Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.086 views

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:42
Gonadan schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:00:
SVA leden (supportersvereniging, niet seizoenskaart) betalen daadwerkelijk contributie en krijgen daarmee eerder toegang tot de kaartverkoop. Dat het dan lastiger is voor mensen die een gratis clubkaart krijgen, of er een voor een paar euro per jaar nemen dat is dan jammer. Het is niet meer dan terecht dat de mensen die daadwerkelijk bijdragen voorrang hebben, ik hoor ook niemand over de seizoenkaarthouders.
Dat is ook raar, contributie betalen bij een profclub om daarna nog eens te betalen en voorrang te krijgen bij kaartverkoop. Soort van kortingskaart bij de NS.
Overigens zijn er prima plekken naast elkaar te krijgen, maar vaak komen dit soort klachten alleen als mensen incidenteel de belangrijker wedstrijden willen bezoeken. Bestel kort na het openen van de verkoop en het is geen probleem.
Is ook zo, maar vaak is het dan al te laat omdat er mensen zijn met voorrang. :P
Bekijk het eens vanuit het oogpunt van een fanatiek fan die regelmatig heen gaat en jaarlijks voor een lidmaatschap betaalt. Die zou dan bij een belangrijke wedstrijd ineens niet heen kunnen omdat van die dagjessupporters het niet eerlijk vinden dat zij anders niet naast elkaar kunnen zitten?
Ik heb geen idee wat erachter zit, daarvoor ben ik niet "supporter" genoeg. Dat zou je aan Ajax moeten vragen.

Hoe dan ook, het is lastig voor iemand die af en toe eens een wedstrijd wil bekijken, maar dat is bij alle clubs zo.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
chim0 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:08:
Dat is ook raar, contributie betalen bij een profclub om daarna nog eens te betalen en voorrang te krijgen bij kaartverkoop. Soort van kortingskaart bij de NS.
Mwoah, krijg je een leuk krantje voor. Speciale dingen geregeld op open dagen en zo. En inderdaad iets eerder kaarten kunnen kopen, al mogen de seizoenskaart houders nog eerder hoor.

Een leuke optie voor de supporter die er wat meer voor over heeft en waarschijnlijk wat regelmatiger heen wil. Geeft je ook iets meer kans op de leuke plekken uiteraard.
Is ook zo, maar vaak is het dan al te laat omdat er mensen zijn met voorrang. :P
Alleen bij echte topwedstrijden, dan wel iedereen natuurlijk wel heen.
Ik heb geen idee wat erachter zit, daarvoor ben ik niet "supporter" genoeg. Dat zou je aan Ajax moeten vragen.
Mijn vermoeden is dat Ajax het geld wat men extra betaalt zelf wil opstrijken, kunnen ze het wat meer uitknijpen. En dan wellicht nog een vaste fooi over maken naar de SVA.
Hoe dan ook, het is lastig voor iemand die af en toe eens een wedstrijd wil bekijken, maar dat is bij alle clubs zo.
Ja dat begrijp ik wel, is ook niet altijd leuk. Maar ik betaal al jaren extra per jaar, uiteraard ook vanwege voor de voorrang. Ik zou bijzonder irritant vinden als ik dan geen kaarten meer zou kunnen krijgen omdat er allemaal mensen heen gaan die anders nooit komen. Dat je dan net die onwijs gave CL wedstrijd moet missen omdat half Nederland Barcelona wil zien spelen bijvoorbeeld.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
Het lijkt dat de coach van Rostov naar Spartak verhuist en twee spelers meeneemt. Dat lijkt positief voor Ajax :)

XXXVI

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:45
Toch wel lekker hoor al dat voetbal op gratis ziggo kanaal, beter dan fox ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Bergwijn in de basis bij PSV, geen Pereiro (en geen Narsingh). Zeer verrassend.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:12
Strafpunten voor Utrecht!!! :+ Wat een gezeik om een netje zeg

Edit: Wtf PSV, wat doen jullie!

[ Voor 21% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2016 20:06 ]

• Martinusz
Van Ginkel niet opnieuw naar PSV, flinke aderlating voor ze, als er nog paar vertrekken wordt het interessant!

• LZ86
PSV is helemaal nergens, Utrecht domineert. Had ik niet verwacht

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
Leon Zwiers schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:28:
PSV is helemaal nergens, Utrecht domineert. Had ik niet verwacht
De Jong pielt er nog wel 2 in hoor.

• LZ86
jaapstobbe schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:47:
[...]

De Jong pielt er nog wel 2 in hoor.
Hoop t, is goed voor mijn poule :)

En misschien nog wel beter: twente staat alvast achter tegen Excelsior.

Edit: Daar is de goal van PSV

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 06-08-2016 21:01 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:34
Eerste helft was het niets, nu vlug een goal na rust, ze zullen het wel uit gaan bouwen naar 1-2 en 1-3.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:53
Ik denk dat Twente de verrassing van dit seizoen gaat worden :o

• Gonadan

Gonadan

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:16:
Ik denk dat Twente de verrassing van dit seizoen gaat worden :o
Je bedoelt dat ze sportief zijn en uit zichzelf alsnog degraderen? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Gonadan schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

Je bedoelt dat ze sportief zijn en uit zichzelf alsnog degraderen? O-)
Voorlopig is Ziyech nog neit verkocht, en gaan ze te vaak in categorie 1 blijven in september, dus het zal wel eerder over zijn dat eind van het seizoen. En lekker terecht! Laat ze maar bloeden, die <knip>club.

Ondertussen lijkt het een gelijkspel te blijven in Utrecht

[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 07-08-2016 08:01 ]

• Lekkerboeie86
0-4 in Tilburg na een half uurtje spelen... Dat had ik ook niet echt verwacht.

• LZ86
Lololol PSV krijgt daar een gelukkige vrije trap, en scoren er meteen uit. Jammer voor Utrecht zeg.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:23:
[...]

Voorlopig is Ziyech nog neit verkocht, en gaan ze te vaak in categorie 1 blijven in september, dus het zal wel eerder over zijn dat eind van het seizoen. En lekker terecht! Laat ze maar bloeden, die schijtclub.

Ondertussen lijkt het een gelijkspel te blijven in Utrecht
Jammer en een klein beetje kansloos dit :')

• LZ86
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

Jammer en een klein beetje kansloos dit :')
Het enige kansloze is fc twente zelf, die lui hadden nooit eredivisie mogen spelen na al die fraude

• Lekkerboeie86
Sjonge.. Die moet Haller toch dwars door het net schieten..

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:34
idd die had er toch wel in gemogen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LZ86
Zonde voor Utrecht. PSV overtuigt nog niet. Maar goed, nog genoeg wedstrijden te gaan

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:36:
[...]

Het enige kansloze is twente zelf, die lui hadden nooit eredivisie mogen spelen na al die fraude
Mooi dat de hele regio nu opeens kansloos is. FC Twente heeft gewonnen en zit nog in de Eredivisie. Deal with it! 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:45:
[...]

Mooi dat de hele regio nu opeens kansloos is. FC Twente heeft gewonnen en zit nog in de Eredivisie. Deal with it! 8)7
Volgens mij hebben ze zojuist verloren....

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:46:
[...]

Volgens mij hebben ze zojuist verloren....
Gewonnen als in dat ze nog in de Eredivisie zitten denk ik dat hij bedoelt.

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:48:
[...]

Gewonnen als in dat ze nog in de Eredivisie zitten denk ik dat hij bedoelt.
Zal er de volgende keer maar n smiley bij zetten...... ;)

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
Wordt een voorspelbaar seizoen zo. PSV hoeft alleen maar een beetje gas bij te geven en zo winnen ze alle wedstrijden met 1 doelpunt verschil.

• Martinusz
jaapstobbe schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:46:
Wordt een voorspelbaar seizoen zo. PSV hoeft alleen maar een beetje gas bij te geven en zo winnen ze alle wedstrijden met 1 doelpunt verschil.
Zo zo....en dat na 1 hele wedstrijd...

Wat een oerlelijk tenue van Excelsior zeg!

[ Voor 7% gewijzigd door Martinusz op 06-08-2016 22:48 ]

• Gonadan

Gonadan

jaapstobbe schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:46:
Dat is al jaren zo in de Eredivisie, daarin is PSV lekker constant. Het gaat dan ook meestal om de wedstrijden waarin vergeten wordt gas te geven, vorig jaar waren dat er nog best een hoop.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Dat is al jaren zo in de Eredivisie, daarin is PSV lekker constant. Het gaat dan ook meestal om de wedstrijden waarin vergeten wordt gas te geven, vorig jaar waren dat er nog best een hoop.
PSV haalde vorig seizoen maar 4 punten minder dan in het record seizoen daarvoor hè ;) Normaliter wordt je met het puntenaantal van PSV / Ajax met twee vingers in de neus kampioen.

In mijn optiek was de komst van Van Ginkel dé missing link voor het verslaan van de wat kleinere tegenstanders door zijn power, creativiteit en loopvermogen / looplijnen, dus ik vind het nogal een aderlating dat ie niet komt.

• Gonadan

Gonadan

Joster schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:32:
PSV haalde vorig seizoen maar 4 punten minder dan in het record seizoen daarvoor hè ;) Normaliter wordt je met het puntenaantal van PSV / Ajax met twee vingers in de neus kampioen.
Toch ging het daarop bijna mis. Je begrijpt wel wat ik bedoelde te zeggen met mijn post mag ik aannemen? ;)
In mijn optiek was de komst van Van Ginkel dé missing link voor het verslaan van de wat kleinere tegenstanders door zijn power, creativiteit en loopvermogen / looplijnen, dus ik vind het nogal een aderlating dat ie niet komt.
Plus je kunt gewoon meer rouleren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Bijna zover voor Gro-Fey. Altijd lastig in het noorden. Zeker als Gio een waardeloze opstelling neerplempt zoals net bekend is geworden.

Toornstra op rechts is armoede ( kom op man, je hebt net Berghuis binnen!! )
Kuyt op 10 werkt gewoon niet, daar hoort Gustafson te staan.
Zowel Vilhena als el Ahmadi in 1 team werkt niet, zeker niet omdat el Ahmadi gaat zwerven

Met dit middenveld heb je altijd een mannetje minder aangezien zowel Kuyt als el Ahmadi nooit op hun positie blijven.

Zal lastig worden

Verwijderd

Poeh, de wedstrijd Utrecht-PSV viel me niet mee. Utrecht had veel meer verdiend. Lucky driepunter.

Van Ginkel komt voorlopig niet naar Eindhoven, wordt geopereerd aan zijn knie en is maanden uitgeschakeld.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:18
Opstellingen
FC Groningen: Padt; Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff; Hiariej, Drost, Jenssen, Antonia, Van Weert, Rusnak.

Reijnen, van Nieff,Hiariej,Antonia? WAT?!?
Waar is Ernst Faber mee bezig? Dat zijn de zwakste schakels!

• LZ86
Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:01:
Opstellingen
FC Groningen: Padt; Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff; Hiariej, Drost, Jenssen, Antonia, Van Weert, Rusnak.

Reijnen, van Nieff,Hiariej,Antonia? WAT?!?
Waar is Ernst Faber mee bezig? Dat zijn de zwakste schakels!
Solidair met v Bronckhorst denk ik zo. Wordt het toch nog een spannend potje :+

• Lekkerboeie86
Ik ben blij dat Woudenberg speelt. Nelom was echt dramatisch tegen PSV. Woudenberg moet nu zijn kans grijpen en daar de komende wedstrijden spelen. Berghuis gaat echt wel komen 2e helft. Hopelijk heeft Gio ook nog de ballen om Gustafson te brengen als Kuyt helemaal leeg is. Kuyt was wel topscorer vorig seizoen dus die zomaar op de bank zetten vind ik niet logisch.

• D-e-n
  • Laatst online: 17:25
Lekkerboeie86 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:08:
Kuyt was wel topscorer vorig seizoen dus die zomaar op de bank zetten vind ik niet logisch.
Hij kan ook in de spits. Op het middenveld als nummer tien kan hij in elk geval niet.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Joster schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:32:
[...]
Ook zeer benieuwd wie ze als 'vervanger' van Van Ginkel ga halen, want ik ga er vanuit dat er nog wel een middenvelder komt. Met alleen Maher, Guardado, Hendrix, Pröpper en wat jong spul is het middenveld toch echt onderbezet.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ik snap de opstelling van Van Bronckhorst vaker niet dan wel. je stelt toch gewoon de beste 11 op. En dat is niet Toornstra en Kuyt is ook gewoon minder dan de rest op zijn positie.

• LZ86
Heerlijke start van Feyenoord, dus Groningen zal nu wel scoren

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Feyenoord opent inderdaad prima. Hopen dat Berghuis iets van een halfuur speeltijd krijgt.

PSN: Finally_Chris

• Harribo
Pffff wat een lichtgewichten bij Groningen...

Dat wordt een makkie voor Feyenoord.
Ok,achterin heeft Feyenoord wat bijzondere namen maar verder hebben ze genoeg kwaliteit om het af te maken

Heeft de fc een kans met een vrije trap, zetten ze die slappe van Nieff erachter
Die heeft nog nooit gescoord uit een vrije trap

Niet te geloven, hoop dat die achterlijkeFaber snel leert want dit is bij voorbaat een wedstrijd weggeven

Gelukkig nog 0-0, nog wel

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:22

St@m

@ Your Service

Niku schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:16:
[...]

Ook zeer benieuwd wie ze als 'vervanger' van Van Ginkel ga halen, want ik ga er vanuit dat er nog wel een middenvelder komt. Met alleen Maher, Guardado, Hendrix, Pröpper en wat jong spul is het middenveld toch echt onderbezet.
Ik hoop nog steeds op Ziyech, maar dat zal wel niet.. al weet je het nooit bij Brands.
Optie 2 is voor mij Henriksen.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 07-08-2016 12:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
St@m schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:43:
[...]

Ik hoop nog steeds op Ziyech, maar dat zal wel niet.. al weet je het nooit bij Brands.
Optie 2 is voor mij Henriksen.
Als je die houding van m ziet de laatste tijd bij twente, dan zou ik juist hopen van niet. Die gast denk dat ie onze lieve heer is.

Verwijderd

Ik denk niet dat Ziyech naar de top 2 van Nederland gaat. Te duur en tevens hebben beide clubs al een middenveld met veel goede spelers en talenten.

• LZ86
Maar goed, de 1-0 hangt aardig in de lucht voor Feyenoord. Irriteer me wel een beetje aan dat doelloze gedraaf van Kuyt.

Edit: Wat een belachelijke gele kaart zeg. Wat een bullshit

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 07-08-2016 12:46 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:44:
[...]

Als je die houding van m ziet de laatste tijd bij twente, dan zou ik juist hopen van niet. Die gast denk dat ie onze lieve heer is.
Ik kijk gewoon naar zijn voetballende kwaliteiten, en die zijn er voldoende.
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:45:
Ik denk niet dat Ziyech naar de top 2 van Nederland gaat. Te duur en tevens hebben beide clubs al een middenveld met veel goede spelers en talenten.
Denk het ook niet, maar PSV heeft niet genoeg middenvelders...

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lachwekkende kaart voor Elia. Krijg je daar tegenwoordig al geel voor :+

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:43:
Pffff wat een lichtgewichten bij Groningen...

Dat wordt een makkie voor Feyenoord.
Ok,achterin heeft Feyenoord wat bijzondere namen maar verder hebben ze genoeg kwaliteit om het af te maken

Heeft de fc een kans met een vrije trap, zetten ze die slappe van Nieff erachter
Die heeft nog nooit gescoord uit een vrije trap

Niet te geloven, hoop dat die achterlijkeFaber snel leert want dit is bij voorbaat een wedstrijd weggeven

Gelukkig nog 0-0, nog wel
Nieff nooit een vrije trap gemaakt :+ .
Onder welke steen heb jij geleefd ..

Maar Feyenoord moet snel een goal gaan maken, anders zal je zien dat Groningen uit het niets een goal maakt straks.....

• St@m

St@m

@ Your Service

Helaasch.. terechte 0-1

• Harribo
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:47:
Lachwekkende kaart voor Elia. Krijg je daar tegenwoordig al geel voor :+
Ja terecht
Hij kegelt er gewoon 1 om. En dan nog commentaar hebben terwijl hij precies weet wat ie deed.
Laat ie gaan voetballen. Irritant kereltje

Uit Feyenoord perspectief zou ik zeggen, maak de kansen eens af

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoppa 1-0. Geweldige opening van Feyenoord.

• LZ86
Seizoen begint weer goed met de scheidsen. Eerst die drollenbakker van een .... GOAL!!!!!! Gozubuyuk, nu deze flierefluiter die voor niets geel geeft

Verwijderd

St@m schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

[...]

Denk het ook niet, maar PSV heeft niet genoeg middenvelders...
Klopt, maar elke speler die daar rondloopt is aardig wat geld waard en die zet je niet zomaar op de bank. Denk dat PSV beter met een back up kan komen van zo'n 4 a 5 miljoen euro.

• St@m

St@m

@ Your Service

Nee, dat zei ik niet.. dit is niet het verkloot de quote topic ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:49:
[...]

Ja terecht
Hij kegelt er gewoon 1 om. En dan nog commentaar hebben terwijl hij precies weet wat ie deed.
Laat ie gaan voetballen. Irritant kereltje

Uit Feyenoord perspectief zou ik zeggen, maak de kansen eens af
Kegelt? Hij houdt lichtjes vast. Ik denk dat wij allebei een andere definitie van kegelen hebben :+

• Harribo
Zo hier was het wachten op

Bedankt Faber! Met al die lichtgewichten
Wordt niets zo. Dit is Feyenoord de overwinning cadeau doen

Vooral van Nieff, legt gewoon alle ballen bij de tegenstander neer

• Gonadan

Gonadan

Het is Elia, alleen daarom is het al terecht. Hij heeft nog zat kaarten tegoed voor dat geëmmer. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het is dat Padt geweldig staat te keepen anders stond het nu al 0-3 :+

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:50:
[...]

Klopt, maar elke speler die daar rondloopt is aardig wat geld waard en die zet je niet zomaar op de bank. Denk dat PSV beter met een back up kan komen van zo'n 4 a 5 miljoen euro.
PSV moet gaan voor de beste kwaliteit. Als dat betekent dat een Guardado, Propper of Hendrix daarvoor moet gaan banken zie ik totaal geen probleem. Het is topsport, PSV wil op alle fronten meestrijden. Dan heb je niet genoeg aan 3 goede middenvelders.

Verwijderd

Nu snel de 0-2 en de wedstrijd op slot gooien.

• Lekkerboeie86
Genieten van Feyenoord! Ze zitten er boven op

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
St@m schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

PSV moet gaan voor de beste kwaliteit. Als dat betekent dat een Guardado, Propper of Hendrix daarvoor moet gaan banken zie ik totaal geen probleem. Het is topsport, PSV wil op alle fronten meestrijden. Dan heb je niet genoeg aan 3 goede middenvelders.
Pröpper gaat sowieso niet op de bank, die is zo ongelooflijk goed.

• Harribo
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:52:
Het is dat Padt geweldig staat te keepen anders stond het nu al 0-3 :+
Inderdaad
Padt is altijd wel ok

Wachten op de 0-2
Schrijnend dit Groningen. Feyenoord hoeft niet eens goed te spelen om te winnen nu

Faber...ooit gehoord van Mahi,Tibbling,Linssen...? Tjonge jonge wat een....(hou me maar in)
Lekkerboeie86 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:54:
Genieten van Feyenoord! Ze zitten er boven op
Feyenoord speelt niet goed, serieus. Groningen bakt er gewoon niets van. Ze kunnen nog niet eens een voorzet fatsoenlijk afleveren.
Ik zie gaten bij Feyenoord, een goed team had dat al lang afgestraft
Qua namen is dit gewoon zo'n beetje het slechtste Groningen wat je op kunt stellen

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 12:58 ]

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:53:
Nu snel de 0-2 en de wedstrijd op slot gooien.
Yup. En dan denken dat je er bent, vlak na rust de 1-2 zomaar om je oren krijgen. Van slag raken, Gio gaat wisselen en richting het einde de 2-2 nog incasseren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Yup. En dan denken dat je er bent, vlak na rust de 1-2 zomaar om je oren krijgen. Van slag raken, Gio gaat wisselen en richting het einde de 2-2 nog incasseren.
Op de Feyenoord manier :) ...

En voorstaan bij Groningen is helaas nooit een garantie om te winnen..
Kan me nog een 0-3 voorsprong herinneren zo'n 10 jaar geleden :|

• Harribo
Feyenoord wint dit makkelijk wees maar niet bang

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:59:
Feyenoord wint dit makkelijk wees maar niet bang
Groningen begint beter in de wedstrijd te komen ;)

Verwijderd

De kansen van Groningen beginnen nu te komen. Feyenoord al moe aan het raken? :+

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

Groningen begint beter in de wedstrijd te komen ;)
Ja maar Groningen heeft nu weinig killers voorin staan. Weer dankzij Faber
De enige die dat kan is Rusnak, dat zie je wel.
Maar das te weinig

Ik als fc supporter ben nu zeer gefrustreerd, hoe kan je nu van Nieff,hiariej,antonia en helaas ook reynen in de basis doen?
Dat zijn allemaal slappelingen zonder durf. Die hebben nog nooit iets voor je uit het vuur gesleept.
En grossieren in barverlies

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:04 ]

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Ja maar Groningen heeft nu weinig killers voorin staan. Weer dankzij Faber
De enige die dat kan is Rusnak, dat zie je wel.
Maar das te weinig
V/d Weert is toch een Prima spits hoor...
En Antonia ... Tsjaah bij hem is het inderdaad of hij scoort een 9 of hij scoort een 2 :P

Maar Feyenoord is het eventjes kwijt...

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

V/d Weert is toch een Prima spits hoor...
En Antonia ... Tsjaah bij hem is het inderdaad of hij scoort een 9 of hij scoort een 2 :P

Maar Feyenoord is het eventjes kwijt...
Antonia bakt er al een tijdje niets meer van.
Ik snap die Faber niet, stelt zeker de spelers op met de leukste lach?
Vd Weert is wel ok maar als je 4 a 5 echt slechte spelers opstelt, houdt het op

Ok 0-2, leuk voor Feyenoord
Verbaast me niets

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:07 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekkere goal! Dit mag niet meer fout gaan.

• Harribo
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:06:
Wat ik zeg, gaat niet meer fout.
Groningen staat gewoon in een van zijn slapste opstellingen

• Lekkerboeie86
KAMPIOENEN!!

• Gonadan

Gonadan

CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:06:
Vooralsnog verloopt het dus precies volgens mij scenario. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:05:
[...]

Antonia bakt er al een tijdje niets meer van.
Ik snap die Faber niet, stelt zeker de spelers op met de leukste lach?
Ja maar Linssen is hetzelfde soort speler.
Of hij speelt echt fantastisch of hij speelt helemaal k*t...

Groningen heeft helaas(voor Groningen dan) teveel van zulke spelers.
Spelers die minimaal een 6je scoren...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Toch wel fijn dat Jones in de goal staat in plaats van Hansson :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:32
Is Feyenoord nou zo goed of Groningen zo slecht? :+

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:10:
Is Feyenoord nou zo goed of Groningen zo slecht? :+
Een beetje van allebei..

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:39

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Groningen is heel heel heel erg slecht. Hier wint fc Twente nog van.

• Harribo
Feyenoord speelt aardig maar echt, een goed team, had er al een tegen gemaakt want verdedigend is Feyenoord niet zo sterk nu hoor
Groningen bakt er gewoon weinig van
tuinïnen schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:11:
Groningen is heel heel heel erg slecht. Hier wint fc Twente nog van.
Inderdaad
Kunnen niet passen, niet voorzetten, durven niets, zijn bang

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:16 ]

Verwijderd

Lekkerrrrrr

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ja ja ja heerlijke wedstrijd van Feyenoord dit! Niet verwacht dit nu al te zien!

• Harribo
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:15:
Ja ja ja heerlijke wedstrijd van Feyenoord dit! Niet verwacht dit nu al te zien!
Voor de zoveelste keer....wacht de volgende tegenstander maar af, dit Groningen is echt geen maatstaf
Serieus, maak je geen illusies

En Feyenoord heeft voorin wel kwaliteit

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:18 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:45
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:15:
Tegen de angstgegner uit. Geloof niet dat Feyenoord ooit zo sterk was in Groningen. Jammer dat het benutten van kansen nog steeds problematisch is en de scheidsrechter 2 makkelijke gele kaarten gaf.

Natuurlijk weet je niet hoe sterk de tegenstander is, maar zelfs in de seizoenen dat Groningen zwak is wint Feyenoord daar zelden.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 07-08-2016 13:18 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Lekkerboeie86
Man man man lang geleden dat ik zo genoten van Feyenoord. Dik en dik verdiend

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Voor de zoveelste keer....wacht de volgende tegenstander maar af, dit Groningen is echt geen maatstaf
Makkelijk praten als je ploeg een keer weggetikt wordt. Groningen uit is voor Feyenoord altijd heel moeilijk.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hopen dat Jorgensen nog een goal meepikt en Berghuis zijn minuten maakt. Toornstra staat trouwens ook heel lekker te spelen!

• Harribo
CR1691 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Makkelijk praten als je ploeg een keer weggetikt wordt. Groningen uit is voor Feyenoord altijd heel moeilijk.
Ja normaal gesproken wel
Groningen in zijn beste opstelling was veel moeilijker geweest voor Feyenoord
Maar wacht maar de komende wedstrijden af, je hoeft het niet van mij aan te nemen
Verdedigend zie ik veel gaten bij Feyenoord

Groningen speelt nu als een degradatie kandidaat

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:22 ]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Waarom zou je dit nu zeggen? Laat mensen blij zijn met de huidige wedstrijd. Ik lees nog geen enkele illusie over volgende wedstrijden...
hoop dat Ajax ook zo'n goed resultaat haalt vandaag.

• Harribo
P.O. Box schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Waarom zou je dit nu zeggen? Laat mensen blij zijn met de huidige wedstrijd. Ik lees nog geen enkele illusie over volgende wedstrijden...
Omdat ik gefrustreerd ben als Groningen supporter en de realiteit nu wordt vergeten. Ik riep dit al voor de wedstrijd : zelden zo'n slechte opstelling gezien in jaren.
Ik kan Faber nu ff niet volgen. Waarom?

Elia speelt trouwens goed, Hateboer kan hem niet aan.
Van Toornstra wordt dat ook geroepen maar vergeet niet, die staat tegenover de slechtste man van het veld, das van Nieff.

• St@m

St@m

@ Your Service

P.O. Box schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

:+ :+ :+

• P.O. Box
  • Niet online
die had ik gemist :)
wellicht force of habbit bij zijn/haar posts ;)

• Harribo
Geen wissels bij de fc?
Huh? Ik had op zijn minst van Nieff eruit gehaald.
Ik hoop dat Faber dit wel ziet anders hou ik mijn hart vast komend seizoen

Oh Feyenoord gefeliciteerd natuurlijk! :-)

Verwijderd

Het kan wel zo zijn dat Groningen een draak van een wedstrijd speelt, maar je moet daar als tegenstander ook maar eens gebruik van zien te maken.

Hoe vaak zien we dan wel niet in Nederland dat zulke wedstrijden dan saai 0-0 blijft...

Eliaaa 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2016 13:42 ]

• Harribo
Das waar

Elia speelt echt goed vandaag
(wel tussen 3 Groningers die staan te slapen maar ok)

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 07-08-2016 13:43 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Lekkere wedstrijd zo voor Elia, ik zeg Nederlands elftal! :P

Helaas, toch geblesseerd.. :P

Ok.. ff serieus nu :P

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 07-08-2016 13:45 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:45
Oef daar gaat Elia. Nouja voetballen doe je niet met je vinger.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• P.O. Box
  • Niet online
St@m schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:43:
Lekkere wedstrijd zo voor Elia, ik zeg Nederlands elftal! :P
euh nee :)

Elia is bij uitstek een speler die de eerste en de laatste 2 a 3 wedstrijden van het seizoen goed speelt en de rest van het sezoen gewoon ronduit bagger is maar wel opgesteld blijft worden door die 2 a 3 wedstrijden aan het begin van het sezoen :)
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder