Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Ajax mag zich natuurlijk niet ongelukkig prijzen met die kansen die PAOK weigerde af te maken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Neeskens joeg ze nog wel wat lager dwars door het midden steevast in het netje anders.RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:23:
De Penal zit dus hoor je er niemand over.. Maar als er zoveel vanaf hangt schiet je een penal toch niet zoMijn god.... Een beetje goede keeper blijft wat langer staan en dan ben je gezien.
El ghazi op rechts en weer gewoon normale opstelling aub
Steevast?Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:26:
[...]
Neeskens joeg ze nog wel wat lager dwars door het midden steevast in het netje anders.
WK 74 tegen Brazilië refereer je aan denk ik?
edit: Duitsland bedoel ik sorry... kennis liet mij even in de steek.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 03-08-2016 21:30 ]
Verwijderd
Was toch een heerlijke wedstrijd toch? Regende weliswaar pijpenstelen en er werd hard gespeeld maar Nederland won wel.RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:29:
[...]
Steevast?
WK 74 tegen Brazilië refereer je aan denk ik?
Gewoon weer 433 spelen, kan toch niet slechter.
Ja dat wel, maar om nou steevast te zeggen en Neeskens met Klaassen vergelijken gaat mij net 1 stapje te verVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:30:
[...]
Was toch een heerlijke wedstrijd toch? Regende weliswaar pijpenstelen en er werd hard gespeeld maar Nederland won wel.
Haha ja je zag hem ook echt kijken van Jack vraag je dat nu echt aan mij?Tweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:35:
Ach kijk Jan van Halst prijst Ziyech aan, die man die 15 miljoen moet kosten, wat een verassing.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
XXXVI
Nu weer een bal niet goed aannemen
Paok oogt nu beter en gevaarlijker dan Ajax
[ Voor 44% gewijzigd door Harribo op 03-08-2016 21:46 ]
Ik zou eerst maar eens een verdediger wisselenephymerous schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:44:
Oplossing is Gudelj wisselen voor een middenvelder die vooruit voetbalt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zie de aftrap, binnen 15 seconden een kans voor Paok. Het lijkt wel alsof het de spelers van Ajax helemaal niets kan schelen...Harribo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:45:
Kan die Dijks weer die bal niet goed voorzetten.... zucht
Nu weer een bal niet goed aannemen
Paok oogt nu beter en gevaarlijker dan Ajax

Je kan in elk geval het systeem herstellenGonadan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:48:
Je mag te weinig wisselen.
100% mee eens. El ghazi kreeg daar vorige week genoeg kansen... ok deed er te weinig mee maar beter dan dit in ieder gevalmartinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:50:
Zo'n tete heeft zo toch 0,0 nut, hij is geen speler die op de flank gaat aanvallen en in deze rol kan hij ook niet echt doen wat hij het beste kan een mannetje uitschakelen. Zet verdorie een rechtsbuiten daar neer.
Maar er durft ook niemand een Griek voorbij te spelenmartinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:50:
Zo'n tete heeft zo toch 0,0 nut, hij is geen speler die op de flank gaat aanvallen en in deze rol kan hij ook niet echt doen wat hij het beste kan een mannetje uitschakelen. Zet verdorie een rechtsbuiten daar neer.
Ongelooflijk
El Ghazi kwam vorige week ook niemand voorbij
Al zou je maar 1 speler hebben die dat waagt en lukt, dan zakt paok volgens mij in elkaar
Edit: Dijks met bagger voorzet nr 6...
Grieken gaan zielig doen, moeten wij mss ook eens wat meer doen
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 03-08-2016 21:55 ]
Daar snap ik ook niks van, Blind moest en zou hem ook in een 5 mans verdediging opstellen maar zorg dan dat hij een van de 3 verdedigers is. Aanvallen is niet zijn kwaliteit.martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:50:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En succesvol, dus geef ze eens ongelijk. (wel erg dat er een grensrechter met zijn neus bovenop staat en er vol in trapt)
alles kan off-topic
Dus als je het zo bekijkt begrijp ik het wel dat Bosz het systeem niet veranderd.
[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 03-08-2016 21:59 ]
Dat was Veltman toch?ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:54:
[...]
Daar snap ik ook niks van, Blind moest en zou hem ook in een 5 mans verdediging opstellen maar zorg dan dat hij een van de 3 verdedigers is. Aanvallen is niet zijn kwaliteit.
Nee, die is bij Club Brugge.Crysania schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:58:
Tete moet idd een van de 3 verdedigers zijn. Veltman knop veel beter opkomen. (Is van Rhijn er nog? 😉)
Da's waar, alleen ben ik bang dat we er daarmee nog niet zijn.D-e-n schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:49:
[...]
Je kan in elk geval het systeem herstellen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kon een lange drie kwartier worden.
Het goede nieuws voor de Ajacieden is, dat als de oude voetbalwet gaat gelden, Ajax doorgaat
Ik dacht al dat die Gudelj het alleen maar slechter kon maken vergeleken met vorige week, maar die Duitser doet ook een aardige duit in het zakje.
Kom op Ajax, zet een keer goed aan en rol die Grieken op. We hebben de punten nodig!
Het aantal verdedigers heeft daar weinig mee te maken in dit geval. Er wordt nog steeds niet compact gespeeld.Tweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:05:
Alle counters in Amsterdam waren gevaarlijk met 433, de verdediging van Ajax is zo zwak dat in dit soort wedstrijden je wel met 5 verdedigers moet spelen.
Nou ik vind ze deze week nog gevaarlijker.. dus zie niet waarom niet 433Tweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:05:
Alle counters in Amsterdam waren gevaarlijk met 433, de verdediging van Ajax is zo zwak dat in dit soort wedstrijden je wel met 5 verdedigers moet spelen.
Heb het nieuws laatste tijd niet echt gevolgd, maar heb je hier wat meer info over?Michielgb schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:56:
D'r lijkt ook totaal geen gevoel van noodzaak te zitten bij Ajax. Als ze nu de poulefase niet halen en punten pakken dan is het exit CL-ticket voor de kampioen van Nederland. Tuurlijk, daar is niet alleen Ajax debet aan, maar het totale NL voetbal gaat dit soort gepruts wel voelen.
Niet overdrijven hè?Leon Zwiers schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:05:
Wat staat Ajax weer waar-de-loos te ballen zeg. Als dat zo doorgaat wordt Feyenoord straks nog 2e.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu met 5 verdedigers gaat het bijkans nog slechter, dus zie niet in waarom geen 4-3-3Tweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:05:
Tja waarom, het is gewoon een tactische keuze, uiteindelijk gaat het om winnen.Crysania schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Nou ik vind ze deze week nog gevaarlijker.. dus zie niet waarom niet 433
Ik zie zelf ook het liefst 433
De kampioenen van de beste twaalf landen stromen direct door naar de poule-fase, zoals PSV dit jaar.RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:08:
[...]
Heb het nieuws laatste tijd niet echt gevolgd, maar heb je hier wat meer info over?
Afgelopen seizoen stonden we 7e, nu 10e en als er niet genoeg gewonnen wordt dit jaar dan worden we ingehaald door Turkije, Zwitserland en Tsjechië.
Wikipedia: UEFA coefficient
EDIT:

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 03-08-2016 22:15 ]
Wel zonde. Psv kan Europees nog leuk meekomen, de rest kunnen we beter thuis laten. Waarom zou psv dan afhankelijk moeten zijn van de andere clubs?Michielgb schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:12:
[...]
De kampioenen van de beste twaalf landen stromen direct door naar de poule-fase, zoals PSV dit jaar.
Afgelopen seizoen stonden we 7e, nu 10e en als er niet genoeg gewonnen wordt dit jaar dan worden we ingehaald door Turkije, Zwitserland en Tsjechië.
Wikipedia: UEFA coefficient
alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo blij voor Ajax dat ze scoren!
XXXVI
Paok gaat echt niet meer 2 keer scoren..Leon Zwiers schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:16:
yes!!! Kom op dan, vasthouden nu!
[ Voor 72% gewijzigd door Toewan op 03-08-2016 22:17 ]
2-2 is ook nog steeds oké, dus....Leon Zwiers schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:16:
yes!!! Kom op dan, vasthouden nu!
Grapjaszetje01 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:16:
Ik wist wel dat het goed zo komen hoor. Had er alle vetrouwen in. Ajax speelde heel degelijk
Als psv zich ook zou moeten kwalificeren betekend dat alleen maar meer wedstrijden = meer punten (als je wint)Ankona schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:16:
[...]
Wel zonde. Psv kan Europees nog leuk meekomen, de rest kunnen we beter thuis laten. Waarom zou psv dan afhankelijk moeten zijn van de andere clubs?
droog schot iddToewan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:17:
Tsjonge jonge, wel een mooi schot btw.
Kudo's voor jou vandaag
Mag het een keer na al die jaren?PWM schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:15:
Misschien moeten we Veldman eens omdopen tot Veldvrouw. Een Portugese verdediger staat steviger op zijn benen.
EDIT:
Zoals gezegd: Totaal onrecht, precies volgens de voetbalwet

Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat Ajax zeer slecht speelde is dan ondergeschikt.
[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 03-08-2016 22:20 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met meer geluk dan wijsheid. Bosz had het systeem na twintig minuten om moeten gooien. Maar ja, dat is toegeven.Tweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:19:
Nou Peter Bosz krijgt zijn gelijk nu, hij houd stand met het systeem, geen tegendoelpunt in de tweede helft maar wel een goal gescoord.
Die commentator bij Ziigo is niet echt een fan van Westerman he? Wordt beetje vervelend nu...
Tijd liep door tijdens de drinkpauzes
Ja dat wordt lastig, best pittige tegenstanders mogelijk.Leon Zwiers schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:22:
Maar hopen dat Ajax volgende ronde een ontzettend makkelijke pistegenstander loot. Tegen een ploeg met een beetje kwaliteit gaat dit team het absoluut niet redden.
Je kan het ook anders zien, er was niet een Ajax speler die echt goed gespeeld heeft, Klaassen dan omdat hij die goals maakte maar om te zeggen dat hij echt goed gespeeld heeft... dat vind ik nou ook weer niet.D-e-n schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Met meer geluk dan wijsheid. Bosz had het systeem na twintig minuten om moeten gooien. Maar ja, dat is toegeven.
Een systeemwijziging zorgt er niet voor dat iedereen ineens goed speelt.
Belabberde pot.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Teveel spelers wisten nu niet wat te doen. Dan helpt een vertrouwd systeemTweaking Art schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:23:
[...]
Een systeemwijziging zorgt er niet voor dat iedereen ineens goed speelt.
De winnaar heeft altijd gelijk.D-e-n schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:21:
[...]
Met meer geluk dan wijsheid. Bosz had het systeem na twintig minuten om moeten gooien. Maar ja, dat is toegeven.
Maar ben wel benieuwd of de kranten nu weer zo lyrisch zijn. Volgens mij is er nog wel een weg te gaan namelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Eindelijk... normaliter verliezen Nederlandse clubs dergelijke wedstrijden, nu stelen wij eens een wedstrijd. Bosz mag zich dot aanrekenen, verkeerde tactiek.Hackus schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:24:
Zwijm zwijm
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder