Wat was dat amateuristisch zeg... tjongejonge..
Ik dacht dat Vermeer bij Feyenoord speelde momenteel...
Lig je er straks gewoon weer uit door zo'n domme verdedigende fout. Ieder jaar hetzelfde liedje, afgewisseld met arbitraire blunders.
En het begon best wel aardig maar dat was niet de beste oplossing van Cillessen
What the actual f*ck doet Cillessen daar ??
[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 26-07-2016 21:15 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goh... hebben we dit de afgelopen jaren ook al niet gezien?
Daarom...kansen, die moeten er gewoon in.
Zeker met een verdediging als Ajax heeft, die krijgen altijd een goal tegen.
Nu zal Paok nog meer leunen
Ok Cilessen maakt een fout, maar de situatie was ook al heel gevaarlijk. Middenin stond hun spits al vrij, die liep de Ajax verdedigers eruit
Ok Cilessen maakt een fout, maar de situatie was ook al heel gevaarlijk. Middenin stond hun spits al vrij, die liep de Ajax verdedigers eruit
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 26-07-2016 21:17 ]
Dit is wel weer typisch Ajax en Europees voetbal. Goed spelen, onterecht goal afgekeurd(hoe kan dat toch altijd?) en dan zelf weer stom een goal weggeven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja een Vermeertje, was net over de trauma's heen. Gebeurd dit weerv8power67 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:15:
What the actual f*ck doet Cillessen daar ??
Daarom gebeuren dit soort dingen niet meer bij onsTerranova schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:14:
Ik dacht dat Vermeer bij Feyenoord speelde momenteel...
Het vreemde is dat dit veruit de beste verdediging van de eredivisie was vorig jaar. Europees altijd zo makkelijk te kloppen, ik snap dat niet.Harribo schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:16:
Goh... hebben we dit de afgelopen jaren ook al niet gezien?
Die gast maakt 'm wel super af zeg. Vanuit die hoek: chapeau.
PWM schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Daarom gebeuren dit soort dingen niet meer bij ons

[ Voor 58% gewijzigd door Fleximex op 26-07-2016 21:17 ]
Heeft ie het afgeleerd dan? Bij Ajax kwam Vermeer namelijk nogal regelmatig erg slecht uit z'n goalPWM schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Ja das wel bijna een Ibra knap hoorFleximex schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:17:
Die gast maakt 'm wel super af zeg. Vanuit die hoek: chapeau.
[...]
Maar ja Ajax maakt zelf moeilijk kansen af
Dit heeft niet zo veel te maken met de verdediging, het was gewoon een persoonlijke blunder.Aghanim schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Het vreemde is dat dit veruit de beste verdediging van de eredivisie was vorig jaar. Europees altijd zo makkelijk te kloppen, ik snap dat niet.
Ik heb even een vraag omtrent de buitenspel regel. Ik hoop dat bijgevoegd plaatje wat extra duidelijkheid geeft.

De speler omcirkelt in het rood staat op het plaatje geen buitenspel omdat hij niet deelneemt aan het spel. Waarom kan de speler omcirkelt in het blauw, die ook duidelijk niet deelneemt aan het spel, wel het buitenspel opheffen? Is dat niet krom?

De speler omcirkelt in het rood staat op het plaatje geen buitenspel omdat hij niet deelneemt aan het spel. Waarom kan de speler omcirkelt in het blauw, die ook duidelijk niet deelneemt aan het spel, wel het buitenspel opheffen? Is dat niet krom?
Je ziet ook meteen dat er na de goal nog minder ruimte is. Het is tegen dit soort ploegen echt onhandig om op achterstand te komen. Dit kan nog een lang avondje worden...
Met het bedrag van Ajax voor Milik krijgt, is CL toch maar een fooi 
Misschien Overmars maar eens naar Rotterdam Zuid halen
Misschien Overmars maar eens naar Rotterdam Zuid halen
"Ja maar scheids, ik was aan het neuspeuteren. Ik deed echt niet mee."JST94 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:20:
Ik heb even een vraag omtrent de buitenspel regel. Ik hoop dat bijgevoegd plaatje wat extra duidelijkheid geeft.
[afbeelding]
Krijg je van die discussies. Bij eigen spelers is het nog enigszins duidelijk waar die scheidingslijn ligt.
Ajax laat toch wel wat kansen liggen nu

Tuurlijk. Die keeper gaat nu ook onmogelijke ballen tegenhouden.
In deze situatie is het wel erg duidelijk. Daarom vraag ik mijzelf het af.Fleximex schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:23:
[...]
"Ja maar scheids, ik was aan het neuspeuteren. Ik deed echt niet mee."
Krijg je van die discussies. Bij eigen spelers is het nog enigszins duidelijk waar die scheidingslijn ligt.
Ajax laat toch wel wat kansen liggen nu
Redelijk recht op de keeper geschoten helaas.hupske schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:24:
Tuurlijk. Die keeper gaat nu ook onmogelijke ballen tegenhouden.
XXXVI
En weer. Pfff. Kom op. Het had al 3-1 moeten staan.ephymerous schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Redelijk recht op de keeper geschoten helaas.
Klopt, de herhaling liet even op zich wachten. Verder is mijn stream ook niet van de beste kwaliteit, dus het is lastig om te zien hoever de pixels van de bal van de paal af zijn.ephymerous schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Redelijk recht op de keeper geschoten helaas.
Verder vind ik Ajax niet slecht voetballen. Heb het idee dat het tempo stuk hoger ligt dan bij de Boer.
Ze staan wel achter, maar ik kijk hier toch liever naar hoor! 4-5 kansen in 1 helft, dat was vorig jaar in een hele wedstrijd nog niet. Nu alleen nog scoren
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is op zich wel Bosz. Vitesse was vaak ook beter, maar won nauwelijks de helftmartinusz schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:27:
Ze staan wel achter, maar ik kijk hier toch liever naar hoor! 4-5 kansen in 1 helft, dat was vorig jaar in een hele wedstrijd nog niet. Nu alleen nog scoren
Jij bent wel héél scherp deze avond, of nietPWM schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:28:
[...]
Dat is op zich wel Bosz. Vitesse was vaak ook beter, maar won nauwelijks de helft
Maar niet zo slecht dat we je kunnen vertellen dat het al lang 3-1 staat?hupske schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:27:
[...]
Klopt, de herhaling liet even op zich wachten. Verder is mijn stream ook niet van de beste kwaliteit, dus het is lastig om te zien hoever de pixels van de bal van de paal af zijn.
Verder vind ik Ajax niet slecht voetballen. Heb het idee dat het tempo stuk hoger ligt dan bij de Boer.
Dat is behoorlijk overdreven, zie alleen maar schoten van veraf, waar de keeper net zijn vinger uit hoeft te steken.Fleximex schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:26:
[...]
En weer. Pfff. Kom op. Het had al 3-1 moeten staan.
De commentator doet het heel anders overkomen

Ik ben nog niet afgestompt door het spel van Feyenoord. Dat is pas over een week of 4-5. Dan ben ik weer stillerFleximex schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:29:
[...]
Jij bent wel héél scherp deze avond, of niet
Ik kan niet zien in welke minuut we zijn, en de stand moet ik zelf goed bij mee tellenDeadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:30:
[...]
Maar niet zo slecht dat we je kunnen vertellen dat het al lang 3-1 staat?
Maar het had wel 3-1 kunnen staan. Hopelijk lukt dat in de 2e helft.
Ja, als je het zo bekijkt. Maar dan kan je nooit zeggen: "het had..."tiswat schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:30:
[...]
Dat is behoorlijk overdreven, zie alleen maar schoten van veraf, waar de keeper net zijn vinger uit hoeft te steken.
De commentator doet het heel anders overkomen
Als er niet recht op de keeper geschoten wordt, maar gewoon in de hoek (en dat hoefde niet eens vlak langs de paal te zijn) dan hadden ze echt al wel gescoord. Verder bal op de onderkant van de lat en onterecht afgekeurd doelpunt.
Ik denk dat ik die aanname wel mag maken.
Ok dat tegendoelpunt was...niet goed... ( zachtjes uitgedrukt )
maar behalve dat zeg het spel er goed uit, veel beter dan een heel jaar Frank de Boer, echt zonde.
Het gaat tegenwoordig niet meer om mooi spel maar om resultaat, kijk maar naar Portugal.Tweaking Art schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:
Ok dat tegendoelpunt was...not goed... ( zachtjes uitgedrukt )maar behalve dat zeg het spel er goed uit, veel beter dan een heel jaar Frank de Boer, echt zonde.
PAOK heeft haar uitgoal te pakken en gaat de bus parkeren. Ik wens de Amsterdammers veel succes....
Hoezo Portugal?Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Het gaat tegenwoordig niet meer om mooi spel maar om resultaat, kijk maar naar Portugal.
PAOK heeft haar uitgoal te pakken en gaat de bus parkeren. Ik wens de Amsterdammers veel succes....
Het zal me echt een worst wezen, je denkt toch niet dat als Cillessen niet die fout had gemaakt dat die grieken voor zouden staan...kom nou.Vlassie1980 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Het gaat tegenwoordig niet meer om mooi spel maar om resultaat, kijk maar naar Portugal.
Niet zo gek nee, hij is zwaar geblesseerd.PWM schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:17:
[...]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch sta je wederom achter tegen een matige ploeg, net als vorig jaarTweaking Art schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Het zal me echt een worst wezen, je denkt toch niet dat als Cillessen niet die fout had gemaakt dat die grieken voor zouden staan...kom nou.
Goh, en mensen vinden Cillessen de beste NL keeper
Maar toegegeven, Ajax speelt leuker dan eerdere seizoenen, maar het voorspelde komt uit, de matige verdediging gaat nog veel meer punten kosten helaas.
Vind die Dolberg en Riedewald het erg leuk doen tot nu toe, maar goals maken lijkt nog steeds te moeilijk.
Benieuwd hoe dat gaat worden zonder Milik.

Maar toegegeven, Ajax speelt leuker dan eerdere seizoenen, maar het voorspelde komt uit, de matige verdediging gaat nog veel meer punten kosten helaas.
Vind die Dolberg en Riedewald het erg leuk doen tot nu toe, maar goals maken lijkt nog steeds te moeilijk.
Benieuwd hoe dat gaat worden zonder Milik.
Ja leuk he? sorry hoor wat Cillessen deed, daar is de niets tegen bestand.D-e-n schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:41:
[...]
Toch sta je wederom achter tegen een matige ploeg, net als vorig jaar
Dit. Het blijft puur op persoonlijke fouten mis gaan, al is het pas rust dus het kan nog alle kanten op. Sowieso al heel fijn dat het überhaupt weer kijkbaar lijkt te zijn.Tweaking Art schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:38:
Het zal me echt een worst wezen, je denkt toch niet dat als Cillessen niet die fout had gemaakt dat die grieken voor zouden staan...kom nou.
Laat die zure haters van andere clubs maar mekkeren, die staan hier überhaupt niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze hadden ook gewoon kunnen scoren natuurlijk. Dit moet Ajax toch gewoon kunnen winnen.Tweaking Art schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:44:
[...]
Ja leuk he? sorry hoor wat Cillessen deed, daar is de niets tegen bestand.
Alles. Move on...Mosin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:47:
Ik hoorde dat Cillessen heel dom de fout in ging, wat klopt hier van?
Neuer had hem kunnen hebben, Cillessen duidelijk niet.Mosin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:48:
[...]
Ja, ik heb het niet gezien. Standaard Cillessen dus..
Ik wou het net al zeggen, die heeft nog ver te gaan als 'ie Neuer wil evenaren.. Arrogant ventjeTweaking Art schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:49:
[...]
Neuer had hem kunnen hebben, Cillessen duidelijk niet.
JAAAAAA Younes
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 26-07-2016 21:53 ]
Nope, die zitten al in het hoofdtoernooi. Overigens met een keeper die het vorig jaar uitstekend heeft gedaan Europees gezien.....Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:45:
[...]
Laat die zure haters van andere clubs maar mekkeren, die staan hier überhaupt niet.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Younes erin op links aub, op links loopt het niet lekker.
Zelf een verdediging van pak weg Real Madrid of Bayern München kunnen zon blunder niet reparerenLeon Zwiers schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:44:

XXXVI
zozo een scheidsrechterlijke beslissing die geen vrije trap voor PAOK is.
Sjonge jonge, trap niet meer in dat soort dingen. Bij Ajax lijkt het wel of mensen gaan zoeken naar fouten. Weet je nog die tegen goal van Atletico tegen Bayern, dat was pas verdedigen voor sukkels om het recht door zee te zeggen.ephymerous schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:55:
[...]
Zelf een verdediging van pak weg Real Madrid of Bayern München kunnen zon blunder niet repareren
Die coach zit er net en het is direct zeiken ten top
Van de EL inderdaad. PSV'ers hoeven zich hier niet te bewijzen door Ajax af te zeiken.P. Mekes schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:54:
Nope, die zitten al in het hoofdtoernooi. Overigens met een keeper die het vorig jaar uitstekend heeft gedaan Europees gezien.....
En heujjj!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BAMBAM LEKKER BINK
[ Voor 50% gewijzigd door Mosin op 26-07-2016 21:59 ]
Hehe! Drama die Grieken. Terecht! Lekker voor Dolberg.
Dolberg!! Speelt ook goed, dus verdiend zijn doelpunt!
Mooie goal ook. Nu afmaken die grieken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als ik die supporters van PAOK zo zie heb ik het gevoel dat ik toch eens naar Griekenland moet gaan, tenminste als dit een afspiegeling is van de gemiddelde Griekse man.
Het valt de commentator ook al op. Ajax krijgt werkelijk weinig mee...
Met welk doel?Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:01:
Als ik die supporters van PAOK zo zie heb ik het gevoel dat ik toch eens naar Griekenland moet gaan, tenminste als dit een afspiegeling is van de gemiddelde Griekse man.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hmmm mijn hekel aan Spanjaarden was al groot na mijn vakantie, die scheids helpt de reputatie niet verbeteren.
Voor de dames. Als dat een afspiegeling is van de gemiddelde Griek dan ben ik gewoon een lekker ding.
Het aantal gasten daar met een dikke bier pens is toch wel behoorlijk.
Daar was ik al bang voor. Je weet dat dit ook een afspiegeling van de dames is?Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:04:
Voor de dames. Als dat een afspiegeling is van de gemiddelde Griek dan ben ik gewoon een lekker ding.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mwah, je refereerde toch echt naar meer dan één club ;-)Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:58:
[...]
Van de EL inderdaad. PSV'ers hoeven zich hier niet te bewijzen door Ajax af te zeiken.
En heujjj!
Nou, laat dit het spreekwoordelijke schaap dan maar zijn! Hoe meer NL clubs in de CL hoe beter, ook al is dat financieel gezien slechter voor de club die mijn sympathie heeft.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
LOL. Je kan ook naar Rusland gaan met een redelijk gevulde portemonnee. Dan neem je in elk geval nog een bloedmooie Russin mee naar huis.Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:04:
[...]
Younes erin voor Cassierra...
Maakte die laatste een goede indruk?
Klopt, maar dat is wat anders dan alle andere clubs.P. Mekes schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:05:
Mwah, je refereerde toch echt naar meer dan één club ;-)
Dat zijn er dan eens, ook toen het andersom was. Liever de punten, lukt dat niet dan zijn we bij met de munten.Nou, laat dit het spreekwoordelijke schaap dan maar zijn! Hoe meer NL clubs in de CL hoe beter, ook al is dat financieel gezien slechter voor de club die mijn sympathie heeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Amper gezien. Maar is ook een echte spits.Blauwschaap schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:07:
Younes erin voor Cassierra...
He?! Cillessen kan het toch wel!
Nou ik betwijfel dat er ook dames bij zitten, want ze zitten er grotendeels met een ontbloot bovenlijf, als er ook dames bij zaten dan zat de camera er wel vaker op, of juist helemaal nooit.Gonadan schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:05:
[...]
Daar was ik al bang voor. Je weet dat dit ook een afspiegeling van de dames is?
@XeNeRgY
Als ik dat had, zou ik dan nu hier zitten
Mensen kunnen praten wat ze willen, het is gewoon een goede keeper. Nee hij is niet perfect, maar als hij dat wel was dan zou hij niet bij Ajax spelen.Mosin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:09:
Cillessen stond goed daar. Foutje goed gemaakt. Hij mag Neuer nu evenaren
Ik zie genoeg "borsten" op die tribune bij PAOK.Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:09:
[...]
Nou ik betwijfel dat er ook dames bij zitten, want ze zitten er grotendeels met een ontbloot bovenlijf, als er ook dames bij zaten dan zat de camera er wel vaker op, of juist helemaal nooit.
Was voornamelijk een trolletje dat laatste, maar omdat hij dat zelf wil zeg ik het ook.Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:10:
[...]
Mensen kunnen praten wat ze willen, het is gewoon een goede keeper. Nee hij is niet perfect, maar als hij dat wel was dan zou hij niet bij Ajax spelen.
Hij is zeker goed, maar wel wat wisselvallig en of Ajax dat nodig heeft? Nee, dan moeten ze zelfs niet hebben. Voor nu is Cillessen prima hoor, maar ik ben geen fan van hem.
Geen idee of ze er bij zitten, maar overmatig behaard en een pens klopt wel aardig.Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:09:
Nou ik betwijfel dat er ook dames bij zitten, want ze zitten er grotendeels met een ontbloot bovenlijf, als er ook dames bij zaten dan zat de camera er wel vaker op, of juist helemaal nooit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In het doel is hij wel goed maar als hij eruit komt...Deadsy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:10:
[...]
Mensen kunnen praten wat ze willen, het is gewoon een goede keeper. Nee hij is niet perfect, maar als hij dat wel was dan zou hij niet bij Ajax spelen.
Dolberg is wel een koele kikker zeg...straalt veel rust uit.
Tis wel een leuke pot om te kijken, genoeg actie.
Hoevaak was het geen saai gebrei..
Nu er nog 1 inprikken
Hoevaak was het geen saai gebrei..
Nu er nog 1 inprikken
Die Dolberg speelt beter dan de beste wedstrijd van Milik
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lekker hoe Tete zo tekeer gaat. Als die man van hem nog 1 keer zo als een debiel langs gaat hoop ik dat hij een paar enkels mee pakt. Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik hou wel van dat keiharde spel
Ik ook, jammer genoeg de verkeerde.Aghanim schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:11:
[...]
Ik zie genoeg "borsten" op die tribune bij PAOK.
Als die Dolberg nog iets beter word dan zal dat een vrij leuke speler worden.
El Ghazi jonge! Bang om te koppen lijkt het wel.
Inderdaad, hij trok zijn kop terug. Die man in zijn rug was ook niet prettig, misschien durfde hij daardoor niet te blijven staan. Daardoor kon 'ie misschien wel een penalty afpingelen als die kerel in zijn rug gerend kwam.hupske schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:27:
El Ghazi jonge! Bang om te koppen lijkt het wel.
Ziggo heeft wel een objectieve commentator gevonden voor vanavond zeg
Niks mis met een beetje pro-Nederlandse club, maar dit slaat echt alles. Alsof die Dolberg de winnende in de CL-finale er in schoot
Ondertussen doet 'ie net of Ajax een wereldpartij aan het spelen is. Het is niet slecht, maar de tegenpartij kan er dan ook niet veel van. Wel weer een dejavu met Europese wedstrijden vorig jaar, tot nu toe geen beste uitslag thuis maar hopelijk gaan ze volgende week wel door
Ja en nee. Commentators zijn nooit echt slim met voetbal en Ajax speelt wel goed. PAOK is geen internationale top, maar Ajax kan goed tegen gas geven en is veel beter hoor. Ik zou zeggen, ben eens blij. Met de boer was het dikke stront, dit is veel beterRobbertC schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:30:
Ziggo heeft wel een objectieve commentator gevonden voor vanavond zegNiks mis met een beetje pro-Nederlandse club, maar dit slaat echt alles. Alsof die Dolberg de winnende in de CL-finale er in schoot
Ondertussen doet 'ie net of Ajax een wereldpartij aan het spelen is. Het is niet slecht, maar de tegenpartij kan er dan ook niet veel van. Wel weer een dejavu met Europese wedstrijden vorig jaar, tot nu toe geen beste uitslag thuis maar hopelijk gaan ze volgende week wel door
Als het aan de weinig goals ligt.. Ik krijg van dit een Bayern gevoel. 10x beter zijn maar moeite hebben met scoren, als Ajax dat aanpakt komen ze ver
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 26-07-2016 22:34 ]
Ze zijn ook hoofdsponsor hé.RobbertC schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:30:
Ziggo heeft wel een objectieve commentator gevonden voor vanavond zegNiks mis met een beetje pro-Nederlandse club, maar dit slaat echt alles. Alsof die Dolberg de winnende in de CL-finale er in schoot
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Walgelijk die Grieken, ik mag hopen dat het vliegtuig terug naar Griekenland ook gaat tijdrekken...
Vooruit dan maar, jullie blij met leuk spel en PSV supporters blij met gelijke spelletjes van AjaxMosin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:32:
[...]
Ja en nee. Commentators zijn nooit echt slim met voetbal en Ajax speelt wel goed. PAOK is geen internationale top, maar Ajax kan goed tegen gas geven en is veel beter hoor. Ik zou zeggen, ben eens blij. Met de boer was het dikke stront, dit is veel beter
Als het aan de weinig goals ligt.. Ik krijg van dit een Bayern gevoel. 10x beter zijn maar moeite hebben met scoren, als Ajax dat aanpakt komen ze verIk spreek dan wel over Guardiola, maar dat spel hoeft Ajax niet te gaan spelen.
Toch 75 minuten erg goed gespeeld, daarna ging het gas er af maar het tempo was erg hoog, 70 procent ballbezit, netjes hoor, defensie is toch wel de zwakke schakel.
Riedewald was goed op het middenveld, Dolberg goed gespeeld, alleen zonde dat de ploeg niet wint.
Riedewald was goed op het middenveld, Dolberg goed gespeeld, alleen zonde dat de ploeg niet wint.
Als jij blij wordt van het falen van een andere club. Hou jij je maar met PSV bezig, wie zegt dat zij potten gaan breken? Geen een club heeft zekerheid..RobbertC schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 22:37:
[...]
Vooruit dan maar, jullie blij met leuk spel en PSV supporters blij met gelijke spelletjes van Ajax![]()
(in de competitie dan aub, win maar wel in Europa
)
Ondanks de stand een erg leuk en frivool spelend Ajax gezien.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder