[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste
Acties:
  • 171.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
ephymerous schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

Ook het jaar dat Ajax bijna de halve finale haalde was geluk. Samen met een goede lichting talenten slaagden een paar aankopen. In dat team speelden Maxwell, Chivu, Zlatan, Pienaar, van der Vaart, Nigel de Jong en Sneijder. Welliswaar aangevuld met ervaring van Witschge, Winter en Litmanen ;) Ervaring die vandaag de dag gewoon lastig tot niet meer te halen valt.

Om van het geluk van Valencia maar niet te spreken. Bizar dat die niet een keer vaker hebben gescoord :o
Wanneer is iets geluk en wanneer niet? Ajax jaren lang voorrondes niet doorkomen is geen geluk, dan halve finale bijna helen is wel geluk? Ik denk dat het gewoon kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Twente moet ook maar een vaart maken met verkoop van Ziyech, €15 miljoen is toch netjes.....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:17:
De schoonpa van Witte heeft 2 PSV-seizoenskaarten. Als hij dan voor Witte een PassePartout voor de CL aanschaft, heeft Witte dan de seizoenskaart nodig om het stadion in te geraken?
(Schoonpa woont 100 km van Witte af). De site van PSV geeft daarover geen info.
M.a.w. is de PassePartout een opzichzelfstaand toegangsbewijs?
Inmiddels is er meer bekend:

"Toegangskaarten per post
Er zijn geen e-tickets en geen tickets aan de balie van PSV Kaartverkoop. Uiterlijk vrijdag 9 september 2016 ontvangt iedereen zijn passe-partout thuis per post. Dit is een pasje vergelijkbaar met een Seizoen Club Card, die geldig is voor de drie thuisduels. Uiteraard ontvang je wel een orderbevestiging of kassabon na aankoop, controleer goed de adresgegevens die daar op staan."

Je zou met alleen dat pasje binnen moeten kunnen komen, net als met een seizoenkaart. Even voor de scanner en presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
muffstuff schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:12:
Van den hoorn had een half jaar leuk gespeelt. Duarte nou ja. Dit zijn gewpopn allemaal spelers leuk voor de subtop. Nu weer met Haller, ik mag toch echt hopen dat dat niet doorgaat. En viergever speelde niet centraal bij AZ.
Ik ben benieuwd in welke vijver Ajax moet vissen als Haller niet in aanmerking komt. Volgens mij is het zowel voor Ajax als de hele Nederlandse competitie gezond en misschien wel noodzakelijk als je de beste spelers koopt van de clubs die net iets minder zijn. Topclubs kopen bij subtops, die bij middenmoters, en die bij laagvliegers, die bij Eerstedivisie etc. En ja, dan mislukt er ook wel eens iemand, maar er slagen er ook genoeg plus dat aankopen van 33 miljoen ook regelmatig mislukken. Ja, de laatste speler die van Heerenveen kwam, Sinkgraven, is mislukt, maar daarvoor kwam Huntelaar en dat was een daverend succes. Dus dat Vd Hoorn van Utrecht mislukt is wil niet zeggen dat Haller ook mislukt.

Het is leuk dat er eindelijk met de nodige geluk eens geld naar de Eredivisie stroomt, maar als het wordt opgepot in de top heeft de rest van het Nederlandse voetbal er nog niets aan. En Haller is natuurlijk gewoon een jonge maar uitstekende spits waar ook internationaal al aan getrokken wordt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

muffstuff schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Wanneer is iets geluk en wanneer niet? Ajax jaren lang voorrondes niet doorkomen is geen geluk, dan halve finale bijna helen is wel geluk? Ik denk dat het gewoon kwaliteit is.
Het is opzich kwaliteit, maar voornamelijk gebrek aan ervaring. Al die jongens van vorig jaar komen er vast wel, maar ze zijn er gewoon nog niet. En daar win je gewoon geen potjes tegen ervaren ploegen mee.

Het zijn prima voetballers, maar kijk naar een Eriksen, bij Ajax een heel wisselvallig, grillig talent nog. Pas nu is het een beetje een kerel geworden die beslissend kan zijn. Fischer beetje hetzelfde, Sinkgraven, Hoesen, Zivkovic. Allemaal jochies die er bij Ajax moeten staan als een boegbeeld bijna. Kan niet, zal nooit lukken.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
En Haller is natuurlijk gewoon een jonge maar uitstekende spits waar ook internationaal al aan getrokken wordt.
Maar nog steeds niet gekocht, zelfs niet door een Engelse club die geld te veel hebben dit seizoen....zegt ook wel wat. Ik vind 15 miljoen veel te veel voor Haller. Ik kan mij nog een transfer herinneren van 18 miljoen van iemand van Heerenveen naar Ajax....dat geld verdampte vrij snel... :|

Binnen Nederland zou je max 10 miljoen moeten betalen, tenzij er een tweede Messi bestaat.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Ik ben benieuwd in welke vijver Ajax moet vissen als Haller niet in aanmerking komt. Volgens mij is het zowel voor Ajax als de hele Nederlandse competitie gezond en misschien wel noodzakelijk als je de beste spelers koopt van de clubs die net iets minder zijn. Topclubs kopen bij subtops, die bij middenmoters, en die bij laagvliegers, die bij Eerstedivisie etc. En ja, dan mislukt er ook wel eens iemand, maar er slagen er ook genoeg plus dat aankopen van 33 miljoen ook regelmatig mislukken. Ja, de laatste speler die van Heerenveen kwam, Sinkgraven, is mislukt, maar daarvoor kwam Huntelaar en dat was een daverend succes. Dus dat Vd Hoorn van Utrecht mislukt is wil niet zeggen dat Haller ook mislukt.

Het is leuk dat er eindelijk met de nodige geluk eens geld naar de Eredivisie stroomt, maar als het wordt opgepot in de top heeft de rest van het Nederlandse voetbal er nog niets aan. En Haller is natuurlijk gewoon een jonge maar uitstekende spits waar ook internationaal al aan getrokken wordt.
Verschil met sinkgraven en huntelaar is niet alleen positie, maar had hij zich ook al meer bewezen in de ere divisie. Tevens had Huntelaar niet echt concurrentie van christeas(hahaha) of rosenberg, ook was Huntelaar inmiddels 23 en geen 19 zoals sinkgraven. Ik had persoonlijk sinkgraven het seizoen af laten maken bij heereveen (net zoals ze bij zivcovich hadden moeten doen), maar hij was toendertijd ook totaal niet nodig. Zeker niet voor 7 miljoen, dan moet zon jongen er meteen kunnen staan en gezien zijn ervaring was dat een te hoge verwachting.

Persoonlijk vind ik die twee spelers en bijbehoren situaties niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Inmiddels is er meer bekend:

"Toegangskaarten per post
Er zijn geen e-tickets en geen tickets aan de balie van PSV Kaartverkoop. Uiterlijk vrijdag 9 september 2016 ontvangt iedereen zijn passe-partout thuis per post. Dit is een pasje vergelijkbaar met een Seizoen Club Card, die geldig is voor de drie thuisduels. Uiteraard ontvang je wel een orderbevestiging of kassabon na aankoop, controleer goed de adresgegevens die daar op staan."

Je zou met alleen dat pasje binnen moeten kunnen komen, net als met een seizoenkaart. Even voor de scanner en presto.
Inderdaad. Ik ben wel vaker met een kaartje gekocht op een seizoenskaart van iemand anders (die dus niet ging) gewoon naar binnen gewandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:03:
[...]

Maar nog steeds niet gekocht, zelfs niet door een Engelse club die geld te veel hebben dit seizoen....zegt ook wel wat. Ik vind 15 miljoen veel te veel voor Haller. Ik kan mij nog een transfer herinneren van 18 miljoen van iemand van Heerenveen naar Ajax....dat geld verdampte vrij snel... :|

Binnen Nederland zou je max 10 miljoen moeten betalen, tenzij er een tweede Messi bestaat.
Ook in NL gaan de prijzen gewoon omhoong. 100 miljoen was ooit ondenkbaar, nu is 120 een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:03:

In een wereld waar Milik 33 miljoen Euro waard is worden andere spelers ook meer waard natuurlijk. En dat geeft vanuit het perspectief van Ajax ook niet. Napoli maakte precies dezelfde afweging nadat ze Higuain verkochten.

Utrecht heeft naar verluid nee gezegd tegen diverse aanbieding van rond de 8 miljoen Euro en Haller wil ook liever een tussenstap maken. Dat hij nog niet in Engeland speelt wil niet zeggen dat hij dus geen waarde heeft.

Ik snap de hypocrisie niet. Als je eigen speler steeds duurder worden is het toch logisch dat andere spelers dat ook worden? Als je je eigen wisselspits inruilt voor een jonge speler die uitblinkt in de subtop en je houdt nog 20 miljoen over dan doe je het toch gewoon per definitie nog steeds erg goed?
muffstuff schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:04:
Verschil met sinkgraven en huntelaar is niet alleen positie, maar had hij zich ook al meer bewezen in de ere divisie. Tevens had Huntelaar niet echt concurrentie van christeas(hahaha) of rosenberg, ook was Huntelaar inmiddels 23 en geen 19 zoals sinkgraven. Ik had persoonlijk sinkgraven het seizoen af laten maken bij heereveen (net zoals ze bij zivcovich hadden moeten doen), maar hij was toendertijd ook totaal niet nodig. Zeker niet voor 7 miljoen, dan moet zon jongen er meteen kunnen staan en gezien zijn ervaring was dat een te hoge verwachting.

Persoonlijk vind ik die twee spelers en bijbehoren situaties niet te vergelijken.
Het gaat mij er om dat de neus wordt opgehaald voor spelers die in de subtop van de Eredivisie spelen omdat toevallig 2 recente aankopen niet volledig geslaagd zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door ph4ge op 03-08-2016 16:10 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

In een wereld waar Milik 33 miljoen Euro waard is worden andere spelers ook meer waard natuurlijk. En dat geeft vanuit het perspectief van Ajax ook niet. Napoli maakte precies dezelfde afweging nadat ze Higuain verkochten.

Utrecht heeft naar verluid nee gezegd tegen diverse aanbieding van rond de 8 miljoen Euro en Haller wil ook liever een tussenstap maken. Dat hij nog niet in Engeland speelt wil niet zeggen dat hij dus geen waarde heeft.

Ik snap de hypocrisie niet. Als je eigen speler steeds duurder worden is het toch logisch dat andere spelers dat ook worden? Als je je eigen wisselspits inruilt voor een jonge speler die uitblinkt in de subtop en je houdt nog 20 miljoen over dan doe je het toch gewoon per definitie nog steeds erg goed?

[...]

Het gaat mij er om dat de neus wordt opgehaald voor spelers die in de subtop van de Eredivisie spelen omdat toevallig 2 recente aankopen niet volledig geslaagd zijn.
Zijn er wel meer dan twee, en zo kapot ben ik ook niet over bv gudelj. Valt wat minder op omdat de rest ook niet zo hoogstaand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

[...]

Volgens mij is dat gebrek aan goede scouting (beoordeling doorgroei potentieel) en dat projecteren op waar je een bepaalde speler voor wil gebruiken. Zoals PSV speelt bijvoorbeeld is Maher ongeschikt en Pröpper geschikt. Volgens mij had je daar ook bij Maher vooraf beter over na moeten denken. PSV heeft daar volgens mij wel redelijk van geleerd en dat is ook de reden dat ze niet voor Gudelj i.p.v. Pröpper gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
muffstuff schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:16:
Zijn er wel meer dan twee, en zo kapot ben ik ook niet over bv gudelj. Valt wat minder op omdat de rest ook niet zo hoogstaand is.
Tja, is er een club die het op lange termijn beter doet als van de 3 aankopen mislukt 1/3 falikant, 1/3 is hooguit nuttig en 1/3 echt een versterking? Dat is ook de reden waarom je op die ene succesvolle speler ruimschoots genoeg verdient om je een paar mislukkingen te kunnen veroorloven. Ondernemen is risico's nemen. Hetzelfde geldt voor jeugdspelers nog veel meer. Voor elke Tete die doorstroomt heeft Ajax in misschien wel 50 voetballers tijd, geld en energie geïnvesteerd die niks opleveren.
Joster schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:17:
Volgens mij is dat gebrek aan goede scouting (beoordeling doorgroei potentieel) en dat projecteren op waar je een bepaalde speler voor wil gebruiken. Zoals PSV speelt bijvoorbeeld is Maher ongeschikt en Pröpper geschikt. Volgens mij had je daar ook bij Maher vooraf beter over na moeten denken. PSV heeft daar volgens mij wel redelijk van geleerd en dat is ook de reden dat ze niet voor Gudelj i.p.v. Pröpper gingen.
Voetballers scouten is geen exacte wetenschap waarbij je vooraf met 100% zeker een resultaat kan bereiken. Dat gaat je nooit lukken en is zeker geen reden om er dan maar mee te stoppen. Ook de grootste talenten zullen weleens mislukken, maar als je nooit grote talenten aantrekt weet je in ieder geval zeker dat je vrijwel nooit topspelers krijgt.

[ Voor 37% gewijzigd door ph4ge op 03-08-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Sowieso heeft Ajax er een handje van om de hele wereld op te leiden en dan weer weg te sturen, Dijks als ergste voorbeeld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:19:
[...]

Tja, is er een club die het op lange termijn beter doet als van de 3 aankopen mislukt 1/3 falikant, 1/3 is hooguit nuttig en 1/3 echt een versterking? Dat is ook de reden waarom je op die ene succesvolle speler ruimschoots genoeg verdient om je een paar mislukkingen te kunnen veroorloven. Ondernemen is risico's nemen. Hetzelfde geldt voor jeugdspelers nog veel meer. Voor elke Tete die doorstroomt heeft Ajax in misschien wel 50 voetballers tijd, geld en energie geïnvesteerd die niks opleveren.

[...]

Voetballers scouten is geen exacte wetenschap waarbij je vooraf met 100% zeker een resultaat kan bereiken. Dat gaat je nooit lukken en is zeker geen reden om er dan maar mee te stoppen.
Precies , ondernemen, dat is wat ajax doet. Financieel belang boven sportief en dus verkoop je je assets wanneer de investering eindelijk sportieve rendement laat zien. om vervolgens weerslechtere standin er voor terug te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:19:
[...]

[...]

Voetballers scouten is geen exacte wetenschap waarbij je vooraf met 100% zeker een resultaat kan bereiken. Dat gaat je nooit lukken en is zeker geen reden om er dan maar mee te stoppen.
True, maar hoe meer voltreffers je scout hoe beter, dus dat is ook een reden om in scouting an sich voortdurend te verbeteren. Daar is echt wel het e.e.a. aan winst te behalen zodat je de juiste spelers uit de subtop van de eredivisie naar de top haalt (of in ieder geval de kans daarop vergroot).

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 03-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
HeatWave schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:20:
Sowieso heeft Ajax er een handje van om de hele wereld op te leiden en dan weer weg te sturen, Dijks als ergste voorbeeld natuurlijk.
True, de halve eredivisie komt bij Ajax vandaan(lekker overdreven natuurlijk :P ). Maar Dijks is niet weggestuurd, hij wilde zelf niet meer verhuurd worden dus is het een verkoop met terugkoop clausule geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Joster schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:25:
True, maar hoe meer voltreffers je scout hoe beter, dus dat is ook een reden om in scouting an sich voortdurend te verbeteren. Daar is echt wel het e.e.a. aan winst te behalen zodat je de juiste spelers uit de subtop van de eredivisie naar de top haalt.
Ja, maar als een 18 jarige jongetje bij oranje zit en uitblinkt bij AZ dan kan het op dat moment een uitstekend besluit na uitstekende scouting zijn om hem te kopen en kan hij toch mislukken. Er gaan ook verhalen van spelers die gekocht worden op basis van een enkele wedstrijd of zelfs zonder dat de beslissingsnemer de speler gezien hebben en die een daverend succes worden (bijv. Guidetti en Pelle bij Feyenoord waren niet het gevolg van super goede scouting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat voorspel jij voor vanavond Paok - Ajax ?

Ik denk zelf 1-0

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik wil heel graag 0-1 zeggen, maar ik heb gewoon voorlopig nog geen goed gevoel bij deze selectie.

Ik zit er graag naast :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
ik zeg 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
ph4ge schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Ja, maar als een 18 jarige jongetje bij oranje zit en uitblinkt bij AZ dan kan het op dat moment een uitstekend besluit na uitstekende scouting zijn om hem te kopen en kan hij toch mislukken. Er gaan ook verhalen van spelers die gekocht worden op basis van een enkele wedstrijd of zelfs zonder dat de beslissingsnemer de speler gezien hebben en die een daverend succes worden (bijv. Guidetti en Pelle bij Feyenoord waren niet het gevolg van super goede scouting).
Klopt zeker. Toch denk ik dat er in het geval van Maher door de scouting beter op had moet worden gelet in welke rol hij bij PSV terecht zou komen. Die is heel anders dan hij bij AZ had en ik vraag me af of ze dat goed genoeg hebben doorgelicht. Daar ligt meteen een groot verbeterpunt in scouting volgens mij, speelwijze van technische staf + behoefte aan een speler met kwaliteiten X moet heel erg duidelijk zijn bij het scouting apparaat, anders ga je de mist in. Denk dat het daar nog wel eens aan schort onder het mom van, we zoeken een creatieve aanvallende middenvelder.

Voltreffers op toeval hou je inderdaad ook gewoon altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22
Hackus schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:29:

Ik denk zelf 1-0
Als ze geen domme tegengoals krijgen door persoonlijke fouten: 0-1

Zo wel, dan 2-1 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Ik zet in op 1-2.
Tegen PAOK moet het kunnen, toch een beetje positief blijven... :*)

[ Voor 67% gewijzigd door dutchgio op 03-08-2016 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik houd gewoon mijn hart vast en ga niet voor een uitspraak :+ Natuurlijk hoop ik dat Ajax wint, net zoals ik het fijn vind voor het Nederlandse voetbal als er een andere club internationaal verder komt.

* Outerspace denkt alleen dat de voorhoede gewoon te zwak is, net zoals de verdediging zo nu en dan gatenkaas is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hackus schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:29:

Ik denk zelf 1-0
3-1 :(

Gewoon schandalig dit!!
Overbetaa.. o wacht het moet nog gebeuren.
Ik kom hier later op de avond op terug 8)7

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ManCity koopt Braziliaans (wonderkind) voor 30 miljoen

http://www.voetbalprimeur...d-af-30-miljoen-euro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Net zo'n wonderkind als Pato of Robinho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Veltman, Riedewald, Tete, v.d. Beek, Klaassen, El Ghazi (Sparta)

Met omweggetjes:
Dijks

Jeugd die doorschuift (niet persee alle jaren bij Ajax):
Cerny, Muric, Dolberg, Nouri

En wellicht vergeet ik nog wel wat :)
Ik vind het niet slecht eigenlijk.

PSV:
Zoet, Willems (komt van Sparta trouwens), Hendrickx....wie vult aan?
Bazoer voor Ajax :+
PSV in selectie uit eigen jeugdopleiding:
  • Van Osch
  • Brenet
  • Koch
  • De Wijs
  • Alberto
  • Van Vlerken
  • Vloet
  • Ritzmaier
  • Paal
  • Rigo
  • Lundqvist
  • Locadia
  • Bergwijn
Dus...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ramzzz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:38:
[...]

• Van Osch
  • Brenet
  • Koch
  • De Wijs
  • Alberto
  • Van Vlerken
  • Vloet
  • Ritzmaier
  • Paal
  • Rigo
  • Lundqvist
  • Locadia
  • Bergwijn
Dus...
Bergwijn haalt de 3 jaar nog niet he, da's nog een Ajax jeugdspeler volgens de regels :P

Maar aardig lijstje ook wel, al zijn het minder spelende spelers dan bij Ajax momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:42:
[...]

Bergwijn haalt de 3 jaar nog niet he, da's nog een Ajax jeugdspeler volgens de regels :P
3 jaar niet?

4 jaar PSV Jeugd niet afdoende?
http://www.psvjeugd.nl/spelers/771

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

• Van Osch
  • Brenet
  • Koch
  • De Wijs
  • Alberto
  • Van Vlerken
  • Vloet
  • Ritzmaier
  • Paal
  • Rigo
  • Lundqvist
  • Locadia
  • Bergwijn
Dus...
Leuke lijst, maar meer dan de helft is alleen op papier selectie en speelt geen minuut in het eerste ;)

Die Bergwijn is wel aanstormend talent toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Voor Bergwijn geldt hetzelfde als voor Nouri: die moeten nu echt minuten gaan maken. Voorheen hadden spelers uit de onder 19 veel meer eredivisie ervaring. De Fransen doen dat nu beter terwijl hun competitie zwaarder is. Stond een goed stuk over in VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oeps verkeerd gekeken op Wikipedia :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

• Van Osch
  • Brenet
  • Koch
  • De Wijs
  • Alberto
  • Van Vlerken
  • Vloet
  • Ritzmaier
  • Paal
  • Rigo
  • Lundqvist
  • Locadia
  • Bergwijn
Dus...
Alleen Brenet, Locadia, Bergwijn, Vloet en Ritzmaier komen redelijk bekend voor, waarbij Brenet en Locadia eigenlijk de enige twee zijn die regelmatig in het eerste spelen. Op die manier kun je voor Ajax wel een mega lijst gaan posten wat ook geen hout snijdt. De laatste twee zijn geen spelers voor het eerste van PSV, dat zijn middenmoot spelers.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 22:08
Zoet, Brenet, Locadia, Hendrix spelen best wel wat wedstrijden. 4 Jeugdspelers op de 11, waarvan de 5e hard onderweg is vind ik erg netjes om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Brenet vind ik trouwens echt goed om eerlijk te zijn, onderschatte voetballer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
Wat een bagger opstelling zeg van Ajax.
5-3-2 of 3-5-2 maar het kan me niet bekoren.
Stijf elftal, weinig creativiteit, praktisch 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:32:
Brenet vind ik trouwens echt goed om eerlijk te zijn, onderschatte voetballer
Hij heeft grote stappen gemaakt, zijn eerste seizoen met een aantal basisplaatsen vanwege blessures waren ontzettend slecht maar daarna heeft hij zich top ontwikkeld. Zeker op een positie waar hij eigenlijk niet hoort (linksback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sleehond schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:41:
Wat een bagger opstelling zeg van Ajax.
5-3-2 of 3-5-2 maar het kan me niet bekoren.
Stijf elftal, weinig creativiteit, praktisch 0.
Tete is nu niet echt een aanvallende back dus dan zie ik het meer 532. Dan benut je de kracht van dat systeem ook niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo het vooraf affakkelen is alweer begonnen, ik ga er eens voor zitten. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Gonadan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:01:
Zo het vooraf affakkelen is alweer begonnen
Ik zeg liever vooraf wat ik er van vind dan achteraf de betweter uit te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Volgens mij sluit het een het ander niet uit. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:26
Is het nog ergens op een open zender te zien?

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
T-MOB schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:19:
Is het nog ergens op een open zender te zien?
Alleen ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMonkE schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

3-1 :(

Gewoon schandalig dit!!
Overbetaa.. o wacht het moet nog gebeuren.
Ik kom hier later op de avond op terug 8)7
Nah, niet zo zwart denken hoor. Ajax gaat dit echt wel winnen. Zo goed is dat PAOK bepaald niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Oh nee Siert.....pff dat worden 90 lange minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou het vrouwenvoetbal aan het kijken (Canada vs. Zweden olympische spelen)

Leuke vermakelijke wedstrijd, vermaak me er prima mee... Maar het beste is..... GEEN Commentaar...
Wat is dat heerlijk zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Exit Ajax.. Binnen 4 minuten al.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wtf... Wat deed die verdediger daar nou ?? Blunder dit !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Goede verdediger aangesteld hoor.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Lekker zo'n ervaren Duitser.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was dat niet Westerman?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou, aan de formatie lag het in ieder geval niet. Gewoon weer persoonlijk gepruts. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Waarom deze rare opstelling eigenlijk? Vorige week ging toch prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:36:
Waarom deze rare opstelling eigenlijk? Vorige week ging toch prima...
Angst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22
Dan verdien je het ook gewoon niet, als je in iedere wedstrijd een blunderdoelpunt tegen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt nog wel goed. Dat is het voordeel van zo'n vroege tegengoal. Je hebt nog veel minuten om het recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vast weer van bovenaf opgelegd. Angst inderdaad.

Nou, vol aanvallen nu want je moet er nu toch twee maken. Eentje voor hun erbij boeit niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hiertegen kan je er lachend drie maken. Maar als ze zo doorgaan maak paok er ook nog drie bij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Pffftt was even zoeken maar de Ziggo Livestream hapert en stottert met het geluid. Maar heb eindelijk een alternatief (Tja, als je betaald voor content en het hapert en stottert voel ik mij toch vrij om een alternatief te zoeken).

Die verdediger van Ajax is wel echt slecht hoor (Westermann)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat GA Eagles, dat verpest onze UEFA rating ook maar he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Ajax is niet goed. Maar die commentator op Ziggo Sport slaat echt alles. Wat een hopeloos figuur is dat.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Speedener schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:54:
Ajax is niet goed. Maar die commentator op Ziggo Sport slaat echt alles. Wat een hopeloos figuur is dat.
El Sierd. oOo

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat mensen serieus dat een goede of leuke commentator vinden....Frank snoeks is nog beter te pruimen. (En dat zegt veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een puinzooi dat Ajax, sorry..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Meest vermakelijk van deze wedstrijd :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Er lijkt totaal geen systeem in het spel van Ajax te zitten. Niemand weet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
72% balbezit en ondertussen had het al wel 3-0 kunnen staan. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over de wedstrijd. Ik zie Ajax dit niet meer pakken; het lijkt een beetje een typisch Nederlandse uitschakeling te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
RoD schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:56:
72% balbezit en ondertussen had het al wel 3-0 kunnen staan. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over de wedstrijd. Ik zie Ajax dit niet meer pakken; het lijkt een beetje een typisch Nederlandse uitschakeling te worden.
Als je zoveel geluk hebt dan zie ik het eigenlijk wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
het gaat elk jaar steeds slechter met Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:55:
[...]

Dat mensen serieus dat een goede of leuke commentator vinden....Frank snoeks is nog beter te pruimen. (En dat zegt veel)
Ja ik vind het een goede en leuke commentator, wellicht is hij voor dit soort wedstrijden minder geschikt maar over het algemeen is hij erg tof in CL en Spaanse wedstrijden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Elke tweede pass gaat mis, als ze dat goed krijgen geeft dat zoveel rust. Hoe moeilijk is het nou?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
RedHat schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:58:
[...]

Als je zoveel geluk hebt dan zie ik het eigenlijk wel gebeuren.
Na vorig seizoen (beker en schaal) hoef ik "lucky Ajax" even niet te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als dit niveau van Ajax is, wordt het een saai Eredivisie seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dijks...wat een matige voorzet
Kijkt totaaaal niet waar een man vrij staat
Dolberg liep goed naar de eerste paal, laag en dat was mss hangen
Zo simpel, Sorry als je dat al niet ziet of kunt..

Zit net te kijken, gaat nog niet echt lekker he

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 03-08-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Exocet schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:01:
Als dit niveau van Ajax is, wordt het een saai Eredivisie seizoen.
Enige die het spannend kan maken is PSV door zelf punten te laten liggen :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Je ziet ook dat een Huntelaar, Dost of zelfs Gomez hier niets kan. Sleutel ligt op het middenveld, waar van de Beek naar voren speelt doet Gudelj dat met name naar achter.

Ondertussen Cillesen weer :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ajax speelt in een opstelling om druk op het middenveld te zetten, ondertussen falen ze daar keihard in omdat ze individueel gezien niet eens in staat zijn om balletjes over te passen of in het bezit te houden.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Ajax speelt Dijsselbloem voetbal, ze helpen de Grieken iets te veel. _/-\o_ Sierd met zijn uitspraken..

Maar wat speelt Ajax slecht zeg. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 03-08-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Quad schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:05:
Ajax speelt in een opstelling om druk op het middenveld te zetten
Dat kan juist niet met deze opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Quad schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:05:
Ajax speelt in een opstelling om druk op het middenveld te zetten, ondertussen falen ze daar keihard in omdat ze individueel gezien niet eens in staat zijn om balletjes over te passen of in het bezit te houden.
Dus ze falen in druk zetten omdat ze niet een bal naar elkaar kunnen passen? WoW wat een analyse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kurt Westerman _O-

Vind die Sierd wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Schitterende pass! _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zul je zien dat die Pipo keeper hem pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:49
Als deze hangt doe je weer helemaal mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Harribo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:07:
Kurt Westerman _O-

Ik heb echt een hekel aan Sierd om z'n domme commentaar en z'n onkunde (Die speler die weggestuurd is bij Feyenoord 'om zijn lengte'.... Als Messi 1.60 was en voor de deur stond om een jaartje gratis te voetballen dan kan hij gewoon voetballen bij Feyenoord. Zit zoveel meer achter dan een stomme oneliner). Maar ik kan gewoon geen hekel aan die man krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Harribo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:07:
Kurt Westerman _O-

Radio 1 :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Griekos verslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Iedereen is goed behalve Westermann :+

Wat een gestolen doelpunt...

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ok en nu ajb wel die pingel erin schieten he!

Yes!

Nu nog 1 maken en de wereld ziet er anders uit

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 03-08-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan maar zo :) eens kijken of Ajax zich wat op kan richten na deze goal, want als het zo door blijft gaan, dan halen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Uh? Gestolen? Was het geen penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Dit is wel een mazzeltje, ok Ajax is niet goed maar ze hebben dat uitdoelpunt te pakken, dat is zeer goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Harribo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:16:
Ok en nu ajb wel die pingel erin schieten he!
Vertraging van het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blijft lastig he. Geen mens op aarde valt als iemand hem zo aan zijn shirt trekt. Maar val je niet, krijg je niets. Val je wel, is het opeens wel een terechte pingel.

Maarja: Zijn handen horen daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjemig die Griek loopt gewoon simpel weg bij de Ajax verdediging!
Dramatisch zeg

Penalty niet onterecht

Mensen kunnen wel zeuren over Sierd maar echt, het is de enige commentator bij de commerciële zenders die wat weet en wat te melden heeft
De rest is monotoon en saai. Leo Oldenburger.brrrr

[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 03-08-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het probleem blijft de willekeur. Meestal geven ze hem in zo'n situatie niet, maar op zich is het terecht. Een wonder dat Ajax nog leeft en er ineens zelfs goed voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
martinusz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:16:
[...]

Uh? Gestolen? Was het geen penalty?
In de zin van dat 4-0 een logischere tussenstand zou zijn, gelukkig is het dat niet.

XXXVI

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder