Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.082 views

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-11 13:55
Ach ja... Voor Ajax bleef het gelukkig bij onterechte gele kaarten... Makkelie heeft AZ flink bestolen in Alkmaar... Onterecht een goal afkeuren en geen penalty geven wanneer Weghorst neergetrokken wordt in de 16...
KNVB moet zich écht achter de oren gaan krabben.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Makkelie heeft er de smoor in dat dat voetbalveld in Amsterdam nog steeds niet is omgedoopt naar Makkelie Arena. Blijkbaar heeft hij nu andere ambities elders.

alles kan off-topic

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Blom, echt serieus. Die man snapt er echt helemaal niets van, elke andere werknemer met een "normale" baan was allang ontslagen, zelfs al ben je (met alle respect) burgerflipper bij McD, maar deze amoebe mag elke week keihard falen.

Ajax speelde niet best, won toch en het enige wat mij verder bij blijft is zijn volkomen debiele optreden. Dan doe je echt iets verkeerd als "mens".

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:07
Zo, genoten van Feyenoord zeg. Groningen zoek gespeeld. Je zag na de 2e goal dat t vertrouwen bij de trots van t Noorden weg was en voor het eerst sinds lange tijd liep ik niet met t idee rond dat t nog fout zou gaan. Enige die me flink tegenviel was wederom Kuyt. Die brengt nog niet wat ie vorig jaar bracht

Wat wel fout ging, op 3 velden 3 prutsers mer een fluit in hun bek. Wat een schande voor t voerbal die fluiters

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ziyech op weg naar AS Roma, wat mij betreft toch een kans die Ajax heeft laten liggen, voor 10 miljoen had je hem gewoon op moeten halen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lol, lekker om te zien. Elia met zijn scheenbeschermer in zijn mond, en Kuyt die erheen loopt en zegt : "Doe eens normaal, doe terug, doe normaal."

Er is er gelukkig 1 de baas.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
@Ziyech
Voor minder en een speler te leen/ruil had ook prima gekund.

Moet het nog zien of hij het daar gaat redden.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 07-08-2016 19:29 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Blom was het gewoon zat dat hij als pro Ajax gezien werd. :+
toolkist schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:13:
Een jochie is ie. Als ie nou nog enthousiast zou rennen... maar je ziet aan alles dat ie totaal geen vertrouwen in zichzelf heeft.
En van hem niet meer inzetten gaat dat terug komen? Misschien bloeit hij wel op van een echte nieuwe kans.

En achteraf heeft hij het nog niet zo slecht gedaan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 13:12
PWM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:28:
Lol, lekker om te zien. Elia met zijn scheenbeschermer in zijn mond, en Kuyt die erheen loopt en zegt : "Doe eens normaal, doe terug, doe normaal."

Er is er gelukkig 1 de baas.
Kuyt heeft op het moment niet echt recht van spreken volgens mij

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

D-e-n schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:32:
[...]

Vorig jaar de belangrijkste speler van Feyenoord. Dat raak je niet kwijt in 2 wedstrijden, waarvan 1 ergens om gaat :)

• Gonadan

Gonadan

Wout Weghorst, de man van de monologen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-11 23:35
Mulder stond ook lekker potje te keepen....wat is dat met die keepers, was de zomerstop te kort?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan

Gonadan

Nou heb je die kop van Cillessen gezien? Alsof hij tegenwoordig beste maatjes met Charlie Sheen is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Zijn de samenvattingen al geweest?
Zit inmiddels al een tijdje verbaast naar wielrennen te kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ankona
Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:39:

Hebben ze daar ook van die dwaze scheidsrechters?

alles kan off-topic

• Bossie
Ankona schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:40:
[...]

Hebben ze daar ook van die dwaze scheidsrechters?
Geen idee maar volgens de digitale tv-gids is dit studio sport eredivisie ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D-e-n
PWM schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:34:
[...]

Vorig jaar de belangrijkste speler van Feyenoord. Dat raak je niet kwijt in 2 wedstrijden, waarvan 1 ergens om gaat :)
Hij wordt ouder dus het gaat minder worden, zeker voor iemand die zoveel energie in een wedstrijd legt. Zuinig spelen kan hij niet. Daarom is hij in mijn ogen ook ongeschikt voor deze positie.

• Gonadan

Gonadan

Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:39:
Zijn de samenvattingen al geweest?
Die waren om tien over zeven. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bossie
Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:42:
[...]

Die waren om tien over zeven. :)
}:O :O
Ik zat om 19:00 klaar, maar toen was er olympische spelen volgens de digitale tv-gids met om 20:15 dus ...

• D-e-n
Damn.... ben niet thuis en had om 20.15 een opname staan :(

• dutchgio
  • Nu online
Stond inderdaad niet in de gids ingepland, het kwam er tussendoor.

• LZ86
Hoe dan ook, die dag vandaag was goed voor mijn Scorito team :)

• Gonadan

Gonadan

Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:43:
Ik zat om 19:00 klaar, maar toen was er olympische spelen volgens de digitale tv-gids met om 20:15 dus ...
Het is dat onze lieftallige Dione het ergens tussendoor vertelde anders had ik het ook niet geweten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:45:
Hoe dan ook, die dag vandaag was goed voor mijn Scorito team :)
Eerste ronde voorbij, middenmootje voor mijzelf. Heb voor ronde 2 al drastisch mijn team veranderd 8)

Tussenstandje:
1 Auw 1.040
2 FC Bal op. 944
3 XeNeRgY 874
4 Sargan 849
5 Anakha 814
6 Toolkist 781
7 Prof_Napo 771
8 Dutchgio 763
9 Joster 736
10 Martinusz 724
11 Fc bal op h. 673
12 F.C. LB 654
13 jurgen9021 644
14 Quad 595 595
15 Niku 589 589
16 Han_GoT 549
17 LoneRanger 0
18 Roytoch 0
Had trouwens ook bijna Studio SPort gemist, maar hij stod toevallig op 1, dus kon terugspoelen :P gids klopte inderdaad niet.

• LZ86
martinusz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:02:
[...]

Eerste ronde voorbij, middenmootje voor mijzelf. Heb voor ronde 2 al drastisch mijn team veranderd 8)

Tussenstandje:

[...]

Had trouwens ook bijna Studio SPort gemist, maar hij stod toevallig op 1, dus kon terugspoelen :P gids klopte inderdaad niet.
Ik sta bovenaan zie ik, net als Feyenoord 8) 8)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:44:
Wout Weghorst, de man van de monologen.
Wat is dat toch een balletje zeg met een te hoge eigendunk. Brrrr
Acteert een topspeler, is het niet

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:42
D-e-n schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:32:
[...]

De scheidsrechter had tegen Kuyt, de aanvoerder, gezegd dat Elia dat niet moest doen. Heel strikt genomen kan je daar geel geven, categorie shirt uitdoen.

Overigens speelde Kuyt helemaal niet slecht, niemand bij Feyenoord. Heb Nelom ook geen seconde gemist.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
ph4ge schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:57:
[...]

De scheidsrechter had tegen Kuyt, de aanvoerder, gezegd dat Elia dat niet moest doen. Heel strikt genomen kan je daar geel geven, categorie shirt uitdoen.

Overigens speelde Kuyt helemaal niet slecht, niemand bij Feyenoord. Heb Nelom ook geen seconde gemist.
Nee inderdaad, laten we hopen dat Nelom weer op de bank mag blijven. Woudenberg was een verademing t.a.v hem

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:18

Vos

AFCA

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

Wat is dat toch een balletje zeg met een te hoge eigendunk. Brrrr
Acteert een topspeler, is het niet
Klopt precies haha, wel eens tegen gespeeld wat jaren terug. Toen was hij net zo...

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:47
Wat een heerlijke wedstrijd 0-5 !
Woudenberg laten staan, Elia goed gezien.

Kuyt en Jorgenson vielen tegen, maar volgende Twente moet toch echt weer 3-0 + worden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Feyenoord maakt indruk, uitstekende overwinning. Man of the match Elia wist wel te verbazen met een tenenkrommend interview, waarin ie reclame maakte voor wat vrienden met een bandje, "ze hebben veel views op Youtube", WTF?

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 07:44:
Feyenoord maakt indruk, uitstekende overwinning. Man of the match Elia wist wel te verbazen met een tenenkrommend interview, waarin ie reclame maakte voor wat vrienden met een bandje, "ze hebben veel views op Youtube", WTF?
Tja, de NOS hoeft het niet uit te zenden. Ik ben al lang blij dat een voetballer een beetje spontaan is ipv het standaard media praatje af te lopen. Natuurlijk zit er een steekje bij hem los, maar dat geldt voor wel meer voetballers. Andere voetballers met een steekje los bijten de tegenstander, dan liever in je eigen scheenbeschermer bijten. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 22:08
het is ook echt een rare kwibus als je het mij vraagt. Stond niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld zeg maar. Wat ook de reden is dat hij in het buitenland niet gered heeft. Haalde rare fratsen uit, wat toch zonde is gezien hij in 2010 echt als een wereldtalent gezien werd.
Maar goed, kan wel ballen en legt er 3 mooi in het netje.

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Hij komt inderdaad niet over als de meeste snuggere, maar dat zien we bij wel meer voetballers. Gelukkig verdient hij zijn geld met iets waar hij, in mindere mate, zijn hersenen voor nodig heeft.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Martinusz
MOB!! :+ :+ :+

Achja, gelukkig kan ie aardig voetballen zullen we maar zeggen ;)

=========================================================
Ik mis nog een aantal tweakers uit dit topic op Scorito, komop aanmelden kan nog steeds!! (en nee je loopt niet achter qua score, je kunt gewoon nog instappen!)

Aanmelden kan hier :)F :)B

[ Voor 33% gewijzigd door Martinusz op 08-08-2016 08:54 ]

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39
Bossie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Ik vond het ook al zo vreemd om 19:00, maar volgens good old teletekst pagina 224 zou het om 19:10 beginnen, ipv de 20:15 die in de epg stond. Toch maar even gewacht en gelukkig niets gemist.
De moraal van het verhaal? Hoeveel mensen me ook uitlachen, ik blijf teletekst gebruiken! :D

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-11 22:08
martinusz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:43:

Ik mis nog een aantal tweakers uit dit topic op Scorito, komop aanmelden kan nog steeds!! (en nee je loopt niet achter qua score, je kunt gewoon nog instappen!)

Aanmelden kan hier :)F :)B

Loopt niet achter? Zijn het nog proefrondes ofzo?

• Martinusz
KingKoning schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Loopt niet achter? Zijn het nog proefrondes ofzo?
Nope, de beste uit de eerste 4 ronden telt mee, dus je kunt gewoon nog instappen!
Proefperiode: ronde 1 t/m 4

Het spel begint met een proefperiode van speelronde 1 t/m 4. Tijdens deze periode kun je onbeperkt transfers doorvoeren. De beste rondescore die je behaalt tijdens de proefperiode telt mee voor het definitieve spel.

De eerste speelronde start op vrijdag 5 augustus om 20:00 uur, aanmelden voor TopCoach kan tijdens de gehele proefperiode.

