13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik keek gisteren Willem II en had daar medelijden mee...
Elia terug? Mmm is dat verstandig?
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:46 ]
't zijn net wielrenners he, die voetballersm0nk schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:45:
En gewoon door willen spelen.. brrrrr
Doet ff zeer, maar je kan gewoon verder hoor
Lekker opgelet door de scheids, haha. Een speler daar weer het veld in laten komen.
Jemig Elia, haha.. Moet ie er toch af.
Goed gespeeld in ieder geval
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 07-08-2016 13:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die um weet te missen.
Ik durf te beweren dat van Nieff een groot deel van het verlies op zijn konto mag bijschrijven
Serieus in jaren niet bij de fc een speler zo belachelijk slecht zien spelen als van Nieff.
En Faber doet niets brrrr
Wachten op 0-5
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:57 ]
Verwijderd
Concentratie houden.....En sowieso de 0 proberen te houden....
Kuyt vind ik trouwens vandaag wel de zwakste speler aan Feyenoord kant...
Een paar keer heel stom balverlies, voor eigen succes gaan terwijl een pass beter was geweest..
Vind ik toch wel jammer als Kuyt fan...
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 13:58 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Edit: wie zijn die 2 met die plantenbakken op hun hoofd? Ziet er niet uit man
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 14:22 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Via Kodi topkwaliteit voor weinig vandaagSt@m schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:25:
Bij meer mensen dat Fox1 eruit ligt?
Ik heb zat andere mogelijkhedenLekkerboeie86 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
Via Kodi topkwaliteit voor weinig vandaag
Dit is knap na de wedstrijd tegen PSV. En laten we maar van het positieve uitgaan. Dit ligt niet alleen aan Groningen maar voor een groot deel ook aan Feyenoord.
Voor thuiskijkers: Fox Sports 1 heeft een storing. Vanaf 15.00 uur is de wedstrijd ook op kanaal 5. Tot die tijd? Geen idee. #spaaja
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eindelijk op een logische positie voor die jongen. En als Younes er toch niet is mag hij het wel een helft proberen. Een jong enthousiast renjoch kan je vandaag wel gebruiken.martinusz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:27:
Singraven in de basis....zucht...naja wel voorin nu gelukkig.
@gynnad: het is nu al op 5.
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 07-08-2016 14:33 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pak dan Cerny, die heeft al speelminuten gemaakt op die plek, speelde erg goed bij jong Ajax.Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:32:
[...]
Eindelijk op een logische positie voor die jongen. En als Younes er toch niet is mag hij het wel een helft proberen. Een jong enthousiast renjoch kan je vandaag wel gebruiken.
Ben vooral benieuwd wie de doelpunten moeten gaan maken? Klaassen? Gaan we de waarde van Cassiera zien?
El ghazi raakt geen pepernoot, maar wie weet heeft ie het weer ineens?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Cerny speelde toch op rechts? Is wat mij betreft een beetje lood om oud ijzer.martinusz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Pak dan Cerny, die heeft al speelminuten gemaakt op die plek, speelde erg goed bij jong Ajax.
Klaassen dus inderdaad.Ben vooral benieuwd wie de doelpunten moeten gaan maken? Klaassen? Gaan we de waarde van Cassiera zien?
El ghazi raakt geen pepernoot, maar wie weet heeft ie het weer ineens?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
/edit
Bosz maakt dezelfde fout als de Boer, middenveld is veel te statisch.
[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 07-08-2016 14:44 ]
XXXVI
Dan nog, hij zou eens wat pakken. Z'n uittrappen zijn ook weer slecht.Gynnad schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:43:
Kon Cillessen toch vrij weinig aan doen, je verwacht niet echt dat de bal op het laatste moment nog wordt aangeraakt door een eigen speler.
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap je frustratie, maar hier kon hij écht niets aan doen...ephymerous schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:47:
[...]
Dan nog, hij zou eens wat pakken. Z'n uittrappen zijn ook weer slecht.
Een jochie is ie. Als ie nou nog enthousiast zou rennen... maar je ziet aan alles dat ie totaal geen vertrouwen in zichzelf heeft.Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:32:
[...]
Eindelijk op een logische positie voor die jongen. En als Younes er toch niet is mag hij het wel een helft proberen. Een jong enthousiast renjoch kan je vandaag wel gebruiken.
@gynnad: het is nu al op 5.
Alles vanaf of boven de knie is geen terugspeelbal als het goed is. Anders doe ik het altijd al fout als keeperTerranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:10:
Was dit geen terugspeelbal naar de keeper?
Ah, ik wist dat niet. Dacht dat knie wel telde.Capacitor schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:16:
[...]
Alles vanaf of boven de knie is geen terugspeelbal als het goed is. Anders doe ik het altijd al fout als keeper
2009 - Maar liefst 41 schoten had Ajax zondag afgevuurd richting het doel van Sparta, geen eentje ging er in. Ongelooflijk, maar waar. De Amsterdammers bleven daardoor steken op 0-0 en verloren voor het eerst sinds 27 jaar punten thuis tegen Sparta.
zoals nu?toolkist schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:37:
Dan moet Ajax eerst gaan schieten.. en dan bij voorkeur tussen de palen en niet bijna t stadion uit
Gelukttoolkist schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 15:37:
Dan moet Ajax eerst gaan schieten.. en dan bij voorkeur tussen de palen en niet bijna t stadion uit
Verwijderd
Goal van Cassiera was echt goed met zijn versnelling en buitenkantje schoen.
Tomorrow is not today!
En zeker hoe is dit een 2e geel...
[ Voor 37% gewijzigd door Terranova op 07-08-2016 16:09 ]
XXXVI
Verwijderd
Tomorrow is not today!
[ Voor 36% gewijzigd door jaapstobbe op 07-08-2016 16:12 ]
PSN: Finally_Chris
Ik mag toch aannemen dat hier geen schorsing op volgt inderdaad!Spacey23 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:11:
In zeist zullen ze dit toch wel terugdraaien neem ik aan?!?
2x geel kan niet geseponeerd worden..dutchgio schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:12:
Dit kun je gewoon seponeren, desnoods kan Ajax het aanvechten. Sloeg natuurlijk nergens op om geel te geven.
Zaterdag tegen Roda JC thuis dus zonder Veltman, misschien een basis debuut voor Sanchez?
XXXVI
Tomorrow is not today!
Tuurlijk niet, Blom moet wel inconsequent blijven heTerranova schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:16:
Shirt uittrekken van Dijks, kom maar op met die 2e geel.
alles kan off-topic
Je hebt nog gelijk ook.Lekkerboeie86 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:30:
Oh Blom is de scheids.. Tja dan wordt het wel lastig.
Tomorrow is not today!
Inderdaad. Wat mij betreft zouden gele kaarten geseponeerd moeten kunnen worden als ze overduidelijk onterecht zijn.Jorizzz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:22:
Het vervelende is dat over een aantal speelrondes iedereen deze onnodige gele kaarten vergeten is, maar dan kunnen ze toch vervelend uitkomen met schorsingen...
nja, er zijn meer problemen met gele kaarten. Scheidsrechters die in de laatste minuten geen kaarten geven of geen kaart geven om wat voor vage mening dan ook bijvoorbeeldBlauwschaap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:31:
[...]
Inderdaad. Wat mij betreft zouden gele kaarten geseponeerd moeten kunnen worden als ze overduidelijk onterecht zijn.
Er zit te vaak geen lijn in en als je "ontkomen" bent kunnen ze niets meer doen. Extra zuur als er dan op een minder handig moment er direct een automatische schorsing aan vast zit en een ander blijft er mee weg komen.
Maar dan ook doelpunten uit onterechte penalties.....Blauwschaap schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:31:
[...]
Inderdaad. Wat mij betreft zouden gele kaarten geseponeerd moeten kunnen worden als ze overduidelijk onterecht zijn.
en buitenspel als dat niet zo blijkt te zijn...
kortom, de ellende bij voetbal is dat iedere beslissing van de SR ingrijpende gevolgen kan hebben.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder