Bij mij gaat hij gek genoeg nooit in de airplane modus. Ik heb hierdoor wel eens een keer per ongeluk opgehangen, en toen dacht ik dat de andere partij mij ophingSteevo_S schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:34:
Heb hetzelfde probleem met de proximity sensor, vrij irritant en soms gaat die dan ook in airplane modus doordat hij de bovenste balk openschuift.
Batterijduur is redelijk, een dag maar meer niet (ligt ook aan gebruik, misschien moet ik clash of clans eens verwijderen).
Reactieduur heb ik vaak last van als ik een lange tekst type in Outlook webmail, ik type, tekst verschijnt, toetsenbord blijft bevroren en alles gaat traag... in de launcher lijkt alles vloeiend maar een restart is af en toe wel goed.
GPS is bij mij vrij instabiel, als ik de telefoon opnieuw start is het goed maar na een paar dagen doet hij vrij raar. Ook doet mijn autofocus raar, vaak werkt dat niet eens (heb al opencamera geprobeerd en moet hem nog een keer een wipe geven, maar als het zo doorgaat stuur ik hem terug)...
Ik haal vaak maar 4 uur aan SoT, terwijl ik toch echt minimaal 4,5 uur verwacht..
Dat heb ik ook inderdaad! Ook met bijvoorbeeld een bericht typen op Tweakers. Meestal is het enorm snel, maar soms is het zo tergend traag dat ik een paar seconden moet wachten
Dat van die GPS is ook best herkenbaar ja. Het duurt soms best wel eventjes om een fix te krijgen, en met Maps is dat best irritant als je even snel een route nodig hebt. Dan duurt het even om een fix te krijgen. Het irritantste is nog dat Maps of m'n GPS denkt dat ik de andere richting op sta. Dus weet ik nooit waar ik heen moet fietsen of lopen, is super irritant. Heb ook al eens AGPS gecleared en geüpdatet via GPS Test. Lijkt na 4.1.6 wel wat beter te zijn geworden.
Met autofocus heb ik nergens last van eigenlijk. Ik raad dan eens aan om een schone installatie te doen (psst, ik zou wachten op 4.2.0 en dan een clean install doen als je het van plan bent).
Ik ook zoiets inderdaad, maar ik gebruik m'n telefoon nooit de hele dag, ook niet in het weekend. Gros van de dag ligt hij naast mij, want ik gebruik eigenlijk alleen maar WhatsApp Web ('native' client).GreNade schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:45:
Proximity probleem heb ik geen last van, hij is stukken gevoeliger dan mijn S6 was.
Batterijduur is bij mij net geen dag, bij redelijk gebruik (4u SoT, soms meer). Op een hele zware weekend dag met niets te doen en verveling tik ik de 6u SoT ook wel aan)
Reactieduur heb ik nog nooit gehad, altijd snappy en vlot. Ook geen touch latency meegemaakt
GPS werkt top, beter dan mijn S6. (met name kompas in google maps werkt veel beter, maar ook sneller een fix)
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