BELANGRIJK: na speelronde 2 (op dinsdag 16 augustus) worden de waardes (en posities) van spelers definitief vastgesteld . Dat betekent dat er nog mutaties kunnen optreden binnen je team. In dat geval worden de betreffende spelers uit je team verwijderd en krijg je de oorspronkelijke waarde teruggestort op je rekening.
Jorizzz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Ik vond het ook al zo vreemd om 19:00, maar volgens good old teletekst pagina 224 zou het om 19:10 beginnen, ipv de 20:15 die in de epg stond. Toch maar even gewacht en gelukkig niets gemist.
De moraal van het verhaal? Hoeveel mensen me ook uitlachen, ik blijf teletekst gebruiken! :D
Teletekst will never die >:) 818, 829, 840, 841 ,842, 843 deze getallen moeten de voetballiefhebber wel wat zeggen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 08-08-2016 09:21 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 21:05:
[...]

Ik sta bovenaan zie ik, net als Feyenoord 8) 8)
Geniet ervan, zo lang t nog kan >:)

[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 08-08-2016 09:35 . Reden: Typo ]

• LZ86
toolkist schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

Geniet ervan, zo lang t nog kan >:)
Vrees ook dat het snel voorbij zal zijn :+ , maar goed, moment of fame gehad *O* :)F *O*

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:43
Feyenoord was verrassend goed gisteren, met Elia als uitblinker. Wat mij met name opviel is hoe ontzettend vaak hij in de diepte weggestuurd werd. Dan is Elia natuurlijk op zijn best. Zijn ploeggenoten wisten hem beter te lanceren (ook omdat Vilhena sneller speelde dan normaal en minder met de bal liep) maar tegelijkertijd was het schokkend om te zien hoeveel ruimte hij kreeg van Groningen.

Vorig jaar was het makkelijk te verdedigen: twee man op Elia, klaar. Kramer bleef toch wel afwachten en Toornstra/Kuyt op rechts hebben de snelheid niet om de diepte te zoeken. In dat opzicht zou Elia nog wel eens de grootste winnaar kunnen worden van de komst van Jörgensen en Berghuis. Doordat ze veel minder statisch zijn zal ook Elia veel meer ruimte gaan krijgen.

Hoe dan ook was gisteren veelbelovend. Ook het middenveld lijkt namelijk veel beter te presteren met lopende spelers voor zich, waardoor ze de bal sneller kwijt kunnen en El Ahmadi en Vilhena niet de postbode hoeven te spelen.

De laatste stap in dat proces is Kuyt het elftal uit faseren ten faveure van een voetballer met inzicht die een steekpass kan geven (bijvoorbeeld Gustafson), met name in de topwedstrijden. Vorig jaar heel belangrijk geweest, maar absoluut ongeschikt als nummer 10. Mijn angst is alleen dat Van Bronckhorst geforceerd gaat blijven zoeken naar een plek in het elftal voor Kuyt.

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11 15:23

Sargan

Filmfreak...

Misschien handig om een apart topic te openen voor Scorito?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 11:54

jeka

Support your local club.

Feyenoord was goed gister en wat was Groningen slecht. Wat een aanfluiting. 3 centrale middenvelders van 1,70 en 60 kilo. Die gaan het niet redden tegen de middenvelders van Feyenoord. Slecht begin van de nieuwe trainer Faber. Gaat een matig seizoen worden in Groningen als de selectie zo blijft.

FCG

• LZ86
Groningen was ook erg slecht omdat Feyenoord een keer erg goed speelde. Dat Groningen niet de sterkste ploeg in de ED heeft ok, daarom eindigen ze ook altijd in de middenmoot, maar om nou de overwinning van Feyenoord af te doen als een off-day van Groningen zoals de trend is onder Groningen supporters vindt ik ook wat ver gaan.

Volgende week twente, degradatiekandidaat nr 1 ( al helemaal als ze Ziyech hebben verkocht ), dat moet al helemaal geen probleem zijn, maar het blijft Feyenoord, dus maar even afwachten

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:56:
Groningen was ook erg slecht omdat Feyenoord een keer erg goed speelde. Dat Groningen niet de sterkste ploeg in de ED heeft ok, daarom eindigen ze ook altijd in de middenmoot, maar om nou de overwinning van Feyenoord af te doen als een off-day van Groningen zoals de trend is onder Groningen supporters vindt ik ook wat ver gaan.

Volgende week twente, degradatiekandidaat nr 1 ( al helemaal als ze Ziyech hebben verkocht ), dat moet al helemaal geen probleem zijn, maar het blijft Feyenoord, dus maar even afwachten
Bij letterlijk elke wedstrijd kan je je afvragen of de winnaar nou zo goed is of de verliezer zo zwak. Ik weet wel dat in voorgaande seizoenen waar Groningen onderaan de middenmoot bungelde Feyenoord het ook altijd erg moeilijk heeft daar en dat Feyenoord in de beste reeks van de afgelopen jaren zit, dus ik denk dat we best wel mogen constateren dat Feyenoord goed was.

• Martinusz
ph4ge schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

Bij letterlijk elke wedstrijd kan je je afvragen of de winnaar nou zo goed is of de verliezer zo zwak. Ik weet wel dat in voorgaande seizoenen waar Groningen onderaan de middenmoot bungelde Feyenoord het ook altijd erg moeilijk heeft daar en dat Feyenoord in de beste reeks van de afgelopen jaren zit, dus ik denk dat we best wel mogen constateren dat Feyenoord goed was.
Groningen uit speelt geen 1 club prettig volgens mij, bij Ajax hou ik ook altijd mijn hart vast als ze die kant op moeten.
Van wat ik heb gezien (samenvatting) was Feyenoord gewoon heer en meester, dat er wellicht wat Groningers niet in vorm waren, doet niet af aan de winst van Feyenoord.
Ik denk dat Feyenoord een mooi seizoen tegemoet gaat, selectie stabiel gebleven en zelfs kunnen aanvullen. Jammer dat de 2 keepers geblesseerd zijn, maar op zich is deze keeper ook niet verkeerd.

Zal het eindelijk weer eens strijd worden tussen de 'klassieke' top drie? _/-\o_

• Ankona
Feyenoord heeft een jonge selectie die het vorig jaar al heel behoorlijk deed. Deze is gegroeid en bijna geheel bij elkaar gebleven. Enkele kleine versterkingen erbij.
Ben benieuwd, ik verwacht er wel wat van.

alles kan off-topic

• D-e-n
Ankona schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:19:
Feyenoord heeft een jonge selectie die het vorig jaar al heel behoorlijk deed.
Feyenoord heeft een oude selectie juist met daardoor relatief weinig spelers met een grote transferwaarde.

• Martinusz
Sargan schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:47:
Misschien handig om een apart topic te openen voor Scorito?
Wordt aan gewerkt :)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Zie dat ik behoorlijk gefaald heb met Scorito, toch eens beter inlezen :+

• Martinusz
Voor de Scorito's deelnemers, hier verder in apart topic!

Voor de niet-Scorito deelnemers....AANMELDEN! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 08-08-2016 12:30 ]

• ph4ge
martinusz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:24:
Voor de Scorito's deelnemers, hier verder in apart topic!

Voor de niet-Scorito deelnemers....AANMELDEN! ;)
Ik wil best een keer een eindstand ofzo voorspellen, maar dit spel is voor mij helaas te intensief.

• jeka

jeka

Support your local club.

Leon Zwiers schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:56:
Ik noem het geen off-day van Groningen het was gewoon heel slecht. En natuurlijk mede omdat Feyenoord zeer goed speelde. Feyenoord had alles wat Groningen niet had. Ze zaten er meteen boven op.
De selectie van Groningen is nu ook zeer matig. Misschien wordt het nog wat als de nieuwe verdediger speelgerechtigd is en Tibbeling er weer bij is. :/

FCG

• Harribo
jeka schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:49:
Feyenoord was goed gister en wat was Groningen slecht. Wat een aanfluiting. 3 centrale middenvelders van 1,70 en 60 kilo. Die gaan het niet redden tegen de middenvelders van Feyenoord. Slecht begin van de nieuwe trainer Faber. Gaat een matig seizoen worden in Groningen als de selectie zo blijft.
Faber, wat bezielde die man?
Faber vroeg erom met z'n opstelling: Maduro is geen centrale verdediger, dan v Nieff,Hiariej,Antonia...
Dat zijn spelers die al jaren bij de fc zitten en al gewogen zijn en te licht bevonden! Die zet je er toch niet in!!

En dan van Nieff....bal na bal werd ingeleverd. Liep te ver naar voren om dan niet meer de snelheid te hebben om mee terug te verdedigen. En als hij er wel stond, mocht een Feyenoorder gewoon alles maar voor gooien zonder geblokt te worden. En dan een paar voorzetten naar niemandsland.
En als klap op de vuurpijl laten ze hem ook nog die vrije trap nemen.

Ik meen het als ik zeg dat ik in jaren een speler bij de fc zooo slecht heb zien spelen.

En Faber....die wisselt hem gewoon niet!
Van Nieff eruit, durf ik te beweren, had zeker 2 ,3 goals gescheeld

Wat mij betreft komt deze afstraffing voor een enorm deel op het konto van Faber.
En dan na afloop rustig zeggen dat de spelers beter moeten voetballen...nee hij moet de betere spelers opstellen en op de betere posities....wat een dropstaaf

• Harribo
Tibbling erbij, Maduro geen centrale verdediger, verder van Nieff, Hiariej , Antonia eruit,Mahi, Idrissi erin. Ook maar zwakke schakel Tamata, beter dan van Nieff
Staat het al een stuk beter
Maar Faber is blind vrees ik

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 08-08-2016 12:40 ]

• jeka

jeka

Support your local club.

Dat lijkt me een prima plan. Ik hoop dat Faber er ook zo over denkt. Iedereen heeft het wel over van Nieff maar Hateboer was ook niet best. Elia liep hem aan alle kanten voorbij. En Hateboer maar denken dan hij naar de premier league kan...

FCG

• D-e-n
Tibbling zit in Rio dacht ik

• Harribo
Tibbling zit idd in Rio maar voor de volgende keer

Ok Hateboer werd weggespeeld door Elia maar ik vond dat Elia in topvorm was. Dat vond ik niet zozeer de zwakte van Hateboer meteen.
Elia in topvorm, wat hij zelden meer laat zien, is zelfs op Europees niveau een lastpak voor elke back

Verwijderd

Maduro is geen CV? Bij Valencia heeft ie daar anders regelmatig gespeeld, volgens mij werd ie daar juist gezien als CV. En dat in de Primera Division, tegen absolute topspitsen. Natuurlijk is dat al even geleden, ik denk dat Faber een opbouwend sterke CV wilde zien.

Verder ben ik het met de Feyenoorders eens dat het flauw is om het vooral te zoeken bij de zwakte van Groningen. Hoe matig de opstelling ook mag zijn geweest (al vind ik dat vooral achteraf praten), Groningen gooit thuis altijd veel energie in de wedstrijden, daar heeft iedere ploeg het doorgaans moeilijk.

Wat Feyenoord goed doet is het druk zetten. Ik heb me erover verbaasd tegen PSV, hoe makkelijk en overtuigend ze de bal veroverden in de 2e helft. Dat is kwaliteit.

• Han
  • Niet online

Han

Hmmmzz.... Frank de Boer hoogstwaarschijnlijk trainer van Inter. Nu maar hopen dat hij geen spelers als Bazoer, Klaassen of Tete in zijn selectie wil :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:48:
Maduro is geen CV? Bij Valencia heeft ie daar anders regelmatig gespeeld, volgens mij werd ie daar juist gezien als CV. En dat in de Primera Division, tegen absolute topspitsen. Natuurlijk is dat al even geleden, ik denk dat Faber een opbouwend sterke CV wilde zien.

Verder ben ik het met de Feyenoorders eens dat het flauw is om het vooral te zoeken bij de zwakte van Groningen. Hoe matig de opstelling ook mag zijn geweest (al vind ik dat vooral achteraf praten), Groningen gooit thuis altijd veel energie in de wedstrijden, daar heeft iedere ploeg het doorgaans moeilijk.

Wat Feyenoord goed doet is het druk zetten. Ik heb me erover verbaasd tegen PSV, hoe makkelijk en overtuigend ze de bal veroverden in de 2e helft. Dat is kwaliteit.
Drukzetten op de juiste momenten, en rust pakken waar mogelijk (en dan niet zoals ze de laaste jaren doen, in die rust juist de fouten maken), dat is kwaliteit. Of je moet met elkaar 90 minuten lang druk kunnen zetten (spelletje van Atletico), dan kan het ook alleen lukt dat nu niet.

Ben wel erg benieuwd hoe ze het dit seizoen gaan doen, ik hoop er vooral op dat ze achterin wat zekerder worden.

Ajax viel van 't weekend vond ik wel redelijk door de mand, verdedigend gezien. Zo naief, en dan is die overtreding nodig (Veltman 1e helft en Klaasen vlak voor tijd). En die sliding van Dijks, wat een frustratie leek daarin te zitten. Geen idee of dat ook zo was, maar als Ajax het zichzelf gemakkelijker maakt hoeft zoiets niet.
Je ziet ook dat met dat doelpunt ineens de schrik er weer in komt, in Europa was dat ook al zo, hoe dat toch komt, geen idee. Ze kunnen best aardig voetballen, maar die slippertjes moeten eruit, want dat gaat punten kosten. Zo al 4 gele kaarten, waarvan 3 verdedigers in de eerste de beste wedstrijd van het seizoen, en dat tegen een (met alle respect) net gepromoveerde tegenstander.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Han schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:58:
Hmmmzz.... Frank de Boer hoogstwaarschijnlijk trainer van Inter. Nu maar hopen dat hij geen spelers als Bazoer, Klaassen of Tete in zijn selectie wil :|
Dat er geen clubs van Klaassen komen snap ik niets van. Die jongen is echt klaar voor een volgende stap.

• Han
  • Niet online

Han

Lekkerboeie86 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:01:
Dat er geen clubs van Klaassen komen snap ik niets van. Die jongen is echt klaar voor een volgende stap.
Aan het eind van vorig seizoen bakte hij er anders weinig van, met als hoogtepunt de laatste, alles beslissende wedstrijd tegen de Graafschap. Ik acht hem nog niet rijp voor een stap hoger, een jaartje extra bij Ajax heeft hij zeker nog nodig.
jbdeiman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:00:
Ajax viel van 't weekend vond ik wel redelijk door de mand, verdedigend gezien. Zo naief, en dan is die overtreding nodig (Veltman 1e helft en Klaasen vlak voor tijd). En die sliding van Dijks, wat een frustratie leek daarin te zitten. Geen idee of dat ook zo was, maar als Ajax het zichzelf gemakkelijker maakt hoeft zoiets niet.
Je ziet ook dat met dat doelpunt ineens de schrik er weer in komt, in Europa was dat ook al zo, hoe dat toch komt, geen idee. Ze kunnen best aardig voetballen, maar die slippertjes moeten eruit, want dat gaat punten kosten. Zo al 4 gele kaarten, waarvan 3 verdedigers in de eerste de beste wedstrijd van het seizoen, en dat tegen een (met alle respect) net gepromoveerde tegenstander.
Mwoh, uit-wedstrijd op kunstgras, seizoen net van start, ik hecht er nog weinig waarde aan. Eerst eens zien hoe andere ploegen het gaan doen daar, dan pas kun je concluderen of het goed of slecht was.

[ Voor 52% gewijzigd door Han op 08-08-2016 14:11 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Han schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:08:
[...]

Aan het eind van vorig seizoen bakte hij er anders weinig van, met als hoogtepunt de laatste, alles beslissende wedstrijd tegen de Graafschap. Ik acht hem nog niet rijp voor een stap hoger, een jaartje extra bij Ajax heeft hij zeker nog nodig.
[...]
Mwoh, uit-wedstrijd op kunstgras, seizoen net van start, ik hecht er nog weinig waarde aan. Eerst eens zien hoe andere ploegen het gaan doen daar, dan pas kun je concluderen of het goed of slecht was.
Ik vond het gewoon een slechte wedstrijd en bij vlagen naief, met name verdedigend waardoor men aan de noodrem moet trekken. Dat zijn vind ik zaken die er bij Ajax uit moeten, zeker als je Europees nog een kans wil maken om door te gaan. Maar we zullen aan het eind van het seizoen zien.
Natuurlijk begint het Seizoen net, maar het leek bij vlagen wel op onderschatting bij een paar jongens, zo slapjes als ze reageren, waarna (bijv vlak voor tijd) Klaassen nog aan de noodrem moet trekken. Ik vind dat slecht, maar aan het eind worden prijzen verdeeld, dus dan zullen we 't wel zien of het goed genoeg was/ is.

• ph4ge
Han schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 13:58:
Inter heeft het cash niet om deze spelers te kopen voor bedragen die men bij Ajax zou overwegen te accepteren. Ik zie De Boer daarom eerder elders in de Eredivisie (of bij oud Eredivisie spelers) shoppen, zoals Koeman dat ook doet.

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:00:
Nou ja, laten we de ambitie van Blom niet onderschatten bij het kaartenfestival. ;)

Qua gevoel snap ik wel wat je bedoelt. Er wordt verwacht dat ze nu veel jagen, waardoor ze ook meer uit positie komen. Dit geeft een mate van onzekerheid waar je niet altijd blij van wordt. Het kost ook een stuk meer kracht dus je zult tegen het einde van de wedstrijd soms tekort gaan komen en dus meer aan de noodrem gaan trekken.

Het is nog vroeg dus ik hoop dat het er snel een beetje in slijt en ze beter volgens dit principe kunnen spelen. Individueel kunnen ze namelijk echt wel beter dan wat je gisteren zag.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

Ik snap de gedachte van Bosz wel, maar ik vrees dat een aantal spelers echt tekort komen voor een systeem met constant druk naar voren.

Neem nou Tete, die jongen was vorig seizoen vrijwel foutloos achterin, omdat ie 1 taak had, verdedigen. Nu moet hij mee opkomen, je ziet hem verzuipen voorin...

Verwijderd

Klaassen is kwalitatief inderdaad wel de eredivisie ontgroeid...
Maar mentaal zeker nog niet..

Veel te vaak nog "kinderlijk" gedrag en als het team slecht speelt dan doet hij daarin gezellig mee.. (Dat zeg ik op basis van vorig seizoen).

Denk dat die beter nog 1 jaartje kan rijpen in de eredivisie en moet laten zien dat die elke wedstrijd minimaal een 6je scoort en het team bij de hand kan nemen en uiteraard volwassener worden.

(Dan kan die weg gaan als een Clasie of Depay of Ziyech.... Op het moment dat er niets meer te leren is in de eredivisie)

Over Feyenoord.
Tsjaah.... 1 pinguin maakt nog geen winter..
Vind het fantastisch hoe ze gisteren speelde, en heb genoten.
Maar vorig seizoen hadden we ook goede wedstrijden, gevolgd door waardeloze wedstrijden..
We hebben een relatief makkelijke maand met Twente, Heracles, Excelsior en Ado..
Dus laat het maar zien dat ze dit niveau kunnen vasthouden.

Berghuis viel me trouwens gisteren wel tegen in die 20 minuten, maar zal de nieuwigheid wel zijn..

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 18:33
ph4ge schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:33:
[...]

Inter heeft het cash niet om deze spelers te kopen voor bedragen die men bij Ajax zou overwegen te accepteren. Ik zie De Boer daarom eerder elders in de Eredivisie (of bij oud Eredivisie spelers) shoppen, zoals Koeman dat ook doet.
Inderdaad. Die drie zullen een voor een duurder zijn dan Milik. En het seizoen is begonnen dus dan wil Ajax nog meer.

Denk dat bij Inter alleen echt iets mogelijk is als er iets verkocht gaat worden.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik zie net dat vanavond de Europese Super Cup op het programma staat (vanaf 20.45 live bij Veronica).

Opstelling Real Madrid: Casilla; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kovacic, Isco; Lucas Vasquez, Morata, Asensio.
Wissels Real Madrid: Yenez, Nacho, Benzema, James Rodriguez, Modric, Danilo, Llorente.

Opstelling Sevilla: Rico, Kolodziejczak, Daniel Carriço, Iborra, Vietto, Kiyotake, N'Zonzi, Vitolo, Pareja, Vazquez, Mariano Ferreira.
Wissels Sevilla: Soria, Kranevitter, Konoplyanka, Ben Yedder, Sarabia, Escudero, Rami.

B-elftal bij Real Madrid zo te zien, bij Sevilla komen ook niet zo heel erg veel namen mij bekend voor. Denk dat ik hem maar skip.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ook op Ziggo Sport, prima. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19
Het wordt ook in Trondheim gespeeld.. of all places. :')

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Harribo
Beetje verplicht nummer lijkt het

• Bossie
Gynnad schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:57:
Ik zie net dat vanavond de Europese Super Cup op het programma staat (vanaf 20.45 live bij Veronica).

Opstelling Real Madrid: Casilla; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kovacic, Isco; Lucas Vasquez, Morata, Asensio.
Wissels Real Madrid: Yenez, Nacho, Benzema, James Rodriguez, Modric, Danilo, Llorente.

Opstelling Sevilla: Rico, Kolodziejczak, Daniel Carriço, Iborra, Vietto, Kiyotake, N'Zonzi, Vitolo, Pareja, Vazquez, Mariano Ferreira.
Wissels Sevilla: Soria, Kranevitter, Konoplyanka, Ben Yedder, Sarabia, Escudero, Rami.

B-elftal bij Real Madrid zo te zien, bij Sevilla komen ook niet zo heel erg veel namen mij bekend voor. Denk dat ik hem maar skip.
Een paar wissels bij Madrid zouden het een stuk leuker maker, zou Yedder ook graag willen zien bij Sevilla.
De vraag blijft voornamelijk hoe sterk Sevilla voor de dag komt, en dat hun er echt een wedstrijd van willen gaan maken.

• dutchgio
  • Nu online
Real wel het hele tweede elftal op de verdediging na ja, dat is dan weer jammer.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Welk kanaal kan ik nu kijken, of is het alleen op betaal tv?

• Martinusz
Nieuwevolger schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:41:
Welk kanaal kan ik nu kijken, of is het alleen op betaal tv?
Veronica

• dutchgio
  • Nu online
Ziggo heeft m toch niet lijkt het, het gratis kanaal niet in ieder geval, ondanks de programmering.
Veronica wel gewoon.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 09-08-2016 20:49 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19
dutchgio schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:48:
Ziggo heeft m toch niet lijkt het, het gratis kanaal niet in ieder geval, ondanks de programmering.
Veronica wel gewoon.
Ziggo Sport Select zend het uit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dutchgio
  • Nu online
Die heb ik niet. :)

• Mars18
Volgehouden tot de 55e min, toen lekker gaan slapen.
Maar mooie goals zie ik net.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Bossie
Mars18 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 06:38:
Volgehouden tot de 55e min, toen lekker gaan slapen.
Maar mooie goals zie ik net.
Was een bijna standaard la liga match, Madrid word in slaap gesust door de tegenstander en word uiteindelijk verrast, maar doordat ze daardoor beginnen te druk,en winnen ze in de laatste minuten alsnog door het kwaliteitsverschil. Bijzonder saai en voorspelbaar.

De andere standaardwedstrijd is dat ze de kansen wel benutten en het al 3-0 na 20 minuten is en daarna de wedstrijd doodgemaakt word.

• Mars18
Bossie schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 07:09:
[...]

Was een bijna standaard la liga match, Madrid word in slaap gesust door de tegenstander en word uiteindelijk verrast, maar doordat ze daardoor beginnen te druk,en winnen ze in de laatste minuten alsnog door het kwaliteitsverschil. Bijzonder saai en voorspelbaar.

De andere standaardwedstrijd is dat ze de kansen wel benutten en het al 3-0 na 20 minuten is en daarna de wedstrijd doodgemaakt word.
Toch is het wel mooi, mensen hebben het over een 2e elftal gister, maar de kwaliteit was nog _/-\o_
Ga hopelijk dit seizoen toch veel van Real Madrid kijken.

In 2011 naar een wedstrijd van Real geweest, uitslag 7-1 :9~
Heeft toch echt wel wat

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
http://www.vi.nl/nieuws/f...elijkheid-over-ziyech.htm

Dit artikel zegt me dat er nog helemaal geen bod is uitgebracht dat in de buurt komt wat Fc Twente wil hebben voor Ziyech, 12 miljoen is nog steeds een zeer hoge prijs.

Wel interestant die opties die Ted van Leeuwen noemt, huren met de afspraak dat beide clubs meedelen in de inkomsten, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.

• dutchgio
  • Nu online
Ze houden wel van aparte constructies daar in Enschede, dus wat dat betreft...

Verder zal Ziyech wel behoorlijk wat verdienen dat als Twente zelfs daar een jaar van af kan zien ze al geholpen zijn, in ruil voor een deel van een toekomstige transfersom dan.

PSV zoekt nog een '10 voor 'er bij'. Kun je best zo'n optie overwegen.

[ Voor 65% gewijzigd door dutchgio op 10-08-2016 10:32 ]

• Tweaking Art
Ajax zou in zo'n constructie ook een optie kunnen zijn, dan kunnen ze bijvoorbeeld Nouri naar Enschede sturen om eredivisie wedstrijden te laten spelen.

Cash + speler kan ook maar het is altijd de vraag of Twente de ruilspeler wil hebben of dat die speler wil gaan.

• LZ86
Je kan je ook afvragen of je wel zo'n constructie wil aangaan met een onbetrouwbare partner. Het lijkt er iig op dat twente ziyech voor hun prijs niet aan de straatstenen gesleten krijgt.

Zal deels wel komen omdat clubs weten in wat voor nood ze zitten, en gewoon lekker wachten tot de prijs zakt.
Maar ik denk dat een belangrijke pijler ook is, dat het geen doorzetter is ( gedrag de laatste tijd, bij 1 tegenslag meteen voor marokko kiezen ). Lijkt me geen speler die je graag in de groep wil hebben.

Also, dankzij zijn ( stomme ) keuze voor marokko ben je m midden in het seizoen ineens kwijt voor die afrikacup, zitten clubs ook niet op te wachten lijkt me.
Puur die keuze voor marokko doet zijn prijs al flink zakken.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 10-08-2016 11:09 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 22:44
Tweaking Art schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:23:

Wel interestant die opties die Ted van Leeuwen noemt, huren met de afspraak dat beide clubs meedelen in de inkomsten, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Beetje Italiaanse toestanden zo, met gedeelde transferinkomsten. Twente denkt dik te gaan cashen, maar clubs weten inderdaad donders goed in welke situatie Twente verkeerd.

Je zag het ook bij (op een ander niveau) SC Veendam. Die hadden best interessante spelers voor een transferinkomst om redding te kunnen brengen. Maar geen enkele club hapte, omdat spelers goedkoper danwel gratis op te halen waren bij een faillissement.

• dutchgio
  • Nu online
Het is inderdaad wel meer dan alleen de voetballer zelf.
Dat zit wel goed, maar je krijgt er meer bij.

Die keuze voor Marokko is inderdaad overduidelijk impulsief genomen en als 'wrok', maar voor clubs is dat ook een hekel punt als je halverwege er ineens weken niet bent. Dat je zo'n keuze (zo) maakt zegt ook al weer iets.
Neem daarbij het geen blad voor de mond maar openlijk je club bekritiseren etc. mee, en het is al weer een stuk minder goede aanwinst, ondanks de voetbalkwaliteiten.
En hij speelt bij Twente, internationaal heb je dan geen aanzien. Speel je bij een Ajax heb je bij voorbaat al meer naam, en komen er ook meer en andere clubs die geinteresseerd zijn. Puur omdat je bij een grotere club speelt.
Daarom zou een tussenstap een logische keuze zijn.

Maar dan moet je wel een trainer hebben die die minpunten er uit weet te halen of mee om weet te gaan.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tweaking Art schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:23:
http://www.vi.nl/nieuws/f...elijkheid-over-ziyech.htm

Dit artikel zegt me dat er nog helemaal geen bod is uitgebracht dat in de buurt komt wat Fc Twente wil hebben voor Ziyech, 12 miljoen is nog steeds een zeer hoge prijs.

De prijs voor Zyech van €15.000.000 is niet veel, als hij afgelopen seizoen bij Ajax had gespeeld was het aanzienlijk hoger geweest.

- Het is niet zo in de spelersmarkt, dat er zo even het hele transfer bedrag overgemaakt word en de speler dan verkast. Iedere belanghebbende zal zo min mogelijk aan de belasting willen betalen, dus overal zijn
daar systemen voor die al jaren bestaan.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tweaking Art
Hackus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

De prijs voor Zyech van €15.000.000 is niet veel, als hij afgelopen seizoen bij Ajax had gespeeld was het aanzienlijk hoger geweest.

- Het is niet zo in de spelersmarkt, dat er zo even het hele transfer bedrag overgemaakt word en de speler dan verkast. Iedere belanghebbende zal zo min mogelijk aan de belasting willen betalen, dus overal zijn
daar systemen voor die al jaren bestaan.
Het is wel veel, ter vergelijking, Luis Suarez was ~7.5 miljoen euro toen hij van Groningen naar Ajax ging, meer recent, Christian Eriksen ging van Ajax naar Totenham voor 11 miljoen pond.

Dus slik je woorden maar in, zelfs als zou Ajax zo gek zijn om 15 miljoen voor hem te betalen dan is er geen garantie dat je dat bedrag terug krijgt, Sulejmani is een mooi voorbeeld daarvan.

• HeatWave

HeatWave

Het begint gewoon allemaal belachelijk te worden. Clubs in Engeland pakken allemaal zoveel TVgelden dat je als Nederlandse club gewoon straatarm lijkt. Dus ook de nummers 18/19 kunnen spelers kopen van de top 3 hier. Dan vragen die dus extra, dat merken de subtoppers in NL ook, dus die vragen ook weer extra etc etc etc.

Binnenkort kost een modale verdediger van FC Almere ook gewoon 10 miljoen :').

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik slik mijn woorden niet in, why ? omdat jij een andere gedachten gang hebt ?

Kijkend naar de Transfers van dit seizoen waar voor Milik €35.000.000 is verhandelt

[ Voor 36% gewijzigd door Hackus op 10-08-2016 11:42 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tweaking Art
Hackus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:40:
Ik slik mijn woorden niet in, why ? omdat jij een andere gedachten gang hebt ?

Kijkend naar de Transfers van dit seizoen waar voor Milik €35.000.000 is verhandelt
Jij denk zeker dat het altijd feest is voor de nederlandse clubs, zo makkelijk is het ook niet en dat weet je heus wel.

• dutchgio
  • Nu online
Tweaking Art schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

Het is wel veel, ter vergelijking, Luis Suarez was ~7.5 miljoen euro toen hij van Groningen naar Ajax ging, meer recent, Christian Eriksen ging van Ajax naar Totenham voor 11 miljoen pond.

Dus slik je woorden maar in, zelfs als zou Ajax zo gek zijn om 15 miljoen voor hem te betalen dan is er geen garantie dat je dat bedrag terug krijgt, Sulejmani is een mooi voorbeeld daarvan.
Dat is jaren terug, dat geldt nu niet meer. Kijk naar Milik, Janssen, Depay en Wijnaldum.
Die 15 is wat Twente wil, dat is al afgevlakt naar 12. Zolang de situatie niet veranderd en de intresse niet ineens concreet wordt waardoor je clubs tegen elkaar op kunt laten spelen zal de prijs nog verder zakken.

Het is een mooie stap voor Ziyech naar de top. Twente heeft het geld nodig en stuur je ook nog een speler naar Enschede dan zijn ze helemaal tevreden, want het geld kunnen ze niet direct uitgeven aan versterkingen. Die is echt wel haalbaar voor een PSV/Ajax, en niet voor 15 miljoen.

• Gonadan

Gonadan

Hackus schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:32:
Bij Ajax was het aanzienlijk lager geworden.

Daar zou zijn arrogante houding redelijk snel tot conflict hebben gezorgd met de leiding die graag brave en hardwerkend jongens heeft. Uiteindelijk zou hij blij mogen zijn met de bank.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:07:
[...]

Bij Ajax was het aanzienlijk lager geworden.

Daar zou zijn arrogante houding redelijk snel tot conflict hebben gezorgd met de leiding die graag brave en hardwerkend jongens heeft. Uiteindelijk zou hij blij mogen zijn met de bank.
Volgens mij gaat dat nu met Bosz wel beter. De Boer had inderdaad een handje van "moeilijke" voetballers wegpesten.

XXXVI

• Tweaking Art
Uiteindelijk vergelijk ik de transfer prijs met de kwaliteit van de speler.

Het is leuk om alleen naar de positieve dingen te kijken maar om zulke prijzen moet je ook naar de slechts mogelijke scenario rekening houden.

Daley Sinkgraven bijvoorbeeld, die heeft 7 miljoen gekost, nou we kunnen wel stellen dat hij het nog niet waar heeft gemaakt, dat kan, vraag is, wat is er van zijn waarde over als Ajax besluit hem te verkopen? de helft? 3.5 miljoen verlies, dat doet pijn.

Ik denk niet dat de Nederlandse top clubs in de positie zijn een miskoop te halen die een club ~6 miljoen + zou kosten dus die 12 Miljoen gaat denk ik zeker niet van een Nederlandse club komen.

Een meer creatieve oplossing lijkt me een betere optie.

• dutchgio
  • Nu online
Daarom, die 12-15 is wat Twente wil, maar Twente heeft eigenlijk niet zoveel te willen.
Ziyech wil, maar moet vooral weg, maar er is ondanks zijn kwaliteiten maar weinig intresse. Op een moment dat een PSV/Ajax met minder dan die 12-15 komt, wat voor Nederlandse clubs niet haalbaar is, maar wel met een goed voorstel qua creatieve oplossing of speler te leen zullen ze dat niet zomaar van tafel (kunnen) vegen.

• Gonadan

Gonadan

ephymerous schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:16:
Volgens mij gaat dat nu met Bosz wel beter. De Boer had inderdaad een handje van "moeilijke" voetballers wegpesten.
Hoewel ik dat gevoel ook heb moet het nog wel eerst blijken. Het zit ook een beetje in de club.

Maar de opmerkingen gingen over vorig seizoen, dus met De Boer. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 20 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder