op links- of rechtshalf dan wel links- of rechtsbuiten. Ken niet veel spelers die zo multifunctioneel zijn als Toornstra. Gozer speelt niet alleen met zijn hart maar niet minder met zijn hoofd. Wat je denk ik toch ook wel een beetje mag verwachten van een afgestudeerd fiscaal econoom, toch? ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:54
Toornstra was voordat de malaise onder Rutten begon DE dragende kracht achter het europees voetbal dat seizoen en nam ook in de competitie het elftal veelvuldig bij de hand na het seizoen ervoor persoonlijk Utrecht in de ED te houden. Waar die enorm lange dip vandaan kwam mag Joost weten. Ben blij dat ie weer op de weg terug is, al is ie nog niet zo goed als dat ie in de eerste 6 maanden bij Feyenoord was.

• PWM
  • Niet online

PWM

JST94 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:20:
Waarom gewoon niet aan het einde van het seizoen in een keer de kwalificatiewedstrijden?
Dit.

Gewoon de heen en terugwedstrijden verdelen over 2 seizoenen eindes. Dan speel je een wedstrijd of 8 in 3 weken en een jaar later worden alle returns gespeeld.

De voordelen zijn legio:
  • Hogere kwaliteit wedstrijden, spelers zijn immers langer bij elkaar
  • Geen lange onderbrekingen van de competitie (2 weken voor 2 wedstrijden)
  • Meer aandacht voor de wedstrijden: Het is een soort toernooi op zich waar je je naartoe werkt
Lijkt me echt een top oplossing.

• Mosin
  • Laatst online: 06-11 14:16
Er mag ook gezegd worden dat Ronaldo, Fernando Ricksen uitnodigd om naar Madrid te komen. Soms houd ik toch wel van die Ronaldo hoor, ondanks zijn vreselijke momentjes O-) Dikke duim voor 'm :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 10-10-2016 09:10 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 20:24
Mosin schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:10:
Er mag ook gezegd worden dat Ronaldo, Fernando Ricksen uitnodigd om naar Madrid te komen. Soms houd ik toch wel van die Ronaldo hoor, ondanks zijn vreselijke momentjes O-) Dikke duim voor 'm :)
Ik heb altijd het idee dat Ronaldo buiten de 90 minuten een veel leukere vent is dan Messi.

• JST94
dutchgio schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:54:
Maar nu al de selectie van spelers bij de interlands willen voorkomen met als reden hoop op de titel lijkt me wel wat vroeg.
Al zou Feyenoord niet om de titel spelen. Ik zou bijvoorbeeld Toornstra, Karsdorp of Kongolo echt geen weken willen missen omdat ze geblesseerd raken tijdens wedstrijden van Oranje.

Ik zie liever gewoon één periode waarin alle kwalificatiewedstrijden worden afgewerkt. Dan heb je wellicht ook meer het idee dat het om een toernooi gaat.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Prosac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Ik heb altijd het idee dat Ronaldo buiten de 90 minuten een veel leukere vent is dan Messi.
Dat heb ik nou totaal niet. Messi lijkt me een hele rustige bescheiden vent, niet zo'n patser die zich met de foutste van de foutste types als Badr Hari omringt. Als je daar goed mee door 1 deur kan ben je niet helemaal zuiver lijkt me...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Baseman77

Baseman77

We move

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 01:03:
Och, Toornstra doet bepaald niet onder voor een Siem de Jong of een Davy Pröpper in mijn ogen.
Sorry, maar Toornstra doet niets onder voor Pröpper??? _O-
Toornstra is een prima subtopper en een hele harde werker, daarom past hij ook goed bij Feyenoord. Maar dat hij nu bij Oranje is gehaald zegt veel over het gebrek aan fatsoenlijke Nederlandse buitenspelers...hij komt namelijk niet voor het middenveld, maar voor de positie van rechtsbuiten.

PS: Het kan aan mij liggen, maar een echte klassieke rechtsbuiten vervangen door een middenvelder die bij zijn club als rechtsbuiten werd opgesteld om vervolgens als middenvelder te gaan spelen (en nu alweer een tijdje op het middenveld wordt opgesteld)? Logisch :?

• dutchgio
Toornstra speelt de laatste tijd hangend op linksbuiten geloof ik.
Verder een heel ander type speler en inderdaad geen vervanger van Narsingh, al kun je die selectie in Oranje ook in twijfel trekken...

• JST94
Narsingh wordt opgeroepen omdat er geen andere fatsoenlijke buitenspelers rondlopen in Nederland. Dan kom je vanzelf bij dat soort kaliber spelers uit..

• Mosin
Prosac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Inderdaad, maar Ronaldo is ook meer een persoon voor mij denk ik. Ik heb gewoon niets met Messi. Messi heeft zijn eigen type arrogantie vind ik, maar hij zal ook best een aardige kerel zijn.
Er gaat gewoon veel foute kritiek naar Ronaldo die andersom ook wel eens mag, maar dat is toch vaak taboe hoor :')

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Ben benieuwd naar vanavond, mooi affiche

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ph4ge
JST94 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:57:
Narsingh wordt opgeroepen omdat er geen andere fatsoenlijke buitenspelers rondlopen in Nederland. Dan kom je vanzelf bij dat soort kaliber spelers uit..
Het dringt zachtjes aan tot Blind door dat je een tactiek moet hebben op basis van het materiaal, en niet andersom. Je hebt geen buitenspelers, maar wel andere kwaliteiten zoals opkomende backs. Blind heeft lang vastgehouden aan die filosofie, dat heeft ons het EK gekost, maar nu draait hij langzaam bij. Sneijder op het middenveld kan echt niet meer en om Karsdorp kon hij echt niet heen. Het resultaat is dat er prompt een team staat wat redelijk logisch speelt en aardig presteert.

Sneijder op linksbuiten en lopers op het middenveld en de backs, dat zou ook zo (moeten) zijn als iedereen fit is. Met de Narsinghs, Depays en Berghuizen van deze wereld win je de oorlog niet. Dan kan je beter verkapt 442 spelen met een extra middenvelder aan de zijkant die een goede wisselwerking heeft met de zwervende Promes en opkomende backs, ook al is dat vloeken in de kerk. En welke speler speelt er nou al het hele seizoen uitstekend op die positie hangend aan de buitenkant? Toornstra.

Toornstra heeft nog niet half het talent van Depay, maar dat had Kuyt ook niet. Toch zijn zulke spelers in je team enorm belangrijk. Juist ook tegen Frankrijk waar je meer op de counter zal gaan spelen kan je loopvermogen en verdedigende kwaliteiten gebruiken. Ik zou eerder Toornstra er in zetten dan Klaassen hangend op links (zoals tegen W-Rusland), omdat Toornstra op die positie speelt bij zn club en ze elkaar niet zoveel ontlopen op het moment (Klaassen natuurlijk meer talent en beter op '10').

• Prosac
HeatWave schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:23:
[...]

Dat heb ik nou totaal niet. Messi lijkt me een hele rustige bescheiden vent, niet zo'n patser die zich met de foutste van de foutste types als Badr Hari omringt. Als je daar goed mee door 1 deur kan ben je niet helemaal zuiver lijkt me...
Messi doet mee aan toernooien die door criminelen zijn georganiseerd (nee, niet de voetbalbonden :P) Er was een toernooi in Colombia die volgens hem voor het goede doel was, maar er is geen cent naar het goede doel gegaan, waarschijnlijk was het witwassen. Zijn goede doelen stichting is in verband gebracht met Mexicaanse drugskartel en de DEA heeft het in onderzoek. Hij werd genoemd in de panama-papers, heeft een gevangenisstraf van 21 maanden wegens belastingontduiking (maar hoeft die niet uit te zitten omdat de straf korter dan 2 jaar is).

Natuurlijk is dat gedoe met Badr Hari ook niet fris, maar desondanks ben ik zelf van mening dat ik liever een vrije dag met Ronaldo besteed dan Messi. :P

Overigens vind ik Ronaldo in het veld ook maar een verwend kutkereltje, maar een Messi zie je juist heel geniepig om kaarten vragen of zeuren als het ff niet lekker gaat.

• JST94
Prosac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:38:
maar een Messi zie je juist heel geniepig om kaarten vragen of zeuren als het ff niet lekker gaat.
Tja, zo zijn er honderden anderen spelers. Kijk maar eens van het weekend in de Eredivisie. Waarom is het dan ineens een issuee wanneer Messi dit ook doet? :9

• Harribo
Toornstra, prima speler maar ook voor dit niveau?
Tis bij gebrek aan beter.
Toch ben ik wel benieuwd hoe hij het doet nu als hij mee doet. Hij is wel een slimme speler vind ik, dat heeft niet iedereen

Narsingh is alleen handig op de counter.

Mooi affiche maar hoop 1 ding, dat Nederland niet weer zo afgaat als in die oefenpot destijds tegen de Fransen

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 10-10-2016 11:02 ]

• Prosac
JST94 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:49:
[...]

Tja, zo zijn er honderden anderen spelers. Kijk maar eens van het weekend in de Eredivisie. Waarom is het dan ineens een issuee wanneer Messi dit ook doet? :9
Klopt, maar omdat Messi altijd neergezet wordt als dat fantastische sportieve heilige boontje. Het is gewoon een fantastische voetballer, maar ook eentje met nukken in het veld.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-11 15:59

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Lees ik hier nu echt dat Feyenoordsupporters, de spelers van hun club liever niet naar het NL elftal willenzien gaan omdat ze dan wellicht geblesseerd kunnen raken? Wat een complete onzin. Zo lust ik er nog wel een paar. De grootheidswaanzin stijgt meteen weer naar het hoofd als je het mij vraagt. We zitten nog niet eens halverwege oktober.

Daarnaast is PSV ook 2 jaar kampioen geworden met een relatief grote afvaardiging in het NL Elftal. En daarvoor uiteraard ook Ajax.

Over de selectie verder: Ik snap het oproepen van Narsingh overigens wel. Vooral tegen Frankrijk moet je het hebben van de counter. Laat Narsingh dan maar met Promes wat loopgraven rennen langs beide zijlijnen. Dat opzich het niveau niet echt genoeg is voor het NL elftal ben ik wel eens, maar bij blessure van Robben zijn er eigenlijk geen alternatieven voetballers met dergelijke kenmerken.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-11 20:22
Vind het ook erg vreemd dat Feyenoordsupporters liever geen spelers van hun club in het NL elftal zien...voordelen zijn legio volgens mij:

1. Je spelers doen kostbare ervaring op. Hoe vaak speel je als Feyenoord tegen spelers van het kaliber die in het Frans elftal rondlopen?
2. Als je spelers het goed doen, stijgt hun waarde. Een goede wedstrijd in het NL elftal is voor buitenlandse clubs veel meer waard dan een goede wedstrijd in de Eredivisie.
3. Het aanzien van je club neemt toe als er veel internationals rondlopen.

Risico op blessures heb je natuurlijk altijd, maar als je ook maar enige ambitie hebt als club, moet je alleen maar heel erg blij zijn als je spelers worden opgeroepen voor nationale elftallen.

• HeatWave

HeatWave

Prosac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Klopt, maar omdat Messi altijd neergezet wordt als dat fantastische sportieve heilige boontje. Het is gewoon een fantastische voetballer, maar ook eentje met nukken in het veld.
Vergelijk het met van Basten, die was zo goed dat er eigenlijk maar 1 manier was om hem af te stoppen, zijn enkels breken. Dat is met Messi net zo, die krijgt zoveel schoppen etc te verwerken, dat ben je echt wel een keer zat.

Natuurlijk heeft ie nukken, maar als er iemand "jankt" en zeurt van de 2 is het Ronaldo wel, met zijn verongelijkte blik 24/7.

• Prosac
HeatWave schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:29:
[...]

Vergelijk het met van Basten, die was zo goed dat er eigenlijk maar 1 manier was om hem af te stoppen, zijn enkels breken. Dat is met Messi net zo, die krijgt zoveel schoppen etc te verwerken, dat ben je echt wel een keer zat.

Natuurlijk heeft ie nukken, maar als er iemand "jankt" en zeurt van de 2 is het Ronaldo wel, met zijn verongelijkte blik 24/7.
Ik zeg verder ook niks over wie de mindere is IN het veld qua gedrag he. ;)

• Mosin
Dit is echt mooi en vooral die celebration van Robben :D :D
YouTube: Nederland - Frankrijk 4-1 (13/06/2008)

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Dit geldt dus ook voor Ronaldo
Messi heeft jarenlang alles 'gewoon' geincasseerd. Echter, sinds een jaar of 2-3 is dat redelijk omgeslagen (samen met die sleeve trouwens). Het is nog net geen Busquets, maar tegenwoordig is het ook constant bij de scheidsrechter zeuren en vragen om kaarten. Vind hem een stuk arroganter geworden.

• HeatWave

HeatWave

Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

[...]

Messi heeft jarenlang alles 'gewoon' geincasseerd. Echter, sinds een jaar of 2-3 is dat redelijk omgeslagen (samen met die sleeve trouwens). Het is nog net geen Busquets, maar tegenwoordig is het ook constant bij de scheidsrechter zeuren en vragen om kaarten. Vind hem een stuk arroganter geworden.
True maar Ronaldo is veel meer een krachtmens dan Messi.

Ja, maar Messi begint ook een dagje ouder te worden en is tegenwoordig ook vaker geblesseerd, dat doet ook iets met een mens. Waar hij voorheen echt alles leek te kunnen incasseren moet hij nu echt oppassen voor tackles.

• Bossie
Noiz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

[...]

Valt dat niet samen met de aankoop van Neymar door Barcelona of zie ik dingen die er niet zijn?

• chim0
Basisschool is zeker uit? De 10-jarigen zijn er weer met hun "Messi vs. Ronaldo" discussies.

Anyway, wil eigenlijk Zweden - Bulgarije kijken maar valt weer samen met Nederland - Frankrijk, wat op papier een betere wedstrijd is natuurlijk, maar misschien kunnen we stunten tegen die blonde mooi boys. Zonder Zlatan makenw we een kans maar dan moeten we wel "balkan irritant" spelen! :+

• Mosin
chim0 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:44:
Basisschool is zeker uit? De 10-jarigen zijn er weer met hun "Messi vs. Ronaldo" discussies.

Anyway, wil eigenlijk Zweden - Bulgarije kijken maar valt weer samen met Nederland - Frankrijk, wat op papier een betere wedstrijd is natuurlijk, maar misschien kunnen we stunten tegen die blonde mooi boys. Zonder Zlatan makenw we een kans maar dan moeten we wel "balkan irritant" spelen! :+
Er mag toch over gepraat worden, als het netjes blijft? Totaal verschillende voetballers, maar ik denk dat je gewoon van een van hun moeten houden als liefhebber. Ik waardeer Ronaldo gewoon heel erg op wat dingen na. Messi vind ik als voetballer ook geweldig, alleen Ronaldo trekt mij meer aan.

• chim0
Mosin schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:55:
[...]

Er mag toch over gepraat worden, als het netjes blijft? Totaal verschillende voetballers, maar ik denk dat je gewoon van een van hun moeten houden als liefhebber. Ik waardeer Ronaldo gewoon heel erg op wat dingen na. Messi vind ik als voetballer ook geweldig, alleen Ronaldo trekt mij meer aan.
Gewoon dat hele "Messi vs. Ronaldo" verhaal überhaupt. Er is helemaal geen "Messi vs. Ronaldo". Wie dat ooit heeft verzonnen, moet met een botte vijl bij de Achillespees worden afgezaagd. Is niet persoonlijk bedoeld, alleen zou ik je adviseren daarin niet mee te gaan want dat doen alleen kleine kinderen bij de voetbal. Slaat echt totaal nergens op.

• Luxicon
Het is dat ze thuis spelen, maar hoe hard worden ze in de pak gehakt? 1-3 1-4?

Opstelling
Oranje: Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Pröpper, Promes, Janssen en Klaassen.

Frankrijk: Lloris; Sidibé, Koscielny, Varana, Kurzawa; Pogba, Matuidi; Sissoko, Griezmann, Payet; en Gameiro.

[ Voor 63% gewijzigd door Luxicon op 10-10-2016 20:05 ]

...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik vind het stiekem toch wel leuk dat het Franse nationale elftal, Volkswagen als sponsor heeft. :+

Verder schrijf ik het nog niet bij voorbaat af. Oranje is al beter dan de laatste keer. Niet dat dit veel zegt maar toch, toen was het 2-3.

[ Voor 42% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2016 20:30 ]

• dutchgio
We gaan het zien.
Gaan wel zien of het nou een verkapte 4-4-2 is of staat Klaassen echt hangend op links, wat hij nog nooit heeft gestaan.

Hetzelfde willen spelen als tegen Wit-Rusland is sowieso te aanvallend.

• Spoetnik385
  • Laatst online: 05-11 18:13
Zit ff Gibraltar-België te kijken.
Ongelovelijk. Gibraltar trapt af, maar staat binnen 8 s. achter....

www.steamloco.info

• Fiber

Fiber

Als underdog tegen een op papier veel sterkere (in ieder geval duurdere) tegenstander spelen is altijd lekker...

Alleen Pogba al is bijna duurder dan heel het Nederlands Elftal bij elkaar...

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:22
Mja, ongelooflijk? Gibraltar heeft minder inwoners dan Meppel. Het is leuk dat ze mee mogen doen maar dan heb je het wel gehad.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Commentator ziet het allemaal al weer helemaal zitten, een nieuw elan, spelers met blosjes op de wangen en een BC die steviger op z'n stoel zit.
Wat een overwinning tegen Wit-Rusland wel niet kan doen met een mens. :P

Only fools are enslaved by time and space.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:42
Is er eigenlijk ergens een soort raw feed? Ik ben de commentator na de eerste hoekschop alweer helemaal zat.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 06-11 15:17
Dit gaan we niet lang volhouden als het zo doorgaat...

• Luxicon
De Fransen vinden het wel best als Nederland gaat combineren. Met Robben kon je snel uitbreken, wat veel opgeleverd heeft. Dat doen de mindere teams in het buitenland toch ook wel vaak, snel counteren. Dus niet opbouwen alsof je het spel maakt die wedstrijd.

...

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-10 13:13
Nooo Promes ;( Hij was net zo goed vorige wedstrijd

Oh hij lijkt toch door te kunnen toch niet

Memphis |:(

[ Voor 50% gewijzigd door Goron op 10-10-2016 21:03 ]

• dutchgio
Nou lekker dan, en dan Memphis inbrengen, speelt ie ook nog eens...

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:22
Zo te zien verdraaide Promes vervelend z'n knie. Ben heel benieuwd hoe Depay uit de verf komt. Hij zal het toch niet helemaal verleerd zijn.

Mis wel Robben in dit soort wedstrijden, hij brengt toch altijd dat stukje extra wat je van een topper mag verwachten.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En Promes is meer en meer de nieuwe Robben...

• Harribo
Wat is dat toch met corners? Is het nu zo moeilijk om de bal verder dan de eerste paal te schoppen?
Armoedig

Promes eruit, die zag ik trouwens 5 fouten al maken in 5 minuten
Maar ja Depay....
Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder