Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.075 views

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:32:
Hij raakt em niet eens...

En ik herhaal:

[...]
Zo knap dat je dat kunt zien.
Overigens geeft Nijhuis hem op advies van de grens, die vlagt en dan pas fluit Nijhuis.

Only fools are enslaved by time and space.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Nou verdedigend moet er nog heel wat beter bij Ajax... dat is duidelijk.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Snap er nu niets meer van? Ik moet toch een gratis Fox kanaal hebben voor voetbal bij Ziggo? Of heb ik het nieuws nou niet goed begrepen? In Horizon kom ik niets tegen.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:49:
Snap er nu niets meer van? Ik moet toch een gratis Fox kanaal hebben voor voetbal bij Ziggo? Of heb ik het nieuws nou niet goed begrepen? In Horizon kom ik niets tegen.
volgens mij ishet alleen via de tv...de horizon-app niet... heb hem ook gezocht... heb maar aangenomen dat hij niet in de app zit omdat er ook een fox-go-app is (waar je je niet voor kunt aanmelden, omdat ze met test-gedoe bezig zijn)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Was Roda nu zo goed ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Nee. Ajax was slecht en de arbitrage zoals gewoonlijk bedroevend.....

• PWM
  • Niet online

PWM

P.O. Box schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:52:
[...]

volgens mij ishet alleen via de tv..
Ik heb geen TV :p Dat word dus weer het Fox Go abonnement van mijn familielid misbruiken dit seizoen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Ik gebruik het account van mijn ouders voor de F1. Ziggo sport kan ik gewoon zien via de Horizon app icm de Chromecast.

XXXVI

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

*snip* koel even af voor je zo reageert.

[ Voor 88% gewijzigd door Señor Sjon op 13-08-2016 22:15 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:47

Qu3st

PWM schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:55:
[...]

Ik heb geen TV :p Dat word dus weer het Fox Go abonnement van mijn familielid misbruiken dit seizoen.
Maar bij GO kun je niet tegelijkertijd op een verschillend IP-adres kijken toch?

• PWM
  • Niet online

PWM

Qu3st schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:06:
[...]

Maar bij GO kun je niet tegelijkertijd op een verschillend IP-adres kijken toch?
Zit bij je Fox abonnement in. Hij kijkt alleen op zijn tv, dus ik gebruik zijn account.

De dag dat ik de Fox Go app ook zonder (vpn) omwegen in het buitenland kan gebruiken, zal ik direct eigen abo nemen. Ik ben veel op reis, en dan werkt hij niet door regiolock.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-11 23:35
Grr...niks van wedstrijd meegekregen, was notabene onderweg vanuit Limburg naar huis.
Ik zei nog tegen mijn vrouw, let maar op dat wordt nog 2-2, ik moet dat ook niet zeggen :+

Edit: hoe deed Sánchez het?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 13-08-2016 23:20 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:51
martinusz schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:03:
Grr...niks van wedstrijd meegekregen, was notabene onderweg vanuit Limburg naar huis.
Ik zei nog tegen mijn vrouw, let maar op dat wordt nog 2-2, ik moet dat ook niet zeggen :+

Edit: hoe deed Sánchez het?
Ah, dus het had toch niets met Nijhuis en de slappe verdediging te maken. Gelukkig maar :P

Ondertussen hebben alle Rotterdamse ploegen tot nu toe gewonnen deze speelronde. Nu Feyenoord nog met op papier de makkelijkste tegenstander van het seizoen. Rijnmond is iig erg blij zo ver :)

[ Voor 19% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2016 23:29 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo, net terug uit de Arena, mijn tenen staan nog krom ;(

Wat waren sommige spelers van Ajax behoorlijk ondermaats zeg, met name Bazoer, wat een drama. De debuterende Sanchez is werkelijk slecht één op één, met een simpele kapbeweging is hij weg.

In de tweede helft gelukkig Younes binnen de lijnen, die bracht wat snelheid en aanvallen. Aan de andere kant stond El Ghazi, wederom een drama, komt zelfs een trage Roda verdediger niet voorbij, laat staan dat hij een fatsoenlijke voorzet geven.

Maar de sleutel van dit verlies lag echt bij Bazoer, die leed constant gevaarlijk balverlies, liep constant in de dekking tijdens de opbouw en gaf de ene slechte pass na de andere.

Dolberg is een verademing binnen de lijnen, bescheiden speler die vaak goed vrij loopt (maar niet gezien wordt).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Sparta wint met 0-3 uit tegen PEC, lekker hoor. Had me toch al ingesteld op een nederlaag.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dan ben je al je hele coachleven aan het coachen tegen Ajax, moet je in de eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie als Ajaxcoach je zegje doen na verloren punten, en dan verspreek je je... "ik vind dat je thuis moet winnen van Ajax" - priceless... :+

[YouTube: https://youtu.be/XoocSO_o_wo]

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 14-08-2016 00:07 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
Ramzzz schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 00:05:
Dan ben je al je hele coachleven aan het coachen tegen Ajax, moet je in de eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie als Ajaxcoach je zegje doen na verloren punten, en dan verspreek je je... "ik vind dat je thuis moet winnen van Ajax" - priceless... :+

[video]
Lol hoorde ik het toch goed :+

Vind bosz altijd wel realistisch, waar Frank altijd zei dat het ergens anders aan lag, zegt bosz gewoon het was niet goed. Verdedigend weer 2 domme goals tegen, wat is er toch met die verdediging aan de hand? Vorig jaar niks aan de hand en nu ineens de kluts kwijt. En deze keer lag het niet aan het feit dat er anders gespeeld zou worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 14-08-2016 00:18 ]

• LZ86
Tja, het is een combinatie van Bosz visie en het wennen daaraan, en de matige verdedigers die Ajax heeft. v/d Hoorn bleek vorig seizoen een enorme sterkhouder, die ben je kwijt. Maar mijns inziens werdt het potje verloren met de 2 onzinnige wissels ( Sinkgraven/Dolberg ) en de basisopstelling ( Manolev Dijks, Bazoer en el "ik speel voor mezelf" Ghazi )

En de scheids zat ook niet mee

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2016 00:39 ]

• Han
  • Niet online

Han

Dijks speelde niet eens zo slecht. Het waren Bazoer, El Ghazi en Sanchez die onder de maat waren vandaag. Maar in het stadion zag je goed hoe Dolberg met regelmaat goed vrij liep of in de diepte kon worden aangespeeld, maar kwam de pass niet. De wissel van Dolberg was jammer maar begrijpelijk. Je zag goed dat Traore nog zoekende was, wist niet goed waar hij moest lopen/staan. Hij liep dan ook overal. Ook dat komt wel goed. Dit Ajax heeft tijd nodig, dat zal gepaard gaan met puntenverlies. Al met al kun je Ajax aanrekenen dat ze de eerste helft de voorsprong niet verder hebben uitgebouwd, het tempo lag veel en veel te laag, ze hadden Roda kapot kunnen spelen met iets meer tempo.

Wat mij irriteerde was wederom de domme gele kaart van Klaassen. Je bent aanvoerder, echt dom dit. Aan de andere kant, in de eerste helft werd het niet bestraft, nu wel. De scheidsrechter was erg slecht vandaag, maar niet de oorzaak van het puntenverlies.

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 14-08-2016 00:49 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
Ben wel benieuwd naar de statistiek jongens hier. Hoeveel van de voorzetten die Dijks gaf ( percentage mag ) waren op maat? Zou me verbazen als ie 25% haalt namelijk. Dat is jammer voor Ajax. Dijks komt er inderdaad vaak wel prima langs, maar heeft als voorzettengever bij Manolev in de leer gezeten geloof ik.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:43
Alleen Vodafone, die zijn daarmee akkoord. Contract bij Ziggo liep nog door en dus hoefde die dus niet te verlengen en te onderhandelen over die gratis zender.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gratis... Verplicht afgenomen zal je bedoelen. :')

En waar komt de vergelijking met Manolev ineens vandaan? Als meerdere mensen dat opeens gaan doen dan moet het wel van TV of uit een artikel komen. Gijp weer iets geroepen? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
Ach, blinde loper op links met geen goede voorzet, die vergelijking is snel gemaakt. :+

Zal Overmars nu door hebben dat Ziyech ook gewoon nodig is? Man man man wat een slappe hap gisteren. Enige positieve is Dolberg, die is goed bezig.

Verdediging wel heel erg matig, staan bij die 2e goal gewoon 2 man achterin ongedekt waarvan er dan 1 scoort.

• Gonadan

Gonadan

Op zich vind ik wel grappig hoe snel meningen bijdraaien. Vorig seizoen was Dijks nog erg prettig en Van Den Hoorn een prutser. Eén zomerstop ertussen en het is volledig omgedraaid. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

Mwoh, Dijks is een prima verdediger, alleen niet in de rol die Bosz hem wil toedichten. Dat maakt hem nog geen slechte verdediger. Wat vd Hoorn betreft geldt precies het zelfde; geen slechte verdediger, maar niet in de rol waar de Boer hem in wilde zien; een opbouwende verdediger die voetballend oplossingen moest verzinnen. Dat kan hij niet, hij is een no-nonsense verdediger, de bal wegrossen en dat mocht niet.

Dijks kan prima verdedigen, maar opkomen tot aan de achterlijn en vervolgens een op maat voorzet geven is niet iets wat hij als verdediger kan. Dat is wel te trainen, maar dat heeft tijd nodig. En dan zit je nog met de vleugelaanvaller die zijn verdedigende taken moet overnemen. Younes is een leuke behendige aanvaller maar mist de body en branie om mee te verdedigen.

Ik vrees dat Ajax niet de spelers heeft voor het systeem wat Bosz voor ogen heeft. Gewoon de backs de backs laten zijn, de vleugelaanvallers aanvallers laten zijn.

Je zag gisterenavond ook heel goed dat het elftal geen vertrouwen heeft in El Ghazi. Er werd niet diep gegaan wanneer hij de bal had, er werd al achteruit gelopen op het moment van zijn actie, rekening houdend met balverlies. Aan die kant moet echt een betere speler komen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49

Superkiwi

Hoi doei

Dijks is nog steeds een prima speler imo, loopt vaak z'n mannetje voorbij en komt met veel voorzetten. Je bent alleen de lange Milik voorin kwijt om er iets mee te doen.

De wedstrijd van gisteren maar snel vergeten; als je zelf de 3-1 niet maakt ligt de 2-2 altijd op de loer.
Je ziet dat Bosz het rondspelen wat meer richting de helft van de tegenstander heeft verplaatst (incl sneller jagen bij balverlies), maar verdedigend is het (de laatste wedstrijden) nog wel een behoorlijke kaas :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
Hoop wel dat Ajax Rostov inpakt. Maar vrees dat het weer een teleurstelling gaat worden op de manier waarop Ajax tot nu toe speelt dit seizoen.

Maar goed. Feyenoord-twente.

De tukkers rukken aan in 5-3-2 ( zoals verwacht ) benieuwd hoe Feyenoord daarmee omgaat.
Winnen zou geen enkel probleem mogen zijn van deze ploeg, alleen zal het lastig zijn die 1e goal te maken.

Edit: Heracles ramt door... 3-0. Jammer dat ze dat niet tegen die Portugese amateurs konden opbrengen

[ Voor 56% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2016 13:50 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:48
Willem II kan je wel noteren voor een plekje bij de onderste 3. Er staat echt geen fatsoenlijke speler in het veld. Vorig seizoen nog met de hakken over de sloot, maar dit seizoen gaat dat niet meer lukken. Zonde ook voor Schuurman dat hij daar op de bank zit.

• dutchgio
Twente was vorige week ook niks, die kunnen ook wel eens bij die laatste 3 plekken komen. Feyenoord moet dat wel kunnen winnen, 5-3-2 of niet.

Die Ede heeft nu al het record op de grond liggen te pakken. :X

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 14-08-2016 14:32 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Ik zet Feyenoord - Twente op en het eerste wat ik hoor is gefluit op de tribunes doelend op de vuurwerk ramp in Enschede :')

• Lekkerboeie86
Lekkere goal van Toornstra!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49

Superkiwi

Hoi doei

Fleximex schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:42:
Ik zet Feyenoord - Twente op en het eerste wat ik hoor is gefluit op de tribunes doelend op de vuurwerk ramp in Enschede :')
Precies de reden dat ik social media voetbalsites mijd tijdens de competitie; teveel van zulke lui die het altijd moeten willen verpesten.
Als ik zie wat voor lui er achter de boarding zitten (leuk al die camera's tegenwoordig) verbaast het me niks; moet je ze eens zien als Ajax op bezoek komt :')
Andersom net zo, alleen is het capuchonpubliek bij Ajax wat meer weggestopt.
In en in triest dat het zo gaat tegenwoordig.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2016 14:59 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:22
Kansen zat voor Feyenoord, maar de wedstrijd beslissen lukt weer eens niet. De wedstrijd tegen Ziyech blijft spannend zo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
Feyenoord speelt slordig. Maken kansen niet echt af ( behalve die van Toornstra ). Twente stelt al helemaal niets voor, maar dat was verwacht. Ze zijn iig minder scherp/agressief dan vorige week.

Edit: kijk, nu speelt Feyenoord weer wel goed. Zeker even de waarheid gezegd in de rust. Als het zo door gaat komen de goals wel

[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2016 15:39 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat verwachten mensen van PSV - AZ dan? AZ nog niet zo sterk als afgelopen seizoen geloof ik.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Feyenoord vraagt om problemen wanneer het geen tweede doelpunt maakt. Hoeft maar één keer iets te gebeuren zoals met Ajax gisteren en Feyenoord kan zo maar volstrekt onnodig punten gaan verspelen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:56:
Feyenoord vraagt om problemen wanneer het geen tweede doelpunt maakt. Hoeft maar één keer iets te gebeuren zoals met Ajax gisteren en Feyenoord kan zo maar volstrekt onnodig punten gaan verspelen.
Inderdaad.

Zie de 1-1 nog wel vallen straks..

Tevens vind ik Berghuis weer zeer matig invallen....

Verwijderd

Spacey23 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 15:50:
Wat verwachten mensen van PSV - AZ dan? AZ nog niet zo sterk als afgelopen seizoen geloof ik.
Als PSV snel scoort wordt het denk ik een saaie partij. Houdt AZ ze lang op 0-0, dan verwacht ik nog wel een leuke spannende pot.

Paul Gladon van Heracles mist 2 penalties in 1 minuut tijd haha. Het is dat Heracles al zo goed als zeker van de winst was.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:55

Niku

Alagaesii

Offtopic: is het mogelijk om bij Fox één wedstrijd te bekijken? Ik kan het niet vinden (of ik weet gewoon niet waar ik moet kijken).

Verwijderd

Elia blijft toch ook een grillige speler. Zo speelt hij de sterren van de hemel en zo is hij zo goed als onzichtbaar.

Verwijderd

Hehe...

Mooie goal!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Erg mooie goal. Hard aangespeeld maar neemt 'm toch super aan. En daarna goed geschoten. Knap hoor.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Da's een stuk leuker om te zien dan dat gestuntel van Kramer ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Pff, wat bezorgt Feyenoord hun supporters toch menige hartverzakking.

• Qu3st

Qu3st

Mooi doelpunt! Eigenlijk is Feyenoord geen moment in gevaar geweest de 2e helft

Verwijderd

Qu3st schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:12:
Mooi doelpunt! Eigenlijk is Feyenoord geen moment in gevaar geweest de 2e helft
Nou, dat wil ik ook niet zeggen.
Yeboah (Sorry als ik het verkeerd spel), had hem toch tussen de palen moeten schieten.....

3 Punten in Rotterdam gehouden, hopelijk nou nog de 0 houden.

• Lekkerboeie86
Bilal :N

• Qu3st

Qu3st

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Nou, dat wil ik ook niet zeggen.
Yeboah (Sorry als ik het verkeerd spel), had hem toch tussen de palen moeten schieten.....

3 Punten in Rotterdam gehouden, hopelijk nou nog de 0 houden.
Oke 1 kans, maar daar tegenover had Feyenoord veel meer kansen.

Verwijderd

Om te huilen inderdaad...

In 2 jaar tijd heeft die 1 goede actie gehad in het shirt van Feyenoord..
Voor de rest is het telkens waardeloos.

Volgens mij kunnen ze daar beter een jeugdspeler in de plek voor neerzetten, daar schiet je uiteindelijk tenminste nog iets mee op, Bilal heb ik ondertussen helemaal opgegeven(zelfs Boetius, Cabral en Biseswar waren van hogere kwaliteit)

Wat is trouwens nog slechter vind..
Dode spel situaties....
Al 3 seizoenen lang word er vrijwel niets gecreëerd bij hoekschoppen en vrije trappen..

Vandaag ook weer de ene na de andere waardeloze hoekschop.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2016 16:20 ]

• ph4ge
Prima wedstrijd van Feyenoord, enige wat er te klagen viel is dat er te weinig gescoord woedt. Natuurlijk kan het altijd beter, maar elke week 5-0 winnen is ook niet realistisch.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:22:
Prima wedstrijd van Feyenoord, enige wat er te klagen viel is dat er te weinig gescoord woedt. Natuurlijk kan het altijd beter, maar elke week 5-0 winnen is ook niet realistisch.
Mwah, als je eerlijk bent hadden er echt wel meer doelpunten gemaakt mogen worden door Feyenoord vanmiddag. Wat dat betreft heeft Feyenoord het niet bepaald goed gedaan vanmiddag.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Oke 1 kans, maar daar tegenover had Feyenoord veel meer kansen.
Dat had Ajax gisteren ook ;-)

• Gonadan

Gonadan

Twee wedstrijden achter elkaar winst en de nul gehouden, daar mag je als Feyenoorder gewoon heel bij mee zijn hoor. Hopelijk trekken ze de lijn door. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Niet online

PWM

6 punten uit 6 en 7-0 doelsaldo. Ik teken ervoor ;) Heb wel andere competitie starts gezien....

Edit: Mmm, kunnen wel eens waardeloze punten zijn als Twente alsnog moet vertrekken.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 14-08-2016 16:36 ]

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:33:
[...]

Dat had Ajax gisteren ook ;-)
Jup en toen riep ik al dat ze het moesten afmaken, maar Roda had meer kansen dan Twente. Feyenoord maakt het tenminste af.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:36:
Edit: Mmm, kunnen wel eens waardeloze punten zijn als Twente alsnog moet vertrekken.
Huh, is die saga nog steeds niet afgelopen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PWM
  • Niet online

PWM

gambieter schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Huh, is die saga nog steeds niet afgelopen?
Volgens mij is volgende maand uur U als ze voor de Xde keer in de verkeerde categorie zitten.

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:34
PWM schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:44:
[...]

Volgens mij is volgende maand uur U als ze voor de Xde keer in de verkeerde categorie zitten.
Bij laatste meetmoment voldeden ze aan de eisen van categorie 2, maar je moet dat meerdere momenten op rij laten zien om definitief daar terecht te komen. Ik voorzie geen problemen.

• LZ86
PSV-AZ tot nu toe leuke pot. Ze lijken aan elkaar gewaagd

Edit: Mooie goal

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 14-08-2016 17:56 ]

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
PWM schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:36:
6 punten uit 6 en 7-0 doelsaldo. Ik teken ervoor ;) Heb wel andere competitie starts gezien....

Ik teken er niet voor. :9

Een redelijk Feyenoord gezien vandaag. Helaas wat pech in de afronding. Twente had weinig in te brengen tegen Feyenoord, enige grote gevaar is dat schot van Yeboah(?) geweest. Een 1-0 score blijft gevaarlijk. Met de individuele kwaliteiten van Ziyech kan het zomaar ineens 1-1 staan. Toch wel opgelucht toen de 2-0 viel, al had ik graag gezien dat deze wat eerder viel.

Kuyt en Elia zijn toch weer door de ondergrens gezakt. Ik verwacht toch meer van deze twee spelers, maar dat zullen ze zelf ook wel in de gaten hebben. Als Kuyt zo doorgaat zal het mij niks verbazen dat Toornstra op '10' komt te staan ten koste van Kuyt. Berghuis zal dan de rechtsbuiten positie overnemen. Viel vandaag ook weer goed in. Bijna nog gescoord. Zijn voetballend inzicht is heerlijk om te zien. Voetbalt makkelijk en vaak de juiste keuze, heeft goed het oog op diepgaande spelers. Hopelijk kan hij dit doortrekken.

Op naar volgende week! Hopelijk weer 3 punten en een extra clean sheet. :+

• Niku

Niku

Alagaesii

PSV heeft zich bij Utrecht gemeld voor Ramselaar. Interessant.

• Han
  • Niet online

Han

Niku schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:00:
Dat mag niet doorgaan, dan heb ik een probleem met mijn voetbalpoule :D

• LZ86
Niku schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:00:
Die hebben Ziyech nu weer 2x zien spelen en denken... laat maar voor de prijs die twente vraagt

• dutchgio
Meer kans voor Ajax, hoop er nog steeds op.
Utrecht zal Ramselaar ook niet voor niks laten gaan.

• Martinusz
Nog een middenvelder erbij? Of gaat er nog iemand weg? Proper? Maher?

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:55:
Meer kans voor Ajax, hoop er nog steeds op.
Utrecht zal Ramselaar ook niet voor niks laten gaan.
Ramselaar heeft nog een contract tot medio 2019. Ik schat dat PSV rond de 4 miljoen moet neertellen. Alles daar onder is een koopje :)

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:02:
Hebben slechts vier volwaardige middenvelders op het moment, een vijfde is zeker nodig met het ook op oa de CL.

• Martinusz
Lol ADO wil becker van Ajax kopen, Ajax vraagt 2 ton (koopje lijkt mij), maar ADO kan zelfs 2 ton niet opbrengen. Men hoopt dat Ajax water bij de wijn doet... 8)7

• LoneRanger
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:02:
Schaars en v Ginkel weg t.o.v. vorig seizoen en Maher is 4 jaar gewogen en te licht bevonden.
Je hebt nu alleen Hendrix, Guardado en Pröpper en daar moet er zeker nog 1 bij van niveau.
Vloet en Ritzmaier is nou niet echt een degelijke backup.

• dutchgio
martinusz schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:14:
Lol ADO wil becker van Ajax kopen, Ajax vraagt 2 ton (koopje lijkt mij), maar ADO kan zelfs 2 ton niet opbrengen. Men hoopt dat Ajax water bij de wijn doet... 8)7
ADO is afhankelijk van Wang, en dat loopt nou eenmaal niet.
Die trainer van ADO had ook al aangeven die 2 ton anders zelf wel te betalen, dus Ajax kan er wel aan vasthouden. Snap niet dat een andere club er dan niet mee aan de haal gaat, speelde bij PEC toch prima en voor 2 ton...

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 18:33
Zal denk ik niet alleen 2 ton zijn maar ook een leuk doorverkoop percentage.
Maar dit zegt toch wel veel over ADO, als ze dit bedrag (en het salaris) al niet kunnen betalen dan zijn ze dus echt zeer zwaar afhankelijk van Wang.

• Martinusz
Ziyech zou gezien zijn bij de Arena (gerucht).....zou wat zijn!

Maar is waarschijnlijk gewoon onzin ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Martinusz op 14-08-2016 23:19 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:24
martinusz schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:32:
Ziyech zou gezien zijn bij de Arena (gerucht).....zou wat zijn!

Maar is waarschijnlijk gewoon onzin ;)
Mike Verweij:
Mijlpaal bereikt. 6.000.000 vragen over #Ziyech ... Pffff. Reageer normaal niet op geruchten van anderen. Maar nee, niks concreet. #Ajax
Jammer, het was ook te mooi om waar te zijn..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Martinusz
Dick geldwolf Advocaat is alweer weg bij Oranje, dit kun je toch niet meer serieus nemen :?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
JST94 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:09:
[...]

Kuyt en Elia zijn toch weer door de ondergrens gezakt. Ik verwacht toch meer van deze twee spelers, maar dat zullen ze zelf ook wel in de gaten hebben. Als Kuyt zo doorgaat zal het mij niks verbazen dat Toornstra op '10' komt te staan ten koste van Kuyt. Berghuis zal dan de rechtsbuiten positie overnemen. Viel vandaag ook weer goed in. Bijna nog gescoord. Zijn voetballend inzicht is heerlijk om te zien. Voetbalt makkelijk en vaak de juiste keuze, heeft goed het oog op diepgaande spelers. Hopelijk kan hij dit doortrekken.
Kuyt lijkt mij op een of andere manier niet lekker in z'n vel te zitten. Hij speelde wederom ook echt niet goed gisteren. Werd vorig seizoen toch nooit na 60 min. gewisseld?

Wat dat betreft kan ik het wel eens zijn met Van Hanegem. Normaal vindt ik 'm maar een ouwe zeurpiet.

https://www.fr12.nl/nieuw...iet-in-het-stuk-voor.html

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11 16:30

Baseman77

We move

Dat Kuyt slecht speelt is toch niet meer dan logisch?
Hij is niet meer de jongste en hij heeft het altijd moeten hebben van zijn loopvermogen en strijdlust, dus dat wordt sowieso steeds minder. Daarbij speelt hij als aanvallende middenvelder, een rol die hij eigenlijk nooit heeft gehad. Kuyt was een spits en is in het buitenland in de lop der jaren niet voor niets steeds vaker als rechtsbuiten gebruikt.

Als nummer 10 komt hij tactisch en technisch inzicht tekort, hij heeft er nauwelijks ervaring mee, hij sluit te laat aan bij de spits en schakelt te laat om bij balverlies, oftewel zijn zwakke punten worden benadrukt en zijn sterke punten worden geminimaliseerd. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat Gio hem op die wijze gebruikt, het maakt eens te meer duidelijk dat Gio op tactisch gebied nog heel veel te leren heeft.
En hij heeft nu een zeer ontevreden aanvoerder gecreëerd, dat wordt nog interessant...ook omdat Kramer zich nooit lang rustig kan houden.

Wat betreft Ajax: Zoals verwacht heeft Ajax het moeilijk met het kamikazevoetbal van Bosz, al had ik puntverlies tegen Roda alleen maar durven hopen.
Zowel tegen Sparta als tegen Roda laat Ajax hetzelfde spel zien, best aardig in balbezit maar ontzettend matig bij balverlies. Ze zijn erg kwetsbaar in de omschakeling, geven teveel ruimte weg achter de verdediging, de verdedigers komen daardoor regelmatig in problemen en de middenvelders weten niet goed hoe daarmee om te gaan. Typerend vind ik wel dat Bosz in de nabeschouwingen niet zelfkritisch is...ik noem zijn huidige spelwijze niet voor niets kamikazevoetbal, maar hij geeft gewoon de spelers de schuld. Fijn zo'n coach.

PSV heeft verder verdiend gewonnen van AZ, weer een belangrijke overwinning tegen een goede tegenstander. PSV kwam wel een paar keer goed weg bij prima counters van AZ, maar men had ook de 2-0 moeten maken in de 2e helft. Aanvallend is er bij PSV nog werk aan de winkel, daar mag nog wel een klasbak bij. En een box-to-box middenvelder met scorend vermogen is geen overbodige luxe. Hendrix speelde wederom erg sterk, maar hij is meer een verdedigende middenvelder, evenals Guardado.
Wat dat betreft lijkt Ramselaar me meer een optie als vervanger (en daarna opvolger) van Pröpper, qua speelstijl.

[ Voor 41% gewijzigd door Baseman77 op 15-08-2016 10:34 ]

• dutchgio
martinusz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:02:
Dick geldwolf Advocaat is alweer weg bij Oranje, dit kun je toch niet meer serieus nemen :?
Gaat waarschijnlijk cashen in Turkije, trainer van Fenerbahce is ontslagen en Advocaat zou hem op gaan volgen.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 22:08
Haha ja die Advocaat. Die heeft al 3x gezegd dat ie nooit meer een club gaat trainen, maar elke keer komt hij er toch weer op terug. Eerst bij Sunderland, vervolgens nóg een keer bij Sunderland en nu weer Fenerbahce.

Volgens mij meent ie het ook elke keer echt, maar ja als die zak met geld dan weer voor zn neus wordt gehouden kan hij toch geen nee meer zeggen.

Blijft wel een beetje gek natuurlijk. 3 maanden NL elftal, komt er wat beters ben je weg. Zelfde heeft hij destijds bij de Belgen geflikt.

• dutchgio
Zou dan ook al weer stoppen met adviseurfunctie bij ADO, dat deed hij geloof ik ook nog niet zo lang...
Inderdaad nogal opmerkelijk. De berichten dat hij meer op de achtergrond zou willen treden en niet meer zelf trainer zijn, zijn goed te begrijpen. Alleen houd hij zichzelf daar dus niet aan.

• Martinusz
dutchgio schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:37:
Zou dan ook al weer stoppen met adviseurfunctie bij ADO, dat deed hij geloof ik ook nog niet zo lang...
Inderdaad nogal opmerkelijk. De berichten dat hij meer op de achtergrond zou willen treden en niet meer zelf trainer zijn, zijn goed te begrijpen. Alleen houd hij zichzelf daar dus niet aan.
We kunnen toch wel stellen dat het gewoon een ordinaire geldwolf is :)
Dat weet hij zelf ook wel en de rest van NL ook :P Ik vraag mij alleen steeds af, zou hij het nou nooit genoeg vinden? Lijkt mij dat hij toch echt wel miljoenen vermogen moet hebben...

• Niku

Niku

Alagaesii

Drie weken voor de belangrijkste interland van het jaar. Dickie toch.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
martinusz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

We kunnen toch wel stellen dat het gewoon een ordinaire geldwolf is :)
Dat weet hij zelf ook wel en de rest van NL ook :P Ik vraag mij alleen steeds af, zou hij het nou nooit genoeg vinden? Lijkt mij dat hij toch echt wel miljoenen vermogen moet hebben...
Ga je dat nu pas stellen ;-) Ach geef hem geen ongelijk als het steeds om zulke extreme bedragen gaat, er zijn er maar heel weinig die dan nee zeggen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Advocaat is de meest onbetrouwbare man in het Nederland (Europees?) voetbal. Heb ook een keer een achtergrond artikel over hem gelezen over wat hij in Belgie heeft gedaan en andere (vele) keren dat hij gewoon FUCK YOU roept tegen iedereen en zijn moeder maar vooral: Zijn contract.

Misselijke man. Hij heeft Feyenoord overigens geholpen vorig seizoen, dat weet ik voordat iemand dat in mijn gezicht wrijft ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Eh, denken jullie niet dat er misschien een zekere mate van 'dit is toch een kansloze, heilloze missie' in zijn besluit zit?

Je hebt het wel over de - inmiddels - ex-adviseur van Danny Blind, hè.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• LoneRanger
  • Niet online
Ik lees dan dat Advocaat gewoon een clausule in z'n contract had dat hij mocht vertrekken wanneer er iets anders langs kwam, dan vraag je er ook gewoon om in zijn geval en kun je zeker niet verrast zijn.
Ze [Blind, KNVB] hadden verwacht dat Advocaat toch een wat langere tijd zou blijven, praat men dat soort dingen niet door dan met elkaar?

Wellicht is dit onderdeel van een groots plan bedacht door van Breukelen, Dick neemt Bassie en Danny mee als assistenten, neemt zelf een clausule dat hij mag vertrekken als er iets langs komt zodat hij aan de slag kan als BC en Danny & Bassie achterlaat in Turkije? :P

• PWM
  • Niet online

PWM

LoneRanger schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:00:
Ik lees dan dat Advocaat gewoon een clausule in z'n contract had dat hij mocht vertrekken wanneer er iets anders langs kwam, dan vraag je er ook gewoon om in zijn geval en kun je zeker niet verrast zijn.
Nouja, gaat ook om de intentie van iemand. Kijk als na verloop van tijd zaken vastlopen, kan je die clausule gebruiken. Als je hem al weer inzet VOORDAT de kwalificatie begonnen is, waar ben je dan mee bezig :? Dan ben je nooit serieus aan de slag gegaan.

Los daarvan: de KNVB moet dat soort clausules niet hebben. Het is, op papier, het hoogste wat je kan bereiken in Nederland, het NL elftal. Dan zorg je er ook voor dat mensen daar blijven zitten.

• ph4ge
Ramzzz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:57:
Eh, denken jullie niet dat er misschien een zekere mate van 'dit is toch een kansloze, heilloze missie' in zijn besluit zit?

Zonder twijfel. Volgens mij was het een perfecte baantje voor Dick. Niet meer de druk en de werktijden van hoofdcoach, maar wel op het aller hoogste niveau actief, mee bouwen aan hopelijk iets moois en je kennis overdragen aan nieuwe generaties. Volgens mij had hij geen trek meer in een baan als hoofdcoach bij een grote club of groot land en voor het geld hoeft hij het niet te doen (al heeft hij wel een reputatie natuurlijk)

Trekken aan een dood paard heeft geen zin moet hij gedacht hebben.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

PWM schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Nouja, gaat ook om de intentie van iemand. Kijk als na verloop van tijd zaken vastlopen, kan je die clausule gebruiken. Als je hem al weer inzet VOORDAT de kwalificatie begonnen is, waar ben je dan mee bezig :? Dan ben je nooit serieus aan de slag gegaan.

Los daarvan: de KNVB moet dat soort clausules niet hebben. Het is, op papier, het hoogste wat je kan bereiken in Nederland, het NL elftal. Dan zorg je er ook voor dat mensen daar blijven zitten.
En dus, ook wéér geen goede zet van de KNVB, maar daar hadden we eerder als consensus over... :P

Misschien - korte termijn - nog niet eens zo'n slechte zet, dat Blind eerder op zijn muil gaat, en plaats maakt voor een vakman - misschien wel vooropgezet plan, Advocaat daar plaatsen en zo de kansloosheid van het geheel belichten, en Blind inlaten zien - pun intended - dat hij op die plek niet thuishoort.

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:57:

Als dat zo is dan snap ik niet waarom hij opnieuw ingestapt is, het is niet dat hij daar niet eerder zat met Blind.
Ramzzz schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:15:
En dus, ook wéér geen goede zet van de KNVB, maar daar hadden we eerder als consensus over... :P
Of een zet van de KNVB nu goed is of niet, de consensus zal snel zijn dat hij slecht is. :P
Misschien - korte termijn - nog niet eens zo'n slechte zet, dat Blind eerder op zijn muil gaat, en plaats maakt voor een vakman - misschien wel vooropgezet plan, Advocaat daar plaatsen en zo de kansloosheid van het geheel belichten, en Blind inlaten zien - pun intended - dat hij op die plek niet thuishoort.
Ik heb er een hard hoofd in dat Blind zelf gaat inzien dat het niet werkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Trekken aan een dood paard heeft geen zin moet hij gedacht hebben.
Hij wist vooraf toch hoe het er bij Oranje voorstaat?

Ik vrees overigens de eerste selectie van Blind. Ik hoop dat hij geleerd heeft van die drie oefenpotjes.

Daley Blind is nu weer beschikbaar namelijk en bijvoorbeeld Riedewald weer fit. Dat gaat vast weer ten koste van spelers als van Aanholt of Propper.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 15-08-2016 12:44 ]

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:41:
Hij wist vooraf toch hoe het er bij Oranje voorstaat?

Ik vrees overigens de eerste selectie van Blind. Ik hoop dat hij geleerd heeft van die drie oefenpotjes.

Daley Blind is nu weer beschikbaar namelijk en bijvoorbeeld Riedewald weer fit. Dat gaat vast weer ten koste van spelers als van Aanholt of Propper.
Van een afstandje ergens naar kijken is toch nog wat anders als er dicht bovenop zitten.

• Gonadan

Gonadan

Ik geloof er niet in. Hij heeft zich op deze manier gewoon verzekerd van een vast inkomen bij een stel blinde kneuters. Lekker cashen zonder al te veel moeite te doen en als er wat leuks komt kan je toch gewoon weg. Zie het maar gewoon als tijdelijke uitkering.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:14:
Ik geloof er niet in. Hij heeft zich op deze manier gewoon verzekerd van een vast inkomen bij een stel blinde kneuters. Lekker cashen zonder al te veel moeite te doen en als er wat leuks komt kan je toch gewoon weg. Zie het maar gewoon als tijdelijke uitkering.
Overbruggingsuitkering... :+

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:14:
Dat geloof ik dan weer niet, zijn naam is veel meer waard dan de onkostenvergoeding die hij kreeg en de reputatieschade die hij nu oploopt. Zoals ik het begrepen heb was van cashen geen sprake.

• Gonadan

Gonadan

Reputatieschade? Nu nog? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ach, nu kunnen ze Louis weer halen voor die functie.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Baseman77 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:23:
Hij is niet meer de jongste en hij heeft het altijd moeten hebben van zijn loopvermogen en strijdlust, dus dat wordt sowieso steeds minder. Daarbij speelt hij als aanvallende middenvelder, een rol die hij eigenlijk nooit heeft gehad. Kuyt was een spits en is in het buitenland in de lop der jaren niet voor niets steeds vaker als rechtsbuiten gebruikt.

Als nummer 10 komt hij tactisch en technisch inzicht tekort, hij heeft er nauwelijks ervaring mee, hij sluit te laat aan bij de spits en schakelt te laat om bij balverlies, oftewel zijn zwakke punten worden benadrukt en zijn sterke punten worden geminimaliseerd. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat Gio hem op die wijze gebruikt, het maakt eens te meer duidelijk dat Gio op tactisch gebied nog heel veel te leren heeft.
En hij heeft nu een zeer ontevreden aanvoerder gecreëerd, dat wordt nog interessant...ook omdat Kramer zich nooit lang rustig kan houden.

Wat betreft Ajax: Zoals verwacht heeft Ajax het moeilijk met het kamikazevoetbal van Bosz, al had ik puntverlies tegen Roda alleen maar durven hopen.
Zowel tegen Sparta als tegen Roda laat Ajax hetzelfde spel zien, best aardig in balbezit maar ontzettend matig bij balverlies. Ze zijn erg kwetsbaar in de omschakeling, geven teveel ruimte weg achter de verdediging, de verdedigers komen daardoor regelmatig in problemen en de middenvelders weten niet goed hoe daarmee om te gaan. Typerend vind ik wel dat Bosz in de nabeschouwingen niet zelfkritisch is...ik noem zijn huidige spelwijze niet voor niets kamikazevoetbal, maar hij geeft gewoon de spelers de schuld. Fijn zo'n coach.

PSV heeft verder verdiend gewonnen van AZ, weer een belangrijke overwinning tegen een goede tegenstander. PSV kwam wel een paar keer goed weg bij prima counters van AZ, maar men had ook de 2-0 moeten maken in de 2e helft. Aanvallend is er bij PSV nog werk aan de winkel, daar mag nog wel een klasbak bij. En een box-to-box middenvelder met scorend vermogen is geen overbodige luxe. Hendrix speelde wederom erg sterk, maar hij is meer een verdedigende middenvelder, evenals Guardado.
Wat dat betreft lijkt Ramselaar me meer een optie als vervanger (en daarna opvolger) van Pröpper, qua speelstijl.
Noem het kamikaze voetbal maar ik zie toch vooral individuele fouten die ten grondslag liggen aan de tegendoelpunten. Van die mate dat welk systeem dan ook niet uitmaakt. Tegen Roda waren de doelpunten ook gevallen met een verdedigend systeem. De goal van Sparta was een bal die van richting veranderd en tegen Paok gaan Cillesen en Westermann opzichtig in de fout...

XXXVI

• ph4ge
ephymerous schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:42:
Noem het kamikaze voetbal maar ik zie toch vooral individuele fouten die ten grondslag liggen aan de tegendoelpunten. Van die mate dat welk systeem dan ook niet uitmaakt. Tegen Roda waren de doelpunten ook gevallen met een verdedigend systeem. De goal van Sparta was een bal die van richting veranderd en tegen Paok gaan Cillesen en Westermann opzichtig in de fout...
Ja, maar individuele fouten hebben een oorzaak, en die kan best zijn dat de spelers moeten wennen of het niet fijn vinden om met veel ruimte om zich heen te spelen. Daarnaast zorgde de stijl van De Boer er voor dat een foutje ook minder snel dodelijk was (een grote kans dat er een speler in de buurt was om te corrigeren).

Maar ik denk ook dat je je niet teveel moet suf staren op het aantal tegendoelpunten. Vorig seizoen zat het ook gewoon mee en had Ajax zomaar wat extra tegendoelpunten kunnen hebben, plus dat volgens mij Ajax tegen het einde van het vorige seizoen al meer doelpunten tegen begon te krijgen.

Zo'n wedstrijd met onnodig puntverlies tegen een Roda heb je elk seizoen wel een keer of twee. Pas als het structureel wordt zoals bij Feyenoord vorig seizoen heb je een probleem.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:21:
[...]

Ja, maar individuele fouten hebben een oorzaak, en die kan best zijn dat de spelers moeten wennen of het niet fijn vinden om met veel ruimte om zich heen te spelen. Daarnaast zorgde de stijl van De Boer er voor dat een foutje ook minder snel dodelijk was (een grote kans dat er een speler in de buurt was om te corrigeren).

Maar ik denk ook dat je je niet teveel moet suf staren op het aantal tegendoelpunten. Vorig seizoen zat het ook gewoon mee en had Ajax zomaar wat extra tegendoelpunten kunnen hebben, plus dat volgens mij Ajax tegen het einde van het vorige seizoen al meer doelpunten tegen begon te krijgen.

Zo'n wedstrijd met onnodig puntverlies tegen een Roda heb je elk seizoen wel een keer of twee. Pas als het structureel wordt zoals bij Feyenoord vorig seizoen heb je een probleem.
Als je erg vaak met 1 doelpunt verschil wint, maken tegendoelpunten toch wel heel erg veel uit...

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
DutchOwnage schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Kuyt lijkt mij op een of andere manier niet lekker in z'n vel te zitten. Hij speelde wederom ook echt niet goed gisteren. Werd vorig seizoen toch nooit na 60 min. gewisseld?

Wat dat betreft kan ik het wel eens zijn met Van Hanegem. Normaal vindt ik 'm maar een ouwe zeurpiet.

https://www.fr12.nl/nieuw...iet-in-het-stuk-voor.html
Kuyt verkeerd gewoon even in wat mindere vorm. Kan gebeuren, men verwacht misschien gewoon teveel van een 36-jarige speler.
Baseman77 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:23:
Vorig seizoen toch ook 19 doelpunten? Terwijl hij vrij lang op '10' heeft gestaan. Kuyt kan ook gewoon even een vormdipje hebben.

Vorig seizoen werd hij ook eens voortijdig naar de kant gehaald. Na afloop gaf hij hierop een reactie. Deze was als volgt:
'Daar was ik heel teleurgesteld over, want ik wil gewoon negentig minuten spelen', was Kuijt na afloop duidelijk tegenover FOX Sports. 'Ik ben toch een type speler die vaak in die laatste vijftien minuten nog een paar kansen krijgt en er nog eentje inschiet. Daar ga ik nog wel even over praten met de trainer. De trainer is altijd de baas en ik heb ontzettend veel respect voor hem, maar ik ga hem wel even vragen waarom ik gewisseld werd.' Bron: VI.nl
Gewoon storm in een glas water en de media die weer overal ergens iets achter zoekt.
ph4ge schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:21:
[...]
Maar ik denk ook dat je je niet teveel moet suf staren op het aantal tegendoelpunten.
Heb sommige wel eens horen roepen dat de club met het minste aantal tegendoelpunten kampioen wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door JST94 op 15-08-2016 15:52 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder