[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.058 views

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36
JanW schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:43:
Gijp :') Karikatuur van zichzelf die met z'n zwakke instelling nooit iets bereikt heeft. Dat moet je wel serieus nemen. VI was een aardig programma, maar het constante gezaag en gedoe. Het niveau is ver te zoeken.

Daarnaast, waarom zouden Sneijder en Robben niks aannemen van Landzaat? Van Gaal is als speler ook geen hoogvlieger geweest, maar was als coach wel absolute top. Typisch Nederlands om hem al voordat hij iets heeft gedaan af te branden.

Gelukkig zijn Sneijder en Robben professional genoeg, in tegen stelling tot die lamzak van een vd Gijp.
Ik zeg ook niet dat Gijp de waarheid pacht heeft maar dit gaat gegarandeerd vermakelijke tv gaat opleveren.

En nog iets, wat heeft Landzaat nu gepresteerd na zijn voetbalcarrière? Is dit na Gullit de enige serieuze optie?

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ach vermoedelijk zal Gullit er alsnog wel instappen zoals Waterreus gister ook al zei.
Aan van Gaal zal wel een flink prijskaartje hangen en Blind gaat vast niet vrijwillig assistent worden dus die moet dan afgekocht/ontslagen worden.
Ik zou dat Blind niet kwalijk nemen want wie gaat je überhaupt nog serieus nemen als je nu weer assistent gaat worden?
Misschien heeft de Fifa ook een baantje voor Blind, laten we het afkopen van van Basten verder zitten. :P
Gijp :') Karikatuur van zichzelf die met z'n zwakke instelling nooit iets bereikt heeft. Dat moet je wel serieus nemen.
Dat steekt hij zelf ook nooit onder stoelen of banken dat hij veel te weinig uit z'n carrière heeft gehaald, dat zegt ook helemaal niks over iemands bekwaamheid.
Gijp is een clown maar zegt tussen de regels door ook genoeg rake dingen.
Hij is analist zoals hij voetballer was, vaak een clown en soms "briljant" en zo moet je ook naar hem kijken/luisteren.
Ik zie dat liever dan die zelfingenomen analisten die zichzelf veel te serieus nemen puur op basis van wat ze hebben bereikt b.v.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Han schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:30:
[...]

Zonder al te veel moeite is inderdaad geen correcte verwoording. Echter als de kansen van Vitesse worden genoemd als 'mogelijke doelpunten' waardoor zij voor hadden moeten komen en later op gelijke hoogte hadden moeten komen dan worden de opgelegde kansen van Ajax klaarblijkelijk vergeten. Vitesse kreeg twee á drie opgelegde kansen in de schoot geworpen, maar Ajax had daar in tegen het dubbele aantal kansen al verprutst. Misschien heeft de samenvatting een ander beeld gecreëerd, heel goed mogelijk, maar Ajax is buiten die paar kansen van Vitesse niet echt in de problemen geweest. Vitesse speelde te gehaast en wist zich geen raad met het balbezit voorin. De keeper van Vitesse begon overigens al na 20 minuten met tijdrekken, het was overduidelijk dat Vitesse voor een punt kwam.

Vanaf de tribune heb ik mij vooral gefocust op Traoré en Ziyech. Waarbij de eerstgenoemde grossierde in verkeerd opstellen en loopwerk en verprutsen van eenvoudige kaatsen. Je zag Ajax in eens makkelijker spelen nadat Dolberg er in kwam. Dolberg deed bijna alles goed, met en zonder bal. Erg mooi om te zien. Ik ben benieuwd hoe lang Bosz nog kan verantwoorden om Traoré in basis te laten starten terwijl je Dolberg op de bank hebt zitten. Dat zelfde geldt overigens voor Younes; leuke spelers wanneer je een hoop ruimte krijgt, maar hij begint een El Ghazi 2.0 te worden, te voorspelbaar, te veel van het zelfde. Ik hoop echt dat Cerny zijn kansen gaat krijgen. Cerny is een linkspoot die veel veelzijdiger is dan een Younes.

Ook mooi om te zien was hoe Ziyech de ruimtes ziet maar helaas nog niet werd begrepen. Ik heb geen samenvattingen gezien maar kan me goed voorstellen dat sommige passes van hem knullig over kwamen. Dat terwijl ze juist geniaal waren maar niet begrepen werden. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Traoré zag hij de ruimtes wel en legde hij de bal precies tussen de verdediging in. Wanneer Traoré de helft van die passes had begrepen dan had hij minimaal drie á vier keer alleen voor de keeper gestaan.
Traoré was de enige die echt loopacties maakte gisteren. De rest van de Ajacieden vond ik erg statisch in hun voetbal.

Traoré doet mij sterk denken aan Pogba bij Manchester United. Hij passeert net als Pogba erg gemakkelijk mensen. Maar is niet echt een 9. Die rol vervult Dolberg idd veel beter.

Ziyech als buitenspeler gebruiken is zonde van zijn voetballende vermogen. Maar ja, dan zal er toch een andere speler af moeten. Zou mij niet verbazen wanneer Bosz Gudelj gaat slachtofferen. Omdat Klaassen echt hoger in de pikorde staat voor mijn gevoel.

Maar een middenveld met Traoré, Klaassen en Ziyech, dat zal zelfs voor Bosz teveel van het goede zijn denk ik. Tenzij Bosz van 4-3-3 af stapt en voor 4-4-2 gaat. Daar heeft Ajax allengs wel meer de selectie voor i.m.o.

Dijks vond ik overigens ook niet denderend. En Veltman op rechtsback vond ik ook apart. Ligt toch niet echt zijn kracht.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:26
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:47:
[...]

Traoré was de enige die echt loopacties maakte gisteren. De rest van de Ajacieden vond ik erg statisch in hun voetbal.

Traoré doet mij sterk denken aan Pogba bij Manchester United. Hij passeert net als Pogba erg gemakkelijk mensen. Maar is niet echt een 9. Die rol vervult Dolberg idd veel beter.

Ziyech als buitenspeler gebruiken is zonde van zijn voetballende vermogen. Maar ja, dan zal er toch een andere speler af moeten. Zou mij niet verbazen wanneer Bosz Gudelj gaat slachtofferen. Omdat Klaassen echt hoger in de pikorde staat voor mijn gevoel.

Maar een middenveld met Traoré, Klaassen en Ziyech, dat zal zelfs voor Bosz teveel van het goede zijn denk ik. Tenzij Bosz van 4-3-3 af stapt en voor 4-4-2 gaat. Daar heeft Ajax allengs wel meer de selectie voor i.m.o.

Dijks vond ik overigens ook niet denderend. En Veltman op rechtsback vond ik ook apart. Ligt toch niet echt zijn kracht.
Hij kan er ook voor kiezen om Traore op rechts te zetten. El Ghazi is nou ook niet in beste doen. Dus opties genoeg. Ziyech naar het middenveld halen, Riedewald op 6, Klaassen voor het loopwerk en Ziyech voor de creativiteit.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:57
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:17:
[...]

Een Klaassen, EL Gahzi, Bazoer, zijn toch wel spelers die echt iets zouden moeten kunnen brengen, zeker als je ziet hoe ze omhoog geschreven worden.
Door wie worden ze omhoog geschreven? Niet door mij, hoor. Ik ben geen expert, maar voor mij is bijna de hele selectie Ajax onwaardig. Dit zijn gewoon zeer middelmatige spelers voor (met alles respect) clubs als Groningen, Heerenveen en Utrecht en zo, maar goed de experts zullen het wel weten. Maar zoals ik zo vaak zeg over de Eredivisie. Dan zit ik te kijken en dan denk ik van hoe is het mogelijk dat die prof is? Maar als ik dat zeg, is het weer overdreven. En ja, ik weet dat ik mijn verwachtingen over Nederlands voetbal moet bijstellen, maar het is wel friggin' frustrerend want je zit 9 van de 10 keer gewoon naar niks te kijken.
Maar onder Bosz lijken ze allemaal verlamd, nog meer dan onder de Boer.
Tja, daar kan ik niet over oordelen. Misschien mogen de spelers hem niet? Ik ben ook niet blij met Bosz, maar wederom de experts hebben hem gehaald en die zullen het wel weten.

Ik zag trouwens laatst El Ghazi hier in de stad, beetje van ver. Best wel grote jongen. Daar had ik echt zoveel meer van verwacht. Hopelijk komt het nog, maar ik vrees van niet.

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Miki schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:48:
[...]

Ik zeg ook niet dat Gijp de waarheid pacht heeft maar dit gaat gegarandeerd vermakelijke tv gaat opleveren.

En nog iets, wat heeft Landzaat nu gepresteerd na zijn voetbalcarrière? Is dit na Gullit de enige serieuze optie?
Kan Clarence Seedorf niet gewoon een weekje per 2 maanden pionnen komen neerzetten veel meer doet zo'n 2e assistent toch niet? Zoveel stelt die 2e divisie in China toch ook niet voor lijk me.

• Miki
  • Laatst online: 08:36
Klor schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:00:
[...]

Kan Clarence Seedorf niet gewoon een weekje per 2 maanden pionnen komen neerzetten veel meer doet zo'n 2e assistent toch niet? Zoveel stelt die 2e divisie in China toch ook niet voor lijk me.
Lekker flauw maar ik ga een poging wagen er wat serieus van te maken.

Een tweede assistent lijkt me ook de persoon die wat verder afstaat van de coach en daardoor beter benaderenbaar is voor mentale kwesties of juist je kan helpen om over een "drempel" te helpen. Jongens als Seedorf hebben veel meegemaakt en hebben echt de grote wedstrijden gespeeld die er toe deden. Ze kennen de druk, hebben missers gemaakt en zijn er weer bovenop gekomen. Dat heeft een team zoals nu zich nl elftal in verkeerd nodig.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gijp :') Karikatuur van zichzelf die met z'n zwakke instelling nooit iets bereikt heeft. Dat moet je wel serieus nemen. VI was een aardig programma, maar het constante gezaag en gedoe. Het niveau is ver te zoeken.

Daarnaast, waarom zouden Sneijder en Robben niks aannemen van Landzaat? Van Gaal is als speler ook geen hoogvlieger geweest, maar was als coach wel absolute top. Typisch Nederlands om hem al voordat hij iets heeft gedaan af te branden.

Gelukkig zijn Sneijder en Robben professional genoeg, in tegen stelling tot die lamzak van een vd Gijp.
Het is niets persoonlijks naar Landzaat maar de KNVB laat nu wel heel duidelijk blijken dat ervaring op enig relevant vlak totaal geen vereiste is om oranje te mogen coachen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jong Ajax staat met 7-1 voor tegen Achilles. Jong PSV en Jong Ajax aan de leiding in de Jupiler League. :P

...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:41
Luxicon schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:44:
Jong Ajax staat met 7-1 voor tegen Achilles. Jong PSV en Jong Ajax aan de leiding in de Jupiler League. :P
Man man man, wat een heerlijke wedstrijd. Als je dat vergelijkt met het eerste elftal dan schrik je echt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
Tja, Cassierra maakt er 4.
Geen druk, minder tegenstand, meer ruimte om te voetballen, al met al een stuk makkelijker.
Logisch dat de eerste selectie dat niet op die manier lukt, niet te vergelijken.

Verwijderd

JanW schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:50:
[...]

Hij kan er ook voor kiezen om Traore op rechts te zetten. El Ghazi is nou ook niet in beste doen. Dus opties genoeg. Ziyech naar het middenveld halen, Riedewald op 6, Klaassen voor het loopwerk en Ziyech voor de creativiteit.
Dat is idd ook een mogelijkheid. Al denk ik dat Ajax eigelijk best wel een selectie heeft om 4-4-2 te spelen. En ik heb zo'n vermoeden dat dat best wel eens voor goede resultaten zal kunnen zorgen. Zie Bosz daar ook wel toe genegen. Heeft iets dergelijks indertijd ook bij Vitesse gedaan.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:35

Je haalt de woorden uit mijn mond. Als ik erheen kijk erger ik me er ook aan. Vooral dat ''wij zijn de beste generatie ooit'' tintje zint me niet heel erg :/

Wat ik overigens wel aan v. Gaal wil toevoegen is dat vrienden van familie iemand in het gezin hebben die bij AZ werkte. Ze vertelden me dat Louis letterlijk elke morgen een fijne dag wenste en je bij naam noemde (hij wist ze van iedereen). Verbeek daarin tegen bleek een lul van een kerel te zijn en bemoeide zich met allerhande zaken, wenste je geen goede morgen en was een botte bijl. Ik wist wel voor wie ik door het vuur ging ;)
Denk dat trainer zijn ook een sociaal en persoonlijk vlak is i.p.v. spelers trainen en klaarstomen. Kijk maar naar Mourinho of v. Gaal. Je loopt ermee weg als het klikt en hij kent je hele familie waarschijnlijk ook nog eens. Schenk je een glas vol vertrouwen mee in voor de ander.

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
dutchgio schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:15:
Tja, Cassierra maakt er 4.
Geen druk, minder tegenstand, meer ruimte om te voetballen, al met al een stuk makkelijker.
Logisch dat de eerste selectie dat niet op die manier lukt, niet te vergelijken.
Precies! Ik zie mensen gelijk roepen 'kunnen we Jong Ajax niet laten spelen in plaats van Ajax 1?', maar die gaan even voorbij aan het feit dat dit een wedstrijd tegen Achilles was... natuurlijk totaal niet te vergelijken met een Eredivisie-waardige tegenstander 8)7

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Schandalig dat spelers uit ajax 1 meedoen en daarom krijg je dit soort uitslagen.

Je zou maar het beste team zijn uit de JL en precies de wedstrijd tegen jouw team stelt ajax selectie spelers uit het eerste op. Je verliest natuurlijk dan altijd tegen deze mannen. Het een na beste team uit de JL speelt daarna ook tegen ajax en deze wedstrijd valt voor ajax ongelukkig dus er spelen dan 0 spelers van het eerste, resultaat is dat dus de beste geen punten heeft gekregen omdat het tegen een totaal ander team speelde dan de nummer 2.

Gewoon aan het begin van het seizoen vastleggen welke spelers er bij de jongeren teams meedoen en niet misbruiken om spelers fit te krijgen voor het eerste en daarna laten doorstromen. Gewoon net als de transferperiode mogen deze spelers wisselen van teams maar niet tijdens het seizoen met 2 teams mee laten spelen.

Pure competitie vervalsing !! Sta je ingeschreven jong ajax dan speel je alleen daar en niet in ajax 1 (of andersom).

(Maar goed daar denken denk ik de ajax supporters hier wel weer anders over).

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11 16:50
rikoos schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:32:
Schandalig dat spelers uit Ajax 1 meedoen en daarom krijg je dit soort uitslagen.

Je zou maar het beste team zijn uit de JL en precies de wedstrijd tegen jouw team stelt Ajax selectie spelers uit het eerste op. Je verliest natuurlijk dan altijd tegen deze mannen. Het een na beste team uit de JL speelt daarna ook tegen ajax en deze wedstrijd valt voor ajax ongelukkig dus er spelen dan 0 spelers van het eerste, resultaat is dat dus de beste geen punten heeft gekregen omdat het tegen een totaal ander team speelde dan de nummer 2.

Gewoon aan het begin van het seizoen vastleggen welke spelers er bij de jongeren teams meedoen en niet misbruiken om spelers fit te krijgen voor het eerste en daarna laten doorstromen. Gewoon net als de transferperiode mogen deze spelers wisselen van teams maar niet tijdens het seizoen met 2 teams mee laten spelen.

Pure competitie vervalsing !! Sta je ingeschreven jong ajax dan speel je alleen daar en niet in ajax 1 (of andersom).

dit systeem kan je invoeren, en dat zou voor de JL waarschijnlijk ook wel beter zijn idd (iig voor de spanning), maar ik denk dat Ajax en PSV zich dan onmiddellijk weer terugtrekken. De vraag is of dát dat weer goed is voor de JL, want die is al behoorlijk uitgemergeld de laatste jaren.

De enige reden dat dit nuttig is voor de topploegen is juist omdat ze nu spelers op een enigszins redelijk niveau kunnen laten meespelen/ ervaring opdoen/ wedstrijdritme opdoen. Zodra ze die flexibiliteit kwijt zijn is het niet meer interessant.

Overigens zit er wel een max aan hoe vaak spelers kunnen meespelen in 1 van beide teams voordat ze als speler van dat team gezien worden. Maar in het begin van het seizoen is daar natuurlijk nog geen sprake van.

• Terranova
Schandalig dat spelers uit ajax 1 meedoen en daarom krijg je dit soort uitslagen.

Je zou maar het beste team zijn uit de JL en precies de wedstrijd tegen jouw team stelt ajax selectie spelers uit het eerste op. Je verliest natuurlijk dan altijd tegen deze mannen. Het een na beste team uit de JL speelt daarna ook tegen ajax en deze wedstrijd valt voor ajax ongelukkig dus er spelen dan 0 spelers van het eerste, resultaat is dat dus de beste geen punten heeft gekregen omdat het tegen een totaal ander team speelde dan de nummer 2.

Kijk eens goed naar de spelers van het 1e die dit seizoen hebben meegedaan bij Jong Ajax, dan kan je niet anders tot de conclusie komen dat het Jong Ajax van dit seizoen de punten met een bijna volledig Jong Ajax team heeft gehaald.

• rikoos
KingKoning schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:43:
[...]

Overigens zit er wel een max aan hoe vaak spelers kunnen meespelen in 1 van beide teams voordat ze als speler van dat team gezien worden. Maar in het begin van het seizoen is daar natuurlijk nog geen sprake van.
Toch blijft het dan niet eerlijk voor de kleine clubs want als blijkt dat punten nodig zijn kan ajax eenmalig spelers inzetten om resultaat te halen. Er zijn dus dan verschillende teams. Ik kan mij iets herinneren (niet 100% of dat ajax was) dat het eerst werd uitgeschakeld in de beker maar het 2de team tot de halve finale kwam en de laatste 2 wedstrijden speelde speelde alleen maar selectie spelers.

Gewoon vastleggen net als de transfer periode en dan ben je van het gezeur af.
Terranova schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:46:
[...]

Kijk eens goed naar de spelers van het 1e die dit seizoen hebben meegedaan bij Jong Ajax, dan kan je niet anders tot de conclusie komen dat het Jong Ajax van dit seizoen de punten met een bijna volledig Jong Ajax team heeft gehaald.
Daar gaat het niet om, nu is datnog zo maar aan het einde van het seizoen ook? De KNVB moet dit soort grijze gebieden gewoon niet willen, je geeft de clubs iets wat andere clubs niet hebben en dat is niet eerlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door rikoos op 13-09-2016 10:48 ]

• Terranova
rikoos schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:47:
[...]

Toch blijft het dan niet eerlijk voor de kleine clubs want als blijkt dat punten nodig zijn kan ajax eenmalig spelers inzetten om resultaat te halen. Er zijn dus dan verschillende teams. Ik kan mij iets herinneren (niet 100% of dat ajax was) dat het eerst werd uitgeschakeld in de beker maar het 2de team tot de halve finale kwam en de laatste 2 wedstrijden speelde speelde alleen maar selectie spelers.

Gewoon vastleggen net als de transfer periode en dan ben je van het gezeur af.

[...]

Daar gaat het niet om, nu is datnog zo maar aan het einde van het seizoen ook? De KNVB moet dit soort grijze gebieden gewoon niet willen, je geeft de clubs iets wat andere clubs niet hebben en dat is niet eerlijk.
Het 2e van Ajax heeft de halve finale wel eens gehaald ja, maar toen zat Ajax er ook nog in. Dus dat zal wel niet Ajax in dit geval zijn denk ik.

En ja aan het einde van het seizoen zal het ook wel zo zijn aangezien spelers zoals eerder vermeld hier maar 5 wedstrijden mogen spelen voor 1. De meesten zitten dus nu al op 33%. Maar het is soms ook andersom. Spelers als vd Beek, Cerny en vaak de reserve keeper kunnen soms niet spelen voor Jong Ajax als ze dat weekend bij de selectie van het 1e zitten.

• rikoos
Dus gewoon niet toestaan, je geeft nu een aantal club iets extra wat andere clubs in de JL niet kunnen. Ik blijf er dus bij dat het pure competitie vervalsing is. Maar ook andersom is het dus niet eerlijk als blijkt dat een jong ajax speler opeens goed is en eigenlijk alleen voor dat team zou spelen en dan opeens dus niet meer het sterkste team kan opstellen. Leuk voor de tegenstanders die hem wel als tegenstander hadden en verloren en de directe concurrent niet (en dus een stuk makkelijker heeft).

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:44
Vanavond weer de eerste Nederlandse CL pot! Leuk!
Geef ze erg weinig kans, met geluk miss een gelijkspel.

Danny Landzaat...geeft aan dat ze weinig mensen nog kunnen krijgen. Dat heeft de KNVB ook aan zichzelf te danken.
Misschien heeft een Jan van Dijk ook nog wel zin erin, wie weet :-P

Maar tis heel simpel, als het Nederlands elftal de komende wedstrijden goed afsluit dan hoor je mij niet. Anders mogen er wat mensen vertrekken wat mij betreft incl Blind

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 11:07 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

rikoos schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:04:
Dus gewoon niet toestaan, je geeft nu een aantal club iets extra wat andere clubs in de JL niet kunnen. Ik blijf er dus bij dat het pure competitie vervalsing is. Maar ook andersom is het dus niet eerlijk als blijkt dat een jong ajax speler opeens goed is en eigenlijk alleen voor dat team zou spelen en dan opeens dus niet meer het sterkste team kan opstellen. Leuk voor de tegenstanders die hem wel als tegenstander hadden en verloren en de directe concurrent niet (en dus een stuk makkelijker heeft).
Helemaal mee eens hoor.

Ga na dat Sparta bijvoorbeeld tegen een met Ajax-spelers versterkt Jong Ajax nog de kampioenswedstrijd won (Sinkgraven o.a.). De kampioen van de JL heeft dus flink moeten presteren.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• rikoos
Precies wat ik bedoel :-)

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-11 17:53
Stel je voor Jong Ajax had aan het begin van het seizoen een vast team moeten opgeven. Hoeveel spelers van het team van gister hadden dan niet gespeeld? Ik vermoed 2, Boer en Cassiera, waarbij Boer waarschijnlijk niet eens een versterking genoemd mag worden (Onana is op zn minst gelijkwaardig).

van de Beek, Nouri, Cerny hadden ze echt nog niet definitief overgehaald naar Ajax 1. Sterker nog, misschien had Dolberg zelfs nog bij Jong Ajax gezeten dan.

Zo dramatisch is het dus allemaal niet. Ik kan me voorstellen dat het zo lijkt omdat veel van die gasten vaak op de bank zitten bij Ajax 1. Het enige verschil is dat ze extra ervaring op doen door regelmatig met het eerste mee te gaan, te trainen en af en toe zelfs minuten te maken.

Maar goed als we willen dat het niveau van het nederlands voetbal omhoog gaat denk ik dat dit soort constructies moeten. Je merkt gewoon dat die gasten nu veel sneller zich aanpassen aan het niveau in de eredivisie.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Denk dat met name Ajax zelf daar anders over denkt. Met die voorwaarden gaat Ajax nooit in de JL spelen, dus is Fox over de zeik en gaat er minder geld naar de JL. En dan zijn de JL clubs weer over de zeik omdat ze minder centen krijgen.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sja, het is wellicht een beetje scheef, maar zo werkt het in de voetballerij. Alle tegenstanders van Ajax voor Vitesse konden spelen tegen een Ajax zonder Ziyech, de rest moet het tegen Ajax met hem opnemen, ook competitievervalsing vind ik ;).

Toevallig loopt het nu een beetje redelijk met de beloftenteams in de JL, maar voorheen waren het grijze middenmotors en toen maakte men zich niet zo druk. Beetje paniekvoetbal dus. En het kan natuurlijk gewoon altijd gebeuren dat een speler het een keer op de heupen krijgt, als Achilles er volgende week 7 inlegt gaat er ook niemand klagen :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-11 15:32

Baseman77

We move

Juist vanwege het ontzettende geschuif met spelers in de 'Jong teams' in de JL (met name Ajax gebruikte heel veel spelers) zijn de regels voor dit seizoen aangepast:
Er kunnen onder meer maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften. Verder mogen spelers ouder dan 23 jaar die óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal hebben gestaan óf tien keer 45 minuten daarin hebben meegespeeld, niet meer uitkomen in het beloftenteam.
Dus zo scheef is het helemaal niet meer...

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
HeatWave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:42:
Sja, het is wellicht een beetje scheef, maar zo werkt het in de voetballerij. Alle tegenstanders van Ajax voor Vitesse konden spelen tegen een Ajax zonder Ziyech, de rest moet het tegen Ajax met hem opnemen, ook competitievervalsing vind ik ;).
Dit.

Binnenlandse transfermarkt moet gewoon sluiten wanneer de eerste speelronde is begonnen.

• Terranova
JST94 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:22:
[...]

Dit.

Binnenlandse transfermarkt moet gewoon sluiten wanneer de eerste speelronde is begonnen.
Heeft niet zoveel nut, want Ziyech had ook naar het buitenland kunnen gaan of Ajax had ook Messi kunnen halen. En dan hebben de tegenstanders voor de transfers gewoon pech/geluk.

Dus dat zou je wereldwijd moeten doen, maar niet elke competitie start op het zelfde moment.

• JST94
Maar wel lullig als bijv Ziyech 2x tegen je scoort, hij een transfer maakt, en vervolgens weer 2x scoort. Werkt ook weer twee kanten op. Kan ook zijn dat hij 2x een gruwelijke zaadpot heeft. Bij Feyenoord - FC Twente had hij ook bizar weinig laten zien.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 10:37
Het is gewoon onzin qua jong teams.
Je moet gewoon 2 selecties hebben en je kan tijdens de transferperiodes spelers wisselen.
Nu is het inderdaad echt grootste onzin, dat ene week Ajax 5 "topspelers" kan opstellen en andere week 0.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 20:26
Joostje123 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:50:
Je moet gewoon 2 selecties hebben en je kan tijdens de transferperiodes spelers wisselen.
Nu is het inderdaad echt grootste onzin, dat ene week Ajax 5 "topspelers" kan opstellen en andere week 0.
dat is in spanje volgens mij wel zo.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
Dit was de opstelling van jong Ajax gisteren:
Jong Ajax: Boer; Zeefuik, De Ligt (69 Savastano), Eiting, Dankerlui (77' Bergsma); De Jong, Nouri, Van de Beek; Cerny, Cassierra, Clement
Dikgedrukt de enige spelers die dit seizoen minuten hebben gemaakt in het eerste elftal, maar heel veel zullen het er ook niet zijn. Achilles is gewoon een ontzettend zwak elftal en jong Ajax kan ook een partij lekker voetballen als ze het op de heupen hebben, zoals gisteravond. Daar kan een Achilles niet veel tegen doen.

De regels zijn ook gelukkig aangescherpt, tafferelen zoals vorig jaar zien we daardoor niet meer.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik snap dat het wellicht wat oneerlijk aanvoelt maar dit is wel de manier waarop het in alle amateursporten gedaan wordt. Spelers kunnen gewoon geleend worden van een hoger team, mits het binnen bepaalde kaders valt om misbruik te voorkomen. Alleen op het 'profniveau' is het nu nieuw vanwege de JL constructie, al is de term professioneel daar ook al wat minder op zijn plaats.

Dus nee, ik maak mij daar niet zo druk om. Niet omdat ik voor Ajax ben (wat een argumenten weer :') ) maar omdat ik het eigenlijk al mijn hele leven niet anders gewend ben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
Ik heb minder moeite met spelers die af en toe met het eerste mee doen (dat gebeurt idd ook veel bij amateurs echter mag daar een hoger speler NIET met een lager team meedoen, dat is alleen met hoge uitzondering!) echter andersom is gewoon niet eerlijk tov de tegenstander. Dat een team als Achilles slecht is dat had iedereen wel kunnen raden maar dan alsnog krijgen die dus nu misschien een nog groter aanatal doelpunten tegen door het meedoen van spelers die eigenlijk niet in deze divisie horen te spelen.

Gewoon van de start van de competitie bepalen wie er in het eerste zit en dus een vaste speler.. klaar! Dat een speler omhoog gaat is prima maar omlaag is gewoon niet eerlijk.

opmerkingen zoals het beter is voor het voetbal is natuurlijk onzin, het is alleen beter voor ajax en niet voor andere clubs. Je zou maar degraderen omdat je de wedstrijden verliest waar selectie spelers in meededen. Dan is het absoluut niet goed voor het voor het voetbal, eerder slechter want deze mensen raken hierdoor niet echt in een jubelstemming, nee die voelen zich genaaid.
Joostje123 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:50:
JUIST! Vastzetten en niet misbruiken :-)

PS
Het geld voor alle Jong eredivisie teams voordat mensen denken dat ik alleen ajax beschuldig hiervan. Twente deed net zo hard mee afgelopen jaren.

[ Voor 13% gewijzigd door rikoos op 13-09-2016 14:45 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

En Heerenveen wil niet meewerken om de wedstrijd van PSV iets later te spelen.

Verwijderd

Deze week de eerste wedstrijden om de Europese bekers. PSV treedt vanavond al aan en Feyenoord donderdag. Ik ben benieuwd of dit nog van invloed is op de wedstrijd van zondag; de eerste topper van het seizoen. In beide gevallen gaat het om een buitenlandse topclub en een warme zomeravond, maar Feyenoord heeft wel duidelijk minder hersteltijd.

• Terranova
rikoos schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:43:
Ik heb minder moeite met spelers die af en toe met het eerste mee doen (dat gebeurt idd ook veel bij amateurs echter mag daar een hoger speler NIET met een lager team meedoen, dat is alleen met hoge uitzondering!) echter andersom is gewoon niet eerlijk tov de tegenstander. Dat een team als Achilles slecht is dat had iedereen wel kunnen raden maar dan alsnog krijgen die dus nu misschien een nog groter aanatal doelpunten tegen door het meedoen van spelers die eigenlijk niet in deze divisie horen te spelen.

[...]
De 15 wedstrijden regel is daar ook voor hoor(alleen of het precies 15 is of een percentage geen idee).

• JST94
Chrosser schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:46:
En Heerenveen wil niet meewerken om de wedstrijd van PSV iets later te spelen.
Waarom zouden ze? Voor hun alleen een voordeel als PSV minder rust heeft.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19
JST94 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:25:
[...]

Waarom zouden ze? Voor hun alleen een voordeel als PSV minder rust heeft.
Sowieso speelt PSV al op dinsdag tegen Rostov, dus ze kunnen op woensdag alweer terug zijn, hebben ze donderdag en vrijdag nog om te rusten. PSV speelt op woensdag, maar goed dan nog wanneer moeten de teams die op donderdag in de Europa League actief zijn dan spelen op maandag?

Dit heeft verder ook geen nadelige gevolgen Europees voor Nederland aangezien het over de wedstrijd na de CL ontmoeting gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 13-09-2016 17:36 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• HeatWave

HeatWave

Ach ja, dat hoort erbij als topclub hoor. Het is al sinds jaar en dag zo dat de tegenstanders na een europese pot zich in de handen wrijven.

Ik ben alleen wel van mening dat de KNVB er juist meer rekening mee moet houden, ze willen toch dat Nederlandse clubs succes in europa hebben? Spaar ze dan ipv "de competitie spannend houden".

Natuurlijk zal feyenoord graag van ManU willen winnen, maar de topper tegen PSV volgt meteen erna, dat speelt toch mee denk ik. Plan dan een mindere tegenstander, maar dan krijg je daar vast weer gezeik over :').

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Gynnad schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:23:
[...]

Sowieso speelt PSV al op dinsdag tegen Rostov, dus ze kunnen op woensdag alweer terug zijn, hebben ze donderdag en vrijdag nog om te rusten.

Dit heeft verder ook geen nadelige gevolgen Europees voor Nederland aangezien het over de wedstrijd na de CL ontmoeting gaat. Ajax speelde op woensdag tegen Rostov, had die wedstrijd van zondag dan naar de maandag verzet moeten worden?
Ze spelen op woensdag en zullen dus pas donderdag terug zijn

• JST94
Gynnad schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:23:
[...]

Sowieso speelt PSV al op dinsdag tegen Rostov, dus ze kunnen op woensdag alweer terug zijn, hebben ze donderdag en vrijdag nog om te rusten.

Dit heeft verder ook geen nadelige gevolgen Europees voor Nederland aangezien het over de wedstrijd na de CL ontmoeting gaat. Ajax speelde op woensdag tegen Rostov, had die wedstrijd van zondag dan naar de maandag verzet moeten worden?
PSV speelt op woensdag en vliegt op donderdag terug. Verder speelde Ajax op zondag, niet op zaterdagavond. Nogal een verschil natuurlijk.

Ik vind dat ze verder niet moeten mauwen. Had de KNVB hier maar eerder op moeten inspelen met de competitieplanning :9

• rikoos
JST94 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:37:
[...]

PSV speelt op woensdag en vliegt op donderdag terug. Verder speelde Ajax op zondag, niet op zaterdagavond. Nogal een verschil natuurlijk.

Ik vind dat ze verder niet moeten mauwen. Had de KNVB hier maar eerder op moeten inspelen met de competitieplanning :9
Er zijn al 4 wedstrijden van ajax verzet omdat ze EL gingen spelen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HeatWave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:29:
Plan dan een mindere tegenstander, maar dan krijg je daar vast weer gezeik over :').
Ben benieuwd hoe je dat zou willen organiseren. De competitie wordt gepland vooddat bekend is wie de groepsfase halen, dus moet je dan al rekening houden met psv feyenoord ajax az en heracles. Voor en na europees wil je geen lastige wedstrijd. Ervoor voor een ideale voorbereiding, erna wegens eventuele terugreis. Dan heb je dus 5 teams waarvoor je 12 wedstrijdrondes aan moet passen qua tegenstand. En dat naast de normale probleempunten als gebrek aan politie inzet wegens de lokale kermis

• dutchgio
Maar waarom zou dat gunstiger zijn?
Je speelt niet op zaterdag maar op zondag, voorafgaand aan de week waarin je EL speelt. Dat is het in ieder geval in de eerste situatie, dat was afgelopen weekend.
Het is eerder aangepast omdat ze het programma hadden gebaseerd op CL deelname, waar je dus op dinsdag of woensdag zou spelen.
Dan heeft het ook maar weinig met competitievervalsing te maken.

• rikoos
dutchgio schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:01:
[...]

Maar waarom zou dat gunstiger zijn?
Dat zeg ik ook niet, ik gaf alleen aan dat er wel rekening wordt gehouden met verzoeken van clubs ;-)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Op naar het stadion, even Atletico van het veld shinen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:49:
Op naar het stadion, even Atletico van het veld shinen.
Veel plezier!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Waterreus .... draagt hij nu een pruik of lijkt dat maar zo.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 17:38
Hackus schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:03:
Lijkt er wel op.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:57
Bleh, City uitgesteld. Hondenweer in Manchester.
Hackus schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:03:
Die heeft een bos haar, daar zeg je u tegen. Had ik maar een derde van wat hij heeft. :'(

City afgelast. :(

[ Voor 74% gewijzigd door chim0 op 13-09-2016 20:39 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22

St@m

@ Your Service

Nou.. onterecht afgekeurd? Lijkt me wel.. :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• dutchgio
Nou dat sloeg nergens op, scoor je vroeg, wordt het afgekeurd..
Vrij weinig aan de hand, prima goal. Maarja..

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 13-09-2016 20:51 ]

• Harribo
Tja dat geluk heb je dan niet, jammer

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:59

Hupske

AFCA

Er was niks aan de hand. Hij gaat gewoon eerder de lucht in. Slim gespeeld door Luiz zullen we dan maar zeggen?

Ik voel een beetje het idee van Ajax in Europees voetbal opkomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 13-09-2016 20:52 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Helaas, was wel gewoon een overtreding maar inderdaad laten scheidsrechters het ook vaak doorgaan.

• St@m

St@m

@ Your Service

Harribo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:51:
Tja dat geluk heb je dan niet, jammer
Die pech heb je wel bedoel je :P
Als deze gewoon was goedgekeurd was het geen geluk.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Harribo
Kijk, Willems kan wel voetballen
Jongen heeft gewoon een trap onder zijn je weet wel nodig

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 20:54 ]

• v8power67
  • Laatst online: 23:22

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo wordt psv efkes genaaid... Altijd weer zelfde liedje. Nederlandse clubs in champions leugue is vaak genaaid worden..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kijk.. toon is gezet.. man man man.. Aanfluiting dit..

• Harribo
Zou leuk zijn als de scheidsrechter dit ook goed zag. Is wel een kaart waard voor godin
v8power67 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:54:
Zo wordt psv efkes genaaid... Altijd weer zelfde liedje. Nederlandse clubs in champions leugue is vaak genaaid worden..
Nu wel in elk geval.
Dat gevoel heb ik trouwens vaak met Barcelona, die krijgen zo vaak de scheids mee

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 20:56 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
PSV gaat niet met elf man het einde halen. Die worden professioneel genaaid door de scheids en zijn spelers en raken daar vanzelf gefrustreerd door.

alles kan off-topic

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Elke beslissing lijkt nu wel tegen psv te zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Harribo
Ankona schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:57:
PSV gaat niet met elf man het einde halen. Die worden professioneel genaaid door de scheids en zijn spelers en raken daar vanzelf gefrustreerd door.
Om dat nu al te roepen?

Brenet, topper

• St@m

St@m

@ Your Service

Overduidelijk, dit is geen duwen.. Bij Moreno was het overduidelijk wel duwen..
Man man man.. met twee maten meten dit.

• Hupske

Hupske

AFCA

Vind dat een penalty!
Ongeloof Nederland en scheidsrechters in Europees verband. BAH!!!!!

[ Voor 62% gewijzigd door Hupske op 13-09-2016 21:07 ]

• Luxicon
Die smeerlap Godin weer.

...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 18:44
Hij ging wel erg makkelijk liggen hoor

• aicaramba
Dat was toch net zo'n handje als bij de afgekeurde goal. Maar nu geen overtreding, helaas.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
Weer zo'n moment... Dit wordt em gewoon niet. Idiote scheids.

• Luxicon
Die scheids moet gewoon voordelig fluiten voor de grote club.

...

• Ankona
Zeker na het afkeuren van een doelpunt om veel minder kan hij niet anders. Maar ja, zijn eigen club rood en een pingel tegen geven is wel lastig.

Als PSV verstandig is schoppen ze direct die scheid uit het veld. Dat kost een keer rood maar dan hou je de schade nog enigszins beperkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Ankona op 13-09-2016 21:08 ]

alles kan off-topic

• Harribo
Die scheidsrechter begint wel irritant te worden.
Maar Atletico is ook goochemer dan Psv
Narsingh moet ook mannelijker voor godin gaan lopen maar laat zich als een juffrouw wegzetten
Luxicon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:07:
Die scheids moet gewoon voordelig fluiten voor de grote club.
Daar lijkt het wel vaker op helaas

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 13-09-2016 21:10 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
Dat was toch duidelijk hands?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Ankona
Hoe opzichtig.

Ik kijk niet meer, ik lees morgen wel met hoeveel de scheids gewonnen heeft. Dit slaat echt nergens meer op.

alles kan off-topic

• tiswat
  • Registratie: September 2006
En nog 2x hands, scheids vind het niets.

• St@m

St@m

@ Your Service

Nee joh, is toch geen hands 8)7

• carpebios
Wat gaat de FIFA aan deze scheids doen? Dit is niet eens meer een foutje, dit is fout na fout na fout. Wat doet deze man als scheids op dit toernooi? En waar is de video ref?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11 14:58
Die Juanfran ziet er ook uit of hij 50 is...

Verder werkt de scheids idd niet mee :(

• HeatWave

HeatWave

<knip>

[ Voor 92% gewijzigd door Ramzzz op 13-09-2016 22:25 ]

• Luxicon
De FIFA is denk ik zelf een probleem, als het gaat om de arbitrage. Het komt corrupt over.

...

• St@m

St@m

@ Your Service

carpebios schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:15:
Wat gaat de FIFA aan deze scheids doen? Dit is niet eens meer een foutje, dit is fout na fout na fout. Wat doet deze man als scheids op dit toernooi? En waar is de video ref?
Helemaal niets.. Wellicht dat de UEFA iets gaat doen ;) Maar dat is al net zo'n corrupte bende met Van Praag voorop. Samen doen ze er alles aan om hun eigen zakken zo vol mogelijk te krijgen. De grote clubs zijn daar het meest geschikt voor, dus die moeten winnen.
Joh, koop lekker Sport 1 ofzo in plaats van hier te gaan trollen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 13-09-2016 22:25 ]

• Emgeebee
  • Laatst online: 24-10 17:22
Psv speelt goed! Ik zie ze niet winnen maar leuk om te zien dat een NL club nog mee kan komen.

• Ankona
Wat gaat de FIFA aan deze scheids doen? Dit is niet eens meer een foutje, dit is fout na fout na fout.
Niets, die vinden het wel best. Anders hadden ze al ingegrepen en via de vierde man laten weten dat de scheids gewisseld moet worden.

alles kan off-topic

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:05
Barca is ook los!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hupske

Hupske

AFCA

HeatWave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:16:
Messi is weer op dreef, jammer dat ik het niet kan zien en naar FC afbraak- Atletico moet kijken.
Er zijn genoeg wegen dat je de wedstrijd wel kan kijken :+

PSV speelt wel goed. Hier moeten 3 punten mogelijk zijn.

• Rivanov
HeatWave schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:16:
Messi is weer op dreef, jammer dat ik het niet kan zien en naar FC afbraak- Atletico moet kijken.
Lang leve Ziggo Sport Totaal met het switch kanaal op Select.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2016 21:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Luxicon
Bij Celtic staat Doris de Vries op doel toch? (Nederlander)

...

• Denman
Die komt er voorlopig niet, want belangen enzo...

Trieste vertoning weer die scheids.
St@m schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:17:
[...]

Helemaal niets.. Wellicht dat de UEFA iets gaat doen ;) Maar dat is al net zo'n corrupte bende met Van Praag voorop. Samen doen ze er alles aan om hun eigen zakken zo vol mogelijk te krijgen. De grote clubs zijn daar het meest geschikt voor, dus die moeten winnen.
Dit inderdaad. Dat is de richting die we op gaan of eigenlijk waar we al zijn aanbeland.

Join het GoT Pulse-Team!

• Rivanov
Luxicon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:19:
Bij Celtic staat Doris de Vries op doel toch? (Nederlander)
Jep. Maar goed dat aan de andere kant die Nederlander er niet stond want Barca kreeg toen straks een pingel tegen.. en Ter Stegen hield 'm tegen. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2016 21:21 ]

• Luxicon
Er zijn ook allerlei hardloopwedstrijden en wielerwedstrijden waar het van te voren bekend is wie wint (de organisatie en sporters weten dat, er is een soort opgezet scenario). Daar worden bepaalde sporters voor betaald, zodat ze meedoen. Volgens mij is het niet zo bij voetbal, maar het is wel een triest gebeuren.
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:20:
[...]

Jep. Maar goed dat aan de andere kant die Nederlander er niet stond want Barca kreeg toen straks een pingel tegen.. en Ter Stegen hield 'm tegen. ;)
Ja, jammer voor Cillessen. Het zou wel fijn zijn als hij de vorige wedstrijd kon overdoen.

[ Voor 49% gewijzigd door Luxicon op 13-09-2016 21:22 ]

...

• Emgeebee
  • Laatst online: 24-10 17:22
Mwoah, op dat doelpunt na kan ik de beslissingen van de scheids nog wel begrijpen. Op basis van een fout gelijk de complottheorieën er over vind ik een beetje overdreven.

• Luxicon
Michielgb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:22:
Mwoah, op dat doelpunt na kan ik de beslissingen van de scheids nog wel begrijpen. Op basis van een fout gelijk de complottheorieën er over vind ik een beetje overdreven.
Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat er een wedstrijd gespeeld wordt. En als je het nieuws volgt, weet je hoe laat het is bij FIFA (niet sinds gister).

...

• Harribo
Irritant dat de camera opeens vanaf de grond filmt bij die voorzet

Psv speelt volwassen

• aicaramba
Daar heb je gelijk in (al was een corner overduidelijk niet aangeraakt door een psv'er en was er overduidelijk hands), maar buiten dat valt elke niet overduidelijke beslissing in het nadeel van psv.

• HeatWave

HeatWave

Elke supporter doet dat ;). Ik had het idee dat het buitenspel was bij de "goal".....

• St@m

St@m

@ Your Service

- Afgekeurd doelpunt om hangen (als dat het al is) op de schouders
- Geen pingel terwijl er overduidelijk flink wordt geduwd
- Hands tot twee maal toe over het hoofd zien..

Daarbij kijken we nu natuurlijk 1 wedstrijd, maar ik kan me nog wat wedstrijden van Ajax herinneren ;) Of een Frankrijk tegen Ierland.. of nou, je kan ze zelf allemaal wel invullen.
Niks complottheorieën, het ligt er duimendik boven op.

Daarbij is het bij de FIFA al bewezen (al veranderd er vrij weinig), en is het zeer naïef om te denken dat het bij de UEFA en andere bonden niet gebeurd.
carpebios schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:26:
Je vergeet de jong die geraakt wordt.
Elleboogje van de week inderdaad wat iedereen ziet behalve de vijf man die het moeten zien..

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 13-09-2016 21:27 ]

• carpebios
Je vergeet de jong die geraakt wordt.

• Luxicon
Ah, helaas.

...

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder