Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-11 07:44
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:46:
[...]

En wat als je tussen je runnende processen zijn? Het kan zijn dat ze op de achtergrond draaien namelijk.
Niks specifieks tussen andere processen. Is gekomen met update, dus ik heb gisterenavond een reset gedaan maar tijdens herinstalleren bleef de GPS terug actief, zonder dat er al een app geïnstalleerd was.

Ben nu terug gegaan naar oxygenOs 4.1.3.

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-12 19:10

Sahi_NL

Pasop: Prikkelbaar

quote:
Nyarlathotep schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:55:
[...]

Zonet zag ik wel dat de ov9292 app verantwoordelijk is voor 17% van het verbruik en daarmee koploper.
De 9292 App blijft zeer regelmatig hangen en trekt daarbij heel je accu leeg. Dit heb ik ook al verschillende keren gehad. 9292 houdt dan oa de GPS actief.

How can I change the world, if I can't even change myself? { Faithless - Salva Mea }

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:25

Leoon.

Zit nooit stil

Hoe zit het met het weergeven of je door een nummer van simkaart 1 of simkaart 2 gebeld wordt? Sinds de update van 6 naar Android 7 zie ik het niet staan als ik gebeld wordt. Is dit een optie die ik aan moet zetten?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:33

GreNade

Zeg maar Wouter

-oeps, verkeerde topic, ik heb een 3T, niet een 3-

Hmm, ik heb een bluetooth headphone aangeschaft, maar het lijkt net alsof ie problemen geeft icm wifiverbindingen. Het geluid geeft af en toe een hiccup in de volgende situaties:

- Verbonden met 2,4GHz wifi
- Wifi aan, maar niet verbonden

in de volgende situaties komt het niet voor
- Verbonden met 4g, wifi uit
- Verbonden met 5GHz wifi (AC of N maakt geen verschil)

Iemand ervaring en misschien een fix? Ik heb er in de auto nooit iets van gemerkt omdat de wifi dan toch uit staat, maar deze koptelefoon gebruik ik ook thuis.

GreNade wijzigde deze reactie 19-05-2017 10:22 (176%)

• FireSonus
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:25
De laatste tijd gaat mijn accu veel minder lang mee, ik merk dat ik steeds meer maatregelen moet nemen om de dag door te kunnen komen. Ik gok dat het volgende het probleem is:

Oneplus 3 accu

Hoe kom ik er achter welk proces / App mijn Android Systeem dik 7 uur lang ingeschakeld houdt? :$

Dit was trouwens het verbruik van vandaag, op een dag dat ik m'n oneplus minder heb gebruikt dan normaal, kan je nagaan wat er gebeurt als ik 'm echt nodig heb op een doordeweekse dag 7(8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:44

l3art

Moderator Mobile
quote:
GreNade schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:18:
-oeps, verkeerde topic, ik heb een 3T, niet een 3-

Hmm, ik heb een bluetooth headphone aangeschaft, maar het lijkt net alsof ie problemen geeft icm wifiverbindingen. Het geluid geeft af en toe een hiccup in de volgende situaties:

- Verbonden met 2,4GHz wifi
- Wifi aan, maar niet verbonden

in de volgende situaties komt het niet voor
- Verbonden met 4g, wifi uit
- Verbonden met 5GHz wifi (AC of N maakt geen verschil)

Iemand ervaring en misschien een fix? Ik heb er in de auto nooit iets van gemerkt omdat de wifi dan toch uit staat, maar deze koptelefoon gebruik ik ook thuis.
Grappig dat je er over begint. Ik heb soms ook wel eens hiccups maar nooit gedacht dat het mogelijk de wifi kon zijn. Zal eens kijken als ik dat uit zet of ik er dan geen last van heb. Dacht zelf namelijk eerst dat het kernel related was.
quote:
FireSonus schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 22:33:
De laatste tijd gaat mijn accu veel minder lang mee, ik merk dat ik steeds meer maatregelen moet nemen om de dag door te kunnen komen. Ik gok dat het volgende het probleem is:

[afbeelding]

Hoe kom ik er achter welk proces / App mijn Android Systeem dik 7 uur lang ingeschakeld houdt? :$

Dit was trouwens het verbruik van vandaag, op een dag dat ik m'n oneplus minder heb gebruikt dan normaal, kan je nagaan wat er gebeurt als ik 'm echt nodig heb op een doordeweekse dag 7(8)7
Je kan een betere batterij monitor installeren zoals better battery stats of gsam. Wil je het rigoureuzer aanpakken dan kan een back-up maken van de apps en daarna de rom schoon installeren ook helpen. Om een voorbeeld te geven, dit heb ik zelf ook gedaan gisteren. En van bijna 15% accu verlies over de nacht ben ik naar 3-4% over de nacht gegaan.

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way you're a mile away, and you have their shoes too.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:11

Nox

Zeg maar Nox

Ik heb vanmorgen een NFC simkaart gehaald zodat ik ook met de trein kon enzo. Maar guess what, Android 7 is al een half jaar uit (of misschien al een jaar zowat?) en KPN heeft hun zooi nog niet geschikt gemaakt voor Android 7 -_-'

Godgloeiende....

Overlever van KampeerMeet 4.1
Give me your corks!!11
All your Acer belongs to /dev/null

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
Nox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:32:
Ik heb vanmorgen een NFC simkaart gehaald zodat ik ook met de trein kon enzo. Maar guess what, Android 7 is al een half jaar uit (of misschien al een jaar zowat?) en KPN heeft hun zooi nog niet geschikt gemaakt voor Android 7 -_-'

Godgloeiende....
Inchecken met smartphone werkt best op nougat, alleen de Oneplus 3 kan het niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nox

Nox

Zeg maar Nox

quote:
GreNade schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:41:
[...]

Inchecken met smartphone werkt best op nougat, alleen de Oneplus 3 kan het niet ;)
Ja klopt, maar weet iemand waarom? Ik las iets over eSE en SE technieken enzo. Ik ben niet heel erg thuis in NFC en standaarden en wat wel werkt en wat niet enz.

Give me your corks!!11

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
Nox schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:50:
[...]

Ja klopt, maar weet iemand waarom? Ik las iets over eSE en SE technieken enzo. Ik ben niet heel erg thuis in NFC en standaarden en wat wel werkt en wat niet enz.
Ik had begrepen dat de Secure Element in de SIM niet door de Oneplus ondersteund wordt, maar van andere hoeken hoor ik dat deze techniek op een voorbepaald lijstje met toestellen mag werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nox

Nox

Zeg maar Nox

quote:
GreNade schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Ik had begrepen dat de Secure Element in de SIM niet door de Oneplus ondersteund wordt, maar van andere hoeken hoor ik dat deze techniek op een voorbepaald lijstje met toestellen mag werken.
Ik hoop dat dat 'lijstje' dan gewoon een softwarematige beperking is en iets wat met root gefixed kan worden >:)

Give me your corks!!11

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11-12 22:19

Mr.Viper

Tja... iets met Vipers

Ik was ook aan het kijken naar de NFC-mogelijkheden die mijn beide simkaarten hebben in mijn OnePlus 3. Maar daarover las ik in het forum van Vodafone over de Wallet het volgende:

"Daar wordt als antwoordt gegeven dat er nooit ondersteuning komt voor dual sim toestellen vanwege de veiligheid. Ook de oneplus toestellen zijn dual sim dus dan heb je meteen je antwoord."

https://forum.vodafone.nl...estellen/m-p/281099#M9432

|| System Specs ||

Goed nieuws voor de OnePlus 3 gebruikers:

OnePlus zal de 3 en 3T actief blijven ondersteunen met updates. De OnePlus 3T word uit de schappen gehaald, om plaats te maken voor de OnePlus 5.

Zie hier voor meer info: Find out what’s happening to the OnePlus 3 & 3T.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 25-05-2017 17:03 (10%)

Mijn reviews: http://tweakers.net/productreview/user/590416/

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Om eerlijk te zijn neem ik alles wat OnePlus zegt met een vrachtwagen zout.. Zeker als het om voorraden en updates gaat. :p
quote:
S_Chief schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 17:15:
Om eerlijk te zijn neem ik alles wat OnePlus zegt met een vrachtwagen zout.. Zeker als het om voorraden en updates gaat. :p
Ik geloof er wel in. De OnePlus X en de OnePlus 2 waren nogal een flop. De OnePlus X wat minder, maar dat was dan ook een budgettoestel. OnePlus weet gewoon dat de 3 en 3T hun meest succesvolle telefoon was, dus als zij nu de software-ondersteuning staken, of aanzienlijk verminderen, dan schieten zij zich enorm in hun eigen voeten. Daarbij ben ik er enorm blij mee dat OnePlus nu eindelijk eens communiceert en duidelijkheid geeft over wat OnePlus gaat doen met de 3 en 3T. Hier was namelijk altijd onduidelijkheid over, zoals de menig gebruiker (onzekerheid over ondersteuning).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12:29
Ik ben gisteren "teruggegaan" naar 4.1.3. Heb bijna alle beta's gebruikt, maar de laatste (16) was bagger. Moest moeite doen om het eind van de dag te halen, met slechts 1 uur SoT. GPS bleek constant aan te staan, terwijl locatie op accubesparing stond.

Ik mis nu wel de automatische nacht stand ;-)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Zeer interessant nieuws:

Pete Lau (CEO en oprichter van OnePlus) heeft bevestigd dat de OnePlus 3 Android O/8 krijgt:

https://twitter.com/petel...s/869871185374265344?s=09

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09-12 19:45

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Wat een heerlijke telefoon is de OP3 toch (heb 'm nu bijna een jaar). Al m'n ergernissen die ik bij de Nexus 5 had zijn ermee weggenomen:

• betere bouwkwaliteit, bij Nexus 5 na verloop van tijd allemaal scheurtjes rondom de behuizing
• accuduur zowat verdubbeld, er zijn dagen dat m'n OP3 meer dan 24 uur meegaat met 6 uur schermtijd
• geen RAM issues meer door beperkte hoeveelheid (ik ben een heavy Chrome user soms wel 100 tabs open staan) 6GB ipv 2GB
• geen problemen meer door ontoereikende opslagcapaciteit 64GB ipv 16GB
• support is beter dan bij Google​, vooral bij bugs is Google een verschrikkelijk onbenaderbaar bedrijf (wacht bijv al ruim 6 maanden op een fix voor een softwarefout bij m'n Nexus 9)
• speakervolume is prima bij de OP3 was bij de Nexus 5 gewoon te laag
• fysieke home knop is soms handig als een app hangt ipv moeten rebooten, omdat de software knoppen niet meer reageren
• 3,5mm-poort onderaan ipv bovenop

Verder:

• sneller
• betere camera
• AMOLED scherm
• vingerafdruk scanner
• double tap to wake

Vanwege al deze punten neem ik voor lief dat de OP3 lastiger te bedienen is met 1 hand en soms in de weg zit in m'n broekzak.

Laguna wijzigde deze reactie 01-06-2017 00:37 (4%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:36:
Zeer interessant nieuws:

Pete Lau (CEO en oprichter van OnePlus) heeft bevestigd dat de OnePlus 3 Android O/8 krijgt:

Klinkt goed als ze aan hun woord houden, ik zal al blij zijn als ze met security updates / bug fixes blijven komen :P

Klik voor Mijn Palit GTX 1070 GameRock 8GB review

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:14
Ik heb sinds een paar dagen last van batterydrain.
Google play services staat met kop bovenaan bij accu verbruik.
En Open Beta 17 is aangekondigd :).

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 17/8 for the OnePlus 3 and OnePlus 3T

Hier de changelog:

Uitgebreide toelichting:

Download: http://downloads.oneplus....s_3_oxygenos_openbeta_17/

Beta 17 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.
quote:
coob schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 07:08:
Ik heb sinds een paar dagen last van batterydrain.
Google play services staat met kop bovenaan bij accu verbruik.
Ik kan je aanrader het volgende te proberen:
  • Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)

AnonymousWP wijzigde deze reactie 01-06-2017 08:56 (42%)

• Pim1986
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 07:11
Zijn er meer mensen die laatst hebben van een ontzettend laag volume van de ingebouwde speaker tijdens het voeren van een telefoongesprek. Ik kan sinds een aantal weken haast niemand verstaan die mij belt ondanks dat het volume op maximaal staat.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:36:
Zeer interessant nieuws:

Zo interessant vind ik het eigenlijk niet. Dit is wel het minste dat ze nog voor de OP3 kunnen doen.

Daarnaast hopen we natuurlijk dat ze het ook waar weten te maken. OnePlus verbreekt nog wel eens een belofte.

Tot op heden nog altijd tevreden met m'n OP3. Snelheid, accuduur, bouwkwaliteit, camera, software (alleen die volume switch moeten ze terugzetten :+ ), allemaal dik in orde. Hoop echt dat ze de OP5 qua prijs nog acceptabel weten te houden, dan blijft het een 'flagship killer'.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Pim1986 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:21:
Zijn er meer mensen die laatst hebben van een ontzettend laag volume van de ingebouwde speaker tijdens het voeren van een telefoongesprek. Ik kan sinds een aantal weken haast niemand verstaan die mij belt ondanks dat het volume op maximaal staat.

Probeer je system cache eens te wipen via de recovery. Wellicht helpt dat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:20
quote:
Pim1986 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:21:

Is het alleen met bellen, of ook met andere geluiden een probleem?
- Als met alles, dan kan er vuiligheid in de speaker zitten.
- Als alleen met bellen, probeer een een andere bell-app, zoals Whatsapp, is het daar niet, dan ligt het aan je bel app.
- Is het ook met Whatsapp, ga weer terug naar Speaker schoonmaken.
- Werkt dat niet, fabrieks reset en geen backup terugzetten (ter voorkoming van vervuiling instellingen van apps die terugkomten uit backup), kijk of het dan nog een probleem is, zo ja, neem contact op met Oneplus.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Beta 17 staat nu op de FTP-server van Chris.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 05-06-2017 13:06 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

OxygenOS 4.1.5 is vandaag aangekondigd :).

Dan was mijn theorie - over dat OxygenOS 4.2.0 uit zou komen vlak voor de release van de OnePlus 5 - toch niet waar. Toch mooie changelog naar mijn mening.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.5 (7.1.1) OTA for OnePlus 3 and 3T

Hier de changelog:

Downloads:OxygenOS 4.1.5 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• willempjuh
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08-12 16:44
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:04:

Dan was mijn theorie - over dat OxygenOS 4.2.0 uit zou komen vlak voor de release van de OnePlus 5 - toch niet waar. Toch mooie changelog naar mijn mening.

Hier de changelog:

[afbeelding]

Ha super, ben hem al aan het binnenharken via Canada.

• S_Chief
  • Niet online
Ik zit er ook al op, en ik merk.... niets. :+ Prima voor mij, want hij deed het al goed. :Y)

• willempjuh
quote:
S_Chief schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:32:
Ik zit er ook al op, en ik merk.... niets. :+ Prima voor mij, want hij deed het al goed. :Y)
Geldt ook voor mij ja :)
Misschien ben ik erg vroeg, maar: zijn er mensen die bugs of andere rare dingen zijn tegengekomen? Ik ben namelijk een beetje huiverig zoals altijd, maar wil hem eigenlijk vanavond installeren.

• Omer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07-12 14:00
quote:

Hier de changelog:

[afbeelding]

Die eerste bullit: Ugh, gaan we voortaan reclame krijgen van OnePlus of zo?

• swhnld
quote:
Omer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Reclame voor de Oneplus 5 waarschijnlijk, als je upgrade.....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ballebek
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:23
quote:

Kreeg 'm gisterenochtend keihard m'n telefoon ingeduwd en heb 'm maar geïnstalleerd. Tot nu toe tevreden, eigenlijk nog geen verschil gemerkt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08:04
Ik heb de indruk dat de batterij er inderdaad op vooruit gegaan is sinds 4.1.5. Kan ook wel deels te maken hebben met de factory reset die ik net na het updaten uitvoerde :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:41:
Misschien ben ik erg vroeg, maar: zijn er mensen die bugs of andere rare dingen zijn tegengekomen? Ik ben namelijk een beetje huiverig zoals altijd, maar wil hem eigenlijk vanavond installeren.
Ik heb geen issues zo ver, na 12 uur gebruik. Voor zekerheid moet je een weekje wachten....

• S_Chief
  • Niet online
Als ik het scherm aanzet dan zie ik nu wel dat de Wi-Fi-verbinding soms weg is gevallen (hij verbindt dan direct opnieuw). Hmm.

• sander.mol
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:38
Draait er iemand OB17? Het valt mij op dat mijn OP3 soms niet reageert op de originele oplader. Hij laadt dan helemaal niet op, geen dash charge, geen normale snelheid.
Als ik een reboot uitvoer doet hij het wel weer gewoon. Iemand anders last van?

OB17, verder stock, geen root, geen twrp.

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
quote:
sander.mol schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:37:
Draait er iemand OB17? Het valt mij op dat mijn OP3 soms niet reageert op de originele oplader. Hij laadt dan helemaal niet op, geen dash charge, geen normale snelheid.
Als ik een reboot uitvoer doet hij het wel weer gewoon. Iemand anders last van?

OB17, verder stock, geen root, geen twrp.
Draai OB17 en ik herken je verhaal niet.

• sander.mol
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:38
quote:
Rev! schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:10:
[...]

Draai OB17 en ik herken je verhaal niet.
Dan moet ik even kijken of het aan de lader ligt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
quote:
sander.mol schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:09:
[...]

Dan moet ik even kijken of het aan de lader ligt.
Maybe ff je connector schoonmaken?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11-12 22:53
quote:
Omer schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Ik was nieuwsgierig wat het precies inhield en heb het net even snel bekeken.

App info:
Naam: Push
Locatie /system/app/OPPush/OPPush.apk
Package: net.oneplus.push

De broncode van de app stelt weinig voor, het enige wat het kan is push messages ontvangen en hiervoor notificaties tonen en registreren en unregistreren van de push service. Dit loopt via Firebase (opvolger van GCM), vrij standaard allemaal. Een notificatie bevat een titel, tekst en url. Als je op de notificatie drukt opent de browser de url. Daarnaast kan je een notificatie uitstellen, dan komt hij na 12 uur weer terug.

Wel grappig is dat de app een geheim menu heeft, deze is op te roepen door in de telefoonapplicatie in te tikken:
*#*#9877#*#*

Je ziet dan 5 (debug) knoppen:
  • Linksboven: re-subscribe
  • Rechtsboven: display info
  • Linksonder: subscribe
  • Middenonder: test notificatie tonen
  • Rechtsonder: unsubscribe
Al die knoppen hebben betrekking op test push-berichten, je kan je hiermee dus niet voor alles afmelden. Wil je dat wel, dan kan je de package freezen. Dit kan handmatig (via instellingen) of via ADB:
adb shell pm disable net.oneplus.push

That's it, app is niet zo interessant haha :9

P1nGu1n wijzigde deze reactie 08-06-2017 23:28 (7%)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:00
Ik draai nu OB17, maar vind die nieuwe call UI helemaal niks. Zit er aan de denken om een clean flash te doen met 4.1.5. Zijn er nog andere dingen die ik dan potentieel ga missen of valt dat mee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:00
quote:
MitchellHearth schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:55:
Ik draai nu OB17, maar vind die nieuwe call UI helemaal niks.
Je kan ook een andere dialer gebruiken, als je de stock dialer niks vind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
rens-br schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Je kan ook een andere dialer gebruiken, als je de stock dialer niks vind.
De kracht van Android _/-\o_

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:32
Ik zit nu op 4.1.3 en het enige irritante is dat meldingen blijven vibreren terwijl ik aan het bellen ben. En de andere kant hoort dit dan ook. Ik heb hier ooit iemand anders over zien klagen in dit topic maar is dit ooit opgelost?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Omer
quote:
P1nGu1n schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 23:09:
[...]

(...)
That's it, app is niet zo interessant haha :9
OK, thanx... Maarreh.. Wat voor soort notificaties hebben we t over? Dat weet ik nu nog stééds niet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Omer schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:27:
[...]

OK, thanx... Maarreh.. Wat voor soort notificaties hebben we t over? Dat weet ik nu nog stééds niet :)
Dat weet ik ook niet :+

Ik heb gekeken of ik iets kon vinden in de app, maar de app is niks meer dan een doorgeefluik. OnePlus stuurt push-berichten naar de app, de app toont een notificatie. Aan de app heb ik niet af kunnen leiden wat voor soort notificaties ze sturen. In theorie kunnen ze alles versturen... :P

Wat ik wel heb kunnen uitvinden is wat voor soort notificaties ze tonen: single-line notificaties met een titel en 2 knoppen (dismiss en uitstellen -> 12 uur) en als je op de notificatie drukt opent hij een URL. Ze kunnen geen afbeeldingen of grote lappen tekst tonen en het enige wat de notificatie doet is de browser openen. Dit kan je misschien enigszins helpen een beeld te vormen bij wat ze hiermee kunnen doen. Meer dan dit weet ik ook niet. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omer
quote:
P1nGu1n schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:54:
[...]
(...)
Dit kan je misschien enigszins helpen een beeld te vormen bij wat ze hiermee kunnen doen. Meer dan dit weet ik ook niet. ;)
Hahhah, thanks. Ik wacht t af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrones
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:25
Na de laatste update stond WiFi scannen altijd beschikbaar op aan, wel vreemd omdat ik zeker weet dat dit gisteren nog uit stond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 11-12 22:11

Patrick89

PSN : Gamesource

quote:
TheBrones schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:24:
Na de laatste update stond WiFi scannen altijd beschikbaar op aan, wel vreemd omdat ik zeker weet dat dit gisteren nog uit stond.
Goed opgemerkt ! Hier ook het geval..
Ik laat hem alleen wel aan staan nu, connectie is wel stuk beter zo !

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aran
  • Laatst online: 11-12 22:48
quote:
MeltedForest schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:23:
Ik zit nu op 4.1.3 en het enige irritante is dat meldingen blijven vibreren terwijl ik aan het bellen ben. En de andere kant hoort dit dan ook. Ik heb hier ooit iemand anders over zien klagen in dit topic maar is dit ooit opgelost?
Ik heb dat ook. Laatst hier ook besproken. Schijnt iets te zijn dat niet hoort volgens mij. Via een full wipe zou je dit kunnen op lossen maar ik vind het (nog) geen full wipe waard. Hopen dat volgende update het oplost...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat hoort idd niet, normaal hoor je alleen een zacht piepje.

4.1.5 is overigens al uit, misschien verhelpt dat het probleem bij jullie.

• swhnld
Op 4.1.5 ben ik terug naar 3 dagen op een lading van de accu nu. Dat was sinds mijn eerste upgrade in de 4.1 reeks terug gegaan naar 2 dagen. Ik ben blij :)

• wwwhizz
  • Laatst online: 16:58

wwwhizz

wwwhisky!

Zitten in 4.1.5 nou nieuwere/betere dingen dan in Open Beta 17? Of loopt de beta in principe altijd "voor" qua features?

Analogieën zijn als marmotten.
The "S" in IoT stands for Security.

• swhnld
quote:
wwwhizz schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:12:
Zitten in 4.1.5 nou nieuwere/betere dingen dan in Open Beta 17? Of loopt de beta in principe altijd "voor" qua features?
De beta loopt altijd voor (met instabiliteitsrisico), en sommige dingen uit de beta maken het nooit naar productie.

Mijn standaardadvies, als je afhankelijk bent van je telefoon, blijf op de stabiele versie draaien, zo niet, en je houd van vogelen ermee, ga gerust naar de open beta, daar zijn veel vaker updates en nieuwe features, en gaat het fout dan vogel je weer uit hoe dat op te lossen of een versie terug te gaan..

• wwwhizz
  • Laatst online: 16:58

wwwhizz

wwwhisky!

quote:
swhnld schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:43:
[...]

De beta loopt altijd voor (met instabiliteitsrisico), en sommige dingen uit de beta maken het nooit naar productie.

Mijn standaardadvies, als je afhankelijk bent van je telefoon, blijf op de stabiele versie draaien, zo niet, en je houd van vogelen ermee, ga gerust naar de open beta, daar zijn veel vaker updates en nieuwe features, en gaat het fout dan vogel je weer uit hoe dat op te lossen of een versie terug te gaan..
Ik zat al op de Open Beta 17, vroeg me af er nog nieuwere features in 4.1.5 zaten, blijkbaar niet dus :)

* wwwhizz heeft updatekoorts ;)

Analogieën zijn als marmotten.
The "S" in IoT stands for Security.

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-12 22:38
quote:
swhnld schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:40:
Op 4.1.5 ben ik terug naar 3 dagen op een lading van de accu nu. Dat was sinds mijn eerste upgrade in de 4.1 reeks terug gegaan naar 2 dagen. Ik ben blij :)
Dan gebruik je m niet veel op een dag. Ik haal 5 uur SoT met zwaar gebruik.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
quote:
S_Chief schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:04:
[...]
Daarnaast hopen we natuurlijk dat ze het ook waar weten te maken. OnePlus verbreekt nog wel eens een belofte.
En once again: nieuws: OnePlus 2 krijgt geen update naar Android Nougat

Zou mij niets verbazen als dit gebeurt met Android O voor de 3.

S_Chief wijzigde deze reactie 11-06-2017 12:43 (7%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20-11 19:33
quote:
S_Chief schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Ik maak me daar niet zo'n zorgen over, stap dan wel over op AOSPA of LineageOS

Acties:
  • +2Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:12
4.1.5 is trouwens teruggetrokken, 4.1.6 net uitgebracht aldus de gewijzigde eerste forumpost.

Lijkt op een kleine bugfix, maar waarvoor is nog niet duidelijk.

Full ROM
MD5: 3db32c320ebce696e9b058a31e77e9a8

flippiej wijzigde deze reactie 12-06-2017 18:11 (19%)
Reden: Full rom

• P1nGu1n
quote:
flippiej schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:47:
4.1.5 is trouwens teruggetrokken, 4.1.6 net uitgebracht aldus de gewijzigde eerste forumpost.

Full ROM
Ze hebben voor 4.1.6 sowieso een kernel commit teruggedraaid: https://github.com/OnePlu...b78eefb7607d9bb13c6ca25c0

quote:
S_Chief schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:40:

Niet te vergelijken; de OnePlus 2 is een grote flop, dus denken ze ook "dikke l*l en 3 bier". Een dikke naaistreek, dat wel, maar hiermee wil ik alleen zeggen dat ze dat écht niet met de OnePlus 3(T) gaan doen hoor. De OnePlus 3(T) heeft OnePlus enorm populair gemaakt.
quote:
flippiej schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:47:

Full ROM
Jup, klopt. Ik weet ongeveer wat er is opgelost in die hotfix. Het schijnt zo te zijn dat er battery-drain was, en er problemen waren met notificaties. Dit kan je opmaken uit de comments: OxygenOS 4.1.6(7.1.1) OTA for OnePlus 3 and 3T

Ik zal binnenkort de nieuwe even uploaden naar de FTP-server van Chris.

• rens-br
Titel aangepast, omdat deel 1 niet meer bestaat.

• S_Chief
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 01:29:
[...]
Niet te vergelijken; de OnePlus 2 is een grote flop, dus denken ze ook "dikke l*l en 3 bier". Een dikke naaistreek, dat wel, maar hiermee wil ik alleen zeggen dat ze dat écht niet met de OnePlus 3(T) gaan doen hoor. De OnePlus 3(T) heeft OnePlus enorm populair gemaakt.
Paar maanden terug wisten ze ook al lang en breed dat de 2 een flop was, maar ze bleven toch doodleuk volhouden dat N er zou komen. Het is voor mij een feit dat OnePlus niet te vertrouwen is als het aankomt op support op lange termijn.

Anyway, straks maar eens door naar 4.1.6, ondanks dat ik nu geen battery drain heb. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 01:29:

Ik zal binnenkort de nieuwe even uploaden naar de FTP-server van Chris.
Ik heb 4.1.5 en 4.1.6 voor de OP3 erbij gezet hoor :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:12
quote:
S_Chief schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Paar maanden terug wisten ze ook al lang en breed dat de 2 een flop was, maar ze bleven toch doodleuk volhouden dat N er zou komen. Het is voor mij een feit dat OnePlus niet te vertrouwen is als het aankomt op support op lange termijn.
Überhaupt vind ik dat iedereen die in 2015 een telefoon heeft gekocht met de Heatdragon 810 aan boord het wel een beetje over zichzelf heeft afgeroepen dat ze een matige telefoon zouden hebben, nadat algemeen bekend werd dat er problemen mee waren die niet echt gefixed gingen worden.
Dat is voor mij de grootste reden geweest om de aankoop van een nieuwe telefoon nog een jaartje uit te stellen en uiteindelijk voor de OP3 te gaan.

Doet verder natuurlijk niets af aan het feit dat OnePlus N gewoon had moeten uitbrengen voor de OP2 na hun belofte. :P
Het is te hopen dat de verbetering van Google om vanaf Android O het voor fabrikanten een stuk makkelijker te maken om hun eigen schil niet meer te hoeven aanpassen voor nieuwe android versies er voor zal zorgen dat updates sneller gaan komen en ook langer support gaan aanbieden, puur omdat het ze nog nauwelijks extra werk kost.

• BBrunekreeft
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:06
Denk dat de grote uitrol is begonnen. Ik krijg update 4.1.6 nu OTA binnen.

• petrusk
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-12 17:34
quote:
BBrunekreeft schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:19:
Denk dat de grote uitrol is begonnen. Ik krijg update 4.1.6 nu OTA binnen.
Ik krijg hem ook binnen :) :)

• rens-br
Ik heb een aantal posts verplaatst naar: [OnePlus] RMA & Support. Vragen met betrekking tot support, RMA en kosten daarvan horen daar thuis.

Acties:
  • +2Henk 'm!
En Open Beta 18 is aangekondigd :).

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 18/9 for the OnePlus 3 and OnePlus 3T

Hier de changelog:

Download: http://downloads.oneplus....s_3_oxygenos_openbeta_18/

Beta 18 wordt ook op de FTP-server van Chris gezet.

Eerstvolgende update wordt 4.2.0 (weet ik vrij zeker).

AnonymousWP wijzigde deze reactie 16-06-2017 13:42 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:37:
Eerstvolgende update wordt 4.2.0 (weet ik vrij zeker).
Idd, aan de changelog kan je zien dat er een feature-freeze is (alleen bug fixes). Mogelijk nog een beta 19 met weer alleen bug fixes, maar die stable komt er snel aan :)

P1nGu1n wijzigde deze reactie 16-06-2017 15:57 (3%)

quote:
P1nGu1n schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:57:
[...]

Idd, aan de changelog kan je zien dat er een feature-freeze is (alleen bug fixes). Mogelijk nog een beta 19 met weer alleen bug fixes, maar die stable komt er snel aan :)
Exact ook mijn gedachtengang ;). Ik verwacht een OTA binnen 1,5 week.

• superiscch
Iemand een job nodig? Wel minder met de Brexit natuurlijk ;-)

https://tweakers.net/ext/f/eWnqtwLkgdMzN9TsbuXneXOi/thumb.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laguna

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Eigenlijk had ik maar 2 "issues" gemerkt bij 4.1.3:

• bij de toggles in de notificatie balk staat night mode ipv zoals voorheen nachtmodus (bij NL)
• zodra je patroon unlock hebt ingesteld kan je niet in recovery mode komen, omdat je patroon niet geaccepteerd wordt

Zou mooi zijn als ze deze kleinigheden met 4.1.6 hebben gecorrigeerd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Twixie
  • Nu online
Dit is mogelijk niet OP3 specifiek, maar zijn er nog mensen die problemen hebben met het niet-updaten van de Google News & Weather widget ? De laatste weken gebeurt het heel regelmatig dat de widget nog altijd het weer van 1 of 2 dagen ervoor toont. Vroeger werkte dat gewoon goed.

• l3art
  • Laatst online: 14:44

l3art

Moderator Mobile
quote:
Twixie schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:51:
Dit is mogelijk niet OP3 specifiek, maar zijn er nog mensen die problemen hebben met het niet-updaten van de Google News & Weather widget ? De laatste weken gebeurt het heel regelmatig dat de widget nog altijd het weer van 1 of 2 dagen ervoor toont. Vroeger werkte dat gewoon goed.
De app al ingesteld als 'niet optimaliseren' bij de accu instellingen?

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way you're a mile away, and you have their shoes too.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Met de update van OxygenOS deze week, is mijn accuduur stukken beter geworden! Ik kom nu weer ruim (!)een volle dag door zonder bij te hoeven laden :) !

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-12 14:57
Misschien niet helemaal het juiste topic...?

Ik gebruik mijn Oneplus3 op dit moment zowel privé als zakelijk (met 2e simkaart).
In mijn contacten staan de namen van mijn zakelijke contacten en bij het extra veldje 'bedrijf' zet ik de naam van het bedrijf.

Wat ik zou willen is dat bij een inkomende oproep hij niet alleen de naam van de persoon laat zien, maar ook het veldje bedrijf.
Dit zodat ik weet wie er van welk bedrijf belt.

Is dat mogelijk?

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-12 19:10

Sahi_NL

Pasop: Prikkelbaar

quote:
koelkast schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:01:
Met de update van OxygenOS deze week, is mijn accuduur stukken beter geworden! Ik kom nu weer ruim (!)een volle dag door zonder bij te hoeven laden :) !
Hier lijkt er ook een flinke verbetering te zijn!

How can I change the world, if I can't even change myself? { Faithless - Salva Mea }

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P1nGu1n
quote:
Frank_P schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:37:
Misschien niet helemaal het juiste topic...?

Ik gebruik mijn Oneplus3 op dit moment zowel privé als zakelijk (met 2e simkaart).
In mijn contacten staan de namen van mijn zakelijke contacten en bij het extra veldje 'bedrijf' zet ik de naam van het bedrijf.

Wat ik zou willen is dat bij een inkomende oproep hij niet alleen de naam van de persoon laat zien, maar ook het veldje bedrijf.
Dit zodat ik weet wie er van welk bedrijf belt.

Is dat mogelijk?
Je kan het incoming call scherm veranderen door een andere dialer te downloaden, zit er vast een tussen die dat veldje toont

• hansieb112
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 10-12 13:33
Sinds een paar dagen heb ik de 4.1.6 update draaien. Jammer genoeg krijg ik constant meldingen over 'deze App gebruikt veel energie'. Cache al geleegd en al een paar dagen achter elkaar is de batterij extreem snel leeg.

Hebben meer mensen hier last van?

• User_TS
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 09-12 15:34
quote:
hansieb112 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:10:
Sinds een paar dagen heb ik de 4.1.6 update draaien. Jammer genoeg krijg ik constant meldingen over 'deze App gebruikt veel energie'. Cache al geleegd en al een paar dagen achter elkaar is de batterij extreem snel leeg.

Hebben meer mensen hier last van?
Telefoon al uit en aan gezet ? Ik had bij 4.1.5. last van battery drain ben blij dat ik nu 4.1.6 heb .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
Ik heb een aantal berichten verplaatst naar: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CasperNL
  • Laatst online: 16:31
Zullen ze OP5 functies ook overhevelen naar OP3(T)? bv: reading mode. Lijken me allemaal software functies?

Met de release van de OP5 ben ik voor de 2e keer weer erg blij met m'n keuze voor de OP3 (1e keer was na release van de OP3T). Qua specs zie ik niet heel veel reden om te upgraden, en met de camera van de 3 kom ik wel uit de voeten. Als ik het alleen zou doen voor de camera zou ik nog eerder 500 EUR in een echte camera steken :p Zolang m'n batterij het volhoud en ik hem niet een keer KO gooi denk ik dat ik wellicht nog wel 1.5~2 jaar mee kan. Voelt goed :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Enige waar ik van baal is dat ze de 3 niet in het zwart hadden destijds. :+

• superiscch
quote:
S_Chief schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:47:
Enige waar ik van baal is dat ze de 3 niet in het zwart hadden destijds. :+
D-brand skin kopen? :-)

• S_Chief
  • Niet online
quote:
Overweeg ik wel ja, maar de knoppen blijven dan wel zilver helaas.

• superiscch
quote:
S_Chief schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:03:
[...]
Overweeg ik wel ja, maar de knoppen blijven dan wel zilver helaas.
Knoppen? De fingerprint bedoel je?

• S_Chief
  • Niet online
quote:
superiscch schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:19:
[...]
Knoppen? De fingerprint bedoel je?
Zijkant, voorkant is natuurlijk al zwart.

• Frank_P
Ik heb er een paar geprobeerd maar allemaal veranderen ze het bel menu en daar kan je een hoop customizen.
Maar het gebeld worden kan je niks aan aanpassen voor zover ik zag.
Of zie ik iets over het hoofd?
quote:
P1nGu1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Je kan het incoming call scherm veranderen door een andere dialer te downloaden, zit er vast een tussen die dat veldje toont

• Laguna

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Hmm mogelijk een bug gevonden in 4.1.6, zodra ik m'n OP3 reboot waren normaal gesproken al m'n Chrome incognito tabbladen weg. Echter nu staan ze na een reboot voor al m'n normale tabbladen.

• rens-br
quote:
Frank_P schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:56:
Maar het gebeld worden kan je niks aan aanpassen voor zover ik zag.
Heb je de andere dialers wel ingesteld als standaard?
Even een paar vraagjes:
  • Als ik aan het bellen ben (via WhatsApp of normaal bellen), dan gaat m'n scherm soms aan. Alsof de proximity sensor mijn hoofd niet ziet, of ik moet de telefoon constant heel dicht tegen m'n oor aanhouden, is nogal irritant. Ik lijk niet de enige te zijn: Proximity sensor issue during call
  • Nog steeds heb ik het idee dat ik echt een ontzettend slechte batterijduur heb. Zie hier: http://imgur.com/a/tZzdr (staan 2 screenshots)
  • Als ik een tijdje met m'n telefoon aan het spelen ben (lees: maximaal 15 minuten), dan word hij trager met reactietijd. Als ik dan bijvoorbeeld 'taakbeheer' heb openstaan (recente apps), en ik druk dan op m'n homebutton, zit er ineens vertraging in om naar de launcher te gaan. Zelfde als ik in een app zit en ik wil dan terug naar m'n launcher. Dan duurt dat ook ineens een halve seconde in plaats van instant.
Zijn er mensen met één van bovenstaande problemen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 16:32
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:11:
Even een paar vraagjes:
  • Als ik aan het bellen ben (via WhatsApp of normaal bellen), dan gaat m'n scherm soms aan. Alsof de proximity sensor mijn hoofd niet ziet, of ik moet de telefoon constant heel dicht tegen m'n oor aanhouden, is nogal irritant. Ik lijk niet de enige te zijn: Proximity sensor issue during call
  • Nog steeds heb ik het idee dat ik echt een ontzettend slechte batterijduur heb. Zie hier: http://imgur.com/a/tZzdr (staan 2 screenshots)
  • Als ik een tijdje met m'n telefoon aan het spelen ben (lees: maximaal 15 minuten), dan word hij trager met reactietijd. Als ik dan bijvoorbeeld 'taakbeheer' heb openstaan (recente apps), en ik druk dan op m'n homebutton, zit er ineens vertraging in om naar de launcher te gaan. Zelfde als ik in een app zit en ik wil dan terug naar m'n launcher. Dan duurt dat ook ineens een halve seconde in plaats van instant.
Zijn er mensen met één van bovenstaande problemen?
Heb hetzelfde probleem met de proximity sensor, vrij irritant en soms gaat die dan ook in airplane modus doordat hij de bovenste balk openschuift.

Batterijduur is redelijk, een dag maar meer niet (ligt ook aan gebruik, misschien moet ik clash of clans eens verwijderen).

Reactieduur heb ik vaak last van als ik een lange tekst type in Outlook webmail, ik type, tekst verschijnt, toetsenbord blijft bevroren en alles gaat traag... in de launcher lijkt alles vloeiend maar een restart is af en toe wel goed.

GPS is bij mij vrij instabiel, als ik de telefoon opnieuw start is het goed maar na een paar dagen doet hij vrij raar. Ook doet mijn autofocus raar, vaak werkt dat niet eens (heb al opencamera geprobeerd en moet hem nog een keer een wipe geven, maar als het zo doorgaat stuur ik hem terug)...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Proximity probleem heb ik geen last van, hij is stukken gevoeliger dan mijn S6 was.

Batterijduur is bij mij net geen dag, bij redelijk gebruik (4u SoT, soms meer). Op een hele zware weekend dag met niets te doen en verveling tik ik de 6u SoT ook wel aan)

Reactieduur heb ik nog nooit gehad, altijd snappy en vlot. Ook geen touch latency meegemaakt

GPS werkt top, beter dan mijn S6. (met name kompas in google maps werkt veel beter, maar ook sneller een fix)

• willempjuh
Mogelijk is dit al vaker langs gekomen, maar zodra ik aan het bellen ben valt mijn mobiele internet verbinding weg, met als gevolg dat ik soms hele rits appjes krijg, zodra ik een lang telefoongesprek beëindig. Ook is het dan niet mogelijk om even snel iets op te zoeken terwijl je degene met wie je belt op de luidspreker zet. Is hier een oplossing voor dat iemand weet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tdw001
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 01-12 11:31
quote:
willempjuh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:50:
Mogelijk is dit al vaker langs gekomen, maar zodra ik aan het bellen ben valt mijn mobiele internet verbinding weg, met als gevolg dat ik soms hele rits appjes krijg, zodra ik een lang telefoongesprek beëindig. Ook is het dan niet mogelijk om even snel iets op te zoeken terwijl je degene met wie je belt op de luidspreker zet. Is hier een oplossing voor dat iemand weet?
Volgens mij heeft dit te maken dat je 2 simkaarten gebruikt. Je kunt ze niet beide tegelijk gebruiken voor mobiele data. Op dat moment bel je waarschijnlijk met de simkaart waar je mobiele data bij uit hebt staan. Op dat moment blokkeert hij dus je mobiele data (internetten werkt dan nog wel via wifi).

• Mr.Viper
  • Laatst online: 11-12 22:19

Mr.Viper

Tja... iets met Vipers

quote:
Steevo_S schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Heb hetzelfde probleem met de proximity sensor, vrij irritant en soms gaat die dan ook in airplane modus doordat hij de bovenste balk openschuift.
Daarom heb ik via de instellingen al ervoor gezorgd dat bijvoorbeeld airplane modus niet meer op de bovenste balk staat. Gebeurt dat in ieder geval niet meer tijdens een gesprek.

|| System Specs ||

• Frank_P
Hmm dat heb ik niet geprobeerd, maar ik zie in de apps sowieso geen optie om het inkomende belscherm aan te passen.
quote:
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:48:
[...]

Heb je de andere dialers wel ingesteld als standaard?
Pagina: 1 ... 77 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*