vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het blijft mensenwerk en alhoewel ik vermoed dat er (onderbewust) een voorkeur voor de grote club bij scheidsrechters is vind ik het nog steeds te ver gaan om gelijk naar corruptie en complotten te wijzen. Er werken honderden scheidsen, duizenden assistenten in het profvoetbal en er is nog nooit iets substantieels uitgelekt.St@m schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:25:
[...]
- Afgekeurd doelpunt om hangen (als dat het al is) op de schouders
- Geen pingel terwijl er overduidelijk flink wordt geduwd
- Hands tot twee maal toe over het hoofd zien..
Daarbij kijken we nu natuurlijk 1 wedstrijd, maar ik kan me nog wat wedstrijden van Ajax herinnerenOf een Frankrijk tegen Ierland.. of nou, je kan ze zelf allemaal wel invullen.
Niks complottheorieën, het ligt er duimendik boven op.
Maar goed, laten we rouwen.
alles kan off-topic
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
...
alles kan off-topic
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ach we zijn toch geen watjes, speler was niet buiten bewustzijn?Ankona schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:28:
Nu moet hij affluiten en keurt hij het doelpunt goed....
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nou.. heer en meester vind ik wat overdreven.. maar het is wel de scheidsrechter die de wedstrijd dermate beïnvloed dat het nu 0-1 is ipv 1-0/2-0 ofzo.Ankona schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:29:
Waarom speelt psv nog door? Ze zijn heer en meester over Atl, maar tegen deze scheids valt geen eer te halen.
Regels..kwiebus schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:30:
[...]
Ach we zijn toch geen watjes, speler was niet buiten bewustzijn?
Nou.. en een cadeautje
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 13-09-2016 21:31 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Edit: die man achter het doel blundert wel hard. Die staat er bovenop lol.
[ Voor 52% gewijzigd door Fleximex op 13-09-2016 21:31 ]
alles kan off-topic
Scheidsrechter is dus echt niet ok
[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 21:31 ]
Jankerds, gewoon Atletico genaaid.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 13-09-2016 21:31 ]
Onzin... verkeerde interpretatie van die regel. Als het in één aanval gebeurt wordt er niet voor afgefloten, pas na de aanval wordt dat gedaan. Anders liggen er straks bij elk gevaarlijk moment spelers die gaan liggen met de handen aan het hoofd.St@m schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:28:
Nou, het is gelukt. Hoofdwondje zien we even over het hoofd terwijl je gewoon moet affluiten.. maar ach.
Overigens een vreselijke schwalbe, gatver. Maar goed, hup Nederland zullen we maar zeggen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jammer dat ie er niet in gaat, zonde.. zo vlak voor rust
Goede redding trouwens, kan je niks van zeggen.
Zoveel kansen krijg je niet
Die MOEST erin
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Niet waar, volgens de huistroll vanavond is dat gewoon supportersgelulFleximex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:34:
Atkinson heeft deze wedstrijd echt heel veel verkeerd beoordeeld en we zijn nog maar een helft beter. Ik snap dat ook niet, want in Engeland wordt hij volgens mij helemaal niet zo hoog aangeschreven.
Wel kut voor de NL punten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Het is ook geen topwedstrijd natuurlijk, de kampioen van NL tegen niet Barca/Madrid.Fleximex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:34:
Atkinson heeft deze wedstrijd echt heel veel verkeerd beoordeeld en we zijn nog maar een helft beter. Ik snap dat ook niet, want in Engeland wordt hij volgens mij helemaal niet zo hoog aangeschreven.
We zijn gewoon niets meer in europa, of het nou Ajax of PSV is.....
...
Pröpper.St@m schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:34:
Ik weet het niet hoor.. is er dan niemand bij PSV die de bal gewoon met de binnenkant in de hoek kan leggen
Trouwens,een videoscheids was bij dat eerste doelpunt echt een aanwinst geweest. Als je het ziet gebeuren dat twee spelers zo hard botsen leg je het toch even stil. Maar goed, scheids zag het simpelweg niet en doelpunt viel paar seconden later, niet veel tijd om te fluiten.
Ja, want realisme is trollen in het voetbalSt@m schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:35:
[...]
Niet waar, volgens de huistroll vanavond is dat gewoon supportersgelul
Hoeveel kansen heeft psv nu gecreëerd?
Guardado....daar laat hij iedereen in de steek
Eerlijk is eerlijk, dat had ik makkelijker gekund als de PSV'ers zichzelf vorig jaar niet ineens als Europese maatstaf hadden gebombardeerd. Nu valt het een keer tegen, moet je niet over janken. Dat is andere clubs ook jaren overkomen en toen mocht je er hier ook niet over lullen.carpebios schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:36:
supportersgelul? Kunnen de Ajacieden even hun jaloezie aan de kant zetten en voor een Nederlandse ploeg zijn in deze competitie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens jouw redenering zou er juist een goede scheids moeten zijn omdat je tegen Athletico speeltHeatWave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:36:
[...]
Het is ook geen topwedstrijd natuurlijk, de kampioen van NL tegen niet Barca/Madrid.
We zijn gewoon niets meer in europa, of het nou Ajax of PSV is.....
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad, ik ben normaal voor Ajax maar ik sta nu net zo hard te schreeuwen als bij een wedstrijd van Ajax. Mensen realiseren zich blijkbaar niet dat dit soort wedstrijden niet alleen voor PSV belangrijk zijn maar ook voor het Nederlands voetbal an sich.carpebios schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:39:
[...]
Echt niemand meet zich zo, dat is de jaloezie en afgunst. Je zou gewoon voor Nederland moeten zijn voor de punten. Maar goed, ieder z'n ding.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu guardado die penalty heeft gemist, zijn de kansen aardig verkeken. Bedankt guardado
Alleen de Jong voorin is wat pover
Mag eigenlijk wel een spits bij maar wie
Prima, niemand zegt dat je PSV een leuke club moet vinden. Maar dat wil niet gelijk zeggen dat je ze gaat afkraken / tegen ze bent. Dan kan je nog steeds neutraal zijn. Tenzij je iets tegen ze hebt, maar dat moet je dan wel beargumenteren waarom.
Het afgekeurde doelpunt was geen naaistreek begrijp ik?
Wat betreft penalties heb je gelijk, dat is lachwekkend. Van dergelijke spelers verwacht je een hogere moyenne.
Overigens, sinds wanneer is het een schande om 0-1 achter te staan tegen een Spaanse topper, en CL finalist van afgelopen jaar?
[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 14-09-2016 10:42 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tja.. is dat de speler die het verschil gaat maken? Had liever gezien dat je had kunnen zeggen Ziyech komt eraancarpebios schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:07:
Ramselaar komt eraan!
Toch een foutje in het aankoop beleid
3 gelijkwaardige spitsen hou je natuurlijk nooit tevreden in een over het algemeen 4-3-3 systeem.Harribo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:11:
Weer een middenvelder....er moet een spits bij maar heeft Psv die wel nu locadia geblesseerd is?
Toch een foutje in het aankoop beleid
Siem de Jong kan nog als back-up spelen in de spits, en je hebt die jonge Zweed?
Overigens leuk voor Milik weer daar hij het even omdraait.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Netjes ja, 2 doelpunten van Milik.Gonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:14:
Bayern zet Rostov even op zijn plaats.
...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
...
Hoezo? Het is een geweldige speler.Luxicon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:18:
Grrr, wat is die Godin een smeerlap,altijd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar goed, goede leiding vandaag!
Kijk je ooit Spaans voetbal / Copa / WK? Hij staat er gewoon om bekend hoor, niks nieuws.
...
Nou ja, je wilt de pot ook niet op handsballen winnen toch? Schiet er gewoon even twee goede aanvallen in, dat gebeurt helaas ook niet.Fleximex schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:19:
Ach, als er een penalty was gegeven dan had PSV in feite een corner gehad gezien de statistieken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aangezien anders gekopt kon worden, en dat wordt ontnomen.Gonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
[...]
Nou ja, je wilt de pot ook niet op handsballen winnen toch? Schiet er gewoon even twee goede aanvallen in, dat gebeurt helaas ook niet.
...
Lastig voetballen als de tegenstander de handen gebruikt.Gonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
[...]
Nou ja, je wilt de pot ook niet op handsballen winnen toch? Schiet er gewoon even twee goede aanvallen in, dat gebeurt helaas ook niet.
Ja, daarom vraag ik het juist.Luxicon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
Kijk je ooit Spaans voetbal / Copa / WK? Hij staat er gewoon om bekend hoor, niks nieuws.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien nu: aanvallend 4-3-3 met Pereiro, Ramselaar en Bergwijn.Gonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
[...]
Kijk eens die 'documentaire' over Bjorn kuipers. Een scheids mag nooit compenserenTweaking Art schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
Ok dat was handsball maar de eerste strafschop was een schwalbe...dus... ( dat hij geen strafschop geeft, niet echt een verassing )
Maar goed, goede leiding vandaag!
negatief voor PSV
Ik wilde jou helemaal niet citeren maar st@m.aicaramba schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:21:
[...]
Lastig voetballen als de tegenstander de handen gebruikt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vond Rostov al zeer zwak tegen Ajax. Het is dat Ajax nog slechter was... Niet verrassend dus dat een goede ploeg gehakt van ze maakt.Gonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:14:
Bayern zet Rostov even op zijn plaats.
Wie zegt dat ik hem een niet een goede speler vind? Hij is gewoon weg een smeerlap met smerige 'truucjes'.
...
Wat wil je zeggenGonadan schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:22:
[...]
Ik wilde jou helemaal niet citeren maar st@m.
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder