• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:50

Rannasha

aka "Species5618"

dreezz schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:30:
[...]

hmmm, chat (niet volledig):
4. You said:
question... the op3t is coming... and i can return my op3 within 15 days if i'd like to switch, right?
14:05:30
5. Charles said:
As per checking, we have a 15 day return policy that will start counting from the date the device is delivered.
14:06:33
6. You said:
ok. do you know if it's a problem when the bootloader is unlocked and the op3 has a custom rom running?
14:07:32
7. Charles said:
The technical process of rooting or unlocking the bootloader does not void the warranty of a OnePlus device. However, we strongly suggest for you to only root or unlock the bootloader of your OnePlus device if you are confident in your understanding of the risks involved.
Dit klinkt niet als een echt antwoord op je vraag. Het antwoord lijkt erop alsof Charles de vraag los van je eerdere vraag heeft gezien en dus de standaard copypasta over rooten op de chat heeft gegooid.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Fjupski
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-12-2020
BjornS96 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 16:52:
[...]

Heb de mijne 26 okt besteld. staat als sinds dinsdag ofzo op processing.

estimated dispatch is 14 november dus zal wel goed komen
Als iets veranderd in je status? Mijn estimated dispatch staat ook op 14 nov. Maar nog geen verandering in verdere status (ook geen mail).

• BjornS96
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-06 12:38
Fjupski schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:28:
[...]

Als iets veranderd in je status? Mijn estimated dispatch staat ook op 14 nov. Maar nog geen verandering in verdere status (ook geen mail).
Bij mij ook nog niets veranderd. Heb gechat met oneplus en die zeggen dat de estimated dispatch accuraat is. en dat hij vandaag (de 14e) nog verstuurd zou worden.

• Fjupski
BjornS96 schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:30:
[...]

Bij mij ook nog niets veranderd. Heb gechat met oneplus en die zeggen dat de estimated dispatch accuraat is. en dat hij vandaag (de 14e) nog verstuurd zou worden.
Top, bedankt voor je snelle reactie! Ik hoop dat ie vandaag verstuurd wordt want mijn oude telefoon is toch echt wel aan het einde van zijn Latijn |:(

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:50

Rannasha

aka "Species5618"

Ik ga dit topic verlaten :)

Besteld: 31 Oktober
Verwachte verzending: 9 November
Daadwerkelijke verzending: 7 November
Verwachte levering: 16 November
Daadwerkelijke levering: 14 November

Enige probleempuntje is dat de DHL bezorger het pakketje gewoon voor de deur heeft neergelegd en daarna is vertrokken. Nu woon ik aan het einde van een zeer rustige, doodlopende straat en is mijn voordeur niet zichtbaar vanaf de weg, maar toch, niet erg professioneel. Aan de andere kant, als de bezorger het protocol had gevolgd, dan had ik nu nog geen OP3 gehad.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hmm, vandaag het high 5 mailtje gekregen voor een 2de OP3, maar volgens de tracking op dde site is er 7 nov al voor getekend :/

straks een chatten met support

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:02

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

[...]

Ik kreeg mijn high five mail op de dag zelf rond 17u.

De Nederbelg !

• mschol
  • Niet online
iemand ervaring met het volgende:

ik krijg een high five mail, tracking op de site verteld "delivery signed" (wat, bij na checken bij DHL, niet correct is want recipient informatie is niet op te vragen met postcode)

support verteld mij dat informatie op site verkeerd is maar kunnen mij alleen maar tracking van de site geven, m.a.w. er is geen tracking informatie? 8)7

• Fjupski
[...]

En? Ik heb nog geen mail voorbij zien komen, gister ook gechat en volgens vriend Garry kon het zo zijn dat het systeem niet geheel up to date was. Straks maar weer chatten...

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-06 14:59
mschol schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:59:

support verteld mij dat informatie op site verkeerd is maar kunnen mij alleen maar tracking van de site geven, m.a.w. er is geen tracking informatie? 8)7
Ik heb ook de verkeerde tracking informatie gekregen. Tracking met die code werkt wel via de volgende site, zodra hij in NL is aangemeld.

https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-1

Anoniem: 839735

Volgens de tracking is mijn Oneplus vorige week reeds afgeleverd in weliswaar "Duitsland"(zeer ruime betekenis van aflevering bij de buren), terwijl ik pas gisteren mijn high five mail heb ontvangen. Gechat met Oneplus en ze hebben een ticket voor me aangemaakt om het uit te zoeken.

• MeltedForest
Omdat er zoveel klachten zijn over verkeerde tracking nummers, zet ik het 1x op een rijtje:
- Online tracking via de site van oneplus werkt niet, of geeft aan dat deze al is afgeleverd (in het verleden)
- Contact opnemen met OnePlus kan je doen, maar gaat je niet helpen. Je krijgt namelijk geen nieuw tracking nummer. Blijkbaar werkt DHL met dubbele tracking nummers, misschien omdat het internationale zendingen zijn.

Wil je je OnePlus bestelling tracken? Gebruik de tracking van DHL en gebruik je volgende twee opties:
1. Zolang je pakketje in Duitsland is, kan je hem tracken via https://nolp.dhl.de/nextt...set_identcodes.do?lang=en
2. Zodra je pakketje de grens over gaat, kan je hem tracken via https://www.dhlparcel.nl/...ontvangen/volg-uw-zending

Zie bijvoorbeeld mijn tracking, via de Duitse DHL site:
Alles boven de zwarte streep is de oude binnenlandse zending. Alles onder de zwarte streep is de zending van OnePlus. Omdat de oude zending al bezorgd is, zie je dit ook terug op de website van OnePlus zelf en lijkt het alsof je bestelling al is bezorgd op het moment dat deze wordt verstuurd..

*knip*. Geen volledige verzendstatussen, zie ook de topicwarning.

[Voor 10% gewijzigd door rens-br op 15-11-2016 11:29]

• Fjupski
BBrunekreeft schreef op woensdag 09 november 2016 @ 07:17:
[...]

Ik heb in mijn OnePus account een knop 'Tracking' ontdekt.
Met behulp daarvan heb ik mijn tracking code kunnen vinden.
Hij is nu ergens in duitsland. Zal wel goedkomen nu.
Waar heb je die tracking knop ontdekt als ik vragen mag? Ik zit ook te zoeken maar kan hem nergens vinden..

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:22
Fjupski schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:33:
[...]
Waar heb je die tracking knop ontdekt als ik vragen mag? Ik zit ook te zoeken maar kan hem nergens vinden..
Als je in My OnePlus Account naar My Orders gaat, zie je helemaal onderaan twee knoppen: Tracking en Service request.
Als je op die tracking knop klikt kom je op een pagina waarop je Track en Trace code te vinden is (naast een icoontje van een barcode)

• BjornS96
De high Five mail is binnen :D !!!

Besteld 26 okt.
Verwachte verzenddatum 14 nov.
Actuele verzenddatum 15 nov.
Verwachte leverdatum 18 nov.
Actuele leverdatum: ?

• Fjupski
BjornS96 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:56:
De high Five mail is binnen :D !!!

Besteld 26 okt.
Verwachte verzenddatum 14 nov.
Actuele verzenddatum 15 nov.
Verwachte leverdatum 18 nov.
Actuele leverdatum: ?
Yes, hier ook, precies hetzelfde.. Ben benieuwd of de actuele leverdatum wel overeenkomt met de verwachte leverdatum.. O-)

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:38
Hier hetzelfde :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:18
Wat ik overigens niet heb kunnen vinden. Blijft de OnePlus 3 eigenlijk te koop of gaat deze eruit?

Het toestel is staat ook al enige tijd op out-of-stock.

• AnonymousWP
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:23:
Wat ik overigens niet heb kunnen vinden. Blijft de OnePlus 3 eigenlijk te koop of gaat deze eruit?

Het toestel is staat ook al enige tijd op out-of-stock.
Hier 2 bronnen die dit bevestigen. Heb ook de redactie al getipt :).
https://twitter.com/OnePl...status/798653671210790912
https://twitter.com/OnePl...status/798605528075112448

Dus ook de soft gold -variant komt weer.

Af en toe lijkt de OnePlus 3 weer verkrijgbaar: https://oneplus.net/nl/oneplus-3

[Voor 7% gewijzigd door AnonymousWP op 16-11-2016 13:34]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• rens-br
AnonymousWP schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:33:
Hier 2 bronnen die dit bevestigen. Heb ook de redactie al getipt :).
Maar dit zijn vragen gesteld voor de officiële release van de OP3T.

• AnonymousWP
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:41:
Maar dit zijn vragen gesteld voor de officiële release van de OP3T.
Daar heb je een punt. Maar ik denk dat je als bedrijf zijnde al wel weet of je je 'oude' model nog gaat verkopen of niet. Als het nou 1 of 2 maanden terug was geweest, was het onzeker geweest. Maar nu kunnen we er 99,9% zeker van zijn denk ik ;). Denk je ook niet?

• rens-br
AnonymousWP schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:43:
Als het nou 1 of 2 maanden terug was geweest, was het onzeker geweest. Maar nu kunnen we er 99,9% zeker van zijn denk ik ;). Denk je ook niet?
Zou inderdaad goed kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze nog niet gaan verklappen / zeggen dat de OP3 uit de running gaat, terwijl de OP3T pas over een halve maand verkocht gaat worden.

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Shipped Out *O*
Ik heb alleen nog geen tracking code :/
Hoelang duurde dit bij jullie?

Twoto123

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Twoto123 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:03:
Shipped Out *O*
Ik wacht ook al ruim 24uur op een tracking nummer.
Snelheid is niet het sterkste punt van OP...

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• AnonymousWP
  • Niet online
Shipped Out *O*
Oxellaar schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:13:
Ik wacht ook al ruim 24uur op een tracking nummer.
Snelheid is niet het sterkste punt van OP...
Dat staat heel mooi in onze topic-start ;).
[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen#track & trace

• BjornS96
Shipped Out *O*
even chatten met oneplus dan heb je zo een tracking nummer.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 23:30
Had in oktober een OP3 besteld met als dilevery 18 nov. dan toch maar gecancelled voor de OP3T launch. Nu is die vrij teleurstellend geweest en dan zojuist maar opnieuw de gewone OP3 besteld, paar keer gerefreshed tot ik kon bestellen.

Er staat estimated dispatch 14nov, estilamated delivery 18nov. Beetje vreemd, maar ik zal het wel horen zeker?

• Oxellaar
  • Niet online
Bedankt

Maar helaas nog onbekend bij DHL

• AnonymousWP
  • Niet online
Oxellaar schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:51:
Bedankt

Maar helaas nog onbekend bij DHL
Dan is, zoals BjornS96 al aangaf, chatten met OnePlus een goede en snelle oplossing. :)

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-06 21:49
Die van mij zou ook vanaf vandaag verzonden worden, helaas nog geen 'shipped out' melding.

Wel vandaag al twee keer gechat, die gast zei dat ie vanuit een wharehouse in Europa (Duitsland denk ik?) wordt verzonden, dus dat ie waarschijnlijk 2 dagen eerder komt.

Ben benieuwd of ik de 'shipped out' melding vandaag nog wel krijg.... 8)

• Oxellaar
  • Niet online
AnonymousWP schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:52:
[...]

Dan is, zoals BjornS96 al aangaf, chatten met OnePlus een goede en snelle oplossing. :)
Dat is het inderdaad, werkt prima!
En waarschijnlijk word hij morgen afgeleverd :P

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

AnonymousWP schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:52:
[...]

Die persoon van die chat zei dat ik 24 uur moest wachten voor zo'n tracking nummer.

Twoto123

• Oxellaar
  • Niet online
Twoto123 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:01:
[...]

Die persoon van die chat zei dat ik 24 uur moest wachten voor zo'n tracking nummer.
Klopt, dat staat ook in de mail die je hebt gekregen.
Bij mij was het ruim 24 uur geleden dat ik de mail had gekregen.

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05 15:18
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van de OP3? Ik kreeg vandaag een e-mail dat UPS mij binnen 24 uur belt om het ophalen van het pakket te regelen. Ik dacht dat ik een shopping label zou krijgen, zoals staat vermeld op de website.

• MeltedForest
Gistermiddag binnen gekomen :)

Besteld: 22 oktober
Verwachte verzenddatum: 10 november
Echte verzenddatum: 11 november
Verwachte leverdatum: 17 november
Echte leverdatum: 16 november

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 17:52
Inmiddels ben ik toch behoorlijk aan het twijfelen wat ik moet doen, aangezien nu het nieuws er is dat de OP3 niet meer verkocht gaat worden.
Ik heb mijn bestelling gedaan op 3 november en hij zou vandaag verzonden worden, maar ik twijfel toch echt om hem nog snel te cancellen en over anderhalve week toch de OP3T te bestellen. Wat is wijsheid, die anderhalve week wachttijd kan ik ook nog wel wachten.

Wat zouden jullie doen?

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
AnonymousWP schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:50:
OxygenOS Open Beta 7 (MM) for OnePlus 3

Raar dat er een oktober patch bij zit als het november is. Mooie changelog.

En jezus, dit had ik niet verwacht: nieuws: OnePlus stopt met verkoop van OnePlus 3
Had het stiekem wel verwacht, de veranderingen zijn niet groot, maar je wil zo min mogelijk productielijnen hebben of ombouwen, dus gooi het oudere model eruit. In feite gooien ze de overhead die ze even hebben tijdens de omzetting er alleen uit.

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:53
Ik zou voor de 3 gaan, tenzij je heel graag meer opslag wilt denk ik.
De rest van de upgrades zijn minder spannend naar mijn idee.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 22:04

En jezus, dit had ik niet verwacht: nieuws: OnePlus stopt met verkoop van OnePlus 3
Nu voelt mijn OP3 wel aan als een Limited Edition 8) Vooral ook omdat de kleur er daarmee ook uit gaat :+

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-12-2022

wie wel, behalve de mensen die bij oppo/op werken..

ik vind het toch wel jammer, maar de 3t is beter met hetzelfde design.
Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:40:
[...]

Nu voelt mijn OP3 wel aan als een Limited Edition 8) Vooral ook omdat de kleur er daarmee ook uit gaat :+
welke kleur heb je dan goud?
(ik vind dat niet bij een telefoon passen, maar oke)

ik rade net mensen de op3 nog aan. nu hebben ze een betere telefoon dan ik. :'(

[Voor 24% gewijzigd door Derekboy2000 op 17-11-2016 09:03]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-12-2022
offtopic:
er ging wat fout sorry. moest in 1 post

[Voor 86% gewijzigd door Derekboy2000 op 17-11-2016 09:03]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

• Burnd
  • Registratie: December 2007
Marcel_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:01:
Inmiddels ben ik toch behoorlijk aan het twijfelen wat ik moet doen, aangezien nu het nieuws er is dat de OP3 niet meer verkocht gaat worden.
Ik heb mijn bestelling gedaan op 3 november en hij zou vandaag verzonden worden, maar ik twijfel toch echt om hem nog snel te cancellen en over anderhalve week toch de OP3T te bestellen. Wat is wijsheid, die anderhalve week wachttijd kan ik ook nog wel wachten.

Wat zouden jullie doen?
Ik zat met het zelfde dilemma. Die van mij is gister verzonden. Komt hopelijk zaterdag of maandag binnen. Het is alleen de vraag als je de 28ste de OP3t bestelt, hoe snel die dan geleverd wordt en of er überhaupt genoeg zijn. Misschien is die 3T ook wel direct weer 'out of stock'. Ik wilde eigenlijk graag 128gb, maar omdat het allemaal maar de vraag is hoe lang ik dan om die 3T moet wachten laat ik het lekker zo.

(denk ik, want ik kan natuurlijk altijd na 15 dagen nog terugsturen :))

Punt is namelijk dat ik van baan ga wisselen per 1 december en dan een nieuwe telefoon moet hebben. Ik moet dan mijn huidige iPhone 5s (16gb) inleveren bij mn huidige werkgever en bij mn nieuwe werk is het maar de vraag wat ik daar krijg.

Kortom: die 80 euro extra had ik lachend uitgegeven, maar vanwege de onzekerheid van de levertijd van de 3T blijf ik bij de 'gewone 3'

[Voor 15% gewijzigd door Burnd op 17-11-2016 09:38]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 18:23
Begin toch wel angstig te worden. Als ik hoor om me heen dat mensen hem op 05-11 en 06-11 hebben besteld en deze al opgestuurd is, terwijl ik met m'n bestelling van 04-11 nog zit te wachten :-(

Estimated staat op today, maar ik ben toch nog niet geheel optimistisch.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
corset schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:31:
Begin toch wel angstig te worden. Als ik hoor om me heen dat mensen hem op 05-11 en 06-11 hebben besteld en deze al opgestuurd is, terwijl ik met m'n bestelling van 04-11 nog zit te wachten :-(

Ik heb hem ook 5-11 besteld maar staat nog steeds op Processing.

• corset
speedmetal35 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:38:
[...]

Ik heb hem ook 5-11 besteld maar staat nog steeds op Processing.
Precies, terwijl een vriend van me hem op 05-11 heeft besteld en de verzendmail al heeft >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 00:48
Ik zie toevallig dit:

"The OnePlus 3 will no longer be sold in the U.S. and Europe":

http://www.phonearena.com...e-U.S.-and-Europe_id87884

[Voor 19% gewijzigd door Omer op 17-11-2016 10:42]

• Fjupski
corset schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:31:

Ik heb hem 25 oktober besteld en mijn OP3 is dinsdag pas opgestuurd (maakte me ook wel zorgen hoor). Maar no worries, mijn estimated dispatch stond op maandag 14-11, ben maandag eind van de dag meteen gaan chatten aangezien ik er ook niet dermate optimistisch over was. Kreeg het advies te wachten tot dinsdag 15-11 omdat het systeem nog niet up to date kon zijn. Dinsdag meteen weer aan de chat gegaan aangezien er niks veranderd was. Kreeg een zeer schappelijke gozer te spreken die me verzekerde dat de OP3 verstuurd was. En jahoor, eind van de dag een High Five mail. Morgen wordt de OP3 als het goed is bezorgd. Helaas laat de tracking info van DHL zien dat de OP3 ondertussen voor de 3e(!!!) keer in Koln is.. :? Maar goed, gezien het verleden van andere mensen met de levering ga ik er van uit dat dit wel goed komt!

Een lang verhaal, maar maak je niet druk!

• speedmetal35
corset schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:39:
[...]

Precies, terwijl een vriend van me hem op 05-11 heeft besteld en de verzendmail al heeft >_>
misschien krijgen we wel een op3T voor het geld van een op3. :P

• Puddi Puddin
  • Laatst online: 02:09
Het is niet heel raar dat de OP3 niet meer word verkocht. De OP3t is gekomen omdat er simpelweg geen SD820 socs meer zijn.. Anyways wachten op Nougat :D

• rens-br
Puddi Puddin schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:13:
De OP3t is gekomen omdat er simpelweg geen SD820 socs meer zijn..
Hoe kom je daarbij?

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

De OP3 is volgens OnePlus binnenkort gewoon weer in stock.
Ben ook wel benieuwd waar die bewering vandaan komt, de SD820 zit in nogal wat verschillende telefoons.

edit: Zie net het nieuws, OnePlus spreekt zichzelf dus nogal tegen :P

[Voor 8% gewijzigd door Radiant op 17-11-2016 11:37]

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 11:54
Net een RMA aangevraagd: Mijn camera autofocus (ook manual focus) werkt niet meer. Volgens andere fora is dat een hardwareprobleem :-(

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 22:04
Radiant schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:36:
De OP3 is volgens OnePlus binnenkort gewoon weer in stock.
Ben ook wel benieuwd waar die bewering vandaan komt, de SD820 zit in nogal wat verschillende telefoons.
Deze laat alleen wel de OP3t zien, en niet de OP3 ;)

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Koen87 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:37:
[...]

Deze laat alleen wel de OP3t zien, en niet de OP3 ;)
De bovenliggende comment is een vraag over de OP3. Zo staan er daar in de comments wel meer vragen over de beschikbaarheid van de OP3 en die worden allemaal zo beantwoord.

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Radiant schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:36:

Dit kan juist een probleem zijn. Als de productie van de SD820 de vraag niet kan bijbenen, zullen bepaalde fabrikanten achter het net vissen. Dan kun je betere contracten af proberen te sluiten met Qualcomm, maar die marge zal OP misschien niet hebben.

• Oxellaar
  • Niet online
Fjupski schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:58:
[...]

Ik heb hem 25 oktober besteld en mijn OP3 is dinsdag pas opgestuurd (maakte me ook wel zorgen hoor). Maar no worries, mijn estimated dispatch stond op maandag 14-11, ben maandag eind van de dag meteen gaan chatten aangezien ik er ook niet dermate optimistisch over was. Kreeg het advies te wachten tot dinsdag 15-11 omdat het systeem nog niet up to date kon zijn. Dinsdag meteen weer aan de chat gegaan aangezien er niks veranderd was. Kreeg een zeer schappelijke gozer te spreken die me verzekerde dat de OP3 verstuurd was. En jahoor, eind van de dag een High Five mail. Morgen wordt de OP3 als het goed is bezorgd. Helaas laat de tracking info van DHL zien dat de OP3 ondertussen voor de 3e(!!!) keer in Koln is.. :? Maar goed, gezien het verleden van andere mensen met de levering ga ik er van uit dat dit wel goed komt!

Een lang verhaal, maar maak je niet druk!
Mijn bestelling is exact hetzelfde verlopen, is dus waarschijnlijk normaal. Dat een zending 3x gescand is binnen 1 distributiecentrum is ook niet vreemd, een zending is zo alleen maar beter traceerbaar.
Ik heb ook meerdere malen een vermelding dat de bestelling gereed is gemaakt voor verzending bij DHL in Nederland.
Nu is hij zojuist in de bestelwagen geladen.

• NielsKersic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-02-2022
4-11 besteld
Verwachte verzenddatum: 17-11
Actuele verzenddatum: Er staat nog estimated dispatch, maar kreeg wel al een sms van DHL dat de levering morgen verwacht wordt.

• Marcel_
NielsKersic schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:29:
4-11 besteld
Verwachte verzenddatum: 17-11
Actuele verzenddatum: Er staat nog estimated dispatch, maar kreeg wel al een sms van DHL dat de levering morgen verwacht wordt.
Hier precies hetzelfde, 4-11 besteld, verwachte verzenddatum 17-11 maar net een SMS ontvangen dat hij morgen geleverd wordt!

Anoniem: 806607

Mijn op3 was dinsdag opgestuurd.
Nog gechat met iemand van oneplus en trackingnummer gekregen.
Tot gisterennaliddag liep alles goed, pakket was toen in Keulen en zou van daaruit naar Belgie worden gestuurd (te volgen via dhl.be).
Als ik postcode ingaf klopte het ook volledig met afleveradres.
Echter gisterenavond nog niets te zien op dhl.be.
Op dhl.de stond er echter dat hij naar Ergens in Munchen zat.
Deze morgen is hij afgeleverd in Duitsland !!!
Bij DHL zijn ze totaal niet behulpzaam, ze kunnen er niets aan doen zeggen ze !! Terwijl ik de printscreen heb dat hij naar Belgie zou gestuurd worden !!!
Bij oneplus zeggen ze ook dat hij ondertussen is geleverd. Ja hij is inderdaad geleverd maar 700 km verderop !
En wat nu he ?

• rens-br
Daar hebben meer mensen last van. Hij is 'aangekomen' in Duitsland en wordt vanuit daar verzonden naar België.

Zie ook: MadMushroom in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen".

Ja maar hij is vanuit het afleverstation van dhl naar een afleveradres gegaan bij iemand in Duitsland, waar hij succesvol is afgeleverd. Dit kunnen ze ook bevestigen bij Dhl.

• Puddi Puddin
Meerdere mensen rond Xda hebben mij verteld. Ik zit in een bèta test groep voor CPU profielen en die zeiden het zelfde.

• rens-br
Anoniem: 806607 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:21:
Ja maar hij is vanuit het afleverstation van dhl naar een afleveradres gegaan bij iemand in Duitsland, waar hij succesvol is afgeleverd. Dit kunnen ze ook bevestigen bij Dhl.
Dus de telefoon is afgeleverd bij een thuisadres door DHL?
Puddi Puddin schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:37:
Meerdere mensen rond Xda hebben mij verteld. Ik zit in een bèta test groep voor CPU profielen en die zeiden het zelfde.
Dat verbaasd me enigszins, aangezien er heel veel telefoons zijn met de 820 SOC.

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Ik heb een tracking nummer gekregen van de support (na 24 stond was er niks veranderd bij mijn orders) *O*

Verwachte levering: morgen tussen 11 en 15.

Twoto123

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-06 16:13
01-11 besteld, ik kreeg gisteren om 20:11 de highfive-mail binnen, en hij werd rond twee uur vandaag bezorgd, oftewel maar 18 uur geduurd. En niet bezorgd via DHL maar door UPS?? Ik had gewoon standaard shipping gekozen en zou het volgens verwachting 22 november ontvangen, 5 dagen later.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-06 23:30
Qurius schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:05:
Had in oktober een OP3 besteld met als dilevery 18 nov. dan toch maar gecancelled voor de OP3T launch. Nu is die vrij teleurstellend geweest en dan zojuist maar opnieuw de gewone OP3 besteld, paar keer gerefreshed tot ik kon bestellen.

Er staat estimated dispatch 14nov, estilamated delivery 18nov. Beetje vreemd, maar ik zal het wel horen zeker?
Dus 16 nov besteld, zojuist naar shipped gegaan, waarschijnlijk morgen geleverd... Snelste oneplus bestelling ooit!

rens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:39:
[...]

[...]

Dat verbaasd me enigszins, aangezien er heel veel telefoons zijn met de 820 SOC.
Dhl Duitsland bevestigen inderdaad dat het pakket is afgeleverd bij een Sheraton hotel in Duitsland.

• BjornS96
Ik heb mijn telefoon inmiddels ontvangen _/-\o_

• NielsKersic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-02-2022
Dus 16 nov besteld, zojuist naar shipped gegaan, waarschijnlijk morgen geleverd... Snelste oneplus bestelling ooit!
Ik krijg het idee dat ze zo snel mogelijk alle OP3 bestellingen af willen ronden voor de start van de 3T.

• Puddi Puddin
rens-br schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:39:
[...]

[...]

Mwja ik snap dan ook niet waarom ze een nieuwe Phone releasen. Alle deze blijven bij de OP3, vergeet de community maar.

• rens-br
Anoniem: 806607 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:54:
Dhl Duitsland bevestigen inderdaad dat het pakket is afgeleverd bij een Sheraton hotel in Duitsland.
Dat is erg lullig / vreemd. Was het verzendlabel verkeerd?

Overigens is wettelijk gezien het niet jou probleem als DHL het op de verkeerde plaats aflevert. Jij hebt geen contract met DHL, maar OnePlus heeft dat. Jij hebt een contract met OnePlus en jij hebt betaald voor het afleveren van jou telefoon op adres 'x'.

Anoniem: 840993

Qurius schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:45:
[...]

Hier ook 16 nov besteld, gisteren om 17u46 High Five mail binnengehad.. Wel geen trackingnummer, dus kan niet nakijken of die effectief vandaag zal geleverd worden of pas volgende week..

• speedmetal35
Anoniem: 840993 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:52:
[...]

Hier ook 16 nov besteld, gisteren om 17u46 High Five mail binnengehad.. Wel geen trackingnummer, dus kan niet nakijken of die effectief vandaag zal geleverd worden of pas volgende week..
vanmorgen ook High five mail ontvangen. Maar geen track and trace. 5-11 besteld.

• corset
Net de High Five mail ontvangen, 04-11 besteld. Ding is vanuit DE onderweg naar NL :D

Anoniem: 840993

speedmetal35 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:12:
[...]
vanmorgen ook High five mail ontvangen. Maar geen track and trace. 5-11 besteld.
Blijkbaar al vanmorgen afgeleverd door UPS!

11/18/2016 9:50 A.M. Customer was not available when UPS attempted delivery. Will deliver to a nearby UPS Access Point™ for customer pick up.

Op 2 dagen tijd dus de gsm gekregen, ik ga het weekend gelukkig in ;-)

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 840993 op 18-11-2016 13:06]

• corset
Anoniem: 840993 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:54:
[...]

Blijkbaar al vanmorgen afgeleverd door UPS!

11/18/2016 9:50 A.M. Customer was not available when UPS attempted delivery. Will deliver to a nearby UPS Access Point™ for customer pick up.

Op 2 dagen tijd dus de gsm gekregen, ik ga het weekend gelukkig in ;-)
GZ! ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat :D

Dit ziet er goed uit!
Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.
Dus heel, heel misschien morgen al mijn toestel? :+

[Voor 14% gewijzigd door corset op 18-11-2016 13:17]

• speedmetal35
Geen track and trace maar zo juist wel een SMS van dhl dat hij maandag wordt bezorgd!
;)

• Fjupski
Hij is binnen en bevalt zeer goed, echt een fijn apparaat!

Ik ga jullie verlaten, wellicht tot in het ervaringen topic. Bedankt voor de hulp _/-\o_

• B-Art
Van mij is ook binnen... Om gelijk weer retour te sturen voor de op3t _O-

Mocht iemand hem over willen nemen doe maar PB :)

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-06 14:45
31 oktober besteld.
16 november verzonden.
18 november afgeleverd bij de buren.

Ik ben helemaal gelukkig!

• Marcel_
Gisteren een SMS gekregen van DHL dat hij vandaag voor 12.00 uur afgeleverd zou worden, echter is hij nog steeds sinds gisterenavond in Leipzig en is er volgens de DHL site niet bekend wanneer hij geleverd gaat worden dus ik vermoed dat ik hem niet meer krijg voor het weekend :-(

• Twoto123
  • Niet online

Twoto123

dit is mijn profiel

Ik heb hem vandaag ontvangen *O*

Twoto123

• corset
Vrijdag verstuurd van DE naar NL, Zaterdag in ontvangst mogen nemen :D

• speedmetal35
Vanmorgen mijn op3 ontvangen! 3
dagen voor op schema.

• Marcel_
Ik heb hem vandaag ook ontvangen, echter in mijn enthousiasme vergeten een nano sim kaart te regelen en ik wil hem eigenlijk niet (ver)knippen. Morgen maar naar de Vodafone winkel en weer € 20,- neerleggen voor een nieuwe sim kaart :'(

• speedmetal35
Marcel_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:53:
Ik heb hem vandaag ook ontvangen, echter in mijn enthousiasme vergeten een nano sim kaart te regelen en ik wil hem eigenlijk niet (ver)knippen. Morgen maar naar de Vodafone winkel en weer € 20,- neerleggen voor een nieuwe sim kaart :'(
was ik ook vergeten! Bij tmobile kost hij maar 5 euro.

• mschol
  • Niet online
speedmetal35 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:41:
[...]
was ik ook vergeten! Bij tmobile kost hij maar 5 euro.
ik kreeg, als t-mobile abonnee, de simkaart gewoon gratis mee..

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 14:47
mschol schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:55:
[...]

ik kreeg, als t-mobile abonnee, de simkaart gewoon gratis mee..
Bij KPN geen enkel probleem. Online besteld en volgende dag binnen. Gratis....

• Marcel_
Ik heb hem gisteren opgehaald en kreeg hem gratis mee terwijl ik er de vorige keer € 20,- voor betaald heb. Heb er maar niets van gezegd voor het vriendelijke meisje me liet betalen :9

• B-Art
Ik heb Maandag m'n nieuwe op3 teruggestuurd. Iemand ervaring hoelang het duurt voor het geld wordt terug gestort?

• joostprins
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-12-2016
Goedenmiddag,

ik heb afgelopen donderdag een OnePlus 3 besteld op de site EglobalCentral.nl. Direct betaald met iDeal. Nu is het maandag en staat mijn betaling nog op 'in afwachting tot betaling' en ze zeggen er bij dat het 2-3 dagen kan duren. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoelang kan dit duren? Krijg ik mijn OnePlus nog wel binnen de geschatte 8 lever dagen?

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijk groet,
Joost Prins

• rens-br
De enige persoon die dit kan beantwoorden is Eglobal zelf, waarom heb je het toestel overigens daar besteld en niet gewoon op OnePlus.net? Eglobal is nogal duur als ik het zo bekijk.

[Voor 23% gewijzigd door rens-br op 12-12-2016 16:48]

• Brabantsss
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-10-2021
In de aan bieding bij flipkart voor ongeveer 280 euro: https://www.flipkart.com/...J0RD&pid=MOBEZVCGTMQTRBBB

[Voor 37% gewijzigd door Brabantsss op 17-12-2016 21:54]

• ray.a
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-07-2019
Daar is 'ie inmiddels uitverkocht... Ik ben zelf ook nog op zoek naar een fatsoenlijk adres om een nieuwe te bestellen.
Mijn vriendin heeft haar OnePlus 3 een kwartiertje in de wasmachine laten draaien. Functietoetsen werken nu niet meer en ik ben bang dat het ding na verloop van tijd nog wel meer gebreken zal vertonen.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
ray.a schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:58:
Daar is 'ie inmiddels uitverkocht... Ik ben zelf ook nog op zoek naar een fatsoenlijk adres om een nieuwe te bestellen.
Mijn vriendin heeft haar OnePlus 3 een kwartiertje in de wasmachine laten draaien. Functietoetsen werken nu niet meer en ik ben bang dat het ding na verloop van tijd nog wel meer gebreken zal vertonen.
Jezus dat is een dure grap... Maar hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Een OnePlus 3 is geen pak zakdoeken en je voelt hem zitten als je je broek oppakt.

Kan je niet een tweedehands OnePlus 2-3 kopen? Dan heb je een redelijk goedkope oplossing en duurt het niet 10+ dagen voordat een nieuwe aankomt.

• ray.a
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-07-2019
Ja, eh... Geen idee. In ieder geval: via de V&A werd er de volgende dag een aangeboden en ben 'm gelijk op gaan halen. 350,- voor een 5 maand oude telefoon met nog een half jaar garantie was wel een aardig idee.

Gek genoeg doen de functietoetsen van het oude toestel het ook weer. Blijkbaar kunnen die telefoons best wat hebben. Ben benieuwd wat de verzekering er van gaat vinden.

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-06 00:49
Wordt de OP3 nog verkocht door OnePlus zelf of is het alleen nog de OP3T?

• rens-br
0xygen500 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:54:
Wordt de OP3 nog verkocht door OnePlus zelf of is het alleen nog de OP3T?
Alleen de OnePlus 3T, maar daar was je waarschijnlijk zelf ook wel achter gekomen als je op OnePlus.net had gekeken. Er staat namelijk geen 'buy' knop bij de OP3.

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-06 00:49
rens-br schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Alleen de OnePlus 3T, maar daar was je waarschijnlijk zelf ook wel achter gekomen als je op OnePlus.net had gekeken. Er staat namelijk geen 'buy' knop bij de OP3.
Ik was er achter gekomen inderdaad, vroeg mij alleen af of dit tijdelijk is of permanent ;)

• rens-br
Permanent. De OnePlus 3T heeft de OnePlus 3 vervangen.
Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee