[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 80 Laatste
Acties:
  • 491.676 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
JunkO schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:20:
Heeft de Open Beta versie 22 deze fix ook al dat je weet?
Ja, die zit er al in sinds één van de eerste bèta's na Nougat. Deze om precies te zijn: OxygenOS Open Beta 13 for OnePlus 3

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:45

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb het idee dat mijn mobiel harder trilt sinds ik hem geüpdatet heb. Ben aan 't zoeken maar waar kan ik deze intensiteit verminderen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:27

BBrunekreeft

Dus...

Vanochtend de update via de reguliere weg binnen gekregen.
Bij voorgaande updates moest ik weken wachten voordat we aan de beurt waren, dat is dit keer toch sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
krijg net de OTA melding binnen voor 4.1.7
Dat is lang geleden dat ik zo'n melding kreeg, het duurde mij meestal te lang dat ik handmatig de OTA heb gedownload...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Leoon. schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:45:
Ik heb het idee dat mijn mobiel harder trilt sinds ik hem geüpdatet heb. Ben aan 't zoeken maar waar kan ik deze intensiteit verminderen?
Dat heb ik ook gemerkt inderdaad. Heb alleen geen idee waar je dat kan aanpassen. Voor meldingen/SMS'jes kan het volgens mij weer wel.
BBrunekreeft schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:50:
Vanochtend de update via de reguliere weg binnen gekregen.
Bij voorgaande updates moest ik weken wachten voordat we aan de beurt waren, dat is dit keer toch sneller...
geenwindows schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:30:
krijg net de OTA melding binnen voor 4.1.7
Dat is lang geleden dat ik zo'n melding kreeg, het duurde mij meestal te lang dat ik handmatig de OTA heb gedownload...
Jullie weten toch van tevoren dat het soms dagen of weken kan duren? Lijkt erop dat jullie het te lang vinden duren, dus gebruik dan na 1 à 2 dagen gewoon een VPN. Dat doe ik ook. Ik kijk eerst de kat uit de boom, en als alles stabiel lijkt zonder problemen, gooi ik de VPN aan en haal ik de update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
vpn werkte bij mij de laatste 2x niet. En wat ik lang vind: 1 week ;) na die week ga ik aan de gang met handmatige upgrade, uiteraard kijk ik ook eerst ff de kat uit de boom, heb al te vaak mee gemaakt dat een upgrade niet vlekkeloos is verlopen...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Veel nieuwe verbeteringen in de updates van de Google Camera voor de OnePlus 3:

https://drive.google.com/...G5OeW8/view?usp=drive_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 19:01
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:

Is het verstandig om de oude versie eerst te verwijderen? Ja. anders installeert ie niet.

Weet jij om welke verbeteringen het gaat?

[ Voor 4% gewijzigd door pvtonger op 29-08-2017 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:

Crasht nog steeds bij het selecteren van slowmotion

En ipv het google camera icoon nu wel een andere.

En zoals hierboven, kan slecht vinden wat de wijzigingen zijn

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 17:32
cypher21 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:54:
[...]

Vinden welke dit precies is vrij lastig, omdat er erg veel verschillende versies uitgebracht worden door meerdere mensen. Ik gebruik nu zelf een "nieuwe" v1.3 v4, terwijl AnonymousWP een bestand deelde van v1.4 v2. Ik volg er ook maar weinig van op welke plek ik nu precies moet zijn om nieuwe versies te vinden, het XDA topic voor Oneplus 3 over deze camera bevatte weer geen info over de 1.4 versie.

Slowmotion zou echter in de meeste gevallen gefixed moeten worden door deze zip te flashen in TWRP.

[ Voor 18% gewijzigd door flippiej op 29-08-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
flippiej schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Vinden welke dit precies is vrij lastig, omdat er erg veel verschillende versies uitgebracht worden door meerdere mensen. Ik gebruik nu zelf een "nieuwe" v1.3 v4, terwijl AnonymousWP een bestand deelde van v1.4 v2. Ik volg er ook maar weinig van op welke plek ik nu precies moet zijn om nieuwe versies te vinden, het XDA topic voor Oneplus 3 over deze camera bevatte weer geen info over de 1.4 versie.

Slowmotion zou echter in de meeste gevallen gefixed moeten worden door deze zip te flashen in TWRP.
Las ik idd ook wat over, maar daar is root voor nodig.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
pvtonger schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:11:
Is het verstandig om de oude versie eerst te verwijderen? Ja. anders installeert ie niet.

Weet jij om welke verbeteringen het gaat?
cypher21 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:54:

Het is inderdaad niet eenvoudig om een changelog te vinden. Toch is het mij gelukt om wat changelogs bij elkaar te sprokkelen. Zo wil ik de source achterna gaan (B-S-G). Op deze pagina zie je al z'n berichten over de camera (inclusief downloads): https://4pda.ru/forum/ind...rname=B-S-G&noform=1&st=0

En XDA houdt het blijkbaar ook bij: https://www.androidfileho...ile&uid=24533103863140824

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik gebruik ook die Google camera, veel beter beeld. Alleen gebruik ik ook 2x de power knop om de camera te openen. Dit gaat goed als hij unlocked is, maar zodra hij wel gelocked is opent hij altijd standaard de standaard camera app. Alsof je allleen default apps mag openen als hij gelocked is. Weet iemand een workaround hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rev! schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:16:
Ik gebruik ook die Google camera, veel beter beeld. Alleen gebruik ik ook 2x de power knop om de camera te openen. Dit gaat goed als hij unlocked is, maar zodra hij wel gelocked is opent hij altijd standaard de standaard camera app. Alsof je allleen default apps mag openen als hij gelocked is. Weet iemand een workaround hiervoor?
Dus ik neem aan dat je in je instellingen de Google Camera al hebt geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Dus ik neem aan dat je in je instellingen de Google Camera al hebt geselecteerd?
Als standaard camera app inderdaad. Vreemde is ook dat als ik de oneplus camera helemaal uitschakel dat de 2x power knop functie überhaupt niet meer werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Rev! op 30-08-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rev! schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:51:
Als standaard camera app inderdaad.
Volgens mij heeft de Google Camera dan verhoogde rechten nodig, omdat het zich afspeelt in de slaapstand (als hij is gelocked dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Volgens mij heeft de Google Camera dan verhoogde rechten nodig, omdat het zich afspeelt in de slaapstand (als hij is gelocked dus).
Waar zou deze optie zitten dan? Ben alles langsgelopen maar deze kan ik niet vinden? (verder alle mogelijke machtigingen geprobeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rev! schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:30:
Waar zou deze optie zitten dan? Ben alles langsgelopen maar deze kan ik niet vinden? (verder alle mogelijke machtigingen geprobeerd.)
Met verhoogde rechten bedoel ik root niveau. Je moet je toestel dus eerst rooten (dan heb je dus alle machtigingen en kun je overal bij). Volgens mij kan je die optie dan veranderen in de build.prop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Met verhoogde rechten bedoel ik root niveau. Je moet je toestel dus eerst rooten (dan heb je dus alle machtigingen en kun je overal bij). Volgens mij kan je die optie dan veranderen in de build.prop.
Hmm ok jammer, was eigenlijk niet van plan hem te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:04
Sinds de laatste update heb ik een bugje. SMS berichten die binnen komen op mijn telefoon willen niet geopend worden op mijn auto integratie (Mercedes). Via de bluethooth zie ik een envelop van een ongelezen SMS, maar wil ik die openen krijg ik reactie dat die niet gevonden kan worden.
Het heeft wel gewerkt voor de update (af en toe met een gemiste oproep krijg ik een SMS of als ik de grens over ga). Iemand enig idee of dit simpel op te lossen is? Ik gebruik de berichten app van Oneplus, niet Google Messenger voor SMS.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
swhnld schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:52:
Sinds de laatste update heb ik een bugje. SMS berichten die binnen komen op mijn telefoon willen niet geopend worden op mijn auto integratie (Mercedes). Via de bluethooth zie ik een envelop van een ongelezen SMS, maar wil ik die openen krijg ik reactie dat die niet gevonden kan worden.
Het heeft wel gewerkt voor de update (af en toe met een gemiste oproep krijg ik een SMS of als ik de grens over ga). Iemand enig idee of dit simpel op te lossen is? Ik gebruik de berichten app van Oneplus, niet Google Messenger voor SMS.
Geen ervaring mee. Kijk eerst eens hier, misschien dat je probleem hiertussen staat: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+170821

Anders zou ik zelf even een topic aanmaken, en dan benaderd een bug hunter jou.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:04
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:18:
[...]
Geen ervaring mee. Kijk eerst eens hier, misschien dat je probleem hiertussen staat:
Bedankt, ik ben niet de enige met carkit problemen blijkt.

Zag overigens 10% korting voor studenten (een keer per jaar in te zetten op een bestelling) bij Oneplus, max 1 telefoon per keer.

https://forums.oneplus.ne...dent-program-is-a.615227/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Modbreak:Besloten is om de toesteltopics over de OnePlus 3 en OnePlus 3T samen te voegen, zodat dezelfde vragen niet op meerdere plekken gevraagd worden. Vanaf nu dus hier verder: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 79 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.