Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tis nu 2x Cillesen maar anders was het wel een ander geweest
Ajax kan het niet dichthouden achterin, dat is niets nieuws
Als ze maar scoren nu
Edit: zie nu 3 voorzetten naar niemandsland. Sorry maar dan vind ik het best logisch als je geen CL speelt.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 16-08-2016 21:14 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Traore goede acties heeft ie
Nu nog 1 erin
El Ghazi kan ook ineens goed spelen, nu nog het afmaken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 16-08-2016 21:21 ]
Ja, die moet ongeveer moeite doen om de ballen te ontwijken die recht op hem afgaan.
Toch, die Traore kan nog wel veel plezier brengen bij Ajax.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit.Han schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:19:
Alle schoten van Ajax tot nu toe laag over de grond.... knal die ballen eens hoog in de hoeken
En
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 16-08-2016 21:22 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je naam zegt het al...Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:23:
Als dat al hands is, krijgen we een record aantal penalties dit jaar.
En nu doorzetten, dan kun je voor rust de 2-1 nog maken
Daarom waren er vorig jaar ook zoveel.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:23:
Als dat al hands is, krijgen we een record aantal penalties dit jaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd ongelooflijkFleximex schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:24:
Omg. Vrije kopkans alweer uit die corner.
Over mijn lijk mentaliteit, waar is het gebleven?
kun jij ook weleens iets positiefs zeggen? Jeetje zeg....Harribo schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:24:
Yup maar Rostov komt nu
Denk niet bij FC GroningenHarribo schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:25:
[...]
Idd ongelooflijk
Over mijn lijk mentaliteit, waar is het gebleven?
Of dat is er normaliter een die niet wordt getolereerd in CL wedstrijden ofzo, geen idee. Volg Rostov niet zo.PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:25:
Valt me nu pas op: Ze hebben geen shirtreclame.
Toch veel mooier
De Krim BV ofzodutchgio schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:27:
[...]
Of dat is er normaliter een die niet wordt getolereerd in CL wedstrijden ofzo, geen idee. Volg Rostov niet zo.
Als het zoveel mooier was viel het wel eerder op toch?PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:25:
Valt me nu pas op: Ze hebben geen shirtreclame.
Toch veel mooier
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zat ook al echt 20 minuten te kijken wat het nou was waarom ik hun shirt zo mooi vondGonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
Als het zoveel mooier was viel het wel eerder op toch?
Dat begint al voorin waar ze mannetjes laten oplopen. Veel harder en accurater ingrijpen
Aanvallend met traore staat het wel. Eigenlijk hoop ik nu maar 1 ding, dat ze niet nog een goal tegen krijgen. Die laatste kopkans, die gozer stond gewoon vrij te springen in het hart van de verdediging!
Inderdaad, ik zag het verkeerd.aicaramba schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:00:
[...]
Ging gewoon naast de muur op, toch? Zeer zwak van cillessen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
goed spel, slecht resultaat.Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:48:
Hoe was de eerste helft? Vrees dat ik nu pas inschakel.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Fout Cillessen, hier door 0-1. Veel balbezit Ajax, aantal kansen. Uiteindelijk bal op een arm van Rostov, penalty. Klaassen schiet deze raak.Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:48:
Voorin sterk, achterin zeef.Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:48:
Een leuk aanvallend Ajax, dat achterin 2 kansen weg geeft.
Alweer een fout van Cillessen? Wat is die uit vorm zeg. Maar zo te horen kan het in de tweede helft dus nog wel goed komen. Ik hoop het.Qu3st schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:51:
[...]
Fout Cillessen, hier door 0-1. Veel balbezit Ajax, aantal kansen. Uiteindelijk bal op een arm van Rostov, penalty. Klaassen schiet deze raak.
Zit gespannen te kijken. En te kijken. En te kijken. Gebeurt er niets. Refresh is Teletekst, is het weer 1-1
Teletekst supporter!PWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:53:
1-1 in mijn stream. Open ik Teletekst, staat het opeens 1-2.
Zit gespannen te kijken. En te kijken. En te kijken. Gebeurt er niets. Refresh is Teletekst, is het weer 1-1
HahahaPWM schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:53:
1-1 in mijn stream. Open ik Teletekst, staat het opeens 1-2.
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2016 21:56 ]
XXXVI
Wat doet die keeper opeens trouwens.
El Ghazi komt normaal geen lantaarnpaal voorbij bij wijze van, nu is zelfs de voorzet daarna nog goed ook.
El Ghazi heeft nu Veltman achter zich die wel ruimte maakt en de combinatie zoektdutchgio schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:57:
Traore en El Ghazi, wonderduo in de maak?
El Ghazi komt normaal geen lantaarnpaal voorbij bij wijze van, nu is zelfs de voorzet daarna nog goed ook.
XXXVI
PSN: DutchTrickle PVoutput
Tete centraal moet ook prima kunnen, die is verdedigend sterk.
Ziyech?ephymerous schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:55:
Toch zonde dat Traore zo weinig ballen krijgt. Een creatiever middenveld zou Ajax echt goed doen. Er wordt geen bal op m ingespeeld.
12 miljoen is sowieso binnen bij plaatsing...
Zouden ze daar nog op aan het wachten zijn...
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 16-08-2016 22:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eens. Nu nog resultaat, toch het belangrijkste.martinusz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:07:
Laten we eerlijk wezen, dit is toch gewoon weer leuk om te kijken? Niet altijd even goed, maar verre van saai!
Fijne keeper heeft dat Rostov zeg
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 16-08-2016 22:09 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Inderdaad, je kunt van het niveau vinden wat je wilt, maar het is leuk om te kijken, spannend en interessant.martinusz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:07:
Laten we eerlijk wezen, dit is toch gewoon weer leuk om te kijken? Niet altijd even goed, maar verre van saai!
Slaapverwekkend komt niet aan de orde.
Nee, even belangrijk.Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Eens. Nu nog resultaat, toch het belangrijkste.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met het oog op de coëfficientenlijst is mooi spel even een luxe die we ons niet kunnen veroorloven. Resultaat moet er geboekt worden en moet Europees gezien wijken voor alles. Of je moet er vrede mee hebben dat de landskampioen voorlopig geen CL meer speelt. Wat ik niet heb. Mooi spel stel je maar ten doel tegen Sparta en Go Ahead.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 12% gewijzigd door Niku op 16-08-2016 22:21 ]
Vind dit Rostov toch iets minder dan dat Paok maar japh4ge schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:20:
Tegen paok is het ook met slecht spel gelukt en daar hoor je (natuurlijk) niemand meer over.
Is wel nodig. 1-1 is een waardeloze uitslag om mee te nemen naar Rusland.
Ik volg voetbal ter vermaak, het pleziert mij. Dit plezier haal ik evenveel uit euforie bij winst als door aantrekkelijk spel. Het één kan niet zonder het ander. Mooi spelen maar nooit succes behalen is niet leuk.Vier keer kampioen maar wedstrijden zijn niet meer leuk om te kijken geeft mij geen plezier. Na vier jaar volgde ik voetbal minder en minder.Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:18:
[...]
Met het oog op de coëfficientenlijst is mooi spel even een luxe die we ons niet kunnen veroorloven. Resultaat moet er geboekt worden en moet Europees gezien wijken voor alles. Of je moet er vrede mee hebben dat de landskampioen voorlopig geen CL meer speelt. Wat ik niet heb. Mooi spel stel je maar ten doel tegen Sparta en Go Ahead.
Dus nee, het één is niet ondergeschikt aan het ander. Als het behalen van punten voor de coëfficiëntenlijst in houdt dat de wedstrijden gewoon niet meer leuk zijn, fuck dan de lijst maar. Ik kijk voor mijn vermaak, dat is het belangrijkste.
[ Voor 28% gewijzigd door Gonadan op 16-08-2016 22:33 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
/edit
Treffende kop op Soccernews helaas.
[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 16-08-2016 22:35 ]
XXXVI
Vergeet niet dat CL plaatsing betekent dat je tegen Barcelona, ManU, Real, Juventus etc. speelt. Dat zijn wedstrijden die voor jouw (en mijn) vermaak zorgen. Het doel heiligt de middelen?Gonadan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:26:
[...]
Ik volg voetbal ter vermaak, het pleziert mij. Dit plezier haal ik evenveel uit euforie bij winst als door aantrekkelijk spel. Het één kan niet zonder het ander. Mooi spelen maar nooit succes behalen is niet leuk.Vier keer kampioen maar wedstrijden zijn niet meer leuk om te kijken geeft mij geen plezier. Na vier jaar volgde ik voetbal minder en minder.
Dus nee, het één is niet ondergeschikt aan het ander. Als het behalen van punten voor de coëfficiëntenlijst in houdt dat de wedstrijden gewoon niet meer leuk zijn, fuck dan de lijst maar. Ik kijk voor mijn vermaak, dat is het belangrijkste.
Nee, we verschillen hierin duidelijk van mening. Geen probleem.
Ik had nog een toevoeging:Niku schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
Vergeet niet dat CL plaatsing betekent dat je tegen Barcelona, ManU, Real, Juventus etc. speelt. Dat zijn wedstrijden die voor jouw (en mijn) vermaak zorgen. Het doel heiligt de middelen?
Nee, we verschillen hierin duidelijk van mening. Geen probleem.
Overigens komen er nogal wat termen langs; mooi xv lelijk, aantrekkelijk, etc. Het gaat mij niet om het oogstrelende tikkietakkiegeneuzel, het moet gewoon leuk zijn om te kijken. Door strijd, inzet, opportunisme, aanvallen, maar ook een goed uitgevoerde catenaccio. Het moet gewoon leuk zijn om te zien en geen doodmaakvoetbal.
CL kan ik ook zonder Ajax wel kijken. Natuurlijk is het bijzonder als ze zelf mee doen maar zoals ze daar speelden haalde ik er ook niet altijd plezier uit hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 16-08-2016 22:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder