[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 171.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:44
Anoniem: 654400 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:46:
[...]

De vervanger van Bruma is Isimat-Mirin, Schwaab zal komen als 3e CV. Isi is een uitstekende RCV, die mist alleen wedstrijdritme.

Ervaren 3e CV van pas 27, die is in de kracht van zijn leven. Schijnt ook een rappe speler te zijn, dat heb je nodig als CV van PSV in de Eredivisie. Daarbij kopsterk en een hardwerkende teamspeler, slimme kerel ook (bachelor aan de universiteit gehaald). Transfervrij = well done!
Als 3de CV zou je iemand uit je jeugd moeten hebben, niet een ervaren oudere speler (die zou juist moeten spelen). Maar PSV heeft daar nogal moeite mee geloof ik om eigen jeugd wat vaker door te schuiven.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Nee, bij een club als PSV is de 4e CV een speler uit de jeugd (de Wijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 654400

Deadsy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:12:
Als hij zo goed is, waarom gaat hij dan als reserve naar PSV met die leeftijd?
Hij krijgt als 3e CV uiteraard de kans om te laten zien dat hij beter is dan Isimat-Mirin. Daar zal hij voor gaan, maar Brands heeft aangegeven dat Isi op pole position staat.

Verder heeft Brands aan Schwaab een heel goed verhaal verteld, zoals hij dat kan. Zie:
De 27-jarige stopper, die ook op de rechtervleugel uit de voeten kan, zegt zijn besluit te hebben genomen na een ‘supergesprek’ met technisch manager Marcel Brands.

“Hij heeft me volledig overtuigd om hier te komen spelen”, vertelt Schwaab, die in 2009 onder meer Europees kampioen werd met Jong Duitsland, op de website van zijn kersverse werkgever. “Hij heeft me uitgelegd hoe PSV wil spelen en dat is op een manier zoals ik het ook graag doe. Daarom heb ik deze stap gemaakt.”
Wat betreft:
Bossie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:20:
[...]

Omdat hij zo goed is, dat geen ploeg in de Bundesliga hem gratis wilde oppikken.
Dat is onwaar, er was serieuze interesse vanuit de Bundesliga.
martinusz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:42:
[...]

Als 3de CV zou je iemand uit je jeugd moeten hebben, niet een ervaren oudere speler (die zou juist moeten spelen). Maar PSV heeft daar nogal moeite mee geloof ik om eigen jeugd wat vaker door te schuiven.
Nee, dat is het verschil tussen PSV en pakweg FC Groningen. 2 basiswaardige CV's is onvoldoende vanwege het intensievere programma (spelen in competitie, beker en CL). En een brede selectie is cruciaal als je kampioen wil worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 654400 op 12-07-2016 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 654400 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:44:
[...]

Hij krijgt als 3e CV uiteraard de kans om te laten zien dat hij beter is dan Isimat-Mirin. Daar zal hij voor gaan, maar Brands heeft aangegeven dat Isi op pole position staat.

Verder heeft Brands aan Schwaab een heel goed verhaal verteld, zoals hij dat kan. Zie:

[...]

Wat betreft:

[...]
Dat verhaal vertellen ze toch allemaal.
"Ik heb enorm vertrouwen in de club, de speelwijze, de trainer en mijn teamgenoten. Krijg een warm gevoel van binnen :) (en een dikke bankrekening...).

Maar ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Zou zo maar kunnen dat PSV hier een goede slag slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:51
van Rhijn zo goed als zeker naar Club Brugge voor 1.3 miljoen + een doorverkooppercentage van 20%. Lijkt me een mooie club voor van Rhijn waar hij toch mee kan doen voor het kampioenschap.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
martinusz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:42:
[...]

Ik vraag me ook af wat ze nu met die Bergwijn van plan zijn. Die moet toch minuten gaan maken nu anders heeft hij al weer een achterstand in zijn carrière. Waarom is hij niet gewoon de vervanger van Lestienne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exocet schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:51:
[...]

Dat verhaal vertellen ze toch allemaal.
"Ik heb enorm vertrouwen in de club, de speelwijze, de trainer en mijn teamgenoten. Krijg een warm gevoel van binnen :) (en een dikke bankrekening...).

Maar ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen. Zou zo maar kunnen dat PSV hier een goede slag slaat.
Natuurlijk is het grotendeels blabla van de speler, daar heb je gelijk in. Maar er zit heel veel verschil in de boodschap die TD/TM's overbrengen aan spelers. Zo wist Brands spelers als Guardado en Moreno te overtuigen, en ook de Van Ginkel die Ajax tot 3 keer toe probeerde te halen.

Intussen kwam Overmars aankakken met Heitinga als ervaren man, die inmiddels totaal versleten was en geen 50m meer kon sprinten. Na heel veel gezeur (ik geloof dat ook Sjaak "k*t de Graafschap!" Swart zich er nog mee bemoeide) kreeg ie dan toch een contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:08:
[...]

Ik vraag me ook af wat ze nu met die Bergwijn van plan zijn. Die moet toch minuten gaan maken nu anders heeft hij al weer een achterstand in zijn carrière. Waarom is hij niet gewoon de vervanger van Lestienne?
Jeugdspeler als vervanger van een basisspeler? Dat kan niet bij PSV, omdat PSV 1 hoofddoel heeft voor volgend seizoen: het kampioenschap. Talenten zijn niet stabiel, die zijn grillig.

Bergwijn zal worden gebracht zoals Depay. Komend seizoen af en toe een basisplaats, veel invalbeurten, het seizoen erop zal hij bij goed presteren basisspeler kunnen worden.

Hij heeft zijn contract verlengd en ligt nu 5 jaar vast, men ziet het dus helemaal in hem zitten. Imo terecht, zeer groot talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Anoniem: 654400 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Jeugdspeler als vervanger van een basisspeler? Dat kan niet bij PSV, omdat PSV 1 hoofddoel heeft voor volgend seizoen: het kampioenschap. Talenten zijn niet stabiel, die zijn grillig.

Bergwijn zal worden gebracht zoals Depay. Komend seizoen af en toe een basisplaats, veel invalbeurten, het seizoen erop zal hij bij goed presteren basisspeler kunnen worden.

Hij heeft zijn contract verlengd en ligt nu 5 jaar vast, men ziet het dus helemaal in hem zitten. Imo terecht, zeer groot talent.
Lestienne was toch al geen basis meer? En het is gewoon een kwestie van tellen : als er net zoveel aanvallers zijn als vorig jaar komt er van die invalbeurten niet zoveel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Ik verwacht eigenlijk dat Narsingh gaat en dat Bruma van Galatasaray komt. Dan hebben we met Luuk, Locadia, Pereiro, Bergwijn, Jozefzoon en Bruma volgens mij voldoende aanvallers, met ieder specifieke kwaliteiten. Vertrekt er nog meer dan zal er iets voor terug komen. Bergwijn is in dat opzicht dus wel degelijk de vervanger van Lestienne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Anoniem: 654400 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:44:

[...]

Nee, dat is het verschil tussen PSV en pakweg FC Groningen. 2 basiswaardige CV's is onvoldoende vanwege het intensievere programma (spelen in competitie, beker en CL). En een brede selectie is cruciaal als je kampioen wil worden.
Hmm vreemd, waarom kunnen Feyenoord en Ajax dat dan wel prima?
Vind het sowieso opvallend hoe PSV omgaat met eigen jeugd, vind dat er maar relatief weinig spelers vanuit de jeugd bij PSV doorstromen naar het eerste elftal.
Maar ook dat kan beleid zijn uiteraard, voorlopig werkt het prima voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:53:
[...]

Vind het sowieso opvallend hoe PSV omgaat met eigen jeugd, vind dat er maar relatief weinig spelers vanuit de jeugd bij PSV doorstromen naar het eerste elftal.
Maar ook dat kan beleid zijn uiteraard, voorlopig werkt het prima voor PSV.
Feyenoord speelde geen Europees, Ajax speelde niet echt serieus Europees. Dus de vlieger dat die dat wel prima kunnen gaat niet op. En wie is kampioen geworden?

Uit de geluiden die ik op vang komen er waarschijnlijk de komende jaren weer wat meer nieuwe jeugdtalenten bij PSV-1, daar waar de spoeling de afgelopen twee jaar wat minder was. Lundqvist, Dante Rigo, Bergwijn, Lammers, Scamacca zijn grote talenten waar men van verwacht dat ze het eerste gaan halen. Daarbij ook nog de aankoop van afgelopen winter met Luiz 'Beto' Da Silva, die geselecteerd was voor het Peruviaanse elftal tijdens de Copa, die in de jeugd is ingestroomd.

Zoet, Hendrix, Locadia, Brenet en Willems (voor zover) zijn overigens al wel eigen jeugd.

[ Voor 8% gewijzigd door Family Guy op 12-07-2016 11:16 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:53:
[...]
Bij Feyenoord krijgt iemand als Schuurman ook geen kans. En dat terwijl die mindere spelers voor zich heeft dan er bij PSV rondlopen.

Wat dat betreft was het voor Feyenoord op sommige vlakken wel beter dat ze niet konden kopen. Nu is er toch weer de neiging tot het halen van zogenaamd benodigde breedteversterkingen die vaak niet beter blijken dan wat je al had rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:59:
[...]

En wie is kampioen geworden?
Na deze opmerking ben ik gestopt met lezen van je reactie :F |:( 8)7
D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Bij Feyenoord krijgt iemand als Schuurman ook geen kans. En dat terwijl die mindere spelers voor zich heeft dan er bij PSV rondlopen.

Wat dat betreft was het voor Feyenoord op sommige vlakken wel beter dat ze niet konden kopen. Nu is er toch weer de neiging tot het halen van zogenaamd benodigde breedteversterkingen die vaak niet beter blijken dan wat je al had rondlopen
Ik ken Schuurman niet, maar Feyenoord speelt al met behoorlijk wat zelf opgeleide spelers. Je kunt niet 100% op eigen jeugd inzetten, en als je aankopen doet, moeten die inderdaad wel beter zijn dan wat je al hebt lopen. Op dat vlak kunnen meer clubs nog veel leren.

[ Voor 63% gewijzigd door Martinusz op 12-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Na deze opmerking ben ik gestopt met lezen van je reactie :F |:( 8)7
Leuk voor je, lekker kinderachtig ook, maar denk jij dat het zonder een degelijke 3e back bij PSV ook gelukt was? Isimat heeft 1127 speelminuten gehad afgelopen seizoen, dat zijn >12 volledige wedstrijden.

Edit: 12 basisplaatsen, 5 invalbeurten :9

[ Voor 6% gewijzigd door Family Guy op 12-07-2016 11:19 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Leuk voor je, lekker kinderachtig ook, maar denk jij dat het zonder een degelijke 3e back bij PSV ook gelukt was? Isimat heeft 1127 speelminuten gehad afgelopen seizoen, dat zijn >12 volledige wedstrijden.
Heeft niets met kinderachtig te maken, als je als argument gaat gebruiken "Wie is er kampioen geworden?", dan neem ik je niet meer serieus in een discussie. Want het is een non-argument, dan is PSV in alle opzichten fantastisch in alles wat ze doen.....want ze zijn kampioen geworden 8)7

Dat je in de eigen jeugd niemand hebt rondlopen die blijkbaar als 3de back-up kan dienen in de verdediging, dat zegt ook wel wat. Eigenlijk kom je zo nooit meer van je koop-strategie af, want ja de spelers uit de jeugd komen niet aan voetballen toe, omdat ze pas als 4de of 5de backup gelden en dus nooit goed genoeg zijn in de ogen van de coach. Hoe wil je die jongens dan uberhaupt ooit klaar stomen voor het eerste elftal? Wat biedt je je eigen jeugd voor perspectief als ze zien dat er nauwelijks spelers in het eerste speelminuten krijgen?

En wat ik eerder zei, het kan prima een strategie zijn om zo te werk te gaan. Ik vraag mij dan alleen af hoe de jeugd van PSV zich dan gaat ontwikkelen in de jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:08:
[...]
Ik ken Schuurman niet, maar Feyenoord speelt al met behoorlijk wat zelf opgeleide spelers.
Op de totale selectie valt dat wel mee: Kongolo, Karsdorp, Vilhena en van Beek en verder nog Nelom en Nieuwkoop op de bank. De basisspelers zijn voornamelijk ook de spelers die er onder Koeman noodgedwongen in kwamen.

Opvallend verder: het zijn voornamelijk spelers op defensieve posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:26:
[...]

Heeft niets met kinderachtig te maken, als je als argument gaat gebruiken "Wie is er kampioen geworden?", dan neem ik je niet meer serieus in een discussie. Want het is een non-argument, dan is PSV in alle opzichten fantastisch in alles wat ze doen.....want ze zijn kampioen geworden 8)7

Dat je in de eigen jeugd niemand hebt rondlopen die blijkbaar als 3de back-up kan dienen in de verdediging, dat zegt ook wel wat. Eigenlijk kom je zo nooit meer van je koop-strategie af, want ja de spelers uit de jeugd komen niet aan voetballen toe, omdat ze pas als 4de of 5de backup gelden en dus nooit goed genoeg zijn in de ogen van de coach. Hoe wil je die jongens dan uberhaupt ooit klaar stomen voor het eerste elftal? Wat biedt je je eigen jeugd voor perspectief als ze zien dat er nauwelijks spelers in het eerste speelminuten krijgen?

En wat ik eerder zei, het kan prima een strategie zijn om zo te werk te gaan. Ik vraag mij dan alleen af hoe de jeugd van PSV zich dan gaat ontwikkelen in de jaren?
Jammer dat het zeer doet, maar in dit geval is het wel degelijk een argument. Het gaat hier namelijk over de verdediging. PSV heeft dit seizoen vaak met 1-0 of 2-1 gewonnen, iets wat dankzij de mindere aanvallende krachten maar verbeterde verdediging tot stand is gekomen. Zonder een goede reserve-back geloof ik niet dat PSV zoveel punten gehaald had, en wie was er dan kampioen geweest? Of mag ik die vraag niet stellen? Daarom is het in mijn ogen gerechtvaardigd (bij ontbreken van een pottenbreker uit de jeugd) dat PSV voor een goede 3e CV gaat.

Als ik jouw tweede alinea af ga zetten tegen jouw derde alinea dan zul je voor elke positie een back-up moeten hebben uit eigen jeugd. Dat heeft geen één team op deze aardkloot. Ook Bayern niet, ook Barcelona niet en ook Ajax/Feyenoord niet - veroordeel PSV er dan ook niet op.

Hoe je die jongens klaar stoomt voor het eerste elftal? Meetrainen, minder belangrijke potjes (oefenduels, KNVB-beker) en potjes 'die al binnen zijn' (3-0) in laten vallen. Het is aan de jeugdspelers om zich te bewijzen op zo'n momenten. Bij PSV staat op dit moment gewoon geen jeugdspeler klaar om in de verdediging potten te breken, potentieel alleen Jordi de Wijs. Die heeft ook CL ingevallen overigens. Schwaab zal daarentegen met Isimat om een basisplaats gaan strijden. Roulatie is ook mogelijk.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:26:
[...]

Zoals Family Guy ook al aangaf zijn Locadia, Brenet, Hendrix en Zoet ook zelf opgeleid. Daarnaast is Depay vorig jaar vertrokken die je daar ook toe kon rekenen. De Wijs, Bergwijn en Vloet zitten op de bank maar wel bij de eerste selectie. opzich best netjes.

De selectie van bijvoorbeeld Ajax heeft 13 opgeleide spelers bij de eerste selectie (volgens wikipedia). Al zijn daar ook een behoorlijk aantal spelers bij die nog nooit een officiële wedstrijd hebben gespeeld voor Ajax 1 (Onana, Dolberg, Nouri) en dan staat Bazoer als eigen opleiding genoemd?? Volgens is die opgeleid bij PSV maar goed.

Zoveel verschil is er niet, en dus blijkt Ajax mijn inziens ook ineens een koopclub?? Lekker kromme vergelijkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:46
Chrosser schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Zoals Family Guy ook al aangaf zijn Locadia, Brenet, Hendrix en Zoet ook zelf opgeleid. Daarnaast is Depay vorig jaar vertrokken die je daar ook toe kon rekenen. De Wijs, Bergwijn en Vloet zitten op de bank maar wel bij de eerste selectie. opzich best netjes.

De selectie van bijvoorbeeld Ajax heeft 13 opgeleide spelers bij de eerste selectie (volgens wikipedia). Al zijn daar ook een behoorlijk aantal spelers bij die nog nooit een officiële wedstrijd hebben gespeeld voor Ajax 1 (Onana, Dolberg, Nouri) en dan staat Bazoer als eigen opleiding genoemd?? Volgens is die opgeleid bij PSV maar goed.

Zoveel verschil is er niet, en dus blijkt Ajax mijn inziens ook ineens een koopclub?? Lekker kromme vergelijkingen
Onana, Cerny en Muric staan ook als eigen jeugd wat ook krom is. Deze spelers zijn pas op hun 17e/18e naar Ajax gekomen. Dat noem ik niet meer eigen jeugdopleiding. Op de Wiki van PSV staat een Willems ook niet als eigen jeugdopleiding, terwijl die ook op zijn 17e naar PSV ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
Noiz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Onana, Cerny en Muric staan ook als eigen jeugd wat ook krom is. Deze spelers zijn pas op hun 17e/18e naar Ajax gekomen. Dat noem ik niet meer eigen jeugdopleiding. Op de Wiki van PSV staat een Willems ook niet als eigen jeugdopleiding, terwijl die ook op zijn 17e naar PSV ging.
Ja wiki kan iedereen aanpassen, erg leuk soms.

Maar bij Ajax heb je wel 5 jeugdspelers in de basis staan(al kan dat onder Bosz veranderen natuurlijk). Das best wat. En Cerny was 1 dag 16. Die deed al een aantal jaar bij Ajax mee op toernooien en is bewust door Ajax pas gehaald op z'n 16e. Muric, Onana en ook El Ghazi zijn pas later gekomen. Maar Serero komt natuurlijk wel uit eigen jeugd(als je Ajax Cape Town meetelt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wel fijn dat Pelle even 40 miljoen gaat vangen in China. Feyenoord krijgt namelijk mooi 1.5 miljoen van de transfer. In het internationale voetbal wellicht en fooi, maar toch een lekker voor niets doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

PWM schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:08:
Wel fijn dat Pelle even 40 miljoen gaat vangen in China. Feyenoord krijgt namelijk mooi 1.5 miljoen van de transfer. In het internationale voetbal wellicht en fooi, maar toch een lekker voor niets doen :)
Minder dat van Geel niet over zijn eigen schaduw wist heen te stappen om Janssen terug te halen van Almere met dat bleek dat hij in dat seizoen betere cijfers wist te overleggen in de Jupiler League dan Ziyech in de eredivisie. Was een goedkopere uitvoering van Guidetti geweest. Maar hap snap van Geel verkoos plots Kramer te halen die nu alweer op het tweede plan is beland door het aantrekken van die Deen.

Feyenoord heeft dit seizoen zo ongeveer de oudste selectie ooit, met navenant de van Geel doctrine zo ongeveer het hoogste salarishuis ooit met tegelijkertijd zo ongeveer de laagste transferwaarde ooit. Tel uit je winst c.q. verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Jammer dat het zeer doet, maar in dit geval is het wel degelijk een argument. Het gaat hier namelijk over de verdediging. PSV heeft dit seizoen vaak met 1-0 of 2-1 gewonnen, iets wat dankzij de mindere aanvallende krachten maar verbeterde verdediging tot stand is gekomen. Zonder een goede reserve-back geloof ik niet dat PSV zoveel punten gehaald had, en wie was er dan kampioen geweest? Of mag ik die vraag niet stellen? Daarom is het in mijn ogen gerechtvaardigd (bij ontbreken van een pottenbreker uit de jeugd) dat PSV voor een goede 3e CV gaat.
Heeft niks met zeer doen te maken, je logica klopt gewoon niet.
Volgens mij had PSV niet de minste aantal tegendoelpunten afgelopen seizoen. Waar Ajax dat wel voor elkaar kreeg met voornamelijk verdedigers uit eigen gelederen (Tete, Riedewald, Veltman, v. Rhijn, Dijks (met een omweg)). Dus het kan blijkbaar wel zonder "ervaren" krachten als backup te kopen.
Maar PSV heeft dus verdedigend helemaal niets in eigen jeugd rondlopen op dit moment?
Dat is dus wat ik mij afvraag, zijn ze er niet of krijgen ze geen kans door het aankopen van buitenaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:42
De transfer van Janssen is nu definitief: http://www.vi.nl/nieuws/j...aar-tottenham-hotspur.htm
Ik vind het echt veel geld (ruim 20 miljoen). Ja, hij heeft een geweldig seizoen (2de seizoenshelft) bij AZ gehad. Ja, in Oranje ging het niet slecht (Engeland goed, laatste 2 goals voor Oranje waren echter wel inkoppertjes). Maar die vorm die hij toont is eigenlijk allemaal in één seizoenshelft. Ik wil het nog wel eens zien bij Tottenham. Laten ik zeggen dat het een optimistische koop is van Tottenham :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Fleximex schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:36:
De transfer van Janssen is nu definitief: http://www.vi.nl/nieuws/j...aar-tottenham-hotspur.htm
Ik vind het echt veel geld (ruim 20 miljoen). Ja, hij heeft een geweldig seizoen (2de seizoenshelft) bij AZ gehad. Ja, in Oranje ging het niet slecht (Engeland goed, laatste 2 goals voor Oranje waren echter wel inkoppertjes). Maar die vorm die hij toont is eigenlijk allemaal in één seizoenshelft. Ik wil het nog wel eens zien bij Tottenham. Laten ik zeggen dat het een optimistische koop is van Tottenham :P
Het geld klotst in de PL tegen de plinten, een nieuwe werkelijkheid die moeilijk met andere transfers is te vergelijken. Bij Tottenham is hij waarschijnlijk niet eens voor de basis gehaald.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:14
martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:16:
[...]

Volgens mij had PSV niet de minste aantal tegendoelpunten afgelopen seizoen. Waar Ajax dat wel voor elkaar kreeg met voornamelijk verdedigers uit eigen gelederen (Tete, Riedewald, Veltman, v. Rhijn, Dijks (met een omweg)). Dus het kan blijkbaar wel zonder "ervaren" krachten als backup te kopen.
Ajax heeft de blessures van Tete/Riedewald ook opgevangen met Van Hoorn/Viergever, zijn ook niet bepaald zelf-opgeleide junioren als backup. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Niemand het natuurlijk verwacht dat Janssen het zo goed zou gaan doen, ook wel apart dat een "topclub" hem meteen wil terwijl hij maar 1 seizoen op Eredivisie niveau heeft gespeeld, ben benieuwd wat hij volgend jaar kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:49
PWM schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:08:
Bijzonder ironisch vind ik het ook, die engelsen kopen al jaren alles wat los en vast zit en krijgen nu een koekje van eigen deeg uit China. Best al een aantal grote transfers die kant op de laatste tijd.
Weten ze in het UK ook is hoe het voelt als alles maar opgekocht wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:46
Gynnad schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:51:
Niemand het natuurlijk verwacht dat Janssen het zo goed zou gaan doen, ook wel apart dat een "topclub" hem meteen wil terwijl hij maar 1 seizoen op Eredivisie niveau heeft gespeeld, ben benieuwd wat hij volgend jaar kan brengen.
Hij had zelfs naar PSG gekunt, of West Ham. Maar zijn voorkeur lag zelf bij Tottenham.
Gaan wel zien hoe hij het daar gaat doen; die 20 miljoen is voor Engelse begrippen ook helemaal niet zoveel meer, daar kun je de 'gok' wel mee wagen.
Hij zal toch vooral de backup achter Kane worden en dus het vooral van invalbeurten moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

martinusz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:16:
[...]

Heeft niks met zeer doen te maken, je logica klopt gewoon niet.
Maar PSV heeft dus verdedigend helemaal niets in eigen jeugd rondlopen op dit moment?
Dat is dus wat ik mij afvraag, zijn ze er niet of krijgen ze geen kans door het aankopen van buitenaf?
Van Rhijn heeft inderdaad zijn enorme bijdrage gehad dit seizoen, volgens mij vertrekt hij voor 1,3 mln? En Dijks is ook écht iemand uit de eigen gelederen. Die heeft zijn ontwikkeling pas doorgemaakt bij Willem II, anders was hij nota bene niet door Ajax verkocht aan Willem II. Dijks is dus gewoon een rasechte aankoop á la PSV, om het maar even zo te veroordelen. En Mikey van der Hoorn en Viergever zijn ... aankopen!?

Op dit moment voor dit moment niet nee, en simpelweg daarom is zo'n 'aankoop' (transfervrij) al gerechtvaardigd. Oorzaak-gevolg. Daarmee het antwoord op jou vraag en weerlegging van je stelling. Er komt wel degelijk een goede lichting aan vanuit de A's en die zullen ook zeker hun kansen gaan krijgen.

Zoals al gezegd: Zoet, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Locadia; allemaal veelspelende jeugd en op de bank zit ook nog het een en ander. Maar dat verwoord Chrosser al heel goed voor mij ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Family Guy op 12-07-2016 13:26 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:23:
[...]

Van Rhijn heeft inderdaad zijn enorme bijdrage gehad dit seizoen, volgens mij vertrekt hij voor 1,3 mln? En Dijks is ook écht iemand uit de eigen gelederen. Die heeft zijn ontwikkeling pas doorgemaakt bij Willem II, anders was hij nota bene niet door Ajax verkocht aan Willem II. Dijks is dus gewoon een rasechte aankoop á la PSV, om het maar even zo te veroordelen.

Op dit moment voor dit moment niet nee, en simpelweg daarom is zo'n 'aankoop' (transfervrij) al gerechtvaardigd. Oorzaak-gevolg. Daarmee het antwoord op jou vraag en weerlegging van je stelling. Er komt wel degelijk een goede lichting aan vanuit de A's en die zullen ook zeker hun kansen gaan krijgen.

Zoals al gezegd: Zoet, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Locadia; allemaal veelspelende jeugd en op de bank zit ook nog het een en ander. Maar dat verwoord Chrosser al heel goed voor mij ;)
LOL? Hij is een jaar weggeweest, wat gelijk staat aan een verhuur periode. Dus alle spelers die ooit verhuurd zijn door hun club zijn dan opeens geen eigen jeugd meer? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Terranova schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:26:
[...]

LOL? Hij is een jaar weggeweest, wat gelijk staat aan een verhuur periode. Dus alle spelers die ooit verhuurd zijn door hun club zijn dan opeens geen eigen jeugd meer? 8)7 |:(
LOL? Hij was officieel verkocht. Gewogen en te licht bevonden. Dat hij zich bij Willem II onder Streppel enorm heeft ontwikkeld heeft niets met Ajax te maken. Dat is de verdienste van Dijks en Willem II, niet van Ajax ;)

http://www.nu.nl/sport/38...chell-dijks-van-ajax.html

http://www.foxsports.nl/n...definitief-terug-bij-ajax

[ Voor 15% gewijzigd door Family Guy op 12-07-2016 13:30 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dijks kwam op zijn 17e bij Ajax, dan is "eigen jeugd" wellicht een beetje teveel van het goede. Overigens zou ik een jaartje ertussenuit weer niet meteen het eigen jeugd doen zien opheffen.

Het voordeel is: Er is geen wettelijk bepaling van Eigen Jeugd, dus we kunnen allemaal blij zijn :)

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 12-07-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

PWM schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:
Dijks kwam op zijn 17e bij Ajax, dan is "eigen jeugd" wellicht een beetje teveel van het goede. Overigens zou ik een jaartje ertussenuit weer niet meteen het eigen jeugd doen opheffen.

Het voordeel is: Er is geen wettelijk bepaling van Eigen Jeugd, dus we kunnen allemaal blij zijn :)
Precies. Om even on-topic te blijven met betrekking tot Schwaab: PSV heeft momenteel waarschijnlijk geen goede jeugd-opvolger rondlopen en daarom is er voor gekozen om deze 27-jarige verdediger transfervrij over te nemen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
PWM schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:30:
Dijks kwam op zijn 17e bij Ajax, dan is "eigen jeugd" wellicht een beetje teveel van het goede. Overigens zou ik een jaartje ertussenuit weer niet meteen het eigen jeugd doen zien opheffen.

Hij was 16 dacht ik, maar toch 3 jaar in de jeugd. Dat is inderdaad niet superveel, maar het ging mij meer om de ongelofelijke rare stelling dat een speler die verkocht is en na een jaar terug gekocht is opeens geen jeugdspeler meer is. En zeker dat als een speler er ook een jaar niet is door verhuur, dat het dan opeens wel nog telt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het is simpelweg een non-discussie. Het eerste elftal moet een zo goed mogelijk elftal zijn. Mijn inziens is het irrelevant of het 17 jeugdspelers zijn of 17 aankopen, zolang ze maar zo optimaal mogelijk presteren en hun doel bereiken (kampioen worden).

Jeugd kan een streven zijn maar moet geen doel an sich worden.
Dat een PSV - of welke club dan ook - meer kansen aan jeugd zou kunnen geven kan correct zijn maar dan moet de jeugd aantonen dat ze de kans waardig zijn. Kunnen ze dat niet voldoen ze niet en moeten ze maar beter gaan presteren/ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nederland Onder 19 komt net op 1-3 tegen Kroatië in de 85ste minuut en gaat dus winnen in hun eerste wedstrijd van het #u19euro. Goede eerste helft. Leuk om talenten zoals Bergwijn en Nouri te zien excelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Fleximex schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:47:
Nederland Onder 19 komt net op 1-3 tegen Kroatië in de 85ste minuut en gaat dus winnen in hun eerste wedstrijd van het #u19euro. Goede eerste helft. Leuk om talenten zoals Bergwijn en Nouri te zien excelleren.
Assist van Nouri op Lammers was prachtig :D

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Alle goals waren eigenlijk wel mooi. Knap dat ze met 10 man in die tweede helft die 1-2 voorsprong nog vast konden houden. En uiteindelijk zelfs met 1-3 gewonnen. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:19
Tja Janssen, 1 goed seizoen. Moet het nog maar zien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Family Guy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:52:
[...]

En dan toch weer de vraag: waarom heeft zo'n jongen nog nul minuten speeltijd in Ajax 1 gehad? Kijkend naar jongens als Rijkaard, Vanenburg en van Basten: op je negentiende moet je gewoon volwaardig lid van de selectie zijn met minimaal twintig wedstrijden in het eerste binnen een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:22:
[...]

En dan toch weer de vraag: waarom heeft zo'n jongen nog nul minuten speeltijd in Ajax 1 gehad? Kijkend naar jongens als Rijkaard, Vanenburg en van Basten: op je negentiende moet je gewoon volwaardig lid van de selectie zijn met minimaal twintig wedstrijden in het eerste binnen een seizoen.
Laat Nouri het eerste eens waarmaken in de jupiler league.
1 goal en 6 assists zijn geen topcijfers van een speler die echt in het eerste moet. Potentie ja maar daar houdt het mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:49

Player1S

Probably out in the dark

Fleximex schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:36:
Heb toch bij veel grote, rijke clubs het idee dat die af en toe maar kopen om te voorkomen dat een potentiële ster niet bij de concurrent eindigt.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:58
Napo schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:28:
[...]

Laat Nouri het eerste eens waarmaken in de jupiler league.
1 goal en 6 assists zijn geen topcijfers van een speler die echt in het eerste moet. Potentie ja maar daar houdt het mee op.
Hangt daar ook wel af van de spelers om hem heen. Hij heeft echt wel het talent, maar de spelers die in de jupiler league om hem heen staan houden soms ook echt niet over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Aan de andere kant speelde bijv. Stam en Vardy op die leeftijd nog bij de amateurs.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ph4ge schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Aan de andere kant speelde bijv. Stam en Vardy op die leeftijd nog bij de amateurs.
Ik denk dat het voor verdedigers sowieso anders is. En Vardy naast een ander type ook gewoon een uitzondering. Dat moet niet de maatstaf voor de opleiding zijn. Zet Nouri in de Engelse Championship en je hoort er nooit meer wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
YES! Milik blijft :o

http://www.nu.nl/sport/42...omer-niet-vertrekken.html

[ Voor 68% gewijzigd door Terranova op 12-07-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Totdat op 30 augustus zijn droomclub langskomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wel goed nieuws, nadat Huntelaar al geen mogelijkheid meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 23:38
Leuk nieuws! Jaartje erna lekker naar het buitenland gaan als hij weer goed weet te scoren. Op de een of andere manier was de Boer misschien niet helemaal zijn coach. Die heeft het toch vaak met aanvallers aan de stok gehad. Hamdoui, Sulejmani en nog eentje als ik me dat goed herinner.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kishna, meest recente nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:21
Sowieso, met de manier van spelen die de Boer aanhangt, met buitenspelers die naar binnen trekken in plaats van de achterlijn te halen en een voorzet te geven, komt Milik niet helemaal tot zijn recht. Ligt natuurlijk ook aan het materiaal, maar ik hoop dat dat onder Bosz anders gaat straks. Milik zou, ondanks zijn mindere EK, dan zomaar eens topscorer kunnen worden, want hij heeft het echt wel in zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 18:29
Mosin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Leuk nieuws! Jaartje erna lekker naar het buitenland gaan als hij weer goed weet te scoren. Op de een of andere manier was de Boer misschien niet helemaal zijn coach. Die heeft het toch vaak met aanvallers aan de stok gehad. Hamdoui, Sulejmani en nog eentje als ik me dat goed herinner.
En beide hebben het zo bizar goed gedaan sinds hun vertrek bij Ajax.
Is goedkoop scoren door de Boer de schuld te geven. Beide hebben al bij diverse clubs gefaald en El Ham heeft het zelfs bij diverse coaches al verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

In elk geval prettig dat er een duidelijke afspraak is gemaakt tussen club en speler dat hij blijft.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:22:
[...]

En beide hebben het zo bizar goed gedaan sinds hun vertrek bij Ajax.
Is goedkoop scoren door de Boer de schuld te geven. Beide hebben al bij diverse clubs gefaald en El Ham heeft het zelfs bij diverse coaches al verpest.
Ik zeg toch, misschien ;)
Aangezien de Boer al regelmatig met aanvallers in de knoop licht zou het zomaar kunnen zijn dan Milik ook niet echt helemaal in het systeem van hem paste. Als er een nieuw plan komt dat voordeliger voor hem is, dan komt hij waarschijnlijk veel beter tot zijn recht.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:51:
[...]

Ik zeg toch, misschien ;)
Aangezien de Boer al regelmatig met aanvallers in de knoop licht zou het zomaar kunnen zijn dan Milik ook niet echt helemaal in het systeem van hem paste. Als er een nieuw plan komt dat voordeliger voor hem is, dan komt hij waarschijnlijk veel beter tot zijn recht.
Milik is gewoon (nog) niet zo goed als veel mensen denken.
Is toch aardig wat wedstrijden onzichtbaar geweest en verprutst aardig wat kansen.

Mensen kraken de Boer ook af om Kishna. Maar de Boer bleef Kishna vrij lang opstellen terwijl deze geen knikker raakte, maar het geduld is op een gegeven moment op.
Een trainer is er niet om 1 speler kansen te blijven geven en vertrouwen te geven. Maar hij is er om punten te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:17:
[...]

Milik is gewoon (nog) niet zo goed als veel mensen denken.
Is toch aardig wat wedstrijden onzichtbaar geweest en verprutst aardig wat kansen.

Mensen kraken de Boer ook af om Kishna. Maar de Boer bleef Kishna vrij lang opstellen terwijl deze geen knikker raakte, maar het geduld is op een gegeven moment op.
Een trainer is er niet om 1 speler kansen te blijven geven en vertrouwen te geven. Maar hij is er om punten te pakken.
Ik ben zelf ook niet kapot van Milik, maar ik verwacht wel dat hij nog meer potentie erin heeft.

Naja, een trainer is er wel degelijk om spelers vertrouwen te geven. Dat is vrij kort door de bocht genomen vind ik. Als een spelers het 3x achter elkaar verpest... tja, dan begrijp ik dat hij gewisseld wordt. Toch moet een trainer een speler vertrouwen geven, want je ziet nog maar weinig dat spelers zichzelf dat vertrouwen kunnen bieden.
Ik denk dat je het beste een trainer van beiden kunt hebben, maar vaak is het de een of het ander.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 12-07-2016 19:22 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:21:
[...]

Ik ben zelf ook niet kapot van Milik, maar ik verwacht wel dat hij nog meer potentie erin heeft.

Naja, een trainer is er wel degelijk om spelers vertrouwen te geven. Dat is vrij kort door de bocht genomen vind ik. Als een spelers het 3x achter elkaar verpest... tja, dan begrijp ik dat hij gewisseld wordt. Toch moet een trainer een speler vertrouwen geven, want je ziet nog maar weinig dat spelers zichzelf dat vertrouwen kunnen bieden.
Ik heb het ook niet erover dat je een speler na 1 slechte pot naar de bank moet verbannen.
Maar Milik heeft toch aardig wat wedstrijden achterelkaar geen knikker geraakt en dan is het niet raar dat hij op de bank terecht komt.
Een speler vertrouwen geven moet niet ten koste gaan van de stand op de ranglijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:23:
[...]

Ik heb het ook niet erover dat je een speler na 1 slechte pot naar de bank moet verbannen.
Maar Milik heeft toch aardig wat wedstrijden achterelkaar geen knikker geraakt en dan is het niet raar dat hij op de bank terecht komt.
Een speler vertrouwen geven moet niet ten koste gaan van de stand op de ranglijst.
Nee in die zin zeker niet!
Soms vond ik hem wel goed en de week erop weer stukken minder. Maar dat is wel bijna een standaard iets geworden in onze competitie.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:25:
[...]

Nee in die zin zeker niet!
Soms vond ik hem wel goed en de week erop weer stukken minder. Maar dat is wel bijna een standaard iets geworden in onze competitie.
Ik denk zelf dat het bij veel spelers gewoon niet goed zit qua instelling. En men niet altijd bereid is om aan zichzelf te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nou.. Hoelang mag Peter blijven zitten? :+
2-1 achter tegen de Amsterdam FC. :X

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 12-07-2016 20:35 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58
Quad schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 18:30:
In elk geval prettig dat er een duidelijke afspraak is gemaakt tussen club en speler dat hij blijft.
Mjah, tenzij er alsnog een goed bod komt, dit is vaak niets meer dan *** om de vraagprijs verder op te drijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:45:
[...]

Mjah, tenzij er alsnog een goed bod komt, dit is vaak niets meer dan *** om de vraagprijs verder op te drijven.
Zal wel dezelfde afspraak zijn als met Eriksen.
Hij blijft tenzij een club van X status komt welke minimaal Y betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Champions League voorronde: Lincoln Red Imps 1-0 Celtic

De kampioen van Gibraltar wint van de kampioen van Schotland _o-

Mooie tweet: Clive, Liverpool: "Thought the Scottish wanted to stay in Europe."

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 12-07-2016 22:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Milik is een goede speler voor Nederlandse begrippen maar ik vind hem zelf geen goed aanspeelpunt, dat is wel erg vervelend voor iemand in de punt van de aanval, ik denk zelf dat hij veel beter rendeert in een systeem met twee spitsen en hij dus achter de diepste spits.

Maar daarom speelt hij ook bij Ajax, hij kan wel aardig wat met zijn linker voet en hij is ook redelijk kopsterk, iemand die alles kan, daar moet je fors voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Lestienne was toch al geen basis meer? En het is gewoon een kwestie van tellen : als er net zoveel aanvallers zijn als vorig jaar komt er van die invalbeurten niet zoveel terecht.
Lestienne was beoogd basisspeler, Locadia op linksbuiten een noodoplossing. Dat is een echte centrumspits.

PSV heeft op dit moment 2 centrumspitsen: De Jong en Locadia. 2 rechtsbuitens: Narsingh en Pereiro. 1 linksbuiten:: Bergwijn. Dan is Jozefzoon er nog als een soort supersub, die op links en rechts uit de voeten kan.

Als je gaat tellen, kom je dus tot de conclusie dat Bergwijn veel minuten gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
D-e-n schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:29:
Ik denk dat het voor verdedigers sowieso anders is. En Vardy naast een ander type ook gewoon een uitzondering. Dat moet niet de maatstaf voor de opleiding zijn. Zet Nouri in de Engelse Championship en je hoort er nooit meer wat van.
Zidane, v Hooijdonk en Ribery zijn ook laatbloeiers, er zijn er nog veel meer. Mijn punt is dat er niet per se iets mis met je is als je op die leeftijd nog jeugdspeler bent, sterker nog ik denk dat een van de problemen van het Nederlandse voetbal is dat we ons suf staren op jeugdige spelers. Door telkens maar te kijken naar talenten ontgroeien spelers nog nauwelijks dat predicaat, want bij de eerste de beste mindere periode is er een ander talent wat de kans moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ph4ge schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Zidane, v Hooijdonk en Ribery zijn ook laatbloeiers, er zijn er nog veel meer. Mijn punt is dat er niet per se iets mis met je is als je op die leeftijd nog jeugdspeler bent, sterker nog ik denk dat een van de problemen van het Nederlandse voetbal is dat we ons suf staren op jeugdige spelers. Door telkens maar te kijken naar talenten ontgroeien spelers nog nauwelijks dat predicaat, want bij de eerste de beste mindere periode is er een ander talent wat de kans moet krijgen.
V Hooydonk is ook wel weer een heel ander type. Die heeft ook een heel ander traject gemaakt, vanuit de subtop.

Spelers van 18 a 19 jaar moeten minuten maken tussen de volwassenen. Dat is één van de redenen waarom Oranje succes heeft gehad in het verleden. Jongens als van Basten, Gullit, Rijkaard zetten relatief grote stappen tussen hun 17e en 21e. Dáár gaat het tegenwoordig fout bij onze jeugdspelers

Met dat suf staren valt het ook wel mee. Bij Ajax hadden ze in de voorronde van de CL de neiging om door te slaan maar je kunt niet zeggen dat bijvoorbeeld Feyenoord zo'n jonge selectie heeft. Sterker nog: Feyenoord heeft juist een oude selectie.

Het probleem is meer dat de publieke opinie een talent heel snel afbreekt. Zie Vilhena. Maar dat betekent niet dat dat talent die minuten niet nodig zou hebben voor zijn ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Jeugdig talent gedijt wel alleen onder fatsoenlijke volwassen voetballers. Van Basten, Gullit en Rijkaard speelden niet naast de minste en werden gewoon op hun plaats gezet als ze niet presteerden of zich niet inzette. Tegenwoordig wordt er niet meer gecorrigeerd door de oudere garde. Simpelweg omdat die niet aanwezig is, of de kwaliteit van die spelers te laag is om dat te rechtvaardigen.

Ik kan me er nog wat bij voorstellen ook. Als een Gudelj, die vaker als natuurlijke leider benoemd wordt, een hoop commentaar geeft op een medespeler, dan zou ik ook denken, kijk eerst eens naar je eigen spel (zelfde geldt natuurlijk voor alle andere nederlandse clubs).

[ Voor 25% gewijzigd door Chrosser op 13-07-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Chrosser schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:43:
Simpelweg omdat die niet aanwezig is, of de kwaliteit van die spelers te laag is om dat te rechtvaardigen.
De kwaliteit is wel een belangrijk punt. Kijkend naar Feyenoord: van Kuijt zullen spelers wel het één en ander accepteren. Maar Botteghin gaat echt niet degen zijn die Vilhena of Kasdorp op zijn plaats zet. En ook bij Elia vraag ik me dat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
Ajax in de oefenpotten, das toch wel ernstig niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:51:
Ajax in de oefenpotten, das toch wel ernstig niet?
Het is nog niet best inderdaad, 1x verloren en 1x gelijk, maar dat wil niet al te veel zeggen.

Ajax schijnt ook achter een oudere Duitse verdediger aan te zitten, alleen is deze wel al echt op leeftijd. Heiko Westermann de naam zegt me wel iets, maar veel meer weer ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Speelt al 4 seizoenen bij HSV tussen de 28 en 34 wedstrijden per seizoen. Leeftijd zegt bij verdedigers in ieder geval niet zo veel vind ik. Vraag me alleen af of hij dan voor de breedte komt. Zou jammer zijn als hij het eigen talent dat er nu is in de weg staat.

Verder vraag ik me af, of het een verdediger is die ook redelijk van zijn doel af kan spelen (zoals Bosz graag speelt).

Ik zou in ieder geval meer focus leggen om voorin nog wat verder te versterken. Een van die twee colombianen was toch ook al een CV

Edit: Rosario van Almere City, nu spelend op EK -19, heeft principeakkoord bereikt met PSV en lijkt te verkassen. Iemand meer info over hem?

Verder wil ik nog wel een discussie starten: Wat vinden jullie er van dat Ajax en Sparta niet de jeugdspelers afstaan aan oranje - 19. Ze ondertekenen beide ook het KNVB reddingsplan maar vervolgens mogen de spelers dus geen toernooi spelen omdat ze bij de voorbereiding van de club aanwezig moeten zijn. Reddingsplan meteen in de prullenbak? Moet de KNVB strenger zijn of dragen zulke toernooien niet bij aan de ontwikkeling van talenten (presteren onder druk in ongewone omstandigheden)?

[ Voor 38% gewijzigd door Chrosser op 13-07-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:33
Gynnad schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Het is nog niet best inderdaad, 1x verloren en 1x gelijk, maar dat wil niet al te veel zeggen.
Nou tegen een sateliet clubje van Red Bull en notabene tegen de amateurs van AFC. Dat is toch wel erg ernstig als je bedenkt dat Ajax met een sterk team voor de dag kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:49
Harribo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Nou tegen een sateliet clubje van Red Bull en notabene tegen de amateurs van AFC. Dat is toch wel erg ernstig als je bedenkt dat Ajax met een sterk team voor de dag kwam.
ach, al hadden ze met 7-0 van die amateurs gewonnen dan zou je men horen zeggen, het "was het maar een amateurclub", en nu moeten we er opeens conclusies aan verbinden?

Het is opmerkelijk, maar meer ook niet. Voorbereiding kan je niks over zeggen. Voor hetzelfde geld hebben ze die ochtend nog keihard getraind of probeerden ze een tactische variant uit die niet werkte oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Harribo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Vooral als ze de dagdelen ervoor nog flink getraind hebben. Het zegt allemaal nog vrij weinig.

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:34
Chrosser schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:13:
Speelt al 4 seizoenen bij HSV tussen de 28 en 34 wedstrijden per seizoen. Leeftijd zegt bij verdedigers in ieder geval niet zo veel vind ik. Vraag me alleen af of hij dan voor de breedte komt. Zou jammer zijn als hij het eigen talent dat er nu is in de weg staat.

Verder vraag ik me af, of het een verdediger is die ook redelijk van zijn doel af kan spelen (zoals Bosz graag speelt).

Ik zou in ieder geval meer focus leggen om voorin nog wat verder te versterken. Een van die twee colombianen was toch ook al een CV

Edit: Rosario van Almere City, nu spelend op EK -19, heeft principeakkoord bereikt met PSV en lijkt te verkassen. Iemand meer info over hem?

Verder wil ik nog wel een discussie starten: Wat vinden jullie er van dat Ajax en Sparta niet de jeugdspelers afstaan aan oranje - 19. Ze ondertekenen beide ook het KNVB reddingsplan maar vervolgens mogen de spelers dus geen toernooi spelen omdat ze bij de voorbereiding van de club aanwezig moeten zijn. Reddingsplan meteen in de prullenbak? Moet de KNVB strenger zijn of dragen zulke toernooien niet bij aan de ontwikkeling van talenten (presteren onder druk in ongewone omstandigheden)?
ene kant wel andere kant niet.

1 het is goed voor de ontwikkeling
2 het is in de voorbereiding van de club ( die hun salaris betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Rhapsody schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:49:
[...]
Vooral als ze de dagdelen ervoor nog flink getraind hebben. Het zegt allemaal nog vrij weinig.
Misschien zelfs op dezelfde dag nog een zware conditie training gehad.

Heeft Westermann bij HSV niet grotendeels tegen degradatie gevochten? Verwacht er weinig van.
Maar ik ga er niet vanuit dat hij voor de basis komt, die komt denk ik voor de 1e reserve plek, zal qua salaris denk ik wel een duur geintje zijn voor de bank.
Maar misschien kon hij niets vinden en wil dicht bij Duitsland blijven.

Met welke verdediging speelt Bosz eigenlijk? Hoop eigenlijk dat ze eens gaan testen met Tete in het centrum en Veltman op de back positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05
Deadsy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:15:
Met welke verdediging speelt Bosz eigenlijk? Hoop eigenlijk dat ze eens gaan testen met Tete in het centrum en Veltman op de back positie.
Bosz heeft op dit moment bijzonder weinig keuze, Ajax 1 kent namelijk maar 6 verdedigers; Viergever, Veltman, Tete, Dijks, Sanchez en Riedewald. Met een beetje fantasie zou je Bazoer naar achteren kunnen schuiven.

Er wordt in de pers aangegeven dat Bosz in de eerste helft met zijn (voor zo ver mogelijk) voorkeurself speelde, volgens ajaxshowtime zijn dat: Cillesse, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Cerny, Cassiera, Younes

Update: Overigens is Tete tot 60 uur taakstraf veroordeeld waarvan 30 voorwaardelijk

[ Voor 10% gewijzigd door BoB_HenK op 13-07-2016 21:02 . Reden: TIkfout & update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
BoB_HenK schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:58:
[...]

Bosz heeft op dit moment bijzonder weinig keuze, Ajax 1 kent namelijk maar 6 verdedigers; Viergever, Veltman, Tete, Dijks, Sanchez en Riedewald. Met een beetje fantasie zou je Bazoer naar achteren kunnen schuiven.

Er wordt in de pers aangegeven dat Bosz in de eerste helft met zijn (voor zo ver mogelijk) voorkeurself speelde, volgens ajaxshowtime zijn dat: Cillesse, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Cerny, Cassiera, Younes

Update: Overigens is Tete tot 60 uur taakstraf veroordeeld waarvan 30 voorwaardelijk
Verwachting is dat hij in de competitie als volgt gaat starten, zoals het er nu uitziet:

Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Gudelj, Klaassen, Cerny, Milik, Younes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja het was maar een oefenwedstrijd, twee eigenlijk, en het was niet best. Natuurlijk is het 'maar' een oefenwedstrijd en hoeft de focus lang niet altijd op winnen te liggen, maar toch zou het klasseverschil an sich al een overwinning moeten betekenen. Dat we geen conclusies uit oefenwedstrijden willen trekken begrijp ik nog wel, al is het vaak alleen zo als er niet gewonnen wordt. Echter gaf Bosz ook aan dat het gewoon volkomen ruk was en er veel te veel persoonlijke fouten werden gemaakt, dat is wél iets waar ik conclusies uit trek. Er moet dus gewoon nog een hoop gebeuren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Betekent dat het dus niet zo goed gaat met El Ghazi als hij meer ziet in Cerny?
Overigens verwachte verdediging en middenveld eigenlijk erg logisch, al vind ik Dijks nog steeds totaal niet Ajax waardig.

Voor mij mag er nog wel wat gebeuren qua vertrek en komen van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Chrosser schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:29:
Betekent dat het dus niet zo goed gaat met El Ghazi als hij meer ziet in Cerny?
Overigens verwachte verdediging en middenveld eigenlijk erg logisch, al vind ik Dijks nog steeds totaal niet Ajax waardig.

Voor mij mag er nog wel wat gebeuren qua vertrek en komen van spelers.
Dat is moeilijk te zeggen. Een nieuwe coach betekent dat je jezelf in de kijker moet spelen en dus keihard moet trainen en uitblinken. Cerny zie ik dan wel doen, maar El Ghazi heeft al vaker geuit dat hij zichzelf wel een basisplaats waard vond en zij prestaties uitstekend waren. Ik kan mij dus zo voorstellen dat hij nu moeite heeft om er weer vol voor te gaan alsof hij zijn plek nog helemaal moet verdienen.

Feitelijk is die houding ook waar De Boer heel slecht tegen kon en waarom spelers met enige arrogantie de afgelopen jaren steeds maar weer weg zakten. Ergens wel zonde, want aanvallers zijn nu eenmaal vaak arrogant en de beteren weten dat ook van zichzelf. Zolang het niet ten koste van het team gaat zou ik me er niet zo druk om maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:08

Baseman77

We move

Deadsy schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:15:
Heeft Westermann bij HSV niet grotendeels tegen degradatie gevochten? Verwacht er weinig van.
Maar ik ga er niet vanuit dat hij voor de basis komt, die komt denk ik voor de 1e reserve plek, zal qua salaris denk ik wel een duur geintje zijn voor de bank.
Westermann heeft bij HSV inderdaad voornamelijk tegen degradatie gespeeld.
Verder komt hij van Betis Sevilla af, waar hij er een half jaar uit heeft gelegen met botoedeem en zijn salaris te zwaar op de begroting drukte. Opvallend dus dat Ajax een (bijna) 33 jarige speler aantrekt die net een zware blessure achter de rug heeft en een flink salaris zal krijgen.

Zijn voetbalkwaliteiten ken ik zelf niet, maar ik lees vooral dat hij (kop)sterk is, veel ervaring heeft, een leider is, geen snelheid heeft en niet lichtvoetig is. Een soort ervaren Vd Hoorn...dat gaat dus interessant worden met het vooruit verdedigen van Bosz.

Aad de Mos is vol lof:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/be13410b2e3110fa966bb82f8b803edc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Baseman77 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:27:
[...]

Verder komt hij van Betis Sevilla af, waar hij er een half jaar uit heeft gelegen met botoedeem en zijn salaris te zwaar op de begroting drukte. Opvallend dus dat Ajax een (bijna) 33 jarige speler aantrekt die net een zware blessure achter de rug heeft en een flink salaris zal krijgen.

Zijn voetbalkwaliteiten ken ik zelf niet, maar ik lees vooral dat hij (kop)sterk is, veel ervaring heeft, een leider is, geen snelheid heeft en niet lichtvoetig is. Een soort ervaren Vd Hoorn...dat gaat dus interessant worden met het vooruit verdedigen van Bosz.

Aad de Mos is vol lof:
[afbeelding]
Ik ben eigenlijk best benieuwd. HSV speelde niet echt voor de knikkers inderdaad, maar bij Ajax zou hij misschien nog wat kunnen uitgroeien tot een betere speler. Tegen degradatie spelen zegt ook iets over je team genoten, en aangezien je met 11 man verliest is het hem niet aan te rekenen op individuele fouten na. Ik heb hem eigenlijk nooit echt positief of negatief opvallend gevonden. Ik denk dat het beste een goede kan zijn voor in de Eredivisie en voor wat verdeling in de verdediging :o

Aad de Mos hoopt zeker dat Ajax Ronaldo, Ramos, Boateng en nog wat van die spelers haalt. Wat een droeftoeter die man :/

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 14-07-2016 10:49 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maar dus wel in een zware competitie.
Aad de Mos is vol lof:
[afbeelding]
Dan vind ik het sowieso een goede keuze, Aad de Mos is een zak hooi. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Denk dat dat best kan kloppen hoor, staat nou niet echt bekend als 'snel', eerder het tegenovergestelde. Hoe Bosz wil spelen wordt dat dan wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Ik heb hem 2 keer live gezien de afgelopen 2 jaar, daarbij viel hij eigenlijk niet op. In zn algemeenheid kan ik wel zeggen dat het HSV van de afgelopen 2 seizoenen echt heel pover was. Aan strijd en inzet lag het niet, maar voetballend was het helemaal niks. Van de wedstrijden die ik in Hamburg heb gezien was ik - los van de sfeer - totaal niet onder de indruk. Sowieso gaat hij nu van een team wat 9 vd 10 keer zwakker is dan de tegenstander naar een team wat 9 vd 10 keer sterker is dan de tegenstander, het spel is dus per definitie heel anders. Ik kan echt niet beoordelen of hij dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:08

Baseman77

We move

Ik geef ook geen (dis)kwalificatie betreffende het spelen van degradatievoetbal, dat wil inderdaad niets zeggen over de kwaliteiten van een individuele speler. Ik beantwoordde er alleen de vraag van Deadsy mee.

Over zowel Schwaab als Westermann lees ik verschillende verhalen op forums, waarbij Westermann er over het algemeen beter uitkomt dan Schwaab. Alleen heeft Schwaab als sterke punten zijn snelheid en opbouwende vermogen en dat lijkt beter te passen in het Nederlandse voetbal. Helemaal omdat Westermann nogal traag schijnt te zijn en Bosz juist verder van het eigen doel wil gaan verdedigen, dat past niet helemaal.

Maar we gaan er vanzelf achter komen d:)b
Want hij mag niet negatief zijn?
De Mos heeft zeker niet altijd gelijk, maar ik verwacht dat hij Westermann veel vaker heeft zien spelen dan de meesten hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Baseman77 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:10:
Ik geef ook geen (dis)kwalificatie betreffende het spelen van degradatievoetbal, dat wil inderdaad niets zeggen over de kwaliteiten van een individuele speler. Ik beantwoordde er alleen de vraag van Deadsy mee.

Over zowel Schwaab als Westermann lees ik verschillende verhalen op forums, waarbij Westermann er over het algemeen beter uitkomt dan Schwaab. Alleen heeft Schwaab als sterke punten zijn snelheid en opbouwende vermogen en dat lijkt beter te passen in het Nederlandse voetbal. Helemaal omdat Westermann nogal traag schijnt te zijn en Bosz juist verder van het eigen doel wil gaan verdedigen, dat past niet helemaal.

Maar we gaan er vanzelf achter komen d:)b

[...]

Want hij mag niet negatief zijn?
De Mos heeft zeker niet altijd gelijk, maar ik verwacht dat hij Westermann veel vaker heeft zien spelen dan de meesten hier...
Nee, zeker niet. Hij heeft gewoon heel veel ervaring o.a. daardoor, en bij Ajax is dat nu helemaal niet zo slecht. Hij kan iedereen achterin aansturen en dat is wel heel belangrijk, daarmee kan hij misschien de anderen nog wat beter maken.

Dat is wel wat tegenstrijd inderdaad, als hij niet zo super snel is. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar als Ajax zorgt dat ze op tijd terug zakken met een aantal man, wordt het ook een beetje gecompenseerd of Tete mag er achter aan gaan rennen :+

Nou, ik krijg vaak het idee dat zij alleen maar negatief kunnen praten. Hij mag zeker kritiek hebben, maar hun kritiek neem ik soms wel met een korreltje zout. Want ja, in hun tijd was het ten slotte allemaal koek en ei..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Weten we überhaupt al hoe hij ingezet gaat worden? Zal het een basiskracht zijn of een beul in wedstrijden waar dat nodig is? Hoeveel opbouwende verdedigers heb je eigenlijk nodig in de Eredivisie? Als één dat kan plus de backs is het toch ook wel genoeg?

Zo zijn er vaker oude lullen gehaald die best slim ingezet zijn. Toegegeven, er zijn ook oude lullen gehaald die niets toegevoegd hebben. Het wordt afwachten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Uiteindelijk moeten we hem op het veld beoordelen maar ik krijg tegenwoordig toch soms het idee dat iedereen denkt dat een bepaalde leeftijd blind als pluspunt gezien wordt. Ter herinnering: Heitinga had die leeftijd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:40
Nederland gezakt naar de 26ste plek op de wereldranglijst, maar dat zegt helemaal niks zoals we gezien hebben op dit EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Nou, ik had toch liever gehad dat PSV Alex transfervrij had opgehaald. Moreno was al de beter opbouwende verdediger van de twee en die blijft vooralsnog. Daarnaast heeft PSV twee aanvallende backs die ook voor de opbouw zorgen. Ik zou dan ook een type sloper terug gehad willen hebben, in mijn ogen voldoet Alex daar prima aan. Hij zal wellicht niet alles meer kunnen spelen maar je hebt ook Isimat + Jeugd rondlopen. Schwaab is 27 en in principe in zijn beste jaren, Snelheid is wel redelijk van belang maar ik hoop dan wel achterwaarts en niet te veel voorwaarts. Teveel opbouwende verdedigers zorgen meestal voor problemen achterin. Hij komt transfervrij, en met het vertrek van Bruma zullen de salarissen niet veel verschillen. Als hij 29 is kun je hem wellicht nog voor een paar miljoen doorverkopen mits hij een beetje gepresteerd heeft, dat spreekt dan nog in zijn voordeel.

Ik vraag me af of Westermann nog veel kan betekenen. Ajax had ondanks de jonge verdedigers de zaakjes achterin prima op orde. Misschien dat hij europees wat kan betekenen. Aan de andere kant, als je iemand leiding wil laten geven aan een defensie, moet hij wel geregeld spelen. Dat gelul over ''belangrijk in de kleedkamer'' geloof ik niet. Je moet het tenslotte op het veld laten zien, en niet met mooie en inspirerende praatjes.

[ Voor 21% gewijzigd door Chrosser op 14-07-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En daarbij staat het in de verdediging op zich wel, zo goed als dubbele bezetting.

Ze hadden beter kunnen kijken naar een (ervaren) linksbuiten, daar heb je nu wel Younes naar moet je al over op de jeugd wanneer hij niet kan spelen, of kiezen voor Sinkgraven maar die heeft al aangegeven dat hij zichzelf meer als middenvelder ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Nederland gezakt naar de 26ste plek op de wereldranglijst, maar dat zegt helemaal niks zoals we gezien hebben op dit EK.
Moment opname ranglijst. Duitsland staat vierde, dat spreekt voor zich. Portugal zal wel eerste staan, maar verdwijnt snel genoeg naar plek 2 of lager. Er klopt niks van die lijst, maar het is ook hoe je hem bekijkt.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Mosin schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Moment opname ranglijst. Duitsland staat vierde, dat spreekt voor zich. Portugal zal wel eerste staan, maar verdwijnt snel genoeg naar plek 2 of lager. Er klopt niks van die lijst, maar het is ook hoe je hem bekijkt.
Portugal staat 6e. Nog steeds te hoog in mijn ogen aangezien ze maar van 1? land wisten te winnen in de reguliere speeltijd op het EK :P

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Arm1n schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:19:
[...]

Portugal staat 6e. Nog steeds te hoog in mijn ogen aangezien ze maar van 1? land wisten te winnen in de reguliere speeltijd op het EK :P
Nog erger dus. Ja, het is echt belachelijk. Je kunt sommige dingen toch helemaal niet meer serieus nemen :9

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:39:
Uiteindelijk moeten we hem op het veld beoordelen maar ik krijg tegenwoordig toch soms het idee dat iedereen denkt dat een bepaalde leeftijd blind als pluspunt gezien wordt. Ter herinnering: Heitinga had die leeftijd ook.
Bij deze leeftijd had ik altijd het idee dat het eerder als minpunt gezien werd. :P
chim0 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Jawel dat zegt dat we nóg slechter zijn dan die 26 prutsteams. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder