[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 171.835 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Harribo schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:10:
Ajax zal wrs nationaal het aardig doen maar verder niet. Ik vind het team te matig. Geen killers, slappe hap.
Psv, Feyenoord, Az verwacht ik meer van
Slappe hap zeg je. Ik vind een paar spelers toch even 3x harder dan bij PSV 8)7
PSV heeft wat leuke spelers, maar daar is ook niet iedereen hieperdepiep. Respect voor hun daden, maar ik wil het ook dit seizoen eerst eens zien. Ze hebben de juiste papieren, maar om Ajax nu al af te schrijven o.a. op voorbereidingen is echt hopeloos. PSV verliest van FC Eindhoven, whaha die gaan er niks van bakken hoor :9 :')

Balotelli wordt in verband gebracht met Ajax. Als 'ie een beetje werkt, dan lijkt me het een mooie. Hij heeft alleen iemand nodig die effe tot 'm binnendringt :+
Het kan best een prima gozer zijn, wat ik wel eens van 'm zag :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 30-07-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
MarvinG schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:03:
[...]

PSV verwacht ik ook meer van, maar waar baseer jij het op dat Feyenoord en AZ het beter zouden gaan doen internationaal gezien?
Feyenoord gaat vooruit, wordt beter. En Az...die staan er gewoon altijd Europees.
Dit zijn teams die meer in staat zijn te vechten in een wedstrijd, de mouwen op te stropen.

Ajax denkt dat het met rondspelen de tegenstander kan verslaan. Dan moet je toch echt richting het niveau van Barca kunnen gaan. Dat hebben ze bij lange na niet. Dus moeten ze ook vechten om dat te compenseren en op de een of andere manier zijn ze daar te soft voor naar mijn gevoel.
Dat Paok, dat moet je thuis gewoon afmaken. Dat laten ze dan zelf liggen. Ze zijn ook gewoon te lief, niet geslepen.
En Ajax heeft een verdediging die Europees vaak altijd wel een doelpunt weggeven.

Dit dus. Ik vind het jammer hoor, ben voor Ajax. Nationaal tikken ze de tegenstander nog wel weg maar Europees worden er andere dingen gevraagd.

En Balotelli? Mmm eerst zien of die gaat komen.
En Ajax mist een paar goede centrumspitsen. Dolberg is aardig maar die zie ik Europees nog niet de goals scoren voor Ajax.
Als Ajax nu eens 2 killers voorin gekocht, denk dat ze dan Europees echt mee zouden doen want voetballen, technisch gezien, kunnen ze wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 30-07-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk de Jong verlengt bij PSV tot 2020. Mooi nieuws :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Humor op het Ajax forum:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bCdaU9H.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:23:
Luuk de Jong verlengt bij PSV tot 2020. Mooi nieuws :)
Dat zegt alleen dat zijn verkoopprijs gestegen is. Op zich ook mooi nieuws. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Feyenoord gaat vooruit, wordt beter. En Az...die staan er gewoon altijd Europees.
Dit zijn teams die meer in staat zijn te vechten in een wedstrijd, de mouwen op te stropen.

Ajax denkt dat het met rondspelen de tegenstander kan verslaan. Dan moet je toch echt richting het niveau van Barca kunnen gaan. Dat hebben ze bij lange na niet. Dus moeten ze ook vechten om dat te compenseren en op de een of andere manier zijn ze daar te soft voor naar mijn gevoel.
Dat Paok, dat moet je thuis gewoon afmaken. Dat laten ze dan zelf liggen. Ze zijn ook gewoon te lief, niet geslepen.
En Ajax heeft een verdediging die Europees vaak altijd wel een doelpunt weggeven.

Dit dus. Ik vind het jammer hoor, ben voor Ajax. Nationaal tikken ze de tegenstander nog wel weg maar Europees worden er andere dingen gevraagd.

En Balotelli? Mmm eerst zien of die gaat komen.
En Ajax mist een paar goede centrumspitsen. Dolberg is aardig maar die zie ik Europees nog niet de goals scoren voor Ajax.
Als Ajax nu eens 2 killers voorin gekocht, denk dat ze dan Europees echt mee zouden doen want voetballen, technisch gezien, kunnen ze wel.
Volgens mij heb je zitten slapen tijdens de wedstrijd tegen Paok, het was zeker niet altijd goed maar er zat wel inzet en strijd in de wedstrijd, dus ik weet niet waarom je nou zit te zeuren lol.

En Balotelli komt gewoon niet, Ajax was dan wel de laatste club die via de playoff de Champions league in ging maar dat was jaren terug, denk niet dat meneer Balotelli zonder Champions league naar Ajax gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Gonadan schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Dat swagged alleen dat zijn verkoopprijs gestegen is. Op zich ook mooi nieuws. ;)
Of dat er een gelimiteerde transfersom in zn contract staat.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
Raad eens wie ook in Nederland is en gister in Amsterdam :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ConqjEyWEAABAJh.jpg:small

Zou wel echt een stunt zijn, maargoed hij wil echt heeeeeel graag weg uit Turkije, dus het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:05:

[afbeelding]

Zou wel echt een stunt zijn, maargoed hij wil echt heeeeeel graag weg uit Turkije, dus het zou kunnen.
Daarnaast is hij ook welkom bij vrijwel elke Bundesliga club. Zal de competitie wel een stuk leuker maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zie nu pas dat Groningen uit de eerste wedstrijd van het seizoen is voor Feyenoord, meteen aan de bak.

Van de wedstrijd vanmiddag doe ik het wel met de samenvatting. Ik heb nog nooit een JC schaal wedstrijd gekeken, ga geen uitzondering maken. Ik kijk geen oefenwedstrijden :+ Moge de beste winnen, maar wie maakt me niet zoveel uit.

Edit : Ik schrijf me alvast in voor de : "Ja, het is toch een prijs" bij het interview met de aanvoerder.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 31-07-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Het kon ook zomaar weer eens het hoogst haalbare zijn dit jaar, dus zou er maar niet te veel op neerkijken. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Berghuis waarschijnlijk naar Feyenoord lees ik net. Dan moet je toch echt een voorhoede hebben die mee moet kunnen doen met het kampioenschap.

Voor Feyenoord hopen dat het middenveld (en dan doel ik op spelers als Veijnovic, Gustaffson) en de verdediging zijn niveau haalt. Dan zouden ze nog wel eens ver kunnen komen. Maarja, moet het eerst nog maar eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@redhat
Probleem is juist dat Feyenoord in dat geval alleen nog Vilhena en El Ahmadi op het middenveld zal hebben en dat Gustafson, Vejinovic, Tapia en Toornstra allemaal de bank zullen gaan warm houden.

Dus ik moet het nut nog zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Terranova schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:05:

[afbeelding]

Ik zie liever Gomez komen dan die Bolatelli. Gomez is een serieuze voetballer waar de jeugd wat aan heeft, die Bolatelli daar in tegen is een clown en zal een hoop onrust brengen. Als Bolatelli komt dan zou ik als Ajacied daar zwaar teleurgesteld over zijn.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
D-e-n schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:49:
@redhat
Probleem is juist dat Feyenoord in dat geval alleen nog Vilhena en El Ahmadi op het middenveld zal hebben en dat Gustafson, Vejinovic, Tapia en Toornstra allemaal de bank zullen gaan warm houden.

Dus ik moet het nut nog zien
Tapia en Toornstra heb je niets aan. Komen niveau te kort en in potentie ook. Niet dat gustafson en veijnovic hun niveau halen maar die zijn potentieel een stuk beter.

Ze moeten gewoon minder middenmoot halen, ze hebben op het middenveld veel te grote selectie waarvan alleen el ahmadi en Vilhena "zeker" zijn. Blijft er nog 1 plek vrij voor zon 6-7 spelers, dat is veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
RedHat schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:12:
[...]

Blijft er nog 1 plek vrij voor zon 6-7 spelers, dat is veel.
Nee, Kuijt staat achter de spits dus er zijn maar twee middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
D-e-n schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Nee, Kuijt staat achter de spits dus er zijn maar twee middenvelders.
Kuit vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Han schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:04:
[...]

Ik zie liever Gomez komen dan die Bolatelli. Gomez is een serieuze voetballer waar de jeugd wat aan heeft, die Bolatelli daar in tegen is een clown en zal een hoop onrust brengen. Als Bolatelli komt dan zou ik als Ajacied daar zwaar teleurgesteld over zijn.
Denk dat je inderdaad meer aan Gomez hebt. Marketingtechnisch zou het echter heel slim zijn om Balotelli te halen, qua media-aandacht en shirtverkoop bijvoorbeeld. Wij als supporters geven echter om het voetbal, dus dan kies je voor Gomez ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ik droomde vannacht iets over een penalty :+

Maar Feyenoord gaat sowieso met 2-1 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
RedHat schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:41:
Berghuis waarschijnlijk naar Feyenoord lees ik net. Dan moet je toch echt een voorhoede hebben die mee moet kunnen doen met het kampioenschap.
Sinds 1999 lezen we quotes dat Feyenoord het komende seizoen serieus gaat meedoen. Waar komt toch dat jaarlijkse optimisme vandaan dat vervolgens in januari als sneeuw voor de zon is verdwenen? :?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
ephymerous schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:11:
[...]

Sinds 1999 lezen we quotes dat Feyenoord het komende seizoen serieus gaat meedoen. Waar komt toch dat jaarlijkse optimisme vandaan dat vervolgens in januari als sneeuw voor de zon is verdwenen? :?
Bedoel je mij persoonlijk :?
Ik vind gewoon dat ze de voorhoede met die Deen of Zweed en Elia en berghuis op orde is. Afgelopen seizoen daargelaten maar de seizoenen daarvoor hadden ze toch best we aansluiting :?

Vind dit altijd zo'n kutopmerking want dan kan beter gewoon iedereen zijn mond hier houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
RedHat schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:25:
[...]
Ik vind gewoon dat ze de voorhoede met die Deen of Zweed en Elia en berghuis op orde is.
Het middenveld is daardoor echter wel zwaar kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
RedHat schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Bedoel je mij persoonlijk :?
Ik vind gewoon dat ze de voorhoede met die Deen of Zweed en Elia en berghuis op orde is. Afgelopen seizoen daargelaten maar de seizoenen daarvoor hadden ze toch best we aansluiting :?

Vind dit altijd zo'n kutopmerking want dan kan beter gewoon iedereen zijn mond hier houden.
Nee, niets persoonlijk :) Algemeen iets dat ik jaarlijks bij experts hoor, bij mijn schoonfamilie hoor en op Tweakers lees. I

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

MarvinG schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:17:
Denk dat je inderdaad meer aan Gomez hebt. Marketingtechnisch zou het echter heel slim zijn om Balotelli te halen, qua media-aandacht en shirtverkoop bijvoorbeeld. Wij als supporters geven echter om het voetbal, dus dan kies je voor Gomez ;)
En zo heb je elk jaar weer dergelijke 'geruchten', maar uiteindelijk staat er niets van op het veld. Financieel ook totaal niet aantrekkelijk want met winst verkopen zit er waarschijnlijk niet in. Shirts kan je wel wegstrepen tegen het salaris.

Nee, ik geloof er helemaal niets van dat er ook maar enigszins serieus naar gekeken word. Ik ben al blij als er überhaupt nog iets gekocht gaat worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Gonadan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:43:
[...]

En zo heb je elk jaar weer dergelijke 'geruchten', maar uiteindelijk staat er niets van op het veld. Financieel ook totaal niet aantrekkelijk want met winst verkopen zit er waarschijnlijk niet in. Shirts kan je wel wegstrepen tegen het salaris.

Nee, ik geloof er helemaal niets van dat er ook maar enigszins serieus naar gekeken word. Ik ben al blij als er überhaupt nog iets gekocht gaat worden.
Dan hadden ze westermann ook niet hoeven halen, denk niet dat die iets waard is. :+

Ervaring is ook iets waard, je kan in ieder geval informeren, dat kost niets, het zijn interesante geruchten, in ieder geval wat anders dan die middelmatige subtopspelers die vaak met Ajax gelinkt worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
D-e-n schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Het middenveld is daardoor echter wel zwaar kut.
Klopt, mijn inziens is een middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Kuyt niet optimaal. Ik zie liever Gustafson op de plek van Kuyt. Heb je meteen veel meer creativiteit. Maar Kuyt op de bank zetten is ook weer zoiets. Toch je topscoorder van vorig seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door JST94 op 31-07-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ook deze klasse spelers wordt zobvaak gelinkt joh. Het contact is dan ook een beetje van het niveau: "Hallo met Marc, slaapt Mario al in Ajax pyjama? Niet? Oh, dan wil hij zeker wel een volledig salaris? Waar moet ik dan aan denken? Oh? Is dat per jaar of per maand? Per week? Oh, dan ga ik er nog even over nadenken. Goedenavond."

Ervaring zoals je brengt met Westermann is inderdaad niet verkeerd. Maar je kunt er wel vanuit gaat dat een van de Mario's inhuren toch wat meer kosten met zich mee brengt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ervaring is het toverwoord tegenwoordig. Maar ervaring is mijn ogen alleen nuttig als een speler met regelmaat speelt en een zodanige statuur heeft dat de jonge spelers er tegenop kijken.

Gomez is een stabiele speler maar ik heb niet het idee dat Balotelli qua ervaring ook maar iets mee zou brengen. Die is zelf nog een puber en heeft meer coaching nodig dan Veltman of Tete vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Het zou fantastisch zijn als Gomez zou komen. Ervaring maar niet versleten, fysiek sterk en bewezen. Daar kunnen die jonge spitsen nog wel wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
D-e-n schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:55:
Ervaring is het toverwoord tegenwoordig. Maar ervaring is mijn ogen alleen nuttig als een speler met regelmaat speelt en een zodanige statuur heeft dat de jonge spelers er tegenop kijken.

Gomez is een stabiele speler maar ik heb niet het idee dat Balotelli qua ervaring ook maar iets mee zou brengen. Die is zelf nog een puber en heeft meer coaching nodig dan Veltman of Tete vermoed ik.
Bij de Fjes heb je denk ik nog spelers die volwassener zijn dan Balo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zie dat de debieltjes weer met vuurwerk etc aan gooien zijn... Heerlijk het seizoen gaat weer beginnen.... Wordt tijd dat ze eens er wat tegen doen.. trieste bedoeling.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Wat een ambiance :z trieste opkomst zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Er is niet veel animo voor deze wedstrijd lijkt het? Veel lege tribunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgend jaar maar in het Galgenwaard? Iets kleiner en iets centraler dan de Arena?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
MeNTaL_TO schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:11:
Volgend jaar maar in het Galgenwaard? Iets kleiner en iets centraler dan de Arena?
Of gewoon in het stadion van de bekerwinnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ach het is ook weer het ideale tijdstip voor dit soort wedstrijden.
Genoeg mensen die nu op vakantie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
D grasmat ziet er ook matig uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Leon Zwiers schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:12:
D grasmat ziet er ook matig uit zeg.
Niet echt verassend, dat was bij de CL wedstrijd van Ajax ook al.
Faddermakker schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:12:
[...]

Of gewoon in het stadion van de bekerwinnaar.
Dat kan ook, maar stel dat Excelsior een keer zou winnen...

[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-07-2016 18:14 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Tja, met bloed, zweet en tranen krijg je geen goede grasmat. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

God, laat die jochies eens kappen met die "sleeve" tatoeages zeg😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
MeNTaL_TO schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:13:
[...]

Niet echt verassend, dat was bij de CL wedstrijd van Ajax ook al.

[...]

Dat kan ook, maar stel dat Excelsior een keer zou winnen...
Dat trekt in 5 dagen inderdaad niet bij.
Dan spelen ze op Woudenstijn :>

[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 31-07-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Deruxian schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:15:
Of tenminste eens met iets origineels komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Deruxian schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:15:
Los dat het totaal niets met voetbal te maken heeft, want? Je vind het een probleem dat ze dan 6 maanden geen bloed mogen doneren? :+
Faddermakker schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:15:
[...]

Dat trekt in 5 dagen inderdaad niet bij.
Dan spelen ze op Woudenstijn :>
True, maar dan worden kaartjes nog schaars ook als er meer dan 10 supporters (spreekwoordelijk) interesse hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-07-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-07-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
En lege Arena ligt dus niet aan Ajax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
Bij anderen ook dat het geluid op SBS 6 niet gelijk loopt? Het komt met bijna een seconde eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Fleximex schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:18:
Bij anderen ook dat het geluid op SBS 6 niet gelijk loopt? Het komt met bijna een seconde eerder.
Ik kijk via de website van foxsport, wist niet eens dat ie ook op SBS uitgezonden wordt.
dutchgio schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:17:
En lege Arena ligt dus niet aan Ajax :+
13e man claimt toch nooit een lege stoel bij een thuiswedstrijd voor Feijenoord? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Fleximex schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:18:
Ik kijk m op mijn tweede scherm zonder geluid. Wilde eigenlijk niet kijken(omdat geen Ajax en JCschaal) maar het vlees is zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hopelijk zijn die Cruyff quotes op de reclame borden maar eenmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:24:
Hopelijk zijn die Cruyff quotes op de reclame borden maar eenmalig?
Mooier konden ze het blijkbaar niet maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Saaie pot, misschien dat een penal er verandering in brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Tuurlijk joh

lekker voor je *piep*

[ Voor 51% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 31-07-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De Jong vond het denk ik ook geen penal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Cadeautje niet uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het over een slechte penalty hebt zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Gratis strafschop gelukkig niet verzilverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
f*** it, net verlengd tot 2020 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Scheidsrechter gaat mee in het niveau. PSV mag zeker niet klagen.

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2016 18:31 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Die mag meteen een maand salaris inleveren, roflol |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gerechtigheid dat die pingel gemist werd. Wat een dweil die scheids.

Willems moet ook maar wat anders doen, de dwaas.

[ Voor 27% gewijzigd door CR1691 op 31-07-2016 18:31 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De licentie van de scheids mogen ze wel even intrekken man wat een fouten maakt die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Nee geen rood voor Willems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Wat is Willems idioot bezig?

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 31-07-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Welke kans is groter.
Dat we toch nog een mooie wedstrijd krijgen of dat we met minder dan 22 man eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Die keeper van Feyenoord heeft blijkbaar het WK gewonnen. Zelden zo'n emotie gezien 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Willems bij de burger king geweest? Ziet er niet uit die gozer. Mag blij zijn dat hij nog op het veld staat.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Ja, hoe kan zoiets geen rood zijn? Heeft niks met voetbal te maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:31:
De licentie van de scheids mogen ze wel even intrekken man wat een fouten maakt die kerel.
Tja, met zijn respect-actie heeft ie zich al ontsterfelijk belachelijk gemaakt.
Pingel die geen pingel was, geen rood voor Willems.
PSV mag niet mopperen tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Die Gozubuyuk laat weer eens zien wat voor matige scheids hij is. Kan er in ieder geval niet beweerd worden dat Feyenoord geluk heeft 8). 11 vs 12 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:21
martinusz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:22:

Even iets heel anders, zondag is onze Turkse vriend scheidsrechter bij de JC schaal, toch een kleine domper :/
:+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En dan toch erin ge-proppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:32:
[...]

Ja, hoe kan zoiets geen rood zijn? Heeft niks met voetbal te maken.
matige scheids of de instructie gehad om niet te snel kaarten te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Feyenoord speelt belabberd. Dat middenveld is echt belachelijk, evenals Toornstra rechtsbuiten. Maar goed, ze hadden al tegen 10 man moeten staan.

genoeg te puzzelen nog lijkt me voor v Bronckhorst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:45:
Feyenoord speelt belabberd. Dat middenveld is echt belachelijk, evenals Toornstra rechtsbuiten. Maar goed, ze hadden al tegen 10 man moeten staan.

Zijn er dan zoveel spelers vertrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Denk dat het middenveld beetje overclassed wordt door het middenveld van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Maar goed...

Niks maar goed. PSV is gewoon beter. Eerst daar naar kijken.
Verder is het een duw in de rug. Wanneer is dat rood? Het is niet netjes, maar geen slaande beweging of elleboog.

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 31-07-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik roep het al maanden. Zolang Gio niet kiest voor OF een echt 442 met Kuijt als tweede spits OF gewoon drie middenvelders opstelt zal het voetballend nooit wat worden. Zeker omdat Botteghin ook niet echt een ster is in inschuiven.

Met deze opstelling zul je tegen de kleintjes op basis van opportunisme wel kunnen winnen maar vooruitgang in het spel zullen we nooit zien. Daar gaat Berghuis niets aan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Feyenoord heeft bijna een kans gecreëerd deze wedstrijd :+

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Deadsy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:46:
Zijn er dan zoveel spelers vertrokken?
Nee, maar de selectie wordt structureel overschat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Hebben jullie ook die nieuwe spits in de laatste fase zien 'sprinten'? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:52:
[...]

Nee, maar de selectie wordt structureel overschat.
En misbruikt. Ik zie Feyenoord niet als titelkandidaat maar kom op: ga eens voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:53:
[...]

En misbruikt. Ik zie Feyenoord niet als titelkandidaat maar kom op: ga eens voetballen
Vooral dit, Misbruikt is het juiste woord. Met dit middenveld heb je niets in te brengen teven een PSV wat daar gewoon veel betere spelers heeft staan.

Foutje nr 1 van het seizoen van Gio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Misschien is Dickie nog op vakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Fleximex schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:49:
[...]

Maar goed...

Verder is het een duw in de rug. Wanneer is dat rood? Het is niet netjes, maar geen slaande beweging of elleboog.
Als je een duwtje geeft in een kopduel is het natuurlijk geen rood, maar dit is een tegenstander aanvallen terwijl het spel stil ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
ph4ge schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:56:
[...]
Als je een duwtje geeft in een kopduel is het natuurlijk geen rood, maar dit is een tegenstander aanvallen terwijl het spel stil ligt.
Iets waar altijd geel voor gegeven wordt en vrijwel altijd bij een opstootje gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:55:
[...]
Foutje nr 1 van het seizoen van Gio?
Foutje 1 van driekwart van de volgers. Iedereen wil Kuijt op tien en Berghuis straks op rechts. Dat maakt het enkel erger.
Faddermakker schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:55:
Misschien is Dickie nog op vakantie :+
Dickie verzon dit systeem volgens mij....

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 31-07-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Fleximex schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:49:
[...]

Maar goed...

Wel maar goed, was gewoon een rode kaart, in een stilgelegd moment zo gaan lopen duwen hoort gewoon niet op t veld thuis. Dat die Gozubuyuk een ontzettende matige flierefluiter is was al bekend, snap ook niet dat de KNVB m aanstelt en niet Kuipers ofzo.

Dat PSV beter is had ik ook niet anders verwacht, maar tegen 10 psv-ers had ik F'noord nog wel een kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Heb geen actie gezien die rood waard was. Het is geen sport voor oude wijven dit.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Leon Zwiers schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:58:
[...]

Wel maar goed, was gewoon een rode kaart, in een stilgelegd moment zo gaan lopen duwen hoort gewoon niet op t veld thuis. Dat die Gozubuyuk een ontzettende matige flierefluiter is was al bekend, snap ook niet dat de KNVB m aanstelt en niet Kuipers ofzo.

Dat PSV beter is had ik ook niet anders verwacht, maar tegen 10 psv-ers had ik F'noord nog wel een kans gegeven.
Een opstootje is altijd een stilgelegd moment. Er wordt altijd geduwd bij opstootjes. Kijk je wel ooit voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Spacey23 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:59:
Heb geen actie gezien die rood waard was. Het is geen sport voor oude wijven dit.
Een tegenstander in zn rug aanvallen heeft niets met sport te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Zou t wel gaan omgooien nu. Bilal erin, Gustafsson erin. Kuyt en Toornstra eruit. Brengen helemaal niets.

Het is dat we niet echt een ander hebben voor Vilhena, want die staat ook waardeloos te ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Spacey23 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:59:
Ik vind dat voor alles dat er gebeurd terwijl het spel stil ligt een kaart gegeven moet worden.

En PSV is beter dan Feyenoord maar goed is PSV echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dus is Feyenoord minder dan Eindhoven? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Nou, die hadden er wel ingemogen zeg.... tjongejonge 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Afmaken, ook niet voor het eerst een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Weer een kans net niet. Wat dat gaat trekken we de lijn van vorig seizoen inderdaad aardig door :P

Edit: En nog een. Feyenoord zet aardig aan nu. En uit de kruising gekopt!

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 31-07-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Psv heeft gewoon betere spelers dan Feyenoord.

Maar die kansen die Feyenoord zostraks kreeg, dat moet gewoon de gelijkmaker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Je zal dan ook zien dat PSV zo ineens uit he niets de 2-0 gaat maken, dan is het helemaal 15/16

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 31-07-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:16:
Je zal dan ook zien dat PSV zo ineens uit he niets de 2-0 gaat maken, dan is het helemaal 15/16
Breng die scheidsrechter nou niet op ideeën. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Wat een zaadpot. Zoveel zin in het nieuwe seizoen, maar dit is wel flinke domper. Hoewel de scheids echt een aardappel is, heeft Feyenoord ook veel te weinig laten zien.
Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder