[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:20
Probleempje

Ben woonachtig in Zwitserland en heb altijd naar tevredenheid 2 simkaarten gebruikt. Vodafone You online internet prepaid kaartje met 1 gig per maand en zwitserse simkaart. Heeft het altijd prima gedaan maar op een of andere manier heb ik geen internetverbinding meer? Heb via alles aan staan, roaming etc etc. Over simkaart 2 loopt me internet wat ook zo ingesteld is. APN van vodafone heb ik niks aan veranderd. Mis ik iets of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
noordwolde schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:13:
Probleempje

Ben woonachtig in Zwitserland en heb altijd naar tevredenheid 2 simkaarten gebruikt. Vodafone You online internet prepaid kaartje met 1 gig per maand en zwitserse simkaart. Heeft het altijd prima gedaan maar op een of andere manier heb ik geen internetverbinding meer? Heb via alles aan staan, roaming etc etc. Over simkaart 2 loopt me internet wat ook zo ingesteld is. APN van vodafone heb ik niks aan veranderd. Mis ik iets of ?
Hier geen probleem met Vodafone You op 3.2.4. En op 3.2.2 ging het ook probleemloos. Heb mijn Vodafone kaartje wel in slot 1 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
martindiepeveen schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:36:
[...]

Ik ben ook overgestapt op ING. Top! Qua mobiel betalen: het valt mij op dat ik bij pinautomaten met de NFC reader bovenop (achter het blauwe scherm) geen problemen ervaar. Bij pinautomaten met de NFC reader aan de zijkant van de automaat (bij Albert Heijn en Mediamarkt bijv.) luk het me niet om te betalen. De pinautomaat zelf geeft daarbij telkens een foutmelding. Hebben jullie daar ook last van? Zo niet, houden jullie je telefoon dan op een specifieke manier tegen de automaat?
Ik heb ook ING (al me hele leven) en ervaar geen problemen. Boven op, zijkant, frisdrank automaten, wasboxen, etc, etc alles werkt. Ik tap met achter boven, alleen soms ter beveiliging moet je het op nieuw doen.
Alles hangt natuurlijk wel af of je internet ontvangst hebt, in sommige winkels is dat nog wel eens beroerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Heb eergisteren geüpdatet naar 3.2.4 vanaf 3.2.1 en heb het gevoel dat de telefoon iets sneller is geworden maar dat de accu ook iets minder is.

Aan de andere kant, mijn broertje zegt dat hij geen verschil merkt.

Ps. Hoeveel accu zou doze moeten besparen? Heb na een avond geloof ik toch vaak dat er een paar procent af is, geloof dat mijn m7 ongeveer hetzelfde had.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:52

Nox

Noxiuz

t_o_c schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 01:18:
Heb eergisteren geüpdatet naar 3.2.4 vanaf 3.2.1 en heb het gevoel dat de telefoon iets sneller is geworden maar dat de accu ook iets minder is.

Aan de andere kant, mijn broertje zegt dat hij geen verschil merkt.

Ps. Hoeveel accu zou doze moeten besparen? Heb na een avond geloof ik toch vaak dat er een paar procent af is, geloof dat mijn m7 ongeveer hetzelfde had.
Hoeveel uur is die avond, wat heb je er mee gedaan en wat staat er aan van features als wifi, bluetooth, gps, gestures (double tap to wake etc.)

1 procent per uur is voor mij 'normaal' om te gebruiken in doze, bij meer dan dat is er iets mis. Wifi kan bijvoorbeeld funest zijn, op kantoor heb ik hem uit, ik heb het idee dat collega's wat lopen te kloten met devices die continu broadcasten en nog wat andere settings. Het werkt allemaal prima alleen het kost gewoon veel accu als ik op kantoor wifi aan laat :+

Vannacht had ik bijvoorbeeld in 6,5 uur 5% verloren, van 95 naar 90. Op 100% blijft ie bij mij wel 25 minuten staan dus vanaf dat moment tel ik niet.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:19
Ik heb die van mij gisteren binnen gekregen, mooi toestel! Direct de bootloader ontgrendeld en geroot. Ik draai momenteel nog op 3.2.2, maar ik heb begrepen dat het beter is om te wachten op 3.2.5?

Erg onder de indruk van Dash Charge, tijdens het ontbijten even 40% er bij _/-\o_

Stoor me alleen een beetje aan de kleuren, zelfs in sRGB modus. Het scherm is erg groen vergeleken met mijn OPO. Zijn er nog tooltjes om dit aan te passen?

Minpuntje vind ik dat het scherm schuin af loopt in de hoeken. Mijn OPO heb ik honderd keer laten vallen en die is er 99 keer zonder schrammetje van af gekomen, dat zie ik bij deze niet zo snel gebeuren. Ook sluit de Nilkin 9H die ik er op hebt geplakt niet helemaal goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:32
Lunaticc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:15:
Ik heb die van mij gisteren binnen gekregen, mooi toestel! Direct de bootloader ontgrendeld en geroot. Ik draai momenteel nog op 3.2.2, maar ik heb begrepen dat het beter is om te wachten op 3.2.5?
Waarom zou dat beter zijn? 3.2.4 flashen kan geen kwaad hoor
Erg onder de indruk van Dash Charge, tijdens het ontbijten even 40% er bij _/-\o_

Stoor me alleen een beetje aan de kleuren, zelfs in sRGB modus. Het scherm is erg groen vergeleken met mijn OPO. Zijn er nog tooltjes om dit aan te passen?
Je moet waarschijnlijk even wennen. Als je het toch wilt aanpassen, gebruik KCAL in Elemental X (kernel, dus meer hierover hoort in [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's)
Minpuntje vind ik dat het scherm schuin af loopt in de hoeken. Mijn OPO heb ik honderd keer laten vallen en die is er 99 keer zonder schrammetje van af gekomen, dat zie ik bij deze niet zo snel gebeuren. Ook sluit de Nilkin 9H die ik er op hebt geplakt niet helemaal goed aan.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik had iets heel geks.. De backlight van mijn Oneplus3 ging naar 1% ofzo, echt veel zachter dan dat ik hem zelf kon zetten. Ik kon zelfs in het pikkedonker niks zien, alleen nog wat contrasten...

Uiteindelijk met veel pijn en moeite via instellingen de automatische sensor uitgezet, daarna was ie weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Lunaticc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:15:

Groen? Heb je hem niet toevallig in nachtmodus staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
P1nGu1n schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:29:
Ik had gehoord dat er in 3.2.4 nogal wat bugs zaten. O.a. met battery drain & LTE
Je moet waarschijnlijk even wennen. Als je het toch wilt aanpassen, gebruik KCAL in Elemental X (kernel, dus meer hierover hoort in [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's)
Thanks! Zal eens een kijkje nemen :)
Cosmo_nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Groen? Heb je hem niet toevallig in nachtmodus staan?
Nee die staat uit ;) Ik heb er een foto van proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hier nog geen bugs gehad met LTE of battery drain op 3.2.4
Vandaag weer 2,5 uur met GPS (TomTom app) gereden, scherm (75%+ helderheid) stond een 4,5-5 uur aan bij 15% battery over. (buiten GPS vooral browsen, mails enzo met LTE waar mogelijk)

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 31-08-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Lunaticc schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:27:
[...]

Ik had gehoord dat er in 3.2.4 nogal wat bugs zaten. O.a. met battery drain & LTE
Ok ik heb 'm dan pas een week, maar heb hier beiden geen last van gehad.
Had de eerste dagen af-en-toe een paar tellen geen bereik in de trein, nu 4g-upgrade gedaan en sindsdien eigenlijk vrijwel continu bereik, ook onderweg.
Ook de batterij nog nooit leeg gekregen. Terwijl ik er aardig mee heb zitten spelen.

Edit: check ook deze thread: https://m.reddit.com/r/on..._post_324_bug_megathread/

[ Voor 9% gewijzigd door mcDavid op 31-08-2016 21:34 ]

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag mijn gisteren ontvangen 1+3 in gebruik genomen. Is voor mij nog even wennen, aangezien ik van een HTC M7 kom.
Zonet tijdens het fietsen heb ik GPS en Google Maps aangezet, maar er bleef maar zoeken naar GPS staan.. Ondertussen was ik al bijna thuis. Op laatste moment even telefoon herstart en leek de GPS/navigatie het wel te doen. Nu thuis kijk ik gelijk hier in het topic en zie gelijk meerdere GPS klachten.. Is het puur toeval dat het even niet goed werkte of is dit nog steeds een bekend probleem? Ik zal GPS namelijk nog wel veel vaker nodig hebben.

• mcDavid
xileS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:08:
Vandaag mijn gisteren ontvangen 1+3 in gebruik genomen. Is voor mij nog even wennen, aangezien ik van een HTC M7 kom.
Zonet tijdens het fietsen heb ik GPS en Google Maps aangezet, maar er bleef maar zoeken naar GPS staan.. Ondertussen was ik al bijna thuis. Op laatste moment even telefoon herstart en leek de GPS/navigatie het wel te doen. Nu thuis kijk ik gelijk hier in het topic en zie gelijk meerdere GPS klachten.. Is het puur toeval dat het even niet goed werkte of is dit nog steeds een bekend probleem? Ik zal GPS namelijk nog wel veel vaker nodig hebben.
Als dit de eerste keer was dat je de GPS gebruikte kan het idd lang duren voordat je een fix hebt, helemaal als je je ook nog verplaatst. Maar met maximaal een minuut of 2 zou het altijd wel gedaan moeten zijn.

Hoewel ik er zelf een hekel aan heb, kan Google location Services helpen om sneller een fix te krijgen. Maar goed dit zijn algemene GPS tips, heeft weinig met de OP3 te maken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24
xileS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 02:08:
Is het puur toeval dat het even niet goed werkte of is dit nog steeds een bekend probleem? Ik zal GPS namelijk nog wel veel vaker nodig hebben.
De eerste 'fix' is altijd lastig inderdaad. Zeker tijdens het bewegen. En weet je ook zeker dat je GPS aan hebt gezet? De locatie instellingen heeft drie standen namelijk:
Accubesparing: Alleen Wifi + netwerkmasten (Google locatie voorzieningen)
Alleen apparaat: Alleen GPS chip
Grote nauwkeurigheid: Combinatie van bovenstaande.

Het zou dus eventueel ook kunnen dat je de verkeerde optie hebt geselecteerd.

• xileS
  • Niet online
Na bijna een kwartier fietsen bleef er dus alsmaar zoeken naar GPS staan. Ik had locatie (grote nauwkeurigheid) uiteraard aan staan. Wel merkte ik dat het aantal minuten naar bestemming minder werd, maar het gaf geen aanwijzingen. Pas na een reboot, toen ik dus al thuis was leek het pas te werken. Hopelijk was het toeval en bv een bug met Google maps, als het elke x zo lang gaat duren is het wel erg vervelend.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat festival pics, voornamelijk mijn favorieten :) Vergeef mij als ze soms (kuch bijna overal LOL) wat onscherp of wazig kunnen zijn. Heel veel burst-foto's gemaakt, want ik ga natuurlijk niet stil staan. Ik vermoed dat de kwaliteit er wat heeft onder moeten lijden.. :P Let wel, de beweging e.d. is dus normaal niet zo.

Klik op de afbeelding = volledige grootte
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gRYktbhQU4qTRlwU8WyvqUyl/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R0EJ11bS6ZAdmlc6MRWXZeDi/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/c3763KsqgnOI6pHnq3CyNiGz/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gRy5LibZiZsDrwCiWngUaZkF/full.jpg

De rest van het album

[ Voor 14% gewijzigd door Luca op 02-09-2016 22:58 ]

• rens-br
Danny.G schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:27:
Wat festival pics, voornamelijk mijn favorieten :) Vergeef mij als ze soms (kuch bijna overal LOL) wat onscherp of wazig kunnen zijn. Heel veel burst-foto's gemaakt, want ik ga natuurlijk niet stil staan. Ik vermoed dat de kwaliteit er wat heeft onder moeten lijden.. :P Let wel, de beweging e.d. is dus normaal niet zo.

De rest van het album
Dat zijn mooie foto's! Zou je wel thumbnails willen maken? De foto's zijn nogal aan de grote kant voor het forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
rens-br schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:31:
[...]

Dat zijn mooie foto's! Zou je wel thumbnails willen maken? De foto's zijn nogal aan de grote kant voor het forum.
U vraagt, wij draaien! Nee serieus, ik hoop dat dit beter is. _O-

Oh, en dank! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Danny.G schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:27:
Erg mooie foto's. Heb je toevallig ook nog een filmpje gemaakt in al dat geluidsgeweld? Weten we ook weer in welke mate de microfoon van de OP3 het naar z'n zin heeft op een dance festival :+

• Luca
Tigerblood schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:26:
[...]

Erg mooie foto's. Heb je toevallig ook nog een filmpje gemaakt in al dat geluidsgeweld? Weten we ook weer in welke mate de microfoon van de OP3 het naar z'n zin heeft op een dance festival :+
Dankje.

Hah, goede vraag! Nee, die filmpjes heb ik maar verwijderd omdat ik lichtelijk moest huilen door het geluid. Kgggggg, kgggggg met de bass erbij. :O

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:05

DSK

boeiend...

Zou iemand dit kunnen testen/bestigen? Werkt de vingerafdruksensor nog als een pin-protection policy wordt afgedwongen door een Exchange-account op de telefoon?

Bijvoorbeeld bij mijn huidige telefoon (Huawei P7) moet ik een 6-cijferige pin instellen na het toevoegen van mijn Exchange account op de telefoon. Unlocken met een patroon en/of face unlock is niet langer mogelijk. Collega's met een iPhone kunnen in ieder geval de vingerafdruksensor gebruiken om te unlocken.

Alleen lees ik dat bij sommige Android telefoons, bijvoorbeeld de Samsung S5, de mogelijkheid om te ontgrendelen met je vingerafdruk wordt uitgeschakeld als een Exchange-account met die security eis wordt toegevoegd.

Alvast bedankt.

Blog (Linux-related)

• xileS
  • Niet online
Op mijn oude telefoons heb ik eigenlijk nooit veel met de helderheid enzo gespeeld, deed altijd standaard vinkje op "Automatische helderheid" en op de HTC One M7 had ik energiebesparing aan, waardoor het scherm net nog iets minder vel is. Vaak zijn de instellingen voor de helderheid al gelijk goed

Maar ik merk dat je met de oneplus veel meer keus hebt (waardoor ik teveel ermee ga pielen), zoals sRGB en de kleurblans enzo. Ik zat alsmaar met de kleurbalans enzo te spelen en kon maar geen juiste instellingen vinden. Ondertussen heb ik last van mijn ogen gekregen :'). Zonet even op sRGB gezet, maar vond het direct eigenlijk al niet mooi, maar ik lees hier juist dat het erg wennen is. En ik begrijp dat de sRGB stand juist rustgevender is voor je ogen, wat ik persoonlijk wel belangrijk vind. Dus ik laat het voorlopig even hierop staan, scheelt ook weer dat de kleurbalans schuifje nu uit is. Dus dat is weer een instelling minder om mee te spelen. Aanpasbare helderheid heb ik wel aan gelaten.

[ Voor 5% gewijzigd door xileS op 01-09-2016 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:23
DSK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:14:
Zou iemand dit kunnen testen/bestigen? Werkt de vingerafdruksensor nog als een pin-protection policy wordt afgedwongen door een Exchange-account op de telefoon?

Bijvoorbeeld bij mijn huidige telefoon (Huawei P7) moet ik een 6-cijferige pin instellen na het toevoegen van mijn Exchange account op de telefoon. Unlocken met een patroon en/of face unlock is niet langer mogelijk. Collega's met een iPhone kunnen in ieder geval de vingerafdruksensor gebruiken om te unlocken.

Alleen lees ik dat bij sommige Android telefoons, bijvoorbeeld de Samsung S5, de mogelijkheid om te ontgrendelen met je vingerafdruk wordt uitgeschakeld als een Exchange-account met die security eis wordt toegevoegd.

Alvast bedankt.
Kan ik bevestigen. Op mijn LG G3 moest ik een pincode instellen (en volgens mij zelfs de telefoon encrypten) vanuit de exchange policy. Reden voor mij om een aparte zakelijk telefoon aan te houden. Op de Oneplus 3 met vingerprint scanner en automatisch aanstaande encryptie kan ik gewoon mijn zakelijke mail gebruiken zonder extra eisen.

• xileS
  • Niet online
Chris.nl schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:57:
[...]

Klopt, en nu nogmaals vanuit de contacten app, niet de telefoon app (waarin je inderdaad ook een tab met contacten hebt)
Maar als je in de contacten app hebt ingesteld welke contracten zichtbaar zijn, dan zijn alle contacten in de telefoon app alsnog zichtbaar. Of doe ik nou iets verkeerds?

Op mijn oude HTC telefoons was ik trouwens gewend dat je als je meerdere homescreens had, dat je zelf kon kiezen welk scherm je beginscherm is. Bv 3e van links, maar dat krijg ik op dit toestel niet voor elkaar en is altijd het eerste homescreen (alleen shelf is meest links) het beginscherm. Of ik zie hier iets over het hoofd?

[ Voor 28% gewijzigd door xileS op 01-09-2016 21:28 ]

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:05

DSK

boeiend...

bribrab schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:01:
[...]

Kan ik bevestigen. Op mijn LG G3 moest ik een pincode instellen (en volgens mij zelfs de telefoon encrypten) vanuit de exchange policy. Reden voor mij om een aparte zakelijk telefoon aan te houden. Op de Oneplus 3 met vingerprint scanner en automatisch aanstaande encryptie kan ik gewoon mijn zakelijke mail gebruiken zonder extra eisen.
Bedankt voor de info. Nu nog wachten tot de telefoon terug te bestellen is...

Blog (Linux-related)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
xileS schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:17:
[...]

Maar als je in de contacten app hebt ingesteld welke contracten zichtbaar zijn, dan zijn alle contacten in de telefoon app alsnog zichtbaar. Of doe ik nou iets verkeerds?
Je doet niets verkeerd, 'k heb het net getest en de telefoon app laat inderdaad nog de contactpersonen zien die ik in de contacten app verborgen heb. Was me nooit opgevallen omdat ik via de contactenapp iemand selecteer om te bellen. Geen idee hoe dit gefixt kan worden....
Op mijn oude HTC telefoons was ik trouwens gewend dat je als je meerdere homescreens had, dat je zelf kon kiezen welk scherm je beginscherm is. Bv 3e van links, maar dat krijg ik op dit toestel niet voor elkaar en is altijd het eerste homescreen (alleen shelf is meest links) het beginscherm. Of ik zie hier iets over het hoofd?
Ik gebruik Nova Laucher, (heb de stock launcher zelfs verwijderd) dus kan daar geen antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:49
[...]
...

Jep, vrij irritant. Ik wil eigenlijk home in het midden zodat ik snel links en rechts kan kijken.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:40
+1 _/-\o_
Chris.nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:32:
Ik gebruik Nova Laucher, heb de (stock launcher zelfs verwijderd) dus kan daar geen antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
[...]
Ik heb geen idee of dit op de OnePlus 3 ook kan. Maar op mijn OnePlus One kun je het homescreen langer vasthouden, vervolgens kan je het homescreen aanpassen met widget e.d. Bij mij staat boven in in het midden een 'huisje'. Ga naar het homescreen dat je als eerst wilt hebben en druk op dat 'huisje' vervolgens is dat je eerste scherm.

Mocht dit niet werken, kan je ook gebruik maken van Google Play: Nova Launcher en daarbij kan je het sowieso instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een paar uur komt er een nieuwe open beta beschikbaar voor de OP3. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Heb geen huisje kunnen vinden, probeer wel eerst te wennen aan deze launcher anders is bv nova launcher idd ook altijd nog een optie.

Nog een verschil wat mij nu opvalt is wat er gebeurd als ik de GPS uit aan doe via de Quick settings. Op mijn HTC ging die bij aan zetten op "zeer nauwkeurig" modus en bij het uitzetten op "batterij sparen".

Op de OP3 heb je ook de volgende keuzes voor locatie instellingen:
Grote nauwkeurigheid
Accubesparing
Alleen apparaat

Bij het aanzetten gaat die dus op grote nauwkeurigheid en bij het uitzetten gaat die helemaal uit ipv op accubesparing.

Mijn voorkeur gaat dus naar de HTC manier, want als ik nu bv voor Google maps of flitsnav de GPS volledig aanzet en daarna GPS weer uit zet om niet onnodig energie te verbruiken. Krijg ik in andere apps constant de melding dat ik locatie services uit heb staan. Ik heb het dan liever op accubesparing staan, aangezien die volgens mij toch niet veel energie verbruikt. Alleen hiervoor moet ik dan net iets meer handelingen uitvoeren, ipv alleen uit/aan zetten. Of is dit wel ergens in te stellen?,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
[...]

SmokingCrop schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:39:
Hier nog geen bugs gehad met LTE of battery drain op 3.2.4
Vandaag weer 2,5 uur met GPS (TomTom app) gereden, scherm (75%+ helderheid) stond een 4,5-5 uur aan bij 15% battery over. (buiten GPS vooral browsen, mails enzo met LTE waar mogelijk)
mcDavid schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Ok ik heb 'm dan pas een week, maar heb hier beiden geen last van gehad.
Had de eerste dagen af-en-toe een paar tellen geen bereik in de trein, nu 4g-upgrade gedaan en sindsdien eigenlijk vrijwel continu bereik, ook onderweg.
Ook de batterij nog nooit leeg gekregen. Terwijl ik er aardig mee heb zitten spelen.

Edit: check ook deze thread: https://m.reddit.com/r/on..._post_324_bug_megathread/
Ik merk toch een flinke achteruitgang op 3.2.4 :(

Na het initiële installeren bijna 48 uur kunnen doen met één lading. Toegegeven, ik heb de telefoon niet gek veel gebruikt (5 uur scherm-aan tijd, 15% over) maar toch ook intensieve dingen gedaan in TWRP.

Nu sinds vanochtend nog zo'n 80% over met slechts 30 min scherm-aan tijd. Phone idle, gevolgd door Cell standby staan bovenaan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:45
xileS schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:21:
Heb geen huisje kunnen vinden, probeer wel eerst te wennen aan deze launcher anders is bv nova launcher idd ook altijd nog een optie.

Nog een verschil wat mij nu opvalt is wat er gebeurd als ik de GPS uit aan doe via de Quick settings. Op mijn HTC ging die bij aan zetten op "zeer nauwkeurig" modus en bij het uitzetten op "batterij sparen".

Op de OP3 heb je ook de volgende keuzes voor locatie instellingen:
Grote nauwkeurigheid
Accubesparing
Alleen apparaat

Bij het aanzetten gaat die dus op grote nauwkeurigheid en bij het uitzetten gaat die helemaal uit ipv op accubesparing.

Mijn voorkeur gaat dus naar de HTC manier, want als ik nu bv voor Google maps of flitsnav de GPS volledig aanzet en daarna GPS weer uit zet om niet onnodig energie te verbruiken. Krijg ik in andere apps constant de melding dat ik locatie services uit heb staan. Ik heb het dan liever op accubesparing staan, aangezien die volgens mij toch niet veel energie verbruikt. Alleen hiervoor moet ik dan net iets meer handelingen uitvoeren, ipv alleen uit/aan zetten. Of is dit wel ergens in te stellen?,
Enkele seconden op Locatie klikken, dan kom je in menu en kun je het aanpassen.

Ik heb hem altijd op hoge nauwkeurigheid staan, verbruikt ook geen batterij zo lang je geen apps draait die locatie nodig hebben. Ik heb beide een paar dagen getest en merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:01:
Over een paar uur komt er een nieuwe open beta beschikbaar voor de OP3. Ben benieuwd!
Zoals aangekondigd:

Community build 3.5.1

What's new:
Accent color added
Battery icon customization added
LED customization added
Display sRGB added
Night mode added
Dark mode theme optimized
General bug fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tenhagen12500
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09 21:42
Ik heb gisteren de OP3 ontvangen, prima vervanging voor de M7 (waar volgens mij bijna iedereen vandaan lijkt te komen). Niet geheel onverwacht, maar toch een beetje teleurstellend, is het geluid. De telefoon maakt alleen gebruik van de bottom speaker bij het afspelen van audio, ik kan me niet echt voorstellen dat het zo hoort. Heb geen settings kunnen vinden om het aan te passen, heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

tenhagen12500 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:20:
Ik heb gisteren de OP3 ontvangen, prima vervanging voor de M7 (waar volgens mij bijna iedereen vandaan lijkt te komen). Niet geheel onverwacht, maar toch een beetje teleurstellend, is het geluid. De telefoon maakt alleen gebruik van de bottom speaker bij het afspelen van audio, ik kan me niet echt voorstellen dat het zo hoort. Heb geen settings kunnen vinden om het aan te passen, heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad?
Dat is de enige echte speaker. Is inderdaad even wennen na een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
superiscch schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 03:16:
[...]

Enkele seconden op Locatie klikken, dan kom je in menu en kun je het aanpassen.
Zo heb ik het de afgelopen dagen ook gedaan idd, maar is toch wel opvallend dat op andere telefoons die ik geprobeerd heb allemaal op Accubesparing gaan bij uitschakelen en bij OP3 volledig uit.
Ik heb hem altijd op hoge nauwkeurigheid staan, verbruikt ook geen batterij zo lang je geen apps draait die locatie nodig hebben. Ik heb beide een paar dagen getest en merk geen verschil.
Hmm ik was het gewend om het altijd uit te laten en pas in te schakelen als ik bv auto instap, maar als je zegt dat het geen merkbaar verschil oplevert dan kan ik het idd net zo goed op hoge nauwkeurigheid laten. Dan is probleem ook opgelost. En ik merk nu al dat de accu makkelijk een dag mee kan (wat met mijn oude telefoon ondertussen heel anders was) dus zoveel accu zou ik niet meer te hoeven besparen.
tenhagen12500 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:20:
Het is idd wel opvallend dat veel mensen van de M7 komen, dacht juist dat ik ongeveer enige was met de M7 nog.
OP3 is idd in alle opzichten wel een upgrade tegenover de M7 (die ondertussen al 3/4 jaar oud is?) , maar behalve het geluid. Boomsound met dubbele speakers is enige wat ik wel ga missen.
Je moet speakers van deze telefoons ook niet naast elkaar vergelijken, dan merk je idd duidelijk verschil. Als je af en toe filmpje op kijkt, dan voldoen de speakers van de OP3 denk ik gewoon prima

[ Voor 5% gewijzigd door xileS op 03-09-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben genoten van de oneplus 3 maar we hebben ze alle 2 verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:56:
We hebben genoten van de oneplus 3 maar we hebben ze alle 2 verkocht :)
mag ik vragen waarom? :}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat android bleef irriteren maakt niks uit welk toestel je pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/il9kvnwxjdz6m.jpg

Manual ingesteld , best oke maar het blijft een beetje blur effect hebben op ware grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

User_TS schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:05:
[afbeelding]

Manual ingesteld , best oke maar het blijft een beetje blur effect hebben op ware grootte.
Haha niet tevreden dan? Ik blijf me verbazen over hoeveel beter telefooncamera's blijven worden. Dit is onmogelijk met de opo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Hoe is jullie 'cell reception'? Ik ben niet heel erg tevreden met de mijne.
Als ik bijv. kijk naar het batterijmenu en dan naar het verloop van het bereik dan zie ik veel oranje (terwijl ik dichtbij een mast woon in een goed gedekt gebied van KPN). Zowel op OOS en Custom ROMS (sultanxda/RR) valt mij dit op.

[ Voor 3% gewijzigd door simthadim op 03-09-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
SaN schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:11:
[...]

Haha niet tevreden dan? Ik blijf me verbazen over hoeveel beter telefooncamera's blijven worden. Dit is onmogelijk met de opo.
Tuurlijk wel :) alleen mijn LG G3 was ook zo slecht nog niet, al met al is t een prima camera natuurlijk voor wat de OP3 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 10:45
simthadim schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:18:
Als ik bijv. kijk naar het batterijmenu en dan naar het verloop van het bereik dan zie ik veel oranje (terwijl ik dichtbij een mast woon in een goed gedekt gebied van KPN). Zowel op OOS en Custom ROMS (sultanxda/RR) valt mij dit op.
Ik heb ook bijna altijd slecht bereik als ik in een gebouw zit. Vooral bij mij thuis is het problematisch.
Meestal geeft de ontvangst 1 blokje weer, maar als er iemand probeert te bellen dan gaan ze toch rechtstreeks naar m'n voicemail zonder dat de gsm effectief over gaat. Dan mag ik nadien naar buiten gaan om terug te bellen :/

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lunaticc
Ik weet niet of het een bug is of een feature van Oxygen OS, maar locatie wordt iedere keer gereset naar 'High Accuracy' als je hem aan/uit zet. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Lunaticc schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:24:
Ik weet niet of het een bug is of een feature van Oxygen OS, maar locatie wordt iedere keer gereset naar 'High Accuracy' als je hem aan/uit zet. Best irritant.
Net getest: Hier blijft ie op "alleen apparaat" staan na aan/uit én ook na een reboot. Ik kan je issue dus niet reproduceren. Mijn persoonlijke voorkeur heeft "grote nauwkeurigheid" trouwens...

- edit -

Gebruik je misschien een app / horloge om te tracken ofzo? Misschien dat die machtigingen heeft om die instelling telkens weer aan te passen?

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 03-09-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
Chris.nl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:14:
[...]

Net getest: Hier blijft ie op "alleen apparaat" staan na aan/uit én ook na een reboot. Ik kan je issue dus niet reproduceren. Mijn persoonlijke voorkeur heeft "grote nauwkeurigheid" trouwens...

- edit -

Gebruik je misschien een app / horloge om te tracken ofzo? Misschien dat die machtigingen heeft om die instelling telkens weer aan te passen?
Nope, gebruik verder geen tracking apps o.i.d. Heb even een screen-recording gemaakt: https://vid.me/naNI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Lunaticc schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:01:
[...]

Nope, gebruik verder geen tracking apps o.i.d. Heb even een screen-recording gemaakt: https://vid.me/naNI
Ooooo... Ik dacht wanneer je het toestel aan/uit zet. Maar je zet dus locatie aan/uit. Tja, dan gebeurt bij mij hetzelfde. Helaas, dit lijkt inderdaad een bug te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:59:
[...]

Omdat android bleef irriteren maakt niks uit welk toestel je pakt
Als je Android irritant vind moet je dan niet ook even je avatar veranderen? ;p
Chris.nl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:11:
[...]

Ooooo... Ik dacht wanneer je het toestel aan/uit zet. Maar je zet dus locatie aan/uit. Tja, dan gebeurt bij mij hetzelfde. Helaas, dit lijkt inderdaad een bug te zijn.
Ik weet niet of dit een bug is hoor, want op mijn HTC One M7 doet die precies hetzelfde. Alleen zoals ik hierboven al melde doet de locatie toggle in de quick settings iets anders dat ik normaal gewend was (gaat gps volledig uit ipv op Accubesparing)
Maar ik lees dat locatie op grote nauwkeurigheid weinig zal schelen qua accu verbruik als er geen apps open staan die er gebruik van maken, dus dan kies ik er voorlopig voor om het altijd aan te laten.
Ransom_nl schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:08:
Mocht OnePlus het niet als garantie zien, vraag ik me trouwens af of de Mastercard creditcard verzekering ook geld als je via Paypal hebt gekocht, misschien kan iemand hier iets over zeggen?
Koen87 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Mastercard verzekering geld alleen als je ook daadwerkelijk met Mastercard gekocht hebt.
Misschien een beetje off-topic en late reactie, maar ik kwam dit bericht toevallig tegen. Je hebt neem ik aan je Mastercard aan PayPal gekoppeld en de betaling wel via de Mastercard laten gaan. Hier was ik namelijk ook benieuwd naar en had ics een mail gestuurd en dit was hun reactie:
"Bedankt voor uw e-mail over de Aankoopverzekering.

De producten die u via PayPal met uw Card betaalt zijn, vallen inderdaad ook gewoon onder de dekking van de Aankoopverzekering.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
International Card Services BV"
Dus als ik goed geïnformeerd ben heb je recht op de Aankoopverzekering als je met PayPal afrekent, maar de betaling wel via je creditcard laat verlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door xileS op 04-09-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
simthadim schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:18:
Heb je een 3g of 4g abonnement?
Ik had eerst 3g en in de trein af en toe momentjes dat ik geen bereik had. Nu een 4g abonnement aan het proberen en die onderbrekingen zijn helemaal over.

Met mijn oude telefoon had ik nooit onderbrekingen in de ontvangst, maar wel geregeld dat pagina's gewoon niet wouden laden. Of de antenne van de op3 nou effectief slechter is, of gewoon de software beter, durf ik dus niet te zeggen.

Icm 4g is de ontvangst iig veel beter, maar dat mag je natuurlijk ook verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
mcDavid schreef op zondag 04 september 2016 @ 08:35:
[...]

Heb je een 3g of 4g abonnement?
Ik had eerst 3g en in de trein af en toe momentjes dat ik geen bereik had. Nu een 4g abonnement aan het proberen en die onderbrekingen zijn helemaal over.

Met mijn oude telefoon had ik nooit onderbrekingen in de ontvangst, maar wel geregeld dat pagina's gewoon niet wouden laden. Of de antenne van de op3 nou effectief slechter is, of gewoon de software beter, durf ik dus niet te zeggen.

Icm 4g is de ontvangst iig veel beter, maar dat mag je natuurlijk ook verwachten.
Ik heb een KPN abonnement. Elke MB is daar een MB (2g, 3g of LTE) toch valt het erg op dat 4g zelfs in de buurt van de mast erg tegenvalt qua signaal (snelheid is super, signaal iets minder). 2g daarentegen heeft een wereld signaal (outlook dan, dat 2g beter is binnenshuis is logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:59:
[...]

Als je Android irritant vind moet je dan niet ook even je avatar veranderen? ;p
Ja toen werkte ik nog voor google moet hem aanpassen maar afbeelding snijden gaat niet op ipad blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:47

Coffee

Coffee

Wat is jullie ervaring mbt de community builds? Ik draai het liefst de nieuwste versies, maar als de community build erg onstabiel is doe ik dat natuurlijk liever niet.

Dus; hoe stabiel is de community build? Is het stabiel genoeg om als "daily-driver" te gebruiken of crasht hij daar te vaak voor?

EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Coffee schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:46:
Wat is jullie ervaring mbt de community builds? Ik draai het liefst de nieuwste versies, maar als de community build erg onstabiel is doe ik dat natuurlijk liever niet.

Dus; hoe stabiel is de community build? Is het stabiel genoeg om als "daily-driver" te gebruiken of crasht hij daar te vaak voor?
Lijkt er goed uit te zien. Zie hier:

https://forums.oneplus.ne....1&o=date&c[title_only]=1

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P1nGu1n
XDA-Developers: Exclusive: To Offer Fast Software Updates, OnePlus is Merging Hydrogen and Oxygen OS
En een Nederlands artikel door AndroidWorld

Kleine samenvatting. Met de community builds wil OnePlus sneller updates kunnen aanbieden. OnePlus heeft twee roms (OxygenOS voor de westerse markt, HydrogenOS voor China). Laatste kondigden ze aan sneller updates te willen uitbrengen. Dit willen ze bewerkstelligen door haar twee ontwikkelteams samen te voegen en voortaan nog één rom te ontwikkelen: ze gaan HybrogenOS en OxygenOS samenvoegen.

'Prima toch?', zou je zeggen. Nou, niet echt. Want waar OxygenOS zeer dicht bij stock zit, is HydrogenOS dat alles behalve (daar houden Chinezen van). De angst bestaat nu dat OxygenOS bloated gaat worden door Chinese meuk toe te voegen en dat het een eigen skin gaat ontwikkelen die niet meer dicht bij stock is. Van die aangepaste skin zijn de eerste signalen al te zien in de laatste community build.

Als dit het resultaat zal worden, denk ik dat OnePlus zichzelf hier mee in de vingers snijden. Ik hoop toch echt niet dat ze OxygenOS gaan verminken met HydrogenOS troep. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 04-09-2016 22:25 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben het op dit moment gevoelsmatig met je eens. Aan de andere kant... Ik heb zelf altijd stock ROMs gedraaid en deze met root gedebloat. HTC was ik blij mee, Sony was ik blij mee en met stock OxygenOS ben ik op dit moment ook in mijn nopjes. Dus waarom zou ik straks niet blij zijn met de nieuwe stock ROM van OnePlus? Zeker als dit inderdaad betekent dat OnePlus straks nog sneller met bugfixes en (beveiligings)updates komt.... Ik vertrouw er ergens wel op dat OnePlus een goede stock ROM gaat neerzetten, zeker met de pittige feedback die ze op hun OnePlus forum ontvangen verwacht ik dat ze wel met een goed eindproduct komen. NovaLauncher helpt sowieso al een boel, op welke stock ROM dan ook, een dark thema zit ook al in de laatste community build en de rest pas ik wel handmatig aan / of ik leer er aan wennen...

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 04-09-2016 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:18:
XDA-Developers: Exclusive: To Offer Fast Software Updates, OnePlus is Merging Hydrogen and Oxygen OS
En een Nederlands artikel door AndroidWorld

Kleine samenvatting. Met de community builds wil OnePlus sneller updates kunnen aanbieden. OnePlus heeft twee roms (OxygenOS voor de westerse markt, HydrogenOS voor China). Laatste kondigden ze aan sneller updates te willen uitbrengen. Dit willen ze bewerkstelligen door haar twee ontwikkelteams samen te voegen en voortaan nog één rom te ontwikkelen: ze gaan HybrogenOS en OxygenOS samenvoegen.

'Prima toch?', zou je zeggen. Nou, niet echt. Want waar OxygenOS zeer dicht bij stock zit, is HydrogenOS dat alles behalve (daar houden Chinezen van). De angst bestaat nu dat OxygenOS bloated gaat worden door Chinese meuk toe te voegen en dat het een eigen skin gaat ontwikkelen die niet meer dicht bij stock is. Van die aangepaste skin zijn de eerste signalen al te zien in de laatste community build.

Als dit het resultaat zal worden, denk ik dat OnePlus zichzelf hier mee in de vingers snijden. Ik hoop toch echt niet dat ze OxygenOS gaan verminken met HydrogenOS troep. |:(
Ik verwacht niet dat ze dat gaan doen. Carl Pei is er altijd maar wat trots op dat ze zo vrijwel stock mogelijk Android draaien.

Het is zeker mogelijk, natuurlijk. Bepaalde features die echt toegevoegde waarde hebben mogen ze meenemen, maar de hele zooi omgooien qua skin, lettertypes en systeem iconen en whatever: A big fat NO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik heb weinig kaas gegeten van Android development, maar het lijkt me niet heel ingewikkeld om één ROM te ontwikkelen met 2 skins en 2 applicatie-bundels, in plaats van 2 compleet verschillende ROMs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Misschien wat offtopic maar, wat is het verschil tussen normale ota's en Community ota's?
Ik draai zelf nu op 3.2.4, komt hier geen update meer voor en gaat OnePlus verder met 3.5?

Of krijgen wij vanaf 3.2.5 automatisch een update naar 3.5..

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
mcDavid schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:25:
Ik heb weinig kaas gegeten van Android development, maar het lijkt me niet heel ingewikkeld om één ROM te ontwikkelen met 2 skins en 2 applicatie-bundels, in plaats van 2 compleet verschillende ROMs
Dat is het wel. ;) Een skin is niet simpelweg een thema, maar een skin is de UI en die zit dieper geïntegreerd in de ROM dan je denkt. Dit zou betekenen dat je 2 codebases bij moet houden en je in feite alsnog 2 verschillende ROMs aan het ontwikkelen bent. Deze hebben dan wel een gemeenschappelijk deel (al het low-level spul), maar de andere helft is alsnog dubbel. Plus dat het testen 2x zoveel werk wordt, je moet 1 verandering 2x testen. Het is niet zo simpel als het lijkt :P

Ik heb er iets meer kaas van gegeten, Android developer van beroep :)

Overigens, applications bundles zijn Mac software
Runescom schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:50:
Misschien wat offtopic maar, wat is het verschil tussen normale ota's en Community ota's?
Ik draai zelf nu op 3.2.4, komt hier geen update meer voor en gaat OnePlus verder met 3.5?

De Community Updates kan je zien als een publieke beta waarin ze experimenteren en de community om feedback vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ben hier echt niet blij mee. Ik heb juist voor Oneplus gekozen omdat het, na de Nexus telefoons, best heel dicht bij de kale android komt. :(

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Runescom schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:50:

Kort door de bocht:
De community tak is beta, OnePlus probeert wat dingen en kijkt hoe ze er op het forum op reageren qua vormgeving en functionaliteit. Elke update kunnen daar weer dingen ingrijpend veranderen zonder dat dit uitvoering getest is op stabiliteit e.d.

Tegen de tijd dat OnePlus die community firmware heeft uitgekristalliseerd tot een definitief en stabiel product wordt deze vanzelf uitgerold als OTA van de stock firmware waarmee de OP3 nu geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Chris.nl schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:39:
[...]

Kort door de bocht:
De community tak is beta, OnePlus probeert wat dingen en kijkt hoe ze er op het forum op reageren qua vormgeving en functionaliteit. Elke update kunnen daar weer dingen ingrijpend veranderen zonder dat dit uitvoering getest is op stabiliteit e.d.

Tegen de tijd dat OnePlus die community firmware heeft uitgekristalliseerd tot een definitief en stabiel product wordt deze vanzelf uitgerold als OTA van de stock firmware waarmee de OP3 nu geleverd is.
Thanks, heel duidelijk verhaal! Hier was ik naar op zoek, bedankt! :)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Laatst online: 04-01 13:55
Daar zit je dan met je OnePlus. Als dit uitpakt zoals wordt verwacht (dus een meer Chinese ROM dan stock) zou ik me toch echt genaaid voelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tigerblood schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:41:
Daar zit je dan met je OnePlus. Als dit uitpakt zoals wordt verwacht (dus een meer Chinese ROM dan stock) zou ik me toch echt genaaid voelen |:(
Ik denk niet dat ze bij 1P zo dom zullen zijn.

Maar inderdaad, als het zo uitpakt zou ik ook niet blij zijn.

Gelukkig draai ik geen stock ROM meer, dat is dan wel weer een groot pluspunt (kunnen rooten en custom ROMs draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukth
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-07 16:34
InflatableMouse schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:24:
[...]

Ik denk niet dat ze bij 1P zo dom zullen zijn.

Maar inderdaad, als het zo uitpakt zou ik ook niet blij zijn.

Gelukkig draai ik geen stock ROM meer, dat is dan wel weer een groot pluspunt (kunnen rooten en custom ROMs draaien).
Welk ROM draai je als ik vragen mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Luukth schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:11:
[...]

Welk ROM draai je als ik vragen mag.
Cyanogenmod 13. Ik update tegenwoordig naar elke nieuwe nightly zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Zijn er nog meer mensen die last hebben van een goed/ok bereik (3 blokjes) op HSDPA van KPN maar met time-outs op verschillende typen connecties? Zowel apps als waze, soundcloud, google maps en http geven time-outs. Data aan/uit fixt dit.

Nu dacht ik, probleem bij kpn oid, ze hebben een nieuw simmetje (met nfc :9 ) opgestuurd maar de sim van Vodafone doet hetzelfde :( (Wel handig, dual sim)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
nieuws: Benchmark duidt op OnePlus-telefoon met 4k-scherm

Mmm. Wat moeten we hier nu van vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Als ze op het scherm na identiek zijn, ben ik blij met mijn OP3. Het enige voordeel van een 4K-variant is de resolutie, het nadeel is een mindere battery-life (merkbaar) en performance (niet merkbaar, behalve bij gamen bijvoorbeeld). Resolutie ben ik tevreden mee, dus ik zou een 4K-variant niet liever willen :)

4K = 3840 × 2160 pixels
FHD = 1920 x 1080 pixels

Dus bij een 4K scherm moet er 2x2 = 4 keer zoveel pixels worden berekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
P1nGu1n schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:02:
[...]
Als ze op het scherm na identiek zijn, ben ik blij met mijn OP3. Het enige voordeel van een 4K-variant is de resolutie, het nadeel is een mindere battery-life (merkbaar) en performance (niet merkbaar, behalve bij gamen bijvoorbeeld). Resolutie ben ik tevreden mee, dus ik zou een 4K-variant niet liever willen :)
Ben ik inderdaad volledig met je eens! Heb liever een Full-HD scherm en een betere accuduur dan een 4K scherm, wat alleen handig is bij VR. Maar VR is voor mij geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Heel cool. :P Gaat waarschijnlijk toch niet gebeuren, laat ze eerst maar eens focussen op de andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik vond de FHD resolutie zelfs een voordeel bij de overweging voor de OP3. Nu ik hem heb, zie ik inderdaad wel dat letters en lijntjes (als je héél goed kijkt) soms een tikkeltje korrelig zijn. Absoluut niet storend, maar het kan strakker.
Het overtuigt mij ervan dat QHD toch wel toegevoegde waarde heeft, maar nog hoger lijkt me voorlopig nutteloos. Hoop toch wel weer minstens 2 (liever 3) jaar met de OP3 te doen dus tegen die tijd zie ik wel weer wat de gangbare resoluties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Laatst online: 25-11-2019
Eigenlijk vreemd.. De front en back camera is verschillend met 1 megapixel. 7tov8 en 15tov16.
Ik denk helaas dat iemand gewoon iets aan het testen was maar denk niet dat ze met een nieuw toestel op de markt komen. Ik ben best tevreden van mijn oneplus aangezien full HD nu wel goed genoeg is.
Wel grappig natuurlijk om te zien dat nu iedereen moord en brand schreeuwt als ze een 4K resolutie hebben en zich afvragen waarom dit nuttig is, terwijl dat iedereen een tijdje geleden zei dat Full HD te laag was voor OP3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

TotalCrash schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:51:
[...]

Eigenlijk vreemd.. De front en back camera is verschillend met 1 megapixel. 7tov8 en 15tov16.
Ik denk helaas dat iemand gewoon iets aan het testen was maar denk niet dat ze met een nieuw toestel op de markt komen. Ik ben best tevreden van mijn oneplus aangezien full HD nu wel goed genoeg is.
Wel grappig natuurlijk om te zien dat nu iedereen moord en brand schreeuwt als ze een 4K resolutie hebben en zich afvragen waarom dit nuttig is, terwijl dat iedereen een tijdje geleden zei dat Full HD te laag was voor OP3 :-)
Iedereen? 8)7

Er waren een paar grote schreeuwlelijkerts maar over het algemeen was mijn indruk dat de verreweg de meeste mensen blij waren met FHD OLED vanwege het lagere stroomverbruik.

Ik ben nog steeds van mening, ook na het side by side zien van de S7 Edge, dat FHD OLED een perfecte keuze is geweest. Ook al zouden ze nu met QHD komen (wat niet het geval is) dan zal die keuze niet vanwege de hogere resolutie gemaakt zijn, maar eerder doordat er nu energiezuinigere QHD schermen zijn (wat ook niet het geval is, volgens mij).

Het is vrijwel zeker een hoax, iemand die grappig denkt te zijn en te veel vrije tijd heeft of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Danny.G schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:41:
[...]
Heel cool. :P Gaat waarschijnlijk toch niet gebeuren, laat ze eerst maar eens focussen op de andere toestellen.
Ben ik het inderdaad met je eens.

Marshmallow update uitbrengen voor de X bijvoorbeeld en maandelijkse patchrondes doen voor al hun toestellen zou al een hele verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
InflatableMouse schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:57:
[...]

Iedereen? 8)7

Er waren een paar grote schreeuwlelijkerts maar over het algemeen was mijn indruk dat de verreweg de meeste mensen blij waren met FHD OLED vanwege het lagere stroomverbruik.

Ik ben nog steeds van mening, ook na het side by side zien van de S7 Edge, dat FHD OLED een perfecte keuze is geweest. Ook al zouden ze nu met QHD komen (wat niet het geval is) dan zal die keuze niet vanwege de hogere resolutie gemaakt zijn, maar eerder doordat er nu energiezuinigere QHD schermen zijn (wat ook niet het geval is, volgens mij).

Het is vrijwel zeker een hoax, iemand die grappig denkt te zijn en te veel vrije tijd heeft of zo.
Oké ik was ook iemand die tevreden was met full HD, dus we zijn met twee d:)b. Nee ik weet ook dat er een aantal mensen waren die het prezen, maar er waren ook mensen die hem juist niet wouden vanwege het scherm.

We zullen zien maar denk ook dat het een goalhoax is. Waarschijnlijk zien we straks een tweet van Carl Pei met de mooie boodschap "No."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
P1nGu1n schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:02:

4K = 3840 × 2160 pixels
FHD = 1920 x 1080 pixels

Dus bij een 4K scherm moet er 2x2 = 4 keer zoveel pixels worden berekend!
rens-br schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:04:
Ben ik inderdaad volledig met je eens! Heb liever een Full-HD scherm en een betere accuduur dan een 4K scherm, wat alleen handig is bij VR. Maar VR is voor mij geen toegevoegde waarde.
100% mee eens. Ik wil ook niet dat ze hoger gaan dan 1080p, want 1440p vind ik de meerprijs + accuduur niet waard. Dat betekent dus ook: dikkere telefoon, want grotere accu.
TotalCrash schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:51:
Zou dan het besturingssysteem gefotoshopt zijn? "Android OnePlus Edition"
Zie hier voor de foto: https://www.telefoonabonn...t/uploads/oneplus3max.jpg

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:03:
Zou dan het besturingssysteem gefotoshopt zijn? "Android OnePlus Edition"
Zie hier voor de foto: https://www.telefoonabonn...t/uploads/oneplus3max.jpg
Ik geloof best dat de benchmark op GFXBench gedaan is met de telefoon, maar ik verwacht gewoon dat de gene die de benchmark heeft gedraaid wat parameters heeft aangepast op zijn/haar telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
NoxiuZ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:02:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van een goed/ok bereik (3 blokjes) op HSDPA van KPN maar met time-outs op verschillende typen connecties? Zowel apps als waze, soundcloud, google maps en http geven time-outs. Data aan/uit fixt dit.

Nu dacht ik, probleem bij kpn oid, ze hebben een nieuw simmetje (met nfc :9 ) opgestuurd maar de sim van Vodafone doet hetzelfde :( (Wel handig, dual sim)
Heb precies het zelfde, whatsapp etc wilt niet versturen even wifi aan of data aan en uit fixt het, ik heb er last van sinds 3.2.4 en zeer irritant.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik las geloof ik alleen maar lovende verhalen over de fingerprint scanner, dus ik denk dat het aan mij of aan mijn vingers ligt. Bij mij weigert die namelijk heel vaak. Als ik net mijn vingerafdrukken toevoeg werkt het wel redelijk goed, maar de volgende ochtend krijg ik het bv gelijk voor elkaar dat de vingerafdruk scanner geblokkeerd wordt, doordat het heletijd niet lukt.
Iemand die weet wat ik verkeerd doe? Ik heb 5 vingerafdrukken toegevoegd.
Anders zet ik deze functie denk ik uit, aangezien ik toch al mijn miband als smartlock heb gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

xileS schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:02:
Ik las geloof ik alleen maar lovende verhalen over de fingerprint scanner, dus ik denk dat het aan mij of aan mijn vingers ligt. Bij mij weigert die namelijk heel vaak. Als ik net mijn vingerafdrukken toevoeg werkt het wel redelijk goed, maar de volgende ochtend krijg ik het bv gelijk voor elkaar dat de vingerafdruk scanner geblokkeerd wordt, doordat het heletijd niet lukt.
Anders zet ik deze functie denk ik uit, aangezien ik toch al mijn miband als smartlock heb gekoppeld.
Zijn ze nat/vochtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
xileS schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:02:
Andere optie dat je kan proberen: voeg een vinger 2 keer toe. Probeer ook een cirkel te maken met je vinger zodat je zowat alle opties hebt. Meestal werkt het niet zo goed als ik zweet handen heb, maar over het algemeen is het zeer snel. Nooit echt problemen mee gehad.

Ps: net iets opgemerkt, maar dit kan ook met Android in het algemeen zijn. Ik was aan het bellen op Sim1 maar tegelijkertijd iets aan het nakijken online. Bij Sim2 stond data aan. Toen kon ik niet meer online en moest dus wachten tot mijn call klaar was. Ik kon ook niet de optie veranderen in instellingen om het om te schakelen aangezien dit uitgegrijst was. Iemand anders nog zo een ervaring?

[ Voor 17% gewijzigd door TotalCrash op 06-09-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryy
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 19:57
Had nog even gezocht in dit topic over de auto-reboot issues bij navigeren. Kon alleen voornamelijk mensen vinden die problemen hadden voor de 3.2.4. update, echter heb ik ze nog. Na 1 uur lang navigeren met Sygic reboot de telefoon zeker 3 keer. Heeft iemand hier nog last van?

Het kan ook aan Sygic zelf liggen, echter lijkt me dit sterk.

~ Excuses als dit al de zoveelste post over het navigeren is :+

[ Voor 0% gewijzigd door Jerryy op 06-09-2016 20:21 . Reden: :+ toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb nu juist droge vingers en telefoon geeft weer aan dat ik teveel pogingen heb gedaan. Volgens mij doe ik de setup van de vingerafukken ook niet goed, want het is mij ook niet helemaal duidelijk hoe je die het best kan instellen. Wat bedoelen ze bijvoorbeeld met vingers rollen?

Ik heb net mijn duim opnieuw toegevoegd en het lijkt weer perfect te werken, maar dat was de vorige keren ook. Om nou elke dag opnieuw mijn vingerafdrukken te moeten toevoegen is ook niet meer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Je moet ook de zijkant, puntje etc van je vinger gebruiken. En niet rollen, gewoon drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ja eigenlijk op zoveel mogelijke manieren je vingers erop drukken, maar telefoon geeft aan om te drukken, rollen en te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:07
Ben prima tevreden met FHD, alleen heb ik na een maand meer krassen op MN scherm dan na 2 jaar Galaxy Note 3, daar ben ik wat minder blij mee.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ballebek schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:53:
Ben prima tevreden met FHD, alleen heb ik na een maand meer krassen op MN scherm dan na 2 jaar Galaxy Note 3, daar ben ik wat minder blij mee.
Ik ook! Hij krast enorm snel.. Heel veel lichte krasjes ook als je hem in het licht bekijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcDavid
NoxiuZ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:44:
Je moet ook de zijkant, puntje etc van je vinger gebruiken. En niet rollen, gewoon drukken.
Volgens mij is de bedoelde methode: optillen, rollen/schuiven, en weer drukken. Maar dat blijkt idd totaal niet uit de begeleidende tekst. De eerste keer deed ik het zelf ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

De sensor maakt plaatjes van je afdruk, dus bewegende beelden hebben totaal geen nut. En hij is snel maar heeft wel degelijk even tijd nodig per plaatje. Dus optillen en dan een ander deel van je vinger weer erop drukken.

Draaien maakt volgens mij niet uit. Ik heb hem in het engels, daar staat wel degelijk 'lift' dus de vertaling is gewoon ruk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Draaien niet, maar rollen (om de zijkant van je vingers te scannen) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zoals ik had verwacht werd deze ochtend toen ik opstond en mijn mobiel pakte mijn vingerafdrukken niet herkend. Misschien door te vochtige vingers in de ochtend? Maar als ik mijn vingerafdrukken verwijder en opnieuw toevoeg werkt het weer wel. Maar wat bedoelen ze nou met rollen, terwijl je vingers juist stil erop moet leggen. En schuiven is gewoon van boven naar beneden schuiven I guess. Heb iig nog geen goede setting gevonden, blijf maar elke dag opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
xileS schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:30:
Zoals ik had verwacht werd deze ochtend toen ik opstond en mijn mobiel pakte mijn vingerafdrukken niet herkend. Misschien door te vochtige vingers in de ochtend? Maar als ik mijn vingerafdrukken verwijder en opnieuw toevoeg werkt het weer wel. Maar wat bedoelen ze nou met rollen, terwijl je vingers juist stil erop moet leggen. En schuiven is gewoon van boven naar beneden schuiven I guess. Heb iig nog geen goede setting gevonden, blijf maar elke dag opnieuw instellen.
De beste manier is bij het toevoegen van een nieuwe afdruk, je vinger op iedere mogelijke positie op de sensor te leggen. Dus een soort rondje maken met je vinger. Van links naar beneden, naar rechts, naar je topje, naar links. Dan heb je iedere mogelijke positie gehad en kan het daar niet aan liggen.

In het begin had ik hem in 1 houding toegevoegd, waardoor hij hem 50% niet herkende. Daarna op bovenstaande manier toegevoegd en werkt 100% van de keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
TotalCrash schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:07:
Ps: net iets opgemerkt, maar dit kan ook met Android in het algemeen zijn. Ik was aan het bellen op Sim1 maar tegelijkertijd iets aan het nakijken online. Bij Sim2 stond data aan. Toen kon ik niet meer online en moest dus wachten tot mijn call klaar was. Ik kon ook niet de optie veranderen in instellingen om het om te schakelen aangezien dit uitgegrijst was. Iemand anders nog zo een ervaring?
Dat is eigen aan Dual SIM Dual Standby (in tegenstelling tot Dual Active). De hardware heeft dan maar 1 radio, en daardoor kan je slechts 1 SIM actief gebruiken. Wanneer je aan het bellen bent op 1 SIM, kan je de andere SIM niet gebruiken: geen SMS ontvangen/zenden, geen gesprek ontvangen (tegenpartij krijgt direct voicemail), en ook geen data verzenden/ontvangen.
Ik dacht ook niet dat dat een probleem ging zijn, maar laatst toch al een situatie voorgehad waar het vervelend was. Zat op een lange conference call en kreeg daardoor een SMS op mijn privé SIM niet door van mijn vrouw. Kan me ook inbeelden dat je zoals in jouw geval tijdens een gesprek iets online zou willen opzoeken wat dus ook niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:24
NoxiuZ schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:00:
Draaien maakt volgens mij niet uit. Ik heb hem in het engels, daar staat wel degelijk 'lift' dus de vertaling is gewoon ruk :+
Heb net eens getest, en in het Engels staat er toch echt wel Press, dan Roll en dan Shift, dus de vertaling is op zich prima. Alleen snap ik ook niet waarom je je vinger over de sensor zou moeten schuiven bij het registreren.
Hoedanook werkt de fingerprint scanner ook maar matig bij mij. De herkenning op zich is razendsnel, zoals ook geloofd wordt in reviews, maar ik krijg toch echt wel veel te veel false negatives. Is wel zo dat ik ook last heb van droge vingers.
Heb nu maar eens de vingers opnieuw geregistreerd, maar zonder rollen of schuiven en gewoon onder zoveel mogelijk verschillende posities te drukken. Overigens merk je dan dat hij naar het einde toe dan regelmatig weigert, wellicht omdat die afdruk geen nieuwe gegevens meer opleveren.

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 07-09-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:17
Toen ik nog op OOS zat werkte hij perfect. Had 2 keer mijn rechterduim toegevoegd en daarnaast mijn wijsvingers en linker duim. Vind het wel jammer dat er een max zit aan 5 vingers, had liever 10 gezien. Maar bij mij ging het perfect hoor. Wel de rechterduim op allemaal verschillende posities en plekken toegevoegd dan alleen maar op 1 plek van de duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Twixie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:30:
[...]

Heb net eens getest, en in het Engels staat er toch echt wel Press, dan Roll en dan Shift, dus de vertaling is op zich prima. Alleen snap ik ook niet waarom je je vinger over de sensor zou moeten schuiven bij het registreren.
Hoedanook werkt de fingerprint scanner ook maar matig bij mij. De herkenning op zich is razendsnel, zoals ook geloofd wordt in reviews, maar ik krijg toch echt wel veel te veel false negatives. Is wel zo dat ik ook last heb van droge vingers.
Heb nu maar eens de vingers opnieuw geregistreerd, maar zonder rollen of schuiven en gewoon onder zoveel mogelijk verschillende posities te drukken. Overigens merk je dan dat hij naar het einde toe dan regelmatig weigert, wellicht omdat die afdruk geen nieuwe gegevens meer opleveren.
Nou dan heb je iets anders. Stukje OP interface? Dit lijkt me stock android.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/koUV8riYXqChP6Ex0PQsmswM/medium.png

Edit

Nvm, press wijzigt daarna. Maar zodra je een vibratie voelt moet je hem optillen, bij bewegende vinger krijg ik dat niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Nox op 07-09-2016 12:17 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.