Chris.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:43:
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad!
Met de laatste update is OxygenOS weer wat beter geworden, notificaties tijdens doze zijn nog niet helemaal gefixt bij Gmail en Outlook, op het OnePlus forum las ik dat dit wel werkt bij Aquamail. Niet alle carkits werken perfect. Tijdens navigeren hebben sommigen ook spontane reboots. Er valt nog wat te verbeteren dus. Cyanogenmod gaat ook de goede kant op, al is er nog geen snapshot/stabiele build.
Al met al zijn de meeste gebruikers enorm tevreden, hoewel er de laatste weken zo'n 2/3x valschade is gemeld (logisch, je scherm kan breken bij een val) vooral complimenten over de bouwkwaliteit. Dash werkt nu ook met custom ROM's en kernels. Verder vraagt iedereen zich af wanneer AnonymousWP de OP3 aanschaft. Meer schiet me ff niet te binnen.
offtopic:
Ik heb zeker een fijne vakantie gehad! Aan de andere kant jammer dat ik niet meer zo kon no-lifen op Tweakers

.
Enorm bedankt voor je reactie trouwens. Waardeer ik echt

.
Een domper vind ik wel dat nu Gorilla Glass 5 is uitgekomen, en ook de Snapdragon 821. Zo loop je al weer snel achter, maarja, dat blijf je natuurlijk houden.
Waarom ik nog geen OnePlus 3 bestel:
Ik ben altijd al iemand geweest die vies is van upgraden (lees: een update uitvoeren van Windows 7 naar Windows 10. Dan wordt alles 1 groot rommeltje. Tenminste, dat zit tussen m'n oren). Ik wil dus wachten totdat OnePlus OxygenOS 4.x.x uit gaat brengen (Android 7, Nougat). Want straks heb ik de telefoon 2 maanden, en dan moet ik een grote update uitvoeren naar een totaal nieuwe Android, en dan is het niet meer optimaal/'clean'. Ik wil dus graag wachten totdat OxygenOS 4.x.x (Nougat) er op staat, standaard (vanuit de fabriek meegeleverd). Ik kan natuurlijk een schone installatie doen, maar het liefst niet, aangezien het al een keer 'fout' is gegaan met m'n OnePlus 2. Ik raakte m'n WhatsApp chats kwijt, en dat kreeg ik toen niet meer goed terug.
Tegen die tijd zullen er ook wel weer veel meer verbeteringen in OxygenOS doorgevoerd zijn. Zoals het OIS probleem wat ik hierboven lees. Ik kan dan wel natuurlijk blijven wachten, dat is waar. Maar ik wacht liever totdat de grote problemen zijn aangepakt.
Een andere reden is, is dat ik wacht op een Dash-Charge powerbank van OnePlus. Dan kan ik meteen de hele meuk in 1 keer bestellen.
Verder vraagt iedereen zich af wanneer AnonymousWP de OP3 aanschaft. Meer schiet me ff niet te binnen.
Hier moest ik trouwens wel hardop om lachen

.
[
Voor 3% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 02-08-2016 23:05
]