[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.059 views

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Rubman schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:32:
[...]

Dwaling vind ik een groot woord, staat hij hij nu echt meters buitenspel maar nu gaat het om bovenlichaam en moet de grensrechter het in een fractie zien.
Dit gebeurd andersom ook wel eens en dan denk ik ook ja had afgekeurd moeten worden maar snap dat je dit kan missen.
De volgende keer staat er iemand niet buitenspel op zo'n manier maar wordt er wel gefloten en is het ook weer moord en brand.

Videoscheids is de enige oplossing hiertegen maar vergt wel weer een heel andere manier van fluiten.
ik heb het liever zo dan andersom... op een of andere manier zit in het DNA van de scheidsrechters dat een goal onterecht afkeuren minder erg is dan een goal onterecht goedkeuren. Blijkbaar levert dat laatste meer gezeik op (en dat is volgens mij ook zo... zie bijv. de heisa van vorig jaar bij aja-utr). De media en supporters hebben hier m.i. ook invloed op. Daarom bij deze de positieve reactie op deze goal van Feyenoord nogmaals: liever zo dan andersom ;)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ben benieuwd hoe Ajax het doet, en of Ajax ver kan komen in de EL, of er weer kansloos uit gaat liggen als afgelopen jaren.

...

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21
oh god, daar is die tokkiemegafoon weer

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Scheidsrechter oordeelt als terugspeelbal, ehm right. :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Luxicon
Hoezo over. Dat kun je wel beter oplossen dan wild op doel schieten lijkt me.

...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:11
Wow, Liesveld lekker bezig hoor, terugspeelbal? :?

XXXVI

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:34
Keurig van Gudelj om die bal terug te geven na die rare beslissing van de scheidsrechter.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:08
Prima schot :+

• LZ86
Gelukkig schiet Gudelj m het stadion uit ( waarom mag ie ze nog nemen, gebeurd vrij vaak ), maar wat een belachelijke arbitrale dwaling zeg

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik kijk met Engels commentaar en die geven aan dat ze zelden nog een indirecte vrije trap zien in de 16, maar ze loven de scheidsrechter voor deze beslissing.

Tomorrow is not today!

• JanW
En nu geel voor Viergever terwijl Van Wolfswinkel hem eerst vast had. Scheids is nog niet echt gelukkig met zijn beslissingen, laten we 't daar maar even op houden.

• Luxicon
Zoals Ajax nu voetbalt, knallen ze zo de EL uit. Te weinig aanvallend rendement, controle en verdedigend kwetsbaar.

...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:06:
Ik kijk met Engels commentaar en die geven aan dat ze zelden nog een indirecte vrije trap zien in de 16, maar ze loven de scheidsrechter voor deze beslissing.
Engels of Amerikaans? :+
Dat kan het een en ander verklaren..

Klopt inderdaad, een terugspeelbal zie je dan ook vrijwel nooit. Dat is vrij amateuristisch. ;)
Hoe de scheids dit als een terugspeelbal zag ook, dat sloeg natuurlijk nergens op.
Nog niet heel gelukkig in zijn beoordelingen.

Wij hadden het als amateurs ook 1 keer, maar dan gevaarlijk spel in de 16.. |:(
Vervolgens heb je een indirecte vrije trap op 8 meter van de goal met een muur van 8 man, daar schiet je ook niks mee op.

• Sydney08
Engels ;)

Lijkt me duidelijk dat dit een tussenjaar wordt voor Ajax. Niemand is nog ingespeeld op elkaar en een nieuwe coach helpt ook niet mee. Dit gaat een lang jaar worden ben ik bang...

Tomorrow is not today!

• dutchgio
Gudelj heeft iets teveel vertrouwen getankt na z'n rake vrije trap in Deventer. Schiet nu wel heel erg veel, vanuit alle hoeken en elke keer minimaal de eerste ring in...

Ziyech ook nog niet heel overtuigend. Gaat nog veel mis. Maar dat kan ook niet meteen in de eerste wedstrijd natuurlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 11-09-2016 17:28 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:32
Kan iemand me wakker houden? Echt slaapverwekkend dit, als je gisteren de Manchester derby hebt gezien.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 17:22
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:06:
Ik zit ook naar Sky te kijken, die zijn allesbehalve positief zeg. Over de wedstrijd, maar ook zeker over Ajax zelf. :/
chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:27:
Kan iemand me wakker houden? Echt slaapverwekkend dit, als je gisteren de Manchester derby hebt gezien.
Ze begonnen nog best aardig eigenlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Emgeebee op 11-09-2016 17:28 ]

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Michielgb schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:27:
[...]

Ik zit ook naar Sky te kijken, die zijn allesbehalve positief zeg. Over de wedstrijd, maar ook zeker over Ajax zelf. :/
Sja, waar moeten ze dan positief over zijn precies? Het is wederom niet best, Ziyech of geen Ziyech.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Luxicon
Michielgb schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:27:
[...]

Ja precies, dat tegenwoordig teams naar de Arena komen, met het idee er wat te halen valt. En het verder een frustrerende start van het seizoen is, net als deze wedstrijd.

...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
Tja, dit was een penalty :(

• JanW
Daar hoef je niet gisteren die wedstrijd voor hebben gezien om te constateren dat dit slaapverwekkend is :O

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:08
Ajax heeft geluk dat ze bij Vitesse egoïstisch zijn.

Volgens mij zijn de regels inmiddels zo dat dit geen strafschop is. Hoewel die vaak genoeg wel gegeven wordt zo overigens.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zit in de Arena, wat speelt Ajax dramatisch slecht zeg, bah.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
Liesveld neemt de hele tijd al de verkeerde beslissing, daar hoort deze dan ook weer bij.
Makkelijk misschien, maar het is gewoon hands.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
Fleximex schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:33:
Ajax heeft geluk dat ze bij Vitesse egoïstisch zijn.

Volgens mij zijn de regels inmiddels zo dat dit geen strafschop is. Hoewel die vaak genoeg wel gegeven wordt zo overigens.
De bal wordt van richting veranderd door de hand, lijkt me er wel eentje dan toch?
dutchgio schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:34:
Liesveld neemt de hele tijd al de verkeerde beslissing, daar hoort deze dan ook weer bij.
Makkelijk misschien, maar het is gewoon hands.
Precies, die vent fluit echt geen goede wedstrijd, gaat op die penalty na niet echt een bepaalde kant op, maar het is irritant

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 16:50:
oh god, daar is die tokkiemegafoon weer
inderdaad.... zooo irritant... het is net alsof er iemand met een downsyndroom (no offense) de hele tijd in een megafoon zit te brullen... in het stadion is het ook een hele irritante stoorzender... en het voegt niets toe, het zet je als club alleen maar voor lul...

• dutchgio
Irritant inderdaad.
Die mening wordt overigens wel gedeeld zo te zien:
http://www.voetbalinside....even_in_de_gracht_pleuren

• HeatWave

HeatWave

Ik moet elke week aan de pillen om me niet te erg te storen aan het falen (niet kant kiezen) van de arbitrage. Maar Ajax bakt er wederom gewoon niets van. Hoe het kan weet ik niet precies, maar er klopt gewoon niets van, het lijkt te makkelijk om het op Bosz te gooien, maar ik weet geen andere reden waarom spelers die goed kunnen voetballen volkomen krachteloos rondlopen. Er is gewoon ook zoiets als met iemand door 1 deur kunnen en Bosz lijkt me (volkomen persoonlijke, nergens op gebaseerde mening) echt een nare man om mee te moeten werken.

Maar goed, ze zijn prof, niet loellen, voesbal spielen!

• chim0
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:39:

Hoe het kan weet ik niet precies, maar er klopt gewoon niets van, het lijkt te makkelijk om het op Bosz te gooien, maar ik weet geen andere reden waarom spelers die goed kunnen voetballen volkomen krachteloos rondlopen.
Dat is het probleem: ze kunnen niet voetballen.
Maar goed, ze zijn prof, niet loellen, voesbal spielen!
Het zijn geen profs, maar verwende snotapen. Als je het Ajax-shirt mag dragen, moet je het gras opvreten, maar die tijden zijn allang vervlogen. Erbij lopen als een filmster, dure auto's, telefoons, vakanties, hotels, wijven en zomeravondvoetbal. Dat is een "profvoetballer" tegenwoordig. :r

• ephymerous
Kansloos die megafoon inderdaad :/ Net zo kansloos als dit lopers middenveld :/ Zet Ziyech toch alsjeblieft op het middenveld.

/edit
Hier Gudelj neemt m een keer niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 11-09-2016 17:59 ]

XXXVI

• chim0
Zo he he..

Lol @ Sky commentator trouwens. Spreekt Ziyech uit als "Zaaietsj" _O-

• HeatWave

HeatWave

Zoveel aankopen, en ffing viergever moet hem maken, hoe tekenend voor een falende taktiek weer...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heeft Ziyech toch gelijk z'n eerste assist binnen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, dat krijg je als verdedigers meer bezig zijn met anderen afstoppen ipv de bal. Maar was dat nou een vrije trap? Het was meer Klaassen die zich op de bal bleef gooien, ik had hem niet gegeven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JanW
Eerste keer dat die Gudelj weg blijft van een dood spelmoment en zie daar.

En ja, was een vrije trap, lastig opstaan als er iemand bovenop je zit. Ik ben blij dat er tenminste nog voetballers zijn die er voor gaan, ook al lijkt het uitzichtloos.

[ Voor 54% gewijzigd door JanW op 11-09-2016 18:01 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:42

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Pfff, dat krijg je als verdedigers meer bezig zijn met anderen afstoppen ipv de bal. Maar was dat nou een vrije trap? Het was meer Klaassen die zich op de bal bleef gooien, ik had hem niet gegeven.
Klaassen kon ook geen kant op met een speler op/boven zich.

Verder is Ajax wederom :O .

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 11-09-2016 18:02 ]

• chim0
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:59:
Zoveel aankopen, en ffing viergever moet hem maken, hoe tekenend voor een falende taktiek weer...
Mwa, is normaal dat verdedigers bij een vrije trap of corner meegaan. Immers, ze zijn meestal lang en kunnen goed koppen. Kijk maar naar Ramos hoe vaak die met de kop heeft gescoord.

• HeatWave

HeatWave

JanW schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Eerste keer dat die Gudelj weg blijft van een dood spelmoment en zie daar.

En ja, was een vrije trap, lastig opstaan als er iemand bovenop je zit. Ik ben blij dat er tenminste nog voetballers zijn die er voor gaan, ook al lijkt het uitzichtloos.
Vind ik een fout van de trainer, die moet hem gewoon verbieden die vrije trappen te nemen. Maar dat zal wel te eng zijn voor meneer :P.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:01:
Klaassen kon ook geen kant op met een speler op/boven je.
Hij wierp zich eronder ;) . Beiden aan het kloten, dan moet je geen van beiden bestraffen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HeatWave

HeatWave

chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:01:
[...]

Mwa, is normaal dat verdedigers bij een vrije trap of corner meegaan. Immers, ze zijn meestal lang en kunnen goed koppen. Kijk maar naar Ramos hoe vaak die met de kop heeft gescoord.
Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat Ajax vrij weinig creert en dat het gewoon triest is dat ze alleen uit een vrije trap weten te scoren. Een normaal velddoelpunt is echt 3 eeuwen terug...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft Dijks al een keer de bal geraakt ipv de tegenstander?

• chim0
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:03:
[...]

Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat Ajax vrij weinig creert en dat het gewoon triest is dat ze alleen uit een vrije trap weten te scoren. Een normaal velddoelpunt is echt 3 eeuwen terug...
Tja, dat zeg ik al de hele tijd maar je mag niks zeggen over Ajax. Er is gewoon geen kwaliteit op dit moment. Dit elftal mag de naam Ajax niet eens uitspreken. Daarom ga ik ook niet naar de Arena. Rostov was een uitzondering, meer voor m'n pa. Wanneer er weer een elftal staat dat je achterover van je stoel valt van acties, ga ik misschien wat vaker (en als het financieel haalbaar is).

Haha Zaaietsj.. Sorry hoor, maar kan er niet over uit. Weet die commentator serieus niet dat het gewoon "Ziiijek"is? :D

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 11-09-2016 18:09 ]

• ephymerous
chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:06:
[...]

Tja, dat zeg ik al de hele tijd maar je mag niks zeggen over Ajax. Er is gewoon geen kwaliteit op dit moment. Dit elftal mag de naam Ajax niet eens uitspreken. Daarom ga ik ook niet naar de Arena. Rostov was een uitzondering, meer voor m'n pa. Wanneer er weer een elftal staat dat je achterover van je stoel valt van acties, ga ik misschien wat vaker (en als het financieel haalbaar is).
Overdrijven is ook een kunst hoor :)

XXXVI

• chim0
ephymerous schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:08:
[...]

Overdrijven is ook een kunst hoor :)
Hoezo overdrijven? Het is gewoon zo. Bij Ajax moet je per wedstrijd minstens 20 gekke acties zien. Heb jij ze gezien de afgelopen jaren? Ik niet.

• HeatWave

HeatWave

Mwah, er is best kwaliteit, al houdt het ook weer niet over. Maar spelers die onder FdB nog gewoon prima speelden lijken er nu geen moer meer van te kunnen, dat moet toch aan de trainer liggen.

Het is allemaal zo plichtmatig lijkt het, alsof het nergens om gaat.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:09:
[...]

Hoezo overdrijven? Het is gewoon zo. Bij Ajax moet je per wedstrijd minstens 20 gekke acties zien. Heb jij ze gezien de afgelopen jaren? Ik niet.
Heb je dat na de jaren 70 ooit nog gezien dan? Beetje realisme kan geen kwaad

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die Dolberg is een beste speler hoor, goede spits!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Ging Kruiswijk nu gewoon klagen bij Veltman over zijn 2e gele kaart? Volgens mij raakte hij hem echt?

@Bovenbuurman, idd valt zeer positief op, hopelijk blijft dat zo en hebben we Traore niet nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-09-2016 18:26 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• chim0
MeNTaL_TO schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:24:
Ging Kruiswijk nu gewoon klagen bij Veltman over zijn 2e gele kaart? Volgens mij raakte hij hem echt?
Ja, maar superlicht. Vond het een beetje naaierij van Veltman om zo overdreven te vallen, dus ik snap de woede van Kruiswijk. Was ook absoluut geen gele kaart, vond ik. Vitesse genaaid.

• dutchgio
Quad schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:24:
Die Dolberg is een beste speler hoor, goede spits!
Zolang Ziyech op rechtsbuiten staat dan maar geen Traore, Dolberg presteert beter als Traore zo.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hij is balvast, eist de bal op, speelt hem ook weer af als het moet en kan acties maken. Goede speler om naar te kijken.

Deze overtreding was dan minder handig. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 11-09-2016 18:31 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HeatWave

HeatWave

chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:26:
[...]

Ja, maar superlicht. Vond het een beetje naaierij van Veltman om zo overdreven te vallen, dus ik snap de woede van Kruiswijk. Was ook absoluut geen gele kaart, vond ik. Vitesse genaaid.
Sja, ik erger me al jaren aan de braafste-jongetjes-van-de-klas-instelling van Ajax, het is sportief, maar je bent de enige, elke andere speler rolt en kermt en krijgt de scheids mee. Doet een Ajacied het eens is het meteen een drama?

Ik zou ook graag zien dat het allemaal eerlijk gaat hoor, maar je snijdt jezelf in de vingers door niet mee te gaan in dit spel, scheidsen kijken niet meer, ze zien iemand vallen, zal wel een overtreding zijn....

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:42

Vos

AFCA

Haha hoe duidelijk kan je iemand met twee handen vasthouden? Heerlijk dat selectieve fluiten.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 11-09-2016 18:34 ]

• JanW
Veel duidelijker dan dit worden ze niet meneer Liesveld. Geeft maar weer aan dat die man totaal niet geschikt is voor het vak als scheidsrechter.

• Sydney08
Wie de slechte potten wint wordt kampioen ;)

Tomorrow is not today!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:21

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:38:
En de vorige twee thuiswedstrijden dan? 8)7 8)7

Steam ID = Ackerfiets

• chim0
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:32:
[...]

Sja, ik erger me al jaren aan de braafste-jongetjes-van-de-klas-instelling van Ajax, het is sportief, maar je bent de enige, elke andere speler rolt en kermt en krijgt de scheids mee. Doet een Ajacied het eens is het meteen een drama?

Ik zou ook graag zien dat het allemaal eerlijk gaat hoor, maar je snijdt jezelf in de vingers door niet mee te gaan in dit spel, scheidsen kijken niet meer, ze zien iemand vallen, zal wel een overtreding zijn....
Nou ja, dit soort dingen beoordeel ik neutraal, eigen club of niet, en moeten veel harder worden aangepakt vind ik. Geef die stervende zwaan maar geel! Ook dat geduw en getrek in de zestien bij een vrije trap of corner moet harder worden aangepakt. Als je een paar keer geel of rood geeft, doen ze het niet meer hoor.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:38:
En toch was Ajax vorig jaar geen kampioen.

Maar inderdaad is het wel een belangrijk deel van het kampioen worden. Al moesten er vorig jaar te veel slechte wedstrijden worden gewonnen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Sydney08
Family Guy schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:38:
[...]

En de vorige twee thuiswedstrijden dan? 8)7 8)7
Anders ga je er serieus op in 8)7 |:(

Tomorrow is not today!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ajax - Vitesse was echt slaapverwekkend saai, had beter niet kunnen kijken. :+

Traore was eigenlijk overal behalve waar hij hoort te staan, Dolberg was gewoon gevaarlijker in die paar minuten die hem gegeven zijn.

Sanchez was wel goed vandaag, dat is toch wel een aardige aankoop, fel, sterk en snel.

• LZ86
Zo, het zit er weer op. Wat was Ajax slecht zeg. Vitesse had op zijn minst een punt verdiend. Traore voegt echt geen klap toe aan dit elftal. Toen Dolberg erin kwam werdt het een stuk leuker om naar te kijken.

Wel grappig dat dan juist die uitgekotste Viergever m maakt. Gun het die jongen wel. Maar dit Ajax is toch compleet kansloos voor titel en europa als ze op deze voet doorgaan?

• chim0
Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:54:

Maar dit Ajax is toch compleet kansloos voor titel en europa als ze op deze voet doorgaan?
Had je dat serieus verwacht dan? :o

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:48
Via twitter volgen was best vermakelijk hoor...Gudelj goed, Gudelj slecht, viergever drama, viergever scoort :+ etc. Etc.

Maar volgens mij genoeg kansen voor Ajax? Slechte afronding alleen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• LZ86
chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:56:
[...]

Had je dat serieus verwacht dan? :o
Nee, maar ik hoop toch echt dat ze ver mogen komen in Europa.

• HeatWave

HeatWave

Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:54:
Zo, het zit er weer op. Wat was Ajax slecht zeg. Vitesse had op zijn minst een punt verdiend. Traore voegt echt geen klap toe aan dit elftal. Toen Dolberg erin kwam werdt het een stuk leuker om naar te kijken.

Wel grappig dat dan juist die uitgekotste Viergever m maakt. Gun het die jongen wel. Maar dit Ajax is toch compleet kansloos voor titel en europa als ze op deze voet doorgaan?
Als het zo waardeloos blijft is het idd volkomen kansloos op elk front. Maar je hebt dus een Cassiera, Dolberg, Ziyech, Klaassen, Traore en Younes, El Ghazi en Viergever moet de enige goal maken. Dan klopt er echt geen ene moer van hoor.

En uiteraard kan je niet alles op de coach gooien, maar ik blijf een naar gevoel bij Bosz houden, het lijkt me ook zo'n middenkader-manager die niets anders kan dan manager spelen, maar je werknemers eens motiveren, ho maar. (nogmaals, pure persoonlijke mening).

Ik beschouw het maar als een tussenjaar, met hopelijk een snelle exit van Bosz, hoe slecht qua beleid het ook weer is. Zet er maar weer een echte trainer neer.

• chim0
Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:58:
[...]

Nee, maar ik hoop toch echt dat ze ver mogen komen in Europa.
Tja, ik ook alleen zal dat nooit gebeuren met dit elftal. Zeker in die houthakkersvoetbal Europa League niet.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als dat je lat is kan je natuurlijk beter PL blijven kijken
HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:03:
Wanneer heb je voor het laatst gekeken dan? :?
Spacey23 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:24:
Engels ;)

Lijkt me duidelijk dat dit een tussenjaar wordt voor Ajax. Niemand is nog ingespeeld op elkaar en een nieuwe coach helpt ook niet mee. Dit gaat een lang jaar worden ben ik bang...
Da's mooi, want alles van De Boer waren ook tussenjaren. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• chim0
Gonadan schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:07:
[...]

Als dat je lat is kan je natuurlijk beter PL blijven kijken
Dat is een uitzonderlijke wedstrijd, net zoals Real - Barca, maar als je de rest van MOTD kijkt, is het ook vaak huilen met de pet op. Maar je snapt toch wel wat ik bedoel? Normaal gesproken als je naar Ajax gaat, ga je voor uitzonderlijke spelers met uitzonderlijke acties en veel doelpunten, waarbij je op het puntje van je stoel zit, maar dat is nu absoluut niet het geval. Verre van zelfs.

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar is 94-95 nog jouw referentie kader. Tuurlijk wil elke supporter dat, maar helaas totaal niet meer realistisch.

• Martinusz
Ik vond de samenvatting best vermakelijk, miste zelfs nog wat acties als ik mijn twitterfeed ernaast hou.

Heb genoeg kansen gezien, sommige aardig uitgespeeld, alleen het afmaken lukte vandaag niet, zulke wedstrijden heb je erbij. Tegen Vitesse winnen is gewoon prima, heb Vitesse in de samenvatting maar weinig zien klaarspelen, dat kan ook de verdienste van Ajax zijn natuurlijk.

Volgende week traore op rechts, Dolberg in de spits en Ziyech gewoon op middenveld, dat wil ik weleens zien :)

• HeatWave

HeatWave

toolkist schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:25:
Blijkbaar is 94-95 nog jouw referentie kader. Tuurlijk wil elke supporter dat, maar helaas totaal niet meer realistisch.
Natuurlijk is dat niet meer haalbaar. Maar als ik zie hoe er bij (met alle respect) minderwaardige ploegen ballen in het net worden geramd zonder moeite terwijl Ajax dus eigenlijk weer niet echt scoort, dan maak ik me echt zorgen. Ook in europa waren het voornamelijk penalties.

Ze maken een paar goals tegen kleinere clubs in NL, maar verder maken ze gewoon nauwelijks goals uit echt voetbal. Dat is echt zorgbarend.

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:13:
Dat is een uitzonderlijke wedstrijd, net zoals Real - Barca, maar als je de rest van MOTD kijkt, is het ook vaak huilen met de pet op. Maar je snapt toch wel wat ik bedoel? Normaal gesproken als je naar Ajax gaat, ga je voor uitzonderlijke spelers met uitzonderlijke acties en veel doelpunten, waarbij je op het puntje van je stoel zit, maar dat is nu absoluut niet het geval. Verre van zelfs.
Ik heb die wens nog steeds maar word eigenlijk al zo'n twintig jaar teleurgesteld. Hoe realistisch is die wens dan eigenlijk?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:49:
[...]

Ik heb die wens nog steeds maar word eigenlijk al zo'n twintig jaar teleurgesteld. Hoe realistisch is die wens dan eigenlijk?
Ik vind, tot op zekere hoogte, redelijk realistisch. Als je spelers hebt zoals Ajax, een enorme bak geld op de bank en de jeugdopleiding die vanaf enorm jong opleidt tot technische spelers, dan zou er (veel) meer te genieten moeten zijn op het veld.

Dat je niet meer meekan met Engeland, Spanje en Duitsland, so be it, maar kansloos verliezen van Red Bull, Rostov etc is nergens voor nodig. Kwestie van het geld op het veld zetten en een trainer die niet mensen constant op de verkeerde plek zet.

Voetbal is een simpel spel, het is pas knap om het zo te verkloten als Ajax doet met zoveel potentie.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-11 15:08

Shabbaman

Got love?

Shit zeg, Feyenoord gewoon alwéér een tegendoelpunt. Op deze manier wordt het weer zo'n "net niet" seizoen :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• toolkist
  • Niet online
Komende zondag pas de 1e echt lastige competitiewedstrijd. Ben benieuwd hoe Feyenoord zich dan houdt.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:54:
Ik vind, tot op zekere hoogte, redelijk realistisch. Als je spelers hebt zoals Ajax, een enorme bak geld op de bank en de jeugdopleiding die vanaf enorm jong opleidt tot technische spelers, dan zou er (veel) meer te genieten moeten zijn op het veld.

Dat je niet meer meekan met Engeland, Spanje en Duitsland, so be it, maar kansloos verliezen van Red Bull, Rostov etc is nergens voor nodig. Kwestie van het geld op het veld zetten en een trainer die niet mensen constant op de verkeerde plek zet.

Voetbal is een simpel spel, het is pas knap om het zo te verkloten als Ajax doet met zoveel potentie.
Uitzonderlijke spelers haal je niet meer, dus uitzonderlijke acties zijn schaars.

Jij vraagt om gewoon aantrekkelijk voetbal, dat is wat anders dan chim0 verwacht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:06:
[...]

Uitzonderlijke spelers haal je niet meer, dus uitzonderlijke acties zijn schaars.

Jij vraagt om gewoon aantrekkelijk voetbal, dat is wat anders dan chim0 verwacht.
Alles is relatief, er lopen bij Ajax/psv/fnoord gewoon betere spelers dan bij bijv roda en willem 2, maar toch weten die ploegen het de "top 3" vaak lastig te maken. En dat is opzich natuurlijk prima, maar als jij 1 speler kan kopen die meer kost dan heel Willem 2 waard is, en je toch niet kan winnen, dan klopt er intern iets niet.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:12:
Alles is relatief, er lopen bij Ajax/psv/fnoord gewoon betere spelers dan bij bijv roda en willem 2, maar toch weten die ploegen het de "top 3" vaak lastig te maken. En dat is opzich natuurlijk prima, maar als jij 1 speler kan kopen die meer kost dan heel Willem 2 waard is, en je toch niet kan winnen, dan klopt er intern iets niet.
Jij hebt het nu weer over totaal andere zaken. Hak op de tak.

De speler die gehaald werd deed niet mee tegen Willem 2. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:14:
[...]

Jij hebt het nu weer over totaal andere zaken. Hak op de tak.

De speler die gehaald werd deed niet mee tegen Willem 2. ;)
Eens, opzich, maar je snapt mijn punt. Een Klaassen, EL Gahzi, Bazoer, zijn toch wel spelers die echt iets zouden moeten kunnen brengen, zeker als je ziet hoe ze omhoog geschreven worden.

Maar onder Bosz lijken ze allemaal verlamd, nog meer dan onder de Boer.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:17:
Eens, opzich, maar je snapt mijn punt. Een Klaassen, EL Gahzi, Bazoer, zijn toch wel spelers die echt iets zouden moeten kunnen brengen, zeker als je ziet hoe ze omhoog geschreven worden.
Zo zie je maar weer hoeveel verstand de pers heeft. :+

Maar goed, ik snap je punt maar niet de relevantie ervan. Chim0 verwacht nog spelers van uitzonderlijk kaliber, die gaan er niet meer zijn. Kopen kan je ze niet en als ze er heb groeien worden ze direct verkocht.

De spelers die jij noemt zouden gewoon goed moeten zijn en voor goed voetbal moeten zorgen. Uitzonderlijk wil ik ze zeker niet noemen. :)
Maar onder Bosz lijken ze allemaal verlamd, nog meer dan onder de Boer.
Mwoah, even afwachten nog. Het begon goed en ging daarna minder, kan nog alle kanten op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:01:
Komende zondag pas de 1e echt lastige competitiewedstrijd. Ben benieuwd hoe Feyenoord zich dan houdt.
Gelijkspel is winst wat mij betreft. En, dat maakt me niet zoveel uit. Als Feyenoord nu eindelijk het winnen van de "normale" wedstrijden onder de knie heeft, boeien die 2 potten tegen PSV niet. Die laten de punten nog wel liggen om en nabij hun CL wedstrijden.

Linksom of rechtsom heeft PSV natuurlijk een mooi elftal voor de NL competitie.

• HeatWave

HeatWave

Gonadan schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:22:
[...]

Zo zie je maar weer hoeveel verstand de pers heeft. :+

Maar goed, ik snap je punt maar niet de relevantie ervan. Chim0 verwacht nog spelers van uitzonderlijk kaliber, die gaan er niet meer zijn. Kopen kan je ze niet en als ze er heb groeien worden ze direct verkocht.

De spelers die jij noemt zouden gewoon goed moeten zijn en voor goed voetbal moeten zorgen. Uitzonderlijk wil ik ze zeker niet noemen. :)

[...]

Mwoah, even afwachten nog. Het begon goed en ging daarna minder, kan nog alle kanten op.
Ze zouden iig het verschil moeten maken tegen Willems 2 van deze wereld ;). Uitzonderlijk is idd niet de juiste term.

Hoezo het begon goed, het ging waardeloos in de voorbereiding, paar potjes gewonnen die je echt niet kan verliezen en kansloos tegen Rostov, verlies tegen Willem 2. Het begon dramatisch en is maar weinig beter geworden ;).

• dutchgio
Barca verloor gisteren ook van een promovendus, is dat dan ook meteen een waardeloze ploeg in plaats van de wereldtop? Of ligt dat dan aan Cilessen... Want dat was dus niet het geval.

Je kunt echt niet alles winnen, niet om het feit dat je het betere team hebt.
Volgens mij verwacht je iets teveel.

• Gonadan

Gonadan

HeatWave schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:26:
Ze zouden iig het verschil moeten maken tegen Willems 2 van deze wereld ;). Uitzonderlijk is idd niet de juiste term.

Hoezo het begon goed, het ging waardeloos in de voorbereiding, paar potjes gewonnen die je echt niet kan verliezen en kansloos tegen Rostov, verlies tegen Willem 2. Het begon dramatisch en is maar weinig beter geworden ;).
Omdat ondanks de resultaten in de eerste wedstrijden veel minder angst zat en veel met te beleven was. Dat is waar ik blij van word.

Uiteindelijk begon iedereen weer te roepen om dikke winst en sloop de angst er weer in.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

dutchgio schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:30:
Barca verloor gisteren ook van een promovendus, is dat dan ook meteen een waardeloze ploeg in plaats van de wereldtop? Of ligt dat dan aan Cilessen... Want dat was dus niet het geval.

Je kunt echt niet alles winnen, niet om het feit dat je het betere team hebt.
Volgens mij verwacht je iets teveel.
Barca maakte de klassieke fout van onderschatting, zonder Messi, Iniesta en Suarez beginnen, denken dat het wel op 80% kan en dat draai je niet meer om in de koppies.

• Martinusz
Het is toch ook niet zo gek dat het nog niet draait bij Ajax, Feyenoord en PSV spelen nagenoeg hetzelfde als vorig jaar met bijna dezelfde spelers, dat is veel lekkerder doorpakken.

Met een gewijzigde tactiek, wat nieuwe spelers of spelers op plekken waar ze ervoor niet stonden zorgt ervoor dat ze nog ingespeeld moeten raken. Ik hoop de komende weken op een wat vastere opstelling, zodat de spelers in hun rol groeien en elkaar makkelijker kunnen vinden.

Tot die tijd proberen resultaten eruit te slepen en winnen van Vitesse zonder al te veel moeite is dan gewoon prima.
Maar goed dat er nog geen klassiekers op het programma staan, hopelijk tegen die tijd volle sterkte en proberen daar terug te slaan en achterstand te verkleinen.

• LZ86
martinusz schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:46:
Het is toch ook niet zo gek dat het nog niet draait bij Ajax, Feyenoord en PSV spelen nagenoeg hetzelfde als vorig jaar met bijna dezelfde spelers, dat is veel lekkerder doorpakken.

Met een gewijzigde tactiek, wat nieuwe spelers of spelers op plekken waar ze ervoor niet stonden zorgt ervoor dat ze nog ingespeeld moeten raken. Ik hoop de komende weken op een wat vastere opstelling, zodat de spelers in hun rol groeien en elkaar makkelijker kunnen vinden.

Tot die tijd proberen resultaten eruit te slepen en winnen van Vitesse zonder al te veel moeite is dan gewoon prima.
Maar goed dat er nog geen klassiekers op het programma staan, hopelijk tegen die tijd volle sterkte en proberen daar terug te slaan en achterstand te verkleinen.
Zonder al te veel moeite? Ajax mocht zich in de handen wrijven dat Vitesse geen gelijk maakte. Pas nadat Vitesse met 10 man kwam te staan en Dolberg erin kwam ging Ajax een beetje beter ballen. En zelfs toen had Tighadouini nog de 1-1 op zijn schoen.

Ik ben het wel met je eens dat PSV en Feyenoord een betere uitgang hebben met nagenoeg dezelfde spelers en trainer. Rust is ook veel waard wat dat betreft.

Het lijkt er trouwens op dat Mourinho een B elftal gaat opstellen in de Kuip. Hopelijk doen we daar ons voordeel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 11-09-2016 21:47 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:44:
Zonder al te veel moeite? Ajax mocht zich in de handen wrijven dat Vitesse geen gelijk maakte. Pas nadat Vitesse met 10 man kwam te staan en Dolberg erin kwam ging Ajax een beetje beter ballen. En zelfs toen had Tighadouini nog de 1-1 op zijn schoen.
Zonder al te veel moeite is inderdaad geen correcte verwoording. Echter als de kansen van Vitesse worden genoemd als 'mogelijke doelpunten' waardoor zij voor hadden moeten komen en later op gelijke hoogte hadden moeten komen dan worden de opgelegde kansen van Ajax klaarblijkelijk vergeten. Vitesse kreeg twee á drie opgelegde kansen in de schoot geworpen, maar Ajax had daar in tegen het dubbele aantal kansen al verprutst. Misschien heeft de samenvatting een ander beeld gecreëerd, heel goed mogelijk, maar Ajax is buiten die paar kansen van Vitesse niet echt in de problemen geweest. Vitesse speelde te gehaast en wist zich geen raad met het balbezit voorin. De keeper van Vitesse begon overigens al na 20 minuten met tijdrekken, het was overduidelijk dat Vitesse voor een punt kwam.

Vanaf de tribune heb ik mij vooral gefocust op Traoré en Ziyech. Waarbij de eerstgenoemde grossierde in verkeerd opstellen en loopwerk en verprutsen van eenvoudige kaatsen. Je zag Ajax in eens makkelijker spelen nadat Dolberg er in kwam. Dolberg deed bijna alles goed, met en zonder bal. Erg mooi om te zien. Ik ben benieuwd hoe lang Bosz nog kan verantwoorden om Traoré in basis te laten starten terwijl je Dolberg op de bank hebt zitten. Dat zelfde geldt overigens voor Younes; leuke spelers wanneer je een hoop ruimte krijgt, maar hij begint een El Ghazi 2.0 te worden, te voorspelbaar, te veel van het zelfde. Ik hoop echt dat Cerny zijn kansen gaat krijgen. Cerny is een linkspoot die veel veelzijdiger is dan een Younes.

Ook mooi om te zien was hoe Ziyech de ruimtes ziet maar helaas nog niet werd begrepen. Ik heb geen samenvattingen gezien maar kan me goed voorstellen dat sommige passes van hem knullig over kwamen. Dat terwijl ze juist geniaal waren maar niet begrepen werden. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Traoré zag hij de ruimtes wel en legde hij de bal precies tussen de verdediging in. Wanneer Traoré de helft van die passes had begrepen dan had hij minimaal drie á vier keer alleen voor de keeper gestaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Traoré lekker naar rechtsbuiten en Ziyech op het middenveld, daar hoop ik nog steeds op.

Verder binnenlands nieuws: De KNVB denkt aan Landzaat als assistent voor Blind. Een jeugdtrainer zonder officieel diploma is natuurlijk de oplossing voor alle ellende. :')

En ik ben het zowaar een keer eens met Kieft. :|
http://www.fcupdate.nl/vo...-van-dat-hele-1988-gedoe/

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 12-09-2016 11:06 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:07
Heerlijk 15 uit 5.
1e helft was prima, 2e helft was slecht.

Tevreden, ben benieuwd naar donderdag en zondag, hopelijk 2x gelijk.
Dan ben ik erg tevreden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:27
Gonadan schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:04:

Verder binnenlands nieuws: De KNVB denkt aan Landzaat als assistent voor Blind. Een jeugdtrainer zonder officieel diploma is natuurlijk de oplossing voor alle ellende. :')
Landzaat inderdaad... Zo ga je van Advocaat, naar Gullit, naar Landzaat??? 8)7 8)7

Zelfs als dit meer de vervanger is voor v Basten en niet voor de positie van Advocaat is het een rare aanstelling. Van basten heeft een enorme staat van dienst als speler en het eea meegemaakt als trainer. Wat heeft danny landzaat nou gepresteerd?

Ik ben het wel eens met wat Adriaanse gister zei. Je moet gewoon van Gaal weer aanstellen en Blind assistent maken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom Blind nog assistent ipv werkloos? Waar is Blind voor nodig en waarom beschermen?

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Mars18 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:34:
Heerlijk 15 uit 5.
1e helft was prima, 2e helft was slecht.

Tevreden, ben benieuwd naar donderdag en zondag, hopelijk 2x gelijk.
Dan ben ik erg tevreden
2e helft had ik het idee dat Feyenoord het wat rustiger aan deed. Na de 2-1 werden ze vrijwel direct weer gevaarlijk met 3 vrijwel 100% kansen waarvan er maar 1 in gaat. Ook omdat ADO het opengooide, maar dan nog. ADO had heel de wedstrijd bijna geen fatsoenlijke kans gecreëerd.

• Gonadan

Gonadan

gambieter schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:59:
Waarom Blind nog assistent ipv werkloos? Waar is Blind voor nodig en waarom beschermen?
Waarschijnlijk omdat Blind zo'n prettige assistent is?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JanW
Adriaanse sloeg gisteren anders ook de plank goed mis. Hij gaf aan dat de beste coach op die plek moet zitten (bondscoach dus). Na Van Gaal is er gekozen voor de beste die daarna beschikbaar is, Hiddink. We weten hoe dat is afgelopen. Een derde termijn Van Gaal is ook geen garantie voor succes. De wedstrijd tegen Zweden stemt me redelijk positief. Er werd weinig tot niks weg gegeven, behalve die fout van Strootman waar de goal uit kwam. Genoeg kansen alleen slechte afronding.

• ephymerous
Leon Zwiers schreef op zondag 11 september 2016 @ 21:44:
[...]

Mooi, die Feyenoord bril B)

Vitesse heeft een paar mogelijkheden gehad, weinig tot geen uitgespeelde kansen. Als Ajax daarentegen het vizier op scherp had dan stond het op dat moment 3-0. Het was niet best van Ajax zijde maar om nou te stellen dat de punten met de hakken over de sloot binnen zijn gehaald?
Gonadan schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:04:
Traoré lekker naar rechtsbuiten en Ziyech op het middenveld, daar hoop ik nog steeds op.
Dat lijkt mij persoonlijk ook de beste oplossing. Gudelj lekker banken :)

[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 12-09-2016 13:25 ]

XXXVI

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Over Ajax: Ik zie Dolberg ook liever spelen als Traoré.

NL: Ik snap de keuze voor Danny Landzaat ook niet. Vond dat Co gister weer aan het zeiken was o.a. over Zyech ...

om V Gaal weer aan te stellen, lijkt me nog niet zo gek ook al heb ik een goed gevoel overgehouden aan de partij tegen Zweden. Zo gek ging het nog niet

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10
Wordt weer lachen, gieren en brullen bij Voetbal Inside vanavond. Danny Landzaat really?

Ondanks dat het een begaafd technische speler was heeft hij nooit het niveau bereikt van een echte topspeler. kwa karaktereigenschappen is dit een Danny Blind 2 dus dit gaat nooit iets worden. In de woorden van Gijp, denk je nu werkelijk dat Snijder, Robben ook maar iets aannemen van Landzaat :D

Ongelooflijk dat je als KNVB niet zelf tot de conclusie komt dat je rigoureus het roer moet omgooien ipv doormodderen in de huidige situatie.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Miki schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:24:
Wordt weer lachen, gieren en brullen bij Voetbal Inside vanavond. Danny Landzaat really?

Ondanks dat het een begaafd technische speler was heeft hij nooit het niveau bereikt van een echte topspeler. kwa karaktereigenschappen is dit een Danny Blind 2 dus dit gaat nooit iets worden. In de woorden van Gijp, denk je nu werkelijk dat Snijder, Robben ook maar iets aannemen van Landzaat :D
Sneijder en Robben mógen spelen voor Oranje, ze hoeven niks. Als zij geen zin hebben om met de technische staf te werken, dan staat het ze vrij om geen interlands meer te spelen. En dat Landzaat nooit een echte topspeler is geworden is totaal niet relevant. Zie Van Basten, Bergkamp, Maradonna, of juist Van Gaal, Mourinho, Alex Ferguson, Ancelotti, Lippi.

• JanW
Gijp :') Karikatuur van zichzelf die met z'n zwakke instelling nooit iets bereikt heeft. Dat moet je wel serieus nemen. VI was een aardig programma, maar het constante gezaag en gedoe. Het niveau is ver te zoeken.

Daarnaast, waarom zouden Sneijder en Robben niks aannemen van Landzaat? Van Gaal is als speler ook geen hoogvlieger geweest, maar was als coach wel absolute top. Typisch Nederlands om hem al voordat hij iets heeft gedaan af te branden.

Gelukkig zijn Sneijder en Robben professional genoeg, in tegen stelling tot die lamzak van een vd Gijp.
Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder