[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 80 Laatste
Acties:
  • 492.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat even de Mail en agenda instellen viel toch wat tegen.

Bij de HTC draai ik een hotmail agenda in de agenda app, en appart daarvan mijn Mail. Wil deze ook op de 1+3 los van elkaar hebben

Maar krijg met geen mogelijkheid mijn hotmail agenda in de agenda app op het toestel.
Mail werkt wel, dus dat wordt vanmiddag nog even sleutelen

Als tijdelijke oplossing maar even de Outlook app er opgezet, deze heeft de agenda en contacten intern zitten.

Maar dat is ongeveer het enige waar ik moeite mee heb in vergelijking tot mijn HTC

Toestel is lekker snel, en van extreem veel warmte heb ik nog niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 21:28
FlowDesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Welke versie heb je erop staan?

Met 3.2.2 zou dit opgelost moeten zijn.
Ja dat was nog 3.2.1, maar meer als opmerking dat de 'silent' bug dus eigenlijk heel voorspelbaar is in mijn geval, elk agenda punt zet het apparaat op silent.

Over 20 minuten weet ik of het met 3.2.2 opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 04:58:
Nou, dat even de Mail en agenda instellen viel toch wat tegen.

Bij de HTC draai ik een hotmail agenda in de agenda app, en appart daarvan mijn Mail. Wil deze ook op de 1+3 los van elkaar hebben

Maar krijg met geen mogelijkheid mijn hotmail agenda in de agenda app op het toestel.
Mail werkt wel, dus dat wordt vanmiddag nog even sleutelen

Als tijdelijke oplossing maar even de Outlook app er opgezet, deze heeft de agenda en contacten intern zitten.

Maar dat is ongeveer het enige waar ik moeite mee heb in vergelijking tot mijn HTC

Toestel is lekker snel, en van extreem veel warmte heb ik nog niks gemerkt.
Daarvoor zou je een email app zoals Nine kunnen gebruiken. Of iets vergelijkbaars dat tevens calendar sync doet. Er zijn heel veel gratis email apps, maar vele hebben geen calendar sync integratie.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlowDesign
Dennis_86 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 00:35:
[...]

ook als je eerst het scherm activeert dmv power knop (terwijl je vinger over de sensor zit) ?
Als ik de bovenste helft afdek en dan eerst op de powerknop druk, dan kan ik idd wel gewoon de fingerprint scanner gebruiken.
Volgens de tekst in beeld zou dat niet moeten kunnen want daar staat bij punt 2: om de pocket mode uit te schakelen moet je de volumeknop en de back button tegelijk indrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
FlowDesign schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:18:
[...]

Als ik de bovenste helft afdek en dan eerst op de powerknop druk, dan kan ik idd wel gewoon de fingerprint scanner gebruiken.
Volgens de tekst in beeld zou dat niet moeten kunnen want daar staat bij punt 2: om de pocket mode uit te schakelen moet je de volumeknop en de back button tegelijk indrukken.
Hier even getest en zie inderdaad het zelfde gedrag, volgens mij zou dit inderdaad ook niet moeten kunnen (als je punt 2 moet geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:36

Laguna

Connaisseur

Weet iemand hoe je kan voorkomen dat de verbinding constant naar 4G schakelt zodra je WiFi signaal onder de -80dB zakt? Dit heeft namelijk regelmatig ongewenst verbruik van m'n databundel tot gevolg. Momenteel heb ik als workaround de mobiele data uitgezet en dan blijft ie gewoon prima verbonden met WiFi, maar dit is natuurlijk verre van ideaal omdat je dan steeds handmatig mobiele data moet uitzetten.

Als ik op Google hierover zoek zou het komen door de "smart network switch" instelling (dat zou er namelijk voor zorgen dat je altijd over een optimale netwerkverbinding beschikt), echter kan ik die instelling nergens vinden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
We’ve begun rolling out OxygenOS 3.2.2 for the OnePlus 3 today. Here’s what’s new in this update:

Improved notification management in doze.
Addressed alert slider/silent mode issue.
Disabled fingerprint sensor while in pocket.
Added NFC toggle in quick settings.
Improved noise cancellation in video recording.
Updated 4K video recording codec.
Added latest security patches and various optimizations.
Jammer dat mijn OP3 vandaag terug gaat voor reparatie (ik heb hem laten vallen, nu is het glas stuk), maar de verbeteringen klinken goed!

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Weet iemand of er een Flip to mute functie op de OP3 zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
FlowDesign schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:52:
Weet iemand of er een Flip to mute functie op de OP3 zit? :?
niet met OxygenOs. volgens mij zit dit wel in CM.
verder genoeg apps die dit kunnen:
https://play.google.com/s...MABAooBAggB:S:ANO1ljLih4A

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Laguna schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:43:
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat de verbinding constant naar 4G schakelt zodra je WiFi signaal onder de -80dB zakt? Dit heeft namelijk regelmatig ongewenst verbruik van m'n databundel tot gevolg. Momenteel heb ik als workaround de mobiele data uitgezet en dan blijft ie gewoon prima verbonden met WiFi, maar dit is natuurlijk verre van ideaal omdat je dan steeds handmatig mobiele data moet uitzetten.

Als ik op Google hierover zoek zou het komen door de "smart network switch" instelling (dat zou er namelijk voor zorgen dat je altijd over een optimale netwerkverbinding beschikt), echter kan ik die instelling nergens vinden.
volgens mij is dat een Samsung setting. Zit niet standaard in Android.
Het punt is gewoon dat de wifi net iets minder sterk lijkt te zijn dan van andere telefoons. Kan ook een energiebesparing van Oneplus zijn... Dat laatste is beetje vermoeden van mij...

edit:
Zou misschien idee zijn om je wifi kanaal eens te veranderen. Misschien komen sommige kanalen beter over dan anderen (wil ik zelf ook eens gaan proberen)

edit 2: mobiele data tijdje uitschakelen is wel optie he.. Dan merk je hoe vaak je geen verbinding meer hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Quacka op 29-07-2016 10:59 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:43:

Dat soort instellingen zitten onder instellingen - > opties voor ontwikkelaars (waar die sRGB optie ook verstopt zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag de update gekregen naar 3.2.2, hopelijk wordt hiermee inderdaad het pocket issue en de notification slider bug opgelost. :)

Vraagje: raak ik mijn DPI instellingen kwijt na deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Chris.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Dat soort instellingen zitten onder instellingen - > opties voor ontwikkelaars (waar die sRGB optie ook verstopt zit)
ahaa :) top. (7x op 'Build-nummer' klikken)

Nu zie ik daar ook staan: "Oude DHCP-client gebruiken" Zou dit nog enige invloed op de wifi hebben als je dat aanzet?

[ Voor 4% gewijzigd door Quacka op 29-07-2016 11:24 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Twee vraagjes...

Gisterochtend viel mijn stroom uit en toen ging mijn OP3 automatisch over naar 4G van Simyo. Dit terwijl ik niet eens 4G hoor te hebben, maar goed. Ik had cellular networks uitgezet. Hoe zet ik dit volledig uit? Want dit is niet de bedoeling.

Nieuwe update gisteravond/nacht en terwijl ik een 150mbits verbinding heb kwam ik amper op 800KB/sec. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
devilsnight schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:40:
Twee vraagjes...

Gisterochtend viel mijn stroom uit en toen ging mijn OP3 automatisch over naar 4G van Simyo. Dit terwijl ik niet eens 4G hoor te hebben, maar goed. Ik had cellular networks uitgezet. Hoe zet ik dit volledig uit? Want dit is niet de bedoeling.
Vliegmodus inschakelen. Daarna WiFi weer inschakelen mocht je dit willen.
Nieuwe update gisteravond/nacht en terwijl ik een 150mbits verbinding heb kwam ik amper op 800KB/sec. Is dat normaal?
Ja. De servers van OP zijn een beetje traag soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
devilsnight schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:40:
Twee vraagjes...

als je helemaal geen gebruik wilt maken van mobiele data (dus alleen wifi) kan je dit uitzetten bij:
instellingen > mobiele netwerken > mobiele data (schuifje uitzetten)

een shortcut hiervoor (misschien dat ie daarmee ook weer aan is gegaan) is 1 x tikken op het netwerk icoontje in je quick settings (hiermee switch je mobiele data aan en uit)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Thanks, ik ga dat gelijk even fixen dan.

Dan nog een laatste iets. Ik probeer nu een foto te uploaden op FB maar ik kreeg een error : Unable to complete last operation due to low memory.

Dus ik kijk bij memory en dan staat er Total memory : 5.6 en Free : 4.2. Hoezo te weinig memory dan?

Nevermind de tweede vraag. Dit zijn apps die horen te draaien.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 29-07-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Chris.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Kan je iets specifieker zijn welke settings je dan op doelt?

Want ik zie de volgende settings:
aggressive wifo to mobile handover (uit)
always allow wifi roam scans (uit)
mobile data always active (uit)

Nu heb ik 3.2.2 er nog maar net op staan dus zeker weten doe ik het niet, maar met voorgaande versies had ik het probleem ook dat ik mobiel data verbruikte terwijl ik op wifi zat. Voornamelijk tijdens doze werd wifi uitgezet en gingen achtergrond processen over op mobiele data.

Mischien niet helemaal hetzelfde probleem maar wellicht dezelfde settings die dit kunnen voorkomen.

Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
InflatableMouse schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:34:
[...]

Kan je iets specifieker zijn welke settings je dan op doelt?

Want ik zie de volgende settings:
aggressive wifo to mobile handover (uit)
always allow wifi roam scans (uit)
mobile data always active (uit)

Nu heb ik 3.2.2 er nog maar net op staan dus zeker weten doe ik het niet, maar met voorgaande versies had ik het probleem ook dat ik mobiel data verbruikte terwijl ik op wifi zat. Voornamelijk tijdens doze werd wifi uitgezet en gingen achtergrond processen over op mobiele data.

Mischien niet helemaal hetzelfde probleem maar wellicht dezelfde settings die dit kunnen voorkomen.

Tx!
Eerlijk gezegd weet ik het ook niet 100% zeker, maar ik denk dat Laguna zocht naar die aggressive wifi to mobile handover (uit) en mobile data always active (uit) opties. Al denk ik dat ie die instellingen ook standaard uit heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Quacka schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:52:
[...]

volgens mij is dat een Samsung setting. Zit niet standaard in Android.
Het punt is gewoon dat de wifi net iets minder sterk lijkt te zijn dan van andere telefoons. Kan ook een energiebesparing van Oneplus zijn... Dat laatste is beetje vermoeden van mij...

edit:
Zou misschien idee zijn om je wifi kanaal eens te veranderen. Misschien komen sommige kanalen beter over dan anderen (wil ik zelf ook eens gaan proberen)

edit 2: mobiele data tijdje uitschakelen is wel optie he.. Dan merk je hoe vaak je geen verbinding meer hebt.
Ja ik had ook al zo'n vermoeden dat een Samsung setting was, maar toch wordt het hier en hier genoemd icm de OP3.

Ander WiFi kanaal maakt niet uit, ik gebruik zogezegd 5GHz en dat wordt hier amper gebruikt oftewel er zit niemand op hetzelfde kanaal of zelfs maar in de buurt van het door mij gebruikte kanaal (ik gebruik overigens al kanaal 40 omdat de lagere kanalen sterker zijn).

Dat is juist het aparte, als ik dus mobiele data uitschakel dan blijft WiFi gewoon verbonden en verliest zijn verbinding niet. De OP3 is gewoon te agressief in het overschakelen naar 4G zodra WiFi iets zwakker is. Dat kan dus best een zogenaamde energiebesparende functie zijn, maar biedt dan wel de mogelijkheid om dit uit te schakelen.
Chris.nl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:48:
[...]

Eerlijk gezegd weet ik het ook niet 100% zeker, maar ik denk dat Laguna zocht naar die aggressive wifi to mobile handover (uit) en mobile data always active (uit) opties. Al denk ik dat ie die instellingen ook standaard uit heeft staan.
Zoals InflatableMouse al aangeeft staan daar wel relevante opties bij, maar die staan dus standaard allemaal al uit. Het lijkt net of die optie "aggressive wifi to mobile handover" standaard aanstaat en dus niet uit te schakelen is. Het aanzetten van die optie maakt ook geen verschil bij mij.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedPixel
http://www.xda-developers...leased-for-the-oneplus-3/

De Dash-charging kernel code is vrijgegeven! :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:13:
[...]

Daarvoor zou je een email app zoals Nine kunnen gebruiken. Of iets vergelijkbaars dat tevens calendar sync doet. Er zijn heel veel gratis email apps, maar vele hebben geen calendar sync integratie.
ja moet even zoeken naar vergelijkbare aps als htc calender, en mail.
komt wel goed, je moet het net alleen even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nine is het geld overigens wel waard als je (zakelijk) exchange gebruikt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Prulleman schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:06:
Idd. Ik kon geen andere fatsoenlijke app vinden voor email welke ook integreert met Google calendar en die van Huawei/Honor wil alleen op EMUI installeren. Heb uiteindelijk dus gewoon die 10 Euro lifetime licentie van Nine gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door FlowDesign op 29-07-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Prulleman schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:06:
Zit effe te kijken maar welke is het precies?

Is het de moeite waard als je niet op Exchange zit, dus gewoon voor een paar IMAP accounts, maar wel met Google Calender?

Ik gebruik K9 voor mail maar die heeft geen calender. Integratie zou wel cool zijn, daar heb ik wel een tientje voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Wat is er mis met de gmail app gebruiken voor exchange/imap? Die intergeert ook prima met de calender.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
InflatableMouse schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:54:
[...]

Zit effe te kijken maar welke is het precies?

Is het de moeite waard als je niet op Exchange zit, dus gewoon voor een paar IMAP accounts, maar wel met Google Calender?

Ik gebruik K9 voor mail maar die heeft geen calender. Integratie zou wel cool zijn, daar heb ik wel een tientje voor over.
Google Play: Nine - Exchange on Mobile

Geen idee of die IMAP doet, ik gebruik zelf wel Exchange met Nine.

I see red pixels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
wwwhizz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:14:
[...]

Google Play: Nine - Exchange on Mobile

Geen idee of die IMAP doet, ik gebruik zelf wel Exchange met Nine.
geen imap, maar we gaan een beetje off topic.. dit heeft niks meer met de OP3 te maken en kan beter in Google Play & Androidapps - Deel 18 besproken worden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
FlowDesign schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:18:
[...]

dit bedoel ik precies :) ben dus niet de enige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 16:49
Nu toch al 2 maal gehad dat mijn OP3 spontaan reboot als ik Waze heb opstaan. Heel irritant!

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

ZorbaR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:27:
Nu toch al 2 maal gehad dat mijn OP3 spontaan reboot als ik Waze heb opstaan. Heel irritant!
Je bent niet de enige. Is al een paar keer eerder in het topic gemeld. Kan me niet herinneren dat er een oplossing geboden was maar ik kan me vergissen, ik gebruik waze niet en heb het probleem met reboots ook niet.

Heb je wel de laatste update, 3.2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macindroid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 07:09
ZorbaR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:27:
Ik heb dit op een zonnige dag een paar keer met Here WeGo gehad... Volgens mij was hij te warm geworden, (al werd mijn vorige telefoon vaak veel warmer) hem de rest van de lange rit voor de airco gehangen en geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wxppf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
Als ik met mijn OP3 op mobiel internet ga komt er LTE op ipv 4G.. is dit hetzelfde, of is er iets mis met mijn instellingen, op mijn samsung komt er wel 4G symbool op??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
Hier ook een nieuwe OP3 eigenaar. Is nog maar mijn 3de smartphone. Eerst 3 jaar een HTC Desire gehad en dan 3 jaar een Nexus 4. Voordeel van zo lang te wachten is dat je nieuw toestel dan echt wel op alle vlakken een significante vooruitgang is :).
Na 1 avondje spelen bevalt hij me in elk geval zeer goed. Ook de zogezegde zwakken plekken van de OP3 vallen mij totaal niet op, mede weer doordat ik van een N4 kom. Het scherm ziet er voor mij zeer mooi uit. Ik zie helemaal niet dat het maar een pentile display is, of ook dat dat de color space er behoorlijk naast zat met NTSC (al heb ik na de upgrade naar 3.2.2 toch ook maar direct geswitcht naar sRGB). Ook het geluid uit de speaker is vrij goed en luid.
Heb er wel vrij snel die screenprotector afgehaald. Snap niet waarom ze die te klein gemaakt hebben, want dan zag je gewoon die rand constant als het scherm aan ging, maar ook voelde ik die rand wel vaak met mijn vinger bij het swipen.
Voor mij zal de grootste upgrade nog zijn dat ik na 6 jaar eindelijk mobiele data zal hebben. Ik moet zo wellicht een van de enige op tweakers zijn die 6 jaar rondgelopen heeft met een smartphone zonder data abonnement :). Ik heb een GSM abonnement van mijn werk, maar kreeg daar geen data op. Had ook geen zin om met 2 telefoons rond te lopen. Was dus af en toe al eens aan het kijken naar de status van dual-SIM Android phones, maar nooit iets gezien dat me beviel, tot nu dus.
Heb er wel spijt van dat ik niet direct ook de flip case van 1+ besteld heb. Heb nog niets om mijn OP3 in te steken en heb eigenlijk best wel schrik om er nu al mee rond te lopen, of onbeschermd in mijn broekzak te steken. Gisteren is hij al eens bijna uit mijn handen geglipt :(. Er is wel een Nillkin Qin op weg, maar gaat nog zeker een week duren eer die hier is. Wellicht ga ik gewoon nog effen met mijn N4 blijven rondlopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 15:24
wxppf schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:49:
Als ik met mijn OP3 op mobiel internet ga komt er LTE op ipv 4G.. is dit hetzelfde, of is er iets mis met mijn instellingen, op mijn samsung komt er wel 4G symbool op??
4G staat voor 4th Generation en is meer een verzamelterm voor de verschillende technieken die mogelijk zijn in 4G. LTE is de courantste vorm van 4G. LTE is dus een iets nauwkeuriger aanduiding dan 4G, maar in de praktijk betekenen ze hetzelfde. Hier gebruiken we vooral de term 4G, terwijl ze in de US vooral bekend zijn met LTE. Voor een keer zijn ze in de US dus 'correcter' qua terminologie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Laatst online: 23-09 16:49
macindroid schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:12:
[...]

Ik heb dit op een zonnige dag een paar keer met Here WeGo gehad... Volgens mij was hij te warm geworden, (al werd mijn vorige telefoon vaak veel warmer) hem de rest van de lange rit voor de airco gehangen en geen problemen meer gehad.
Mijn OP3 hangt altijd vlak voor het ventilatierooster, dus warmte kan zeker de reden niet zijn.

Zit op 3.2.2 inderdaad, het is juist sinds die update dat het is begonnen. Daarvoor geen problemen.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 21:07
ZorbaR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:28:
[...]

Mijn OP3 hangt altijd vlak voor het ventilatierooster, dus warmte kan zeker de reden niet zijn.

Zit op 3.2.2 inderdaad, het is juist sinds die update dat het is begonnen. Daarvoor geen problemen.
Ik zal eens kijken wat hij bij mij vanmiddag doet. Draai ook 3.2.2 maar eerder geen problemen gehad dus eens kijken of dat er nu wel is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik denk dat ik gek word.

Open nu tot 3 keer toe whatsapp en er komt spontaan een bericht binnen van een paar minuten oud.

Op3lite gebaseerd op 3.2.2.

Echt... hele diepe zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Mensen, hiervoor hebben we het root topic, ondanks dat het om de standaard firmware gaat, gaat het wel via TWRP = aangepaste recovery = root topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 08:51
Vandaag naar stuttgart gereden, met waze en 2 simkaarten (ortel mobile en proximus) data en sms + bellen op ortel. Continu aan de lader, is hij 3 x spontaan gereboot, kon er niet mee lachen.

Iemand die weet wat het probleem kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
jimmypop1 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:17:
Vandaag naar stuttgart gereden, met waze en 2 simkaarten (ortel mobile en proximus) data en sms + bellen op ortel. Continu aan de lader, is hij 3 x spontaan gereboot, kon er niet mee lachen.

Iemand die weet wat het probleem kan zijn ?
Ik had het afgelopen weken ook op vakantie (een stuk of 4 keer). Ik navigeerde net Navigon aan de lader en had daarnaast Spotify aanstaan. Het lijkt dus inderdaad iets met navigatieapps te maken te hebben, maar ik heb er nog geen patroon in kunnen herkennen. Wel zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:06
2 weken terug en dit weekend 2x 3u gereden (telkens h/t), niks van last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 24-09 08:51
Heb ook 3a 4 uur zonder problemen gereden, tot het begon. Zocht ook veel naar het netwerk. Heb nu de proximus sim volledig zonder data gezet (was eerst enkel roaming die uitstond, eens zien of het effect heeft. We rijden morgen nog door naar Oostenrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
Heb nu twee keer gelezen dat het scherm kapot is gegaan. Hoe kwetsbaar is het scherm en hebben de mensen met een kapot scherm dit laten verzekeren ? En verzekerd via oneplus of via ergens anders? Kun je het daarna gewoon ergens laten repareren of MOET ie terug naar oneplus?

Na 3 x een kapot scherm binnen een jaar (daarvoor nooit iets gehad, pechjaar) is het toch wel handig als ie een beetje tegen een stootje kan. Ik doe er sowieso wel zo'n tempered glass screen protector op, maar ben toch benieuwd naar ervaringen.

Ohja en als je m opstuurt, hoelang is ie dan weg?
Dit is meer iets voor het RMA topic

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 31-07-2016 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik ben een iemand met een kapot scherm. Nog niets aan laten doen, maar ga m repareren via de inboedel verzekering. Hij is uit m'n broekzak op de hoek van het scherm gevallen midden op de voeg van een tegel.... Eerste keer ooit dat mijn telefoon kapot scherm heeft, maar dat wil natuurlijk ook niet perce iets zeggen.

Ben ook wel benieuwd naar reparatie ervaringen... Daar is alleen een apart topic voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:56
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=r6kS7TLNXN4]

Gisteren een testvideo op Heaven Outdoor geschoten. De kwaliteit van het geluid is top te noemen gezien de omstandigheden!

[ Voor 3% gewijzigd door Neyluzz op 31-07-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:36
Laguna schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Ja ik had ook al zo'n vermoeden dat een Samsung setting was, maar toch wordt het hier en hier genoemd icm de OP3.

Ander WiFi kanaal maakt niet uit, ik gebruik zogezegd 5GHz en dat wordt hier amper gebruikt oftewel er zit niemand op hetzelfde kanaal of zelfs maar in de buurt van het door mij gebruikte kanaal (ik gebruik overigens al kanaal 40 omdat de lagere kanalen sterker zijn).

Dat is juist het aparte, als ik dus mobiele data uitschakel dan blijft WiFi gewoon verbonden en verliest zijn verbinding niet. De OP3 is gewoon te agressief in het overschakelen naar 4G zodra WiFi iets zwakker is. Dat kan dus best een zogenaamde energiebesparende functie zijn, maar biedt dan wel de mogelijkheid om dit uit te schakelen.
Als je een dual-band router hebt zou je eens kunnen proberen om de 2.4 en 5Ghz netwerken dezelfde naam en wachtwoorden mee te geven. Als je dan op het randje van je 5Ghz bereik zit schakel je vanzelf eerste over op de 2.4 Ghz frequentie (doorgaans meer bereik)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:35:
[...]

Als je een dual-band router hebt zou je eens kunnen proberen om de 2.4 en 5Ghz netwerken dezelfde naam en wachtwoorden mee te geven. Als je dan op het randje van je 5Ghz bereik zit schakel je vanzelf eerste over op de 2.4 Ghz frequentie (doorgaans meer bereik)
Zelfde naam en wachtwoord hoeft niet perse.. Zolang je beide netwerken maar hebt ingesteld op je phone, dan kiest ie inderdaad zelf het netwerk met beste bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Laatst online: 00:14
Eergisteren heb ik ook mijn toestel mogen ontvangen, en met het inrichten zou ik 2 dingen willen aanpassen die mij nog niet lukken. Heeft iemand tips voor mij?

1. Ik wil geen achtergrond, maar gewoon zwart (wat op het Amoled display stroombespraring moet realiseren). Echter ik kan alleen gekleurde wallpapers kiezen, of zelfs bewegende achtergronden. Maar ik wil een solide kleur zwart hebben waarbij het display zo min mogelijk stroom verbruikt en niet een beetje omdat het toch niet echt zwart is waarbij de pixels uit blijven.

2. De fysieke prioriteitsknop wil ik aanpassen zodat het (bij een van de standen) net als een iPhone alles accepteert maar dan alleen met trillen. Nu is het dat je alleen telefoontjes krijgt van bekenden of herhaalde bellers als je dat in de instellingen aan zet. Ik zit veel in vergaderingen op het werk, maar wil ter plekke bepalen wat te doen zonder dat de telefoon rinkelt want ik krijg veel telefoontjes van relatief onbekenden in verband met allerlei projecten (en steeds geluid hard en zacht zetten kan ook, maar zo'n knop is handiger als je 6 keer per dag een vergadering in en uit moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
swhnld schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:00:
Eergisteren heb ik ook mijn toestel mogen ontvangen, en met het inrichten zou ik 2 dingen willen aanpassen die mij nog niet lukken. Heeft iemand tips voor mij?

1. Ik wil geen achtergrond, maar gewoon zwart (wat op het Amoled display stroombespraring moet realiseren). Echter ik kan alleen gekleurde wallpapers kiezen, of zelfs bewegende achtergronden. Maar ik wil een solide kleur zwart hebben waarbij het display zo min mogelijk stroom verbruikt en niet een beetje omdat het toch niet echt zwart is waarbij de pixels uit blijven.

2. De fysieke prioriteitsknop wil ik aanpassen zodat het (bij een van de standen) net als een iPhone alles accepteert maar dan alleen met trillen. Nu is het dat je alleen telefoontjes krijgt van bekenden of herhaalde bellers als je dat in de instellingen aan zet. Ik zit veel in vergaderingen op het werk, maar wil ter plekke bepalen wat te doen zonder dat de telefoon rinkelt want ik krijg veel telefoontjes van relatief onbekenden in verband met allerlei projecten (en steeds geluid hard en zacht zetten kan ook, maar zo'n knop is handiger als je 6 keer per dag een vergadering in en uit moet).
1. Maak zelf een zwarte achtergrond en stel deze in als achtergrond? Of download er één? Dit had je niet zelf kunnen bedenken? 8)7

2. Is in stock rom niet (nog niet) mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Razer schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:02:
[...]
1. Maak zelf een zwarte achtergrond en stel deze in als achtergrond? Of download er één? Dit had je niet zelf kunnen bedenken? 8)7
Bedankt voor het antwoorden. Jazeker had ik dat kunnen bedenken, maar weet je hoeveel tinten zwart er zijn, wanneer heb ik echt zwart zodat die pixels echt uit blijven? Voor mij is dit het eerste toestel waarbij ik niet kan kiezen voor "geen achtergrond" of Vaste Kleuren of Zwart thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jeroenimoes schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:35:
[...]

Bedankt voor de tip, maar er is hier te veel interferentie op de kanalen van het 2.4GHz netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
swhnld schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:17:
[...]

Bedankt voor het antwoorden. Jazeker had ik dat kunnen bedenken, maar weet je hoeveel tinten zwart er zijn, wanneer heb ik echt zwart zodat die pixels echt uit blijven? Voor mij is dit het eerste toestel waarbij ik niet kan kiezen voor "geen achtergrond" of Vaste Kleuren of Zwart thema.
Beetje Google-fu is soms ook erg moeilijk..

Google Play: Colors

Volgens mij kan dit wel wat je wilt. En anders een soortgelijke app wel. Weet je iig zeker dat je zwart hebt. Gewoon op #000000 zetten volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
Zephrex schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:25:
[...]
Beetje Google-fu is soms ook erg moeilijk..

Google Play: Colors

Volgens mij kan dit wel wat je wilt. En anders een soortgelijke app wel. Weet je iig zeker dat je zwart hebt. Gewoon op #000000 zetten volgens mij.
Bedankt, ik had al gezocht op Oneplus 3 achtergrond aanpassen. Niet gedacht het zo algemeen te zoeken. Dit probleem is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
swhnld schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:00:

Ik heb hier op dit forum een artikel gevonden om de slider aan te passen naar ring/vibrate/silent. Op die manier werkt het wel goed. Heb het een paar keer geprobeerd en het lijkt toch goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

oops verkeerde topic...

[ Voor 86% gewijzigd door InflatableMouse op 31-07-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:06
[...]

Hoe vaak laat je je gsm puur op startscherm staan zodat het zwart nut heeft? Ik heb liever een mooie foto en 2% batterijverlies dan een zwarte muur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35
Zelf wil ik de OP3 gaan gebruiken voor zowel werk als privé.
Voor Exchange mail ben ik van plan om Google Play: Nine - Exchange on Mobile te gebruiken en voor de contacts Google Play: True Phone Dialer & Contacts
Het enige waar ik mee zit is de sms.

Is het mogelijk om binnenkomende sms in verschillende boxen te filteren zodat ik werk en privé gescheiden hou? (Eventueel met een andere SMS app?)
Bij een aantal apps (Chomp SMS, Textra of Go SMS) zie ik wel dual sim support staan maar niet dat het apart gefiltert kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lizard schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:40:
Zelf wil ik de OP3 gaan gebruiken voor zowel werk als privé.
Voor Exchange mail ben ik van plan om Google Play: Nine - Exchange on Mobile te gebruiken en voor de contacts Google Play: True Phone Dialer & Contacts
Het enige waar ik mee zit is de sms.

Is het mogelijk om binnenkomende sms in verschillende boxen te filteren zodat ik werk en privé gescheiden hou? (Eventueel met een andere SMS app?)
Bij een aantal apps (Chomp SMS, Textra of Go SMS) zie ik wel dual sim support staan maar niet dat het apart gefiltert kan worden.
Volgens mij is er een apart app topic. Is niet echt specifiek op3 gerelateerd. De standaard message app kan het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu na 2 dagen nog steeds behoorlijk blij met deze telefoon.

Vanacht om 3 uur zou hij leeg zijn, dan heeft hij 35 uur op 1 accu mogen werken tijdens mij normale gebruik.
Waar mijn htc altijd met 10% thuis kwam van werk, kan deze gewoon nog ff door.

ook even naar de dashlader gekeken.

met intervallen van 10 min beginnende bij 15%
37%, 59%, 80% 90% 95% 100%
Zeg met 1 uur een volle accu 85% laden.
Waarvan de eerste 80 min natuurlijk de meeste indruk op mij maakte...

Ook een otterbox en glazen scherm protector binnen gehad, past allemaal prima en netjes.
nu nog alle instellingen door hebben, wijkt toch wat af van htc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

De OP3 heeft 21/2 week Frankrijk overleefd.
En het was heerlijk om hem lekker weinig te gebruiken en dan 3 dagen er mee te doen.
Dan even in de dashcharge en weer 3 dagen gebruiken.

morgen even kijken naar de foto kwaliteit.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
DarkSide schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:41:
De OP3 heeft 21/2 week Frankrijk overleefd.
En het was heerlijk om hem lekker weinig te gebruiken en dan 3 dagen er mee te doen.
Dan even in de dashcharge en weer 3 dagen gebruiken.

morgen even kijken naar de foto kwaliteit.
Nice, die van mij moet straks een week Rome overleven, ben ook benieuwd hoe de foto's gaan worden! :-) Moet nog even anderhalve week wachten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Even wat foto's vanuit Malta voor de geïnteresseerden. Zullen vast nog wel wat meer komen. :)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/DAQmmFgl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/7AnF794l.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zBjRaIfl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/XHxTTARl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/6lCcJCnl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/XasB1R8l.jpg

Alles met auto HDR gemaakt. Snelle kiekjes eigenlijk. Lopende mensen tijdens een panoramafoto blijft lastig.. Voor de rest: Erruuug tevreden.

[ Voor 29% gewijzigd door Luca op 01-08-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:47
TotalCrash schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:21:
[...]

Ik heb hier op dit forum een artikel gevonden om de slider aan te passen naar ring/vibrate/silent. Op die manier werkt het wel goed. Heb het een paar keer geprobeerd en het lijkt toch goed te gaan.
Dus als je hem uit de doos haalt, slider op silent zet, dan trilt hij niet bij inkomende oproepen/smsjes/whatsappjes/mailtjes? Dat is dus "out of the box" ook niet in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Nox

Noxiuz

[...]

#000 ?

Ik heb vanmorgen iets nieuws meegemaakt. 3 reboots in de auto. Was muziek aan het luisteren met google play music, flitsnav stond aan en ik was gepaired met m'n Kenwood radio en Parrot :/

[ Voor 18% gewijzigd door Nox op 01-08-2016 11:28 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TotalCrash
FireSonus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Dus als je hem uit de doos haalt, slider op silent zet, dan trilt hij niet bij inkomende oproepen/smsjes/whatsappjes/mailtjes? Dat is dus "out of the box" ook niet in te stellen?
Normaal bij OP3 is het: All, Priority, Silent ( ook zonder trillen )
Er is een apk uitgebracht, link: https://forums.oneplus.ne...ng-vibrate-silent.455587/
Hiermee kan je het zetten op Ring/Vibrate/Silent.

Ik gebruik niet echt priority users aangezien er altijd iemand kan bellen, maar liever op trillen. Hiermee kan je dan de 'middelste' optie zetten en dan trilt hij enkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
En als je hem op all laat staan kan je niet (zonder die apk te installeren) het geluid uit zetten (en dus alleen trillen overhouden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
FireSonus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

FireSonus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:46:
En als je hem op all laat staan kan je niet (zonder die apk te installeren) het geluid uit zetten (en dus alleen trillen overhouden)?
Aangezien je binnen een half uur twee keer dezelfde vraag stelt zul je het heel erg graag willen weten blijkbaar...

Maar natuurlijk kan dat wel. Als je het volume voor bellen/notificaties op 0 zet dan staat ie op trillen. Gewoon standaardfunctionaliteit van ongeveer elke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 24-09 12:19
Ik weet niet of het ook hier mag, maar de soft gold oneplus 3 is vanaf nu te bestellen!
Schijnt een beperkte oplage te zijn, dus ben er snel bij.
De mijne is net besteld voor de vriendin :)

Nee dit mag dus niet. Zulke berichten horen thuis in het Levertijd & Prijzen topic. Verder is dubbelposten ook niet toegestaan.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 01-08-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
FlowDesign schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:04:
[...]

[...]

Aangezien je binnen een half uur twee keer dezelfde vraag stelt zul je het heel erg graag willen weten blijkbaar...

Maar natuurlijk kan dat wel. Als je het volume voor bellen/notificaties op 0 zet dan staat ie op trillen. Gewoon standaardfunctionaliteit van ongeveer elke telefoon.
Sorry, ik wilde het inderdaad heel graag weten omdat ik zojuist een softgold OP3 heb besteld :*) , dit "issue" was mijn laatste twijfelpuntje, bedankt voor je snelle replies! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:19
Modbreak:Ook berichten over de beschikbaarheid en bestellen van de Soft Gold versie zijn hier offtopic en moeten in: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrrt744
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03-2021
rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:25:
[modbreak] Ook berichten over de beschikbaarheid en bestellen van de Soft Gold versie zijn hier offtopic en moeten in: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen. [/]
excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
TotalCrash schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Normaal bij OP3 is het: All, Priority, Silent ( ook zonder trillen )
Er is een apk uitgebracht, link: https://forums.oneplus.ne...ng-vibrate-silent.455587/
Hiermee kan je het zetten op Ring/Vibrate/Silent.

Ik gebruik niet echt priority users aangezien er altijd iemand kan bellen, maar liever op trillen. Hiermee kan je dan de 'middelste' optie zetten en dan trilt hij enkel.
Of je zet je volume gewoon naar beneden zodat die ook op trillen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
l3art schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Of je zet je volume gewoon naar beneden zodat die ook op trillen staat ;)
True, maar voor sommigen is dit een gemak, je hoeft je scherm niet aan te zetten, gewoon switchen. Als je in een meeting zit is het heel handig om even te switchen. met de volume knoppen moet je het scherm aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
TotalCrash schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

True, maar voor sommigen is dit een gemak, je hoeft je scherm niet aan te zetten, gewoon switchen. Als je in een meeting zit is het heel handig om even te switchen. met de volume knoppen moet je het scherm aanzetten ;)
Over dat scherm niet aan hoeven zetten had ik inderdaad nog niet nagedacht... Dat is inderdaad een pluspuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Laatst online: 22:06
Vandaag drie stukken genavigeerd met Tomtom. Geen spontane reboots mee gehad. Notificatie probleem lijkt geen probleem meer te zijn bij mij. Laatste update draait op mijn toestel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Jullie hadden me wel mogen waarschuwen over de vervormde foto's hoor. :P Dank Tigerwood voor het laten weten. Hopelijk is het nu wel goed...

Mochten jullie ze daardoor dus niet gezien hebben, dan kun je ze hier weer bekijken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 01-08-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:05
fredgroes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:52:
Vandaag drie stukken genavigeerd met Tomtom. Geen spontane reboots mee gehad. Notificatie probleem lijkt geen probleem meer te zijn bij mij. Laatste update draait op mijn toestel
Kan je een keer stukje tracken met Strava of Runkeeper? Ben nog steeds benieuwd :Y)

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwvinger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:10
Gebruik de OnePlus 3 nu een aantal weken en dagelijks gebruik ik in de auto TomTom en Flitsmeister met bluetooth en aangesloten op lader. Tot nu toe 2x een spontane reboot onderweg gehad. De eerste keer zelfs 3 keer binnen kwartier. Vorige week met de nieuwste versie 1x. Lijkt toch op een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
fredgroes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:52:
Hier nog wel en draai ook de laatste update. Alleen met Gmail overigens. Maar goed heb me er nooit echt aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majari
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:58
Dank voor alle info hier. One+ 3 nu een paar dagen in bezit komende van LG G3. Ben er erg blij mee!

Grootste verschil is (duh) snelheidswinst (en wegblijvend warmte)
Bij zware games (lees PokemonGO) icm tasker kreeg ik spontane shutdowns om tegen de hitte te beschermen. Nu wordt de 1+3 nauwelijks lauw. GPS tijdens de game is op de meter nauwkeurig en bij offscreen gaan heeft hij de positie binnen een mum van tijd weer geladen.

Verder is hij nauwelijks groter dan de G3, maar voor die +- 3mm meer krijg je off screen buttons + vingerafdrukscanner er voor terug, dus in veel gevallen een groter scherm. Voor mij persoonlijk echte meerwaarde.

Grootste plussen: vingerafdrukscanner, notification slider, dash charge, top accu, stock oxygen is top, sterke ondersteuning van 1+

Minpunten: scherm mag iets helderder (heb sRGB aan). Video niet geprobeerd maar adh van de voorbeelden hier gegeven hoop ik hier nog enige verbetering in te zien.

Heeft iemand toevallig (zonder een aparte launcher te installeren) een manier gevonden om 5 knoppen/mappen in je homescreen naast elkaar te zetten ipv 4? Ik kan alleen vinden dat je ze kleiner/groter kan maken, maar niet de indeling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Majari schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:22:
...

Heeft iemand toevallig (zonder een aparte launcher te installeren) een manier gevonden om 5 knoppen/mappen in je homescreen naast elkaar te zetten ipv 4? Ik kan alleen vinden dat je ze kleiner/groter kan maken, maar niet de indeling?
probeer eens een andere launcher, zoals bv nova, hier kan je ongelooflijk veel in customizen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
Weet niet of het in dit topic hoort, maar aangezien Swiftkey standaard wordt geleverd wou ik horen of er meer mensen last van hebben.
Ik koos Swiftkey wanneer ik Android instelde. Nu heb ik bijna dagelijks een melding in Android om te zeggen welk mijn 'standaard' keyboard zal zijn. Nu staan er nog maar 2 in (Google Keyboard en SwiftKey keyboard). Ik kan het 'Google keyboard' niet uitschakelen aangezien dan de optie voor Swiftkey ook uit gaat. Is er een manier om van deze meldingen af te komen of komt dit vaker bij iemand voor?

Voor de rest nog steeds een top toestel. Alhoewel ik merk dat mijn SOT wel heel laag is ten opzichte van vroeger. Ik weet zeker dat ik vandaag meer dan 2 uur heb, terwijl het aangeeft nog maar 1 uur aan te hebben gestaan. Heb dit opgemerkt na de 3.2.2 update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 23:08
TotalCrash schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:55:
Weet niet of het in dit topic hoort, maar aangezien Swiftkey standaard wordt geleverd wou ik horen of er meer mensen last van hebben.
Ik koos Swiftkey wanneer ik Android instelde. Nu heb ik bijna dagelijks een melding in Android om te zeggen welk mijn 'standaard' keyboard zal zijn. Nu staan er nog maar 2 in (Google Keyboard en SwiftKey keyboard). Ik kan het 'Google keyboard' niet uitschakelen aangezien dan de optie voor Swiftkey ook uit gaat. Is er een manier om van deze meldingen af te komen of komt dit vaker bij iemand voor?

Voor de rest nog steeds een top toestel. Alhoewel ik merk dat mijn SOT wel heel laag is ten opzichte van vroeger. Ik weet zeker dat ik vandaag meer dan 2 uur heb, terwijl het aangeeft nog maar 1 uur aan te hebben gestaan. Heb dit opgemerkt na de 3.2.2 update.
Je bedoelt zo'n notificatie?

Afbeeldingslocatie: https://motorola-global-eng.custhelp.com/rnt/rnw/img/enduser/icsicon03b.png Afbeeldingslocatie: https://motorola-global-eng.custhelp.com/rnt/rnw/img/enduser/icsicon04.png

Dat is gewoon een standaard notificatie die wordt getoond wanneer je meerdere toetsenboorden hebt ingeschakeld (al sinds Android Jelly Bean 4.1).

Je kan Google Keyboard uitschakelen in Settings > Language & input > Current Keyboard > Choose keyboards. Zet hier alle toggles uit, behalve bij SwiftKey en de notificatie zal verdwijnen.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
P1nGu1n schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:35:
[...]

Je bedoelt zo'n notificatie?

[afbeelding] [afbeelding]

Dat is gewoon een standaard notificatie die wordt getoond wanneer je meerdere toetsenboorden hebt ingeschakeld (al sinds Android Jelly Bean 4.1).

Je kan Google Keyboard uitschakelen in Settings > Language & input > Current Keyboard > Choose keyboards. Zet hier alle toggles uit, behalve bij SwiftKey en de notificatie zal verdwijnen.
|:( dacht dat het niet ging om google keyboard uit te zetten aangezien dan de optie uitgegrijsd was. Blijkbaar standaard feature voor niet alle toetsenborden uit te zetten :) Sorry en dank! Werkt nu super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hallo allemaal :).

Na 3 weken op vakantie geweest te zijn, zie ik dat er weer 30 pagina's bij zijn gekomen sinds ik weg was en geen tijd had om dit topic te lezen.

Nu wil ik graag bijblijven met de laatste nieuwtjes over de OnePlus 3 etc, maar gaat het heel veel tijd kosten om 30 pagina's door te lezen.

Nu weet ik dat OnePlus OxygenOS 3.2.2 heeft uitgerold (en wat een mooie changelog zeg! :o).

Maar, is er iemand die mij een beetje kan bijpraten van de afgelopen 30 pagina's? :P

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Kan iemand mij vertellen hoelang jullie screen-on-time hebben?

Met mijn s7 edge haal ik ruim 5.5 uur met automatische helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiakNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 23:57
Hey tweakers,

Ik merk via de filmpjes die ik op youtube zie dat de video stabilisatie nog niet helemaal top is.Beeld schokt bij het opnemen van videos terwijl er optische stabilisatie op de telefoon aanwezig is.

Zou dit nog gefixed kunnen worden door de ontwikkelaars van Oxygen OS of moeten we hier mee leren leven? (OP3 besteld maar nog niet binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

038Robijno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:09:
Kan iemand mij vertellen hoelang jullie screen-on-time hebben?

Met mijn s7 edge haal ik ruim 5.5 uur met automatische helderheid.
Is toch helemaal afhankelijk van de user case?

Ik haal 4,5 uur, sommigen 6 uur. Anderen weer 3 uur.

Kan me goed voorstellen dat een Edge onder gelijke omstandigheden een betere SoT halen. Maar een Edge heeft dan weer geen Dash charge :9 .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:27:
Hallo allemaal :).

Na 3 weken op vakantie geweest te zijn, zie ik dat er weer 30 pagina's bij zijn gekomen sinds ik weg was en geen tijd had om dit topic te lezen.

Nu wil ik graag bijblijven met de laatste nieuwtjes over de OnePlus 3 etc, maar gaat het heel veel tijd kosten om 30 pagina's door te lezen.

Nu weet ik dat OnePlus OxygenOS 3.2.2 heeft uitgerold (en wat een mooie changelog zeg! :o).

Maar, is er iemand die mij een beetje kan bijpraten van de afgelopen 30 pagina's? :P
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad!

Met de laatste update is OxygenOS weer wat beter geworden, notificaties tijdens doze zijn nog niet helemaal gefixt bij Gmail en Outlook, op het OnePlus forum las ik dat dit wel werkt bij Aquamail. Niet alle carkits werken perfect. Tijdens navigeren hebben sommigen ook spontane reboots. Er valt nog wat te verbeteren dus. Cyanogenmod gaat ook de goede kant op, al is er nog geen snapshot/stabiele build.
Al met al zijn de meeste gebruikers enorm tevreden, hoewel er de laatste weken zo'n 2/3x valschade is gemeld (logisch, je scherm kan breken bij een val) vooral complimenten over de bouwkwaliteit. Dash werkt nu ook met custom ROM's en kernels. Verder vraagt iedereen zich af wanneer AnonymousWP de OP3 aanschaft. Meer schiet me ff niet te binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:43:
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad!

Met de laatste update is OxygenOS weer wat beter geworden, notificaties tijdens doze zijn nog niet helemaal gefixt bij Gmail en Outlook, op het OnePlus forum las ik dat dit wel werkt bij Aquamail. Niet alle carkits werken perfect. Tijdens navigeren hebben sommigen ook spontane reboots. Er valt nog wat te verbeteren dus. Cyanogenmod gaat ook de goede kant op, al is er nog geen snapshot/stabiele build.
Al met al zijn de meeste gebruikers enorm tevreden, hoewel er de laatste weken zo'n 2/3x valschade is gemeld (logisch, je scherm kan breken bij een val) vooral complimenten over de bouwkwaliteit. Dash werkt nu ook met custom ROM's en kernels. Verder vraagt iedereen zich af wanneer AnonymousWP de OP3 aanschaft. Meer schiet me ff niet te binnen.
offtopic:
Ik heb zeker een fijne vakantie gehad! Aan de andere kant jammer dat ik niet meer zo kon no-lifen op Tweakers :p.

Enorm bedankt voor je reactie trouwens. Waardeer ik echt :).

Een domper vind ik wel dat nu Gorilla Glass 5 is uitgekomen, en ook de Snapdragon 821. Zo loop je al weer snel achter, maarja, dat blijf je natuurlijk houden.

Waarom ik nog geen OnePlus 3 bestel:

Ik ben altijd al iemand geweest die vies is van upgraden (lees: een update uitvoeren van Windows 7 naar Windows 10. Dan wordt alles 1 groot rommeltje. Tenminste, dat zit tussen m'n oren). Ik wil dus wachten totdat OnePlus OxygenOS 4.x.x uit gaat brengen (Android 7, Nougat). Want straks heb ik de telefoon 2 maanden, en dan moet ik een grote update uitvoeren naar een totaal nieuwe Android, en dan is het niet meer optimaal/'clean'. Ik wil dus graag wachten totdat OxygenOS 4.x.x (Nougat) er op staat, standaard (vanuit de fabriek meegeleverd). Ik kan natuurlijk een schone installatie doen, maar het liefst niet, aangezien het al een keer 'fout' is gegaan met m'n OnePlus 2. Ik raakte m'n WhatsApp chats kwijt, en dat kreeg ik toen niet meer goed terug.
Tegen die tijd zullen er ook wel weer veel meer verbeteringen in OxygenOS doorgevoerd zijn. Zoals het OIS probleem wat ik hierboven lees. Ik kan dan wel natuurlijk blijven wachten, dat is waar. Maar ik wacht liever totdat de grote problemen zijn aangepakt.

Een andere reden is, is dat ik wacht op een Dash-Charge powerbank van OnePlus. Dan kan ik meteen de hele meuk in 1 keer bestellen.
Verder vraagt iedereen zich af wanneer AnonymousWP de OP3 aanschaft. Meer schiet me ff niet te binnen.
Hier moest ik trouwens wel hardop om lachen _O-.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-08-2016 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Laatst online: 15:56
Ik geniet erg veel van m'n OP3. Weinig bugs te bekennen. Één irritante bug merk ik tijdens het telefoneren. Nouja, eigenlijk erna. Zodra ik ophang belt mijn telefoon random een nummer dat ik recent gebeld heb. Het is al vaker voorgekomen en ik ben er zeker van dat ik geen nummer aanraak na het bellen. Omdat de recente contacten op een andere pagina staan dan de pagina waarop ik uitkom na het bellen.

Komt dit jullie bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:03:
[...]

offtopic:
Ik heb zeker een fijne vakantie gehad! Aan de andere kant jammer dat ik niet meer zo kon no-lifen op Tweakers :p.

Enorm bedankt voor je reactie trouwens. Waardeer ik echt :).

Een domper vind ik wel dat nu Gorilla Glass 5 is uitgekomen, en ook de Snapdragon 821. Zo loop je al weer snel achter, maarja, dat blijf je natuurlijk houden.

Waarom ik nog geen OnePlus 3 bestel:

Ik ben altijd al iemand geweest die vies is van upgraden (lees: een update uitvoeren van Windows 7 naar Windows 10. Dan wordt alles 1 groot rommeltje. Tenminste, dat zit tussen m'n oren). Ik wil dus wachten totdat OnePlus OxygenOS 4.x.x uit gaat brengen (Android 7, Nougat). Want straks heb ik de telefoon 2 maanden, en dan moet ik een grote update uitvoeren naar een totaal nieuwe Android, en dan is het niet meer optimaal/'clean'. Ik wil dus graag wachten totdat OxygenOS 4.x.x (Nougat) er op staat, standaard (vanuit de fabriek meegeleverd). Ik kan natuurlijk een schone installatie doen, maar het liefst niet, aangezien het al een keer 'fout' is gegaan met m'n OnePlus 2. Ik raakte m'n WhatsApp chats kwijt, en dat kreeg ik toen niet meer goed terug.
Tegen die tijd zullen er ook wel weer veel meer verbeteringen in OxygenOS doorgevoerd zijn. Zoals het OIS probleem wat ik hierboven lees. Ik kan dan wel natuurlijk blijven wachten, dat is waar. Maar ik wacht liever totdat de grote problemen zijn aangepakt.

Een andere reden is, is dat ik wacht op een Dash-Charge powerbank van OnePlus. Dan kan ik meteen de hele meuk in 1 keer bestellen.

[...]

Hier moest ik trouwens wel hardop om lachen _O-.
Ik heb gisteren nog zitten spelen met m'n OPX en daar CM opgezet, misschien dat ik die weer even als daily driver ga gebruiken. Je mag/kan ook best tevreden blijven met je OP2, over een maand of 6(?) komen de geruchten over de OP4 alweer.... Misschien lukt het je om de OP3 over te slaan.
Neyluzz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:09:
Ik geniet erg veel van m'n OP3. Weinig bugs te bekennen. Één irritante bug merk ik tijdens het telefoneren. Nouja, eigenlijk erna. Zodra ik ophang belt mijn telefoon random een nummer dat ik recent gebeld heb. Het is al vaker voorgekomen en ik ben er zeker van dat ik geen nummer aanraak na het bellen. Omdat de recente contacten op een andere pagina staan dan de pagina waarop ik uitkom na het bellen.

Komt dit jullie bekend voor?
Nee, die is nieuw voor me! Ben je 100% stock of loop je kans op bugs door 3th party apps?

[ Voor 88% gewijzigd door Chris.nl op 02-08-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:14:
Ik heb gisteren nog zitten spelen met m'n OPX en daar CM opgezet, misschien dat ik die weer even als daily driver ga gebruiken. Je mag/kan ook best tevreden blijven met je OP2, over een maand of 6(?) komen de geruchten over de OP4 alweer.... Misschien lukt het je om de OP3 over te slaan.
Hmm, nehh. De OnePlus 3 biedt naar mijn mening zulke verbeteringen tegenover de OnePlus 2. Zowel qua hardware als software.

Een ander voordeel is, is dat ik maar 150 euro hoef bij te leggen, mits ik m'n OnePlus 2 weet te verkopen voor 250 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:01
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:28:
[...]

Hmm, nehh. De OnePlus 3 biedt naar mijn mening zulke verbeteringen tegenover de OnePlus 2. Zowel qua hardware als software.

Een ander voordeel is, is dat ik maar 150 euro hoef bij te leggen, mits ik m'n OnePlus 2 weet te verkopen voor 250 euro :).
For god sakes just buy it. Wat doe je als Android 8 uit komt dan? :+ of Android 7.0.1 of 7.1. We zijn vgm zo ver dat het bijna niet meer voorkomt dat een telefoon dood is na een upgrade.

You know you want it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:10
Ik kom vanaf een lollipop toestel af en ik mis heel erg de settings button die links zat bij mijn vorige toestel. Ik kan nu b.v niet het menu van touchdown meer openen om handmatig te synchroniseren. Of is dit met Android 6 misschien veranderd?

https://www.google.nl/sea...TF-8#imgrc=Y_Yj13DlTKl9bM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Vaevictis_ schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:44:
Ik kom vanaf een lollipop toestel af en ik mis heel erg de settings button die links zat bij mijn vorige toestel. Ik kan nu b.v niet het menu van touchdown meer openen om handmatig te synchroniseren. Of is dit met Android 6 misschien veranderd?

Je hebt dan echt een heel oud toestel gehad hiervoor, ik geloof dat die knop sinds Android 4.0 al weggehaald is. Tegenwoordig zitten alle instellingen verborgen onder de drie puntjes. Maar ik zie dat Touchdown nog een hele oude interface heeft, waar die puntjes in ontbreken.

Je kan eventueel bij 'Instellingen' -> 'Knoppen' instellen dat er bij een long press op een button het 'menu' wordt geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Vaevictis_ schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 06:44:

oei... het verdwijnen van de menu button is al wat langer geleden hoor, volgens mij had ICS (4.0) (of zelfs 3.0 voor tablets) al geen menu button meer.

in 2012 worden developers al aangespoord om menu buttons in de software in te bouwen...
http://android-developers...odbye-to-menu-button.html

zoals hierboven genoemd, je hebt nu ergens 3 puntjes, 3 streepjes of je kan je menu/instellingen vanuit de linkerkant naar rechts slepen
ook touchdown zou de 3 puntjes moeten hebben:

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-vUK-uD1ItTM/TuFkNKnDyNI/AAAAAAAAVq0/6e27w87fuaU/s1600/main-menu.png

dit plaatje is ook oud, als je geen puntjes hebt, probeer eens de linkerkant naar rechts te trekken
rens-br schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:26:
[...]

Je kan eventueel bij 'Instellingen' -> 'Knoppen' instellen dat er bij een long press op een button het 'menu' wordt geopend.
helaas is dit bij OOS 3 eruit gehaald, bij CM kan je dit volgens mij nog wel instellen, maar bij de stock rom dus niet..

[ Voor 12% gewijzigd door Prulleman op 03-08-2016 08:32 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 03:28
rens-br schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:26:
[...]

Je hebt dan echt een heel oud toestel gehad hiervoor, ik geloof dat die knop sinds Android 4.0 al weggehaald is. Tegenwoordig zitten alle instellingen verborgen onder de drie puntjes. Maar ik zie dat Touchdown nog een hele oude interface heeft, waar die puntjes in ontbreken.

Dat kan volgens mij niet. Ik heb er een Xposed module voor, maar default kan je daar geen menu kiezen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Prulleman schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:28:
[...]

oei... het verdwijnen van de menu button is al wat langer geleden hoor, volgens mij had ICS (4.0) (of zelfs 3.0 voor tablets) al geen menu button meer.

in 2012 worden developers al aangespoord om menu buttons in de software in te bouwen...
http://android-developers...odbye-to-menu-button.html
Dit klopt inderdaad Android 2.3 was de laatste versie die dit ondersteunde. Android 3.0 tel ik eigenlijk niet mee, omdat dit een tablet OS was.
ook touchdown zou de 3 puntjes moeten hebben:

[afbeelding]
Ik had de screenschots bekeken in Google Play: TouchDown for Smartphones en daar stonden wel drie punten, maar alleen in de scherm-knoppen balk. Niet rechts of links boven in, waar je de puntjes meestal verwacht.
helaas is dit bij OOS 3 eruit gehaald, bij CM kan je dit volgens mij nog wel instellen, maar bij de stock rom dus niet..
Sorry. My bad! Ben gewoon verwend met mijn OnePlus One, daar zit dit standaard ingebouwd. O-) Ging er vanuit dat dit voor de OnePlus 3 ook zo was.
Pagina: 1 ... 40 ... 80 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden & Prijzen moeten hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
- Rooten & Custom roms: [OnePlus 3] Rooten & Custom ROM's.
- RMA/Retour: [OnePlus] RMA & Support.

- OnePlus 3T: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie.