Dat is ook raar, contributie betalen bij een profclub om daarna nog eens te betalen en voorrang te krijgen bij kaartverkoop. Soort van kortingskaart bij de NS.Gonadan schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:00:
SVA leden (supportersvereniging, niet seizoenskaart) betalen daadwerkelijk contributie en krijgen daarmee eerder toegang tot de kaartverkoop. Dat het dan lastiger is voor mensen die een gratis clubkaart krijgen, of er een voor een paar euro per jaar nemen dat is dan jammer. Het is niet meer dan terecht dat de mensen die daadwerkelijk bijdragen voorrang hebben, ik hoor ook niemand over de seizoenkaarthouders.
Is ook zo, maar vaak is het dan al te laat omdat er mensen zijn met voorrang.Overigens zijn er prima plekken naast elkaar te krijgen, maar vaak komen dit soort klachten alleen als mensen incidenteel de belangrijker wedstrijden willen bezoeken. Bestel kort na het openen van de verkoop en het is geen probleem.
Ik heb geen idee wat erachter zit, daarvoor ben ik niet "supporter" genoeg. Dat zou je aan Ajax moeten vragen.Bekijk het eens vanuit het oogpunt van een fanatiek fan die regelmatig heen gaat en jaarlijks voor een lidmaatschap betaalt. Die zou dan bij een belangrijke wedstrijd ineens niet heen kunnen omdat van die dagjessupporters het niet eerlijk vinden dat zij anders niet naast elkaar kunnen zitten?
Hoe dan ook, het is lastig voor iemand die af en toe eens een wedstrijd wil bekijken, maar dat is bij alle clubs zo.